abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16386826
Ik ga niet aan seks doen tot ik mezelf als volwassen beschouw. (de redenen zoek je maar in andere topics op, daar gaat het nu even niet om). Onder geen seks versta ik: geen zelfbevrediging (al beschouw ik dat niet onder een erg grote zonde en ik heb er toch nauwelijks behoefte aan, tis meer om me niet met seks bezig te houden), me niet al te veel verdiepen in seksuele technieken e.d, geen tongzoenen en dingen die verder gaan met andere mensen, zowaar als het seksueel wordt kappen. Intimiteit is prima, dus naakt tegen elkaar aan liggen, knuffelen, maar geen seksualiteit ervan maken. En er niet al-te-veel met andere mensen over praten.

Hoe ik dat ga aanpakken?
Simpel, besluiten en niet meer doen. Ik heb zoiezo geen onhandelbare driften dus zo verschrikkelijk moeilijk zal het niet zijn. Moeilijker is het om als ik eenmaal met iemand in bed lig op t juiste moment nee te zeggen en mijn grenzen niet te overschrijden.

Waneer denk ik dan dat ik volwassen ben?
Geen idee, maar ik denk op t moment dat ik mezelf als vrouw beschouw, en niet meer als meisje, of iets wat ertussenin hangt. Dat zal dan ergens in de 20 zijn denk ik, maar dat moeten we nog maar zien.

Wat vinden jullie daarvan?
Daar heb ik wel een vermoeden over, maar ik kan zo ook wel bedenken dat je je niet kan vooooorstellen dat je dat volhoudt, of dat ik gek ben ed, maar zulke reacties hoe je dus zoiezo al niet meer te posten, dank je hartelijk. Ik ben meer op zoek naar mensen die ook iets dergelijks praktiseren, of aseksueel zijn, of iets tegen seks hebben, of denken dat ze te jong aan seks zijn begonnen of eigenlijk te ver zijn gegaan terwijl ze op t moment zelf dachten dat ze er klaar voor waren, en meer van dat soort. Dus serieuze reacties graag, aan dom commentaar heb ik niks.

En nee, ik ben niet seksueel misbruikt. En nee, mijn ouders hebben me ook nooit meegegeven dat seks zondig/vies is.

maandag 19 januari 2004 @ 07:46:56 #2
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_16386860
Ik denk dat je als je straks toe bent aan het echte gebeuren je helemaal geen raad weten met jezelf en je partner. Geen sex tot je volwassen bent oke, maar ik raad je toch sterk aan om in ieder geval veel met jezelf te spelen. Daar heb je straks veel gemak van als je uit moet leggen wat je lekker vindt

Hoe oud ben je trouwens?

pi_16386898
Het belangrijkste is dat je doet waar je zelf achter staat.
Ik zie je nog wel een beetje twijfelen hier en daar in je verhaal,
en ook dat je naakt tegen elkaar aanliggen ok vindt.
Zulke momenten zijn juist het moeilijkst om weerstand te bieden.

Persoonlijk denk ik dat je dit soort dingen helemaal niet van tevoren moet bedenken. Als je aan seks toe bent, dan geef je eraan toe, mocht je niet willen, dan moet een simpel nee volstaan tegen je partner.

Ik wens je veel succes

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth
pi_16386904
Tis maar waar je mee bezig bent op de vroege ochtend
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 19 januari 2004 @ 08:02:25 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16386922
Op grond van eerder door jou geopende topics vind ik het zo'n gek idee nog niet .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16386943
Nou, Succes dan
  Forum Admin maandag 19 januari 2004 @ 08:15:23 #7
58651 crew  murp
murp
pi_16386976
quote:
Op maandag 19 januari 2004 08:08 schreef DABAMaster het volgende:
Nou, Succes dan
pi_16387124
quote:
Intimiteit is prima, dus naakt tegen elkaar aan liggen, knuffelen, maar geen seksualiteit ervan maken.
wAhahaha!, ha ,, ha ... hahah

succes :p

pi_16387224
Misschien moet je jezelf niet zo serieus nemen, en wat meer naar je gevoel leven i.p.v. je verstand.

Dat zou er iig voor zorgen dat je wat minder aandacht-trekkerig wordt, wat dat is hetgeen wat je nu doet toch?

pi_16387460
Heel goed,

Als je er nog een goed dieet bij volgt (liefst geen dierlijke producten eet), andere genotsmiddelen afzweert en veel bid / mediteert, dan zal je blij verast zijn met het resultaat.

Voor sommige mensen is sex misschien een primaire levensbehoefte, maar niet elke behoefte moet perse bevredigd worden. Je bent geen hond of varken die zijn instincten moet volgen, zonder daarbij na te kunnen denken over de gevolgen.

Dus als jij geen sex wilt, goedzo meissie
je gaat echt niet dood zonder.

pi_16387934
TS zegt dus eigenlijk: "Ik wil pas sex als ik er aan toe ben." Dat is toch niets aparts of bijzonders? In principe begint iedereen pas aan sex als hij/zij er aan toe is? Je kan pas achteraf oordelen of dat het juiste moment was.

Persoonlijk was ik wel toe aan sex toen ik er mee begon op m'n 18e, nu zie ik pas dat ik die eerste jaren best onzeker en dus niet echt 'vrij' was in bed. Vergeleken met nu stelde de sex dus maar weinig voor maar blijkbaar had ik die tijd nodig om alles te ontdekken.

pi_16387993
sommigen maken van hun hobby hun beroep, dat zijn de gelukkigen.

anderen maken van de nood een deugd, dat zijn de verstandigen.

en jij, ach.. je bent nog jong

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16388023
veel plezier met het onderdrukken van je gevoelens, die zijn toch niet zo belangrijk
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16388062
ik denk dat je het niet lang volhoudt als je een leuke en lieve partner vind bij wie je je op je gemakt voelt.
hou je zelf niet voor de gek, wat komt dat komt. en wat niet dat niet.
It's time to burn [NL: het is tijd om te branden]
  Redactie Frontpage maandag 19 januari 2004 @ 09:55:03 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16388065
Sterkte
Kijk voor handige onthoudingstips op www.wareliefdewacht.nl
  maandag 19 januari 2004 @ 09:56:45 #16
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_16388085
Wat is er nou mis met sex ? .....
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 19 januari 2004 @ 10:55:28 #17
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_16389280
Hoe ben je hier dan opgekomen???
Hoe oud ben je?
Ik wil namelijk ook gaan kappen met nuecken
ik ben de jager met de pet.
pi_16389467
wat is de reden om niet aan sex te doen?
sex is niet een uiting van lust (teminste niet altijd)
maar een uiting van zeer intieme gevoelens jegens iemand.
als je ontzettend verl iefd word met iemand wil je toch meer dan een beetje zoenen?
heb je ooit wel eens sex gehad? zo nee, hoe kun je dan al beslissen er niet aan te doen als je niet weet wat het is.
beetje domme instelling naar mijn mening
  maandag 19 januari 2004 @ 11:12:27 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16389649
De verschillende topics van YamYam kennende, vind ik dit eigenlijk best een goed besluit van haar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16389780
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat is er nou mis met sex ? .....
pi_16392394
Yamyam, het lijkt me een goed idee dat je sex even op een laag pitje zet.
Maar ga jezelf geen doelen stellen hierin, als je iemand tegenkomt waar je helemaal gek van bent en alles voelt goed dan is het ok, gebeurt dat niet, dan wacht je gewoon nog even toch?

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 19-01-2004 22:37]

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:58:25 #22
62385 jaimiefanatic
.. why not believe in me
pi_16394076
als je nu niets meer doet .. en zoveel jaar later wel.. die eerste keer .. oei, volgens mij kom je dan zo hard.. dat je flauw valt
"liever een dwaas, dan een pessimist die altijd gelijk heeft"
  maandag 19 januari 2004 @ 15:02:46 #23
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16396265
Los van het feit of het onverstandig of niet is, vraag ik me alleen af waarom je 'bijna' je besluit hebt genomen. Of je kiest ervoor om celibaat te leven of je gaat wel op sexuele ontdekkingstocht. Blijkbaar zit er toch nog een twijfel in de drang naar seks en genegenheid. Waarom leg je jezelf die druk op dan?
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_16396382
Wat als je pas volwassen bent als je sex hebt gehad?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16396410
quote:
Op maandag 19 januari 2004 07:46 schreef TR08 het volgende:
Ik denk dat je als je straks toe bent aan het echte gebeuren je helemaal geen raad weten met jezelf en je partner. Geen sex tot je volwassen bent oke, maar ik raad je toch sterk aan om in ieder geval veel met jezelf te spelen. Daar heb je straks veel gemak van als je uit moet leggen wat je lekker vindt

Hoe oud ben je trouwens?

Da's het mooie: raad weet ik me wel, althans ik weet hoe het allemaal gaat, en ik heb ook al 1000 x aan zelfbevrediging gedaan.

Leeftijd doet er niet toe.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')