quote:Info : tel. 016/23.65.05 - fax: 016/32.30.52
E-mail: trefpunt.zelfhulp@soc.kuleuven.ac.be
Contactadres : Werkgroep Aseksuele Vrouwen,
p/a Trefpunt Zelfhulp vzw, E. Van Evenstraat 2c, 3000 Leuven
Even tegen alle mensen die weer willen weten waarom, ik ga het hier niet over mijn beweegredenen hebben, daarvoor heb ik het topic niet geopend.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Die mensen noem je aseksuelen. Moet vast te vinden zijn met google.
Ik zou best eens met je willen discuseren waarom niet maar gezien de inhoud van je vorige postings/topics over dit onderwerp zal dat een hele korte discussie worden met weinig discussiewaarde.
Ik heb het geloof ik al vaker tegen je gezegd, je verbind teveel waarde aan sex en wat er bij komt kijken.
Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Kan het best begrijpen, maar als je bijvoorbeeld gaat slapen ga je dan ook in aparte bedden? waar liggen de grenzen? Knuffelen kan dat bijvoorbeeld wel?
Wat is er mis met mij dan volgens jou?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:52 schreef unfor het volgende:
klinkt mischien raar, maar ik denk dat er wel iets mis is met mensen zoals de TS.
Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef theis het volgende:
Dat denk ik ook.
Ik ging gelijk ff googlen naar aseksueel en kwam uit bij een interesant artikel van de telegraaf.
http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.seks.html
Vooral het stukje over gebrek aan testeron klinkt interesant, waarbij je dus weldegelijk kan stellen dat er in dat geval iets mis is met die personen.
Hoewel ik het zeker wel kan accepteren hoe die mensen, en de TS, zijn.
Ik denk wel aan seks.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef longinus het volgende:
Even opsommen: je bent een vrouw en wilt geen sex.
ben je rond de dertig dan lijk je me wel wat, zoiets zoek ik als ik met vakantie wil, geen gezijk aan me kop, ik heb hier nl. slechte ervaringen mee.
Maare..... met zo'n fototje, je moet wel gek zijn als je helemaal nooit aan sex denkt.
wil je het wel?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:11 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik denk wel aan seks.
Sorry daarvoor dan, maar het was ook meer een reactie op hollander172.quote:Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.
bedoel je of ik aan seks wil denken?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
wil je het wel?
Nou dit klinkt al stukke beter dan dat ik had begrepen uit andere topicsquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:07 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.
Geen idee... Ik ken wel 1 meisje dat eigenlijk hetzelfde gedrag vertoond als jij... Die lijdt/leed echter aan anorexia en is/was erg ontevreden over haar lichaam... Zo zeer zelfs, dat ze zich niet kon voorstellen dat anderen met haar naar bed zouden willen, en daarom sloot ze zich er voor af... Knuffelen kon echter wel en zoenen ook, mits het geen tongzoenen waren...quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:08 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Wat is er mis met mij dan volgens jou?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef Caesu het volgende:
vrij zeldzaam volgens mij - of ze komen niet uit de kast
maar in belgië is er een clubje, misschien kan je daar contact mee leggen.
Info : tel. 016/23.65.05 - fax: 016/32.30.52
E-mail: trefpunt.zelfhulp@soc.kuleuven.ac.be
Contactadres : Werkgroep Aseksuele Vrouwen,
p/a Trefpunt Zelfhulp vzw, E. Van Evenstraat 2c, 3000 Leuven
Hmm, naar zeg. Gelukkig ben ik heel tevreden met mijn uiterlijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Geen idee... Ik ken wel 1 meisje dat eigenlijk hetzelfde gedrag vertoond als jij... Die lijdt/leed echter aan anorexia en is/was erg ontevreden over haar lichaam... Zo zeer zelfs, dat ze zich niet kon voorstellen dat anderen met haar naar bed zouden willen, en daarom sloot ze zich er voor af... Knuffelen kon echter wel en zoenen ook, mits het geen tongzoenen waren...
Eerlijk gezegd kan ik geen reden, anders dan de door jou reeds genoemde redenen, bedenken die dit gedrag veroorzaakt... No offense, maar het is een beetje onnatuurlijk...
Danku. Ik vind t heel vervelend.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef erodome het volgende:
Zullen we proberen een beetje ontopic te blijven en nier teveel op het wezen van de ts ingaan, of de ts moet er geen probleem mee hebben....
Lieve schat als ik het me goed herinner heb je dus wel een actief sexleven gehad met iemand waar je niet echt om gaf en het ook niet uit liefde gebeurde, lijkt me logisch dat je dan afknapt op sex in het algemeen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:06 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Even tegen alle mensen die weer willen weten waarom, ik ga het hier niet over mijn beweegredenen hebben, daarvoor heb ik het topic niet geopend.
Aan hollander: ik ben ook geen aseksueel, begrijp me goed. Ik kan heus wel seksueel opgewonden raken.
Nog zo'n misverstand.
Nou mrJingels daar zijn pas 10.000 topics over geweest dus suc6 met doorlezen....quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef Mr_Jingles het volgende:
quote: ik heb nog steeds niemand gevonden die qua denkbeelden enigzins met mij overeenkomt op seksgebied.
Welke denkbeelden? Als je ergens voor staat, beargumenteer ze dan, aub !
Toch zeker in een soort van open discussie.
Ik wil je niet in een hokje plaatsen, zoals anderen met aseksuelen, maak je aub duidelijk hoe wat en waarom je er zo over denkt, dan kunnen mensen jou beter begrijpen en diegene waarnaar je op zoek bent met dezelfde denkbeelden ook.
quote:
Dus uit een puur psychologisch oogpunt denk ik dat er wel iets mis is met jou (met alle respect).
Leg eens uit? Wat zou er mis moeten zijn met de TS?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:52 schreef unfor het volgende:
klinkt mischien raar, maar ik denk dat er wel iets mis is met mensen zoals de TS.
Dus uit sympathie voor die mensen die wel willen maar het niet kunnen krijgen (wat onzin is overigens*) moet je maar seks hebben? TS kiest zelf voor iets en daar heeft een ander niets over te zeggen.quote:Op zondag 25 april 2004 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zie het probleem niet eigenlijk, waarom zou je geen sex willen hebben.
Er is een enorme hoeveelheid mensen die wel sex willen maar het niet krijgen, omdat ze er bijvoorbeeld niet uit zien, of veel te verlegen zijn of etc.
Waarom zou hij dat niet zijn? Is het hebben van seks een ode aan die dankbaarheid? Lijkt me niet. Er zijn zoveel andere wegen.quote:Op zondag 25 april 2004 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
Wees dankbaar voor wat je hebt zou ik zeggen.
Ja, dergelijke ideëen van Freud zijn al lang weer achterhaald. Wie hecht er nu nog waarde aan Freud op dat vlak?quote:Op zondag 25 april 2004 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
Of zoals Freud het al zei: Het enige abnormale seksuele gedrag is het niet hebben van seks.
Lijkt me niet. Biologisch eerder, maar de biologie heeft al jaren niet meer de overhand bij de mens. Daar heeft juist de menselijke psychologie voor gezorgd.quote:Op zondag 25 april 2004 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
Dus uit een puur psychologisch oogpunt denk ik dat er wel iets mis is met jou (met alle respect).
Ik ben geen maagd meer, ik weet waar ik het over heb. Da's 1.quote:Op zondag 25 april 2004 09:55 schreef innovative het volgende:
Ik snap in de eerste plaats niet waarom je niet wilt vertellen wat je tot dit standpunt beweegt, aangezien dat een hoop speculaties zou voorkomen.
Daarnaast denk ik dat, hoe ouder je wordt, het steeds moeilijker wordt om mensen te vinden die je standpunt delen, tenzij ze daadwerkelijk verkracht/gelovig oid zijn. Lust en seksuele gevoelens zijn puur menselijk.
Wat wel zo is, is dat seks naar mijn mening tegenwoordig als een leuk tijdsverdrijf wordt gebruikt. Je komt iemand tegen, hebt een klein beetje de kriebels, en duikt er bovenop. Er is, naast oerdriften, ook nog zoiets als verstand, en wachten tot je de juiste hebt gevonden is zo slecht nog niet. Daarnaast vind ik dat mensen te vroeg aan seks beginnen, voor ze weten welke gevoelens het met zich mee brengt. Ik vind het wel degelijk een "big deal", zeker voor jonge mensen.
Maar, en hier begin ik me enigszins te verbazen over jouw standpunt, op het moment dat je zelf voelt dat je er geestelijk en lichamelijk aan toe bent, een stabiele relatie hebt (ik vind dat je niet zomaar met iedereen seks moet hebben) met iemand waar je veel van houdt en tot wie je je aangetrokken voelt, wat is er dan op tegen om ook seks te hebben/ seksuele handelingen uit te voeren met deze persoon? Krampachtig maagd proberen te blijven vind ik eigenlijk niet normaal, seks kan ook een manier zijn om je gevoel voor iemand te tonen of dichter tot elkaar te komen. En de goede gesprekken oid verdwijnen echt niet hierdoor!
Zucht. Ja hoor, geloof me, er zijn er zat die dat met mij willen.quote:Op zondag 25 april 2004 10:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoeveelste ik wil geen sex topic is dit nu eigenlijk van je?
En is t niet andersom... Wil er wel iemand sex met jouw en ben je zo super frustie dat je nu dénkt dat je geen sex wilt... Zo ga daar maar es over nadenken....
Plus..ik heb nog steeds niemand gevonden waarmee ik hier normaal over kan praten, vrijwel iedereen maakt me belachelijk, en dus kan ik mijn gevoelens niet goed kwijt. Het enige wat ik wil is iemand die mij denkt te begrijpen en die evenals ik er dezelfde ideeën op nahoudt. Zo gek is dat toch niet? En als er hier dan niemand is, dan is er toch wel IEMAND die een of andere site kent of weet ik veel wat die mij wel kunnen helpen?quote:Op zondag 25 april 2004 10:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoeveelste ik wil geen sex topic is dit nu eigenlijk van je?
En is t niet andersom... Wil er wel iemand sex met jouw en ben je zo super frustie dat je nu dénkt dat je geen sex wilt... Zo ga daar maar es over nadenken....
Dit is geen rel reply, maar je slaat de plank kílometers mis met deze opmerking...quote:Op zondag 25 april 2004 12:50 schreef FuifDuif het volgende:
Lijkt me niet. Biologisch eerder, maar de biologie heeft al jaren niet meer de overhand bij de mens. Daar heeft juist de menselijke psychologie voor gezorgd.
Leg maar eens uit dan.quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Dit is geen rel reply, maar je slaat de plank kílometers mis met deze opmerking...
http://www.fobiechat.nl/vb/showthread.php?threadid=254quote:Op zondag 25 april 2004 12:56 schreef Yamyam het volgende:
dan is er toch wel IEMAND die een of andere site kent of weet ik veel wat die mij wel kunnen helpen?
De definitie aseksueel betekent absoluut niet je afzijdig houden van seks, aseksueel BEN je als je nooit seksuele gevoelens gehad hebt en hier geen plezier aan beleeft. Uit mijn topics kun je zelfs opmaken dat ik zeker wel seksueel opgewonden kan raken, en dus NIET aseksueel ben. Ik vind het kortzichtig om iemand anders als aseksueel te bestempelen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lieve schat als ik het me goed herinner heb je dus wel een actief sexleven gehad met iemand waar je niet echt om gaf en het ook niet uit liefde gebeurde, lijkt me logisch dat je dan afknapt op sex in het algemeen.Ik wil ook niet weten waarom maar juist waarom niet? Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd.
Op het moment dat je sex uit je leven bant en je er afzijdig van houdt ben je wat mij betreft aseksueel. Je kiest in ieder geval voor dezelfde levensstijl.
Als je mensen zoekt die door dezelfde teleurstellende ervaringen sex uitgebannen hebben kan je lang zoeken, de meesten zullen dit verdringen en hier niet zo mee te koop lopen. (je wijkt ineens af van een norm he?) Ik snap ook niet waarom je dit zo openbaar wil maken, het lijkt nu net een schreeuw om aandacht. Vergeet het gewoon allemaal, probeer eventuele opwinding te kanaliseren om het uit te bannen en kijk of je niet met andere dingen je leven zinvol kan invullen.
Je blijft nu hangen op een punt wat me niet gezond lijkt, aan de ene kant lijk je gefascineerd door het onderwerp maar aan de andere kant wil je er niks mee te maken hebben.
Ik vind zoenen geen seks, ik vind zoenen seksueel.quote:Op zondag 25 april 2004 12:40 schreef Scorpie het volgende:
ga toch eens weg, je schreeuw alleen maar harder en harder dat je geen sex wilt. Ga ff op een ander forum dat roepen
Nog iets:
In andere topics geef je aan dat je zoenen ook sex vind dus dat doe je ook niet?
Maar masturberen doe je weer wel? (ook gelezen in vorig topic)
Ik ben het met mensen eens dat er iets niet helemaal in orde is bij jou
Mijn moeder heeft me altijd gelkeerd dat seks niet vies is, dat je het niet tegen je zin in moet doen, en dat helemaal niet alle mannen seks willen. Ik probeer er al een hele tijd achter te komen waarom ik deze gedachten zou hebben, maar ik kan absoluut geen beslissende invloed ontdekken in mijn leven, zoals waardeoordelen van ouders e,dquote:Op zondag 25 april 2004 12:49 schreef UltraBrain het volgende:
Ik denk dat TS ergens een klein stemmetje van haar moeder in haar achterhoofd hoort: "mannen willen alleen sex! sex is slecht! BAH! Het gaat ze alleen om me lichaam!"
Maar als je het bij voorbaat al resoluut uitsluit, waar is dan de spanning?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Yamyam het volgende:
Niet helemaal de titel die ik in mijn hoofd had, maar langere titels staat fok niet toe
Anyway...ik heb nog steeds niemand gevonden die qua denkbeelden enigzins met mij overeenkomt op seksgebied. Al die kindertjes van mijn leeftijd die verkering hebben zoenen en seksen wat af (en ja, ik heb het hier OOK over zoenen, dat is in mijn ogen namelijk erg seksueel), en ik zou zo graag eens contact met iemand hebben, liefst van eigen leeftijd, maar mag ook (veel) ouder hoor, die net als ik (om wat voor reden dan ook, anders wordt het hier wel heel ingewikkeld) GEEN seks willen, niet met iemand waar ze superverliefd op zijn, met niemand niet.
Zo...suggesties?
Overigens liever wel iemand die hier zelf voor gekozen heeft, en niet om de reden vroeger seksueel misbruikt te zijn, godsdienstig te zijn, of het eigenlijk wel willen, maar er bang voor zijn.
Gewoon mensen die geen vreemde seksuele achtergrond hebben, maar er toch voor kiezen geen seks te hebben.
Aangezien niemand tot nu toe begrijpt waarom ik geen seks wil.
" Vind je me niet leuk? Doe ik iets verkeerd? Stink ik?"
"Ben je overtuigd christen ofzo? "Mag het niet van je geloof""?
" Ben je zeker verkracht vroeger ofzo.."
BLAAAAT NEE!
Ze zegt toch dat ze dat best wil als ze er klaar voor isquote:Op zondag 25 april 2004 12:55 schreef X-Ray het volgende:
Ach gut alweer een ´ik wil geen sex maar ben niet a-sexueel´ topic?![]()
Het is een obsessie voor je, dat is wat het is.
Ja maar het is een psychologische kwaal. Tis niet pathologisch, dat niet. Maar sorry, ik kan er niks anders van maken. Ik vraag me af wanneer de TS zich (concreet) volwassen zou voelen? Wat moet er dan gebeuren? En trouwens is dat dan zo belangerijk, ik zie mezelf ook niet meer als 18 jaar oud met 5 jaar ervaring. Ik kan met de beste wil ter wereld geen redelijke verklaring voor dit gedrag vinden zonder haar geestelijke gezondheid niet in twijfel te trekken. Het spijt me echt.quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef FuifDuif het volgende:
Yamyam, ik snap het volkomen. Inderdaad, tegenwoordig gebeurt het eerder andersom en durft men anderen zelfs aan te spreken op een psychologische kwaal, zoals hier ook wel in dit topic is gebeurd. Ik vind dat ronduit schandalig. Ik bedoel als het om seksualiteit gaat, bepaal je volledig voor jezelf hoe je daarmee omgaat. Ik heb in ieder geval groot respect voor jou, Yamyam.
Dankje fuifduif, ik voel me tenminste niet 100% wereldvreemd met een beetje steunbetuiging.quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef FuifDuif het volgende:
Yamyam, ik snap het volkomen. Inderdaad, tegenwoordig gebeurt het eerder andersom en durft men anderen zelfs aan te spreken op een psychologische kwaal, zoals hier ook wel in dit topic is gebeurd. Ik vind dat ronduit schandalig. Ik bedoel als het om seksualiteit gaat, bepaal je volledig voor jezelf hoe je daarmee omgaat. Ik heb in ieder geval groot respect voor jou, Yamyam.
Je hebt deze gedachten omdat je ze wilt hebben. Zo te zien heb je je hele indentiteit eromheen gebouwd. Het maakt je bijzonder en geeft je eigenwaarde. Je wilt er niet vanaf, en iedere post die jou voor gek verklaart zie je als een doodsbedreiging omdat je dit denkbeeld tot een vals zelf hebt opgeblazen. Voor jou is het loslaten van dit denkbeeld bijna hetzelfde als sterven.quote:Op zondag 25 april 2004 13:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd gelkeerd dat seks niet vies is, dat je het niet tegen je zin in moet doen, en dat helemaal niet alle mannen seks willen. Ik probeer er al een hele tijd achter te komen waarom ik deze gedachten zou hebben, maar ik kan absoluut geen beslissende invloed ontdekken in mijn leven, zoals waardeoordelen van ouders e,d
Het punt is dat je dit soort dingen verkondigd aan ons en verwacht dat we allemaal ja en amen roepen, nu dit niet zo blijkt voel je je wereldvreemd? Beetje raar. Je had het kunnen verwachten dat mensen je meningen niet delen, want daar zijn het mensen voor. Dat Fuifduif toevallig jou steunt in je argumentatie is voor jou een hele opsteker? Je hebt gelijk. Je bent nog niet volwassen genoeg.quote:Op zondag 25 april 2004 13:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Dankje fuifduif, ik voel me tenminste niet 100% wereldvreemd met een beetje steunbetuiging.
Helaas is dat wel anders met andere reacties, men lijkt me te willen aanpraten dat ik gestoorde gedachten heb. Nou wil ik niet beweren dat de hele rest van de wereld gestoord is en niet ik, maar ik vind het wel schrijnend dat er zo weinig mensen zijn die een beetje meer waarde hechten aan seks en zichzelf te b.v te jong vinden om dat te doen. Zou natuurlijk ook kunnen dat juist deze mensen niet in dit soort forums kijken, of er voor uit komen, en ik dus alleen maar sexfreaks tegenkom, maar ja...waar moet ik ze dan toch vinden he?
Je geeft toe geen maagd meer te zijn en dan kom je met zoiets.quote:Op zondag 25 april 2004 13:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
...maar ik vind het wel schrijnend dat er zo weinig mensen zijn die een beetje meer waarde hechten aan seks en zichzelf te b.v te jong vinden om dat te doen.
Veel mensen tegenwoordig zijn seksueel best wel losgeslagen en zijn totaal niet tolerant meer tegenover andere seksuele opvattingen. Ik weet niet hoe dat komt, maar dat heeft ongetwijfeld te maken met het aangepraatte idee. Niet iedereen doet dat, maar veel wel. Dat gebeurt hier, maar ook in het echte leven. Want tja, als je niet veel aan seks doet, ben je een loser...quote:Op zondag 25 april 2004 13:09 schreef Yamyam het volgende:
Dankje fuifduif, ik voel me tenminste niet 100% wereldvreemd met een beetje steunbetuiging.
Helaas is dat wel anders met andere reacties, men lijkt me te willen aanpraten dat ik gestoorde gedachten heb. Nou wil ik niet beweren dat de hele rest van de wereld gestoord is en niet ik, maar ik vind het wel schrijnend dat er zo weinig mensen zijn die een beetje meer waarde hechten aan seks en zichzelf te b.v te jong vinden om dat te doen. Zou natuurlijk ook kunnen dat juist deze mensen niet in dit soort forums kijken, of er voor uit komen, en ik dus alleen maar sexfreaks tegenkom, maar ja...waar moet ik ze dan toch vinden he?
Nou en? Het kan toch zijn dat juist de ontmaagding haar aan het denken heeft gezet. Het is niet zo dat je na je ontmaagding opeens niet meer moet zeuren en maar als een seksmachine door het leven moet gaan. Je kunt terugkomen op je seksueel gedrag, op ieder moment in je leven.quote:Op zondag 25 april 2004 13:15 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Je geeft toe geen maagd meer te zijn en dan kom je met zoiets.Dus die ontmaagding was niet wel overdacht?
De kunst is echter om je ook niet wereldvreemd te voelen zonder steunbetuiging.quote:Op zondag 25 april 2004 13:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Joh.. maak je niet druk. Jij hebt recht op jouw eigen opvattingen en levenswijze. Of het merendeel het daar nu mee eens is of niet. En je weet zelf ook wel dat je m.b.t. dit onderwerp geen unieke opvatting hebt. Maar laat je vooral niet kneden door de meerderheid tot iets dat je niet bent om 'normaal' te mogen zijn.quote:Helaas is dat wel anders met andere reacties, men lijkt me te willen aanpraten dat ik gestoorde gedachten heb. Nou wil ik niet beweren dat de hele rest van de wereld gestoord is en niet ik, maar ik vind het wel schrijnend dat er zo weinig mensen zijn die een beetje meer waarde hechten aan seks en zichzelf te b.v te jong vinden om dat te doen. Zou natuurlijk ook kunnen dat juist deze mensen niet in dit soort forums kijken, of er voor uit komen, en ik dus alleen maar sexfreaks tegenkom, maar ja...waar moet ik ze dan toch vinden he?
De doorgaans kinderachtige manier waarop sommige mensen reageren is natuurlijk niet de bedoeling. Tuurlijk kun je verwachten dat mensen het niet met je eens zijn, maar om dan direct iemand geestelijk gestoord te noemen. Slaat nergens op.quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef Scorpie het volgende:
Het punt is dat je dit soort dingen verkondigd aan ons en verwacht dat we allemaal ja en amen roepen, nu dit niet zo blijkt voel je je wereldvreemd? Beetje raar. Je had het kunnen verwachten dat mensen je meningen niet delen, want daar zijn het mensen voor. Dat Fuifduif toevallig jou steunt in je argumentatie is voor jou een hele opsteker? Je hebt gelijk. Je bent nog niet volwassen genoeg.
Stalken? Jij komt hier toch zelf in dit topic? Als je niet komt heb je er ook geen last van. En Yamyam geeft gewoon haar mening. Zij vindt het schrijnend, jij niet. Zij leidt haar leven, jij die van jou.quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef Scorpie het volgende:
Over wat je zegt dat je het schrijnend vind dat mensen meer waarde aan zichzelf hechten:
Hou je mond over dat soort zaken! Ik kan perfect met mezelf leven nu ik sex heb, ik hecht juist veel waarde aan sex en ik heb geen wereldverbeteraar zoals jij nodig die me virtueel loopt te stalken met haar ideeen, ik bepaal zelf wel wat ik doe om me goed te voelen, dus als daar sex bij komt kijken so be it!
Jjaaahooooorrrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 april 2004 12:54 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Zucht. Ja hoor, geloof me, er zijn er zat die dat met mij willen.
haha *mee eens zijn*quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Jjaaahooooorrrrrrrrrrr
**Checkt foto album en gelooft er NIETS van!!**
Als je een beetje verstand hebt van psychologie snap je best dat ik dat niet gezegd heb.quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
De doorgaans kinderachtige manier waarop sommige mensen reageren is natuurlijk niet de bedoeling. Tuurlijk kun je verwachten dat mensen het niet met je eens zijn, maar om dan direct iemand geestelijk gestoord te noemen. Slaat nergens op.
Het is misschien een psychologisch aspect, maar geen kwaal. Waarom is het direct een kwaal? Ik zou het eerder een verlichting voor jezelf noemen. Wees er trots op dat je op die manier jezelf gevonden hebt en een draai en invulling aan je eigen leven gegeven hebt. Ik vind het echt bijzonder irritant, dat mensen anderen bestempelen als geestelijk niet in order, enkel omdat hun gedachtegang niet overeenkomt. Dat is bekrompen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja maar het is een psychologische kwaal. Tis niet pathologisch, dat niet. Maar sorry, ik kan er niks anders van maken. Ik vraag me af wanneer de TS zich (concreet) volwassen zou voelen? Wat moet er dan gebeuren? En trouwens is dat dan zo belangerijk, ik zie mezelf ook niet meer als 18 jaar oud met 5 jaar ervaring. Ik kan met de beste wil ter wereld geen redelijke verklaring voor dit gedrag vinden zonder haar geestelijke gezondheid niet in twijfel te trekken. Het spijt me echt.
quote:Op zondag 25 april 2004 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
haha *mee eens zijn*
Niet om off topic te gaan....maar zie je mij mijn mening de wereld insturen via topics? Ik hou me mening voor me. En ik heb niet gevraagd om de hare. Dat ik hem lees, tja komt omdat ik hier rond-dwaal. Maar ik zie haar al IRL op Utrecht Centraal haar mening staan te verkondigen hoor....pfffquote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De doorgaans kinderachtige manier waarop sommige mensen reageren is natuurlijk niet de bedoeling. Tuurlijk kun je verwachten dat mensen het niet met je eens zijn, maar om dan direct iemand geestelijk gestoord te noemen. Slaat nergens op.
[..]
Stalken? Jij komt hier toch zelf in dit topic? Als je niet komt heb je er ook geen last van. En Yamyam geeft gewoon haar mening. Zij vindt het schrijnend, jij niet. Zij leidt haar leven, jij die van jou.
Jij bracht het met wat zachtere woorden. Komt op hetzelfde neer. Maar er zijn er meer, die er zo over denken.quote:Op zondag 25 april 2004 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand hebt van psychologie snap je best dat ik dat niet gezegd heb.
Met moet niks, maar op die leeftijd waar jij het over hebt zijn mensen sociaal extreem beïnvloedbaar en dus inderdaad heel gevoelig voor wat de 'anderen doen'. Als je dan afwijkt van de groep ben je 'gek' en bijna niemand heeft op die leeftijd zoiets van: "ach... dan ben ik maar gek". Om dan op een jonge leeftijd seks te hebben, is dan nog altijd een eigen keuze, maar later kun je er dan wel achterkomen dat die keuze gebaseerd is op de behoefte om net als de anderen te zijn. Bovendien kun je tot de conclusie komen dat je gewoon niet eens wist wat je grenzen waren om ze überhaupt te kunnen trekken.quote:Op zondag 25 april 2004 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet men ook seks hebben op een zo jong mogelijke leeftijd. De grenzen zijn niet meer te vinden en de enkeling die nog een grens wil instellen wordt verguisd.
Het hele forum is doorspekt van het over een weer geven van meningen. Wil jij zeggen dat je maar wat in de hoogte lult?quote:Op zondag 25 april 2004 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet om off topic te gaan....maar zie je mij mijn mening de wereld insturen via topics? Ik hou me mening voor me. En ik heb niet gevraagd om de hare. Dat ik hem lees, tja komt omdat ik hier rond-dwaal. Maar ik zie haar al IRL op Utrecht Centraal haar mening staan te verkondigen hoor....pfff
Mensen zoals jij kun je ook gewoon niet serieus nemen, hè. Deze reactie maakt dat nogmaals duidelijk.quote:Op zondag 25 april 2004 13:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja hoogte lul!
Trek je maar niets aan van fuifduif das zo'n relie rocker....
Stalen maagd die met de bijbel langs de deuren gaat....
Zeker waar...quote:Op zondag 25 april 2004 13:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen zoals jij kun je ook gewoon niet serieus nemen, hè. Deze reactie maakt dat nogmaals duidelijk.
Nee hoor. Ik reageer op die meningen. Maar sommigen zijn te absurd en bizar voor woorden. Zoals deze. En dan geef je er commentaar op. En dan komt er iemand die roept dat we kinderachtig reagerenquote:Op zondag 25 april 2004 13:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het hele forum is doorspekt van het over een weer geven van meningen. Wil jij zeggen dat je maar wat in de hoogte lult?
Edit: er stond eerst 'lul', dat moet 'lult' zijn (zoals ik dat nu verbeterd heb), dus dat je het niet opvat als een scheldwoord naar jou toe. Ik bedoel het als synoniem voor praten.
Correct. Ik zat te denken om dat ook te posten, maar ik ben dus niet de enige die dat ziet.quote:Op zondag 25 april 2004 13:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja hoogte lul!
Trek je maar niets aan van fuifduif das zo'n relie rocker....
Stalen maagd die met de bijbel langs de deuren gaat....
mee eensquote:Op zondag 25 april 2004 13:33 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Correct. Ik zat te denken om dat ook te posten, maar ik ben dus niet de enige die dat ziet.
Alle reacties en topics van fuifduif zijn duidelijk gekleurd door wat de kerk hem geleerd heeft en getuigd niet van creatief denken. Niks op tegen, maar wel een beetje voorspelbaar.
Ik heb toch duidelijk gezegd dat het niet pathologisch was, gozer! Leer lezen. Ik krijg trouwens het idee dat jij deze discussie een religieuze kant op wil trekken met woorden zoals 'Verlichting' enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
Jij bracht het met wat zachtere woorden. Komt op hetzelfde neer. Maar er zijn er meer, die er zo over denken.
Ik denk dat je meneer fuifduif nu toch echt teveel krediet geeft en een beetje overschat. Als zijn met religie doorweekte postings een toneelstukje zijn dan heeft hij een heel serieus probleem.quote:Op zondag 25 april 2004 13:35 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik denk dat als je je uit de tent laat lokken door fuifduif hij je precies heeft waar hij hebben wil.
Damnnn eindelijk iemand die me gelijk geeft... Hoorayyy t ligt dus niet aan mij...quote:Op zondag 25 april 2004 13:33 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Correct. Ik zat te denken om dat ook te posten, maar ik ben dus niet de enige die dat ziet.
Alle reacties en topics van fuifduif zijn duidelijk gekleurd door wat de kerk hem geleerd heeft en getuigd niet van creatief denken. Niks op tegen, maar wel een beetje voorspelbaar.
BHFH, KASTANOVA... etcetera, etecetera....quote:Op zondag 25 april 2004 13:37 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat je meneer fuifduif nu toch echt teveel krediet geeft en een beetje overschat. Als zijn met religie doorweekte postings een toneelstukje zijn dan heeft hij een heel serieus probleem.![]()
Tis volgens mij idd een sexueel gefrustreerde puber die niet weet hoe ze met dit soort dignen om moet gaan....quote:Op zondag 25 april 2004 13:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Damnnn eindelijk iemand die me gelijk geeft... Hoorayyy t ligt dus niet aan mij...
Ik vindt dat dus al bij meerdere topics.. Hij heeft dus een beetje een naar bijsmaakje...
Maar ff ontopic weer te gaan...
Tis gewoon een hoop gezeik om nix... Ga gewoon naar een psycholoog als je er zo mee zit ipv op een forum te gaan zitten jenken en ook nog harder jenken als je rare reacties krijgt op een "raar" onderwerp... En ik weet niet of je nou 17 bent maar zo ja... Pfff doe ff normaal ga naar school en ga neucken als je er haar op hebt...eeeh ga neucken als je er aan toe bent en open er geen 150 topics over Damnnn
Damn zeg ze bedriegt ons met haar avatar.quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Jjaaahooooorrrrrrrrrrr
**Checkt foto album en gelooft er NIETS van!!**
Ik vind het helemaal niet zo raar. Mensen viir wie dit geldt zijn in de minderheid, maar als je er geen behoefte aan hebt heb je er geen behoefte aan. Als je het niet als een problem ervaart is het volgens mij ook niet echt een probleem.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Yamyam het volgende:
Niet helemaal de titel die ik in mijn hoofd had, maar langere titels staat fok niet toe
Anyway...ik heb nog steeds niemand gevonden die qua denkbeelden enigzins met mij overeenkomt op seksgebied. Al die kindertjes van mijn leeftijd die verkering hebben zoenen en seksen wat af (en ja, ik heb het hier OOK over zoenen, dat is in mijn ogen namelijk erg seksueel), en ik zou zo graag eens contact met iemand hebben, liefst van eigen leeftijd, maar mag ook (veel) ouder hoor, die net als ik (om wat voor reden dan ook, anders wordt het hier wel heel ingewikkeld) GEEN seks willen, niet met iemand waar ze superverliefd op zijn, met niemand niet.
Zo...suggesties?
Overigens liever wel iemand die hier zelf voor gekozen heeft, en niet om de reden vroeger seksueel misbruikt te zijn, godsdienstig te zijn, of het eigenlijk wel willen, maar er bang voor zijn.
Gewoon mensen die geen vreemde seksuele achtergrond hebben, maar er toch voor kiezen geen seks te hebben.
BLAAAAT NEE!
ja hahaha je denk Zoowwwquote:Op zondag 25 april 2004 13:43 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Damn zeg ze bedriegt ons met haar avatar.
Maar als iemand zich niet prettig voelt bij die ontwikkeling waarin 'plain, meaningless sex' het hoogste goed is, denk ik niet dat dat het lang uithoudt. Er zijn echt wel genoeg mensen die de voorkeur geven aan intimiteit en tegelijkertijd het neuken bijzonder kunnen houden door het niet met elke willekeurige Pipo te doen. Zou het dan kunnen dat alleen de grootste schreeuwers, die tegelijkertijd aanhanger zijn van de neuk-je-suf (nee, niet een nieuw tv-programma, gepresenteerd door Martin Brozius) cultuur, de algemene opinie lijken te bepalen? Of zijn die mensen écht in de meerderheid? Of zijn het alleen diegenen die op Fok! komen? Nu weet ik ook wel dat de intelligentie van de gemiddelde Fok!ker niet erg hoog ligt, dus het zou best kunnen dat de krijsende menigte hier inderdaad zijn intellectuele tekortkomingen compenseert met een alsmaar stijgende drang om het geslachtsdeel het woord te laten nemen bij elke mogelijke conversatie die zich aandient. Dat is namelijk makkelijker dan écht eens een keertje diep na te moeten denken, nietwaar?quote:Op zondag 25 april 2004 13:27 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Maar ik vind het storend dat het oppervlakkige lichamelijke gepropagandeerd wordt en de basis voor intimiteit steeds en steeds meer gebagatelliseerd wordt in onze cultuur. De mensen die op zoek zijn op een "meer-dan-sex" gebaseerde relatie hebben er een buil aan. Daarbij lichamelijk intimiteit verwordt tot een decadentie.
[..]
Aloah spreek over jezelf man...quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef Bombie het volgende:
[..]
Of zijn het alleen diegenen die op Fok! komen? Nu weet ik ook wel dat de intelligentie van de gemiddelde Fok!ker niet erg hoog ligt,
Tja... dan krijg je wel een vertekend beeld van de werkelijkheid, natuurlijk.
Wordt het niet eens tijd dat je de overige 90% van dat IQ ook eens gaat gebruiken, dan?quote:Op zondag 25 april 2004 13:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Aloah spreek over jezelf man...
*mrSPLIFFY heeft laatst een test gedaan bij erkend testbedrijf Silhouet, en iq is 125...
En als jij nou eens niet zo generaliseerd, dan zet je jezelf ook niet zo voor lul ten overstaan van alle fok-gebruikers. Jij bent de idioot hiero hoor, wake up.quote:Op zondag 25 april 2004 14:02 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je de overige 90% van dat IQ ook eens gaat gebruiken, dan?
Het leven is namelijk veel te kort om je achterlijk te gedragen terwijl je daar geen legitiem excuus voor hebt.
Bedoel je dat er, in dat gereserveerde parkeervak voor zwakzinnigen, naast jou en mrSTIFFIE ruimte is voor nóg iemand die zichzelf voor lul zet ten overstaan van alle Fok!-gebruikers?!quote:Op zondag 25 april 2004 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dan zet je jezelf ook niet zo voor lul ten overstaan van alle fok-gebruikers.
[..]
Als je terugkijkt in de geschiedenis waren er zelfs enkel individuen die met hard schreeuwen een heel volk wisten te mobiliseren. Als je maar naar de mond kunt praten.quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar als iemand zich niet prettig voelt bij die ontwikkeling waarin 'plain, meaningless sex' het hoogste goed is, denk ik niet dat dat het lang uithoudt. Er zijn echt wel genoeg mensen die de voorkeur geven aan intimiteit en tegelijkertijd het neuken bijzonder kunnen houden door het niet met elke willekeurige Pipo te doen. Zou het dan kunnen dat alleen de grootste schreeuwers, die tegelijkertijd aanhanger zijn van de neuk-je-suf (nee, niet een nieuw tv-programma, gepresenteerd door Martin Brozius) cultuur, de algemene opinie lijken te bepalen?
Zo hoort het ook te zijn. Niet over alles kan en hoeft nagedacht te worden. De filosofie en het gedachte goed van de maatschappij bepaalt echter de tendens. Ik vind het jammer dat mensen zich van elkaar distantieëren in deze tijden. Een grote stad, vol met eenzame mensen...quote:Of zijn die mensen écht in de meerderheid? Of zijn het alleen diegenen die op Fok! komen? Nu weet ik ook wel dat de intelligentie van de gemiddelde Fok!ker niet erg hoog ligt, dus het zou best kunnen dat de krijsende menigte hier inderdaad zijn intellectuele tekortkomingen compenseert met een alsmaar stijgende drang om het geslachtsdeel het woord te laten nemen bij elke mogelijke conversatie die zich aandient. Dat is namelijk makkelijker dan écht eens een keertje diep na te moeten denken, nietwaar?
zoals altijdquote:Tja... dan krijg je wel een vertekend beeld van de werkelijkheid, natuurlijk.
En dit heb jij bepaald, hoe precies?quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef Bombie het volgende:
Nu weet ik ook wel dat de intelligentie van de gemiddelde Fok!ker niet erg hoog ligt, dus het zou best kunnen dat de krijsende menigte hier inderdaad zijn intellectuele tekortkomingen compenseert met een alsmaar stijgende drang om het geslachtsdeel het woord te laten nemen bij elke mogelijke conversatie die zich aandient. Dat is namelijk makkelijker dan écht eens een keertje diep na te moeten denken, nietwaar?
Hap niet zo. Waarom in discussie gaan met iemand die zichzelf overduidelijk op een voetstuk plaatst. Toegegeven, hij kan prachtige zinnen op het beeld toveren en zo indruk maken op andere ego's. Maar dit soort mentaal gefixeerde ego's zijn in werkelijkheid meestal zeer eenzaam op hun denkbeeldige voetstuk en moeten op de harde manier leren dat het leven geen competitie is.quote:Op zondag 25 april 2004 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als jij nou eens niet zo generaliseerd, dan zet je jezelf ook niet zo voor lul ten overstaan van alle fok-gebruikers. Jij bent de idioot hiero hoor, wake up.
I rest my case!quote:Op zondag 25 april 2004 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als jij nou eens niet zo generaliseerd, dan zet je jezelf ook niet zo voor lul ten overstaan van alle fok-gebruikers. Jij bent de idioot hiero hoor, wake up.
Tot zij dat voor zichzelf heeft uitgemaakt.quote:Op zondag 25 april 2004 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal een vreemde discussie, zeker gezien het maar niet duidelijk wordt waar yamyam bang voor is. "Ik wil wachten tot ik mezelf volwassen vindt". Ja leuk maar wanneer is dat dan?
Is het dan niet bekrompener om net te doen alsof jij, met je eigen opvattingen en in jouw eigen belevingswereld, weet wat die ander nodig heeft, terwijl je die ander niet kent?quote:Geen concreet antwoord gekregen as of yet. En dan mensen zoals jij die gaan roepen dat de reacties te maken hebben met de eigen seksuele vrijheid van de posters vind ik bekrompen, naief en eigenlijk gewoon maar een slag in de lucht, want jij kent die mensen helemaal niet.
Maar waarop is dat oordeel ('abnormaal') gebaseerd? Op jouw eigen definitie van wat normaal en abnormaal is, uiteraard. Is alles wat jij niet kunt plaatsen in jouw eigen denkwereld vervolgens abnormaal?quote:Ik vind yamyam's gedrag ook abnormaal alhoewel ik mijn eigen seksleven ook zou willen bestempelen als nonexistent.
Doet YamYam niet hetzelfde dan? Door zich wereldvreemd te voelen? Zij doet precies hetzelfde als wat jij hier aan geeft. Alles wat niet in haar beleveniswereld valt bestempeld zij ook als abnormaal.quote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef Bombie het volgende:
Maar waarop is dat oordeel ('abnormaal') gebaseerd? Op jouw eigen definitie van wat normaal en abnormaal is, uiteraard. Is alles wat jij niet kunt plaatsen in jouw eigen denkwereld vervolgens abnormaal?
Het elkaar naar de mond praten met bespottende one-liners, zoals jullie doen, getuigt inderdaad wél van een heldhaftigheid die nog niet eerder vertoond is.quote:Op zondag 25 april 2004 14:17 schreef Scorpie het volgende:
inderdaad, die jongen probeert zn best te doen, maar komt in werkelijkheid weinig verder dan het steeds terugkerende zinnetje: jullie zijn stom en ik ben goed, mocht hij nou ook nog inhoudelijk dit kunnen bewijzen in plaats van heel fok voor idioten uit te makenmaar helaas.
Triest.
Bombie, volgens mij gebruik jij ook alleen die 10% waarin het schrijven van goed geformuleerde zinnen is opgeslagen. Enige diepgang in je 'afkrakende' berichten is ook ver te zoeken.quote:Op zondag 25 april 2004 14:02 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je de overige 90% van dat IQ ook eens gaat gebruiken, dan?
Het leven is namelijk veel te kort om je achterlijk te gedragen terwijl je daar geen legitiem excuus voor hebt.
Balkenende praat;quote:Op zondag 25 april 2004 14:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het elkaar naar de mond praten met bespottende one-liners, zoals jullie doen, getuigt inderdaad wél van een heldhaftigheid die nog niet eerder vertoond is.
En ik zei 'gemiddelde Fok!ker' en dus niet 'heel Fok!'.
Ergo: Lézen kreng!
Je bent al net zo vaag als zij. Daar schiet deze discussie dus niks mee op.quote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef Bombie het volgende:
Tot zij dat voor zichzelf heeft uitgemaakt.
Zeg ik dat ik weet wat ze nodig heeft? Dacht 't niet, ik probeer alleen haar belevingswereld te doorgronden, maar ook daar krijg ik de kans niet voor door voornamelijk vage antwoorden zoals hierboven.quote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef Bombie het volgende:
Is het dan niet bekrompener om net te doen alsof jij, met je eigen opvattingen en in jouw eigen belevingswereld, weet wat die ander nodig heeft, terwijl je die ander niet kent?
Abnormaal = alles wat afwijkt van de norm. Ik vind het juist interessant om te weten wat zoiemand motiveert in zijn/haar beslissing en als ik haar overige topics een beetje lees kan ik mij toch niet aan de indruk ontrekken dat er een diepere reden is voor haar beslissing. (Misschien een psychologisch trauma, op zijn minst een gedachtenkronkel).quote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef Bombie het volgende:
Maar waarop is dat oordeel ('abnormaal') gebaseerd? Op jouw eigen definitie van wat normaal en abnormaal is, uiteraard. Is alles wat jij niet kunt plaatsen in jouw eigen denkwereld vervolgens abnormaal?
Ghe de frustraties komen eruit!quote:Op zondag 25 april 2004 14:08 schreef Bombie het volgende:
[..]
Bedoel je dat er, in dat gereserveerde parkeervak voor zwakzinnigen, naast jou en mrSTIFFIE ruimte is voor nóg iemand die zichzelf voor lul zet ten overstaan van alle Fok!-gebruikers?!
Fascinérend!!
Ik denk dat YamYam sowieso gehinderd wordt door het steeds weer stuiten op reacties van de begriplozen en daarom het idee krijgt dat je enerzijds 'normaal' en anderzijds 'abnormaal' hebt en dat dat twee concrete kampen zijn waar je in terecht kunt komen. Maar zo is het niet. Het zit allemaal tussen de oren. Soms moet je het getrainde denken op basis van alle zekerheden die je hebt loslaten en openstaan voor een nieuwe manier van denken. Dan zijn er ook niet meer van die ontzettend beklemmende hokjes als 'normaal' en 'abnormaal' die alle energie opslokken en het afleiden van waar het werkelijk om gaat: je ontwikkeling.quote:Op zondag 25 april 2004 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet YamYam niet hetzelfde dan? Door zich wereldvreemd te voelen? Zij doet precies hetzelfde als wat jij hier aan geeft. Alles wat niet in haar beleveniswereld valt bestempeld zij ook als abnormaal.
Mijn 'afkrakende' berichten hier zijn dan ook niet om iemand van diepgang te voorzien, maar om iemand een tekstuele klap met de vlakke hand te geven.quote:Op zondag 25 april 2004 14:23 schreef Timz het volgende:
[..]
Bombie, volgens mij gebruik jij ook alleen die 10% waarin het schrijven van goed geformuleerde zinnen is opgeslagen. Enige diepgang in je 'afkrakende' berichten is ook ver te zoeken.
Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een idioot. Ik denk juist, dat ik degene ben die ruimdenkend is. Mensen zoals jij, zijn juist gekleurd. Niet door de kerk wellicht, maar door datgene wat de met name de media jou hebben voorgespiegeld. Jij wilt je enkel conformeren aan de meerderheid van tegenwoordig, dus hou maar even op met je gestigmatiseer. Jij bent namelijk wat dat betreft net zo voorspelbaar.quote:Op zondag 25 april 2004 13:33 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en je cornuiten de pubers zijn. Eindelijk mogen ze dan seks hebben hoor en wat gaan ze tekeer als een beest. Lekker meedoen, want tja, anders val je buiten de boot. Ach ja, mensen zoals jij heb je altijd al gehad. Mainstream, niet belangrijk, vervangbaar.quote:Op zondag 25 april 2004 13:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis volgens mij idd een sexueel gefrustreerde puber die niet weet hoe ze met dit soort dignen om moet gaan....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeften! Heerlijk!quote:Op zondag 25 april 2004 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Balkenende praat;
Ik zei het wel, maar eigenlijk niet zo. Maar ik bedoel eigenlijk.
Dude, leer eerst eens een argument ook daadwerkelijk vast te houden en niet gelijk jezelfd in bochten te wringen om vooral maar niet achter je eigen bewering te staan.
En de oneliners die wij maken komen voort uit jouw geblaat in deze topics. Het is namelijk zo ontzettend simpel om jou met 1 zinnetje dus al helemaal op de kast te jagen. Figures, aangezien je posts van zo`n hoog niveau is dat een kleuter het nog kan weerleggen
En gemiddelde = het gemiddelde genomen over de HELE populatie
Dus je betrekt wel degelijk heel fok
Dus Ergo: Leer converseren, kreng
Ergo: Leer nadenken, kreng
Ergo: Ga buitenspelen, kleuter.
En nu tjeften (zoals iemand al eens eerder zei) Tjeften!
Dat is al iets maar het gebruik van textueel geweld, zoals je het zelf omschrijft, is denk ik niet zozeer de juiste manier iemand iets duidelijk te maken.quote:Is dat diepgaand genoeg voor je?
Dat is misschien waar maar je kan niet van mensen verwachten dat er begrip wordt opgebracht voor dergelijke vaagheden. Uit ervaring weet ik dat dit toaal zin- en begrijpeloos is voor iemand die zelf niet in vaagheden vervalt.quote:Soms moet je het getrainde denken op basis van alle zekerheden die je hebt loslaten en openstaan voor een nieuwe manier van denken.
Ja wij zijn de pubers!quote:Op zondag 25 april 2004 14:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en je cornuiten de pubers zijn. Eindelijk mogen ze dan seks hebben hoor en wat gaan ze tekeer als een beest. Lekker meedoen, want tja, anders val je buiten de boot. Ach ja, mensen zoals jij heb je altijd al gehad. Mainstream, niet belangrijk, vervangbaar.
Het zit diepgeworteld bij je he? Je klinkt als me kerkgaande buurvrouwquote:Op zondag 25 april 2004 14:38 schreef FuifDuif het volgende:
maar door datgene wat de met name de media jou hebben voorgespiegeld.
Hoe smaakt de worst die ik je al die tijd voor heb gehouden en die ik even van FuifDuif heb geleend?quote:Op zondag 25 april 2004 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de oneliners die wij maken komen voort uit jouw geblaat in deze topics. Het is namelijk zo ontzettend simpel om jou met 1 zinnetje dus al helemaal op de kast te jagen. Figures, aangezien je posts van zo`n hoog niveau is dat een kleuter het nog kan weerleggen
Maar niet heel Fok! is idioot (de woorden die je me in de mond legde) en daar gaat het om.quote:En gemiddelde = het gemiddelde genomen over de HELE populatie
Dus je betrekt wel degelijk heel fok
Wat líéf dat je voortborduurt op mijn inbreng.quote:Dus Ergo: Leer converseren, kreng
Ergo: Leer nadenken, kreng
Ergo: Ga buitenspelen, kleuter.
Naar mijn mening is ruimdenkend geen begrip dat binnen geloofsovertuigelijke(?) kringen een échte waarde toegekend krijgt. Immers, als de ruimte van denken ingekaderd is binnen het boek De Bijbel en een geloofsovertuigde zich zou moeten gedragen zoals geschreven staat. Hoe overschreid je die grenzen dan als je je toch aan deze grenzen gebonden voelt. Het mag niet eens...quote:Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een idioot. Ik denk juist, dat ik degene ben die ruimdenkend is. Mensen zoals jij, zijn juist gekleurd.
Poe hee, meneer woont al 5 jaar samen en een gezond seksleven nog wel. Gefeliciteerd. Dan had ik onderhand wel wat meer volwassenheid verwacht, maar tevergeefs. Ik kan wel weer lachen met jou, dat wel.quote:Op zondag 25 april 2004 14:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ja wij zijn de pubers!
Woon pas 5 jaar samen en heb een zeer gezond sexleven! Dus ik denk dat jij hier de puisterige rukker bent...
Waarom zou ik op de kast moeten zitten, eigenlijk?quote:Op zondag 25 april 2004 14:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Tjeften! Heerlijk!
Tja ik vraag me nu opeens af waarom hij zo snel op de kast is...
Een *evil grin* ? zo niet zou ik toch snel van het voetstuk afklimmen.quote:Waarom zou ik op de kast moeten zitten, eigenlijk?
Ik kijk zo ook al wel op jullie neer.
Waarom zou ik iets duidelijk willen maken?quote:Op zondag 25 april 2004 14:44 schreef Timz het volgende:
[..]
Dat is al iets maar het gebruik van textueel geweld, zoals je het zelf omschrijft, is denk ik niet zozeer de juiste manier iemand iets duidelijk te maken.
[..]
Hetgene dat nu nog vaag is wordt straks helder. Dat vereist dus wel moeite. Als jij nooit de moeite hebt genomen om vaagheden helder te krijgen, weet je ook niet wat ik bedoel.quote:Dat is misschien waar maar je kan niet van mensen verwachten dat er begrip wordt opgebracht voor dergelijke vaagheden. Uit ervaring weet ik dat dit toaal zin- en begrijpeloos is voor iemand die zelf niet in vaagheden vervalt.
[..]
Het feit dat je telkens maar weer de kerk en het geloof gebruikt om mij zwart te maken spreekt echt boekdelen, jongen. Het is de noodgreep van de wanhopige. De enige manier waarop jij mij kunt aanvallen is via het geloof, terwijl het geloof me in deze echt geen bal kan schelen. Het geloof heeft er totaal niets mee te maken. Ik vraag me af waarom ik de moeite nog doe, dit uit te leggen. Je bent waarschijnlijk toch niet in staat het te begrijpen.quote:Op zondag 25 april 2004 14:46 schreef UltraBrain het volgende:
Het zit diepgeworteld bij je he? Je klinkt als me kerkgaande buurvrouw![]()
Ja, dat laten ze je denken, ja. Goh, wat naief ben jij zeg.quote:Op zondag 25 april 2004 14:46 schreef UltraBrain het volgende:
En ik ben geen spreekbuis voor wat de media ons voorspiegelt. De media speelt enkel in op de behoeften van het collectief. Er is geen grens tussen de media en de mensen, de één weerspiegelt de ander.
Mee eens hoor. Maar ik vraag me af in hoeverre jij je eigen waarheid volgt. Wil je beweren, dat het alleen gelovigen zijn, die niet hun eigen waarheid volgen? Iedereen bekijkt de wereld door de ogen van de eigen cultuur, of die nu wel of niet religieus van aard is. En ik intolerant? Juist niet!quote:Op zondag 25 april 2004 14:46 schreef UltraBrain het volgende:
Ik luister liever naar mezelf en volg me eigen waarheid. Voor jou is dat de kerk, niks mis mee! Dat je je aangevallen voelt is begrijpelijk, ik schop tegen je identiteit. Ik doe dit enkel en alleen omdat ik een intollerantie bespeur in jouw postings jegens andere denkbeelden. Maarja, als iedereen elkaars mening en waarheid zou respecteren zou er geen voedingsbodem meer zijn voor een forum zoals FOK!![]()
Dit kan ik heel erg waarderen, want je hebt dit heel mooi verwoord.quote:Op zondag 25 april 2004 14:49 schreef Timz het volgende:
[..]
Naar mijn mening is ruimdenkend geen begrip dat binnen geloofsovertuigelijke(?) kringen een échte waarde toegekend krijgt. Immers, als de ruimte van denken ingekaderd is binnen het boek De Bijbel en een geloofsovertuigde zich zou moeten gedragen zoals geschreven staat. Hoe overschreid je die grenzen dan als je je toch aan deze grenzen gebonden voelt. Het mag niet eens...
Misschien moet je eens afstappen van het idee, dat niet iedere gelovige zich laat beperken door de kaders van de Bijbel?quote:Op zondag 25 april 2004 14:49 schreef Timz het volgende:
[..]
Naar mijn mening is ruimdenkend geen begrip dat binnen geloofsovertuigelijke(?) kringen een échte waarde toegekend krijgt. Immers, als de ruimte van denken ingekaderd is binnen het boek De Bijbel en een geloofsovertuigde zich zou moeten gedragen zoals geschreven staat. Hoe overschreid je die grenzen dan als je je toch aan deze grenzen gebonden voelt. Het mag niet eens...
LOL goeie onliner! Probleem is alleen dat dat jouw werkelijkheid is....quote:Op zondag 25 april 2004 14:53 schreef Bombie het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets duidelijk willen maken?
Ik leef me uit op een stel hulpeloze marionetten, die wel móéten reageren, omdat ík dat van ze wil.
[..]
Ik doe niets liever. Van vaagheden wordt niemand beter en duidelijk wordt het er al helemaal niet op. Feit is dat je wel kunt wachten op iets helders totdat je een ons weegt. Zo werkt het niet naar mijn mening. Als iets vaag is moet je er actief aan werken het duidelijk te krijgen anders kan je nooit iemand 'lastig vallen' met je probleem en er ook iets wijzer van worden. Tenzij je met iemand overlegt die dezelfde vaagheden steunt. Maar daar is hier op fok geen goede locatie voor.quote:Hetgene dat nu nog vaag is wordt straks helder. Dat vereist dus wel moeite. Als jij nooit de moeite hebt genomen om vaagheden helder te krijgen, weet je ook niet wat ik bedoel.
Ik zou willen dat dat algemeen erkend wordt en ook door de Kerk wordt gesteund dan zou de liefde onder de mensen niet alleen gebaseerd zijn op liefde voor God maar ook écht voor elkaar. Dan zal er ook meer respect zijn voor mensen die een ander geloof aanhangen. Al heb ik liever dat er alleen gelooft wordt door mensen die hun basis niet aan een geschreven boek toevertrouwen.quote:Misschien moet je eens afstappen van het idee, dat niet iedere gelovige zich laat beperken door de kaders van de Bijbel?
Ja, de media is slecht toch? De duivel? Je opmerkingen zijn doordrenkt van aangeleerde reacties en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Je doet het zo voor alsof het je eigen mening is.quote:Op zondag 25 april 2004 14:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat laten ze je denken, ja. Goh, wat naief ben jij zeg.
Tuurlijk volgen gelovigen hun eigen waarheid. Maar het is een voorgekauwde waarheid die weinig ruimte overlaat voor andersdenkenen. En nogmaals, niks op tegen. Iedereen leeft de waarheid die op dat moment voor zijn ontwikkeling het beste is. Denkbeelden zijn als de wind, ze kunnen van de ene op de andere dag volledig omslaan.quote:Op zondag 25 april 2004 14:54 schreef FuifDuif het volgende:
Mee eens hoor. Maar ik vraag me af in hoeverre jij je eigen waarheid volgt. Wil je beweren, dat het alleen gelovigen zijn, die niet hun eigen waarheid volgen? Iedereen bekijkt de wereld door de ogen van de eigen cultuur, of die nu wel of niet religieus van aard is. En ik intolerant? Juist niet!
Heb je nooit meegemaakt dat een probleem net even de inbreng van een andere geest vereiste die wél zag wat jij even niet zo snel kon zien? Zo kan een forum ook gebruikt worden, maar dan met de wat minder makkelijk doorgrondelijke problemen. Die synergie kan van essentieel belang zijn. Niet alles hoeft in je eentje opgelost te worden.quote:Op zondag 25 april 2004 14:58 schreef Timz het volgende:
[..]
Als iets vaag is moet je er actief aan werken het duidelijk te krijgen anders kan je nooit iemand 'lastig vallen' met je probleem en er ook iets wijzer van worden.
Maar vaagheden zijn niet het eindpunt. Ze komen ná het beginnen te denken en vóór de verheldering. Vaagheden moeten verhelderd worden.quote:Tenzij je met iemand overlegt die dezelfde vaagheden steunt. Maar daar is hier op fok geen goede locatie voor.
Ik geloof niet eens in de duivel man. Jij bent een domme puber, die van pappie en mammie iedere zondag naar de kerk moest en nu graag lekker tegen de kerk wil trappen. Nou jongen, ga je gang, het zal mij een ruk interesseren. Mij raak je er niet mee. En over de media: de media verpesten wel de gehele solidariteit van de samenleving, de ethiek en het sociaal denken... dat is wetenschappelijk aangetoond. Maar nee, wat moest jij nu toch zonder televisie bijvoorbeeld... dan had je niets meer te doen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:03 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, de media is slecht toch? De duivel? Je opmerkingen zijn doordrenkt van aangeleerde reacties en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Je doet het zo voor alsof het je eigen mening is.
Als ze zo om kunnen slaan, heb je er waarschijnlijk niet goed over nagedacht. Er zijn ook gelovigen, zoals ik, die geloven maar die zich niet kunnen verenigen met een kerk. In hoeverre is mij dan wat voorgekauwd?quote:Op zondag 25 april 2004 15:03 schreef UltraBrain het volgende:
Tuurlijk volgen gelovigen hun eigen waarheid. Maar het is een voorgekauwde waarheid die weinig ruimte overlaat voor andersdenkenen. En nogmaals, niks op tegen. Iedereen leeft de waarheid die op dat moment voor zijn ontwikkeling het beste is. Denkbeelden zijn als de wind, ze kunnen van de ene op de andere dag volledig omslaan.
realiseerde iedereen zich dat maar...quote:Vaagheden moeten verhelderd worden.
Hé, wat jammer nou. Tekenend dat je je zo aangevallen voelt. Maar het mentale plaatje wat je nu op mij projecteert is toch echt een creatie van jou eigen brein meneer fuifduif.quote:Op zondag 25 april 2004 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
Jij bent een domme puber, die van pappie en mammie iedere zondag naar de kerk moest en nu graag lekker tegen de kerk wil trappen.
Weet je het zeker?quote:Nou jongen, ga je gang, het zal mij een ruk interesseren. Mij raak je er niet mee.
Waarom zie je de media als vijand? Als een losstaande gevaarlijke identiteit? Het zijn gewoon mensen die inspelen op ONZE behoeften. Waarom creeer je vijanden? Wil je zo de verantwoordelijkheid over je eigen leven op anderen schuiven?quote:En over de media: de media verpesten wel de gehele solidariteit van de samenleving, de ethiek en het sociaal denken... dat is wetenschappelijk aangetoond. Maar nee, wat moest jij nu toch zonder televisie bijvoorbeeld... dan had je niets meer te doen.
quote:Het zijn gewoon mensen die inspelen op ONZE behoeften
Weet je het zeker?quote:Op zondag 25 april 2004 15:15 schreef UltraBrain het volgende:
Hé, wat jammer nou. Tekenend dat je je zo aangevallen voelt. Maar het mentale plaatje wat je nu op mij projecteert is toch echt een creatie van jou eigen brein meneer fuifduif.
Ik raak geirriteerd omdat je telkens de kerk erbij haalt, terwijl die hier niets te zoeken heeft. Hoe jij verder over de kerk en het geloof denkt, dàt maakt mij niet uit.quote:Op zondag 25 april 2004 15:15 schreef UltraBrain het volgende:
Weet je het zeker?
Geen vijand, maar wel een factor in de verloedering van de samenleving. Jarenlang is er over gedaan om een goede samenleving op te bouwen, die zich kenmerkte door fatsoensnormen en waarden en daar komen de reclames, televisiezenders als TMF, de Breakout, de Yes en wat al niet al. Misten we vroeger een muziekzender als TMF toen het er nog niet was? Nee. Ze boden het aan en toen pas kwam de behoefte.quote:Op zondag 25 april 2004 15:15 schreef UltraBrain het volgende:
Waarom zie je de media als vijand? Als een losstaande gevaarlijke identiteit? Het zijn gewoon mensen die inspelen op ONZE behoeften. Waarom creeer je vijanden? Wil je zo de verantwoordelijkheid over je eigen leven op anderen schuiven?
Juist.quote:Op zondag 25 april 2004 15:18 schreef Timz het volgende:
Media creëren behoeften, vervolgens vervullen ze deze
Nee, daar sla je de plank dus mis. De media zijn juist de oorzaak voor de aandacht voor uiterlijk en bezit. Voorheen waren die oerwaarden weggedrukt door de solidaire samenleving. Maar de markt heeft die oerwaarden gebruikt om er voordeel uit te halen. De samenleving is voor een groot deel gemaakt door die media en niet andersom.quote:Op zondag 25 april 2004 15:22 schreef UltraBrain het volgende:
Ik denk niet dat de media behoeften creeert.
Ze hebben profs die de massa peilen en kijken wat er speelt. We zijn nu eenmaal een samenleving die bijna 100% op het uiterlijk en bezittingen is gericht. De media is niets anders dan iets wat we zelf gecreerd hebben en dat we onbewust willen.
Door dit topic te openen heeft ze toch al aangegeven dat ze meer te weten wil komen over deze vaagheid? Er is sprake een soort tweestrijdigheid. Enerzijds heeft ze een sterke opvatting over wat ze niet wil en anderzijds lijkt het haar dwars te zitten dat dat op onbegrip stuit en dat er een soort 'verloedering van het moraal' is.quote:Op zondag 25 april 2004 15:11 schreef Timz het volgende:
[..]
realiseerde iedereen zich dat maar...
Voordat je eraan kan werken moet je wel erkennen dat het voor jezelf nog een 'vaagheid' is. Dat stadium is volgens mij voor iemand die er niet aan werkt moeilijk te overbruggen.
yamyam heeft nog niet erkend dat ze een vaag begrip wil verduidelijken en ze heeft ook nog niet laten weten dat het voor haar wel volkomen duidelijk is. Beweegredenen zijn ver te zoeken nog.
Ik heb dan dus ook niet de intentie gehad om met mijn offtopic reacties ontopic te reageren op het onderwerp; Dat hád ik namelijk al gedaan. Alleen leidden twee individuen irritant af van het daadwerkelijke onderwerp door hun samenkliekerij. van iemand te bestoken met 'er is iets mis met je' is nooit iemand beter geworden. De wereld ís al een plek waar iedereen wordt omgesmeed tot een 'normaal' exemplaar, net als de rest. Lichte afwijkingen van de norm worden niet getolereerd en dat leidt tot taboes. En dát is weer de grootste vijand van de oplossing, de ontwikkeling en de tolerantie.quote:Je kan niet van elke forum gebruiker verwachten dat iedereen het op deze manier begrijpt. En dat kan je al helemaal niet verduidelijkt worden door de textuele klap en berichten waarin je aangeeft jezelf verheven boven de rest te voelen. Iemand is dan snel op z`n tenen getrapt en dan laat men zich als snel te veel beinvloeden door de emoties, ook waneer met achter een scherm zit en zelfs lang de tijd heeft te reageren met de juiste woorden.
De realiteit is anders. Een TV try out is niets meer en minder dan een manier om te kijken of er een behoefte bestaat die mensen zouden kunnen hebben om vervolgens deze behoefte vervullen mocht het een positief resultaat geven. Hierna gaat men uitbuiten etc. etc. Zoveel mogelijk kapitaal en zelfverrijking. Dan ebt de behoefte weg maar dan is er al laaaang weer een andere behoerfte van de plank gehaald.quote:Ik denk niet dat de media behoeften creeert.
ik kan je hierin niet meer dan gelijk geven. Maar heeft yamyam er wat aan gehad...quote:Maar nu lijkt het onderwerp weer het belangrijkste te zijn, dus dan is het allemaal niet voor niets geweest, toch?
Juist, hier ben ik het helemaal mee eens. En daarmee doel ik dus ook op het feit, dat ook de niet gelovige zich laat leiden door een voorgeschoteld beeld, ook al zegt hij van niet. Kijk, het maakt dus niet veel uit of je nu de kerk volgt of niet. Volg je hem niet, dan laat je je wel leiden door de media. Klootjesvolk inderdaad. De markt verdient vooral via de media geld aan onze domheid.quote:Op zondag 25 april 2004 15:27 schreef Timz het volgende:
[..]
De realiteit is anders. Een TV try out is niets meer en minder dan een manier om te kijken of er een behoefte bestaat die mensen zouden kunnen hebben om vervolgens deze behoefte vervullen mocht het een positief resultaat geven. Hierna gaat men uitbuiten etc. etc. Zoveel mogelijk kapitaal en zelfverrijking. Dan ebt de behoefte weg maar dan is er al laaaang weer een andere behoerfte van de plank gehaald.
Klootjesvolk idd. En ja ik durf ook toe te geven dat ik er ook onder val. Maar ik durf wel te erkennen dat de media ons beinvloeden in negatieve zin en dat we daar zelf dom genoeg voor zijn erin te trappen.
Je doet alsof de media een aparte identiteit is die gericht is om ons eronder te houden. Waarom weigeren mensen toch ZELF de verantwoordelijkheid te nemen? Denk je nu echt dat de media enig bestaansrecht zou hebben als onze focus zou veranderen? Jij zegt "als de media er niet was dan zou alles goed zijn". Geloof je dat nou werkelijk? Denk je niet dat het een keuze is van onszelf? Het is zo makkelijk om alle narigheid op een denkbeeldige vijand te schuiven. Ontneemt je van elke verantwoordelijkheid te veranderen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:24 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, daar sla je de plank dus mis. De media zijn juist de oorzaak voor de aandacht voor uiterlijk en bezit. Voorheen waren die oerwaarden weggedrukt door de solidaire samenleving. Maar de markt heeft die oerwaarden gebruikt om er voordeel uit te halen. De samenleving is voor een groot deel gemaakt door die media en niet andersom.
Edit: en hoezo onbewust willen? Willen we deze doelloze samenleving?
Dat heeft er niet mee te maken. De media is wel degelijk een aparte entiteit. De media is een krachtig middel voor de markt om commerciele winsten te behalen. Zoals hiervoor al is gezegd, zorgt de media voor vraag, doormiddel van aanbod en niet andersom. En hoe doet ze dat? Door het primitieve in ons te prikkelen: kracht, schoonheid, snelheid, roem, macht, bezit enzovoort. Zie al die reclames van shampoo's, al die reclames over jong blijven, TMF met zijn seksueel getinte beelden enzovoort.quote:Op zondag 25 april 2004 15:31 schreef UltraBrain het volgende:
Je doet alsof de media een aparte identiteit is die gericht is om ons eronder te houden. Waarom weigeren mensen toch ZELF de verantwoordelijkheid te nemen? Denk je nu echt dat de media enig bestaansrecht zou hebben als onze focus zou veranderen? Jij zegt "als de media er niet was dan zou alles goed zijn". Geloof je dat nou werkelijk? Denk je niet dat het een keuze is van onszelf? Het is zo makkelijk om alle narigheid op een denkbeeldige vijand te schuiven. Ontneemt je van elke verantwoordelijkheid te veranderen.
Je kunt wel degelijk spreken van hun in het geval van de media.quote:Op zondag 25 april 2004 15:31 schreef UltraBrain het volgende:
Geloof me, als wij onze leegte niet opvulden met voedsel, kleren, auto's en watalniet dan zou ons zelfgecreerde 'media' voor hele andere doeleinden worden gebruikt. Er is geen HUN en WIJ, er is alleen WIJ.
Kom op man... Dat is toch een logische reactie als iemand er 20 topics over opent...quote:Op zondag 25 april 2004 15:24 schreef Bombie het volgende:
[..]
Alleen leidden twee individuen irritant af van het daadwerkelijke onderwerp door hun samenkliekerij. van iemand te bestoken met 'er is iets mis met je' is nooit iemand beter geworden.
Dat is dan weer een generalisering, mensen die er over na denken laten zich niet zozeer hier door leiden maar omdat het leuwendeel van de 'massa' dat wel doet kunnen deze mensen ook niet meer doen dan hopen dat alle behoeftes vervuld zijn in dit postmodernistische tijdperk en dat er weer een nieuwe culturele periode aanbreekt waarin wordt gezien dat het genoeg is. Intellectuelen kunnen hierin een voortouw nemen maar de kerk zou hier ook een zeer groot aandeel in kunnen hebben kijkend naar het aantal gelovigen op deze aarde.quote:En daarmee doel ik dus ook op het feit, dat ook de niet gelovige zich laat leiden door een voorgeschoteld beeld, ook al zegt hij van niet
De media is ook een aparte identiteit die bewust bezig is met het beinvloeden van massa, dit wordt geleid door de behoefte zoveel mogelijk geld binnen te halen. Koste wat het kost.quote:Je doet alsof de media een aparte identiteit is die gericht is om ons eronder te houden.
Correct, maar ik zou het niet 'het primitieve' noemen. Ik zou het eerder de 'behoeften van een maatschappij die zich volledig identificeerd met het ego' noemen. Iemand die zijn focus veranderd en bewustzijn terugtrekt uit het ego en meer vanuit zijn hoger aspecten gaat leven die zal de reclame en sex met een vredige glimlach aanzien en het zal hem niet raken omdat hij zijn identificatie met het ego heeft losgelaten.quote:Door het primitieve in ons te prikkelen: kracht, schoonheid, snelheid, roem, macht, bezit enzovoort.
Strak Plan!!!quote:Op zondag 25 april 2004 15:38 schreef Timz het volgende:
Ik ben weg hier, de BBQ lonkt!
heb ik het nou weer verkeerd begrepen of ZIJN forums bedoeld om nu juist je mening met anderen te delen? Op forums discussieert men gewoonlijk en ieder geeft zijn mening weer. Of ga je me nu vertellen dat forums voor een totaal ander doel geschapen zijn?quote:Op zondag 25 april 2004 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet om off topic te gaan....maar zie je mij mijn mening de wereld insturen via topics? Ik hou me mening voor me. En ik heb niet gevraagd om de hare. Dat ik hem lees, tja komt omdat ik hier rond-dwaal. Maar ik zie haar al IRL op Utrecht Centraal haar mening staan te verkondigen hoor....pfff
Ze zal er vast wel het één en ander van meenemen. Ik denk niet dat het realistisch is om te verwachten dat ze op het eind van zo'n topic roept: "ik heb het licht gezien en heb voor de rest van mijn leven geen vragen meer!"quote:Op zondag 25 april 2004 15:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Kom op man... Dat is toch een logische reactie als iemand er 20 topics over opent...
Op een gegeven moment na allerlei positief geblaat moet je er of iets van opsteken of er niets meedoen, maar elke x weer een nieuw topic over ben ik nu wereldvreemd en dat soort crap...
Op een gegeven moment vraag je er om....
Als iedereen er al met haar over gesproken heeft is de kous toch af...
Of neemt ze de andere reacties niet serieus en lap je al dat advies aan je laars, en open je topic na topic na topic.....
Toch blijven die zaken primitief en de wereld zal er uiteindelijk aan kapot gaan en dan drink ik er een biertje op.quote:Op zondag 25 april 2004 15:40 schreef UltraBrain het volgende:
Correct, maar ik zou het niet 'het primitieve' noemen. Ik zou het eerder de 'behoeften van een maatschappij die zich volledig identificeerd met het ego' noemen. Iemand die zijn focus veranderd en bewustzijn terugtrekt uit het ego en meer vanuit zijn hoger aspecten gaat leven die zal de reclame en sex met een vredige glimlach aanzien en het zal hem niet raken omdat hij zijn identificatie met het ego heeft losgelaten.
Insgelijks.quote:Op zondag 25 april 2004 15:40 schreef UltraBrain het volgende:
En nu is het mooi geweest. Ik kom nergens meer aan toe![]()
Het was me een genoegen.
Ik heb in diezelfde post gezegd wanneer dat is, en ik vind t niet leuk dat je dat maar weglaat en doet alsof het er niet staat. Als ik mezelf als vrouw beschouw en niet meer als meisje, als ik dus ook in advertenties op formulieren gewoonte is geworden voor mij om vrouw in te vullen bij geslacht inplaats van meisje, dat zal dus waarschijnlijk ergens in de 20 zijn, zoals bij de meeste mensen. Ik denk dat ik mezelf dan toch wel als volwassen kan zien.quote:Op zondag 25 april 2004 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En dit heb jij bepaald, hoe precies?
Misschien geldt dit alleen voor mij (denk 't niet maar goed), maar ik ben alles behalve iemand die alleen maar met sex bezig is. Ik vind het alleen nogal een vreemde discussie, zeker gezien het maar niet duidelijk wordt waar yamyam bang voor is. "Ik wil wachten tot ik mezelf volwassen vindt". Ja leuk maar wanneer is dat dan? Geen concreet antwoord gekregen as of yet. En dan mensen zoals jij die gaan roepen dat de reacties te maken hebben met de eigen seksuele vrijheid van de posters vind ik bekrompen, naief en eigenlijk gewoon maar een slag in de lucht, want jij kent die mensen helemaal niet. Ik vind yamyam's gedrag ook abnormaal alhoewel ik mijn eigen seksleven ook zou willen bestempelen als nonexistent.
Ja, dat was ook mijn opvatting van een forum.quote:Op zondag 25 april 2004 15:46 schreef Yamyam het volgende:
[..]
heb ik het nou weer verkeerd begrepen of ZIJN forums bedoeld om nu juist je mening met anderen te delen? Op forums discussieert men gewoonlijk en ieder geeft zijn mening weer. Of ga je me nu vertellen dat forums voor een totaal ander doel geschapen zijn?
In mijn geval is dit topic niet eens zozeer bedoeld om anderen te vertellen wat mijn mening is, het is alleen gericht op mensen die mij denken verder te kunnen helpen.
nee hoor ik vind t in t geheel niet abnormaal dat mensen seks hebben, en ook op mijn leeftijd hier interesse in hebben en dit doen, ik kan het heel goed begrijpen omdat ik het zelf ook erg graag wou en ook gedaan heb...maar ben hierna wel tot de conclusie gekomen dat dit kennelijk niet erg goed voor me was. Ik vind het alleen voor mezelf afkeurenswaardig en moeilijk/jammer dat ik geen mensen ken waar ik mijn visie mee kan delen.quote:Op zondag 25 april 2004 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet YamYam niet hetzelfde dan? Door zich wereldvreemd te voelen? Zij doet precies hetzelfde als wat jij hier aan geeft. Alles wat niet in haar beleveniswereld valt bestempeld zij ook als abnormaal.
kdenk dat dat dus nog wel komt met je juiste gastquote:Op zondag 25 april 2004 15:56 schreef godard_k het volgende:
wel knuffelen, maar de rest niet ?![]()
mssn zie je sex en zoenen verkeerd, je knuffelt omdat het fijn is met iemand waar je om geeft, en omdat je dat allebei lekker vind, sex en zoene is ook een vorm daarvan, alleen dan een stapje verder.
IMO ben jij gewoon niet sex gericht, maar als jij een lekkere vent hebt, en hij is ook gek op jou, en je knuffelt lekker, en dan wil je hem vanzelf liefkozend een zoen geven, en dan de rest... je wilt dat de anders het lekker heeft tog![]()
Oh wat leuk! Ik bedoel natuurlijk niet voor jou, maar in de zin van: leuk dat er TOCH iemand is die zich herkent in mijn verhaaltje.quote:Op zondag 25 april 2004 14:43 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoi Yamyam,
Ik voel me wel enigzins aangesproken door de topictitel. Ik wil dus ook geen sex/zoenen. Wel knuffelen of tegen elkaar aanliggen.
Ik durf die stap niet te zetten, ben erg bang dat ik het vreselijk ga vinden.
Ik heb vroeger wel heel veel sex gehad maar om de (voor mij) verkeerde redenen. Dus niet vanwege de liefde/passie/weetikveel/...
Ik baal er niet van en voel mezelf niet raar, gelukkig vindt mijn partner dat ook niet.
Ik denk wel dat ik in de toekomst wellicht een sexleven ga opbouwen, maar voorlopig heb ik er geen behoefte aan hoewel ik soms wel opgewonden kan worden.
my point exactlyquote:Op zondag 25 april 2004 14:43 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoi Yamyam,
blabla
[b]Ik denk wel dat ik in de toekomst wellicht een sexleven ga opbouwen, maar voorlopig heb ik er geen behoefte aan hoewel ik soms wel opgewonden kan worden.[/b[
Misschien een goed idee voor een ander topic? Met stelling bv? Lijkt me eerlijk gezegd wel interessant!quote:Op zondag 25 april 2004 15:22 schreef UltraBrain het volgende:
Ik denk niet dat de media behoeften creeert.
Ze hebben profs die de massa peilen en kijken wat er speelt. We zijn nu eenmaal een samenleving die bijna 100% op het uiterlijk en bezittingen is gericht. De media is niets anders dan iets wat we zelf gecreerd hebben en dat we onbewust willen.
Ja maar in al die topics tot nu toe krijg ik bekrompen reacties. Ik heb nog vrijwel niet gesproken met iemand die mij enigzins nieuw inzicht kan geven in mijn beschouwing; ik krijg voornamelijk allerlei kortzichtige analyses op me geworpen. Maar daar doe ik het niet voor hoor. Ik doe het voor die 1 of 2 reacties waar ik wél wat aan heb. Als dat mij weer een stukje verder helpt/sterkt in mijn opvatting heb ik dit er wel voor over. Dat daar zoveel topics voor nodig zijn is niet zo vreemd...blijkbaar valt mijn idee zo slecht bij de meeste mensen dat er eerst heel-veel topics en offtopicgeblaat voor nodig zijn/is om eindelijk eens te praten over het onderwerp.quote:Op zondag 25 april 2004 15:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Kom op man... Dat is toch een logische reactie als iemand er 20 topics over opent...
Op een gegeven moment na allerlei positief geblaat moet je er of iets van opsteken of er niets meedoen, maar elke x weer een nieuw topic over ben ik nu wereldvreemd en dat soort crap...
Op een gegeven moment vraag je er om....
Als iedereen er al met haar over gesproken heeft is de kous toch af...
Of neemt ze de andere reacties niet serieus en lap je al dat advies aan je laars, en open je topic na topic na topic.....
quote:Op zondag 25 april 2004 12:56 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Plus..ik heb nog steeds niemand gevonden waarmee ik hier normaal over kan praten, vrijwel iedereen maakt me belachelijk, en dus kan ik mijn gevoelens niet goed kwijt. Het enige wat ik wil is iemand die mij denkt te begrijpen en die evenals ik er dezelfde ideeën op nahoudt. Zo gek is dat toch niet? En als er hier dan niemand is, dan is er toch wel IEMAND die een of andere site kent of weet ik veel wat die mij wel kunnen helpen?
Waarom wil iedereen zo graag praten over het wél hebben van seks? Dat is toch eigenlijk ook iets heel persoonlijks? Er zijn ook een hoop topics waarin iedereen heel stoer aan het doen is over hoe veel seks hij of zij wel heeft. Daarnaast zijn er discussies of het normaal is om een tijdje te wachten in een relatie voordat je seks hebt, of dat een one night stand ook algemeen geaccepteerd is. Kort gezegd, veel topics gaan over het hebben dan wel ontbreken van principes. Yamyam heeft die van haar, en ook al kunnen weinig mensen hier die begrijpen (ik denk dat ik dat wel mag stellen na het lezen van de reacties) zij heeft het recht om hier over te praten, zoals jij kan praten over het wél hebben van seks.quote:Op zondag 25 april 2004 16:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt echt een plaat voor je hoofd he? Waarom zouden mensen willen praten juist over het niet doen van iets?
Wat voor ideeen moet je er op nahouden als je iets juist niet doet? Ik snap echt niet wat je nou denkt te vinden. Mensen die juist geen sex willen hebben er weinig behoefte aan een boom met jou erover op te zetten imho.
Wat zoek je nou eigenlijk? Een bevestiging dat je normaal bent? Een bevestiging dat sex vies is?
Als jij voor jezelf besloten hebt niet aan sex te willen doen dan is daarmee de koek toch op? Lekker laten liggen dat onderwerp tot je jezelf volwassen genoeg ervoor vindt. Dan is de tijd misschien rijp om erover te gaan discuseren.
Ga lekker gewoon je eigen gang gaan en er niet aan denken. Als je een keer zonodig moet heb je je eigen handen nog en Mr. Right kruist vanzelf een keer je pad.
Jouw conservatieve christengejank ook.quote:Op zondag 25 april 2004 17:16 schreef FuifDuif het volgende:
Dat begint onderhand ook saai te worden.
Het valt niet mee he, met daadwerkelijk relevantie kritiek te komen. Wil je erover praten? Misschien moet je eens bij je lokale kerk langs gaan om hier over te spreken met de pastoor. Hij kan je misschien wel helpen met je onzinnige geloofsfobie.quote:Op zondag 25 april 2004 17:24 schreef X-Ray het volgende:
Jouw conservatieve christengejank ook.
Nee sorry ik houd niet van oude kale maagden die mij vertellen hoe het leven werkt.quote:Op zondag 25 april 2004 17:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, met daadwerkelijk relevantie kritiek te komen. Wil je erover praten? Misschien moet je eens bij je lokale kerk langs gaan om hier over te spreken met de pastoor. Hij kan je misschien wel helpen met je onzinnige geloofsfobie.
Ik denk dat jij wel conservatief bent.quote:Ten eerste, ik denk dat ik juist niet conservatief ben, maar degenen die telkens de niet-seksuele opvattingen belachelijk maken.
Terug naar de tekentafel en definities leren.quote:Het lijkt misschien dat juist het seksueel vrije progressief is, maar dat is het juist niet. Het seksueel vrije is tegenwoordig mainstream en dus ben je juist conservatief, wanneer je grip wilt blijven houden daarop.
Intelligent genoeg om die bijbel van jou, de thora en de koran te doorzien als de proza die ze zijn.quote:Ten tweede, je zegt "christengejank". Nou ja, ik ga hier maar niet meer op in. Het heeft geen zin. Je zult wel niet de meest intelligente zijn. Sorry, volgende keer beter.![]()
Hoe generaliserend en debiel stigmatiserend kun je bezig zijn. Ten eerste zijn veel pastoors niet oud en ook niet kaal. En dan dat gezeik over die seksuele mishandeling. Er zijn ook pedofiele vaders, dus dat slaat nergens op. Misschien dat je toch wel iemand nodig hebt, die je vertelt hoe het leven werkt.quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef X-Ray het volgende:
Nee sorry ik houd niet van oude kale maagden die mij vertellen hoe het leven werkt.
Neuk eerst zelf maar eens dan en voed zelf een kind op, ipv em te misbruiken, denk ik dan.
Nee, je wilt graag dat ik conservatief ben. Dat wil je gewoon graag zeggen. En ik bezoek nooit een EO dag.quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef X-Ray het volgende:
Ik denk dat jij wel conservatief bent.
Een hippe EO dag eens per jaar maakt je niet modern hoor.
Grapjas.quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef X-Ray het volgende:
Terug naar de tekentafel en definities leren.
Bewijs het maar eens dan, dat het proza is. Slim jochie...quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef X-Ray het volgende:
Intelligent genoeg om die bijbel van jou, de thora en de koran te doorzien als de proza die ze zijn.
Ik durf best. Ik vind je wel lachwekkend. Denk je nu werkelijk dat ik aanstoot neem aan een dom persoon zoals jij? Als je mee wilt praten over onderwerpen, zul je er toch echt eerst eens verstand van moeten hebben.quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef X-Ray het volgende:
Nu jij nog. Als je durft.
Try me, Christenboy.quote:Op zondag 25 april 2004 17:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Als je mee wilt praten over onderwerpen, zul je er toch echt eerst eens verstand van moeten hebben.
Met mij kan je er denk ik wel over praten.quote:Op zondag 25 april 2004 15:56 schreef Yamyam het volgende:
[..]
nee hoor ik vind t in t geheel niet abnormaal dat mensen seks hebben, en ook op mijn leeftijd hier interesse in hebben en dit doen, ik kan het heel goed begrijpen omdat ik het zelf ook erg graag wou en ook gedaan heb...maar ben hierna wel tot de conclusie gekomen dat dit kennelijk niet erg goed voor me was. Ik vind het alleen voor mezelf afkeurenswaardig en moeilijk/jammer dat ik geen mensen ken waar ik mijn visie mee kan delen.
Heb ik al meerdere malen gedaan, maar telkens bewijs je weer je gebrek aan kennis en inzicht. Eikel.quote:Op zondag 25 april 2004 17:44 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Try me, Christenboy.
Stuur me anders een mailtje ofzo. Kan je mijn mailadres wle geven als je wilt.quote:Op zondag 25 april 2004 16:14 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja maar in al die topics tot nu toe krijg ik bekrompen reacties. Ik heb nog vrijwel niet gesproken met iemand die mij enigzins nieuw inzicht kan geven in mijn beschouwing; ik krijg voornamelijk allerlei kortzichtige analyses op me geworpen. Maar daar doe ik het niet voor hoor. Ik doe het voor die 1 of 2 reacties waar ik wél wat aan heb. Als dat mij weer een stukje verder helpt/sterkt in mijn opvatting heb ik dit er wel voor over. Dat daar zoveel topics voor nodig zijn is niet zo vreemd...blijkbaar valt mijn idee zo slecht bij de meeste mensen dat er eerst heel-veel topics en offtopicgeblaat voor nodig zijn/is om eindelijk eens te praten over het onderwerp.
Kunnen jullie ook nog over de inhoud praten?quote:Op zondag 25 april 2004 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen gedaan, maar telkens bewijs je weer je gebrek aan kennis en inzicht. Eikel.
Ziet dit eruit als onzin? reageer gewoon niet als je niks te melden hebtquote:Op zondag 25 april 2004 18:26 schreef L.Denninger het volgende:
Valt anaal fistfucken ook onder 'sex ' ..?
Ik snap ook wel hoe jullie er tegenaan kijken maar het subforum is bedoeld om te discuseren over sex, niet over het niet hebben van sex. Dat dit op wordt gevat als "erbij horen" kan ik best inkomen, veel reacties of topics zijn duidelijk om te provoceren of "stoer" te doen.quote:Op zondag 25 april 2004 17:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het met innovate eens hoor. Ik heb zelfs het vermoeden dat men hier vaak ook meepraat over al die leuke opwindende seksuele gebeurtenissen, niet om het seksuele, maar om het erbij horen.
Het probleem met Yam Yam is dat ze hier al zo vaak een topic over heeft geopend dat de gemiddelde bezoeker onderhand beter weet wat er in haar hoofd omgaat dan zijzelf. Ze heeft blijkbaar een bepaald idee in haar hoofd, start hier een topic over en luistert verder niet.quote:De reacties van sommigen op yamyam duiden op weinig tolerantie, begrip, waardering en respect. Een waarom? Alleen omdat zij andere ideëen heeft over seks?
Ik zie het ondertussen meer als aandachttrekkerij.quote:Haar doel met dit topic is simpelweg praten over die gevoelens en hopelijk het vinden van gelijkdenkenden.
Helemaal mee eens maar laten we dan in SEX de nadruk leggen op het seksuele gedeelte en de rest ergens anders plaatsen. Als ze nou het topic was gestart met bijv. "Langdurig geen sex, hoe hiermee om te gaan?" of iets dergelijks had het nog een beetje waarde gehad en is de kans groter dat enigzins gelijkgestemden zich hierin kunnen vinden.quote:Een heel mooi topicidee dus. In ieder geval ook weer eens wat anders dan het zoveelste 'hoe vaak heb jij seks gehad?'-topic. Dat begint onderhand ook saai te worden.
Handenschudden, deurknoppen aanraken e.d. ook. Dat doe je dus ook niet?quote:Op zondag 25 april 2004 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik. Seks is onhygiënisch.
alleen veiligquote:Op zondag 25 april 2004 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Handenschudden, deurknoppen aanraken e.d. ook. Dat doe je dus ook niet?![]()
Naast het feit dat het eigenlijk niet aan ons is om ons bezig te houden met de vraag in welk subforum dit thuishoort wil ik nog wel even doorgaan op jouw voorbeeld en een soortgelijke 'kromme vergelijking' trekken: Een jongen gaat bodybuilden en hij wil een groot lichaam bewerkstelligen zónder Anabole Steroïden. In het 'wereldje' wordt hij voor gek uitgemaakt omdat de 'grote jongens' vinden dat je gewoon niet volwaardig kunt bodybuilden zonder A.S. Hij stuit op onbegrip en intolerantie.quote:Op zondag 25 april 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Om even een (heel) kromme vergelijking te trekken, als ik niet geinteresseerd ben in bijv. een bepaalde sport ga ik toch ook niet lopen janken op een (sub)forum wat dit thema heeft waarom ik het niet leuk vind? In zo'n geval zou de enige logische reactie van anderen zijn: "dan doe je het toch lekker niet?"
Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat dit beter thuis hoort in R&P, blijkbaar wil Yam Yam er zo graag over praten maar wil ze er niks mee doen dus lijkt het me dat ze het hier moeilijk mee heeft. Alle respect maar dan kan je beter in R&P terecht. Het probleem is duidelijk niet seksueel maar psychisch.
Volgens mij ben jij een persoonlijke vete aan het uitvechten, is het niet? Gezien deze en je eerdere reacties. Misschien omdat de TS niet heeft gedaan wat jij in eerdere topics hebt gesuggereerd?quote:Het is niet de eerste keer dat je weinig tot geen begrip oogst hier en ik vraag me af wat je ermee opschiet als je dit soort persoonlijke dingen hier plaatst. Persoonlijk vind ik hetgeen dat je vertelt en plaatst enigzins zorgwekkend en het lijkt mij schadelijk voor je geestelijke ontwikkeling. (niet dat ik hiermee zeg maar sex te hebben om het hebben van sex.)
Ik snap waar je naar toe wil maar ik denk dat deze vergelijking de zaken nog verder uit zijn verband trekt. AS is schadelijk voor de gezondheid, sex schijnt de gezondheid goed te doen. (om het even te weerleggen.)quote:Op zondag 25 april 2004 22:12 schreef Bombie het volgende:
Naast het feit dat het eigenlijk niet aan ons is om ons bezig te houden met de vraag in welk subforum dit thuishoort wil ik nog wel even doorgaan op jouw voorbeeld en een soortgelijke 'kromme vergelijking' trekken: Een jongen gaat bodybuilden en hij wil een groot lichaam bewerkstelligen zónder Anabole Steroïden. In het 'wereldje' wordt hij voor gek uitgemaakt omdat de 'grote jongens' vinden dat je gewoon niet volwaardig kunt bodybuilden zonder A.S. Hij stuit op onbegrip en intolerantie.
Vervolgens opent hij in Sport een topic waarin hij vraagt wie er nog meer over denken als hij en de sport op een cleane manier willen benaderen. Daar komen algauw reacties van opdringerige zeikstralen die per se het gebruik van A.S. door de strot willen rammen als: "Volgens mij is er iets mis met jou", "Ik denk dat het schadelijk is voor een totale groei als je níét serieus A.S. overweegt" en "Hoe kun je nou in godsnaam groot worden zonder A.S., idioot? Jij bent echt ráár!"
En als klap op de vuurpijl komt iemand met: "ik vind dat je topic eigenlijk in R&P moet, want hier hebben we het nou eenmaal over sport mét A.S. en aangezien je je daar al een stellige mening over hebt toegekend, en verder niks met ons advies over A.S. wilt doen, kun je je handeltje maar beter ergens anders naartoe nemen."
Een persoonlijke vete? Ik ken de TS alleen maar van postings en topics die zij geopend heeft. Van een vete is geen sprake. Het lijkt mij inderdaad schadelijk op de manier zoals zij dingen heeft aangegeven op Fok! zelf. De ontwikkeling die zij doormaakt getuige haar postings en uitlatingen lijken mij niet direct voordelig voor haar persoonlijk, dat is mijn eigen mening en je mag deze ten allen tijde weerleggen natuurlijk. (nogmaals, ik ken de TS alleen van de postings die zij heeft gedaan en ga dus geen diagnose stellen maar geef alleen mijn eigen persoonlijke mening.)quote:Volgens mij ben jij een persoonlijke vete aan het uitvechten, is het niet? Gezien deze en je eerdere reacties. Misschien omdat de TS niet heeft gedaan wat jij in eerdere topics hebt gesuggereerd?
Misschien moet dát wat nauwlettender in de gaten gehouden worden i.p.v. of dit topic wel op de goede plaats staat. Om dit soort postings te weerleggen met de stelling dat het jou 'schadelijk lijkt voor de geestelijke ontwikkeling', is natuurlijk van de gekke! Het lijkt mij eerder schadelijk als je alles maar opkropt en voor je houdt omdat een aantal mensen niets willen weten van een vorm van expressief gedrag die hun goedkeuring niet heeft.
Je gaat hier wel erg ver door te suggeren dat ik een dwangneurose zou hebben omdat ik in dit topic reageer. Zeg dat nog eens als ik IRL voor je sta zou ik zeggen.quote:Als jij dit topic liever zelf had willen hebben kan ik me voorstellen dat je je zo druk maakt. Anders is het heel eenvoudig om haar gewoon haar eigen gang te laten gaan, zonder daar last van te hebben. Je bent immers niet verplicht om dit te lezen. Of heb je soms een dwangneurose die zich uit in het móéten lezen van elk topic dat in Sex langskomt en daarbij die van YamYam wilt vermijden?
Als een individu met haar promiscue gedrag vroeg of laat iemand tegenkomt die ze niet echt goed kent en die haar onder dwang veel verder laat gaan dan ze in eerste instantie in gedachten had, is dat toch écht niet goed voor de gezondheid. Daarnaast bezorgt seks zonder verdere diepgang bij de TS een onprettig gevoel; niet goed voor de (geestelijke) gezondheid dus, dat zich ook lichamelijk zal uiten als ze het tóch doet tegen haar eigen zin in.quote:Op zondag 25 april 2004 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar toe wil maar ik denk dat deze vergelijking de zaken nog verder uit zijn verband trekt. AS is schadelijk voor de gezondheid, sex schijnt de gezondheid goed te doen. (om het even te weerleggen.)
Maar zoals ik het nu is er echt wel sprake van seks, mits het diepgang heeft. Dus het is geen celibataire levensstijl. Vandaar ook dat je het één en ander met elkaar lijkt te verwarren.quote:De reden waarom ik R&P aanwijs als het geschikte subforum is omdat dit niks meer met seksualiteit van doen heeft. Het onthouden van sex lijkt me meer een keuze en als ze daar blijkbaar problemen mee heeft dan lijkt mij persoonlijk een topic in R&P beter op zijn plaats.
Daarom heb jij het topic ook niet gestart, maar heeft YY dat gedaan.quote:Ik zou niet weten waarom ik hier zou melden geen sex meer te willen. (om wat voor reden dan ook.)
En dan nog zit jij niet in de commissie die gaat over het bestaansrecht en openhouden van topics.quote:Ook lijkt het mij persoonlijk sterk dat als je geen sex meer wil toch zo gefocussed bent op contact met "soortgenoten". Blijkbaar wil de TS een aanname verifieren met anderen.
Dat zou geen verschil mogen maken.quote:Je gaat hier wel erg ver door te suggeren dat ik een dwangneurose zou hebben omdat ik in dit topic reageer. Zeg dat nog eens als ik IRL voor je sta zou ik zeggen.![]()
Je hebt een bizarre manier om dat te laten merken.quote:Ik reageer gewoon uit vrije wil en omdat ik geinteresseerd ben in seksualiteit in de ruimste zin van het woord.
Wat heeft een oud topic er nu feitelijk mee te maken? Ik post in dit topic; waarom zou ik er überhaupt andere topics bij gaan slepen. Tenzij ze onderdeel zijn van een vooraf aangekondigde trilogie, oid.quote:Als ik eerlijk ben begrijp ik de TS helemaal niet en had ik gehoopt op een verduidelijking, helaas voor mij is deze er niet en lijkt het eerder een vorm van aandachttrekkerij. (zo komt het op mij over, lees voor de gein nog eens oude topics terug van de TS.)
Dan nog. Wat is het nut van deze topic eigenlijk? Wil ze gelijkgestemden vinden? Wil ze zeggen dat bijna alle sex op de wereld oppervlakkig is? Wil ze laten zien dat ze "beter" erover nadenkt?quote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Bombie het volgende:
Verhaal
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat alles wat de meeste mensen vreemd/raar/gestoord vinden voor aandachttrekkerij doorgaat volgens hen.quote:Op zondag 25 april 2004 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar toe wil maar ik denk dat deze vergelijking de zaken nog verder uit zijn verband trekt. AS is schadelijk voor de gezondheid, sex schijnt de gezondheid goed te doen. (om het even te weerleggen.)
De reden waarom ik R&P aanwijs als het geschikte subforum is omdat dit niks meer met seksualiteit van doen heeft. Het onthouden van sex lijkt me meer een keuze en als ze daar blijkbaar problemen mee heeft dan lijkt mij persoonlijk een topic in R&P beter op zijn plaats. Ik zou niet weten waarom ik hier zou melden geen sex meer te willen. (om wat voor reden dan ook.) Ook lijkt het mij persoonlijk sterk dat als je geen sex meer wil toch zo gefocussed bent op contact met "soortgenoten". Blijkbaar wil de TS een aanname verifieren met anderen.
[..]
Een persoonlijke vete? Ik ken de TS alleen maar van postings en topics die zij geopend heeft. Van een vete is geen sprake. Het lijkt mij inderdaad schadelijk op de manier zoals zij dingen heeft aangegeven op Fok! zelf. De ontwikkeling die zij doormaakt getuige haar postings en uitlatingen lijken mij niet direct voordelig voor haar persoonlijk, dat is mijn eigen mening en je mag deze ten allen tijde weerleggen natuurlijk. (nogmaals, ik ken de TS alleen van de postings die zij heeft gedaan en ga dus geen diagnose stellen maar geef alleen mijn eigen persoonlijke mening.)
[..]
Je gaat hier wel erg ver door te suggeren dat ik een dwangneurose zou hebben omdat ik in dit topic reageer. Zeg dat nog eens als ik IRL voor je sta zou ik zeggen.![]()
Ik reageer gewoon uit vrije wil en omdat ik geinteresseerd ben in seksualiteit in de ruimste zin van het woord.
Als ik eerlijk ben begrijp ik de TS helemaal niet en had ik gehoopt op een verduidelijking, helaas voor mij is deze er niet en lijkt het eerder een vorm van aandachttrekkerij. (zo komt het op mij over, lees voor de gein nog eens oude topics terug van de TS.)
Je gaat wel erg kort door de bocht vriend.(Ik maak me overigens niet druk, zeker niet om problemen van anderen.)
Ik snap niet waarom iedereen alle posts negeert waarin staat waarom ik het doe. Lees dat nou eens en houd dan alsjeblieft eens een keer op met het vragen naar het nut ervan.quote:Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog. Wat is het nut van deze topic eigenlijk? Wil ze gelijkgestemden vinden? Wil ze zeggen dat bijna alle sex op de wereld oppervlakkig is? Wil ze laten zien dat ze "beter" erover nadenkt?
Ik vraag me nog steeds het nut van dit topic af.
Te veel sex?!quote:Op maandag 26 april 2004 09:39 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Maar het is wel mijn ervaring dat de meiden waar ik wat mee gehad heb het stuk voor stuk allemaal te snel en te veel wilden.
Hier kom ik even met je eigen verhaal op terug:quote:Op maandag 26 april 2004 07:55 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen alle posts negeert waarin staat waarom ik het doe. Lees dat nou eens en houd dan alsjeblieft eens een keer op met het vragen naar het nut ervan.
Jij afvallige!quote:Op maandag 26 april 2004 11:37 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Maar t idee dat "kerels altijd sex willen" is stieremest!
niet dus.
Ik heb genoeg uithoudingsvermogen. Een potje sex die flínk wat uurtjes duurde, en flínk wat orgasmes van beide kanten later pas tot het naspel kwam is regelmatig voorgekomen. Waarom denk je dat de meeste van mijn exen zoveel sex wilden hebben? Ze waren echt niet allemaal nymfomanisch ofzo hoorquote:Op maandag 26 april 2004 10:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Te veel sex?!
Volgens mij had jij gewoon geen uithoudingsvermogen
Laten we er maar over ophouden, het enige waar we samen uit zijn is dat we niet dezelfde mening zijn toebedeeld. Ik snap jou niet en jij snapt mij niet, ondertussen wil de TS nog oh zo graag over de sex babbelen die ze niet wil hebben.quote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Bombie het volgende:
*heel verhaal.
wel als je hier meerdere topics over start.quote:Op maandag 26 april 2004 07:52 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat alles wat de meeste mensen vreemd/raar/gestoord vinden voor aandachttrekkerij doorgaat volgens hen.
Dat is mijn punt dus ook.quote:Op maandag 26 april 2004 13:56 schreef theis het volgende:
Wat zoek TS uberhaupt in dit forum als ze zelf er niet aan wil doen.
Op usenet noemen ze iemand, die bewust of onbewust flame war veroorzaakt, een TROLL.
Wat maakt dat nu weer uit? Daarom kunnen de hormoontjes wel werken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:01 schreef petre86 het volgende:
maar fuifduif jij was toch 23 en maagd? niet dat het iets uitmaakt, maar ter illistratie..
Natuurlijk, jij niet dan?quote:Op maandag 26 april 2004 17:01 schreef petre86 het volgende:
en btw, fuifduif loves flamewars!
kun je aub dan even de quote/kopieerstukje neerzetten waar ik dat gezegd heb?quote:Op maandag 26 april 2004 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier kom ik even met je eigen verhaal op terug:
Jij zei op een gegeven moment dat de meeste mensen "oppervlakkige, gevoelloze" sex hebben.
Vervolgens gaf ik daar het een reactie op dat het meestal geen oppervlakkige sex is, en gaf ik het nut ervan. Nu vraag ik aan jou wat het nut is om de plezier van sex te ontkennen.
Hopelijk begrijp je het nu wel
Ja duh... op je 17e is je lichaam en geest heel anders dan op je 10e he?quote:Op maandag 26 april 2004 19:51 schreef Yamyam het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe jullie gereageerd zouden hebben als ik 10 was geweest en dan had gezegd: ik wil wachten tot ik groot ben met seks, ik vind het vies, of/en ik wil (nog) geen seks.
Volgensmij hadden jullie me dan of wél normaal gevonden of vroeg bezig met seks maar verder normaal.
Wat is het verschil, ik ben 7 jaar ouder. Eerlijk gezegd ligt het dus voornamelijk aan de leeftijdsnorm die gehanteert wordt bij het seksueel actief zijn, en met name wat men denkt dat een normale leeftijd is om seksueel actief te zijn.
Als ik dit zou zeggen op mijn 22e, dan vinden jullie me waarschijnlijk nog debieler.
Nja..even aan t filosoferen...
Ik denk alleen dat dat behalve omdat ik reageer op ook vrijwel alle in mijn ogen offtopicreacties niet mijn schuld is, maar meer komt door het onderwerp dat ik aanroer. Als ik een topic had geopend met de titel: Wie neukt allemaal op je 17e, dan was er niks geen flametopic ontstaan. Maar helaas...ik ben er eentje van de uitzonderingen, de taboe's, en het vreemde.quote:Op maandag 26 april 2004 13:56 schreef theis het volgende:
Wat zoek TS uberhaupt in dit forum als ze zelf er niet aan wil doen.
Op usenet noemen ze iemand, die bewust of onbewust flame war veroorzaakt, een TROLL.
Wie zegt dat ik begripvolle reacties verwacht? Ik verwacht duizendmiljoen kutreacties, dat ben ik inmiddels wel gewend op fok en met mijn onderwerpen, maar ondertussen geloof ik ook dat er heus wel een paar mensen zijn die wel leuk kunnen reageren.quote:Op maandag 26 april 2004 16:51 schreef schism het volgende:
[..]
wel als je hier meerdere topics over start.
Daarbij ben jij wel heel naief te denken dat je hier allemaal begripvolle replies krijgt wanneer je een dergelijk denkbeeld hebt.
Bovendien is het moeilijk iemand serieus te nemen met een onderschrift als het jouwe
Waarom mag je er wel eindeloos over praten als je seks fantastisch vindt? Ik heb ook gevoelens en juist omdat deze zo te merken geheel mensenvreemd zijn wil ik daarover praten om eruit te komen, en het beter te begrijpen, liefst met mensen die dit ook hebben.quote:Op maandag 26 april 2004 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt dus ook.
Waarom wil iemand die de sex afzweert met alle geweld hierover praten? Just don't do it, klaar.
Als dit nou het eerste topic hierover is okee maar dit........
maar je gaat er dus wel vanuit dat iedereen op zijn 17e klaar is voor seks met jan en alleman, omdat dat het gemiddelde is. Misschien lig ik daar wel 10 jaar boven. Kijkt iedereen alleen maar naar gemiddeldes ofzo? Val je buiten de boot ben je meteen gestoord.quote:Op maandag 26 april 2004 19:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja duh... op je 17e is je lichaam en geest heel anders dan op je 10e he?
Waarom wil iemand die anaal wil doen daar met alle gewld over praten?quote:Op maandag 26 april 2004 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt dus ook.
Waarom wil iemand die de sex afzweert met alle geweld hierover praten? Just don't do it, klaar.
Als dit nou het eerste topic hierover is okee maar dit........
Nee, maar je overduidelijke obsessie met het onderwerp wel.quote:Op maandag 26 april 2004 20:06 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Val je buiten de boot ben je meteen gestoord.
Ok, 't geeft niet. Kon ik ook niet weten...quote:Op maandag 26 april 2004 21:49 schreef erodome het volgende:
Bloodylotte, mijn spelling heb ik jaren en jarenlang keihard aan gewerkt(bijles enz enz enz) en dit is het resultaat....
Ik kan er echt niets aan doen, dus probeer je erbij neer te leggen, heb ik ook gedaan....
Euh, ik schat je klasgenoten zo rond de 14/15 dus jij bent 17 (hoera fok fotoboek), zijn die echt allemaal al zo sexueel actief als jij zegt dat ze zijn? Kan me haast niet voorstellen op die leeftijd al, zeker als ik naar de gymnasium-koppies kijk (no offense, zo zag ik er ook uit op het gym).quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Yamyam het volgende:
Al die kindertjes van mijn leeftijd die verkering hebben zoenen en seksen wat af (en ja, ik heb het hier OOK over zoenen, dat is in mijn ogen namelijk erg seksueel), en ik zou zo graag eens contact met iemand hebben, liefst van eigen leeftijd, maar mag ook (veel) ouder
Je mag er wat mij betreft best over praten als ik daar ook mijn eigen mening over mag hebben, lijkt me makkelijk aangezien dit een openbaar forum is dat bestaat bij de gratie van gebruikers om reacties te geven en topics te plaatsen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Waarom mag je er wel eindeloos over praten als je seks fantastisch vindt? Ik heb ook gevoelens en juist omdat deze zo te merken geheel mensenvreemd zijn wil ik daarover praten om eruit te komen, en het beter te begrijpen, liefst met mensen die dit ook hebben.
Iedereen zoekt 'soortgenoten'. Overal heb je clupjes voor anorexia, orlando bloom fans, punkers, van alles, moet ik het dan allemaal maar alleen doen?
En ik heb al gezegd waarom dit niet het eerste topic is, lees dat nou gvd eens![]()
Dat vinden die anderen hier anders niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef WeirdMicky het volgende:
als je 17 bent, is het logisch dat je nog geen sex hebt gehad
fijn zo'n topic over een meisje dat er niet 'rijp' voor is, maar bij 17 jaar is dat natuurlijk ook nog logisch
Waarom trek je je aan wat andere mensen vinden? Het is toch jouw beslissing en zolang jij je er in kan vinden is het toch goed? Wat heb je dan met de rest te maken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:22 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Dat vinden die anderen hier anders niet.
Je gaf zelf aan dat je 1000 miljoen kutreacties had verwacht....?quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:22 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Vraagje, wil je persé een relatie met iemand die er net zo over denkt? Er zijn ongetwijfeld ook jongens die zelf wel (denken) klaar (te) zijn voor sex maar jouw standpunt respecteren en je er niet over lastig vallen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Yamyam het volgende:
Zo. Dat is eruit.
tja, je krijgt nu eenmaal niet iedereen op één lijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:22 schreef Yamyam het volgende:
[..]
ik ken er wel eentje voor je (nee, ik zeker niet).quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Yamyam het volgende:
Zo...suggesties?
BLAAAAT NEE!
Pffff....da's een lang verhaal. Vind dat je wel goeie dingen noemt. Had even een opmerking over een stukje in het Engels "You may have sex too early to really enjoy or understand it." Is er dan iets aan seks te begrijpen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Yamyam het volgende:
Zo. Dat is eruit.
Ik ben al 2 jaar uit huis. En dat met paturain was in een periode dat we continu ruzie hadden thuis en iedereen 'gek' werd. En goed geil ben ik dus blijkbaar nooit.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Caesu het volgende:
lijkt toch een beetje op smetvrees als ik het zo lees - al houden je ouders er wel ranzige gewoontes op na. (benen insmeren met paturain - da's pas niet zo fijn). ik walg ook van mensen met vieze eetgewoontes bijvoorbeeld - en stinkende adem is ook niet fijn.
ergeren aan je ouders - dat is wel herkenbaar een beetje. uit huis gaan zodra het kan dus.
maar om dan meteen seks ook smerig te vinden... daar kom je wel vanaf als je verliefd wordt op iemand die zichzelf redelijk schoon houdt en een beetje manieren heeft - en die zijn er natuurlijk wel. maar bepaalde lichaamssappen/geuren horen er toch echt bijmaar als je goed geil bent dan geeft dat meestal niet meer - en achteraf (evt. vooraf) wassen is wel zo fris natuurlijk.
Ja, vast welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef sleddy het volgende:
ik hoop dat ik het komende jaar geen sex wil .... mijn vriendin gaat namelijk een jaar naar australie en het is de liefde van mn leven dus ik hou hem lekker in mn broek ! het meest trieste wat je kan doen is vreemd gaan en gelukkig denkt zei er ook zo over 1
Als dat zo is heb je de meest unieke meid op de wereldbol in handen maw: lijkt me stug.. Weet je 't zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef sleddy het volgende:
ik hoop dat ik het komende jaar geen sex wil .... mijn vriendin gaat namelijk een jaar naar australie en het is de liefde van mn leven dus ik hou hem lekker in mn broek ! het meest trieste wat je kan doen is vreemd gaan en gelukkig denkt zei er ook zo over 1
ik zou maar meegaan, want daar wordt flink geneukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef sleddy het volgende:
Precies, je d8 toch niet dat die natte doos daar een jaar celibatair gaat leven?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:33 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik zou maar meegaan, want daar wordt flink geneukt.![]()
Soms (vaak?) gaan echte vriendschappen dieper dan een relatie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:50 schreef Kiwi-Doos het volgende:
ook niet zoenen? das wel erg nix..... dat heet vriendschap.. .en geen relatie :p
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het moderating hier wel zodanig dat als je tig keer een topic over anaal neuken begint, dat er dan op een gegeven moment ook wel een slotje op komt. Bijvoorbeeld een aantal van die BHFH topics, om maar een voorbeeld te noemen. En ik vind dat yamyam aardig in de herhaling begint te vallen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:27 schreef erodome het volgende:
Waarom wil iemand die anaal wil doen daar met alle gewld over praten?
Waarom wil iemand met alle geweld praten over waar hij zichzelf allemaal afgerukt heeft en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Heel herkenbaar, ik heb er speciaal een account voor aangemaakt (ja, ik had er al eentje, maar die nick wil ik eigenlijk niet gebruiken).quote:Al die kindertjes van mijn leeftijd die verkering hebben zoenen en seksen
wat af (en ja, ik heb het hier OOK over zoenen, dat is in mijn ogen
namelijk erg seksueel), en ik zou zo graag eens contact met iemand
hebben, liefst van eigen leeftijd, maar mag ook (veel) ouder hoor, die
net als ik (om wat voor reden dan ook, anders wordt het hier wel heel
ingewikkeld) GEEN seks willen, niet met iemand waar ze superverliefd op
zijn, met niemand niet. Zo...suggesties?
Tja..seks zit nu eenmaal standaard in het pakketje bij de meeste mensen, dat 'hoort erbij'. Is erg moeilijk om iemand te vinden die het effe niet zo nodig hoeft.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef RAVW het volgende:
Ach ik heb dit zo gelezen allemaal in dit topic.
Maar bij mij is het ook wel een beetje het geval, dat ik "geen" sex wil.
Maar ik zoek goede vaste relatie, maar ik kom juist mensen tegen die alleen maar sex willen hebben.
Of alleen een relatie opbouwen waar sex het enige wordt wat goed is in de relatie.
Maar daar baal ik gewoon van.
Ik zoek gewoon iemand waar mee ik gewoon lekker uit kan gaan.
Maar dat krijg ik dus niet, en als ik denk dat ik er weer een gevonden heb die goed is.
Maar dan is het binnen een paar maanden al weer het zelfde liedje is.
Sex geen gebrek maar de rest wel weer.
Maar daar hebben ze dan geen zin in.
Dus op deze manier zou je het ook op kunnen pakken GEEN SEX maar gewoon een normale relatie.
Daar krijg ik dus nu na jaren ook wel eens het balen van.
Ik zoek juist mense ndie gewoon echte vastigheid willen en lekker weg willen gaan.
Maar ik kom juist de mensen tegen die alleen maar aan zich zelf denken of zo.
Ik weet niet wat het is, maar ik hoop wel dat er snel een eind aan komt.
En dat ik nu gewoon eens een dame krijgt die leuke dingen wil gaan doen , en daar bedoel ik dan mee GEEN SEX.
Dat is ook een van de reden dat ik veel met wat oudere damens omgaat , want die hebben die wilde haren niet zo erg meer.
(oke er zijn uitzonderingen)
En het wordt nog lastiger wanneer je flink wat eisen stelt. Ik was laatst op visite bij mijn vader en zijn nieuwe vriendin wilde perse Idols zien. Zoiets zou ik nooit kunnen/willen accepterenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef RAVW het volgende:
Dat is ook een van de reden dat ik veel met wat oudere damens omgaat , want die hebben die wilde haren niet zo erg meer.
(oke er zijn uitzonderingen)
Ach eisen stellen doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:41 schreef Cro het volgende:
[..]
En het wordt nog lastiger wanneer je flink wat eisen stelt. Ik was laatst op visite bij mijn vader en zijn nieuwe vriendin wilde perse Idols zien. Zoiets zou ik nooit kunnen/willen accepteren.
Daarnaast enigzins geinteresseerd in de politiek (zowel nationaal als internationaal), gevoel voor humor en houden van (cult)films. Misschien moet ik maar eens een Gaydar profiel aanmaken, vriendje vinden en 10 jaar volhouden dat ik nog niet uit de kast ben.
als een meisje begint met een golden shower, scheld ik haar toch echt wel uit voor abnormale freak, daarna vanaf 3 hoog een enkeltje door het raamquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:20 schreef Kamphuys het volgende:
'De enige vorm van abnormale seks, is GEEN seks hebben. De rest is slechts een kwestie van voorkeur.'
Ik zou dr gewoon onder pissen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:45 schreef ramsesii het volgende:
[..]
als een meisje begint met een golden shower, scheld ik haar toch echt wel uit voor abnormale freak, daarna vanaf 3 hoog een enkeltje door het raam
Omdat het jouw voorkeur niet is. Maar er is niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:45 schreef ramsesii het volgende:
[..]
als een meisje begint met een golden shower, scheld ik haar toch echt wel uit voor abnormale freak, daarna vanaf 3 hoog een enkeltje door het raam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |