Ik trek m'n stem wel in. Ik herinner me net dat ik die films niet eens heb gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 19:02 schreef Gorro het volgende:
13. [13-13] Manon des sources (1986) - Repo Man (1984) * {4-4}
Valt mij ook erg mee inderdaad afgezien van dat de beste films al lang verdwenen zijn en het een b-lijstje is gewordenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Al met al kan ik me best vinden in de uitslag deze keer. Valt in ieder geval heel erg mee
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er staan toch zeker 10 zeer goede films tussen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:10 schreef ranja het volgende:
[..]
valt mij ook erg mee inderdaad afgezien van dat de beste films al lang verdwenen zijn en het een b-lijstje is geworden
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Al met al kan ik me best vinden in de uitslag deze keer. Valt in ieder geval heel erg mee
Ik ben t met SoK eens, dit is echt schandalig.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:02 schreef Gorro het volgende:
19. [28-31] Blood Simple. (1984) - Abyss, The (1989)
Goede films ja, zeer goed... hm een paar. Videodrome, al vergeef ik die het nooit dat-ie Breakfast club uit het teornooi gegooid heeft, A fish called wanda en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er staan toch zeker 10 zeer goede films tussen.
Waarom kijk je Indiana Jones niet? Qua actiefilms worden ze zelden beter gemaakt. Die Hard en Terminator net zo. Het kan zijn dat je niet zo van actiefilms houdt, maar in zijn genre zijn dat volgens mij toch wel de toppers.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Goede films ja, zeer goed... hm een paar. Videodrome, al vergeef ik die het nooit dat-ie Breakfast club uit het teornooi gegooid heeft, A fish called wanda en dat was het wel zo'n beetje.
Het kan natuurlijk wel zijn dat bij een van de films die ik niet heb gezien nog goeie zitten. En dan bedoel ik niet degene die ik bewust niet kijk zoals Indiana Jones.
Verschil van mening dus. Voor mij zijn de absolute toppers in het actiefilm genre absoluut Terminator, Lethal Weapon, Indiana Jones en Die Hard. Zelfs de vervolgfilmsquote:Op maandag 3 mei 2004 20:20 schreef ranja het volgende:
Die hard is wel gaaf vanwege Willis, maar daar houdt het qua actiefilms wel op. Geen Arnie en Sylvester please, en ook geen Indiana Jones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |