Snel, sneller, snelst: Roel_Jewelquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idols #93 Boris, heb je je overwinnigsspeech al voorbereid?
Wie gaat eruit?
Niet doen johquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik ga nog 3 keer bellen, dan zit ik op 7. Hoop dat ik dan stoppen kan.
Zullen we nooit wetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Boris reageert als hij weg moet.
Als die gozer er niet uitgaat hoop ik dat hij de mol is. Dat zou het enige zijn waardoor ik hem nog zou mogen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
JK danst ook zo lekker met zijn heupenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:51 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en vernieuwend. Maud is net een tweede Dido of Do.
Boris komt er hoe dan ook wel. Ik gun het JK zeker want hij heeft de potentie en zet telkens een echte show neer!![]()
Ik hoop Borisquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop JK, ik vrees voor Maud.
Dat dacht ik vorig jaar bijquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zullen we nooit weten
Dan is ondanks dat ik me verschrikkelijk ziek voel dit weekend meer dan geslaagdquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
straks gaat Boris eruit, ik krijg dan een rolberoerte van het lachen denk ik![]()
![]()
Zullen we nooit weten, net als hoe JK of Maud reageert als hij/zijn wint pffff hahahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef yanggie het volgende:
[..]
Zullen we nooit weten, net als hoe JK of Maud reageert als hij/zijn wint pffff hahaha
Alle niggah's in Nederland stemmen op JK.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef RubberenRobbie het volgende:
Oh ja, wie er uit gaat? Wat mij betreft: JK.
Als ik zo de reacties zie op FOK!, met een aantal mensen die meerdere keren op Maud hebben gestemd, hoop ik dat Maud mag blijven
Alle mannen met gezonde hormonen stemmen Maudquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Alle niggah's in Nederland stemmen op JK.
Dus tja..
Dit gaat echt weer nergens over. Bitterballen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef Remzz het volgende:
Ah bitterballen
Alle mannen met een stijve lul ook.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle mannen met gezonde hormonen stemmen Maud.
Oke voor jou als JK wint danquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach ja ze moeten een uur vullen hequote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dit gaat echt weer nergens over. Bitterballen.Kipkluifjes.
En met een stijve lul is niks misquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Alle mannen met een stijve lul ook.
Sympathie-stemmen is de key.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wat ik ook erg goed vind van JK en wat ik Boris en Maud toch aanzienlijk minder zie doen, is contact houden met het publiek en de camera.
JK speelt daar echt mee en houdt dat contact, ik vind dat wel bijzonder, denk ook wel dat dat een reden is dat ie zover gekomen is.JK
Je bedoelt die Bassie blik? De bronstige baviaan look? Die heb ik nou wel gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wat ik ook erg goed vind van JK en wat ik Boris en Maud toch aanzienlijk minder zie doen, is contact houden met het publiek en de camera.
JK speelt daar echt mee en houdt dat contact, ik vind dat wel bijzonder, denk ook wel dat dat een reden is dat ie zover gekomen is.JK
[offtopic]quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*offtopic* Hitzone 27 is zo gaaf! alle nummers zijn top en alle videoclips op DVD*/offtopic*
Iemand uit mijn MSN durft te beweren dat Boris het slechtste van de 3 was vandaag!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sympathie-stemmen is de key.
Hebben zijn moeder en broertje trouwens een verblijfsvergunning gekregen?
Er stemmen dus alleen niet zoveel mannen, vooral vrouwen. Dus dan zal Maud het nog moeilijk kunnen krijgen...quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle mannen met gezonde hormonen stemmen Maud.
De mannen die stemmen, raggen er wel meteen >5 euro door heenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Er stemmen dus alleen niet zoveel mannen, vooral vrouwen. Dus dan zal Maud het nog moeilijk kunnen krijgen...
Maud: BW - Ain't no sunshinequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat was 't laatste nummer van Maud en JK ook alweer?
Je kon wel bijna haar poes zien, maar ja: dat zal je partner niet openlijk tegen je zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Mijn partner zegt net : Zo geil is die Maud nou ook weer niet, ze is gewoon de enige vrouw....
Hehehe
Marlies is zoooo 2003!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Frasier het volgende:
Marlies doet zooo lekker d'r eigen ding he
Kut gemist!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je kon wel bijna haar poes zien, maar ja: dat zal je partner niet openlijk tegen je zeggen
Ze is wel het lekkerst van alle vrouwen die er in hebben gezeten op Alice na natuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Mijn partner zegt net : Zo geil is die Maud nou ook weer niet, ze is gewoon de enige vrouw....
Hehehe
Of je partner valt niet op elitaire hockeymeisjes.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hehehe
omgquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hehehe
Zeker maar hot boeit nou niet zo dat ik er over moet gaan praten hierquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef yanggie het volgende:
kijkt er uberhaupt iemand naar backstage?
Die heb ik dan gemist en ik zit toch bekans tegen dat beeldscherm aangeplaktquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je kon wel bijna haar poes zien, maar ja: dat zal je partner niet openlijk tegen je zeggen
De wens is de vader van de gedachte...bij mij in ieder geval welquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist en ik zit toch bekans tegen dat beeldscherm aangeplakt![]()
Maar wellicht waren dat jouw eigen vieze fantasieen die opspeelde?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:04 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Of je partner valt niet op elitaire hockeymeisjes.
Ik in ieder geval wel
Ik kijk geen Backstage: ik heb net de Ben Liebrand 12" opgezet die ik eergister heb gekochtquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef yanggie het volgende:
Hoe heet dat klassieke stuk die net werd gedraaid? Hoort hier eigelijk niet. sorry wordt ook veel in films gebruikt
Die heeft wel tieten anders...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef abraham het volgende:
Je moet inderdaad als vent wel op maud stemmen. Zo niet heb je enkel dooske om naar te kijken volgende week...
Als ze vanavond overleeft dan weten we waar ze dat aan te danken heeftquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je kon wel bijna haar poes zien
Alleen Tooske toch??quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Dat zangstukje van Tooske en Arnie aan het begin liet ook wel te wensen over.... wat een kattengejank
7-0quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Voor de geintresseerden : AZ nu bij Studio Sport
7-0
Crosspost voor de liefhebbers:quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef merino het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja was de ! vergetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:07 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Leuk plaatje goed telefoonnummerquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom doet JK de hele tijd zo:
Waarom doet Maud de hele tijd zo:
Waarom doet Boris de hele tijd zo met z'n rechterhand: [afbeelding]
Als je die tong van JK ziet denk je wel soms dat ie aan andere dingen aan het denken isquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom doet JK de hele tijd zo:
Ze gooit haar vrouwlijke charmes gewoon in de strijd. Haar goed recht en ik geniet er vanquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:07 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Als ze vanavond overleeft dan weten we waar ze dat aan te danken heeft![]()
op plaatjes is het vaak leuk jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:07 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Crosspost voor de liefhebbers:
Crosspost: BH2 Hockey Meisjes Restarted
Nog 5 te gaanquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef -Hans- het volgende:
SZOOOOOOO die 2 - 0 is lekker
Ja, nou verklap je het alquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Voor de geintresseerden : AZ nu bij Studio Sport
7-0
lolquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Nog 5 te gaan
Je bent toch geen Ajax fan he?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou verklap je het al
Ajax morgen geen kampioen
ik was dus niet de enige die dat zagquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je die tong van JK ziet denk je wel soms dat ie aan andere dingen aan het denken is.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou verklap je het al
Ajax morgen geen kampioen
kan eraf hoorquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:11 schreef Frasier het volgende:
Als je die auto wint zit er dan ook zo'n Idols-sticker op?![]()
Je hebt liever dat ze op JK stemt?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:11 schreef Morwen het volgende:
Mijn dochtertje heeft op Maud gestemd![]()
Rare griet......smaak komt met de jaren, dat blijkt wel![]()
AJAX doet het inderdaad beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef Skwish het volgende:
Ga weg met je AZ
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent toch geen Ajax fan he?.
H'veen/Roda/Willem2-supporter?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef Skwish het volgende:
Ga weg met je AZ
Er doet er nog 1 mee...........quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze op JK stemt?
Zo reageerde Maud ook ja.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:14 schreef Frasier het volgende:
Foxkids Planet Live jeej
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef Cashmyra het volgende:
Dat gezicht van Maud toen Tooske Fox kids zei![]()
Eenschquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ach liever eenals JK dan dat je een hoofd hebt alsof je moet poepen zoals Boris
H'veenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:16 schreef Skwish het volgende:
[..]
Heerenveen en Feyenoord fan
Feyenoordquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
H'veen
Feyenoord
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef Cashmyra het volgende:
Dat gezicht van Maud toen Tooske Fox kids zei![]()
Teleurgesteld, dat had ze niet verwacht na 'Ahoy" en ze krabte zich maar snel op het achterhoofdquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]Vertel..
Gooi het er maar uitquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Zal best wel in het centrum zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef abraham het volgende:
Waar in Leiden, ik wil wel rustig koopzondagen zonder JK te zien...
Heb jij geluk, JK vliegt eruit vanavond.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef abraham het volgende:
Havermout?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:21 schreef logisnack het volgende:
Ja, en dan nu nog even over Idols...
Zou Moud voor Ajax zijn?
Of zou ze meer Volendammer zijn?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:21 schreef logisnack het volgende:
Ja, en dan nu nog even over Idols...
Zou Moud voor Ajax zijn?
Of zou ze meer Volendammer zijn?
IK!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:22 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voorn lui er nu nog op JK stemmen.
Hier een!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:22 schreef Remzz het volgende:
Dat is iedereen die stemt sukkel, hahahahahahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:21 schreef Ludacriss het volgende:
Whuhu had op JK gestemt en ben nu geselecteerd om kans te maken op een prijs![]()
Ze willen natuurlijk wel dat JK opvalt als hij door is vandaar dat ze niet naar Amsterdam gaanquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef abraham het volgende:
Dat wil je echt niet weten, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:22 schreef Remzz het volgende:
Niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat is iedereen die stemt sukkel, hahahahahaha
Nee hoor normaal krijg je altijd HELAAS DIT KEER BEN JE NIET GESELECTEERD !!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat is iedereen die stemt sukkel, hahahahahaha
Wiggers, Negers, Marokkanen, Wouter Bosquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:22 schreef Remzz het volgende:
Lui die je niet wil tegenkomen in de Rumba en daarom maar niet naar de Rumba gaatquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten, geloof mij maar.
Ik heb wel een ideequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten, geloof mij maar.
Chill een beetje johquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee hoor normaal krijg je altijd HELAAS DIT KEER BEN JE NIET GESELECTEERD !!
Maar dit keer kreeg ik JE BENT GESELECTEERD TOETS NU JE TELEFOONNUMMER IN!!
ROFLquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Lui die je niet wil tegenkomen in de Rumba en daarom maar niet naar de Rumba gaat
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
Goedeavond allemaal!!!
Ik ben eindelijk thuis. Moest van Apledoorn naar Purmerend reizen. Heb dus alles gemist vanavondHoe was het? Was het een leuke show? Wat was de thema?
Hoe was JK? Slecht
Hoe was Boris? Erg goed
Hoe was Maud?![]()
gefeliciteerd, je hebt een originele jeekee handtas gewonnen... (of zijn broek)quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee hoor normaal krijg je altijd HELAAS DIT KEER BEN JE NIET GESELECTEERD !!
Maar dit keer kreeg ik JE BENT GESELECTEERD TOETS NU JE TELEFOONNUMMER IN!!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt een originele jeekee handtas gewonnen... (of zijn broek)
2 nummers gekozen door publiek, 1 door jury. Maud was werkelijk geweldig. Beste aflevering tot nuu toe van haar. Die andere twee interesseren me nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
Goedeavond allemaal!!!
Ik ben eindelijk thuis. Moest van Apledoorn naar Purmerend reizen. Heb dus alles gemist vanavondHoe was het? Was het een leuke show? Wat was de thema?
Hoe was JK?
Hoe was Boris?
Hoe was Maud?
De spelvaudt nietwaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:27 schreef Scope het volgende:
Uh Hans? Ik zie een genant foutje in je sig...
werd is zonder t
ooja tnx! lolquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:27 schreef Scope het volgende:
Uh Hans? Ik zie een genant foutje in je sig...
werd is zonder t
De uitslag is al bekend, JK is er uit.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:29 schreef RedGuy het volgende:
Begint de uitslag al?
Hoe was de 12'-versie van Isaac Hayes...ik ken de versie van 'Chef' nog nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:29 schreef Scope het volgende:
Wat een onzinvragen zeg...
Neu dat duurt nog wel 20 m inuten voordat je weet wie er uit gaatquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:29 schreef RedGuy het volgende:
Begint de uitslag al?
Hoe weet je dat?>quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef Frasier het volgende:
De uitslag is al bekend, JK is er uit.
Story gelezen deze weekquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef Scope het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?>
Idd dieptepunt van de avond...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef yanggie het volgende:
Yeak JK Yeah JK Yeah Jk........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooh cool!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
2 nummers gekozen door publiek, 1 door jury. Maud was werkelijk geweldig. Beste aflevering tot nuu toe van haar. Die andere twee interesseren me niet.
Ik heb net Tom gesmsed, en die is ook heel erg blij dat Maud eruit ligt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:31 schreef schatje het volgende:
[..]
JK is door.
Eigenlijk te grof, maar ik moest er wel even om lachenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:31 schreef RubberenRobbie het volgende:
Goede cijfers halen op VMBO is ook niet zo moeilijk, zolang je je docent niet omlegt
En nog een lelijke auto ookquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Komt dat gelul over die lelijke auto weer
Zit ie in het publiek dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heb net Tom gesmsed, en die is ook heel erg blij dat Maud eruit ligt.
Ik heb mijn connectiesquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef Scope het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?>
Precies, die houden van swingenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:31 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
De reactie van de gemiddelde JK fan .... "Yeah JK, yeah JK, yeah JK, yeah JK, etc.".
plus gelul over scooter en mobiele telefoonquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Komt dat gelul over die lelijke auto weer
Rare opvatting van swingen heb jij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Precies, die houden van swingen![]()
Wil jij ook billenkoek ofzo??quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ben jij opeens Boris fan geworden?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
WTF zeikt iedereen toch altijd over World Idol? Voor hetzelfde geld komt ie er niet eens! Heel veel mensen willen alleen maar dat Boris wint zodat we niet "afgaan" tijdens World Idol
Mensen met een gezond verstand zien gewoon dat Boris van de overgebleven 3 het beste is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
WTF zeikt iedereen toch altijd over World Idol? Voor hetzelfde geld komt ie er niet eens! Heel veel mensen willen alleen maar dat Boris wint zodat we niet "afgaan" tijdens World Idol
Ja, en dan help ik je mee.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef MrObjective het volgende:
Als JK door gaat dan vreet ik de k*t van mijn bejaarde buurvrouw kaal
haha zeg dat nou maar niet te snel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef MrObjective het volgende:
Daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef MrObjective het volgende:
Niet waar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef RedGuy het volgende:
Nog niemand.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef superheist het volgende:
geen zin in topic lezen, maar wie is eruit geschopt?
Tom is dronken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 2x op Mud gestemd en ik heb allemaalme nsen ook op haar latenz stemmen!
neeeeeheeequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef Scope het volgende:
Boris gaat eruit
Niemand nog.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef superheist het volgende:
geen zin in topic lezen, maar wie is eruit geschopt?
Hou je foto toestel maar vast gereed.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef MrObjective het volgende:
We geven 'm een topic open banquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niet waar..
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef frenzy2003 het volgende:
JK komop JK,JK gaat dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrr!
JK Sucksquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef Ymke het volgende:
Kan iemand me even heel snel inpraten?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef Ymke het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
We geven 'm een topic open ban.
Boris was de beste, Maud wel aardig, en JK ronduit kutquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef Ymke het volgende:
Je ondertitel zegt genoegquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:37 schreef frenzy2003 het volgende:JK
![]()
JK
![]()
JK
![]()
pssst...Kijk eens welk nummer er op mijn avatar staatquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ben jij opeens Boris fan geworden?
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Boris was de beste, Maud wel aardig, en JK ronduit kut.
.
James nog ietsquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die JK ook nog een normale naam eik?
en hij moet nog een weekquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Boris ziet er moe uit zeg trouwens
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:37 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:37 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg
viel mij ook al op. Hij is er volgens echt helemaal doorheen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Nietus, ik vond Boris minder dan normaal, JK was leuk, maar qua zang niet heel goed en Maud deed het naar behorenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:37 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Volgens mij is het gewoon een afkorting van zijn echte naam. Zoals mensen "Jan Paul" JP noemen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die JK ook nog een normale naam eik?
En hij is er nog trots op ookquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]juistem
Ja en heb je dat programma voor de finalisten gehoord hahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en hij moet nog een week
Watje is hetquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:39 schreef yanggie het volgende:
[..]
viel mij ook al op. Hij is er volgens echt helemaal doorheen.
ja wat denk jij dan???quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
En hij is er nog trots op ook
Hi jheeft vast een huilbaby...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook sms-en dat Dooske er uit gaat?
ga maar vast aanbellen bij je buurvrouw jongenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef MrObjective het volgende:
ik heb ff gehackt op de server van Idols, Jim en Jamai zijn door Hind ligt eruit
wel boeiequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef frenzy2003 het volgende:
lekker boeiend wie er doorgaat eigk
Denk je dat? Bij JK schreeuwen ze ook aardig hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Als boris er nou uit gaat zijn we eindelijk af van al dat kut gegil!!!
Je kijkt niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Henk Jan: MAUD en BORIS DOOR
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef Dirkh het volgende:
Frenzy2003, opzouten. Ga maar naar onz of V&A.
dat zei hij toch niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef scanman01 het volgende:
HJ zat zo ongeveer Boris de hemel in te prijzen en nu vond hij Maud de beste
wat dacht je te doen 12 jarige puber????quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef Dirkh het volgende:
Frenzy2003, opzouten. Ga maar naar onz of V&A.
Een dooie kat ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft Jerney voor achterlijk zwart ding op d'r jurk
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
Tamponreclames komen er weer aan Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |