Teleurstellend he? Straks blijkt hij nog inquote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ook gij, sizzler ?
Lees je de feedbacktopics eigenlijk weleens ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
Wie zegt nou dat zij dat doorspelen?
Van Pronk bedoel je zeker? Ik weet mijn exacte mening niet meer, dat heeft er ook niets mee te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Goodluck het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar hoe stond jij een tijdje geleden ook alweer tegenover de opmerkingen van Klaas De Vries inzake de term "deporteren" ?
Ik haal die 2 altijd door elkaar. Gek he ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van Pronk bedoel je zeker? Ik weet mijn exacte mening niet meer, dat heeft er ook niets mee te maken.
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?quote:Wat mijn mening over "Pronk" is, heeft niets te maken met de vraag of je moet kunnen discussiėren over een wethouder die vindt dat men de begroeting met 'jodenhaat' niet moet verwarren met antisemitsme.
Ja.quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Lees je de feedbacktopics eigenlijk weleens ?
Waarom? FA's lezen mee en iedereen kan toch een FA mailen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat vermoed ik en lijkt me ook het meest waarschijnlijk.
Je hebt ten eerste al ongelijk, ik heb nooit gezegd dat ik het wel oke vond.quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?
Kun je even uitschrijven hoe die twee met elkaar te vergelijken zijn dan?quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?
Tja, je hebt altijd van die mensen he.quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? FA's lezen mee en iedereen kan toch een FA mailen?![]()
Oooh, zou pberends het echt gedaan hebben denk jequote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd van die mensen he.
[afbeelding]
You are one sick puppyquote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd van die mensen he.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie zit er te bannen onder account van Nikky? | #2 Het zou wel de enige manier zijn om wat passie in dat huishouden te krijgen.
Waarom is dat sick? Ik vind het sick als mensen anderen gaan verraaien door een NSB-mailtje te sturen naar de FA's.quote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
You are one sick puppy
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef Monidique het volgende:
Ten tweede vind ik het sowieso niet te vergelijken: De overheid gebruikt de term 'deporteren', de media gebruikt de term 'deporteren' en dat kan ik niet zeggen van Cohens Holocaust.
Uiteraard actiever, ik heb het immers geopend.quote:Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef kLowJow het volgende:
Ah.. dus dit is het (actievere) SCT..
Vraag dat de mensen op het ministerie maarquote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?
Als een ander woord voor "uitzetting" en als een woord dat ook gebruikt wordt door de overheid en de media.quote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |