abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2004 @ 15:59:09 #176
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_19684553
Kutpolitie :(

kan murray uit mijn topic verwijderd worden?
alvast bedankt

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 6 juni 2004 @ 17:09:26 #177
50729 BlueEyed
One life
pi_19685959
Tjezus, jij bent echt een huilie!
Live it!
  zondag 6 juni 2004 @ 17:33:59 #178
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_19686490
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef BlueEyed het volgende:
Tjezus, jij bent echt een huilie!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_19695128
Niet echt feedback op de moderatie, maar op hoe er hier gerageerd wordt...
Ik??? Pedofiel???
58 reacties, en geen enkel iemand die gewoon zegt het eens te zijn met iets, waar we het toch eigenlijk denk ik allemaal wel mee eens zijn. Hoe kan dat, dat mensen gewoon direct over kleine details beginnen en er gewoon niemand is die even normaal reageert...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19695343
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:10 schreef sweek het volgende:
Niet echt feedback op de moderatie, maar op hoe er hier gerageerd wordt...
Ik??? Pedofiel???
58 reacties, en geen enkel iemand die gewoon zegt het eens te zijn met iets, waar we het toch eigenlijk denk ik allemaal wel mee eens zijn. Hoe kan dat, dat mensen gewoon direct over kleine details beginnen en er gewoon niemand is die even normaal reageert...
Waarschijnlijk omdat het nogal een flauwekul topic was.
pi_19697439
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het nogal een flauwekul topic was.
Euh, waaraan zie je dat?
Ik heb namelijk al vaker van dit soort verhalen gehoord en weet dat het echt een probleem kan zijn.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:21:10 #182
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_19705241
HEY!!!!

Mag ik éven weten waarom mijn topic Vriendin alwéér belaagd! zonder vorm van proces op slot is gezet??
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 7 juni 2004 @ 16:22:50 #183
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19705282
dat kan ik je ook nog wel antwoorden.
maar laten we dat mar niet doen, is mijn plaats niet geloof ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19705298
Als je de FAQ's van Klaagbaak had gelezen had je deze vraag niet gesteld.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:26:04 #185
31816 thumper
pi_19705377
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef gelly het volgende:
Als je de FAQ's van Klaagbaak had gelezen had je deze vraag niet gesteld.
Die heb IK inderdaad gelezen. Kun je mij een reden geven waarom het topic gesloten is? Het gaat nl. niet over buitenlander-bashen (ik & mijn vriendin hebben zelf ook geen hollandsch bloed) maar over een geval van aanranding/handtastelijkheden waarover ik klaag.

Ik vraag je dus gewoon om een reden waarom het gesloten is
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 7 juni 2004 @ 16:29:13 #186
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_19705479
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:26 schreef thumper het volgende:

[..]

Die heb IK inderdaad gelezen. Kun je mij een reden geven waarom het topic gesloten is? Het gaat nl. niet over buitenlander-bashen (ik & mijn vriendin hebben zelf ook geen hollandsch bloed) maar over een geval van aanranding/handtastelijkheden waarover ik klaag.

Ik vraag je dus gewoon om een reden waarom het gesloten is
Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik heb het specifiek open gelaten omdat ik het best een goed discussietopic vond (ja, echt). Alleen een paar reacties (net bekeken) geven me wat kippenvel, maar verder vond ik het wel ok eigenlijk.
pi_19705516
quote:
WAAROM KUNNEN DIE KLOTE-AFRIKANEN NIET GEWOON VAN VROUWEN AFBLIJVEN DIE ZICH NIET VERHULLEN ONDER EEN LAAG BURKHA'S EN/OF KHIMARS (hoofddoek) ???
In de openingspost, al genoeg reden om 'm op slot te gooien.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:33:37 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_19705594
Haal dan die laatste opmerking van X-Ray weg.

(ik wil weten hoe het afloopt).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:35:34 #189
31816 thumper
pi_19705655
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:30 schreef gelly het volgende:

[..]

In de openingspost, al genoeg reden om 'm op slot te gooien.
Kom op zeg, ik zeg met opzet geen 'marokkanen', maar roep hier bewust generaliserend een heel continent aan. Dit lijkt mij algemeen genoeg om mensen niet voor het hoofd te stoten. Kleine sideline: ik heb (verre) afrikaanse voorouders, dus ergens voel ik mij hierdoor ook medeverantwoordelijk voor deze 'continent-genoten'

Wat had ik dan moeten roepen? Gewoon kutgasten? Best hoor, pas het maar aan als je dit graag wilt, het had inderdaad ook een blonde knaep kunnen zijn. Ik vind dat het topic geen aanzet geeft tot bashing (dit heb ikzelf ook gezegd in het topic) en ik wil dit topic gewoon gebruiken om mijn frustratie van me af te schrijven.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:41:10 #190
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_19705792
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef thumper het volgende:

[..]

Kom op zeg, ik zeg met opzet geen 'marokkanen', maar roep hier bewust generaliserend een heel continent aan. Dit lijkt mij algemeen genoeg om mensen niet voor het hoofd te stoten. Kleine sideline: ik heb (verre) afrikaanse voorouders, dus ergens voel ik mij hierdoor ook medeverantwoordelijk voor deze 'continent-genoten'

Wat had ik dan moeten roepen? Gewoon kutgasten? Best hoor, pas het maar aan als je dit graag wilt, het had inderdaad ook een blonde knaep kunnen zijn. Ik vind dat het topic geen aanzet geeft tot bashing (dit heb ikzelf ook gezegd in het topic) en ik wil dit topic gewoon gebruiken om mijn frustratie van me af te schrijven.
Hohoho... rustig maar. We hebben het na overleg weer geopent en een drietal opmerkingen verwijdert.
pi_19705857
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef thumper het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso af wat de marokkaanse achtergrond te maken heeft met dit voorval aangezien het niet het hoofdpunt van je topic is. Het gaat erom dat 1 of andere klojo je vriendin heeft lastig gevallen en dat je vriendin die gast het ziekenhuis heeft ingeslagen. Door de achtergrond te vermelden ontspoort het topic, jammer genoeg, binnen de kortste tijd in gescheld en semi- racistische opmerkingen. Daarom hebben we die regel ook ingesteld. Ik hoop dat je dat snapt.

Maar hij is weer open.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:48:01 #192
31816 thumper
pi_19705905
Ok, bedankt

Wat mij betreft verwijderen jullie alle verwijzingen naar eventuele gekleurde nederlanders, ook uit mijn (openings-) post omdat het inderdaad niet danwel zijdelings relevant is voor het topic.

thnx
  dinsdag 8 juni 2004 @ 00:34:27 #193
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19718524
quote:
gelly zei:
Slotje wegens te hoog onzin gehalte.
tuurlijk

topics zoals ohra reclame worden niet gesloten, terwijl daar toch vol gebaggerd wordt en dan doen jullie weer niks
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19731196
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 00:34 schreef bugeye het volgende:

[..]

tuurlijk

topics zoals ohra reclame worden niet gesloten, terwijl daar toch vol gebaggerd wordt en dan doen jullie weer niks
Bedankt voor de tip, kennelijk overheen gekeken.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:52:10 #195
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19731360
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, kennelijk overheen gekeken.
hehe, dat werd tijd,
goed idee van me om toch verder te baggeren
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:59:09 #196
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19791099
Vraagje: ik wilde vanochtend een topic openen in de trend van "sommige mensen zijn echt dom". Maar ik denk ik zoek ff, misschien bestaat ie al. En ik vond er één. Maar die was al heel oud ofzo. En nou zit ie dicht, want t was een topickick Wat is dat nou weer?
Ik vind t niet erg dat ie dicht is, t ging toch nergens over, maar gewoon interessevraagje
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_19791132
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:59 schreef ErikT het volgende:
Vraagje: ik wilde vanochtend een topic openen in de trend van "sommige mensen zijn echt dom". Maar ik denk ik zoek ff, misschien bestaat ie al. En ik vond er één. Maar die was al heel oud ofzo. En nou zit ie dicht, want t was een topickick Wat is dat nou weer?
Ik vind t niet erg dat ie dicht is, t ging toch nergens over, maar gewoon interessevraagje
Het was een topic uit 2001... Heel goed dat je de search gebruikt, maar als je niks recents kan vinden mag je wel een nieuw topic openen hoor
pi_19834798
Waarom is mijn topic dicht?
Rosmantisch....
Tis dus geen flauwekultopic het bestaat echt en ik klaag erover...
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19841382
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:43 schreef GeneralFailure het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Rosmantisch....
Tis dus geen flauwekultopic het bestaat echt en ik klaag erover...
Nou, leg maar even uit dan.
pi_19849462
Goedzo Gelly. Posts die niet in je straatje passen moet je gewoon laten verdwijnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')