abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18700461
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.
pi_18700465
Een krijgsheer uit de zevende eeuw na Christus heeft meer mensen gedood dan Dutroux, nou nou.
pi_18700468
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef Ype het volgende:

[..]

Ja, your point being?
Kijk eens naar het journaal.
  maandag 26 april 2004 @ 18:59:56 #29
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18700476
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:

[..]

We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
pi_18700488
Ik zie nou al op tegen volgende week maandag

aaaaaaaaaaaaaahunbanned
pi_18700496
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je kan niets zeggen over Mohammed omdat enkele militanten in zijn naam van alles uitvoeren.
pi_18700499
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Elke dag worden er mensen gedood in naam van die achterlijke idioot Mohammed.
En hij was nog een smerige pedoseksueel ook.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 26 april 2004 @ 19:00:53 #33
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18700500
quote:

[..]

Ik zou het knap vinden als een concept kan doden.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  maandag 26 april 2004 @ 19:00:54 #34
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18700501
quote:

[..]

Wedden dat als ik een appel op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.

Mohammed dood geen mensen, mensen die zijn woorden op een foute manier intrepeteren wel. Mensen kunnen echt wel voor zichzelf denken hoor.
pi_18700508
Minaretten-Leur Net zo humorvol als (s)links

Kutdorp trouwens, Etten-Leur.

Gewoon een kuttopic
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18700522
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mijn god, ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof? Ik ben tegen meer allochtonen omdat het grootste deel niet geintegreerd is, en omdat ze vaak moslim zijn. Allochtonen zijn voor bv 50% moslim, autochtonen voor 0,1%. Als je een allochtoon toelaat heb je dus een 500 keer grotere kans dat hij moslim is. Snap je het nu, of heb je nog meer uitleg nodig, politiek-correcte paus?
[..]

Nee, dat zijn kenmerken van niet-geintegreerde allochtonen. Wat ben je voor racist, dat jij geintegreerde allochtonen over 1 kam scheert met dat tuig?
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  maandag 26 april 2004 @ 19:01:55 #37
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18700533
quote:

[..]

Dat doe ik al vaak, en nu ga ik weg oa. om te leren en zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.
Ciao peeps.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18700542
oh ja, moslims, allochtonen, illegalen, buitenlanders, islam, koran, imam. Zo, ik heb het topic behandeld.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18700545
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wedden dat als ik een appel kromzwaard op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.
pi_18700552
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
dat hoeft het inderdaad niet te betekenen, gek genoeg heb ik vaak het vermoeden dat het wél zo is.
pi_18700555
quote:

[..]

Wat zzeg jij. Echt, ik zzweer het je, ik verzzzzzzmoord je, jij bent razzist.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 26 april 2004 @ 19:02:54 #42
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18700563
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mensen kunnen echt wel voor zichzelf denken hoor.
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lithion op 26-04-2004 19:03:52 (Godverdomme kut-Breuls, fix die posticonbug eens!!) ]
pi_18700565
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef RichardQuest het volgende:
oh ja, moslims, allochtonen, illegalen, buitenlanders, islam, koran, imam. Zo, ik heb het topic behandeld.
da's een goede samenvatting
pi_18700567
kut
  maandag 26 april 2004 @ 19:03:16 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_18700570
quote:

[..]

Nee, maar als je hier woont heb je Nederlands te praten. Ook onder elkaar, omdat het net zo onbeleefd is om in gezelschap een andere taal te gaan koeterwalen als het is om te fluisteren in gezelschap.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_18700574
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:

[..]

De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings volkomen achterhaalde leefregels volgen.
Het zijn net Nederlanders, bedoel je
pi_18700576
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:

[..]

De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.
dat is niet voor niets zo. Als men zelf moet gaan denken... waarom zou je?
pi_18700577
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef Ype het volgende:
zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.
Nou, inderdaad, het gaat nergens over. Een stel islamofoben die wat standaard riedeltjes neertypen. Het lijkt zowat wel POL-SC.
pi_18700593
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

da's een goede samenvatting
Hij is het woord "pedo's" vergeten.
pi_18700594
Geenstijl.nl grote winnaar Dutch Bloggies

AMSTERDAM - De pas gestopte weblog Geenstijl.nl is de grote winnaar van de weblogverkiezing voor Nederlandstalige weblogs. De weblog won maar liefst negen awards van de 22 prijzen, waaronder de 'Beste collectieve weblog', 'Best geschreven content' en 'Meest originele content'. "Je hoeft geen fan te zijn om te erkennen dat het spraakmakende GeenStijl de toonaangevende weblog in Nederland is, eh, was. Storend en sensationeel," aldus de jury.

Ook na het stoppen lijken de webloggers van GeenStijl.nl aan hun anonimiteit te hechten. Bij de prijsuitreiking in het Museum voor Communicatie in Den Haag waren de grote winnaars tegelijk de grote afwezigen. Er kwamen ongeveer 40 webloggers op de uitreiking af.

Ook weblog Retecool.com mocht niet klagen. De weblog werd door het publiek verkozen tot 'Beste mannelijke weblog', 'Beste vormgeving' en kreeg van het publiek de 'Lifetime award'.

De weblog Mijnkopthee.nl werd door de jury rijkelijk beloond met onder andere awards voor 'Beste weblog', 'Beste vormgeving' en 'Beste mannelijke weblogger'.

De Dutch Bloggies vonden zaterdag voor de vierde keer plaats in Den Haag. De organisatoren noemden de uitreiking een groot succes: "Alhoewel het de eerste keer was dat de awards fysiek uitgereikt werden, staat al vast dat volgend jaar de uitreiking weer op een dergelijke, maar wellicht zelfs groter opgezette manier worden uitgereikt."

http://www.nu.nl/news.jsp?n=313924&c=50
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')