Hoe ik dat ga aanpakken?
Simpel, besluiten en niet meer doen. Ik heb zoiezo geen onhandelbare driften dus zo verschrikkelijk moeilijk zal het niet zijn. Moeilijker is het om als ik eenmaal met iemand in bed lig op t juiste moment nee te zeggen en mijn grenzen niet te overschrijden.
Waneer denk ik dan dat ik volwassen ben?
Geen idee, maar ik denk op t moment dat ik mezelf als vrouw beschouw, en niet meer als meisje, of iets wat ertussenin hangt. Dat zal dan ergens in de 20 zijn denk ik, maar dat moeten we nog maar zien.
Wat vinden jullie daarvan?
Daar heb ik wel een vermoeden over, maar ik kan zo ook wel bedenken dat je je niet kan vooooorstellen dat je dat volhoudt, of dat ik gek ben ed, maar zulke reacties hoe je dus zoiezo al niet meer te posten, dank je hartelijk. Ik ben meer op zoek naar mensen die ook iets dergelijks praktiseren, of aseksueel zijn, of iets tegen seks hebben, of denken dat ze te jong aan seks zijn begonnen of eigenlijk te ver zijn gegaan terwijl ze op t moment zelf dachten dat ze er klaar voor waren, en meer van dat soort. Dus serieuze reacties graag, aan dom commentaar heb ik niks.
En nee, ik ben niet seksueel misbruikt. En nee, mijn ouders hebben me ook nooit meegegeven dat seks zondig/vies is.
Hoe oud ben je trouwens?
Persoonlijk denk ik dat je dit soort dingen helemaal niet van tevoren moet bedenken. Als je aan seks toe bent, dan geef je eraan toe, mocht je niet willen, dan moet een simpel nee volstaan tegen je partner.
Ik wens je veel succes
quote:wAhahaha!, ha ,, ha ... hahah
Intimiteit is prima, dus naakt tegen elkaar aan liggen, knuffelen, maar geen seksualiteit ervan maken.
succes :p
Dat zou er iig voor zorgen dat je wat minder aandacht-trekkerig wordt, wat dat is hetgeen wat je nu doet toch?
Als je er nog een goed dieet bij volgt (liefst geen dierlijke producten eet), andere genotsmiddelen afzweert en veel bid / mediteert, dan zal je blij verast zijn met het resultaat.
Voor sommige mensen is sex misschien een primaire levensbehoefte, maar niet elke behoefte moet perse bevredigd worden. Je bent geen hond of varken die zijn instincten moet volgen, zonder daarbij na te kunnen denken over de gevolgen.
Dus als jij geen sex wilt, goedzo meissie ![]()
je gaat echt niet dood zonder.
Persoonlijk was ik wel toe aan sex toen ik er mee begon op m'n 18e, nu zie ik pas dat ik die eerste jaren best onzeker en dus niet echt 'vrij' was in bed. Vergeleken met nu stelde de sex dus maar weinig voor maar blijkbaar had ik die tijd nodig om alles te ontdekken.
anderen maken van de nood een deugd, dat zijn de verstandigen.
en jij, ach.. je bent nog jong
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat is er nou mis met sex ? .....
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 19-01-2004 22:37]
quote:Da's het mooie: raad weet ik me wel, althans ik weet hoe het allemaal gaat, en ik heb ook al 1000 x aan zelfbevrediging gedaan.
Op maandag 19 januari 2004 07:46 schreef TR08 het volgende:
Ik denk dat je als je straks toe bent aan het echte gebeuren je helemaal geen raad weten met jezelf en je partner. Geen sex tot je volwassen bent oke, maar ik raad je toch sterk aan om in ieder geval veel met jezelf te spelen. Daar heb je straks veel gemak van als je uit moet leggen wat je lekker vindtHoe oud ben je trouwens?
Leeftijd doet er niet toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |