Same here.quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb niet meegedaan maar ik vintut wel spannend!!!
Ze hebben de fout gisteren al hersteld en ik heb vandaag nog geen email gehad dat de bestelling niet door gaat. Dus ik heb goede hoop. Alleen kan ik me niet voorstellen dat ze er zoveel hebben liggen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef PoisonouS het volgende:
Hebben mensne hem ook binnen gekregen? Ze zouden het namelijk op een foutje kunnen gooien, als dat goed is afgedekt in hun regeltjes enzow
En deze regel? Mischien hebben zij de bestelling nog niet uitgevoerd?quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com
Als dit klopt:quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef Eluc het volgende:
Ja, ik heb er 50 besteld van beide films... Maar wat bedoel je dan met de fout is opgelost ? Krijgen we ze?
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com
Dan moeten ze natuurlijk wel die mededeling doen via een goeie marnier, en ik keek net ff en ahx stond nog gewoon op 0.01quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Als dit klopt:
[..]
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.
Kun je wel lezen? Er staat toch dat BOL je dan eerst van die verhoging op de hoogte moet stellen!quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Als dit klopt:
[..]
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.
In annuleer hem nooit van z'n leven. Er is totįįl geen risico!quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Eluc het volgende:
Als ik over een week nog niks gehoord heb over dat ie verstuurd is, ga ik m annuleren denk ik. Het risico is een beetje groot anders...
Ja, maar als je niet veel geld te makken heb, zoals ik, ben je wel voorzichtig... en je weet nooit hoe het kan lopen. Maar je zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 26 april 2004 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In annuleer hem nooit van z'n leven. Er is totįįl geen risico!
"3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com"
Ik zie het echt niet gebeuren dat ze je 50x 10 ¤ of zo gaan laten betalen. Maar ik zie het ook niet gebeuren dat ze je 50 DVD's gaan opsturen aan 0,01 ¤ / stuk.quote:Op maandag 26 april 2004 23:32 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet veel geld te makken heb, zoals ik, ben je wel voorzichtig... en je weet nooit hoe het kan lopen. Maar je zal wel gelijk hebben.
Daar ben ik ook bang voor. Maar dan had die email er al wel moeten zijn eigenlijk. En een aantal anderen hebben de dvd dus al voor 1 cent in huis.quote:Op maandag 26 april 2004 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon een mailtje dat de prijs niet klopt en of je er nog steeds 50 wil.
Ik denk dat veel mensen nu wel even op de site van BOL rondneuzen en dan komen een aantal mensen vast wel wat leuke "koopjes" tegen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:37 schreef California het volgende:
Hoezo reclame? Ik heb hierdoor niet ineens de neiging om JFK bij bol te kopen ipv bij play.
Het heeft ook een keer in de Consumentengids gestaan. Ik zal eens kijken of ik het online kan vinden. Het ging in die zaak om een Walt Disney video die echt net pas uit was en verkeerd was geprijsd bij de Etos. De keten stond in z'n recht om het niet tegen die prijs te verkopen, 4,99 geloof ik, in guldens.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef PoisonouS het volgende:
Hebben mensne hem ook binnen gekregen? Ze zouden het namelijk op een foutje kunnen gooien, als dat goed is afgedekt in hun regeltjes enzow
Ik dacht echt dat ze het tegen de vermelde prijs moesten verkopen. Maar idd, klinkt logischquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Logisch ook, maar dan had ik inmiddels al wel een mailtje verwacht. Maar natuurlijk hoeven ze niet te leveren voor 1 cent. Toch schijnen er al een paar te zijn die de dvd wel voor die prijs hebben gekregen.
Bij mensen die er 1 heben besteld misschien wel, maar 100?quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:11 schreef schatje het volgende:
Het zou getuigen van klantvriendelijkheid als ze het gewoon voor een cent leveren.
Gewoon 1, het moet wel redelijk blijven jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mensen die er 1 heben besteld misschien wel, maar 100?
Verkopen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet je met honderd dvd's van baggerkwaliteit
zijn die krengen te slijten dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:05 schreef sweek het volgende:
[..]
Verkopen?
Al vraag je er maar 2 euro voor, dan heb je gewoon bijna 200 euro winst.
Koninginnedag komt eraan!quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zijn die krengen te slijten dan?
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Mike
-edit-
Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren.
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
2 EUR 0.01 American History X - Jennifer Lien, Stacy
Keach, Guy Torry & Joseph Cortese
-------------------------------
EUR 0.02 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 1.97 Totaalbedrag
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Tuurlijk wel... het is een goede film, en er bestaat geen mooie versie van.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zijn die krengen te slijten dan?
Is eigenlijk wel waar jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
De lieve, bescheiden mensen krijgen een geschenkje, de inhalige monsters krijgen niets. En zo hoort het ook.
als ik een bevestigingsmail krijg met die prijs, dan krijg ik hem ook daarvoor, heb het nooit anders meegemaakt met bol.comquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het zo dat BOL.com niet hoeft te leveren, omdat deze prijs van ¤ 0,01 zoveel afwijkt van het normale tarief dat voor een DVD berekend wordt. Zodoende kunnen ze aantonen dat het een fout betrof in het prijzen van artikelen, en het nooit een reeėle prijs zou kunnen zijn.
Heeft ooit eens in de Consumentengids gestaan (zoals hierboven al vermeld werd).
Mooie manier van reclame maken
Heb ik ook gehad, maar zoals gezegd heb ik dus al verschillende mailtjes ontvangen dat de dvd niet meer geleverd kan worden. Bestelling is geannuleerd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ik een bevestigingsmail krijg met die prijs, dan krijg ik hem ook daarvoor, heb het nooit anders meegemaakt met bol.com
zal wel met het grote aantal te maken hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar zoals gezegd heb ik dus al verschillende mailtjes ontvangen dat de dvd niet meer geleverd kan worden. Bestelling is geannuleerd.
De 1e bestelling was 10 dvd's.... Die is dus ook geannuleerd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal wel met het grote aantal te maken hebben![]()
die bestelling van mij is verstuurd, dus straks thuis zien of het er is, anders morgen![]()
klopt, tenzij het overduidelijk een fout is. Als het een aannemelijke prijs voor het product is moeten ze het voor die prijs leveren. 1 cent is echter niet zo aannemelijk, dus ik denk niet dat je het zou winnen als ze moeilijk gaan doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze het tegen de vermelde prijs moesten verkopen. Maar idd, klinkt logisch.
vind ik zelf ook al een twijfelgeval, mja staat nergens een maximum aantal toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 1e bestelling was 10 dvd's.... Die is dus ook geannuleerd.
Dat is op zich wel vreemdquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef pascalheister het volgende:
pakje netjes bezorgd, krijg je alleen een acceptgiro met niks ingevuldstelletje ...
kwamen nog de verzendkosten bijquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel vreemd
Maar ja, de dvd kostte dan ook "niks"
heb jij net gelukquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Binnen!
Met netjes 1,96 op de acceptgiro. *gniffel*
Moet je voor de gein er is eentje bestellen onder een andere naamquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Kreeg net weer een email:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27-04-2004.
Het probleem is dat Caligula nu opeens weer 10 euro kost.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je voor de gein er is eentje bestellen onder een andere naam
Maar dan is het wel duidelijk dat ze niet eerlijk naar je zijn en misschien kun je dan toch nog al je 100 dvd's claimenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Caligula nu opeens weer 10 euro kost.
Dat heb ik dus ook geschreven en daarop kreeg ik die eerder geposte email terug van BOL.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar dan is het wel duidelijk dat ze niet eerlijk naar je zijn en misschien kun je dan toch nog al je 100 dvd's claimen
Is nog een 2DVD ook, hoorde ik?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:09 schreef Mike het volgende:
Ik heb eigenlijk al spijt dat ik die Caligula-dvd niet besteld heb.
Erg netjes dusquote:Geachte heer/mevrouw *,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 26-04-2004.
Hierbij kunnen wij u mededelen dat er een fout op onze site was gemaakt
met betrekking tot de prijs van het artikel "American History X". Echter
hebben wij u dit artikel voor de prijs van EUR 0,01 aangeboden, dus mag
u voor deze keer het artikel voor deze prijs houden. De fout is
inmiddels op onze site aangepast.
Wij verzoeken u vriendelijk het nog openstaande bedrag EUR 1,96 over te
maken op rekeningnummer 637025563 t.n.v. bol.com b.v., Postbus 206, 4130
EE Vianen. Voor een snelle en correcte afhandeling verzoeken wij u het
bestelnummer 6135038080 als betalingskenmerk toe te voegen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,
hmmz waarom hebben ze bij mij dat nu ook niet meteen gedaan, kreeg een acceptgiro met ## ingevuld, dus nog afwachten wat er mee gebeurdquote:Op woensdag 28 april 2004 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit is trouwens het antwoord dat ik kreeg op mijn mai:
[..]
Erg netjes dus.
Is helemaal niet moeilijk. Jij vult er gewoon dat bedrag in wat ook op je email stond die je hebt ontvangen nadat je de dvd(s) hebt besteld.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmmz waarom hebben ze bij mij dat nu ook niet meteen gedaan, kreeg een acceptgiro met ## ingevuld, dus nog afwachten wat er mee gebeurd
het betalingskenmerk heb ik alleen dan niet, heb al een mailtje gestuurd naar bol.com. Wacht het wel ff afquote:Op woensdag 28 april 2004 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is helemaal niet moeilijk. Jij vult er gewoon dat bedrag in wat ook op je email stond die je hebt ontvangen nadat je de dvd(s) hebt besteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |