SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door XxxPimxxX op 24-04-2004 18:38:35 ]// Last.fm
Nee, ze veranderen die nummers in 0906 nummers die je 's avonds altijd tegenkomt op zenders zoals SBS6quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zou er dan ook bij de stemmomenten "de lijnen zijn gesloten, u kunt niet mer stemmen" voorbijkomen.
Stond zo in het persberichtquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:26 schreef C0C0 het volgende:
niet leuk dat je gelijk zegt wie er gewonnen heeft hoor, flauwert![]()
Sorry hoor maar meen je dit serieus of als grap? Die afgrijselijke plastic Ken wannabe met zijn tandpastasmile, Reinout en Tooske zijn erg maar hij is misschien nog wel erger. Ik noem hem altijd Ryan Zeekwal in plaats van Seacrest.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:18 schreef RedGuy het volgende:
Ryan Seacrest!.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
Sorry hoor maar meen je dit serieus of als grap? Die afgrijselijke plastic Ken wannabe met zijn tandpastasmile, Reinout en Tooske zijn erg maar hij is misschien nog wel erger. Ik noem hem altijd Ryan Zeekwal in plaats van Seacrest.
Ik vind hem ook erg leuk kwa presentatie en... uh dinges!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
Ryan Seacrest is dé perfecte Idols-host, hoe kun je nou geen fan zijn van die man?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
Ryan Seacrest is dé perfecte Idols-host, hoe kun je nou geen fan zijn van die man?
"Civil engineering is ok"quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef hassanjassan het volgende:William Hung
http://www.williamhung.net/
[afbeelding]
HE BANGS !!!!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef hassanjassan het volgende:William Hung
[afbeelding]
HE BANGS !!!!
Die is toch van AI 2?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef hassanjassan het volgende:William Hung
[afbeelding]
HE BANGS !!!!
Zou best kunnen, maar hij's wel helemaal de bomb....waarom hebben wij niet zo'n figuur in idols?quote:Op zondag 25 april 2004 01:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Die is toch van AI 2?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vanaf 15 juni gaat Yorin de eerste reeks van de Amerikaanse versie van Idols op het scherm brengen, vanaf de audities tot aan de finale. Helaas is de winnaar inmiddels al bekend, zie hieronder.
bron: http://medialog.blogspot.com/
Leuk! Echt een goede move van Yorin, vinden jullie niet?
voor de mensen die in een grot hebben geleefd, de winaar in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor yorin!!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
Da's wel een leuk ideequote:Op zondag 25 april 2004 13:48 schreef Christine het volgende:
Blijft dit forum dan open??
Kunnen we gelijk dat smartlappen-idols gaan volgen met z'n allenquote:Op zondag 25 april 2004 13:52 schreef Fusion het volgende:
[..]
Da's wel een leuk idee
Das weer een minder leuk idee.quote:Op zondag 25 april 2004 14:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk dat smartlappen-idols gaan volgen met z'n allen
Is dat het logo van Jamiroquai op je avatar?quote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef Fratz het volgende:
gaaaaaf!!! dit lijkt me echt leuk!!! jammer dat ik al een hoop audities op internet heb gezien, maar ik ben benieuwd!
toppie joppie !!quote:Op zondag 25 april 2004 13:48 schreef Christine het volgende:
GAAF!!!!
Kelly, Christina, Tamyra....
Heb er nu al zin in
Blijft dit forum dan open??
"You can't dance, you can't sing...what do you want me to say?"quote:Op zondag 25 april 2004 15:08 schreef Rnej het volgende:
die simon cowell kan echt zo fucking hard commentaar geven.. hilarisch...
jups!quote:Op zondag 25 april 2004 14:39 schreef Magics het volgende:
[..]
Is dat het logo van Jamiroquai op je avatar?
Kandidaat; "What should I do to improve my performance?"quote:Op zondag 25 april 2004 15:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
"You can't dance, you can't sing...what do you want me to say?"
SCHIT-TE-REND !!!!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vanaf 15 juni gaat Yorin de eerste reeks van de Amerikaanse versie van Idols op het scherm brengen, vanaf de audities tot aan de finale. Helaas is de winnaar inmiddels al bekend, zie hieronder.
bron: http://medialog.blogspot.com/
Leuk! Echt een goede move van Yorin, vinden jullie niet?
voor de mensen die in een grot hebben geleefd, de winaar in spoiler tagsDe zoveelste poging van bmg om ons Kelly Clarkson door de strot te duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 27-04-2004 18:46:22 ]
yep, en dat werd tijd ook!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:50 schreef marky het volgende:
[..]
De zoveelste poging van bmg om ons Kelly Clarkson door de strot te duwen.
Dat samen zingen vind ik ook veel beter. Dan doen ze in Nederland niet, terwijl dat juist een van de leuke dingen in American Idol is. Die filmpjes altijd bij de result showquote:Op woensdag 28 april 2004 17:47 schreef Faith5321 het volgende:
nederlandse idols is too much, amerikaanse niet, das gewoon leuk om te kijken aangezien ze allemaal kunnen zingen, het is een veel leukere show, met leukere audities, betere kanidaten - vraagt zich opeens af hoe je dat schrijft, anyway ze zingen ook vaker samen en natuurlijk is de jury een ECHTE jury, en das toch een stuk beter dan de nederlandse jury waarbij je elke keer iets naar je tv wilt gooien.
Ook bij de theaterronde werd Kelly overgeslagen.. wel gaaf dan dat ze uiteindelijk gewonnen heeft, bij de Nederlandse idols was iedereen uit de top 10 al veel in beeld geweest..(misschien wel meer dan de rest..)quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:24 schreef Cee het volgende:
Maar voor mensen die denken dat ze de auditie van Kelly kunnen gaan zien nu; je zult bedrogen uit komen. Die is nooit uitgezonden, het enige wat van de auditie te zien is, is dat ze achter de tafel op Randy's stoel gaat zitten. Maar je ziet en hoort haar geen een keer zingen. Wat ik nog steeds raar vind.
Maud nog nauwelijks hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:04 schreef Sven- het volgende:
[..]
Ook bij de theaterronde werd Kelly overgeslagen.. wel gaaf dan dat ze uiteindelijk gewonnen heeft, bij de Nederlandse idols was iedereen uit de top 10 al veel in beeld geweest..(misschien wel meer dan de rest..)
Waar en wanneer komen Roswell, One Tree Hill en Tru Calling erop?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:34 schreef Faith5321 het volgende:
Er komt echt veel op deze zomer, eindelijk seizoen 3 Roswell, Tru Calling, One Tree Hill en dan ook nog American Idol whoehoe
Wanneer en welk netquote:Op zondag 16 mei 2004 15:34 schreef Faith5321 het volgende:
Er komt echt veel op deze zomer,Tru Calling,
Nouja.. bijna iedereen wist wel wie Maud was voordat ze in de workshopronde optrad, Kelly zag men toen voor het eerst.. nouja, 1x toen ze lieten zien wie er bij de 1e audities doorwaren zag je haar 1 seconde..quote:Op zondag 16 mei 2004 18:28 schreef Illyria het volgende:
[..]
Maud nog nauwelijks hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens kwam de finale show, waarin elke week de finalisten optraden en de
minst favoriete van het publiek af viel. Alleen de eerste week vielen er 2 af.
De Volgorde werd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het succesvolle American Idol, kwam een jaar later American Idol 2.
Waarin Clay en Ruben als laatste overbleven, Ruben won.
Nu in American Idol 3 (ook al in 2) is het iets veranderd en zijn er 12 finalisten, American Idol 3 is elke dinsdagavond in Amerika op Fox, met woensdag avond de uitslag. Fantasia en Diana zijn de 2 finalisten.
Bron: dutchkellyclarkson.tk
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Balen, ik had me er al op verheugd.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:59 schreef Faith5321 het volgende:
Helaas is op 22 juni besloten dat American Idol plaats moet maken voor Perfect Match, en dus is AI weer komen te vervallen. Wanneer het nu in de programmering komt weet ik niet
Ik hoop het. Ik wacht in spanning af.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:09 schreef Faith5321 het volgende:
Nou ja ze hebben het schijnbaar wel aangekocht net zoals Tru Calling, maar wanneer het wordt uitgezonden... misschien september?
Topictitels in SHO, altijd actueel!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:11 schreef Faith5321 het volgende:
ik kreeg net een mailtje, 6 sept komt het er nu op
Zo laat pas........ zal wel tegelijk met Popstars komen, stelletje sukkels!quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:11 schreef Faith5321 het volgende:
ik kreeg net een mailtje, 6 sept komt het er nu op
Ik ben verslaafd aan Idols, Popstars is hetzelfde concept als Idols. Dus ja ik wil Popstars echt zien!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:17 schreef Faith5321 het volgende:
6 sep is maandag toch?
alsof iemand popstar boeid, serieus zit iemand te wachten op nederlandse boy/girl bands?
Latten we Nikki McKibbin niet vergeten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:48 schreef Faith5321 het volgende:
American Idol vind ik leuker dan popstars, kelly, tamyra e.d zijn veel leuker dan will en gareth
en... ik wil het nog best eens zien op de nederlandse tvquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:45 schreef Duiveltja het volgende:
Boeie ik heb de afleveringen toch al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |