jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeg iemand dat ofzo?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
Vriending ?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef SCH het volgende:
Echte vent die sandman, een vrouw is een gebruiksvoorwerp
muhahahahahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Elke vrouw is toch tweede hands
gefeliciflapstaart!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:56 schreef tuindwerg het volgende:
Jaaaaaa! Ik ben er weer! Met een medaille... dit is een topdag.
Was wel een kutwedstrijd trouwens, nog nooit zo'n slecht georganiseerde bagger meegemaakt. Van de 20 mensen van onze club stonden er 4 in het programma, er werden te weinig medailles uitgereikt, mensen die de baan niet uitzwemmen hebben een 2e plaats, allemaal dat soort dingen...Ik ben derde! Wheeeee!
Jep! Hoorde net trouwens dat ik misschien nóg een medaille heb, op de eerste afstand (we zwemmen d'r altijd twee) zijn er veel te weinig uitgereikt. Whoei!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
gefeliciflapstaart!
Je zwemt?
taarten zijn slecht voor je conditiequote:Op zaterdag 24 april 2004 20:59 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Jep! Hoorde net trouwens dat ik misschien nóg een medaille heb, op de eerste afstand (we zwemmen d'r altijd twee) zijn er veel te weinig uitgereikt. Whoei!![]()
Jammer alleen dat ze een paar jaar geleden de taarten hebben afgeschaft voor de winnaar van de estafette, die hadden we ook gewonnen.Gezellige middag gehad!
Maarre, ik ga... Idols!![]()
Tis dat? Op kraamvisite ofzo?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:59 schreef pfaf het volgende:
kroamschudd'n
Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
taarten zijn slecht voor je conditie
Weltrusten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tis dat? Op kraamvisite ofzo?![]()
Veel plezier iedereen die nog gaat stappen... Ik niet, ben helemaal gaar van veel te lang in het zwembad hangen!
kraamvisite ja. Aaah ik had gehoopt je nog ff in Dieka te zienquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tis dat? Op kraamvisite ofzo?![]()
Veel plezier iedereen die nog gaat stappen... Ik niet, ben helemaal gaar van veel te lang in het zwembad hangen!
* tuindwerg vindt Tong niet liev.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weltrusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |