quote:Op maandag 26 april 2004 15:06 schreef BFQRS68 het volgende:
Een spook dat jou wilt verkrachten
incubus of succubus... haal ze altijd door elkaar....quote:Op maandag 26 april 2004 15:25 schreef The_Shining het volgende:
alleen je ruggegraat, niets op je hoofd
incubus is mannelijk, succubus vrouwelijk... makkelijk te onthouden tochquote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef -Cindy18- het volgende:
incubus of succubus... haal ze altijd door elkaar....
kan 1 van de 2 zijn ;-)
okay, warm of koud gevoel? En daarna? Lag je al een tijdje te dommelen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee niet mn hoofd nee
mn nek aan de achterkant en dan een harde ruk naar benee langs mn ruggegraat.
weet je zeker dat het water was?quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef godard_k het volgende:
andere keer:
Na een avond goed uit gaan, werd ik de volgende ochten wakker, zonder onderbroek(ik slaap met), want die lag in de hoek van me kamer , helemaal nat van het water, ook was me bureau helemaaaaal nat van hte water
, en me handoek lag ook ergens in me kamer.. ook nat
![]()
En ik snap niet HOE dat is gebeurd![]()
![]()
My thoughts exactlyquote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
weet je zeker dat het water was?![]()
as were minequote:Op maandag 26 april 2004 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
My thoughts exactly![]()
ik heb geen idee, vraag volgende keer meteen om een massagequote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik herinner me geen gewoelens van temperatuur ofzo
en geen veranderingen
behalve dan dat ik gister bang was dat het weer gebeurde
naar mijn idee lag ik er nog maar net in.
maar, wie weet kan het wel net zoiets geweest zijn als het vallen, vlak voordat je in slaap valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |