Ik zou die link weghalen, daar zijn al mensen voor geband.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
Nou moeten wij zeker zoeken naar een overeenkomst ??
Ik gok op "er kan allebei een komkommer in"
nog mensen interesse in de link van de foto's van katja ??
link
Afbeelding opslaan als...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
Als je toch bezig bent, kun je hier ook ff alles opslaan en naar mij sturen. http://www.dirkjanstrips.nlquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Afbeelding opslaan als...
Haal de URL ff weg, voordat je gezeik krijgt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
welke url ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Haal de URL ff weg, voordat je gezeik krijgt.
Geen dank, liever een tip (of bier natuurlijk - daar ben ik altijd mee over te halen en om te kopen)quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:42 schreef Bjoro het volgende:
bedankt voor de tip !
en, en, en.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:51 schreef Bluezz het volgende:
He?
Alweer een nieuwe
Word ik traag, oud of seniel?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kun je hier ook ff alles opslaan en naar mij sturen. http://www.dirkjanstrips.nl
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
welke url ?![]()
zo ben ik toch niet !!
kom je daar nu pas mee je loopt al bijna een dag achterquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
Nou moeten wij zeker zoeken naar een overeenkomst ??
Ik gok op "er kan allebei een komkommer in"
hij is gister de hele dag bezig geweest met die foto'squote:Op vrijdag 23 april 2004 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom je daar nu pas mee je loopt al bijna een dag achter![]()
![]()
jeetje weer meerkeuze .....quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:51 schreef Bluezz het volgende:
He?
Alweer een nieuwe
Word ik traag, oud of seniel?
't was vannacht weer iets te "gaaf"quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Gatverdamme!
Wie heeft er langs de pot gescheten?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
't was vannacht weer iets te "gaaf"![]()
Bluezz of JustSchoonmaak gaan er zo met de hoge druk spuit overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:40 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
pfafie toch
![]()
![]()
![]()
Dan zul je een zwaar weekend hebben in Weert!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:28 schreef mat_herben het volgende:
Je kan me herkennen aan me Ajax shirtje![]()
Nee, ik loop altijd als een bruisend stier door de stad in te hakken op alles wat ajax is!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:39 schreef mat_herben het volgende:
weert heeft massaal de feyenoord-ziekte?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, ik loop altijd als een bruisende gruizige stier door de stad
Je zal je hoed/pet/ding op zn hoofd er maar voor moeten houden.....quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Jammer dat hier geen foto's van SCH tussen zitten.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)m
die SCH toch ookquote:De politie Utrecht trof woensdagmiddag langs de A12 in de buurt van Doorn een bejaarde man die, gekleed in roze, richting Arnhem aan het wandelen was.
De 77-jarige man uit Doorn was gekleed in een roze spijkerpakje, kort rokje en jasje met daaronder zuurstokroze panty's. Hij zei al meer dan zestig jaar langs de rijksweg te wandelen en snapte niet waar alle drukte over was. De politie gaf de man een lift naar de afslag Doorn waar hij zijn wandeltocht voortzette. Volgens de politie was hij niet in verwarde staat.
Woensdag is bij ons stuntdag, m.a.w. de examenstudenten gaan wat doen. (Ik zou niet weten wat)quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:43 schreef tuindwerg het volgende:
Dag lieve Hools!![]()
Hier bijna hetzelfde als bij Inq... Maandag en dinsdag nog naar school (woensdag niet), dan vakantie, en dan van 8 t/m 15 mei Rome! Best tof.![]()
Waarom zijn we trouwens woensdag en vooral donderdag ook vrij![]()
Laatste lesdag hadden wij al gehad! Woensdag is onze ijsvrij-dag, die stond eerst ook overal als 'reserve-vakantiedag'. Maar dan snap ik dus de donderdag bij ons niet...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Woensdag is bij ons stuntdag, m.a.w. de examenstudenten gaan wat doen. (Ik zou niet weten wat)
Donderdag was zo'n 'ijsvrij' dag, waarvan elke school er geloof ik 2 krijgt om te gebruiken als het weer te slecht is. (in de winter)
Als dat niet zo is mag je het vrijelijk besteden.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz heeft ook weekend, ik vier het lekker aan de kust bij mijn
dus bij je baas doe je niks zekerquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:24 schreef Bjoro het volgende:
zal alleen wel 3x zo hard moeten werken als bij mijn baas !!!
jij snapt het PH !!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus bij je baas doe je niks
druk met het huisje dus?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij snapt het PH !!!!
Tot over 2 weken allemaal![]()
![]()
![]()
Hools 330 denk ik !
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij snapt het PH !!!!
![]()
![]()
Hools 330 denk ik !
Ik ga voor 329.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij snapt het PH !!!!
![]()
![]()
Hools 330 denk ik !
Als een soort wisselbeker?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
*schuift breezahwijffie door naar zjroen
het beruchte meisje?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Het meisje houdt van; niet gespierde mannen met borsthaar!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:54 schreef zjroentje het volgende:
En trouwens, ik moet jou ook niet klaas vaak.![]()
Waarom trouwt dat kutje niet doordeweeks.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Mabel.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
* Legolas_Greenleaf groet iedereen!
Lekker, 2 weken meivakantie.
Oh, díe...quote:Rondje op kosten van Mabel.
Wélke mailtjes?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze wilde eerst de mailtjes afwachten
Ik ga voor D: ik heb een biertekortquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
We noteren 1 C.
Das toch geen ontdekking!quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ga voor D: ik heb een biertekort![]()
A zie dit forum of VIquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:44 schreef Inquistor87 het volgende:
ik wil wel overal een bron van.
Welquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Das toch geen ontdekking!
Waar op vi?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
A zie dit forum of VI
B ga mokkelen punt en el
C zie de FP
Keek er de hele tijd overheenquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Staat het bericht op, op VI.nl
Yupquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ben je er al uit om te stemmen?
Dat is dan een keer andersom.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Katja rukt op.......
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is dan een keer andersom.
bier en een goede film maken de avond wel goedquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Dat moet nog blijken PH
Pulp Fiction vanavond. Neem je de reclames en de afbreking van de film op de koop toe ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bier en een goede film maken de avond wel goed
kijk bijna nooit films op tv met die irri reclames, dus het wordt een dvdtjequote:Op vrijdag 23 april 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pulp Fiction vanavond. Neem je de reclames en de afbreking van de film op de koop toe ?
idd dat schiet niet op, voor je weer in de film zit is de volgende reclame al weerquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
Same here. Laatst weer geprobeerd bij Good Fellas. Was weer heel erg.
sbs6 vermijd ik al helemaal met filmsquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:24 schreef Thetallguy het volgende:
Wees blij dat er geen Hart van Nederland doorheenzit joh
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
't is idd een rustig dagje vandaag
Wij zijn zelf-regulerend.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:53 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Heb vanmiddag heerlijk rondje gegolfd en ben vandaag tot nu toe niet online geweest, maar zo te zien heb ik niet veel gemist.
Óf je leest even eerder hier.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik zie trouwens dat je de hools lijst keurig bijgewerkt hebt
quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
daar staat het ook ja
Ik ook, van ken 'm uit een nummer van Dana geloof ik, iig zo'n soort nrquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Fuck, ik kan Ezechiel 25:17 nog meelullen ook
is dit een hallo of een welterusten ???quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
pakt witte stok met rode rode strepen en zwaait terug !!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:37 schreef SCH het volgende:
Het is een zwaaitje, blinde
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:49 schreef Doc het volgende:
Ik weet het niet hoe het met de rest van de wereld staat, maar ik ben VERLIEFD!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !![]()
Doc (in) the cheating mo(o)dquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:49 schreef Doc het volgende:
Ik weet het niet hoe het met de rest van de wereld staat, maar ik ben VERLIEFD!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !![]()
zal ook weer niet eensquote:Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen Utrecht Centraal en Arnhem
Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:08 schreef pascalheister het volgende:
mogguh
* Legolas_Greenleaf gaat straks naar utrecht toe, ff shoppen
Op een fust zeker?quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben ook verliefffffffffffffffffffffd
LOLquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
Hij heeft JA gezegd, beetje nichterig dat wel Joaoaoaoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Verliefd, verliefd. Misschien ben ik dat ook wel. Maar ja, op wie? Zoveel leuke meisjesquote:Op zaterdag 24 april 2004 03:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben ook verliefffffffffffffffffffffd
suc6 mitt!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:42 schreef mitt het volgende:
moge..
zometen maar weer ballen :}
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Op een fust zeker?![]()
Fijn dat je het leuk vindt, maarreh, vertel eens wat meer? Niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo, we willen alleen maar alles wetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In Utrecht is hetquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:37 schreef pfaf het volgende:
goedemiddag!
Wát een weerDat wordt de hele middag terras
In Twente is het nu al de hele week volop zon, +/- 17 graden en ik heb de hele week nog geel druppel rgen gezienquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
In Utrecht is het
Precies, praat het of moet je haar eerst oppompen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vindt, maarreh, vertel eens wat meer? Niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo, we willen alleen maar alles weten
ja zoiets hebben wij morgen ook.. zal wel druk bellen worden om uitslagen binnen te krijgen!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En als het eerste wint, een andere ploeg verliest of nog een andere en de andere dan weer wint hebben we feest... zo ongeveer
astu, 1 cassis extra sterkquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Cassis...
Ben gesloopt.
Cassis met extra ijs mag ik hopen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
astu, 1 cassis extra sterk
Op wie op wie op wie?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Middag
Ik ben ook verlieeeeeeefd.
Zit er niks leuks in je korfbal team?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ben ik nou de enige die niet verliefd is?![]()
Op een wei?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Op wie op wie op wei?
Ken je toch niquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Op wie op wie op wei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen gemengd douchen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zit er niks leuks in je korfbal team?Gemengd douchen toch?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ken je toch ni.
Maar ok omdat jij het bent zal ik een tip geven:Les 1, hoe trapt men open deuren in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Hoezo ik kon toch ook net als SCH zijnquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Les 1, hoe trapt men open deuren in.
Jou kennende, nee.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoezo ik kon toch ook net als SCH zijn.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ken je toch ni.
Maar ok omdat jij het bent zal ik een tip geven:Dat scheelt dus meteen 3 miljard mensen. Gaat goed zo. Blond of brunette? Dan kan er weer 2 miljard gewist worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff vermoeiend. Zeg nou. Vertel vertel. Ik zal t niet verder vertellen. Wat zijn je kansen?
Kalverliefde, schattig
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
Hehequote:Op zaterdag 24 april 2004 13:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat scheelt dus meteen 3 miljard mensen. Gaat goed zo. Blond of brunette? Dan kan er weer 2 miljard gewist worden.
Pfff vermoeiend. Zeg nou. Vertel vertel. Ik zal t niet verder vertellen. Wat zijn je kansen?
Kalverliefde, schattig
Maar er zit dus ook niks leuks in je team?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, geen gemengd douchen.
Klas, nee, niet echt. Ik kan er mee omgaan, daar niet van.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar er zit dus ook niks leuks in je team?
En je klas dan? En de kassameisjes dan?
Das een van de stappen naar succes man!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kassameisjes? Wanneer ben ik voor het laatst in een supermarkt geweest?![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Das een van de stappen naar succes man!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Middag! Klein rondje op mijn kosten, omdat ik de PSV-fansite gehaald heb.
Knap, intelligent, doortastend, creatief, welbespraakt? Lijkt me wat veelgevraagd op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoezo ik kon toch ook net als SCH zijn.
nog één frisje dan, voor het zuipen weer begintquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Middag! Klein rondje op mijn kosten, omdat ik de PSV-fansite gehaald heb.
Hopelijk vanavond een rondje op kosten van een ASWH-speler die Quick Boys van de titel heeft gehouden. Ga er straks heen.
Er staat een link naar mijn FP-column op.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]vertel
Op dat eloquente na, haalt die rest wel al een beetje.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap, intelligent, doortastend, creatief, welbespraakt? Lijkt me wat veelgevraagd op jouw leeftijd
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op dat eloquente na, haalt die rest wel al een beetje.
Leuke columnquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er staat een link naar mijn FP-column op.
Die vond ik errug goed.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:42 schreef pascalheister het volgende:
het wordt 25th Hour vanavond
laterzz
Vertel eens johquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:45 schreef Doc het volgende:
verder raad ik iedereen nog de film SPUN aan!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Doc (in) the cheating mo(o)d
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:43 schreef Thetallguy het volgende:
Gisteren op het strand een tweeling gezien, jaar of5 oud. Papa roept de ene 'Zinedine!' ik hoopvol luisterend of de ander 'Diego' oid heette, was het Nourdin
Dan maak ik het ook comleet door te vertellen hoe fantatisch leuk mijnquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:51 schreef SCH het volgende:
Erg CDA hoor, Doc
Die stomme SCH zou nu zeggen: alleen jammer van hun vaderquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan maak ik het ook comleet door te vertellen hoe fantatisch leuk mijndochtertjes
zijn.
Morgen naar Brant Bjork en Nick Olivieri (stonerrock). Mijn oudste dochtertje gaat ook meequote:Op zaterdag 24 april 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
[/me=SCH] gaat wellicht vanavond naar The Levellers, als er nog kaarten zijn en de luim goed is[/me]
En ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Die stomme SCH zou nu zeggen: alleen jammer van hun vader![]()
Ik heb je niet eens gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:37 schreef pascalheister het volgende:
middag
* ErikT is weer terug van utrecht
nee ik jou ook niet, 3 uur lopen zoeken voor niksquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gezien.
naar mij?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ik jou ook niet, 3 uur lopen zoeken voor niks
Er waren heel veel meisjes jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Volgens mij naar iemand om ook verliefd te zijn.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Er waren heel veel meisjes ja
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Lekker, zo'n werkdag.
heb je niet iemand zien wapperen met de PSV flag dan? dat was ikquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Had je ff moeten zeggen, had ik mn PSV vlag buiten gehangen
Heb je blik en veger?quote:
Wel een bezem. Ik veeg je wel ff naar een terrasquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je blik en veger?
Dan kun je me bij elkaar vegen.
Dilemma.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:10 schreef ErikT het volgende:Het grasveld ziet er zo aantrekkelijk uit, niet minder doordat er een heel mooi meisje op ligt...
En ik moet nu naar de trein
waar gaat de reis heenquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:10 schreef ErikT het volgende:Het grasveld ziet er zo aantrekkelijk uit, niet minder doordat er een heel mooi meisje op ligt...
En ik moet nu naar de trein
Mn ouders en de hockeywedstrijd morgen. Maar ik ben dus weg...quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen
Ik voor het grasveld en een voetbal.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:25 schreef PogueMahone het volgende:
Ik was voor het grasveld en het meisje gegaan![]()
Mooie titel voor een roman - Het grasveld en het meisje, door Erik T.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:25 schreef PogueMahone het volgende:
Ik was voor het grasveld en het meisje gegaan![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:31 schreef zjroentje het volgende:
Is dat niet wat te veel eer.
Ik bedoel, 'denkend' ....
Wat een fantastische dingen maak jij ook meequote:Op zaterdag 24 april 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
* PogueMahone heeft tien euro vergokt, een boek gekocht en een bananenmilkshake gedronken en gaat nu verder met de vloer schilderen
ze zijn te koop hoorquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Ik wil ook een bananenmilkschake.
Die moeten we hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:34 schreef SCH het volgende:
en hij smaakte heel chemisch
Altijd gedacht dat ik Rob was...quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:36 schreef zjroentje het volgende:
Moet je niet gaan verven, Nico?
Bedankt manquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:39 schreef PogueMahone het volgende:
Bij het verven van de vloer moet je wel in de gaten houden dat je jezelf niet in een hoekje verft
want dan kun je niet meer weg
ja, ik denk ik meld het evenquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedankt man![]()
Ik ben even in overleg met de katten hoe we dit gaan oplossen...ze lijken bereid mee te werken
Kijk - da's vet manquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:42 schreef zjroentje het volgende:
Zodadelijk al aan de friet.
errug schlim van jequote:Op zaterdag 24 april 2004 16:42 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ja, ik denk ik meld het even
anders is het ook zo vervelend he
er gaat vast wel iets anders mis, verf op het parket of zoquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef PogueMahone het volgende:
nouja, het is niet zo dat ik weer zo nodig klussende nichten aan moet vallen...
het is meer goedbedoeld advies zodat al dat werk niet voor niets is geweest
het kan natuurlijk ook heel gezellig worden, met al die verf enzoquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
er gaat vast wel iets anders mis, verf op het parket of zo
Die buik komt natuurlijk niet vanzelf aanwaaien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk - da's vet man
Heeft je vader die extra schuur voor jouw kleding al af dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:![]()
Bijna! Ik heb vandaag 3 broeken gekocht en een paar schoenen besteld!
bier!quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:03 schreef zjroentje het volgende:
Ow Suzie Q.
Ow Suzie Q.
Nu Lodi!quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:04 schreef PogueMahone het volgende:
en CCR
Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
Heeft je vader die extra schuur voor jouw kleding al af dan?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef SCH het volgende:
Weet je eigenlijk wel dat ik een jasje uit de FR casuals serie heb
Ja - ik heb uit de winkel nog met een voetbalmaat gebeld of ik het wel kon makenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je meent het?
Mat_Herben was dit weekend toch in Weert?quote:Gepeste leerling neemt trein naar huis
Pesterijen door klasgenoten kunnen tot vervelende situaties leiden. Niet alleen voor de gepeste, maar ook voor zijn ouders en leraren. Zeker als de leerling besluit van een schoolkamp weg te lopen en de trein naar huis neemt.
Dit was het geval bij een 14-jarige Rotterdamse scholier. Hij was de pesterijen van zijn medeleerlingen zo beu dat hij wegliep van het vakantiepark in Weert en zonder iets te zeggen de trein naar huis nam.
Toen de jongen om elf uur 's avonds nog niet aanwezig was, besloten de leraren de politie in te schakelen. Juist toen alles klaar stond om met de zoekactie te beginnen, wist de Rotterdamse politie te melden dat de knul veilig thuis aangekomen was.
Ja en dan alleen maar witte bladzijdes, want nu is ze dus wegquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooie titel voor een roman - Het grasveld en het meisje, door Erik T.
Hier nog één.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Biertje graag.
Voetbaltechnisch weer een knap waardeloze dag.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hier nog één.
Wat is er met jou?
Bier dus!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch weer een knap waardeloze dag.
En daarbij ben ik supergaar.
Jij snapt me.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bier dus!
Mannen onder elkaar he!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij snapt me.
en dat met dit weer...quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
Ik zit nu maar wat kansloos een zooi mp3's van een ID-tag te voorzien voor m'n mp3 cd's.
das dan wel weer okéquote:Onder het genot van de Best Of Creedence Clearwater Revival.
Ken de naam wel, de muziek niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
MM, ken jij de Fish Brothers?
(of iemand anders?)
Asjeblieft. Een pint Guinnessquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Biertje graag.
Nee dat niet. Als controlerende middenvelder wordt dat ook lastig bij onsquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Netjes mitt. Gescoord?
Tja.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee dat niet. Als controlerende middenvelder wordt dat ook lastig bij ons
Had dat je daarom moeite om het middenveldtoernooi te organiseren ?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee dat niet. Als controlerende middenvelder wordt dat ook lastig bij ons
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:41 schreef zjroentje het volgende:
En? Had je controle?
Vind je?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:16 schreef zjroentje het volgende:
Nee Doc, dit is een gigantische boutdag.
Met code #19?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Niet de beste, wel als eerste op het wedstrijdformulier.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het anders best een leuk dagje hoor
Mwao, de Zidane staat naast me op het middenveld, dus moet wel werken. Als ie weggaat is het mijn beurtquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Mitt is de bijter van de ploeg, type Keane. Onmisbaar. Niet de beste, wel als eerste op het wedstrijdformulier.
Iets voor Rebecca Loos.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Dus een knecht met potentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |