heb ik ontvangen. maar ga nu eerst slapen ben net klaar met het puzzelen en heb er een slecht gevoel en een gigakoppijn aan overgehouden en zover ik het kan zien lost het geen fuck op. Maar goed mail je deze week wel even met mijn bevindingen en vragen. Alicia is weer eens ziek dus heb alleen maar wat avonduurtjes om me er in te verdiepen enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 10:18 schreef Mariposa het volgende:
Knorretje, is het nog een beetje gelukt? Ik had je nog een mailtje gestuurd, maar weet niet of je het wel ontvangen hebt
Ze vermoeden dat er iets met zijn bloed niet helemaal in orde is. Dus vandaag komen de bloedzuigers en gaan ze zijn bloed onderzoeken. Vanmorgen had hij 37.8, gelukkig weer wat lager dan gisteren, maar nog niet goed.quote:Op maandag 26 april 2004 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, komt dit met je vader nu echt nog van die schrikreactie op het feit dat hij eerder naar huis moest dan hij dacht, of is het iets anders denken ze?
Birkenstocks!! Die had mijn moeder ook altijd... Alleen kan ze ze nu nergens meer vindenquote:Op maandag 26 april 2004 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb maar eens een afspraak gemaakt bij Ortho Comfort (op aanraden van een collega en in overleg met de peut). Daar maken ze zooltjes en ook aanpassingen aan schoenen en zo. Ik moet volgens de peut een verhoging in/aan mijn schoen hebben om mijn achillespees te ontlasten. En ik had vandaag heel optimistisch mijn sandalen aangedaan, waar ik vorig jaar nog prima op liep. Dat lukt dus niet meer met die slijtage aan mijn teen. Ik zal op zoek moeten naar iets met een stugge zool. Ik denk dat ik maar eens ga uitzoeken waar in Haarlem Birkenstocks verkocht worden... Toch maar weer aan de Jezus-Nikes dus
Onze deuren kunnen niet op slot, dus als we dat doen dan komen ze ons gewoon uit ons bed halenquote:Sylvana, ik sluit me aan bij de rest. Overleg met je broer en je zusje en grijp in. En anders halen jullie hem aanstaande zondag naar beneden en zeggen jullie dat hij naar papa en mama moet gaan als ie wat wil hebben en gaan jullie op bed liggen. (Kunnen jullie deuren op slot?)
quote:Op maandag 26 april 2004 21:04 schreef Zabb het volgende:
Sorry, ff offtopic
Hey Beefcake, mag ik je iets vragen???
Ik zag dat jij uit Zeewolde komt? Ik moet een enquete houden onder mensen uit Zeewolde, deze enquete moet ik eerst schriftelijk testen onder een paar mensen... Het liefst mensen die te vertrouwen zijn.
Klinkt misschien een beetje raar allemaal, maar mag ik je hierover misschien mailen????
Einde offtopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |