Dat zou me idd niets verbazen nee.quote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef SCH het volgende:
Middelbare school??? Wasda?
LOL, nee. Dat laat ik aan R_J, Dora en SCH overquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
RQ ook homo? Dit gaat toch geen verkapt homo topic worden he?
Bush ook erger dan Hitlerquote:Op maandag 26 april 2004 19:28 schreef Monidique het volgende:
Hij komt, hij komt, mijn lieve la la la.
Bush is erger dan Dutroux, want hij heeft meer mensen vermoord.
Wel een geintegreerde.quote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is een buitenlander....niks voor jou
wie wat waar?quote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is een buitenlander....niks voor jou
Oh, dan wel. Nou, waar wacht je op....hoppa naar Eindhovenquote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel een geintegreerde.
Voornaam: Jeroen.
Oke.quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
http://tnp.kpu.go.id/Tabulasi/
en dan naar DRP RI (algemeen overzicht voor heel Indonesia) 2,59% van het totaal. Niet van belang dus.Dat wist ik al wel te vertellen zonder de harde cijfers, maar dit onderbouwd mijn eerdere verhaaltje.
JA nog meer homo;s daar heb ik dus weer niets aanquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL, nee. Dat laat ik aan R_J, Dora en SCH over
quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel een geintegreerde.
Voornaam: Jeroen.
Jij woont toch ook in Eindhoven?quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, dan wel. Nou, waar wacht je op....hoppa naar Eindhoven
ikke? neuh, gewoon 'n Hollander.. nog welquote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij, Indonesier toch?
Inderdaad, die moeten met de kop naar beneden van een fl.....quote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA nog meer homo;s daar heb ik dus weer niets aan
Al het goeie komt uit Eindhoven (behalve PSV, maar schoonheidsfoutjes moeten kunnen)...quote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Eindhoven?
Smeerlap. Ik wist dat er oneerbare motieven zaten achter jouw verzoek aan mij om naar Eindhoven te gaan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er wonen toch niet al te veelquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al het goeie komt uit Eindhoven (behalve PSV, maar schoonheidsfoutjes moeten kunnen)...
Ik heb het geprobeerd, je wilt die moslims tenslotte tegemoet komen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten met de kop naar beneden van een fl.....
Ik pik je zo van 't station. Op naar het Anne-Frankplantsoenquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Smeerlap. Ik wist dat er oneerbare motieven zaten achter jouw verzoek aan mij om naar Eindhoven te gaan.
Geeft niet, daar voel IK niks vanquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
voor de statistieken: ik ben trouwens geen homo..
Je moet nog door de ontkenningsfase. RQ kan je wel begeleiden, met veel plezier zelfs, denk ikquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
voor de statistieken: ik ben trouwens geen homo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |