quote:Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef BlueEyed het volgende:
Tjezus, jij bent echt een huilie!
Waarschijnlijk omdat het nogal een flauwekul topic was.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:10 schreef sweek het volgende:
Niet echt feedback op de moderatie, maar op hoe er hier gerageerd wordt...
Ik??? Pedofiel???
58 reacties, en geen enkel iemand die gewoon zegt het eens te zijn met iets, waar we het toch eigenlijk denk ik allemaal wel mee eens zijn. Hoe kan dat, dat mensen gewoon direct over kleine details beginnen en er gewoon niemand is die even normaal reageert...
Euh, waaraan zie je dat?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nogal een flauwekul topic was.
Die heb IK inderdaad gelezen. Kun je mij een reden geven waarom het topic gesloten is? Het gaat nl. niet over buitenlander-bashen (ik & mijn vriendin hebben zelf ook geen hollandsch bloed) maar over een geval van aanranding/handtastelijkheden waarover ik klaag.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef gelly het volgende:
Als je de FAQ's van Klaagbaak had gelezen had je deze vraag niet gesteld.
Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik heb het specifiek open gelaten omdat ik het best een goed discussietopic vond (ja, echt). Alleen een paar reacties (net bekeken) geven me wat kippenvel, maar verder vond ik het wel ok eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:26 schreef thumper het volgende:
[..]
Die heb IK inderdaad gelezen. Kun je mij een reden geven waarom het topic gesloten is? Het gaat nl. niet over buitenlander-bashen (ik & mijn vriendin hebben zelf ook geen hollandsch bloed) maar over een geval van aanranding/handtastelijkheden waarover ik klaag.
Ik vraag je dus gewoon om een reden waarom het gesloten is
In de openingspost, al genoeg reden om 'm op slot te gooien.quote:WAAROM KUNNEN DIE KLOTE-AFRIKANEN NIET GEWOON VAN VROUWEN AFBLIJVEN DIE ZICH NIET VERHULLEN ONDER EEN LAAG BURKHA'S EN/OF KHIMARS (hoofddoek) ???
Kom op zeg, ik zeg met opzet geen 'marokkanen', maar roep hier bewust generaliserend een heel continent aan. Dit lijkt mij algemeen genoeg om mensen niet voor het hoofd te stoten. Kleine sideline: ik heb (verre) afrikaanse voorouders, dus ergens voel ik mij hierdoor ook medeverantwoordelijk voor deze 'continent-genoten'quote:Op maandag 7 juni 2004 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
In de openingspost, al genoeg reden om 'm op slot te gooien.
Hohoho... rustig maar. We hebben het na overleg weer geopent en een drietal opmerkingen verwijdert.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik zeg met opzet geen 'marokkanen', maar roep hier bewust generaliserend een heel continent aan. Dit lijkt mij algemeen genoeg om mensen niet voor het hoofd te stoten. Kleine sideline: ik heb (verre) afrikaanse voorouders, dus ergens voel ik mij hierdoor ook medeverantwoordelijk voor deze 'continent-genoten'
Wat had ik dan moeten roepen? Gewoon kutgasten? Best hoor, pas het maar aan als je dit graag wilt, het had inderdaad ook een blonde knaep kunnen zijn. Ik vind dat het topic geen aanzet geeft tot bashing (dit heb ikzelf ook gezegd in het topic) en ik wil dit topic gewoon gebruiken om mijn frustratie van me af te schrijven.
Ik vraag me sowieso af wat de marokkaanse achtergrond te maken heeft met dit voorval aangezien het niet het hoofdpunt van je topic is. Het gaat erom dat 1 of andere klojo je vriendin heeft lastig gevallen en dat je vriendin die gast het ziekenhuis heeft ingeslagen. Door de achtergrond te vermelden ontspoort het topic, jammer genoeg, binnen de kortste tijd in gescheld en semi- racistische opmerkingen. Daarom hebben we die regel ook ingesteld. Ik hoop dat je dat snapt.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten roepen? Gewoon kutgasten? Best hoor, pas het maar aan als je dit graag wilt, het had inderdaad ook een blonde knaep kunnen zijn. Ik vind dat het topic geen aanzet geeft tot bashing (dit heb ikzelf ook gezegd in het topic) en ik wil dit topic gewoon gebruiken om mijn frustratie van me af te schrijven.
tuurlijkquote:gelly zei:
Slotje wegens te hoog onzin gehalte.
Bedankt voor de tip, kennelijk overheen gekeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:34 schreef bugeye het volgende:
[..]
tuurlijk
topics zoals ohra reclame worden niet gesloten, terwijl daar toch vol gebaggerd wordt en dan doen jullie weer niks
hehe, dat werd tijd,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kennelijk overheen gekeken.
Het was een topic uit 2001... Heel goed dat je de search gebruikt, maar als je niks recents kan vinden mag je wel een nieuw topic openen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:59 schreef ErikT het volgende:
Vraagje: ik wilde vanochtend een topic openen in de trend van "sommige mensen zijn echt dom". Maar ik denk ik zoek ff, misschien bestaat ie al. En ik vond er één. Maar die was al heel oud ofzo. En nou zit ie dicht, want t was een topickickWat is dat nou weer?
Ik vind t niet erg dat ie dicht is, t ging toch nergens over, maar gewoon interessevraagje
Nou, leg maar even uit dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:43 schreef GeneralFailure het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Rosmantisch....
Tis dus geen flauwekultopic het bestaat echt en ik klaag erover...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |