"M"quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef livEliveD het volgende:
fouten: 3
letter gehad: snel
woord (4 letters): . . e .
Keep up the good work
quote:Op maandag 26 april 2004 14:35 schreef livEliveD het volgende:
Kssst weg jij die ben ik al
Ja dat was ook mijn redenering, vooral gezien wie Lambik in deze vertolktquote:En sidonia is toch ok. Heb je lekker Lambik achter je aan zitten
Nee!quote:Onze hond had als naam Lambik trouwens!
hmpfquote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef livEliveD het volgende:
fouten: 3
letter gehad: snel
Keep up the good work
He zal ik een keer langskomen om over de teletijdsmachine te praten. Ik heb namelijk zelf ook zo'n ding maar dan in de vorm van een auto.quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Doe dan die Professor maar![]()
Wie is Lambik dan?quote:Op maandag 26 april 2004 14:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja dat was ook mijn redenering, vooral gezien wie Lambik in deze vertolt
Jaquote:Op maandag 26 april 2004 14:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Nee!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
He zal ik een keer langskomen om over de teletijdsmachine te praten. Ik heb namelijk zelf ook zo'n ding maar dan in de vorm van een auto.
Laatst op ebay gekocht
Psiii!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Wie is Lambik dan?
*scroll*
Ah collega's onder elkaar hequote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
He zal ik een keer langskomen om over de teletijdsmachine te praten. Ik heb namelijk zelf ook zo'n ding maar dan in de vorm van een auto.
Laatst op ebay gekocht
Ja maar die van mij kun je ook mee in de file staanquote:Op maandag 26 april 2004 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Ah collega's onder elkaar he
Mijn teletijdsmachine kicks ass!![]()
![]()
Wat voor hond had/heb je dan?? En ga je dan ook echt over de straat LAMMMM!!BIIIK!!! roepen??quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef livEliveD het volgende:
Jaen de volgende gaat denk ik Popey als naam krijgen!
Kom kom. Beetje vrolijk. Je mag ook wel een keertje mee hoorquote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef qu63 het volgende:
![]()
Hey leukerd, je moet dan wel zeggen of de letters B O E en K erin voorkomenquote:Op maandag 26 april 2004 14:40 schreef livEliveD het volgende:
boek = fout
fouten: 6 <- hehehe
letter gehad: snelma
Schanulleke!quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mag ik dan Schanulleke zijn? Dat popje maakt anders ook behoorlijk wat avonturen mee hoor
Ontopic: de letter R?
quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mag ik dan Schanulleke zijn? Dat popje maakt anders ook behoorlijk wat avonturen mee hoor
We hadden een vuilnisbakkenrasje. Hij was zwart maar had wel een wit puntje aan zijn staart. Tuurlijk riep ik hem weleensquote:Op maandag 26 april 2004 14:41 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat voor hond had/heb je dan?? En ga je dan ook echt over de straat LAMMMM!!BIIIK!!! roepen??
*knuffel*quote:Op maandag 26 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Heb mijn vriendinnen vertelt dat ik een meeting had en dat het zo leuk was maar ik kreeg niet echt de reacties waarop ik had gehooptIk was al bang voor deze verandering.. er komt steeds meer een kloof tussen ons in.. Ik hou me met hele andere dingen bezig dan hen. Mijn nieuw verworven kracht is gelijk mijn grootste zwakte op dit moment..
*zuchtje*
Hoi lieverdquote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hey leukerd, je moet dan wel zeggen of de letters B O E en K erin voorkomen
Nee dat wil je graagquote:Op maandag 26 april 2004 14:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar die van mij kun je ook mee in de file staan![]()
de "o"quote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
hehehe dat zou jij wel willen. Je vraagt ze maar om de beurt!
quote:Op maandag 26 april 2004 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
*knuffel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |