fuck das echt goedkoop. 'Jammer' dat ik hem al heb.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:08 schreef scanman01 het volgende:
aha
Two towers 4 dvd set voor nog geen 20 euro
Ben nu toch wel erg benieuwd of degene die een bevestigingsmailtje van hun bestelling hebben gehad ze nog wel in huis krijgen.....quote:Helaas is/zijn de titel(s) die u 25.04.2004 bij ons heeft besteld niet meer leverbaar. Het betreft de volgende titel(s):
Bestelnummer: 6135052240
Aantal Prijs Titel Reden voor annuleren
----------------------------------------------------------------------
25 EUR 0.01 * Caligula - Malcolm Niet meer leverbaar
McDowell, Savoy, Teresa
Ann, Helen Mirren &
Peter O'Toole
50 EUR 0.01 * American History X - Niet meer leverbaar
Jennifer Lien, Stacy
Keach, Guy Torry &
Joseph Cortese
-------------------------------
EUR 0.75 Subtotaal
EUR 0.00 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 0.75 Totaalbedrag
sorry dat ik net vóór je besteld hebquote:Op dinsdag 27 april 2004 07:44 schreef Hare het volgende:
ff gekopieerd uit het aanbiedingen topic:
Helaas:
[..]
Ben nu toch wel erg benieuwd of degene die een bevestigingsmailtje van hun bestelling hebben gehad ze nog wel in huis krijgen.....
Ik denk dat het aan het aantal dat je besteld hebt ligt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:44 schreef Hare het volgende:
ff gekopieerd uit het aanbiedingen topic:
Helaas:
[..]
Ben nu toch wel erg benieuwd of degene die een bevestigingsmailtje van hun bestelling hebben gehad ze nog wel in huis krijgen.....
En ook aan hoeveel ze nog hadden liggen. Kan me voorstellen dat ze nog een aantal exemplaren hadden liggen waar ze snel vanaf wilden. Als mensen 100 stuks in één keer bestellen, hebben ze natuurlijk niet voldoende voorraad meerquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:03 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het aantal dat je besteld hebt ligt..
Hey, trouwens, vandaag al in de krant gekeken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ook aan hoeveel ze nog hadden liggen. Kan me voorstellen dat ze nog een aantal exemplaren hadden liggen waar ze snel vanaf wilden. Als mensen 100 stuks in één keer bestellen, hebben ze natuurlijk niet voldoende voorraad meer.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:16 schreef sweek het volgende:
[..]
Hey, trouwens, vandaag al in de krant gekeken?
De MediaMarkt komt aan de Franciscus Romanusweg. (bij de Wilhelminabrug, aan de Wijck-zijde)
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:08 schreef Roel_Jewel hier het volgende:
[..]
Parkeergarage De Griend ligt daar toch heel dicht bij? Moet dus wel kunnen.
Hoorde zojuist dat ie na de zomer opengaat.
méér info: Dagblad De Limburger van vandaag
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
tis in elk geval goed nieuws
Ach, goedkoper dan op ebay krijg je ze nergens.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]leuk voor de mensen in Maastricht en omgeving. Maar ik blijf gewoon lekker naar de MM in Heerlen gaan
![]()
cd-wow doet af en toe leuk mee....net Unbreakable (2 disc CE) binnen voor 4,31 eur..quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, goedkoper dan op ebay krijg je ze nergens.
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef mooiegek het volgende:
[..]
cd-wow doet af en toe leuk mee....net Unbreakable (2 disc CE) binnen voor 4,31 eur..![]()
hij was vorige week 1 a 1,5 dag lang 4,99 en dan ging daar dus nog 1,5 (link) en 0,5 (voucher) pond vanaf...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
Normale prijs 8,99 (in ponden)
Met kortingslink gaat daar nog 1,50 pond vanaf en dan nog die voucher voor 50 cent, hou je 6,99 pond over. 10 euro dus ofzo.
Netjesquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:55 schreef mooiegek het volgende:
[..]
hij was vorige week 1 a 1,5 dag lang 4,99 en dan ging daar dus nog 1,5 (link) en 0,5 (voucher) pond vanaf...![]()
eentje of een stuk of 100??quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vandaag viel AHX voor 1,96 door m'n brievenbus.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
eentje of een stuk of 100??
ik had een andere brander gekocht als ik jou wasquote:Op woensdag 28 april 2004 14:05 schreef Verbal het volgende:Wimpie Mollen Vol. 1 C'era Una Volta Il West SE Bad Boys II (gratis bij mijn DVD-brandertje)
V.
Whehehe.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik had een andere brander gekocht als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |