abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18684264
Dit is me eerste post hier dus word niet boos als ik het verkeerd doe

Dit is me punt: Whiskey word vaak aan een bepaalde leefstijlf (levensstijl) gerelateerd. Is dit wel terecht? Ik ken namelijk genoeg mensen die, net zoals ik 20 zijn, en van een goeie whiskey houden.
Ikzelf ben erg Chivas Regal fan, famouse grouse drink ik graag met cola erin(als ik uitga).

My discussiepunt; Is whiskey nou echt iets voor mensen die iets meer willen of is het meer een soort "Kijk mij ik ben speciaal drankje". Oja Als 2de ik ging uit van de week en merkte opeens dat rode vodka redbull uit is en Whiskey met Red Bull nu ze entree doet, waarom dat ineens ?
pi_18684289
Op die leeftijd lijkt mij 't meer een ik-wil-aandacht drankje.
The gum you like, is coming back in style.
pi_18684292
Net als bier op je twaalfde.
pi_18684342
welke leeftijd bedoel je ? 20 ? Ik ben 20 namelijk en ik drink het omdat ik het lekker vind, ik zit "vaak" thuis doordeweeks met een whiskey in me hand.. dus dat ik-wil-aandacht- is wel door te strepen..
Als je uitgaat is het inderdaad een ander punt, maar zal het net zo'n soort drankje worden als rode vodka red bull ?
  maandag 26 april 2004 @ 00:25:58 #5
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_18684368
Ik kan al een jaar of 15 van een lekkere whiskey genieten. Het gaat niet om het aanmeten van een lifestyle maar om de heerlijke smaak. Af en toe neem ik een Jack Daniels; en lekkere stevige sour mash. As we speak heb ik een sublieme Glenfiddich; wat mij betreft de lekkerste onder de single malts. Los van levensstijl ben je whiskeyliefhebber..... of niet
Jawohl Herr Kaloin!
pi_18684369
In jouw geval, lijkt 't of we 't indd over een jonge liefhebber hebben.
pi_18684424
Ik ben inderdaad een jonge liefhebber, ik ken glenfiddich en chivas regal als lekker whiskey's.. en daar houd het wel op...maar
Wat vinden jullie dan een echte lekkere whiskey om "thuis" te drinken ?
En drinken met of zonder ijs ?
pi_18684430
Glenfiddich 15 jaar
:: Ethiek is zo flexibel als elastiek ::
pi_18684443
Een Chivas Regal op z'n tijd is wel lekker ja
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_18684452
Ik ben nog steeds bezig aan de smaak te wennen.

"Pik" wel eens een glaasje van pappie's voorraad.
  maandag 26 april 2004 @ 00:31:02 #11
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_18684463
NOOIT MET IJS !

ben je nou helemaal besuikerd
Jawohl Herr Kaloin!
pi_18684468
Ow en nog iets, ik was van plan om met een vriend samen een whiskey proeferij te gaan doen, maar er is er eentje in Den Haag (hoorde ik) maar weten jullie niet nog meer van zulke proeverijen ?
pi_18684473
toen ik net begon met uitgaan enzo, dronk ik ook altijd whiskey (cola). (mn pa drinkt dat altijd). iig iedereen dronk altijd bier, maar dat vond/vind ik zo smerig. ben er uiteindelijk mee gekapt omdat ik toen vet last van mn maag enzo kreeg. heel irritant, dus toen begonnen de breezertjes enzo

nu drink in helemaal niet meer ..(klinkt ongeloofwaardig, but it's the truth)
pi_18684486
Ik ben zelf ook 20 en geniet ook van een whiskey in de avond, meestal Jack Daniëls, soms Dimple (oud en HEERLIJK).
Lifestyle? Denk het niet.
pi_18684489
quote:
Op maandag 26 april 2004 00:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
NOOIT MET IJS !

ben je nou helemaal besuikerd
Ja dat ze me tante dus ook al, maar ik vind whiskey KOUD toch echt lekkerder dan warm, maar dat zal mijn smaak en keuze in whiskey wel zijn.
  maandag 26 april 2004 @ 00:33:44 #16
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18684500
Ik begin net Ik heb pas een hele goeie gehad (en natuurlijk ben ik de naam vergeten, was zo'n hele ingewikkelde Gaelic naam), en Jim Beam met cola is ook erg lekker. Ik heb nu een fles Burn of Speyside staan (dicht nog, ik wacht op een speciale gelegenheid, het is toch niet iets dat je even achter de computer wegwerkt) en zo'n probeerflesje Glenmorangie.

Ik hou niet van sterke drank, maar whisky kan ik erg waarderen. Ik heb er ook een klein boekje van gekocht, ik vind het wel interessant... ja misschien is het gedeeltelijk "ik-wil-aandacht", je scheidt je toch af van het gros van de 20 jarigen, als je een goeie whisky kan waarderen in plaats van rotzooi drinkt om snel dronken te worden... maar ik vind de smaak erg bijzonder en ik wil er gewoon meer van weten en meer verschillende proberen.

Ik ga nooit uit dus hoe het met trends zit, weet ik niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18684519
Dizzee, dat had ik dus ook, kreeg last van me maag van bier... en van whiskey niet ( klinkt dat echt zo raar als het ook is ?)
Whiskey drinken is trouwens net zoals bier en koffie, eerst leren drinken daarna lekker vinden
  maandag 26 april 2004 @ 00:36:10 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18684547
The name, spelled without an e by the Scots and Canadians and with an e in Ireland and the Americans.

Zo blijven we bezig

Maar goed, ik hou er ook wel van, met een glas water erbij.

En zeker niet in de cola.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_18684590
Oew wijsheid Poplon. (niet sarcastisch bedoeld)
Mja maar ik vraag me af waar het RedBull met Whiskey vandaan komt.. en al helemaal de cola..
Ik drink er meestal eentje van en dan ga ik weer over op puur omdat ik toch echt de smaak lekker/top vind
pi_18684595
[Centraal] Whisk(e)y Topic #2

Daar graag verder svp .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')