stond vanochtend in de krant... (ja de telegraaf ja...)quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:50 schreef Youssef het volgende:
Meer info![]()
Spannend
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
stond vanochtend in de krant... (ja de telegraaf ja...)
daarom vraag ik het ook.. en zo onbetrouwbaar is de telegraaf nou ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:53 schreef xman het volgende:
[..]
Oh de telegraaf..ja das weer een ander verhaal..als ziij het zeggen moet ik echt Amsterdam uit.
Nou toedeledokie!
Terrorist attack?quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Er schijnt op internet een oproep rond te zweven aan ale moslims om op koninginnedag NIET in Amsterdam te zijn.
Iemand die hier meer van weet, en wat vinden jullie ervan?
Jezus als ze die shit maar niet gaan geloven en koninginnendag gaan afblazen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Terrorist attack?
Ik ben benieuwd of het nu een oproep is voor moslims of tegen moslims, maar ik ben er sowieso niet tijdens koninginnedag, dus misschien mis ik wel wat moois.quote:'Moslims mijden hoofdstad op koninginnedag'
Moslims in ons land worden opgeropen op Kninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten.
Op internet wordt een kettingmail verspreid waarin die oproep wordt gedaan: , aldus woordvooerster Elly Florax van de Amsterdamse politie, die inmiddels een onderzoek is gestart naar de herkomst van de boodschappen. "We bekijken serieus of de afzenders van de mailtjes te traceren zijn", zegt Florax.
"Tot dusver hebben we niet echt een idee in welke hoek we het moeten zoeken." Florax zegt dat de mailtjes ale en tijdje de ronde doen. "Je weet nooit hoe serieus je de boodschap moet nemen, vandaar dat we een onderzoek doen naar de herkomst."
Telegraaf, pagina 9![]()
![]()
'Ze' zijn toch al in Nederlandquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen ze gewoon niet in Nederland zijn, en dan ook in de periode na Koninginnendag.
De oproep is voor de Moslims, om op koninginnedag niet in Amsterdam te zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nu een oproep is voor moslims of tegen moslims, maar ik ben er sowieso niet tijdens koninginnedag, dus misschien mis ik wel wat moois.
Maar dat zou kunnen betekenen dat er rechtse ballen komen om de boel te verzieken daar (dreigementquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De oproep is voor de Moslims, om op koninginnedag niet in Amsterdam te zijn.
* Banaanvraag voor Youssef!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar dat zou kunnen betekenen dat er rechtse ballen komen om de boel te verzieken daar (dreigement) of dat er een aanslag zal worden gepleegd en men geen moslims slachtoffer wil laten worden (advies
).
Of het is gewoon iemand die eens gezellig wil stappen zonder gezeik![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Haha maar je tekst ge-edit strolie?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen ze gewoon niet uit Nederland vertrekken, en dan ook in de periode na Koninginnendag.
Banaanvraag voor Toeps!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:15 schreef Toeps het volgende:
* Banaanvraag voor Youssef!
Waarom die smilie achter advies? Keur je terroristiche akties goed dan?
Omdat ik het zwaar debiel vind dat iemand een smilie post als het over een mogelijke terroristische aanslag op Koninginnedag in Amsterdam gaat.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:18 schreef xman het volgende:
[..]
Haha maar je tekst ge-edit strolie?
[..]
Banaanvraag voor Toeps!
Waarom niet reageren op de opmerking van Strolie75 en wel op een smilie van Youssef!![]()
En bij deze concludeer ik dat je het niet zwaar debiel vindt wat Strolie75 zegt!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Omdat ik het zwaar debiel vind dat iemand een smilie post als het over een mogelijke terroristische aanslag op Koninginnedag in Amsterdam gaat.
Correct.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:22 schreef xman het volgende:
[..]
En bij deze concludeer ik dat je het niet zwaar debiel vindt wat Strolie75 zegt!![]()
ach ik wil even zeggend at ik de mening van strolie deel in die zin de het woordje moslim van mij part vervangen mag worden door gelovigen en nederland door aardequote:Op vrijdag 23 april 2004 08:22 schreef xman het volgende:
[..]
En bij deze concludeer ik dat je het niet zwaar debiel vindt wat Strolie75 zegt!![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
* Banaanvraag voor Youssef!
Waarom die smilie achter advies? Keur je terroristiche akties goed dan?
Ach ja..dan heeft hij geen recht van spreken, want dan is hij net zo'n hater als al die terroristen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Correct.![]()
ehmmm ik geloof in mezelf, moet ik dan ook deze planeet verlatenquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach ik wil even zeggend at ik de mening van strolie deel in die zin de het woordje moslim van mij part vervangen mag worden door gelovigen en nederland door aarde
Pfff, moeilijk hè, het verschil tussen een fout geintje en een opmerking waarmee terrrorisme wordt goedgekeurrd van elkaar onderscheiden...quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ja..dan heeft hij geen recht van spreken, want dan is hij net zo'n hater als al die terroristen.
Rascist = Terrorist!
Ja, en het liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ehmmm ik geloof in mezelf, moet ik dan ook deze planeet verlaten
pffft ongelovigequote:Op vrijdag 23 april 2004 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
Ja haha dat je voor het gemak de opmerking van Strolie75 over het hoofd zag was heel grappig ja!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk hè, het verschil tussen een fout geintje en een opmerking waarmee terrrorisme wordt goedgekeurrd van elkaar onderscheiden...
Racist is trouwens zonder s, en een racist is echt niet gelijk aan een terrorist. Huilie!
Pfff, er zit wel enigszins verschil tussen die twee opmerkingen hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:42 schreef xman het volgende:
[..]
Ja haha dat je voor het gemak de opmerking van Strolie75 over het hoofd zag was heel grappig ja!![]()
Ja, namelijk dat je erg graag mijn opmerking verdraait.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pfff, er zit wel enigszins verschil tussen die twee opmerkingen hoor!
dan is dat zonde van al die gezellige feestenquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
en wat als er nu wel iets geberud daar wat dan ?
hoop dat het een storm in glas water is maar als........
Oh, leg dan maar even uit wat je wél bedoelt met die smilie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je erg graag mijn opmerking verdraait.
Die smiley staat voor de ondergang van de zionisten en de verderfelijke honden en varkens van de westerse wereld.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, leg dan maar even uit wat je wél bedoelt met die smilie.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die smiley staat voor de ondergang van de zionisten en de verderfelijke honden en varkens van de westerse wereld.
Ok ok...nou ik nou ik...wat voor politieke boodschap zie jij in deze:quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die smiley staat voor de ondergang van de zionisten en de verderfelijke honden en varkens van de westerse wereld.
Dat ik nu meteen naar school moetquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:00 schreef xman het volgende:
[..]
Ok ok...nou ik nou ik...wat voor politieke boodschap zie jij in deze:smilie?
Ik denk dat jij beter naar de psycholoog kan gaan. Alhoewel, je bent al zo ver gebrainwashed, daar kan geen psycholoog tegenop.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
En Toeps,, ga naar de psycholoog ofzo
Lieve lieve toeps, het zal je niet ontgaan zijn dat we je reactie met enige humor proberen te benaderen, helaas is het niet anders dan triest te noemen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wil je niet serieus antwoorden?
Bron?quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Er schijnt op internet
AMSTERDAM - Moslims in ons land worden opgeroepen op Koninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bron?
oooooh, de sensatiekrant van in slaap gesukkeld nederlandquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:52 schreef TimmyAsd het volgende:
stond vanochtend in de krant... (ja de telegraaf ja...)
Yep, een hoop infidels bij elkaar. Die varkenssate eten. En -blasfemie!- een onbekende godheid vereren ("Oranje Boven"). Die dienen dus naar het eeuwigbrandende hellevuur gestuurd te worden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:06 schreef RealLife het volgende:
Is natuurlijk wel een aardige symbolische en drukke dag voor onze moslimbroeders om wat westerse barbaren uit elkaar te laten spatten
kwart voor 12?quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Stel dat er echt een aanslag gepleegd wordt en bijna alle moslims zijn inderdaad de stad uit gegaan, dan weet je wel hoe laat het is.
MikeyMo weet iets wij niet wetenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kwart voor 12?
Youssef, Banshee, Kirmizi, Meh7 ...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:29 schreef Sphere het volgende:
Heeft iemand die mail? Post hem hier dan even?
Mutant01quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Youssef, Banshee, Kirmizi, Meh7 ...
Trojan ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef Toeps het volgende:
http://www.pim-fortuyn.nl(...)ID=25039&whichpage=2
Die knakker bovenaan de pagina had een vooruitziende blik?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heel grappig dit soort dingen NOT.
Mocht er wel een aanslag komen, dan moeten ze gewoon de moslims vogelvrij verklaren. Het is nu wel mooi geweest met de overlast.
De mensen die 'm niet 20 keer doorstuurden kunnen hier helemaal niet meer posten hoor;)quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:29 schreef Sphere het volgende:
Heeft iemand die mail? Post hem hier dan even?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mensen die 'm niet 20 keer doorstuurden kunnen hier helemaal niet meer posten hoor;)
quote:Let op: Deze mail brengt ongeluk als je hem niet doorstuurt. Allah (zijn naam zij geprezen) staft degene die deze mail delete!
Hij die deze mail echter aan tenminste 20 broeders doorstuurt, zal voorspoed en geluk vinden. Hij die deze mail aan minstens 100 broeders doorstuurt, krijgt een jonge maagd in het hiernamaals.
Mohamed uit Appelscha stuurde deze mail niet door. Een uur later werd hij geschept door een bestelbus.
Echt waar!
Psssst, geintje.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Alleen al aan de manier van schrijven zie je dat het een grap is. Mohamed uut Appelscha, hoe verzin je het. Maar misschien kan Gelly even checken of het waar is, het ligt vlakbij Roden.
En waar staat dan dat ze niet in Amsterdam moeten zijn die dag?
Dat zeg ik: Gamma!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Psssst, geintje.
Hè Gia, hadden ze naast je hartoperatie je aderen niet goed ontstopt? Volgens mij krijgen je hersenen niet genoeg zuurstof.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:15 schreef Gia het volgende:
Moeten ze vooral doen, willen ze nog geaccepteerd worden in Nederland. Nederlanders zijn nu al de agressie van de moslimjeugd beu, maar na een aanslag kunnen moslims het helemaal vergeten in Nederland. Ja, helaas ook de goeie.
Nee, jij bent helemaal lekker met je "terreur mag zegevieren" ondertitel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hè Gia, hadden ze naast je hartoperatie je aderen niet goed ontstopt? Volgens mij krijgen je hersenen niet genoeg zuurstof.
Rot toch op met je schijnheilige gezeik, of er nu wel of geen aanslagen komen. Blij zul je zeker zijn en je zult ze nog steeds evengoed op elk punt willen pakken!Hypocrieten
Als je vriendin lekker is dan wil ik er wel een paar keer overheen gaan hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, jij bent helemaal lekker met je "terreur mag zegevieren" ondertitel.![]()
Je bent de belichaming van het verkeerde soort hier.
Heb je nog niet genoeg geoefend op je moeder?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je vriendin lekker is dan wil ik er wel een paar keer overheen gaan hoor
Ik dacht eerlijk gezegd dattie al met zijn laptop op de hangplek stond.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:54 schreef livEliveD het volgende:
Ga's buiten spelen allebij!![]()
Eej! Da's overspel! Foei!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je vriendin lekker is dan wil ik er wel een paar keer overheen gaan hoor
Post es!quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:02 schreef Youssef het volgende:
Hmm, mailtje gelezen
Het lijkt me puur een kneuzen grap: "Haha, kijk die moslims toch allemaal vertrekken"
Ah ik heb je aandacht zo te zienquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:55 schreef Youssef het volgende:
Ik wou niet dermate stigmatiseren door te veronderstellen dat het zijn eigen laptop niet zou zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:03 schreef nikanoru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
Post es!
Staat gewoon op de FPquote:>AANSLAG OP KONINGINNEDAG IN AMSTERDAM/ ATTACK PLANNED ON QUEENSDAY IN AMSTERDAM
>
>Verzonden :
>maandag 19 april 2004 10:43:36
>
>DEAR FRIENDS, THERE HAS BEEN A LACK OF INFORMATION THAT HAS BEEN SPREAD TO ALL MUSLIMS IN AMSTERDAM IN THE MOSQUEES, NOT TO GET DOWN TO AMSTERDAM CENTRAL ON QUEENSDAY 30-04-2004 CUZ THERE IS AN ATTACK PLANNED, SO PLEASE PASS THIS TO ALL YOUR FRIENDS WHO YOU THINK ARE PLANNING TO GET DOWN TO AMSTERDAM.
>
>LIEVE VRIENDEN, ER IS WAT INFORMATIE AAN DE MOSLIMS DOORGEGEVEN IN DE MOSKEES DAT ER OP KONINGINNEDAG EEN AANSLAG GEPLEEGD ZAL WORDEN IN AMSTERDAM CENTRAAL, WEES ZO VRIENDELIJK DEZE INFORMATIE TOE TE STUREN AAN AL JE KENNISSEN DIE JE DENKT DAT NAAR AMSTERDAM GAAN OM KONINGINNEDAG TE VIEREN
>
>ONE LUV GOD BLESS.
Heel netjens.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik wou niet dermate stigmatiseren door te veronderstellen dat het zijn eigen laptop niet zou zijn.
Thanks anyway.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon op de FP
Respect voor je broquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik wou niet dermate stigmatiseren door te veronderstellen dat het zijn eigen laptop niet zou zijn.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:14 schreef ShaoliN het volgende:
Of ben jij een van de bommenplaatsers?
Wie denk je dat er verantwoordelijk was voor de aanslagen in de VS?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
![]()
Fokkers doen zulke dingen toch niet![]()
Je hebt de laatste tijd toch niet al te goed opgelet bij natuurkunde en scheikunde hoop ik?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Respect voor je bro! Maar ik zit nog op school, dus een laptop van mijn baas zit er nog niet in
![]()
Dan ben ik in Istanbul, misschien dat daar dan ook wel wat te beleven is voor het wereldnieuwsquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:14 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed Youssef, jij bent dus niet in Amsterdam met koninginnedag? Of ben jij een van de bommenplaatsers?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon op de FP
Er is een gebrek aan informatie onder alle moslims in Amsterdamse moskeeen verspreidquote:>DEAR FRIENDS, THERE HAS BEEN A LACK OF INFORMATION THAT HAS BEEN SPREAD TO ALL MUSLIMS IN AMSTERDAM IN THE MOSQUEES, NOT TO GET DOWN TO AMSTERDAM CENTRAL ON QUEENSDAY 30-04-2004 CUZ THERE IS AN ATTACK PLANNED, SO PLEASE PASS THIS TO ALL YOUR FRIENDS WHO YOU THINK ARE PLANNING TO GET DOWN TO AMSTERDAM.
Van het nivo "all your base are belong to us".quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Er is een gebrek aan informatie onder alle moslims in Amsterdamse moskeeen verspreid![]()
Geen familiebezoek dit jaar.....?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dan ben ik in Istanbul, misschien dat daar dan ook wel wat te beleven is voor het wereldnieuws
echt zeer geloofwaardig..quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:
>AANSLAG OP KONINGINNEDAG IN AMSTERDAM/ ATTACK PLANNED ON QUEENSDAY IN AMSTERDAM
>
>Verzonden :
>maandag 19 april 2004 10:43:36
>
>DEAR FRIENDS, THERE HAS BEEN A LACK OF INFORMATION THAT HAS BEEN SPREAD TO ALL MUSLIMS IN AMSTERDAM IN THE MOSQUEES, NOT TO GET DOWN TO AMSTERDAM CENTRAL ON QUEENSDAY 30-04-2004 CUZ THERE IS AN ATTACK PLANNED, SO PLEASE PASS THIS TO ALL YOUR FRIENDS WHO YOU THINK ARE PLANNING TO GET DOWN TO AMSTERDAM.
>
>LIEVE VRIENDEN, ER IS WAT INFORMATIE AAN DE MOSLIMS DOORGEGEVEN IN DE MOSKEES DAT ER OP KONINGINNEDAG EEN AANSLAG GEPLEEGD ZAL WORDEN IN AMSTERDAM CENTRAAL, WEES ZO VRIENDELIJK DEZE INFORMATIE TOE TE STUREN AAN AL JE KENNISSEN DIE JE DENKT DAT NAAR AMSTERDAM GAAN OM KONINGINNEDAG TE VIEREN
>
>ONE LUV GOD BLESS.
fok!t bush ook?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wie denk je dat er verantwoordelijk was voor de aanslagen in de VS?
Lekker makkelijk voor terroristen, angsthazen als de Nederlanders zijn is er helemaal geen aanslag nodig om paniek te veroorzaken. Wij zijn veilig voor Al-Quada.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:02 schreef Ericjuh het volgende:
iedereen zegt nu wel nep dit net dat...
maar er zijn nu heeeeeel wat mensen die zich wel 2x bedenken voor dat ze nu naar amsterdam gaan...
het kan idd een (zieke) grap zijn.. maar kan ook echt wezen...
in iedergeval kost dit grapje amsterdag klauwen vol geld... denk nu maar eens aan extra beveiliging
Ik denk niet dat er zo heeeel veel mensen zijn die nu ineens niet meer naar Amsterdam gaan hoor..quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:02 schreef Ericjuh het volgende:
iedereen zegt nu wel nep dit net dat...
maar er zijn nu heeeeeel wat mensen die zich wel 2x bedenken voor dat ze nu naar amsterdam gaan...
het kan idd een (zieke) grap zijn.. maar kan ook echt wezen...
in iedergeval kost dit grapje amsterdag klauwen vol geld... denk nu maar eens aan extra beveiliging
Ik wel hoor ! Gsm + auto v/d zaak + betaald fokken !quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Respect voor je bro! Maar ik zit nog op school, dus een laptop van mijn baas zit er nog niet in
![]()
En dan is er ook nog de voorwaarde dat je wel moet kunnen lezen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:30 schreef Againzender het volgende:
De bron is een kettingmail die al een tijdje ronddwaalt op het internet. En over het algemeen staat er een hoop onzin in dat soort mail
quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:41 schreef RoelRoel het volgende:
Ik had gehoord dat alle moslims met koniginnedag massaal zouden vertrekken en terug gingen naar de kali kali woestijn.
niet doenquote:Op zaterdag 24 april 2004 02:41 schreef RoelRoel het volgende:
Ik had gehoord dat alle moslims met koniginnedag massaal zouden vertrekken en terug gingen naar de kali kali woestijn.
Da's r één die t snapt...quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach ik wil even zeggend at ik de mening van strolie deel in die zin de het woordje moslim van mij part vervangen mag worden door gelovigen en nederland door aarde
Gevaarlijke instelling. Ik zou op dit moment zoals de situatie nu is, al mn plannen laten vallen en niet naar A'dam gaan, ookal zijn t maar geruchten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef Gianluca het volgende:
JE moet zowieso nooit toegeven aan die lui, dsu gewoon lekker met zn allen naar Amsterdam
je neemt het dus erg serieusquote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef Mariechjen het volgende:
[..]
Gevaarlijke instelling. Ik zou op dit moment zoals de situatie nu is, al mn plannen laten vallen en niet naar A'dam gaan, ookal zijn t maar geruchten.
Toegeven mn kont, mn leven is me meer waard, k heb t r niet voor over mn hele leven getekend te zijn om in A'dam een nacht te kunnen springen...
Een hoax indeed, maar mensen worden er bang van, omdat het WC-papier van wakker Nederland het brengt alsof het waar is.quote:Op maandag 26 april 2004 21:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je neemt het dus erg serieus![]()
tis een hoax, en nog een slechte ook..
Dat is het!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
ey ik kom dan wel ff langs. bel je welquote:Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef tjarie het volgende:
hmmz yow timzz.. ik lees hier dat iedereen het in zn mailbox krijgt maar wat vind je van deze dan .. er blijkt een man te zijn die naar alle moslims toeloopt om te zeggen dat ze niet op koninginedag moeten komen naar de stad.
aan de ene kant denk je wow oppassen...
maar denk is ff na als dat echt zo zou zijn dan gaan ze dat toch niet ff doorlulle aan wat kids op straat en mails zodat alles tegengehouden kan worden...
mja iig ik werk die dag in de stad dus mocht t zo zijn.. leuk jullie gekend te hebben
Kon dat maar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:41 schreef RoelRoel het volgende:
de volgende keer geen dikke jas meenemenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:13 schreef xman het volgende:
En wat hebben we allemaal geleerd vandaag?![]()
Precies wat we al wisten: Dat de Telegraaf de Prive van rechts Nederland is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:13 schreef xman het volgende:
En wat hebben we allemaal geleerd vandaag?![]()
Juist ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:57 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Precies wat we al wisten: Dat de Telegraaf de Prive van rechts Nederland is.
Ik was in Amsterdam (op 30 aprilquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:05 schreef xman het volgende:
Nou wat een aanslagen gister!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |