Herken je dit gebruiksvoorwerp?quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:09 schreef Megumi het volgende:
Slaap wat is dat.
w8, ik heb iets dergelijks wel eens gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Herken je dit gebruiksvoorwerp?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
w8, ik heb iets dergelijks wel eens gezien.
*achter monitor omkijkt*
verrek!
precies, een achterhaald fenomeen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:09 schreef Megumi het volgende:
Slaap wat is dat.
Ik zoek nog iemand om me te dubbelen, anders staat het zo raar als ik een pluralis maiestatis hanteer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:08 schreef Steijn het volgende:
Of zitten er meerdere personen achter deze 'user' die elkaar aflossen?
Zelfs Google weet niet wat het betekent.quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
pluralis maiestatum
excuus: pluralis maiestatisquote:Op vrijdag 23 april 2004 04:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zelfs Google weet niet wat het betekent.![]()
die ken ik wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 04:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Herken je dit gebruiksvoorwerp?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:37 schreef Libris het volgende:
[..]
Steijn?
huh?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:15 schreef Libris het volgende:
Ja, dat zag ik vanmorgen, alleen lag er toen een vrouw op...
Ben je geen mietje dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
nonsens
scherp!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je geen mietje dan?
voor zover dit topic, slaap ik nooitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
scherp!
inspiratieproblemen? je slaapt te veelquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:47 schreef MagStar_3590 het volgende:
Dus
Integendeel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
inspiratieproblemen? je slaapt te veel
ik ben al sinds woensdag ochtend 11:00 uur opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
voor zover dit topic, slaap ik nooit
anders opent een van jullie 2 even een nieuw @@@ topiquequote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:52 schreef Caesu het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
bedankt voor het checken
en bij mij is de server ook busy dus het ligt niet aan m'n bekabeling.
neusaap! ook al een CS-avatar!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:49 schreef neusaap het volgende:
[afbeelding]
mijn naamtopic, wat doe je?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:47 schreef Adelante het volgende:
nachtbraaktopic
IBG!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mijn naamtopic, wat doe je?
en trouwens: nachtbraken doen we niet 's avonds he! barbaar! mietje!
het was meer een terugvindpost hoor,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
mijn naamtopic, wat doe je?
en trouwens: nachtbraken doen we niet 's avonds he! barbaar! mietje!
och, ik doe ook maar watquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IBG!
Je ondertitel!
film was wel okeej, meneer van w&g!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
IBG!
Je ondertitel!
okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
het was meer een terugvindpost hoor,
voor later.....![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
film was wel okeej, meneer van w&g!!!
ik stap snel over op een HP avatar straks
precies, ik ben d'r ook gewoon mee gestoptquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:52 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, slapen is zo eighties..
Verwarring is oké!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ok
wel verwarrend hoor, user met dezelfde avatar
Achterhaald concept inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
precies, ik ben d'r ook gewoon mee gestopt
Slapen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Achterhaald concept inderdaad.
dat was gaandeweg het topic wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Slapen.
Hawaiishirts ook trouwens.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Slapen.
Ik voelde de behoefte om mezelf enigszins te verduidelijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat was gaandeweg het topic wel duidelijk ja
buiten Hawaii en zogenaamde 'flowerpower/hawaiifeestjes' wel ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hawaiishirts ook trouwens.
het is u al vergevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik voelde de behoefte om mezelf enigszins te verduidelijken.
Sue me!
moet je die wond nou ook meteen maar openrijten? dit is een gezellig borreltopic hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:56 schreef Bio_Bastard het volgende:
slapen is voor losers. In de oorlog sliep niemand 6 jaar lang
hij heeft wel een punt hoor! zo lang je niet slaapt, weet je iig zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
moet je die wond nou ook meteen maar openrijten? dit is een gezellig borreltopic hoor
Die tweede categorie dient überhaupt uitgebannen te worden, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
buiten Hawaii en zogenaamde 'flowerpower/hawaiifeestjes' wel ja.
Was *jij* dat?!?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt hoor! zo lang je niet slaapt, weet je iig zeker
dat er geen foto's van je opduiken waarop je met een zak over
je kop en liggend op 3 andere arabieren gefotografeerd jezelf
terug kunt zien in de Washington Post
sommige dingen zijn nou eenmaal onuitroeibaarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die tweede categorie dient überhaupt uitgebannen te worden, maar dat is logisch.
in gedrogeerde toestand zijn dat soort dingen al een stuk minder ergquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
sommige dingen zijn nou eenmaal onuitroeibaar
ow srry,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
moet je die wond nou ook meteen maar openrijten? dit is een gezellig borreltopic hoor
Gedrogeerd? Misschien na de total blackout ja, tot die tijd blijf weg!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
in gedrogeerde toestand is dat soort dingen al een stuk minder erg
ik geloof wel okee, geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:04 schreef bolivian het volgende:
Maar hoe is het verder hier in dit topic?
Oh, ok.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik geloof wel okee, geen idee eigenlijk
ik hoorde zoiets, de trein van mijn visite had er ook last van. maar het gaat om gewrakkeerde treinstellen. Gelukkig viel het me de persoonlijke ongelukken mee, dacht ik opgevangen te hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Oh, ok.
Wanneer begint de herhaling van het journaal?
Er schijnt een treinenshow te zijn in Amsterdam!
Dan werkt dit een stuk efficiënter!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, had je dit gezien gisteren?
[afbeelding]
frappant, niet? laten we overgaan tot zelfapplaus!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, had je dit gezien gisteren?
[afbeelding]
wat je zegt, maar dit is toch net wat minder intiem, niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dan werkt dit een stuk efficiënter!
C'est arrivé près de chez vous dus,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik hoorde zoiets, de trein van mijn visite had er ook last van. maar het gaat om gewrakkeerde treinstellen. Gelukkig viel het me de persoonlijke ongelukken mee, dacht ik opgevangen te hebben.
bon voyage, verder kwamen ze niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
C'est arrivé près de chez vous dus,.
Al die lurckende pottenkijkers,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat je zegt, maar dit is toch net wat minder intiem, niet?
Bummer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
bon voyage, verder kwamen ze niet.
och, ik heb geen geheimen. maar: welke ziel zou dit willen lezen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Al die lurckende pottenkijkers,.
als vanzelf, ik kan me geen frigologistieke debakels permiteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Bummer.
Ik hoop dat de koelkast nonetheless goedgevuld is?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
als vanzelf, ik kan me geen frigologistieke debakels permitteren.
he toch, zaterdagochtendarbeidt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik doorgaensch ook niet, waere het niet dat ik desch Morgensch nogmaelsch vroegh uyt den Vederen dien te geraeken.
ik bedien mij slechts van zaterdagmiddagarbeidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
he toch, zaterdagochtendarbeidt?
Wat heet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
he toch, zaterdagochtendarbeidt?
Dat zou ook mijn voorkeur genieten,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik bedien mij slechts van zaterdagmiddagarbeid
welck een moedt!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat heet!
Den heelen Dagh druck!
Moed gelijck Slaefsheid!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
welck een moedt!
slachtoffer van een grote boze slavendrijver?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moed gelijck Slaefsheid!
Welnee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
slachtoffer van een grote boze slavendrijver?
zo is dat, alhoewel, zondagochtend 8 uur liegt er ook niet om.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welnee.
Het valt allemaal wel mee.
Maar acht uur op een zaterdagochtend is nog veel meer acht uur dan op elke andere willekeurige ochtend,.
gelukkig zeer zeldzaam.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo is dat, alhoewel, zondagochtend 8 uur liegt er ook niet om.
Alleen als het heel gezellig was!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
gelukkig zeer zeldzaam.
heueul gezelligquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
Alleen als het heel gezellig was! [afbeelding]
Laten we dat hopen ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heueul gezelligmaar dán is het ook de moeite waard natuurlijk
zo is dat, al moet ik bekennen dat ik die vrijwel steevast mis, zelfs buitenhof is met moeite haalbaar. Waarom zulke prachttelevisie op dat unheimische uur?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we dat hopen ja!
Anders mis je VPRO's Villa Achterwerk voor niets!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo is dat, al moet ik bekennen dat ik die vrijwel steevast mis, zelfs buitenhof is met moeite haalbaar. Waarom zulke prachttelevisie op dat unheimische uur?
Inderdaad, gelukkig bied de villa achterwerk-site nog enig soelaas - Rembo & Rembo c.s. net wanneer je ze nodig hebt - maar 't mist toch de charme van de vroege zondagochtend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zelfs Studio Sport is soms nog lastig!
Ik bedoel, zeven uur is best vroeg,.
Ach ja, sinds Nonni & Manni is het sowieso niet meer hetzelfde,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig bied de villa achterwerk-site nog enig soelaas - Rembo & Rembo c.s. net wanneer je ze nodig hebt - maar 't mist toch de charme van de vroege zondagochtend.
nu ben ik je kwijt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:56 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, zaterdagochtend acht uur komt ook steeds dichterbij!
En ik moet het toch nog zeker een uur volhouden wegens imperfecties wat betreft de technische faciliteiten morgen.
Wel, mijn werkzaamheden morgen gebieden mij om het grootste deel van de dag in een auto te rijden welks niet uitgerust is met meer dan een achterhaalde radio/cassettecombo. Ik ben thans een tape aan het voorbereiden om me gezelschap te houden. Dat proces kan helaas enkel realtime geschieden, vandaar dat ik nu wacht totdat de opname voltooid is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nu ben ik je kwijt.
nu volg ik het, wat een drama. kan het ding niet eens double-time? Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wel, mijn werkzaamheden morgen gebieden mij om het grootste deel van de dag in een auto te rijden welks niet uitgerust is met meer dan een achterhaalde radio/cassettecombo. Ik ben thans een tape aan het voorbereiden om me gezelschap te houden. Dat proces kan helaas enkel realtime geschieden, vandaar dat ik nu wacht totdat de opname voltooid is.
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nu volg ik het, wat een drama. kan het ding niet eens double-time? Ik leef met je mee.
Godzijdank bied mijn werkgever een ceedee-speler aan op mijn werkplek, maar zo kan het natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:08 schreef bolivian het volgende:
[..]Hi-speed dubbing!
Helaas ben ik bezig met een opname vanuit mijn mp3-collectie, zie Wat luister je nu (oude stijl) deel 395 .
juist ja, eigen werk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:11 schreef Ouagadougou het volgende:
De man die nooit sliep liep onrustig door zijn kamer.
Het was inmiddels middernacht en buiten was het pikdonker. De man die nooit sliep wandelde naar het raam en schoof het open, slechts een klein stukje. Hij snoof de geur van verse aarde op, de geur die hij iedere nacht opsnoof.
Iedere nacht hetzelfde ritueel, de man die nooit sliep sliep immers nooit. Hij probeerde naar buiten te kijken. Met zijn hand tegen het glas en zijn ogen samengeknepen tuurde hij de oneindige duisternis in, op zoek naar een teken van leven... zijn oren gespitst in de hoop dat die, in tegenstelling tot zijn ogen, hem níet in de steek zou laten. Hij wist dat het hopeloos was. Deze nacht zou net als iedere andere nacht worden.
De man die nooit sliep schoof het beslagen raam steeds verder open tot het klagend krakende hout van het oude kozijn aangaf dat het niet verder kon. De man die nooit sliep leunde uit het raam. Met zijn beide handen hield hij het kozijn stevig vast en boog met zijn bovenlichaam steeds verder naar buiten, zijn ogen gesloten. De nacht was nu van hem. Toen liet hij los.
De man die nooit sliep, sliep die nacht.
Begin jaren 80 was ik net 4..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:52 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, slapen is zo eighties..
Och ja, bijbaantjes suck,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Godzijdank bied mijn werkgever een ceedee-speler aan op mijn werkplek, maar zo kan het natuurlijk ook [afbeelding]
zo is dat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Och ja, bijbaantjes suck,.
Maar goed, er moet toch op de één of andere manier bier op de plank komen nietwaar.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Begin jaren 80 was ik net 4..
Kan wel kloppen, sliep toen veel
De beloning van al die noeste arbeid is er dan morgenavond ook naar hoor, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo is dat.
overigens, ik ga nu toch over tot bedbezoek. ik ben gisteravond nog aanzienlijk langer doorgegaan, maar moest er toch - relatief - vroeg uit. Ik dreig om te kukelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo is dat.
kijk, en er zijn groepen mensen die zouden mogen willen dromen dat ze dat konden zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
De beloning van al die noeste arbeid is er dan morgenavond ook naar hoor, wat ik je brom!
In dat geval, welterusten!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
overigens, ik ga nu toch over tot bedbezoek. ik ben gisteravond nog aanzienlijk langer doorgegaan, maar moest er toch - relatief - vroeg uit. Ik dreig om te kukelen.
welterustenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
In dat geval, welterusten!
But were afraid to?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
kijk, en er zijn groepen mensen die zouden mogen willen dromen dat ze dat konden zeggen.
Haiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:17 schreef bolivian het volgende:
[..]Ontopic!
Brennie!
Sènks mèn!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
welterusten, en nog een fijne dag morgen!
Trendbreuk, en dat in ONZ!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trendbreuk, en dat in ONZ!
Someone call Guinness!
Same here.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ga zo maffen..
![]()
Truste![]()
Great balls of fire!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef bolivian het volgende:
It's been emotional,.
*stuiter*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Great balls of fire!
Mijn slaap is als een stuiterbal; ik heb haar tot op heden nog niet kunnen vatten.
En dat zonder koffie,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
*stuiter*
Alleen van bier?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dat zonder koffie,.
Joh, zelfs zonder bier!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Alleen van bier?
't is fantastisch, alleen zo onpraktischquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh, zelfs zonder bier!
Puur en alleen fysieke onmacht.
't Is wat...
En ook nog eens bijzonder ongewenst,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
't is fantastisch, alleen zo onpraktisch
zo is dat, ik ga een hernieuwde poging doen. Hopelijk niet tot straks, maar tot een moment dat minstens 8 uur verder ligt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
En ook nog eens bijzonder ongewenst,.
Ach, ik ga zodadelijk gewoon liggen, 'dan rust ik tenminste wat uit'.
Ik dacht meer aan een tijdspanne van twintig uur,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo is dat, ik ga een hernieuwde poging doen. Hopelijk niet tot straks, maar tot een moment dat minstens 8 uur verder ligt.
Prachttopic, het zou me buitengewoon spijten als er ooit een slotje op kwam. of zou het reekspotentie hebben?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:15 schreef Steijn het volgende:
Goed topic.
zo zie je maar.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:14 schreef bolivian het volgende:
Kwart over drie, de man is onverzadigbaar!
Ik ben reeds overtuigd!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo zie je maar.
Eh, mijn PC crashte zojuist?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
PR sloopt dat hieperdepieperviepertopic
agossie wat doe jequote:Op zondag 23 mei 2004 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Eh, mijn PC crashte zojuist?
Kan iemand me vertellen waarom dat gebeurde?
wat een drama! hernieuwde poging dan maar?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Eh, mijn PC crashte zojuist?
Kan iemand me vertellen waarom dat gebeurde?
Dat was dus de inleiding,quote:Op zondag 23 mei 2004 03:49 schreef nikky het volgende:
[..]
agossie wat doe je
zet nou eens de skype aan
tuurlijk, je bent toch geen mietje?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat was dus de inleiding,.
Durf ik het nogmaals?
Ik niet nee,quote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
tuurlijk, je bent toch geen mietje?
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:50 schreef Stuart het volgende:
IBG slaapt nooit [afbeelding]
Als jij niet de TS was zou ik reeds verzocht hebben om op te rotten.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Duhhh![]()
laat heuren!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik niet nee,.
Sjonge, dat veertiende biertje doet me voorlopig geen goed,.
Mietjes aside, ik heb een software-conflict!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
tuurlijk, je bent toch geen mietje?
TS is okeequote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als jij niet de TS was zou ik reeds verzocht hebben om op te rotten.
Maar ja, je bent de TS dus wees wekom,.
en je msn doet het ook al nietquote:Op zondag 23 mei 2004 03:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mietjes aside, ik heb een software-conflict!
Godverdegodverdegodverdegodver!.
Iets met' godverdegodverdegodver".quote:Op zondag 23 mei 2004 03:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
laat heuren!
kan ik wel hebben hoor, maar't klinktleest heel naarquote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Iets met' godverdegodverdegodver".
[afbeelding]
Daar zeg je wat!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
en je msn doet het ook al niet
daar twijfel ik niet aan!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar zeg je wat!
Neuh.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
Zou het er vandaag van komen?
Anders doezel je toch even weg in je bureaustoel.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
Zou het er vandaag van komen?
Dan moet ie wel zo'n stoel hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Anders doezel je toch even weg in je bureaustoel.
Denk het niet he? Ik ben iig nog helemaal niet moe.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh.
prima optie!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Anders doezel je toch even weg in je bureaustoel.
'k Ook nie... De afgelopen 2 nachten maar liefst 5 uur geslapen.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
Denk het niet he? Ik ben iig nog helemaal niet moe.
netjes! ik heb vandaag van 8 tot 5 geslapen, dus het ziet er voorlopig niet naar uit dat ik enige slaapverschijnselen ga krijgenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ook nie... De afgelopen 2 nachten maar liefst 5 uur geslapen..
waar zie je me voor aan, een gefrustreerde?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:42 schreef DennisMoore het volgende:
Bestel anders eens wat op
[afbeelding].
Met nylon kousen!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan, een gefrustreerde?
neen, maar neen, bedankt!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Met nylon kousen!
Geen dank hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
neen, maar neen, bedankt!
You can take it all back to the kitchen; I won't eat a bite.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Geen dank hoor.
*meldt!*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:18 schreef bolivian het volgende:
Resident topic! [afbeelding]
Je F5 draait overuren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Jeetje!
Heb jij een 'active-topics-reactie-melder' draaien?
Welnee, intuitief ging ik hier kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Jeetje!
Heb jij een 'active-topics-reactie-melder' draaien?
Je avatar!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je F5 draait overuren.
Het feit dat het een naamtopic is heeft daar verder niets mee te maken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Welnee, intuitief ging ik hier kijken
Nice huh?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je avatar!!
Speelt op de achtergrond een kleine rol.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het feit dat het een naamtopic is heeft daar verder niets mee te maken?
Gelukkig hebben we de sp00kfoto's nog...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Waar?
Jij narcist jij!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Speelt op de achtergrond een kleine rol.
betreffende user merkt het vanzelfquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de sp00kfoto's nog...
Moet ik de betreffende user eigenlijk om toestemming vragen, ondanks dat Photoshop er al professioneel overheen geweest is?
... en slapt vervolgens een plagiaat-charge in my face!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
betreffende user merkt het vanzelf
Haben wir nicht gewusstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:50 schreef bolivian het volgende:
[..]
... en slapt vervolgens een plagiaat-charge in my face!
You think that'll hold in court?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Haben wir nicht gewusst
I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
You think that'll hold in court?
Awel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow.
Ik overtreed zelf ook copyrights, en ik geloof dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Awel.
Ik neem het risico, ik hou deze avatar voorlopig.
Mocht je morgen tot de conclusie komen dat ik copyrights aan het overtreden ben, vertel je het me dan snel?
Okee, maar die gast van je avatar is vast niet actief op fok, wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik overtreed zelf ook copyrights, en ik geloof dat ik niet de enige ben
ey nieuw icoonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Lijkt me sterk iddquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Okee, maar die gast van je avatar is vast niet actief op fok, wel?
Ja man!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:13 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
ey nieuw icoon
Ik rust mijn kaas.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk idd
Gelijk heb je, blokjes of plakken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik rust mijn kaas.
gesmolten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Gelijk heb je, blokjes of plakken?
Dat hangt van de situatie af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Gelijk heb je, blokjes of plakken?
Even een oogje in het zeil houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Euy TS, jij hier?
ja...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja man!
Tof hè!
Vaderlijk overzag hij de reacties in zijn topic...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Even een oogje in het zeil houden.
Je let niet op.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:24 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
ja...wat is het ?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je let niet op.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de sp00kfoto's nog...
Juistem.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vaderlijk overzag hij de reacties in zijn topic...
Het ging over jou hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Juistem.
Gelukkig maar, alsnog bedankt voor het openen van dit prachttopic!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Juistem.
Biblische voorspoed!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 03:07 schreef wingerd het volgende:
Zo doet men zijn Naam eer aan....
En zo heurt het!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 03:07 schreef wingerd het volgende:
Zo doet men zijn Naam eer aan....
ik slaap nog heel nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 05:56 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ikbengeweldig! Wakker Worden! Nieuwe dag, goeiemorgen!
Eens zal dit topic onherroepelijk dichtgaan hoor,quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ook vandaag nog even niet!
Tot die tijd gaan we stug door!quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Eens zal dit topic onherroepelijk dichtgaan hoor,.
Je gaat werkelijk elke nacht dit topic kicken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Tot die tijd gaan we stug door!
Gesteld dat je niet slaapt natuurlijk,quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je gaat werkelijk elke nacht dit topic kicken?
tsss..quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Tot die tijd gaan we stug door!
vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:40 schreef WAik het volgende:
ja tsss... je weet wel, geluidjes die vrouwen altijd met zo'n heerlijk overgeirriteerd 'doe-eens-normaal-gezicht' kunnen maken
Het is dan ook al bijna één uur!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ga vandaag toch maar een poging doen, voel me niet helemaal gezond
Goed excuus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
brak!
Jaja nou weten we het welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:32 schreef Chirma het volgende:
leuk topic over een leuke user
Geef toe, daar kick jij wel op,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel
ssst!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Geef toe, daar kick jij wel op,.
Van mij hoort men niets.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ssst!
druivensap!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:40 schreef _-Xanti-_ het volgende:
bij off topic volgt celstraf
Ik word oud!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik voel me jong!
Joie de vivrequote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:46 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ibg, waarom slaap jij zo weinig dan?
en waarom ben je zoveel wakker dan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik word oud!
do you speak turks?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Joie de vivre
Nothing but Marokkaansquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:48 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
do you speak turks?
Moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nothing but Marokkaans
doe maar 1 maal nummer 34 met bami.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen maken?
Kloepoek bij?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:04 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
doe maar 1 maal nummer 34 met bami.
ohja, en 2 maal nummer 41, graag met sambal.
kloeploek blij! blij! blij!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Kloepoek bij?
Alsik dit zo lees kan ik me indenken dat het aan jou ligt,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:11 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ik bestel ook nog wel eens chinees telefonisch.
geen communiceren aan met die glastlen.
neuh!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen maken?
Wat een welbespraakte jongeman, die 'ikbengeweldig'!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
neuh!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Alsik dit zo lees kan ik me indenken dat het aan jou ligt,.
Wel nee, je bedoelt die 'bolivian' zeker? dat is pas taalvaardigheid!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat een welbespraakte jongeman, die 'ikbengeweldig'!
"Ach ja, die bedoelde ik natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wel nee, je bedoelt die 'bolivian' zeker? dat is pas taalvaardigheid!
Je weet wat men zegt: "hoe meer vingers hoe beter"!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
"Ach ja, die bedoelde ik natuurlijk ook.
Maar werkelijk, die bolivian heeft al zoveel veren in z'n reet, dat heeft geen zin meer!"
en wat men zegt:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je weet wat men zegt: "hoe meer vingers hoe beter"!
U spreekt van vingers, ik prefereer nog immer veren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je weet wat men zegt: "hoe meer vingers hoe beter"!
Een duimkwartet lijkt me iets te suggestief nu,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
U spreekt van vingers, ik prefereer nog immer veren.
De pek mag indien gewenst achterwege gelaten worden.
Beter van niet!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een duimkwartet lijkt me iets te suggestief nu,.
Grenzen zijn er om gerespecteerd te worden!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beter van niet!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een duimkwartet lijkt me iets te suggestief nu,.
Is dat niet wat overdreven?quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
TS
och.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven?
Hij komt alsnog vol zo!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
och.
Wat jammer eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij komt alsnog vol zo! [afbeelding]
Als het zover is, zullen we dan stiekem een nieuwe openen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wat jammer eigenlijk
Zo een prachttopic!
Als je dát voor me zou willen doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als het zover is, zullen we dan stiekem een nieuwe openen?
Maar: ik heb al een variant in gedachten!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Als je dát voor me zou willen doen
Tuurlijk!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Als je dát voor me zou willen doen
It's your party!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Maar: ik heb al een variant in gedachten!
It's our party!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
It's your party!
And we'll cry if we want to!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
It's our party!
fijn!quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ik nu schjten en naar bed!
That's a bit more information than I needed,quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ik nu schjten en naar bed!
Dit topic kan nu wel doorgespoeld worden,quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
![]()
Oh, yes, I will.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
And we'll cry if we want to!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |