sja, ik snap er ook niks meer vanquote:Op zondag 6 juni 2004 15:40 schreef showmelove het volgende:
Als je nou een heroïnespuit in je arm had hangen was er niks aan de hand geweest
Wat, je had liever een boete gekregen?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Waarop hij antwoordde dat ik maar blij moest zijn dat we geen boete kregen...
En dat schoot dus effe in het verkeerde keelgat..
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik liep gister met twee vrienden naar een huis van een van hen. Hij woont in de binnenstad van TIlburg. Onderweg kwamen we langs het huis van z'n ouders, en hij besloot om wat bier 'mee te nemen.' Zo gezegd zo gedaan.
Lopen we verder, met de flesjes in onze handen. We lopen langs een huis waarvan de deur open stond. Er fietsten net wat dronken jongeren voorbij die wat herrie maakten. Komen er twee agenten nogal geagiteerd naar buiten. Ik zei nog dat wij het niet waren die herrie maakten.
Zegt een van die agenten dat we geen bier bij ons mogen hebben in de binnenstad tijdens uitgaans-uren. Ik zei: "de flesjes zijn dicht!". Waarop hij antwoordde dat ik maar blij moest zijn dat we geen boete kregen...
En dat schoot dus effe in het verkeerde keelgat..
Nou kan ik me voorstellen dat je geen bier mag drinken buiten, tijdens uitgaansuren. Maar he, de flesjes waren dicht, en we liepen daar rustig...geef dan verdomme een waarschuwing, vraag of we de flesjes weg stoppen...of is dat alweer teveel gevraagd? Dit is ook niet m'n eerste negatieve ervaring met de politie..
Teringlijers..
* Schepseltje wacht weer op een reclamespotje waarin uitgelegd wordt dat de politie mijn beste vriend is
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef kippiej het volgende:
Ga maar huilen
tjaquote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Je hebt niet eens een boete gehad huilie.
snap je het niet of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat, je had liever een boete gekregen?
Dat laatste.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
snap je het niet of wil je het niet snappen?
snap je het niet of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Batsies het volgende:
Wat zeur je nou, je hebt geen boete gehad
het gaat om het principe..quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Batsies het volgende:
Wat zeur je nou, je hebt geen boete gehad
Snap jij het niet of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Macht, daar draait het omquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
het gaat om het principe..
natuurlijk is de politie geen commerciele instelling waarbij je hoe dan ook vriendelijk moet blijven..
maar een beetje normaal met mekaar omgaan is toch niet teveel gevraagd
je bent wel een beetje baldadig hequote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Begrijp jij het niet of wil je het niet begrijpen?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef Batsies het volgende:
[..]
Snap jij het niet of wil je het niet snappen?
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef Batsies het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef Batsies het volgende:
[..]
ja, nu is het leuk geweest he!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef bugeye het volgende:
[..]
Begrijp jij het niet of wil je het niet begrijpen?
Je bent wakker.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het niet meer.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef kippiej het volgende:
Ga maar huilen
Ik zie twee bans!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Je hebt niet eens een boete gehad huilie.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja.
Al 12 uur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |