Moet je toch eens doen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb Day of the Dead nog steeds niet gezien.![]()
Ja maar ik heb niet lang geleden al een aantal dvd's bij de betere internetwinkel besteld en ik wil toch een beetje op mijn geld letten.quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen.Hij is ook wel bij de betere internetwinkel verkrijgbaar.
Pazuzu vind het ook de beste, maar ik vind het dan weer de minstequote:Op maandag 26 april 2004 13:44 schreef kamagurka het volgende:
IMO verreweg het beste deel van de drie. Maar dat schijnt niet iedereen met me eens te zijn.
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 26 april 2004 14:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij niet gewoon via internet te vinden is.
Dat sowieso!!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:17 schreef kinky_queen het volgende:
en die remake?
Laten ze ons maar weer eens verwennen!!
![]()
Night heeft al ontelbare remakes gehadquote:Op maandag 26 april 2004 14:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat sowieso!!!
Je kunt er namelijk nog wel wat mee denk ik..
Het is wel het deel wat het MINSTE aan een remake toe is, maar dat terzijde... kom op met die remake
quote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ikmaar je weet wel die bekende internetwinkel die installeer je en dan krijg je zo`n icoontje met een K op je desktop.
PFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:53 schreef Shogo het volgende:
Eindelijk details over de nieuwe Dead trilogie box van DFW:
http://www.dvd-home.nl/pers/dutchf.htm#10
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
wat is dit dan nou weer![]()
DAY OFF THE DEAD
Een kort animatiefilmpje dusquote:DAY OFF The Dead, done via CGI, will follow the humorous day-to-day adventures of dead souls as they struggle to get through the Afterlife. It is expected to be completed by the end of this year.
Dat is het pas met "Death of the dead"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er na night, dawn en day ook nog een Dusk of the Dead moet komen. Dan is de cirkel rond.
Mooiste versie van NIGHT OF THE LIVING DEAD die er op dit moment is!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:08 schreef Elegy het volgende:
Night wil ik ook, maar wel een mooie versie, en Day moet ik nog steeds eens zien
Zeg maar gerust de enige - serieus te nemen - versie.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
Mooiste versie van NIGHT OF THE LIVING DEAD die er op dit moment is!
Ik weet al waar mijn vakantiegeld heengaatquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mooiste versie van NIGHT OF THE LIVING DEAD die er op dit moment is!
Yup die heb ik ook mooiste editie tot nu toequote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:55 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Zeg maar gerust de enige - serieus te nemen - versie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef AntiChrist het volgende:
Yup die heb ik ook mooiste editie tot nu toeer komt binnenkort ook een gekleurde versie op dvd
(niet de remake maar echt de oude ingekleurd) die had ik vroeger al op videoband ziet er echt niet uit
Yeah! Lekker sleazyquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:16 schreef Shogo het volgende:
http://www.taurus-entertainment.com/trailers/ContagiumWeb2.mov
De trailer van Day of the Dead: Contagium mja wat moet ik ervan zeggen word misschien een leuke voor het baggerfilm topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het onduidelijke is het mooie aan deze films Romero laat veel aan je fantasie over.![]()
Ze hebben hem offline gehaald omdat die trailer niet de goeie is deze is van een demo versie voor één of andere beurs. Dus de eerste beelden van contagium moeten nog komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:30 schreef Shogo het volgende:
Ze hebben hem offline gehaald. Ze kwamen erachter dat het toch trash was.
hij moet in de bios komen, da's veel leukerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:48 schreef Shogo het volgende:
Ze hebben hem offline gehaald omdat die trailer niet de goeie is deze is van een demo versie voor één of andere beurs. Dus de eerste beelden van contagium moeten nog komen.
Het word een direct-to-dvd releasequote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hij moet in de bios komen, da's veel leuker
zijn we nu eigenlijk offtopic?
quote:Subject: RE: SCOOP ON ROMERO'S DEAD 4- GREENLIGHTED? Date: Today 17:43:34
Just got off the phone with a VERY reliable source and am happy to announce [and pissed that our News/Rumors is down] that Romero's newest zombie movie has been given the green light - and we got the scoop!!
After word/rumors of this installment have floated around for how long, Fox gave the green light just today [5.10.04] and this 4th zombie/dead installment, still being called 'Dead Reconing' is now actively looking at locations for shooting. 'Reconing' is said to take place after the events of Day of the Dead.
George and several cast members from the original installments - Night of the Living Dead [Kyra Schon, Russ Streiner, and John Russo], Dawn of the Dead [Ken Foree, David Emge, Scott Reiniger, Sharon Ceccatti, and Clayton Hill], and Day of the Dead [Lori Cardille, Joe Pilato, Gary Klar, and Anthony DiLeo] - will also be at the Horrorfind Convention this August in Baltimore - can you smell a theme?
And if that's not enough zombies and Romero news for you... George is also working on pre-production for another zombie film called Diamond Dead, about a young women working with a zombie band on a mission to kill 365 people in one year's time.
... and as George gives us more info, we'll post it!
THx wist niet dat die bestond kopieër hem ff daarheen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
Da's goed nieuws, laten we hopen dat Fox zich niet te veel met het hele spulletje gaat bemoeien en dat Romero final cut krijgt!
oh ja...
Deel 4 in Living Dead Horrorfilm Serie
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:57 schreef GODFLESH het volgende:
Die nieuwe Dawn of the dead suckt....saai. ZzzzZZzz. Het begin was goed, maar ik heb hem niet eens afgekeken en dat komt zelden voor.
We hebben ook een topic voor Dawn remake...quote:Op zondag 16 mei 2004 23:57 schreef GODFLESH het volgende:
Die nieuwe Dawn of the dead suckt....saai. ZzzzZZzz. Het begin was goed, maar ik heb hem niet eens afgekeken en dat komt zelden voor.
quote:Op maandag 17 mei 2004 08:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
We hebben ook een topic voor Dawn remake...
Morgen om ik weet niet welke tijd (in de gids staat 0:15 in de telegraaf gids 0:45 en ergens anders weer wat anders) op BBC2 Day of the Dead. Denk overigens wel dat die gecut is dus mocht er weinig gore in voorkomen dan ligt dat aan het geknip.![]()
Tstaat me bij dat ze braindead ook wel ns hebben uitgezonden, inclusief elk gory detail... ik dacht dat de bbc daar juist wel netjes in wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:23 schreef Shogo het volgende:
Mij lijkt het niet echt verwonderlijk maar ja misschien niet omdat ze het laat uitzenden. De nederlandse tijd dat dit word uitgezonden is 0:50.
BBC wil nog wel eens knippen in hun films, helaas. Maar misschien is het hier anders, ook vanwege de tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
Dit is groot nieuws! Zou jammer zijn als erin geknipt is, niks voor de bbc lijkt me
Bastards!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
BBC wil nog wel eens knippen in hun films, helaas. Maar misschien is het hier anders, ook vanwege de tijd
koop gewoon de Divimax dvdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:05 schreef kamagurka het volgende:
Bastards!
Ik help het mee hopen in ieder geval...
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
koop gewoon de Divimax dvd
oud wijf!
![]()
Aaahwwwquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!
Fiesty aren't we?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!
Hier bloeit wat mooisquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Fiesty aren't we?
![]()
Kost dat geld?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aaahwww
offtopic: ga je nog naar Gothoord dit weekeind?
dan ga ik eerst maar eens deze kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef Elegy het volgende:
Hier bloeit wat moois
Straks gaan jullie "The birth of the dead" nog maken
Kopieer jij dan ns wat voor me uit die onuitputtelijke slijkvoorraad van jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Fiesty aren't we?
![]()
zo praat je niet over baggerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef kamagurka het volgende:
Kopieer jij dan ns wat voor me uit die onuitputtelijke slijkvoorraad van je
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zo praat je niet over bagger
[afbeelding]
www.gothoord.tk ik ga in uniform, dus goedkoperquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kost dat geld?...maar ik denk het niet
![]()
Je gaat me niet vertellen dat die film nog bestaat ook hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dan ga ik eerst maar eens deze kijken
[afbeelding]
jawel want ik zit hem nu toch echt te kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:19 schreef Elegy het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat die film nog bestaat ook hè?
Ik zal trachten... misschien heeft mijn freulein nog wel wat spaarcentjes over. Mijn eigen kostuum is naar de stomer, dus die korting zit er niet inquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
www.gothoord.tk ik ga in uniform, dus goedkoperdamn!
![]()
Nee! Dat kan je niet menen!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jawel want ik zit hem nu toch echt te kijken
he, verdammt nochmal!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal trachten... misschien heeft mijn freulein nog wel wat spaarcentjes over. Mijn eigen kostuum is naar de stomer, dus die korting zit er niet in
Wat is er zo raar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
Rare jongens, die duitsers
![]()
[afbeelding]
Dat er al een film bestaat die ZOMBIE 2 heetquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:30 schreef Shogo het volgende:
Wat is er zo raar dan?
Oh jah.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat er al een film bestaat die ZOMBIE 2 heet
dat verschilt per land, sterker nog: per uitgavequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:44 schreef Shogo het volgende:
Oh jah.Maar die heet toch eigenlijk Zombi (dus geen e erachter)?
Vanavond dus, deze klassiekerquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:01 schreef Shogo het volgende:
Day of the Dead: Zaterdag 23:55 op Veronica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2004 00:54 schreef Shogo het volgende:
Wat lullig, ze zenden een gecensureerde cut uit. Aan het begin inplaats van dumbfucks wordt het nu shitbags oid en voor wie zich afvraagt waarom de stemmen vaak zo anders worden, dat komt door het vele gecensuur van het woord fuck.
Niet zo erge spoiler maar toch maar in spoilerhokjeen het geluidsspoor liep soms achter/voor... The gore was vrijwel verdwenen. Ik heb hem nog nooit eerder gezien maar de cuts waren vaak overduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Geyl dvd'ke!quote:
Is idd een hele mooie...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Smots het volgende:
[..]
Geyl dvd'ke!
![]()
Kopen herr Schmotttssssquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Smots het volgende:
Geyl dvd'ke!
![]()
Wat moet ik in godsnaam met twee exemplaren van die dvd?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kopen herr Schmotttssss
![]()
1,5 exemplaren kan je daar beter van makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:15 schreef Smots het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met twee exemplaren van die dvd?
Ja, maar die heb ik dus al. (Naast één of twee laffe dvd-releases en de redelijk stoere laserdisc-versie van Elite.)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
1,5 exemplaren kan je daar beter van makendie laatste anchor bay is botergeil
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:40 schreef Archeodude het volgende:
Deel 3 vond ik echt slecht...de slechtste uit de serie... Ben zelfs bij deze film in slaap gevallen als ik me het goed kan herinnerenDeel 2 vond ik het beste...maja...daar is de remake dan ook van gemaakt
Touché!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....![]()
Van dit deel wordt ook een remake gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:40 schreef Archeodude het volgende:
Deel 3 vond ik echt slecht...de slechtste uit de serie... Ben zelfs bij deze film in slaap gevallen als ik me het goed kan herinnerenDeel 2 vond ik het beste...maja...daar is de remake dan ook van gemaakt
HAP!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....![]()
de poster is wel mooi, maar de remake is redelijk zouteloos....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:45 schreef Shogo het volgende:
Dat is toch NOTLD 1990? Mooie poster dan.
Kortom, er zit weer volop leven in het doodverklaarde genrequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt een remake van Day of the Dead.
Er kwam ook een sequel op de remake van Dawn of the Dead. Maar dit zouden twee verschillende films zijn.
En je hebt natuurlijk ook nog Land of the Dead. Het vervolg op Day of the Dead. De originele. En er is ook nog Night of the Living Dead. En de remake daarvan.
En laten we ook Day of the Dead 2 niet vergeten. Die komt ook binnenkort uit. En dat zou een soort prequel zijn op Night of the Living Dead. De originele. Ondanks die titel..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kortom, er zit weer volop leven in het doodverklaarde genre![]()
Ik zou die reden graag willen wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Shogo het volgende:
Day of the Dead: Contagium komt niet meer uit of in ieder geval voorlopig niet. De reden is me even ontschoten...
Weet ik niet meer las het toen op homepageofthedead. Maar inmiddels is er een release te bemachtigen (maar laat hem aan me voorbij gaan).quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zou die reden graag willen weten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |