ik zal de url hiernaar even posten in het aanbiedingen topiv en een play topic, wellicht dat dat DVDville topic er ook wel voor in aanmerking komtquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:21 schreef atomicbster het volgende:
Zat er gister ook al naar te kijken. het kon ook niet zo mooi wezen, al die mooie ronde euro prijzen.
Misschien handig als cross-post in het FTR forum... voor alle import freaks onder ons
Ik ook. Ik had die euro link nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik koop meestal gewoon in ponden
ja dit is geen kuttopic hequote:Op vrijdag 23 april 2004 15:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
dit is inderdaad handig om te weten!
thnx!
Neehoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:02 schreef motown het volgende:
Damn, wat een verschil...
Bedankt voor de tip dan.Ik had daar zelf namelijk nog niets besteld, maar zat er wel over te denken.
Weten jullie trouwens zeker dat dat prijsverschil niet op een andere manier te verklaren kan zijn? Verborgen heffingen of andere kosten die uiteindelijk alsnog zouden kunnen opduiken, wellicht?
De wisselkosten bij GWK zijn ¤2.25 + 2.25%, dus die 1.20 verschil betaal je dubbel en dwars weer aan kostenquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
zit nu te kijken op Play.com en ze hebben een leuke optie om de prijzen ook weer te geven in Eur'o's. Da's handig dacht ik! Maar wat blijkt: de europrijs ligt omgerekend veel hoger dan de prijs in ponden.
Voorbeeldje: een DVD van £9.99 wordt ¤15.99. Als ik op GWK even de koers erbij pak kom ik uit dat £9.99 omgerekend: ¤14.71 (voor diegene die dit na gaan kijken, wel 'verkopen' aanvinken, dan krijg je de koers die de bank berekend wanneer ze op je CC-afschriften de bedragen omzetten)
dat is dus bijna 1,20 verschil op hetzelfde product in dezelfde winkel. Ik blijf dus voorlopig gewoon m'n dvd's in ponden bestellen
ja maar je wisselt toch helemaal niet bij GWK. Je kan op die site gewoon eenvoudig de huidige koers opvragen. Je bank handelt de transactie verder af en vraagt daarbij in mijn geval 0,11 per transactie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:54 schreef frederik het volgende:
[..]
De wisselkosten bij GWK zijn ¤2.25 + 2.25%, dus die 1.20 verschil betaal je dubbel en dwars weer aan kosten
deze percentages zijn tot 2250 euro, daarboven is het 1.75% + ¤13.50
WTFquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:15 schreef Sport_Life het volgende:
Duuh dat zijn psygologische prijzen.. Ooit weleens in de supermarkt een product tegengekomen die ¤3.71 kost?.
Je ZIET toch dat bedrag in Euros of niet dan?? Anders zou het oplichting zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:56 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF
Dat bedrag wordt gewoon van je rekening afgeschreven hoor. Internet werkt misschien iets anders dan de supermarkt?
Bij euros betaal je die 0,11 volgens mij niet ook al komt het van het buitenland.quote:Op zaterdag 24 april 2004 07:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dus als ik voor 9,99 pond bestel bij play rekent mijn bank dat om naar ¤14,71 + 0,11 transactiekosten, terwijl wanneer ik hetzelfde product in euro's afreken ik 15,99 + 0,11 kwijt ben.
snappie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |