Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het weer is goed vandaag
Ik ga zo even de stad in om schoenen te kopen...
Nee, maar ik heb al maar dan een jaar geen schoenen meer gekocht, ik heb weer eens een paar nodig dat er fatsoenlijk, nieuw uitzietquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:39 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Verwacht je veel te gaan lopen daar dan?
Ik ga zo even lopen om te gaan lunchen.
Hmm, bagel guacamole cheddar en tomaat of toch een bagel mozzarella, pesoto en tomaat?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:00 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E is heel gemeen beboord door de Tandarts en zit zich heel erg aan te stellen over z'n verdoofde kaak..
*G_E een voorzichtige meelevende aai geef*quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:00 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E is heel gemeen beboord door de Tandarts en zit zich heel erg aan te stellen over z'n verdoofde kaak..
Eerste straat rechts?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:02 schreef Cybart het volgende:
al 2 topic's bekakte HOMO's.... waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:14 schreef Sunjammer het volgende:
Mjah!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:20 schreef Sunjammer het volgende:
Hallow ook enzo.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of had ik dat al gezegd?
Beetje erg veel moe zeg maar.... tegen het oververmoeide aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:28 schreef Jerruh het volgende:
alles goe sunnie?
*knuvvel*quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
Beetje erg veel moe zeg maar.... tegen het oververmoeide aan eigenlijk...
Nieuwe haartjes?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:39 schreef blublub het volgende:
kiekeboeh!!!
*nog steeds in nopjes met nieuwe haartjes is
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nieuwe haartjes?
Damn, die kapster is goed
Wie?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
MFG-PRO ligt er uit!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
*knuvvel*
fotoooowquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:42 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ze is geweldig idd want mn haar is precies geworden zoals ik wilde hebben! ze begrijpt me
Jij eerst?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
fotoooow
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij eerst?
kan nieieieieieietquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
fotoooow
Eigen schuldquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:50 schreef beaverhausen het volgende:!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:51 schreef blublub het volgende:
[..]
kan nieieieieieiet
maar het zit zo cool(zon een lok en dan half maar niet helemaal voor mn ogen zeg maar)
![]()
![]()
![]()
![]()
t had best wel effect gisteren
![]()
Ja, wel een beetje bijslapen voor morgenquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:45 schreef Sunjammer het volgende:
![]()
Zal ik dan maar zelf in de Maas springen voordat jij me er in duwt?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eigen schuld
oh wacht! ik heb dit weekend een weekend (jahjahquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zelf in de Maas springen voordat jij me er in duwt?
Jij hebt dit weekend een weekend?!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:53 schreef blublub het volgende:
[..]
oh wacht! ik heb dit weekend een weekend (jahjah) en als er dan feauteaux gemaakt worden en ze zijn leuk mag je t misschien wel bewonderen
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:54 schreef blublub het volgende:
[..]
wil je weer behijgd worden?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij hebt dit weekend een weekend?!
*van stoel val*
wat heb ik je weer goed door he?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:58 schreef blublub het volgende:
[..]
*Beavje op de grond laat liggen*
Zijn ze leuk? Fotoow? En wie zegt dat ze homo zijn? Zeggen ze dat zelf of zeggen anderen dat? Ow zoveel vragen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:59 schreef blublub het volgende:
[..]
wat heb ik je weer goed door he?
ps. je mag wel een van mn coaches hebben, die zijn toch homo zeggen ze![]()
ja. nee. zij zelf en ik. zij zelf en ik. geeft niet liefjequote:Op vrijdag 23 april 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn ze leuk? Fotoow? En wie zegt dat ze homo zijn? Zeggen ze dat zelf of zeggen anderen dat? Ow zoveel vragen...
Maar wat coachen ze dan? Zijn het roeicoachmeneren? Met van die grote gespierde armen van het roeien?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. nee. zij zelf en ik. zij zelf en ik. geeft niet liefje
mij (en 5 anderen maar dat is bijzaak). jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat coachen ze dan? Zijn het roeicoachmeneren? Met van die grote gespierde armen van het roeien?
Gezellig met IJs op het terras?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!Terug van de kapper.....
Nou, nu de rest van de middag volmaken
jij ook al? mijn haar is mooier!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Jij bent stiekem naar de kapper geweest zonder het ons te vertellen zodat we op de wepkem hadden kunnen meegluren?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:06 schreef blublub het volgende:
[..]
mij (en 5 anderen maar dat is bijzaak). jaja
![]()
zie reactie op waxxiequote:Op vrijdag 23 april 2004 14:09 schreef ysklontje2000 het volgende:
negeren is okay.
Leukquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik:
- Ben begromd door een hond van een vriendin die niet mee wilde toen ik heel barmhartig vanmiddag haar wilde uitlaten omdat m'n vriendin moet werken.
- Heb daarna de plas plas () opgeruimd van die hond omdat ze eigenlijk gewoon erg bang was.
- Heb heel het huis overhoop gehaald op zoek naar één stom telefoonnummer van een bekende in Roermond.
- Werd bij de C1000 afgesnauwd omdat ik geen mandje had gebruikt. Had ik natuurlijk ook erg nodig voor een rol beschuit. Koe.
En het is pas 2 uur.Ik heb geen zin meer in Vrijdag.
Arme Beauregard.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik:
- Ben begromd door een hond van een vriendin die niet mee wilde toen ik heel barmhartig vanmiddag haar wilde uitlaten omdat m'n vriendin moet werken.
- Heb daarna de plas plas () opgeruimd van die hond omdat ze eigenlijk gewoon erg bang was.
- Heb heel het huis overhoop gehaald op zoek naar één stom telefoonnummer van een bekende in Roermond.
- Werd bij de C1000 afgesnauwd omdat ik geen mandje had gebruikt. Had ik natuurlijk ook erg nodig voor een rol beschuit. Koe.
en dat zit dan maar de hele tijd aan mij de duwen en te trekken van, 'nee zo moet je t doen nee zo, nee zo'quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
*Hierbij vrijdag 23 April officieel uitroep tot kutdag*quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik:
ah goshiequote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik:
Gelukkig wel ja. Denk dat ik de rest van de Vrijdag middag maar ga besteden aan hard muziek draaien en nog harder meezingen. Daar beur ik vast wel van op.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Arme Beauregard.
*aai*
Maar het is al bijna zaterdag
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja ik zag al wel dat 'mijn' megapool al een Harense Smid bord op de gevel heeft!
*dan maar verder kut*quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
*Hierbij vrijdag 23 April officieel uitroep tot kutdag*
Laarzenjunkiequote:Op vrijdag 23 april 2004 14:29 schreef Idril-2 het volgende:
Halleau!
Ik heb héle mooie nieuwe laarzenalweer, ja
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laarzenjunkie
Per stuk?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:33 schreef Idril-2 het volgende:ze waren écht maar 25 euro hoor
![]()
Ja zo reageerde de mevrouw ook die ik aan de lijn kreegquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Per stuk?
Ik heb al mijn broodrooster, koelkast e.d. spullen ook bij de Harense Smid vandaan, maar dan wel een Echte Originele Harense Smid, niet zo'n omgetoverde megapoel, maar toch.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja ik zag al wel dat 'mijn' megapool al een Harense Smid bord op de gevel heeft!
Verkopen ze ook hoefijzers?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al mijn broodrooster, koelkast e.d. spullen ook bij de Harense Smid vandaan, maar dan wel een Echte Originele Harense Smid, niet zo'n omgetoverde megapoel, maar toch..
Wat ben je toch weer lollig vandaag.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verkopen ze ook hoefijzers?
En toen heb je meteen 3 par gekocht?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:33 schreef Idril-2 het volgende:
[..]ze waren écht maar 25 euro hoor
![]()
*Googled*quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb al mijn broodrooster, koelkast e.d. spullen ook bij de Harense Smid vandaan, maar dan wel een Echte Originele Harense Smid, niet zo'n omgetoverde megapoel, maar toch..
Als je het meent: Da's om je Vrijdag een beetje op te vrolijken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef LeBeau het volgende:
Wat ben je toch weer lollig vandaag.
Nee, die drie paar heb ik netjes omstebeurt gekocht. Als ik het geld had wist ik het ook wel, hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En toen heb je meteen 3 par gekocht?
Dat zou ik hebben gedaan
Nou ja, of ik het nou meende of niet, bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je het meent: Da's om je Vrijdag een beetje op te vrolijken.
Als je het niet meent: Da's om te proberen je Vrijdag een beetje op te vrolijken
Vrolijke Vrijdag dan maarquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, of ik het nou meende of niet, bedankt dan maar.
Graag gedaan, Beaulusje van mequote:Op vrijdag 23 april 2004 14:47 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, of ik het nou meende of niet, bedankt dan maar.
dance with me, make me swayquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
when marimba rythm starts to play
Kun je tussendoor nog even laten weten welke DVD dat dan is?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb toch maar de dvd van 18 euro gekocht...
ik ga nu in de zon zitten en hopen dat ik geen asbest vergiftiging oploop (ze hebben asbest gezogen ofzoiets hier tegenover)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat klote Jerruh! Dat kost idd heel veel energie, zulke ernstige problemen bij vriend(inn)en.... SterkteProbeer er voor haar te zijn, maaarrrrr als ik een tip mag geven, meng je er niet teveel in, anders ga je jezelf door machteloosheid ook erg down voelen....
Wat Waxxer zegt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:08 schreef Waxxer het volgende:
meng je er niet teveel in, anders ga je jezelf door machteloosheid ook erg down voelen....
kan altijd erger...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:36 schreef Jerruh het volgende:
en tim heeft glutenallergie :'(.
het kan altijd erger, maar gluten zit ook in zowat alles, en zodra hij ook maar een keer zondigt, gaat het slijmvlies van de dunne darm weer kapot enzo blabla, althans, da zei die dokter enzo...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan altijd erger...
mijn zus heeft een stofwisselings ziekte
enige wat ze onbeperkt mag eten zijn appels en suiker.
mag geen vlees/vis/ei en alles wat daar van afgeleid is...
houdt ze zich niet aan een vet streng dieet wordt ze zwakzinnig
chronisch ziek zijn is gewoon k*tquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het kan altijd erger, maar gluten zit ook in zowat alles, en zodra hij ook maar een keer zondigt, gaat het slijmvlies van de dunne darm weer kapot enzo blabla, althans, da zei die dokter enzo...
ja...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
chronisch ziek zijn is gewoon k*t
Ooohh PKU??quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan altijd erger...
mijn zus heeft een stofwisselings ziekte
enige wat ze onbeperkt mag eten zijn appels en suiker.
mag geen vlees/vis/ei/melk en alles wat daar van afgeleid is...
houdt ze zich niet aan een vet streng dieet wordt ze zwakzinnig
cool je kent hetquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh PKU??
Twee neefjes van mij hebben het ook (hoewel het weinig voorkomt, hebben zij het gewoon allebei...), die moeten alles afwegen enz en mogen heel veel dingen niet. Ze krijgen zelfs eiwit-arm brood enz (dacht ik).
egt niet! had alleen maar geluk vandaagquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Hierbij vrijdag 23 April officieel uitroep tot kutdag*
quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef Cybart het volgende:
Hey@waik
ja iddquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
cool je kent het
ja alles afwegen en gewoon heel veel nooit mogen eten
nooit melk geproefd... wat voor ons heel normaal is
nooit een normale boterham met pindakaas kunnen eten
maar ja speciaal brood bakken, ja alle wel zo'n beetje speciaal
ik had een kans van een kwart om het ook te hebben, maar ik heb geluk gehad
Hoi Vlarpquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:00 schreef Vlarp het volgende:
Ja!! Ik heb nieuwe schoenen![]()
ja, ben echt blij dat ik eht niet heb...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja idd![]()
Mijn neefjes hadden ook een kleine kans, maar ze hebben het dus allebei. Altijd alles afwegen, nooit eens iets tussendoor eten, nooit 'normaal' uit eten en dat ze idd heel veel dingen nog nooit hebben geproefd of gegeten... echt erg eigenlijk hoor... Maar idd heel veel speciale dingen. En idd appels en suikerMijn oom is nog voorzitter geweest van de PKU-vereniging, geen idee of hij dat nog is. Maar die twee neefjes zijn zo goed opgevoed, doen daar nooit moeilijk over (dat ze meer willen ofzo). Lijkt me echt heel zwaar allemaal...
psies!!! en tim dronk toch al geen bier...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ben echt blij dat ik eht niet heb...
ben een te erge bourgondier
Uhm.. volgens de verkoper noemen ze de kleur/leersoort antiek leer. Beetje beigeachtig, nette schoenen met van die klittenband straps.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp
Hoe zien je schoentjeseruit?
ah, die zijn wel leuk jah!quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. volgens de verkoper noemen ze de kleur/leersoort antiek leer. Beetje beigeachtig, nette schoenen met van die klittenband straps.
Zo lekker actief geweest. Kheb ook ff geskeelerd. Toen ik net thuis kwam zaten er twee mannen voor de deur die adsl-internet van Wanadooofzoiets probeerden te verkopen. Eigenlijk zagen ze best yummie uit, vooral die kleine jongen van 170quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:59 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
![]()
*lekker gescheurd op mijn fietsje in de zon, zomerkleertjes aan
ff genieten, moet straks in smoking![]()
ze hebben tegenwoordig helemaal geen leuke sneakers meer bij de mannenafdeling... stiekum gekeken heb naar de vrouwenschoenenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. volgens de verkoper noemen ze de kleur/leersoort antiek leer. Beetje beigeachtig, nette schoenen met van die klittenband straps.
hehe, *kunt u mij misschien even laten zien hoe u die stekkertjes in de modem doet*quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zo lekker actief geweest. Kheb ook ff geskeelerd. Toen ik net thuis kwam zaten er twee mannen voor de deur die adsl-internet van Wanadooofzoiets probeerden te verkopen. Eigenlijk zagen ze best yummie uit, vooral die kleine jongen van 170en hij keek me ook zo vaag verlekkerd aan dat ik er best
van werd.
jip. straks galaquote:In smoking? galafeest?
Ik ga voor de zomer ook nog weer een paar puma's ofzo kopen.. en dan vind ik het weer bestquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:06 schreef WAik het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig helemaal geen leuke sneakers meer bij de mannenafdeling... stiekum gekeken heb naar de vrouwenschoenen![]()
Ik probeer het me te visualiseren en ik denk dat het er wel cool uitziet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze zijn best mooi jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik probeer het me te visualiseren en ik denk dat het er wel cool uitziet.![]()
Nou thuis hebben we al breedband i-net van @home. Gelijk gingen zij een pleidooi houden waarom ADSL beter was, etc, etc. Maar ja toen kwam m'n ma thuis van het boodschappendoen en op 1 of ander manier kan ze mensen makelijk afpoeieren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:08 schreef WAik het volgende:
[..]
hehe, *kunt u mij misschien even laten zien hoe u die stekkertjes in de modem doet*![]()
bukken, kreng!![]()
[..]
quote:jip. straks gala
Is cool...en veel succes met het inpakkenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even wat eten en dan koffer van zolder halen en begin maken met koffer inpakken...
is het een leuke homo?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Wel raar dat ik nu een homo-huisgenoot hebnu ben ik opeens niet meer in de minderheid, das ook wel wennen haha
Ja nou ja gewoon aardigquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is het een leuke homo?.
You turned him into a flamboyant gay homosexual who loves men!quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja gewoon aardigmaar hij was meegeweest naar het coc ("om te zien hoe ik daar werk en wat het dan is na alle verhalen") en toen kwam het er uiteindelijk uit (maar das een heeeelll lang verhaal, we hebben 2,5 uur zitten praten). Nou wel leuk hoor, ik voel me er zelfs sterker door. Alleen het andere huisgenootje waar we contact mee hebben weet het nog niet, die valt echt van haar stoel
![]()
Drinkt geen bier, neem ik aan dat je bedoelt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies!!! en tim dronk toch al geen bier....
Ja misschien ligt het toch aan mijquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
You turned him into a flamboyant gay homosexual who loves men!![]()
Whoei, zulke heb ik ook al een paar maandenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:05 schreef Vlarp het volgende:
Kom eens bij mij in de straat wonen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
Ja misschien ligt het toch aan mijin de straat bij mijn ouders staan 12 huizen, waarvan vier gezinnen een homokind hebben
quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:57 schreef WAik het volgende:
sigaren
Het weekend heb ik vanochtend al gevondenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:47 schreef NathaN het volgende:
En dan vind ik nu dat het weekend is
Jij hebt het weekend vorige week al gevondenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het weekend heb ik vanochtend al gevonden
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
Jij hebt het weekend vorige week al gevonden
Ook wel bekend als vakantiequote:Op vrijdag 23 april 2004 17:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
een lekker laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weekend![]()
Da's toch niet zo handig, voor werkende mensen die al thuis zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:39 schreef NathaN het volgende:
Fuck. Pakje dat vlak bij m'n werk bezorgd zou worden (want da's handig voor werkende mensen) is dus net bezorgd als ik weekend heb
Niet echt. Sowieso al slechte service als zo'n pakje er maar liefst 5 dagen over doet om vanuit België naar NL te komen. DVD's vanuit Jersey komen sneller aan...quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Da's toch niet zo handig, voor werkende mensen die al thuis zijn.![]()
en het eerste wat ik maandag ga doen, is het plannen van de volgendequote:Op vrijdag 23 april 2004 17:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ook wel bekend als vakantie
Tsjeee, heb je hem wel verteld dat de fok [homo]'s eigenlijk vééééééééééééél leuker, liever, schattiger en oneindig veel meer good-looking zijn dan die enge kleffe nichten bij het COC?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Wel raar dat ik nu een homo-huisgenoot hebnu ben ik opeens niet meer in de minderheid, das ook wel wennen haha
Wat ons door-de-Grote-Gemene-Tandarts-gekwelde G_E-tje zegt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjeee, heb je hem wel verteld dat de fok [homo]'s eigenlijk vééééééééééééél leuker, liever, schattiger en oneindig veel meer good-looking zijn dan die enge kleffe nichten bij het COC?.
Zijn die zo *eng* dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjeee, heb je hem wel verteld dat de fok [homo]'s eigenlijk vééééééééééééél leuker, liever, schattiger en oneindig veel meer good-looking zijn dan die enge kleffe nichten bij het COC?.
Hoezo??quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
het gaat vandaag maar moeizaam hier of niet?
Je gaat toch niet proppen??quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef Vlarp het volgende:
Zo..
Grootste deel van de spullen liggen klaar op stapeltjes om de koffer in te gaan
Een Meet-voor-hen-die-niet-meemochten-meet?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit is op zich wel terrasjesmeetingweer..
Als jij in je boxers komt, meld ik mij hierbij voor jouw terrasjesmeeting.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit is op zich wel terrasjesmeetingweer..
Ook in boxer?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:14 schreef LeBeau het volgende:
Als jij in je boxers komt, meld ik mij hierbij voor jouw terrasjesmeeting.
i'm in, tenminste, als je me wilt opvrolijken..quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een Meet-voor-hen-die-niet-meemochten-meet?
Uhm.. als dat nodig isquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet proppen??
traag enzo, het topic komt maar niet vol zo lijkt. Over anderhalf uurtje zit ik te lauwen naar Kill Bill Vol. 2quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo??
Deal! Het spreekt voor zich dat ik een gewone broek over mijn boxer draag, maar dat vind je vast niet erg.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als jij in je boxers komt, meld ik mij hierbij voor jouw terrasjesmeeting.
Maakt het uit? Jij komt toch niet langer dan een minuut of vijf, als je überhaupt al komt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook in boxer?
Nou ja, dat dempt mijn enthusiasme wel lichtelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Deal! Het spreekt voor zich dat ik een gewone broek over mijn boxer draag, maar dat vind je vast niet erg.
Mijn blote witte spillebeentjes zijn heus niet meet-waardig.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maakt het uit? Jij komt toch niet langer dan een minuut of vijf, als je überhaupt al komt.
[..]
Nou ja, dat dempt mijn enthusiasme wel lichtelijk.
als een van ons zijn broek uittrekt, ben je dan weer enthousiast?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maakt het uit? Jij komt toch niet langer dan een minuut of vijf, als je überhaupt al komt.
[..]
Nou ja, dat dempt mijn enthusiasme wel lichtelijk.
Wat lief dat je aanbiedt om een striptease te doen, Jerruh!quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als een van ons zijn broek uittrekt, ben je dan weer enthousiast?.
ho es ff, mijn meerspillepoterige benen gaan al helemaal niet openbaar!quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat lief dat je aanbiedt om een striptease te doen, Jerruh!
In dat geval maak ik misschien wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:39 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, als jij en G_E jullie broek toch niet laten zakken maakt het weinig uit of we nou hetero worden of niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ho es ff, mijn meerspillepoterige benen gaan al helemaal niet openbaar!.
dan wordt iedereen spontaan hetero enzo.
Goh, wat voel ik mij nu misschien wel vereerd.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
In dat geval maak ik misschien wel een uitzondering
doe zelf je broek uitquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, als jij en G_E jullie broek toch niet laten zakken maakt het weinig uit of we nou hetero worden of niet.![]()
Ik vind het woord komen in casu een beetje erg suggestief...quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:50 schreef Jerruh het volgende:
doe zelf je broek uit
hebben G_E en ik tenminste een reden om uberhaupt nog te komen.
Nee, die benen van mij trekken volle zalen. Dan mag er eerst weer een zomertje zon op het strand van HvH overheen hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe zelf je broek uit
hebben G_E en ik tenminste een reden om uberhaupt nog te komen.
the mind is reading and the mind is typingquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het woord komen in casu een beetje erg suggestief...
bij mij mag er wel een grasmaaier overheenquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, die benen van mij trekken volle zalen. Dan mag er eerst weer een zomertje zon op het strand van HvH overheen hoor.
Waar zou het anders om moeten gaan dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:56 schreef NathaN het volgende:
Wat zitten jullie trouwens schijnheilig te doen dat het om benen gaat?
Like I said, schijnheiligquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:58 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Ben er gisteren geweest. Klasse filmquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
traag enzo, het topic komt maar niet vol zo lijkt. Over anderhalf uurtje zit ik te lauwen naar Kill Bill Vol. 2
en no offense... maar de review op de Frontpage is ontiegelijk slecht, geschreven door iemand die geen flauw idee heeft van film.
Het is overduidelijk dat Quentin Tarantino in de eerste film een homage levert aan de Japanse moderne cinema, vandaar de afgehakte ledematen en fonteinen van bloed, dat zijn stylistische elementen die zeer aanwezig zijn in de Aziatische cinema.
M'n halo hapert gewoon even, verder ben ik 100% onschuld.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Like I said, schijnheilig
quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
durft G_E mij te ontmoeten?als mede-eindhovenaar?
.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..].
*bonje met ma*
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
*hips*
niks, behalve da ze homomoeder isquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft jouw moeder met een eventuele meeting te maken?
Jerbeeb!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
ysbeebgeval!!!.
ja, ik mis mijn humeur ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:53 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jerbeeb!
Je hebt het bieren gemist.
gaaf!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
Over 14 uur zit ik in het vliegtuig
Waar naartoe als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
Als ik je niet meer spreek. Heel veel plezier en succes.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:01 schreef Vlarp het volgende:
Had je maar moeten komen bieren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik mis mijn humeur ook.
Toronto, Canadaquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:04 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Waar naartoe als ik vragen mag?
welke achtbaan??????????? FOTOS!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!
Ik mag optreden in SixFlags en ik krijg de primeur van de nieuwe achtbaan daar voor de officiële opening!
... of ze willen 'm gewoon testen en pakken wat dansertjes daarvoor
Weeknie.. hij's nieuwquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welke achtbaan??????????? FOTOS!!!!!
Wat leuk. Ik vind de trip er naar toe altijd leuk als ik op vakantie ga. Wakker worden, opfrissen, ontbijten, laatste dingen regelen, naar het vliegveld, ff wat rondwinkelen daar, de laatste roddelbladeren/lectuur kopen, etcquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
*Weg is*
quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:50 schreef Timmah het volgende:
Hoi!![]()
jah iets over een nieuwe achtbaan!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
Lees ik daar Six Flags?
Valt toch tegen dan om te lezen is dat het slechts om een nieuw thema gaat.. rollercoaster month zeker?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah iets over een nieuwe achtbaan!!!!.
Ik ben dan ook nog steeds voor een achtbaancursus-meetquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef Idril-2 het volgende:
* Timmah vindt achtbanen eng!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef Idril-2 het volgende:
* beaverhausen vindt achtbanen eng!
Vanuit het karretje mag hetquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:01 schreef Idril-2 het volgende:
Als ik dan foto's maak?
jah!!! dan leren wij de mensen wel hoe ze moeten gillen en genieten whehehequote:Op vrijdag 23 april 2004 22:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog steeds voor een achtbaancursus-meet
Euhm..nou gewoon...daar. *wijs*quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
Beavje!waar was je al die tijd?
Dar ik wel op andere plaatsen. Niet in een achtbaan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! dan leren wij de mensen wel hoe ze moeten gillen en genieten whehehe
Ik kan mijn benen niet meer kwijt in La via volta... dat doet pijn!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind achtbanen helemaal top!Vooral de Goliath en Robin Hood in Six Flags vind ik top.
Superman en El Condor hebben zo een beugel die over je schouders moet, en daar ben ik volgens mij te lang voor, want dat is erg oncomfortabel.
Achtbanen zijn *eng*.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vanuit het karretje mag het![]()
En ik check of Idril wel een rolletje in het toestel doet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:05 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Achtbanen zijn *eng*.
Jouw plannetjes vind ik *eng*
Ik maak foto's. Punt uit.![]()
Langzaam opbouwen.. moet kunnen. We beginnen in de Flying Dutchman.. dan over naar Robin Hood, gevolgd door Superman, La via Volta, El condor.. en als grand final de Goliathquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! dan leren wij de mensen wel hoe ze moeten gillen en genieten whehehe
Mijn plannetjes zijn niet engquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:05 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Achtbanen zijn *eng*.
Jouw plannetjes vind ik *eng*
Ik maak foto's. Punt uit.![]()
Stoer zijn wij hè?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik check of Idril wel een rolletje in het toestel doet.
Ik kon alleen mijn benen kwijt in El Condor, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen niet meer kwijt in La via volta... dat doet pijn!
Ja, eg wel!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Stoer zijn wij hè?![]()
El condor vin'k leuker eik. dan Goliathquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen.. moet kunnen. We beginnen in de Flying Dutchman.. dan over naar Robin Hood, gevolgd door Superman, La via Volta, El condor.. en als grand final de Goliath![]()
Spannend! alvast goeie reis en heel veel plezier Vlarp!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Zelfs de bammetjes voor onderweg zijn al klaar
6 uur op dus, douchen, laatste rommeltjes in de koffer, koffer naar benee brengen en dan om 7 uur bij paps in de auto gooien. Tegen 8 uur op Schiphol, iets na 8en innchecken in vertrekhal 2 bij de balie van BA en dan om 11 uur vliegen
Neej joh... El Condor is gaaf, maar nogal kort! Goliath is hoog, lang.. en heeft geweldige Air Time! ( Ga achterin zitten en je bent 10 centimeter langer !quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
El condor vin'k leuker eik. dan Goliath
quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:09 schreef Idril-2 het volgende:
Nogmaals goeie reis Vlarp!
En heel veel geluk daaro.
En ik wil je natuurlijk een ontzettend veel plezier wensen!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Vlarp het volgende:
6 uur op dus, douchen, laatste rommeltjes in de koffer, koffer naar benee brengen en dan om 7 uur bij paps in de auto gooien. Tegen 8 uur op Schiphol, iets na 8en innchecken in vertrekhal 2 bij de balie van BA en dan om 11 uur vliegen
Goeie reis!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Neej joh... El Condor is gaaf, maar nogal kort! Goliath is hoog, lang.. en heeft geweldige Air Time! ( Ga achterin zitten en je bent 10 centimeter langer !)
Dan wens ik je alvast een goede reis toequote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Jep.. ik weet het. Ik ben nog geen 2 meter, maar lig toch al goed in de kreukels met die beugels..., en met mijn benen vliegen de bosjes in.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.Daar komt dan nog bij dat je van Goliath gewoon meer meemaakt. Kweenie, bij El Condor was ik vooral in de war, en wist ik niet waar ik was en waar ik heen ging.
Bij El Condor mag je maximaal 2 meter lang zijn, dat verklaart denk ik wel waarom ik niet comfortabel zat.
jou mag ikquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind achtbanen helemaal top!Vooral de Goliath en Robin Hood in Six Flags vind ik top.
Superman en El Condor hebben zo een beugel die over je schouders moet, en daar ben ik volgens mij te lang voor, want dat is erg oncomfortabel.
Hmm... Als je ook mijn tas vasthoudt hebben we een dealquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:15 schreef Idril-2 het volgende:
* Timmah haalt ijsjes én maakt foto's.
Krijgen we een nieuwe passagier bij ons tripje naar Amerika?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jou mag ik.
*achtbaanfanaat is*
Anything, Timmah, als ik er maar niet in hoef. Deal!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm... Als je ook mijn tas vasthoudt hebben we een deal![]()
It's a pleasure doing business with you!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Anything, Timmah, als ik er maar niet in hoef. Deal!
yeah!!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Krijgen we een nieuwe passagier bij ons tripje naar Amerika?
Hmm.. wanneer gaan we? en vanaf wanneer kan ik inschrijven?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Krijgen we een nieuwe passagier bij ons tripje naar Amerika?
als jij terug bentquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer gaan we? en vanaf wanneer kan ik inschrijven?
timmah en ik gaan op achtbanen tour door amerikaquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:29 schreef LeBeau het volgende:
...wacht, waar gaan we heen, en waarom gaan we daar heen?
Uhm.. mag ik eerst uitrusten?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jij terug bent.
Alle Pretparken van Amerika.... En Omdat dat heel erg gaaf en leuk is?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:29 schreef LeBeau het volgende:
...wacht, waar gaan we heen, en waarom gaan we daar heen?
Trustenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:32 schreef Idril-2 het volgende:ik ga slapen
welterusten allemaal!
Trustenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:32 schreef Idril-2 het volgende:ik ga slapen
welterusten allemaal!
Dan wil ik wel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
timmah en ik gaan op achtbanen tour door amerika.
Trusten!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:32 schreef Idril-2 het volgende:ik ga slapen
welterusten allemaal!
Ze hebben in Amerika zelfs karretjes voor de "iets stevigere" mensen onder ons, moet lukken dusquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan wil ik wel mee.
Tenzij ze daar kortere mensen hebben dan hier in Nederland, want dan zie ik het nut er niet van in.
Ja maar dat is omdat America het dikste land ter wereld is. Ik heb gelukkig geen karretje nodig voor dikke mensen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ze hebben in Amerika zelfs karretjes voor de "iets stevigere" mensen onder ons, moet lukken dus
Ze zullen vast ook wel lange-mensen-karretjes hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat America het dikste land ter wereld is. Ik heb gelukkig geen karretje nodig voor dikke mensen.
schijt de kortere mensen, HIER moet ik in!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan wil ik wel mee.
Tenzij ze daar kortere mensen hebben dan hier in Nederland, want dan zie ik het nut er niet van in.
Supergaaf... maar hij schijnt nogal ruw te zijn..quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schijt de kortere mensen, HIER moet ik in!!!!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schijt de kortere mensen, HIER moet ik in!!!!!
[afbeelding]
Is dat the Incredible Hulk?quote:
Raging Bull.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Is dat the Incredible Hulk?![]()
Evengoedquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Raging Bull.
Ontzettend veel plezier! ( Ik ben er morgen nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ook slapen ... morgen nog een vaarwel post en dan zijn jullie een tijd van me af![]()
Top Thrill Dragsterquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets van de dragsterraceachtbaan.
* aai *quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Achtbanen zijn Eng..
Daar staan echt allemaal gave banen... Nemesis, Oblivion, Air ...quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:56 schreef Jerruh het volgende:
fijne reis herb!!!!!!.
jaah!!! maar the nemesis schijnt echt top te zijn! in alton towers!!!
Hai!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp goede reis!!!!Veel plezier!!!!!!
En hai!
Truste en veel plezier in Canadaquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ook slapen ... morgen nog een vaarwel post en dan zijn jullie een tijd van me af![]()
Hai, Waxxje!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp goede reis!!!!Veel plezier!!!!!!
En hai!
Prima.. Prima, we hebben het over achtbanen enzo.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Halleu!!! Hoe gaat het hier?
Ik ben echt ontzettend benieuwd!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kill Bill Volume 2 was een amusante film. Best wel geinige humor, al vond ik de vorige toch net iets leuker, en niet vanwege de afgehakte ledematen en fonteinen van bloed, maar gewoon, hij was iets leuker... anders...
desalnietemin... deel 2 is een goed opvolger, met humor.
Heb deel 1 niet gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend benieuwd!Nu nog iemand vinden die deel 1 gezien heeft, en zin heeft om met mij mee naar de bios te gaan..
Zal je deel 1 niet eerst zelf kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend benieuwd!Nu nog iemand vinden die deel 1 gezien heeft, en zin heeft om met mij mee naar de bios te gaan..
Dat is al een hele tijd terug gebeurd hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zal je deel 1 niet eerst zelf kijken?
Owww, Dan maar zoeken naar iemand die ook nog deel 2 wil zienquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd terug gebeurd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |