Aangepast!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
We hebben inmiddels een nieuw meet-topic Tech
het bovenstaande linkje klopt dus niet meer
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:18 schreef tech het volgende:
Aangepast!!!
Wat een heisa elke keer om een nieuw topic te openen!
Kees!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
Yost!
Ja? Heeft ie daar nog wat op te zeggen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm? Nou?
"stalkers"quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja? Heeft ie daar nog wat op te zeggen?
nofi hoor, maar ik dacht altijd dat wij met een fijne rijmeneer van doen hadden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:34 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
"stalkers"
Sjah. Béééétje jammer hè? Maar nofi hoor.....quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nofi hoor, maar ik dacht altijd dat wij met een fijne rijmeneer van doen hadden.
BEAVER!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
*ook maar iets roep*
Part-time prins!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:39 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
BEAVER!!!
dat hebben jullie ook hoor, maar nu! even! niet!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
nofi hoor, maar ik dacht altijd dat wij met een fijne rijmeneer van doen hadden.
Wij zitten niet allemaal in Dinxerdingesquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
ssssssshhhhhhhhoooooooouuuuuuuttttttt!!!!!!!!!! (in deze stille buurt....)
Cup-a-soup?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat hebben jullie ook hoor, maar nu! even! niet!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan helemaal NIKS alleen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:43 schreef Twaalfje het volgende:
*van lijssie afgooi*
*neus in lucht steekt*quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan helemaal NIKS alleen?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan helemaal NIKS alleen?
Wie heet er nou Beaverhausen? Wat voor ouders had jij zeg: keken zeker veel net5?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Yost, Kees, Leon... wie zijn al die mensen?! En wat doen ze hier?!
De naam is Anastasia Beaverhausen. Anastasia like Russian royalty. Beaverhausen like, where the beaver live.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wie heet er nou Beaverhausen? Wat voor ouders had jij zeg: keken zeker veel net5?
*Leon heet*quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Yost, Kees, Leon... wie zijn al die mensen?! En wat doen ze hier?!
*noteer*quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*Leon heet*
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Leon doe wat aan!
Sesamstraat is al geweestquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:51 schreef Twaalfje het volgende:
*rondkijkt*
Zeg......zijn de kinderen al naar bed?
de rest weet je toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*
Dat doek alleen als jij op visite komt Yost. Maar dát is nou wel afgelopen!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]heeft ie alles uit dan?!
M'n part-time prins, wat doe je?!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:51 schreef XMN8R het volgende:
like DUH!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
de rest weet je toch?
Hij heeft visite he, dan krijg je dat. Deed ie dat ook niet toen jij er pas was?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:51 schreef XMN8R het volgende:
KEES! STIL!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hij heeft visite he, dan krijg je dat. Deed ie dat ook niet toen jij er pas was?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:56 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
KEES! STIL!!
Doegies!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou deze kerel gaat slapen! Welterusten!![]()
Sow, Beautje, is dat je woordje van vandaag?!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die Leon, wat een eksobiesjonist!
Slaap lekker Waxxje!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou deze kerel gaat slapen! Welterusten!![]()
Dat is het woordje van gisteren, ik ben alleen wat laat.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sow, Beautje, is dat je woordje van vandaag?!
Dat geeft niet hoor, ik loop ook wat achterquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is het woordje van gisteren, ik ben alleen wat laat.
Nouououou, bij Yost heb ik nog netjes me onderbroek aangehouden, hè Yost?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die Leon, wat een eksobiesjonist!
Dan kunnen we gezellig samen achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, ik loop ook wat achter
Moet je hem niet ofzo?quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:02 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nouououou, bij Yost heb ik nog netjes me onderbroek aangehouden, hè Yost?
Gezellie zoquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan kunnen we gezellig samen achterlijk zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:05 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Lama, tis al laat voor beavjequote:Op zaterdag 24 april 2004 01:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Beavje geniet van de rust.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden Beautjequote:Op zaterdag 24 april 2004 01:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje geniet van de rust.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:15 schreef tech het volgende:
* beaverhausen gaat lekker slapen, toch maar... Een welterustenwens voor iedereen!![]()
![]()
Truste Techmansquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:15 schreef tech het volgende:
* ikbengeweldig gaat lekker slapen, toch maar... Een welterustenwens voor iedereen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:15 schreef tech het volgende:
Tech gaat lekker slapen, toch maar... Een welterustenwens voor iedereen!![]()
![]()
Nou, weer wat geleerd hè? Kom je nou zelf ook wat vaker de deur uit?quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:17 schreef wizarddragon het volgende:
Zow ff "Das Experiment" gekeken. Erg confronterend en ik vond ook dat ie een beeld laat zien hoe mensen in principe ook kunnen zijn/ of eigenlijk al zijn. Je gaat die voormalig "homo"-steward en Elvis-imitator ook echt haten.
Ja morgen naar de bios voor Kill Bill 2.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nou, weer wat geleerd hè? Kom je nou zelf ook wat vaker de deur uit?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja morgen naar de bios voor Kill Bill 2.
welja, laat maar weer voor mij staanquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
*slapen ga*trusten!
rijmeneer Yost, vergeet je niet de afwas te doen voor je weg gaat?
Nee.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welja, laat maar weer voor mij staanniemand die effe gezellig helpt drogen?
Het is hier altijd meestal wel stil op vrijdag-avondquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:30 schreef Twaalfje het volgende:
Tis wel stil voor de vrijdagaaf hè? En IK mot nog wel werken morgen!
...kan je niet gewoon vragen of ze een vaatwasser aanschaffen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welja, laat maar weer voor mij staanniemand die effe gezellig helpt drogen?
oh, ok.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:35 schreef wizarddragon het volgende:
Slaap zewant ik ga rukkuhmmmaffen
jij denkt dat Yvonne dat wel voor ons zal doen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:34 schreef LeBeau het volgende:
...kan je niet gewoon vragen of ze een vaatwasser aanschaffen?
Als ze van ons houdt doet ze dat vast wel. Maarja, ze komt hier nooit.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij denkt dat Yvonne dat wel voor ons zal doen?
ze komt en ze ziet dat het goed isquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:39 schreef LeBeau het volgende:
Als ze van ons houdt doet ze dat vast wel. Maarja, ze komt hier nooit.
Ze is er ook nooit wanneer ze nodig is! Nou ja, ik droog niet af, dus bekijk het verder maar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ze komt en ze ziet dat het goed is
maar ja, nou zit ze met der kont in Spanje geloof ik
weet je... ik laat de boel ook gewoon een keer staan.... zal ze lerenquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:42 schreef LeBeau het volgende:
Ze is er ook nooit wanneer ze nodig is! Nou ja, ik droog niet af, dus bekijk het verder maar.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
weet je... ik laat de boel ook gewoon een keer staan.... zal ze leren![]()
evil me
quote:Op zaterdag 24 april 2004 04:39 schreef DennisMoore het volgende:
*lamp aan doe*
Nee, inderdaad niet. Volgens mij zijn er wel meer mensen die er zo over denkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Spiegels zijn niet Eng..
Bioritmequote:Op zaterdag 24 april 2004 07:56 schreef Twoflower het volgende:
Waarom ben ik al wakker?Ik heb de laatste tijd al zo weinig geslapen, waarom kan ik dan op een vrije dag niet uitslapen????
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bioritme
Dan moet je doordeweeks veel te laat gaan slapen, zodat je vrijdagavond eigenlijk om 10 uur omvalt en je de volgende ochtend schandalig lang in je bed blijft liggen maffen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 07:56 schreef Twoflower het volgende:
Waarom ben ik al wakker? :'( Ik heb de laatste tijd al zo weinig geslapen, waarom kan ik dan op een vrije dag niet uitslapen????
Als je later naar bed zou gaan zou je nog de illusie kunnen scheppen dat je uitslaapt, want je zal in het weekend wel net zoveel uurtjes maffen als doordeweek, dus wordt je een stuk later wakker.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!![]()
Maar dan kan ik in het weekend dus nooit eens 'uit mijn dak gaan' (op welke manier dan ook)quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus hoe irritant het ook is, het schijnt juist goed te zijn als je in het weekend min of meer de zelfde naarbedga- en opsta- tijden aanhoudt als doordeweeks.
Zo werkt het bij mij dus niet echt....quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je later naar bed zou gaan zou je nog de illusie kunnen scheppen dat je uitslaapt, want je zal in het weekend wel net zoveel uurtjes maffen als doordeweek, dus wordt je een stuk later wakker.
Da's de bio-stabilquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:25 schreef Twoflower het volgende:
Het zou verboden moeten worden!![]()
Oh... dus je slaapt niet een vast aantal uren? Dat heb ik namelijk wel. Is maar goed ook want als ik minder dan 7-10 uur slaap krijg ben ik zo duf.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij dus niet echt....
Andere tip: slaapkamer zo donker mogelijk houden en zodra je wakker bent, even richting toilet en je vervolgens meteen weer omdraaien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:31 schreef Twoflower het volgende:
Maar dan kan ik in het weekend dus nooit eens 'uit mijn dak gaan' (op welke manier dan ook)
Wat zit het leven toch klote in mekaar. Nou, dan maar hopen dat ik die klus in Amersfoort in de wacht weet te slepen. Dan kan ik iig iets later opstaan elke werkdag...
Wat moet je nou weer in Zeeland gaan doen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:33 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen.
we gaan vandaag naar zeeland en tim wordt voorgesteld aan ijn familie enzo en ons ma is nu al aan de PMS. pffff
En als-ie daar dan nog niet door afgeschrikt wordt, is-ie een blijvertjequote:Op zaterdag 24 april 2004 10:33 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen.
we gaan vandaag naar zeeland en tim wordt voorgesteld aan ijn familie enzo en ons ma is nu al aan de PMS. pffff
De jouwe ook al?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:36 schreef LeBeau het volgende:
Wat moet je nou weer in Zeeland gaan doen?
Veel plezier met je moeder trouwens. (ons ma)
daar woont dus oma en veel tantes en ooms enzo, en ons oma is 75 geworden vandaag dus die geft een te gek vette partyquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Zeeland gaan doen?
Veel plezier met je moeder trouwens. (ons ma)
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
De jouwe ook al?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorreges!
goh, het is al druk hier op de zaterdag-ochtend... iedereen zit waarschijnlijk braaf naar het huwelijk te kijken?!
Via de ZDF!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorreges!
goh, het is al druk hier op de zaterdag-ochtend... iedereen zit waarschijnlijk braaf naar het huwelijk te kijken?!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef LeBeau het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar woont dus oma en veel tantes en ooms enzo, en ons oma is 75 geworden vandaag dus die geft een te gek vette party.en ze vroeg tim mee!
.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:42 schreef LeBeau het volgende:...
Nou vooruit dan maar weer.
Wat een truttige jurk van die Mabel.
hahahaquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]Zo van "Hey Jerruh, neem jij je vriendje mee?" ?
Ik denk dat mijn oma erin zou blijven als ze het wist
Ja, en al die naden tussen die strikjes dan. Net of ze een of ander sjiek kussen om heeft.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, laten we het er effe over hebbenwat een boel strikjes!!!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
nou ze zei wel (ze had het van ons ma gehoord): maar ze gaan toch niet friemelen he?!
ik wed da sjoerd met zijn vriendin meer zal friemelen dan tim en ik hahaha!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Moet je maar tegen je oma zeggen dat je niet meer zal vriemelen dan je met een meisje ook zou doen.
Je bent het opvoedkundig momentje van de dagquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:50 schreef Jerruh het volgende:
ik wed da sjoerd met zijn vriendin meer zal friemelen dan tim en ik hahaha!
tim en ik zijn voor het vermaeck der kleine neefjes en nichtjes.
Ja, die van vorige week bij Kopspijkers was veel leukerquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:42 schreef LeBeau het volgende:...
Om ze bezig te houden of meer zo van "Kijk, dat is Jerruh met zijn vriendjequote:Op zaterdag 24 april 2004 10:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wed da sjoerd met zijn vriendin meer zal friemelen dan tim en ik hahaha!
tim en ik zijn voor het vermaeck der kleine neefjes en nichtjes.
ik ben de oudste van de familie qua kleinkinderen en alle kindjes vonden het altijd leuk om met mij te spelenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent het opvoedkundig momentje van de dag
ik zie nog het meest opt egen de vriend van me nichtje, das zo'n johnquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Om ze bezig te houden of meer zo van "Kijk, dat is Jerruh met zijn vriendje![]()
"?
Tis Viktor & Rolf, jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]...
Het blijft truttig.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis Viktor & Rolf, ja!
Grmbl. Viktor & Rolf is niet truttig!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het blijft truttig.![]()
Ach, het zal toch niet de eerste zijn? Daar moet je gewoon boven staan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie nog het meest opt egen de vriend van me nichtje, das zo'n john.
jawel, maar het moet voor tim ook leuk blijven. nie da strak al die zeeuwse heikneuters zitten te mauwenquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, het zal toch niet de eerste zijn? Daar moet je gewoon boven staan.
En jouw ma zei toen "geen zorgen, ze doen het altijd veilig"quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
nou ze zei wel (ze had het van ons ma gehoord): maar ze gaan toch niet friemelen he?!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
In mijn auto staat een Bison Vochtvreter, waarvan het waterreservoir eens in de zoveel tijd moet worden leeggegoten. Daar was ik gisteren mee bezig, dat ding aan het leeggieten in een rioolputje, komt er meteen een hele roedel kinderen van een jaar of 6 om me heen staan. Wat is dat? Wat heb jij daar? Wat ben je aan het doen? Waarom? Waarom doe je dat nu?.
Ja maar dat is toch schattig?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
In mijn auto staat een Bison Vochtvreter, waarvan het waterreservoir eens in de zoveel tijd moet worden leeggegoten. Daar was ik gisteren mee bezig, dat ding aan het leeggieten in een rioolputje, komt er meteen een hele roedel kinderen van een jaar of 6 om me heen staan. Wat is dat? Wat heb jij daar? Wat ben je aan het doen? Waarom? Waarom doe je dat nu?.
tja, daar zijn het nou eenmaal Zeeuwse heikneuters voor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:06 schreef Jerruh het volgende:
jawel, maar het moet voor tim ook leuk blijven. nie da strak al die zeeuwse heikneuters zitten te mauwen.
het is dat ze zulke dingen altijd wel wat subtieler zegt, anders had ze het vast gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En jouw ma zei toen "geen zorgen, ze doen het altijd veilig"![]()
![]()
.
Wat is dat? Wat heb jij daar?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]uitgerekend bij jou!
Je hebt ze toch wel vriendelijk te woord gestaan he, en geduldig uitgelegd en gedemonstreerd waar je mee bezig was?!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat heb jij daar?
Een vochtabsortiereservoir..
Wat ben je aan het doen?
Ik ben het aan het leeggieten..
Waarom?
Omdat-ie vol is..
Waarom doe je dat nu daar?
Omdat dit putje uitkomt op het riool..
En toen riep een mede-bendelid van de kleutermaffia , 20 meter verderop, iets tegen de roedel snotneuzen, en renden ze allemaal weg..
"hee, da is die homo!"quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
Waarom?
Omdat-ie vol is..
Omdat dit putje uitkomt op het riool..
En toen riep een mede-bendelid van de kleutermaffia , 20 meter verderop, iets tegen de roedel snotneuzen, en renden ze allemaal weg..
en dat snapten ze ook direct?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
alles uitleggen en tegelijkertijdquote:Wat ben je aan het doen?
Waarom?
Omdat-ie vol is..
Omdat dit putje uitkomt op het riool.
Overdag is ie G_E en doet hij iets met een stropdas. 'S avonds is hij G_E: de Grote Enge Homo die strijd tegen de kleutermaffia.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en dat snapten ze ook direct?
[..]
alles uitleggen en tegelijkertijdblijven kijken
cool!
![]()
"What is that, Pib? You can't breathe?"quote:Two comic characters in what is ostensibly a children's program greet an invisible narrator. Pog produces a seashell, which Pib desperately wants to play with. Pog complies with Pib's pleading by planting the shell on his head. Pib retaliates with a submachine gun. The situation escalates until both have ample opportunity to take their best shots.
G_E staat niet voor Grote Engerd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Overdag is ie G_E en doet hij iets met een stropdas. 'S avonds is hij G_E: de Grote Enge Homo die strijd tegen de kleutermaffia.
![]()
Vertel dat maar tegen de kleutermaffiaquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
G_E staat niet voor Grote Engerd..
Grote Engvinderd dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
G_E staat niet voor Grote Engerd..
Behalve dat het Duits is, boezemt dat de Kleutermaffia weinig angst in, vermoed ik...quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:34 schreef LeBeau het volgende:
Große_Erwartungen.
Maar dan hebben ze zoiets van "Shit, die taal kennen we écht niet! Weg, snel!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Behalve dat het Duits is, boezemt dat de Kleutermaffia weinig angst in, vermoed ik...
Dat Duits is denk ik al wel Eng genoeg.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Behalve dat het Duits is, boezemt dat de Kleutermaffia weinig angst in, vermoed ik...
Ik denk dat jullie de kleutermaffia schromelijk onderschatten. Die zijn wel wat gewend, vrees ik...quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:37 schreef beaverhausen het volgende:
Dat Duits is denk ik al wel Eng genoeg..
Ben jij zo bekend met de kleutermaffia dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie de kleutermaffia schromelijk onderschatten. Die zijn wel wat gewend, vrees ik...
Ik zie zo voor me dat een van die bendeleden van de kleutermaffia over een aantal jaar bij Peter R De Vries op TV is en dan in de camera kijkt en dan met een Chileens accent zegt: G_E, ken je me nog? Ik jou wel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie de kleutermaffia schromelijk onderschatten. Die zijn wel wat gewend, vrees ik...
G-E Wisse Smit?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:43 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zie zo voor me dat een van die bendeleden van de kleutermaffia over een aantal jaar bij Peter R De Vries op TV is en dan in de camera kijkt en dan met een Chileens zegt: G_E, ken je me nog? Ik jou wel.
Misschien is het tegen die tijd wel Prinses G_Equote:Op zaterdag 24 april 2004 11:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
G-E Wisse Smit?
Ik ken het een en ander aan (ex)Pabo-ers, dan pik je wel eens wat info opquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:41 schreef LeBeau het volgende:
Ben jij zo bekend met de kleutermaffia dan?![]()
G_E? Hoe sta jij tegenover strikjes?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:46 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien is het tegen die tijd wel Prinses G_E
Ooh, gevoelige informatie. Kijk maar uit Neetje, straks weet je nog teveel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ken het een en ander aan (ex)Pabo-ers, dan pik je wel eens wat info op
Dat weet vrijwel elke volwassene ten opzichte van een kleuterquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Ooh, gevoelige informatie. Kijk maar uit Neetje, straks weet je nog teveel.
Misschien vind ie strikjes wel Heel Eng. Ach, dan verzinnen Viktor & Rolf wel iets anders leuks voor hem.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
G_E? Hoe sta jij tegenover strikjes?
Nou ja, ik ken mensen...quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat weet vrijwel elke volwassene ten opzichte van een kleuter
Ook bendeleden?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken mensen...
Ik vind G_E wel het type voor een jurk zoals die van Maxima.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien vind ie strikjes wel Heel Eng. Ach, dan verzinnen Viktor & Rolf wel iets anders leuks voor hem.
Ik ken fietsbellenquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, ik ken mensen...
Goh, zou je denken?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien vind ie strikjes wel Heel Eng.
Bandleden misschien. Van de jostiband.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook bendeleden?
Valentinoquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind G_E wel het type voor een jurk zoals die van Maxima.![]()
Ik weet het bijna zekerquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, zou je denken?
Middag, tekstueel draakjequote:Op zaterdag 24 april 2004 12:24 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh tekstuele mensjes
Môgguh!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
na 3 keer terug naar bed gaan toch maar definitief opgestaan*
goeiemoguh!
nu gaat ie wel weer lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:40 schreef tech het volgende:
[..]
Môgguh!Alles goed daaro?
Lekker, hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:44 schreef Cybart het volgende:
nu gaat ie wel weer lekker
evben een paar sjaggie buien verslapen
meest vage dromen weer gehad.
maar nu ben ik wakker, en vrolijk, dus komt helemaal goed
en hoe is het bij u?
mijn dag bestaat uit wachten tot 20:00, kopspijkers kijken, en dan om 21:00 de kroeg inquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:49 schreef tech het volgende:
[..]
Lekker, hoor!
De politieke blaat inmiddels achter de rug. Vanmiddag nog even proberen een kaartje te scoren voor het Frisofeest vanavond en dan vroege avond optreden en daarna het eigenlijke feest!
Druk dagje! En u?
Een lamdagje en kroegnachtje, dusquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn dag bestaat uit wachten tot 20:00, kopspijkers kijken, en dan om 21:00 de kroeg in
en dan zien we wel weer waar en hoe laat we eindigen
mischien zo nog even wat lege dvdtjes halen, maar dat ligt eraan of ik zin heb
bij de aldi hebben ze er nu 5 voor... nogwat euro en zoveel eurocentquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
mischien zo nog even wat lege dvdtjes halen, maar dat ligt eraan of ik zin heb
was te vinden in GL wil verbod op islamgids [2]quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:05 schreef Youssef het volgende:
Anders haal je even gauw een kankergezwel bij de bakker op de hoek.
opdoeken dan maar en nooit weer een nieuw [homo] topic openen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:49 schreef tech het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit topic is virtueel tot een stilstand gekomen... één post per uur?![]()
Dat noem je weekend lieverd, dan gaan de poorten open en worden de homo's losgelaten in de grote wereld.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:49 schreef tech het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit topic is virtueel tot een stilstand gekomen... één post per uur?![]()
Geeft schoppende kugari een zoentje op z'n voorhoofd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
*schopt eens tegen het sterk ruikende lijk dat dit topic is...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:18 schreef LeBeau het volgende:
Dat noem je weekend lieverd, dan gaan de poorten open en worden de homo's losgelaten in de grote wereld.
Batman shirtjes zijn leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef wizarddragon het volgende:
Ow ja ik kwam die Eddy Zoëy nog in Van Leest tegen. Hij was daar om z'n single aan de man te brengen. Ik voelde opeens getik tegen me rug, stond ie achter mij. Gaf ie me een hand en vroeg ie of ik en m'n maat een gesigneerde single van hem wilden, ik zo van :"ja okay cool".
Ow ja...voor de Batman-liefhebbers onder ons. H&M verkoopt tegenwoordig ook Batman-shirtjes.
Eddy Zoëy is een klein mannetje.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef wizarddragon het volgende:
Ow ja ik kwam die Eddy Zoëy nog in Van Leest tegen. Hij was daar om z'n single aan de man te brengen. Ik voelde opeens getik tegen me rug, stond ie achter mij. Gaf ie me een hand en vroeg ie of ik en m'n maat een gesigneerde single van hem wilden, ik zo van :"ja okay cool".
wat ga je in Antwerpen doen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:39 schreef wizarddragon het volgende:
Nou ja...iedereen is dood (kan ook leuk zijn).
Dan w8 ik maar ff op m'n vervoer naar Antwerpen.
Geil.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
ok omdat ik me verveel ga ik tekeningen maken speciaal voor [homo]
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:31 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Kweenie........ik ga sow maar naar bed. Heb de hele dag moeten prinsen dus ik ben moei.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zoooooooo hoe gaat het hier?? Nog leven in de brouwerij??
Ons 12je is part-time prinsquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
Prinsen??wat houdt het werkwoord prinsen dan in?? Friso kijken?
Net als Mabel, zonder dat het wederzijds is??
Prinsen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
Prinsen??wat houdt het werkwoord prinsen dan in?? Friso kijken?
Net als Mabel, zonder dat het wederzijds is??
HOOOOOOI!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons 12je is part-time prins
Haaaaaaiii!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:39 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HOOOOOOI!!
hmm... maar joost prinsenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:38 schreef Twaalfje het volgende:
Prinsen.
Ik prins
Jij prinst
Wij prinsen
etc.
chocoprins?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ons 12je is part-time prins
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
hmm... maar joost prinsen
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Prinsen.
Ik prins
Jij prinst
Wij prinsen
etc.
Neeheeee! part-time prinsquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
chocoprins?
* Twaalfje HAAT kokenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
oke oke oke....
net zoals het feit dat ik keukenprins ben?
Je bedoelt keukenprins op de manier waarop ik keukenprins ben? Kortom het enige dat je met enig succes kan maken is toast.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
oke oke oke....
net zoals het feit dat ik keukenprins ben?
Hm. Tuulek kun je wel koken. Je vindt 't gewoon nie leuk, toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt keukenprins op de manier waarop ik keukenprins ben? Kortom het enige dat je met enig succes kan maken is toast.
euhm..ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:47 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Tuulek kun je wle koken. Je vindt 't gewoon nie leuk, toch?
Sjoe! Ik was al bang dat ik verder moest gaan shoppen voor een manquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm..ja dat bedoel ik.
Naaah ik drink wel wat melk en daarna spoelen met Sensodyne troep.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
opnieuw poetsen
* Scissor Sisters luistert *quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:04 schreef Twaalfje het volgende:
*ouwe MP3tjes luistert*
hey ladies
hey fellas
you know you're doin' good 'cause they're jealous
they only hate you 'cause you're a go-getter
pop your collar, don't let them sweat ya
Kenniknie!?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Scissor Sisters luistert *![]()
Waaaaaauw... Een echte Efteling-meneerquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Kenniknie!?
Hoi btw
* Boudewijn de Groot luistert *quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
* Scissor Sisters luistert *![]()
Ik ben geen Efteling-meneer!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waaaaaauw... Een echte Efteling-meneer![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik ben geen Efteling-meneer!
Ik werk voor Wentink Events
aawwww *aai*quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaaaaah sielug wel hè? Ik wérk wel in de Eft hoor Timmah!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aawwww *aai*
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jaaaaah sielug wel hè? Ik wérk wel in de Eft hoor Timmah!
Je kan toch wel aardig doen en die jongen blij maken door te zeggen dat jij een echte Efteling prins bent?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jaaaaah sielug wel hè? Ik wérk wel in de Eft hoor Timmah!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()
![]()
* zijn MP3 weer aanzet *
wat lievquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:18 schreef Timmah het volgende:
Dit maakt mij zo blij...Ik ben een jaar of 2 lid geweest van een Efteling Mailinglist, Wonderchat genaamd...
![]()
En dan te bedenken dat ik daar ook altijd al ( Laafs ) lurkte...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat liev
Hm.....jij bent toch nie sow eentje die 4 shows per dag komt kijken hè?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daar ook altijd al lurkte...
\quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:21 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm.....jij bent toch nie sow eentje die 4 shows per dag komt kijken hè?![]()
Ooooooooooow, dán wordt 't wel tijd jah. Met Beaver, mischien?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
\
Wonderchat was mijn enige houvast aan de Ef. Ik ben al sinds 96 al niet meer in het park geweest namelijk... ( Niet meewerkende ouders en vrienden..) Het is zo zwaar!
En om nou alleen te gaan..
Als dat zou kunnen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ooooooooooow, dán wordt 't wel tijd jah. Met Beaver, mischien?
Hmmz? Ik hoorde mijn naam...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ooooooooooow, dán wordt 't wel tijd jah. Met Beaver, mischien?
Mooi. Geregeld. Hebben jullie mekaar's Messenger ding?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen..![]()
Helaas ik heb sociale fobie en voeg daarom nooit iemand toe... ik laat me toevoegen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mooi. Geregeld. Hebben jullie mekaar's Messenger ding?
Beaver?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helaas ik heb sociale fobie en voeg daarom nooit iemand toe... ik laat me toevoegen.
Uhuh. Ga jij es gesellug met Timmah naar de Eft?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz? Ik hoorde mijn naam...
Jah lelijk toch. Kunnen ze nie ff wachten tot we pleite zijn? Stelletje debielen. Nou denkt iedereen dat d'r tot november nix te doen is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:27 schreef Timmah het volgende:
* Surft *
http://themepark.nl/ubbthreads/postlist.php?Cat=&Board=UBB3
Oeeeeh... er staat een nieuw bord voor het Efteling Theater...
Even tussendoor... die show. Is dat nou nog steeds met " TIjd voor de Taart" enzo? Ik had daar iets van opgevangen. ( Zelf heb ik em niet gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah lelijk toch. Kunnen ze nie ff wachten tot we pleite zijn? Stelletje debielen. Nou denkt iedereen dat d'r tot novemebr nix te doen is.![]()
Neej zeg, dat was de Efteling Sprookjes Show. Die ister al 2 jaar nie meer hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Even tussendoor... die show. Is dat nou nog steeds met " TIjd voor de Taart" enzo? Ik had daar iets van opgevangen. ( Zelf heb ik em niet gezien natuurlijk)
Hehe, neej ok. Ik word oud he? Begin dingen door elkaar te gooien enzoquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej zeg, dat was de Efteling Sprookjes Show. Die ister al 2 jaar nie meer hoor.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hehe, neej ok. Ik word oud he? Begin dingen door elkaar te gooien enzo
Verdorie.... Nou, wordt het toch maar tijd voor een Abo he? Kom ik 4 shows op een dag kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten want volgend jaar ister wéér een nieuwe show.
Volgens mij hebben wij hem afgeschrokken..quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:40 schreef Twaalfje het volgende:
waar is Beaver?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verdorie.... Nou, wordt het toch maar tijd voor een Abo he? Kom ik 4 shows op een dag kijken
En dan natuurlijk Luidkeels meezingen met elk nummer, Foto's maken van de meest vreemde momenten en fouten die er gemaakt worden. Keihard applaus geven aan het eind. En dan meteen naar voren rennen voor een handtekening en om samen op de foto te gaan met mijn idool...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Ongezellig is andersquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:44 schreef freek_mst het volgende:
Is het een beetje gezellig hier?![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
En dan natuurlijk Luidkeels meezingen met elk nummer, Foto's maken van de meest vreemde momenten en fouten die er gemaakt worden. Keihard applaus geven aan het eind. En dan meteen naar voren rennen voor een handtekening en om samen op de foto te gaan met mijn idool...![]()
En dan 's avonds complete verslagen plaatsen op het internet!
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ongezellig is anders
You Wouldn't!~quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*zaalwachten alvast inlicht*
Nououououquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wel hoor
Heej Hoiquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Je wacht maar mooi tot de 'meet & greet' na de 3e show. En ik weet niet wie je idool is maar ik doe daar nooit aan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nouououou
Wat weet je al mijn hopen en dromen toch mooi te vermorzelen ende verpletterenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Je wacht maar mooi tot de 'meet & greet' na de 3e show. En ik weet niet wie je idool is maar ik doe daar nooit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |