Kinderen laten geloven in vage kutpoppen die er eng uitzien met rare stemmetjes vind ik anders behoorlijk angstaanjagend.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fabeltjeskrant, eng? WTF?
Barbie?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
You're one sick puppyquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Kinderen laten geloven in vage kutpoppen die er eng uitzien met rare stemmetjes vind ik anders behoorlijk angstaanjagend.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Inderdaad, die is pas bere-eng.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Bulletje van de miniplayback show is pas eng![]()
Barbie opzich is ook niet eng, maar wel het beeld wat zij creëeren. Het perfecte-mens idee. Echt achterlijke gevaarlijk voor kinderen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik zie niet echt wat er eng is aan De Fabeltjeskrant en aan Barbie. Zelfs die andere twee zijn niet echt eng, al kan ik me indenken dat peuters er niet al te vrolijk van worden.
Oh zeg dan dat je het zo bedoelt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbie opzich is ook niet eng, maar wel het beeld wat zij creëeren. Het perfecte-mens idee. Echt achterlijke gevaarlijk voor kinderen.
Stel je niet aan. Barbie heeft tegenwoordig een ander figuur gekregen. Geen gezicht.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbie opzich is ook niet eng, maar wel het beeld wat zij creëeren. Het perfecte-mens idee. Echt achterlijke gevaarlijk voor kinderen.
Ja, maar je moeder heeft daar toen toch pilletjes voor gekregen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:08 schreef Murray het volgende:
In de NCRV gids stond heel lang geleden een boze ingezonden brief... sesamstraat moest onmiddelijk van de TV gehaald worden want Bert en Ernie enzo zijn monsters die kinderen angst aanjagen...
![]()
Ok, daar ben ik het dan wel weer mee eens!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:09 schreef pberends het volgende:
Gordeldier: ubereng.
Boeiend. Het gaat mij erom dat kindermateriaal met de grootste fantasie gemaakt is. Opzich niks mis mee, maar de realiteit wordt totaal verworpen. Terwijl een van de doelen van het volwassen worden is de realiteit onder ogen zien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Barbie heeft tegenwoordig een ander figuur gekregen. Geen gezicht.
Je doet net of kinderen niet kunnen nadenken. Ze zijn niet achterlijk hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat mij erom dat kindermateriaal met de grootste fantasie gemaakt is. Opzich niks mis mee, maar de realiteit wordt totaal verworpen. Terwijl een van de doelen van het volwassen worden is de realiteit onder ogen zien.
Jij hebt ook een pratende auto, gelooft echt dat de misdaad wordt aangepakt door een clown en een acrobaat, en dat een busje met vietnamveteranen de wereldvrede bewaakt ?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat mij erom dat kindermateriaal met de grootste fantasie gemaakt is. Opzich niks mis mee, maar de realiteit wordt totaal verworpen. Terwijl een van de doelen van het volwassen worden is de realiteit onder ogen zien.
quote:Het zijn namelijk vaak volwassenen die die zooi maken. Voor de gemiddelde tekenfilm zijn volgens mij 30 ex-tbs-patienten en Georgina Verbaan ingehuurd om het zo eng mogelijk te maken. Waar gaat het de wereld heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |