abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1317073
Zijn er nog jongern die het doen? Of verkiest iedereen de (zwem)broek?

Persoonlijk vinden wij (begin 20) heerlijk, maar het valt ons op dat er vaak weinig jongeren op naaktstranden zijn?

Hoe zit dat bij de Fok!kers?

Wij houden niet van half werk !
  donderdag 2 augustus 2001 @ 15:09:04 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1317147
mij maakt het dus echt niks uit waar ik ga liggen

als ik maar lekker lig...

naakt of met kleren

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1317166
Ik zwem ook altijd naakt, euuuhh het is alleen wel een prive zwembad.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 15:11:05 #4
12557 Odysseus
een held (op sokken?)
pi_1317171
Ik ben vroeger heel veel naar naaktstranden geweest om dat naaktzwemmen echt heel erg relaxed is en je er integraal mooi bruin wordt.
Mijn vriendin is niet zo'n fan van naaktstranden dus nu ga ik er eigenlijk niet meer naar toe.
"Mijn naam is Niemand" (Odysseus bij de Cycloop)
pi_1317195
Ik zwem/zon normaal nooit naakt, maar in Frankrijk waren we een keer 's nachts gaan zwemmen, en dan moet je t tuurlijk wel goed doen, dus we zijn echt gaan skinny-dippen en t beviel me wel
pi_1317249
Hallo,

Ik ben 26 en ga af en toe naar een recreatie plas (Engelen meer of E3 strand) om
lekker een dagje naakt te zonnen en zwemmen.
Ik vind het altijd erg gezellig.

Alleen jammer dat maar weinig jongeren dit doen.
Het zou leuk zijn als er meer jongeren waren en gezellig om dan samen af te spreken.

Ik ben bereikbaar op evdmeer@removethis.dd.nl

groeten
Merijn

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_1317567
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:17 schreef merry77 het volgende:
Hallo,

Ik ben 26 en ga af en toe naar een recreatie plas (Engelen meer of E3 strand) om

Het zou leuk zijn als er meer jongeren waren en gezellig om dan samen af te spreken.

groeten
Merijn

Ik voel een FOK! skinnydip meeting opkomen!!
pi_1317585
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:13 schreef goudappeltje het volgende:
Ik zwem/zon normaal nooit naakt, maar in Frankrijk waren we een keer 's nachts gaan zwemmen, en dan moet je t tuurlijk wel goed doen, dus we zijn echt gaan skinny-dippen en t beviel me wel
Ok, maar dat is eigenlijk niet wat wij bedoelen... maar wel leuk natuurlijk

...

donderdag 2 augustus 2001 @ 16:21:04 #9
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1317893
Ik erger me blind aan het feit dat iedereen zo bang is voor naaktheid, niemand durft naar een naaktstrand of zelfs maar bloot door huis te lopen...idioten Maarja, ik pas me wel weer aan...
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 16:35:13 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1317954
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:17 schreef merry77 het volgende:
Hallo,

groeten
Merijn

Hallo,

Welkom op Fok!Forum, merry77. Op een forum als deze kunnen mensen hun ideeën & meningen kwijt.

Het is echt gebruikelijk om op informele toon te spreken, dus het is niet nodig om in briefvorm te posten. Aanhef & groet zijn dus ook niet nodig.

Bij deze hoop ik je wat beter bekend te hebben gemaakt op Fok! Mocht je nog vragen hebben, meel/msn me dan op martijnfrazer@hotmail.com of ICQ me (zie profiel).

Veel plezier met je naakt-dinges nog

Met vriendelijke groet,
Tijn

pi_1318023
Wij gaan zo nu en dan naar het Larserbos bij Lelystad, maar verder zijn we nog nooit op een naaktstrand geweest.

Niet omdat we niet willen, maar eerlijk gezegd weten we niet waar deze stranden precies zijn en op een mooie zonnige dag is het toch al zo moeilijk om eindelijk een strand te bereiken, laat staan dat we eerst nog moeten gaan zoeken.

Als iemand echter een strand voor ons weet dat niet zo moeilijk bereikbaar ik da horen wij dat natuurlijk graag!

Op vakantie zoeken we wel geregeld een rustig strandje/baai uit waar we dan lekker kunnen liggen.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1318143
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:46 schreef Sony het volgende:
Wij gaan zo nu en dan naar het Larserbos bij Lelystad, maar verder zijn we nog nooit op een naaktstrand geweest.

Niet omdat we niet willen, maar eerlijk gezegd weten we niet waar deze stranden precies zijn en op een mooie zonnige dag is het toch al zo moeilijk om eindelijk een strand te bereiken, laat staan dat we eerst nog moeten gaan zoeken.

Als iemand echter een strand voor ons weet dat niet zo moeilijk bereikbaar ik da horen wij dat natuurlijk graag!

Op vakantie zoeken we wel geregeld een rustig strandje/baai uit waar we dan lekker kunnen liggen.

Spaarnwoude, vlakbij DanceValley is ook een stukkie naakt recreatie. (Woon er niet gek ver vandaan) Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, maar ja, om nou in mijn eentje daar heen te gaan zie ik ook niet zo zitten. Gezelligheid kent geen tijd, maar zeker wel het aantal bekende personen waarmee je bent. laat dat iig > 0
If things don't go right, turn left!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 17:09:03 #13
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_1318167
Leve Schiermonnikoog, vanaf paal 8 lekker rillen in je blote billen. En superrustig, hoe vol de boot ook zat.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 2 augustus 2001 @ 17:14:24 #14
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1318197
Ik ben niet zo exhibionistisch aangelegd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1318245
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 17:04 schreef Orthello het volgende:

[..]

Spaarnwoude, vlakbij DanceValley is ook een stukkie naakt recreatie. (Woon er niet gek ver vandaan) Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, maar ja, om nou in mijn eentje daar heen te gaan zie ik ook niet zo zitten. Gezelligheid kent geen tijd, maar zeker wel het aantal bekende personen waarmee je bent. laat dat iig > 0

Als je als man alleen gaat, wordt je ook al gauw voor een gluurder aangekeken, nog een reden temeer om met een stel mensen te gaan.

Helaas hebben we geen vrienden die ook naar het naaktstrand gaan.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1319668
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 17:14 schreef Dagootje het volgende:
Ik ben niet zo exhibionistisch aangelegd.
MMM, sorry, maar exibistionisme en het bezoeken van een naaktstrand zijn voor ons toch echt geheel verschillnede dingen.

Door exibistionisme wordt je mi zelf door geprikkeld/opgewonden. In je blote kont zonnen is nu niet echt dat je zegt iets om opgewonden van te raken.

Maar goed, voor jou kan het exibisionistisch zijn ja...voor ons dus niet.

pi_1319751
Ik heb 1x (stiekem) naakt gezwommen en dat was wel fijn. Het geeft een erg vrij gevoel ofzo. Ik was toen helemaal alleen in het zwembad, en ik wou het een keertje uitproberen...
Maareuh als ik er nog keer zo'n kans voor krijg, zou ik het zo weer doen

Maar naar een naaktstrand zou ik niet zomaar gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Slissy op 02-08-2001 21:45]

pi_1319754
Vroeger, 8 tot 5 jaar, geleden wel. Dat was in Zuid-Frankrijk. Een heel groot (lang) strand waar je met de auto op kon. Je zat niet zo op elkaar gepakt (enkele 100den meters tussen ruimte) en er waren meer mensen die naakt rondliepen daar. Dus waarom niet?

Waar ik nu naar het strand ga heeft iedereen, behalve enkele kleine kinderen, iets aan. Dan ga ik daar dus niet zonder zwembroek rondlopen.

[off-topic]
voor mun collega's: neej ik ga niet naakt door het gebouw lopen en ook niet showen hoewel ik weet dat sommige dat graag zouden zien
ga eerst zelf maar
[/off-topic]

pi_1320214
Vindt het zelf heerlijk om naakt te recreëren, zowel zwemmen als zonnen. Heb er sowieso ook wel een handje van om naakt door het huis te "huppelen".
Danny echter niet zo, dus blijft het de laatste tijd bij topless en m'n stringetje zodra we de stranden, etc bezoeken.
pi_1322147
Ik huppel niet zo graag naakt, heb dan het gevoel dat ik de klokkenluider ben...
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 10:07:36 #21
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1322399
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 21:26 schreef Wozzy het volgende:
Vroeger, 8 tot 5 jaar, geleden wel. Dat was in Zuid-Frankrijk. Een heel groot (lang) strand waar je met de auto op kon.
***herkenning***
Was dat in de Camarque? (schrijf je dat zo? Natuurgebied met zoutwinning enzo in de Provence)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1322601
Weet iemand toevallig waar een leuk naaktstrand is?

Hier in NL nog nooit geweest, maar we willen eigenlijk wel een keertje.

Is het geen idee om de BBQ op een naaktstrand te doen?

pi_1322709
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:50 schreef Sony het volgende:
Weet iemand toevallig waar een leuk naaktstrand is?

Hier in NL nog nooit geweest, maar we willen eigenlijk wel een keertje.

Is het geen idee om de BBQ op een naaktstrand te doen?

Voor de stranden zie http://home.hccnet.nl/e.stevenhagen/z/k2.htm

en die BBQ ... wel oppassen voor rondvliegende kooltjes

vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:39:07 #24
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1322959
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 17:25 schreef Sony het volgende:

[..]

Als je als man alleen gaat, wordt je ook al gauw voor een gluurder aangekeken, nog een reden temeer om met een stel mensen te gaan.

Helaas hebben we geen vrienden die ook naar het naaktstrand gaan.

Ook dat is waar. Ik vind dat zo'n stomme redenatie. En dan telt het aantal personen ook niet meer. Met hoe meer jongens je gaat, hoe meer je een gluurder schijnt te zijn.

Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer

If things don't go right, turn left!
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:43:40 #25
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_1323685
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:07 schreef sataN het volgende:

[..]

***herkenning***
Was dat in de Camarque? (schrijf je dat zo? Natuurgebied met zoutwinning enzo in de Provence)

Dat weet ik niet. Aardrijkskunde is nooit mijn beste vak geweest... Dat strand waar ik het over had, ligt vlakbij Narbonne.
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:54:30 #26
9167 reddie
is bang voor de waarheid...
pi_1323818
Naaktzwemmen? 's Avonds op het strand als ik geen zwembroek bij me heb zit ik er niet mee, maar verder, nee dank je
Poor is the man whose pleasures depend on permission of another...
pi_1323858
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:39 schreef Orthello het volgende:

[..]

Ook dat is waar. Ik vind dat zo'n stomme redenatie. En dan telt het aantal personen ook niet meer. Met hoe meer jongens je gaat, hoe meer je een gluurder schijnt te zijn.

Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer

Sorry, maar wij houden niet zo van trio's
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 15:14:54 #28
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_1325216
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:47 schreef thurminator het volgende:

[..]

Ik voel een FOK! skinnydip meeting opkomen!!

ik zei het toch!!

Maar ff ontipc:
ik heb 't er niet zo op, ik ben ook meer een 1-op-1 naturistenfan!!

pi_1331631
Toch jammer dat veel (jongeren) er zo moeilijk over doen ...

Je weet echt niet wat je mist totdat je het een paar keer geprobeert hebt ...

Daar zijn wij dit jaar wel achter gekomen ...

Maar om er eens een andere draai aan te geven ... WAAROM lijkt het jongeren niks? Denkt men bij naakt meteen direct aan seks?

pi_1550652
FF wat nieuw leven in dit topic blazen ...

http://www.ub.rug.nl/eldoc/uk/9899-39/p10-11.pdf

Lees dan wel het tweede gedeelte. .. Wat vinden de fokkers ervan?

pi_4618976
vandaag is het ideaal strandweer.jammer genoeg zit ik nu op mijn werk. maar vanavond als ik thuis kom gaan we naar een klein naaktsrandje in de buurt van rotterdam.
lekker moonlight zwemmen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_4619773
Narbonne ligt in de Langedoc/Rousillon, de Camargue ligt wat meer naar het Oosten. Ik ga deze zomer ook naar die richting.
Het idee om naakt te zwemmen is zo gek nog niet, lekker vrij enzo. Maar ik zou het zelf nooit doen
  maandag 17 juni 2002 @ 13:53:26 #33
17075 extreme
-wannahave-
pi_4619877
geen last van schaamte, (niks om me voor te schamen ook ) dus bloot net zo makkelijk als met boxertje, afhankelijk van de geldende dress-code..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_11966274
Ik vraag me af of meerdere jongeren dit ervaren..
Onlangs was ik een dag aan het fietsen van Scheveningen naar Katwijk langs de kust. Het was echt bloedverschrikkelijk heet dus dacht ik "Laat ik even in de zee springen". Omdat ik op m'n racefiets niet echt veel kan meenemen buiten m'n watervoorraad had ik geen zwembroek etc bij me. Dus dacht ik spring wel even in de zee bij een naaktstrand. Ik ben dus absoluut niet preuts opgevoed en vroeger vaak genoeg op naturische campings geweest in Frankrijk.
Bij Scheveningen noord heb je een mooi groot naaktstrand bij het zwartepad. Sta je bovenaan de strandopgang wordt je zo ongeveer 5x van top tot teen gekeurd door meerdere homo paren die het niet kunnen laten om te volgen en te kijken waar je gaat liggen. Dan hoeft het dus van mij niet meer he.. Oke, een jongen (25) alleen op het naaktstrand is misschien vreemd (zou eigenlijk niet weten waarom..) maar om je zo aan te staren... gatverdamme.. Ik weet niet of het ligt aan dit specifieke strand of is dit op meerdere plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fietsbelletje op 24-07-2003 12:25]

Jeetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')