quote:Heerlijke soms diebiele jazzy achtige drum & bass techno
Squarepusher in het dagelijks leven Tom Jenkinson, voor zover die man een dagelijks leven heeft natuurlijk liet nog maar net van zich horen via een plaat op Aphex's Rephlex label (Chaos AD) en hier is hij al weer terug met zijn nieuwe bij Huis van Vertrouwen Warp.
Feed Me Weird Things
Hard Normal Daddy
Big Loada
Bunringn'n'Tree
Music Has Rotted One Note
Budakhan Mindphone
Selection Sixteen
Go Plastic
Do You Know Squarepusher
Liefhebbers hier?
kheb meesten ook op vinyl voor de rest op cd
mn favo zo'n toch wel The Barn [staat op Vic Acid]
en Iambic 5 Poetry [is wel rustig als je t met de rest vergelijkt]
kan er graag naar luisteren
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:19 schreef GsUs-styly het volgende:
zijn toch van die rare clip met die wijven met een mannenhoofd???
quote:owja nu je het zegt thanks heb ik weer wat te doen op kazaa
Op maandag 14 april 2003 01:23 schreef Stonehead het volgende:
Dat was Aphex Twin. Wel warm, ongeveer hetzelfde genre vaagheid.
Mijn favoriet: Tundra.
maar goed als je echt gek bent van zijn 'techno' stijl moet je zeker ff 'buzz caner' checken, dit album heeft ie onder de naam 'chaos A.D' gemaakt. best wel sick album
als je meer wilt horen van zijn 'jazzy' stijl zou ik kiezen voor het album 'music is rotted one note'.
quote:Mwa, ik vind Amon Tobin in vergelijking met Sqaurepusher of Aphex Twin net iets te 'clean' klinken, iets te netjes
Op maandag 14 april 2003 01:37 schreef aphx het volgende:
Squarepusher rulez.Amon Tobin luister ik nu veel naar. Vind ik net iets beter
quote:Ze zijn alle 3 goed op hun eigen eigenwijze wijze.
Op maandag 14 april 2003 19:54 schreef haaahaha het volgende:[..]
Mwa, ik vind Amon Tobin in vergelijking met Sqaurepusher of Aphex Twin net iets te 'clean' klinken, iets te netjes
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef E_Motion het volgende:
My Red Hot Car
weet trouwens iemand hier iets wat er een beetje oplijkt, beetje complexe vage shit. als het bestaat
quote:Zie het IDM topic zou ik zeggen ... er bestaat meer dan genoeg spul wat hierop lijkt ...
Op zondag 3 augustus 2003 01:56 schreef Yorrit het volgende:
squarepusher is echt een van mn favorieten. ik hou wel van die vage zooi. Problem Child en My Red Hot Car zijn mn favoriete tracks.
weet trouwens iemand hier iets wat er een beetje oplijkt, beetje complexe vage shit. als het bestaat
quote:Da's op dit moment wel de algemene teneur wat betreft Squarepusher, hoewel ik het werk van Tom Jenkinson (Squarepusher dus) nog steeds van hoog niveau vindt. Veel mensen beweren dat ie inmiddels is voorbijgestreeft door zijn broer Andy als Ceephax Acid Crew, maar wat ik daar tot nu toe van gehoord heb vind ik persoonlijk niet beter dan Squarepusher. Tis ook zeker niet slecht, maar beter, mwah ...
Op zondag 3 augustus 2003 14:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de laatste cd's eigenlijk niet meer zo innoverend als hun eerdere werk....het lijkt allemaal nogal op elkaar.
quote:* soulseek aanzet
Op zondag 3 augustus 2003 14:27 schreef Weakling het volgende:[..]
Ceephax Acid Crew,
My Red Hot Car gebruik ik nog steeds in sets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |