quote:Op maandag 8 november 2004 16:15 schreef egilio het volgende:
![]()
Misschien zou het 'Bush' iets groter kunnen, zodat het iets duidelijker overkomt
Een gloed geven? Bedoel je dat je de foto heel licht een kleurtje wilt geven?quote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Tomek het volgende:
Uno vrago
Waarschijnlijk is het zeer eenvoudig, maar ik ben nog maar een beginneling.
Ik wil een bestaande foto eerst een bepaalde gloed geven, van een bepaalde kleur, en vervolgens wil ik dat resultaat van links naar rechts toe laten faden in het wit.
Dat faden naar wit lukt me op zicht nog wel, maar dat eerst niet.
Weet iemand hoe dit moet?
Maakt niet uit. Je gaat in je brush venstertje naar "Load brushes" en hij zet ze erin.quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ergens een brush gedownload. Maar in welke map moet ik die zetten?
C:\Program Files\Adobe\Photoshop 7.0\Presets\Brushes\Adobe Photoshop Onlyquote:Op zondag 12 december 2004 12:44 schreef gfree het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je gaat in je brush venstertje naar "Load brushes" en hij zet ze erin.
Kan ook. Ik heb ze meestal in een mapje in mijn documenten, zodat ik ze met een backup ook meeneem, en ze na een clean install niet kwijt ben.quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
C:\Program Files\Adobe\Photoshop 7.0\Presets\Brushes\Adobe Photoshop Only
Hier dus.
Dat is handigquote:Op zondag 12 december 2004 13:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Kan ook. Ik heb ze meestal in een mapje in mijn documenten, zodat ik ze met een backup ook meeneem, en ze na een clean install niet kwijt ben.![]()
vast wel iemand, maar dat zou tegen de policy ingaan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef tjebbe het volgende:
Ok aangezien ik helemaal nix van photoshop weet hier even een domme vraag. Kan iemand mijn vertellen hoe ik van een OV-studentenkaart de tekst af kan halen en er nieuwe op kan zetten zonder dat het er al te amateuristisch uit ziet? Misschien is er zelf iemand die dit voor me wil doen? als dat te veel werk is eventueel een link geven waar het beschreven wordt?
bedankt alvast!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef tjebbe het volgende:
Ok aangezien ik helemaal nix van photoshop weet hier even een domme vraag. Kan iemand mijn vertellen hoe ik van een OV-studentenkaart de tekst af kan halen en er nieuwe op kan zetten zonder dat het er al te amateuristisch uit ziet? Misschien is er zelf iemand die dit voor me wil doen? als dat te veel werk is eventueel een link geven waar het beschreven wordt?
bedankt alvast!
nope, het zal volgens mij nooit scherp worden, hoeveel je ook loopt te kutten met de filters e.d.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef D-Devil het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat ik een afbeelding dusdanig kan resizen zonder veel hoekjes e.d. te zien?
Kan ik iets dusdanig vectoriseren dat het een keer of 10 uit te vergroten valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |