Persoonlijk vinden wij (begin 20) heerlijk, maar het valt ons op dat er vaak weinig jongeren op naaktstranden zijn?
Hoe zit dat bij de Fok!kers?
als ik maar lekker lig...
naakt of met kleren
Ik ben 26 en ga af en toe naar een recreatie plas (Engelen meer of E3 strand) om
lekker een dagje naakt te zonnen en zwemmen.
Ik vind het altijd erg gezellig.
Alleen jammer dat maar weinig jongeren dit doen.
Het zou leuk zijn als er meer jongeren waren en gezellig om dan samen af te spreken.
Ik ben bereikbaar op evdmeer@removethis.dd.nl
groeten
Merijn
quote:Ik voel een FOK! skinnydip meeting opkomen!!
Op donderdag 02 augustus 2001 15:17 schreef merry77 het volgende:
Hallo,Ik ben 26 en ga af en toe naar een recreatie plas (Engelen meer of E3 strand) om
Ik vind het altijd erg gezellig.Alleen jammer dat maar weinig jongeren dit doen.
Het zou leuk zijn als er meer jongeren waren en gezellig om dan samen af te spreken.Ik ben bereikbaar op evdmeer@removethis.dd.nl
groeten
Merijn
quote:Ok, maar dat is eigenlijk niet wat wij bedoelen... maar wel leuk natuurlijk
Op donderdag 02 augustus 2001 15:13 schreef goudappeltje het volgende:
Ik zwem/zon normaal nooit naakt, maar in Frankrijk waren we een keer 's nachts gaan zwemmen, en dan moet je t tuurlijk wel goed doen, dus we zijn echt gaan skinny-dippen en t beviel me wel
...
quote:Hallo,
Op donderdag 02 augustus 2001 15:17 schreef merry77 het volgende:
Hallo,Ik ben 26 en ga af en toe naar een recreatie plas (Engelen meer of E3 strand) om
Ik vind het altijd erg gezellig.Alleen jammer dat maar weinig jongeren dit doen.
Het zou leuk zijn als er meer jongeren waren en gezellig om dan samen af te spreken.Ik ben bereikbaar op evdmeer@removethis.dd.nl
groeten
Merijn
Welkom op Fok!Forum, merry77. Op een forum als deze kunnen mensen hun ideeën & meningen kwijt.
Het is echt gebruikelijk om op informele toon te spreken, dus het is niet nodig om in briefvorm te posten. Aanhef & groet zijn dus ook niet nodig.
Bij deze hoop ik je wat beter bekend te hebben gemaakt op Fok! Mocht je nog vragen hebben, meel/msn me dan op martijnfrazer@hotmail.com of ICQ me (zie profiel).
Veel plezier met je naakt-dinges nog
Met vriendelijke groet,
Tijn
Niet omdat we niet willen, maar eerlijk gezegd weten we niet waar deze stranden precies zijn en op een mooie zonnige dag is het toch al zo moeilijk om eindelijk een strand te bereiken, laat staan dat we eerst nog moeten gaan zoeken.
Als iemand echter een strand voor ons weet dat niet zo moeilijk bereikbaar ik da horen wij dat natuurlijk graag!
Op vakantie zoeken we wel geregeld een rustig strandje/baai uit waar we dan lekker kunnen liggen.
quote:Spaarnwoude, vlakbij DanceValley is ook een stukkie naakt recreatie. (Woon er niet gek ver vandaan) Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, maar ja, om nou in mijn eentje daar heen te gaan zie ik ook niet zo zitten. Gezelligheid kent geen tijd, maar zeker wel het aantal bekende personen waarmee je bent. laat dat iig > 0
Op donderdag 02 augustus 2001 16:46 schreef Sony het volgende:
Wij gaan zo nu en dan naar het Larserbos bij Lelystad, maar verder zijn we nog nooit op een naaktstrand geweest.Niet omdat we niet willen, maar eerlijk gezegd weten we niet waar deze stranden precies zijn en op een mooie zonnige dag is het toch al zo moeilijk om eindelijk een strand te bereiken, laat staan dat we eerst nog moeten gaan zoeken.
Als iemand echter een strand voor ons weet dat niet zo moeilijk bereikbaar ik da horen wij dat natuurlijk graag!
Op vakantie zoeken we wel geregeld een rustig strandje/baai uit waar we dan lekker kunnen liggen.
quote:Als je als man alleen gaat, wordt je ook al gauw voor een gluurder aangekeken, nog een reden temeer om met een stel mensen te gaan.
Op donderdag 02 augustus 2001 17:04 schreef Orthello het volgende:[..]
Spaarnwoude, vlakbij DanceValley is ook een stukkie naakt recreatie. (Woon er niet gek ver vandaan) Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, maar ja, om nou in mijn eentje daar heen te gaan zie ik ook niet zo zitten. Gezelligheid kent geen tijd, maar zeker wel het aantal bekende personen waarmee je bent. laat dat iig > 0
Helaas hebben we geen vrienden die ook naar het naaktstrand gaan.
quote:MMM, sorry, maar exibistionisme en het bezoeken van een naaktstrand zijn voor ons toch echt geheel verschillnede dingen.
Op donderdag 02 augustus 2001 17:14 schreef Dagootje het volgende:
Ik ben niet zo exhibionistisch aangelegd.
Door exibistionisme wordt je mi zelf door geprikkeld/opgewonden. In je blote kont zonnen is nu niet echt dat je zegt iets om opgewonden van te raken.
Maar goed, voor jou kan het exibisionistisch zijn ja...voor ons dus niet.
Maar naar een naaktstrand zou ik niet zomaar gaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Slissy op 02-08-2001 21:45]
Waar ik nu naar het strand ga heeft iedereen, behalve enkele kleine kinderen, iets aan. Dan ga ik daar dus niet zonder zwembroek rondlopen.
[off-topic]
voor mun collega's: neej ik ga niet naakt door het gebouw lopen en ook niet showen hoewel ik weet dat sommige dat graag zouden zien
ga eerst zelf maar
[/off-topic]
quote:***herkenning***
Op donderdag 02 augustus 2001 21:26 schreef Wozzy het volgende:
Vroeger, 8 tot 5 jaar, geleden wel. Dat was in Zuid-Frankrijk. Een heel groot (lang) strand waar je met de auto op kon.
Hier in NL nog nooit geweest, maar we willen eigenlijk wel een keertje.
Is het geen idee om de BBQ op een naaktstrand te doen?
quote:Voor de stranden zie http://home.hccnet.nl/e.stevenhagen/z/k2.htm
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:50 schreef Sony het volgende:
Weet iemand toevallig waar een leuk naaktstrand is?Hier in NL nog nooit geweest, maar we willen eigenlijk wel een keertje.
Is het geen idee om de BBQ op een naaktstrand te doen?
en die BBQ ... wel oppassen voor rondvliegende kooltjes
quote:Ook dat is waar. Ik vind dat zo'n stomme redenatie. En dan telt het aantal personen ook niet meer. Met hoe meer jongens je gaat, hoe meer je een gluurder schijnt te zijn.
Op donderdag 02 augustus 2001 17:25 schreef Sony het volgende:[..]
Als je als man alleen gaat, wordt je ook al gauw voor een gluurder aangekeken, nog een reden temeer om met een stel mensen te gaan.
Helaas hebben we geen vrienden die ook naar het naaktstrand gaan.
Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer
quote:Dat weet ik niet. Aardrijkskunde is nooit mijn beste vak geweest... Dat strand waar ik het over had, ligt vlakbij Narbonne.
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:07 schreef sataN het volgende:[..]
***herkenning***
Was dat in de Camarque? (schrijf je dat zo? Natuurgebied met zoutwinning enzo in de Provence)
quote:Sorry, maar wij houden niet zo van trio's
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:39 schreef Orthello het volgende:[..]
Ook dat is waar. Ik vind dat zo'n stomme redenatie. En dan telt het aantal personen ook niet meer. Met hoe meer jongens je gaat, hoe meer je een gluurder schijnt te zijn.
Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer
quote:ik zei het toch!!
Op donderdag 02 augustus 2001 15:47 schreef thurminator het volgende:[..]
Ik voel een FOK! skinnydip meeting opkomen!!
Maar ff ontipc:
ik heb 't er niet zo op, ik ben ook meer een 1-op-1 naturistenfan!!
Je weet echt niet wat je mist totdat je het een paar keer geprobeert hebt ...
Daar zijn wij dit jaar wel achter gekomen ...
Maar om er eens een andere draai aan te geven ... WAAROM lijkt het jongeren niks? Denkt men bij naakt meteen direct aan seks?
http://www.ub.rug.nl/eldoc/uk/9899-39/p10-11.pdf
Lees dan wel het tweede gedeelte. .. Wat vinden de fokkers ervan?
[Dit bericht is gewijzigd door Fietsbelletje op 24-07-2003 12:25]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |