Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.quote:Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
Kijk eens naar het journaal.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, your point being?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
[..]
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
Je kan niets zeggen over Mohammed omdat enkele militanten in zijn naam van alles uitvoeren.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk eens naar het journaal.
En hij was nog een smerige pedoseksueel ook.quote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Elke dag worden er mensen gedood in naam van die achterlijke idioot Mohammed.
Ik zou het knap vinden als een concept kan doden.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.
Wedden dat als ik een appel op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.quote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mijn god, ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof? Ik ben tegen meer allochtonen omdat het grootste deel niet geintegreerd is, en omdat ze vaak moslim zijn. Allochtonen zijn voor bv 50% moslim, autochtonen voor 0,1%. Als je een allochtoon toelaat heb je dus een 500 keer grotere kans dat hij moslim is. Snap je het nu, of heb je nog meer uitleg nodig, politiek-correcte paus?
[..]
Nee, dat zijn kenmerken van niet-geintegreerde allochtonen. Wat ben je voor racist, dat jij geintegreerde allochtonen over 1 kam scheert met dat tuig?
Dat doe ik al vaak, en nu ga ik weg oa. om te leren en zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk eens naar het journaal.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wedden dat als ik een appel kromzwaard op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.
dat hoeft het inderdaad niet te betekenen, gek genoeg heb ik vaak het vermoeden dat het wél zo is.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
Wat zzeg jij. Echt, ik zzweer het je, ik verzzzzzzmoord je, jij bent razzist.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mensen kunnen echt wel voor zichzelf denken hoor.
da's een goede samenvattingquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef RichardQuest het volgende:
oh ja, moslims, allochtonen, illegalen, buitenlanders, islam, koran, imam. Zo, ik heb het topic behandeld.
Nee, maar als je hier woont heb je Nederlands te praten. Ook onder elkaar, omdat het net zo onbeleefd is om in gezelschap een andere taal te gaan koeterwalen als het is om te fluisteren in gezelschap.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het zijn net Nederlanders, bedoel jequote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:
[..]
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings volkomen achterhaalde leefregels volgen.
dat is niet voor niets zo. Als men zelf moet gaan denken... waarom zou je?quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:
[..]
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.
Nou, inderdaad, het gaat nergens over. Een stel islamofoben die wat standaard riedeltjes neertypen. Het lijkt zowat wel POL-SC.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef Ype het volgende:
zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.
Hij is het woord "pedo's" vergeten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's een goede samenvatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |