Idd. Tenzij Peter R. of Tony da S. op de bruiloft zouden komen dan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Idols beter bekeken dan huwelijk"
Ja, denk ik dan, niet zo gek. Waarom zou ik in godsnaam kijken naar een totaal oninteressant huwelijk van wat mensen? Idols heeft tenminste nog amusementswaarde, hoewel ik het niet hoef te zien, hoor.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[..]
De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar..
Het ging dus over ongeschreven wetten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen moeten niks hoor.
Ik vecht niet, dat weet je tochquote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
Ehm, Lithion en SCH, kunnen jullie elkaar even toevoegen op MSN en het uitvechten met een spelletje mijnenjagen?
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaholocaustje gedaan heeft - foeiquote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef RichardQuest het volgende:
Weet niemand want stoute aaahikwordgek heeft gedaan?
quote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaholocaustje gedaan heeft - foei
Ik had het over geschreven wetten, SCH kennelijk over ongeschreven wetten. Snappie?quote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Het ging dus over ongeschreven wetten.
goed argument heb je.quote:Op maandag 26 april 2004 19:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, vast.
En op hoeveel procent staan de seculiere partijen?quote:Op maandag 26 april 2004 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed argument heb je.
In de 1e ronde van de verkiezingen komt de partij met islam achtergrond (andere achtergronden zijn bijvoorbeeld de Pancasila, Katholicisme, Marhaenisme
je geschreven wetten bestaan niet, is geen sprake van, en dus niet van toepassing, de rest heeft het gewoon over ongeschreven wetten, zoals de situatie nu is, en voorlopig ook blijft. Beetje bij de les blijven he.quote:Op maandag 26 april 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had het over geschreven wetten, SCH kennelijk over ongeschreven wetten. Snappie?
't is een collectors item iddquote:Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Foute vergelijking of wat? 't Zal wel verwijderd zijn, niet?
Er zijn mensen die daar verandering willen brengen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je geschreven wetten bestaan niet, is geen sprake van, en dus niet van toepassing, de rest heeft het gewoon over ongeschreven wetten, zoals de situatie nu is, en voorlopig ook blijft.
het lijstje zou ik moeten zoeken, Mahendra is geloof ik van de PKS (moet ik ook opzoeken als je wenst)quote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En op hoeveel procent staan de seculiere partijen?
Van welke partij was die achterlijke minister?
Ik zou het erg op prijs stellen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lijstje zou ik moeten zoeken,
Dat die vd PKS is geloof ik best.quote:Mahendra is geloof ik van de PKS (moet ik ook opzoeken als je wenst)
Juist daarom zat RQ toch zo te kwijlen? En ik stiekem ookquote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef Silmarwen het volgende:
RQ tis een man
Maar wel een Eindhovenaarquote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef Silmarwen het volgende:
RQ tis een man
Er moeten meer vrouwen komen. Echte vrouwen dus. Zoals Tuana enzo
RQ ook homo? Dit gaat toch geen verkapt homo topic worden he?quote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Juist daarom zat RQ toch zo te kwijlen? En ik stiekem ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |