abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18625010
Zo, nieuw topic . En mijn post uit het vorige topic:

RC weer thuis .

Ge-wel-di-ge ervaring! Vertel morgen wel meer.

Had trouwens op de terugweg allemaal van die mistflarden waar ik doorheen reed... Erg gaaf gezicht.

en nu RC slapen
pi_18626551
fipo numero 2

we want pics!!!
  vrijdag 23 april 2004 @ 10:30:08 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18627861
Idd vertel er eens wat over
En allemaal natuurlijk goedemorgen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18628724
Goedemorgen peeps!

Ik heb nog een paar uurtjes kunnen slapen En jullie?
Het was een mooie ervaring idd. Heel apart. Ik vond het alleen op het laatst niet tof meer maar daar hebben we het vanavond nog wel over. Ben nu ook beetje brak.

Maar het was wel erg leuk!
pi_18628765
Goodmorning!
En en hoe was het ghost-hunten in 't Solse Gat??

En Ahhhhh..wat een lekker weertje is het

zit wel tot 16.30 uur in de college-banken ..maar daarna weekend en lekker genieten van het zonnetje
pi_18629708
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 03:22 schreef ReCreative het volgende:
Zo, nieuw topic . En mijn post uit het vorige topic:

RC weer thuis .

Ge-wel-di-ge ervaring! Vertel morgen wel meer.

Had trouwens op de terugweg allemaal van die mistflarden waar ik doorheen reed... Erg gaaf gezicht.

en nu RC slapen
Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooi

Ik wil trouwens nog even RC, B en Q bedanken voor het vervoer! Ik vond het echt super van jullie dat jullie mij wilden ophalen en weer terug brengen naar het hoge noorden. Stoere actie

Respect! En dank!
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:52:05 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18629767
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooi
Zijn er ook foto's gemaakt?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18629808
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Zijn er ook foto's gemaakt?
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:56:13 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18629881
Doetus een beschrijving geven dan :
Wie? wat? waar? waarom? wanneer? hoezo? hoeveel?
pi_18630120
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:56 schreef livEliveD het volgende:
Doetus een beschrijving geven dan :
Wie? wat? waar? waarom? wanneer? hoezo? hoeveel?
Dat laat ik aan onze K... uh ReCreative over Hij heeft het georganiseerd dus hij mag ook het uitgebreide verslag doen vind ik *geeft stokje door*
En hij was het meest enthousiast van ons allen natuurlijk
pi_18630183
En ja, wij zijn er ook weer Het was pas half zes zo ongeveer toen we weer terug waren bij de startbasis En Sven is the man Verslag volgt zo

Hello allemaal
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:13:14 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18630248
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:11 schreef sweetgirly het volgende:
zit wel tot 16.30 uur in de college-banken ..maar daarna weekend en lekker genieten van het zonnetje
Tot het einde van de middag binnen zitten

Sterkte ermee!
pi_18630315
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
En ja, wij zijn er ook weer Het was pas half zes zo ongeveer toen we weer terug waren bij de startbasis En Sven is the man Verslag volgt zo

Hello allemaal
B'tje!
Oh half 6! Wat heb ik jullie aangedaan..
pi_18630410
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:16 schreef Geartsjuh het volgende:
B'tje!
Oh half 6! Wat heb ik jullie aangedaan..
Hey was wél cool Ook inderdaad die mistvlagen en het werd langzaamaan weer licht, hetgeen prachtige hemelschilderingen opleverde
pi_18630512
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hey was wél cool Ook inderdaad die mistvlagen en het werd langzaamaan weer licht, hetgeen prachtige hemelschilderingen opleverde

Ik wil nog eens een keer thuis in Friesland om 5 uur opstaan en dan boswandeling maken. Ik kan dan gewoon de straat uitlopen en dan sta je in het bos Lijkt me mooi om daar eens te zijn met zonsopkomst... mist over de bosvijver.. die lekkere frisse ochtendbosllucht.. vogeltjes die een nieuwe dag toefluiten.. hmm
pi_18630601
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:25 schreef Geartsjuh het volgende:

Ik wil nog eens een keer thuis in Friesland om 5 uur opstaan en dan boswandeling maken. Ik kan dan gewoon de straat uitlopen en dan sta je in het bos Lijkt me mooi om daar eens te zijn met zonsopkomst... mist over de bosvijver.. die lekkere frisse ochtendbosllucht.. vogeltjes die een nieuwe dag toefluiten.. hmm
Hehe
pi_18630691
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Tot het einde van de middag binnen zitten

Sterkte ermee!
Thanx! Yes, it's sucks , dat wordt weer verlangend naar buiten kijken..
Maar ga daarna nog even v/h zonnetje genieten , als ie nog schijnt dan

'k ga mijn trein halen, fijne dag allemaal
pi_18630743
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hehe

I'm out. Tot vanavond!
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:41:18 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18630853
Hehehe die car uit Back to the Future staat op ebay!
DeLorean
Zal ik een bod doen?
pi_18631292
Solse Gat 2004 - 4 #Truthenaren

Jullie hadden het al een beetje kunnen volgen Wat een boude uitspraak leek in het begin, mondde uit in een nacht onder de sterren nabij het mysterieuze solse gat De afspraak was enigzins ad hoc gemaakt, RC zou uiteindelijk G-art ophalen, dit omdat Q en ik haar dan 's nachts weer zouden terug brengen naar het hoge noorden RC had wat vertraging, hetgeen voor personen als ik nooit uitmaakt omdat het hierdoor niet opvalt dat ik zelf ook enigzins vertraagd ben

Op de heenweg reden we al door de bossen... Dit brengt je al goed in de sfeer Na enig zoekwerk en de telefonische directies van ReCreative konden we de locatie vrij snel vinden Als mijn kaartlezer in eerste instantie op mij had vertrouwd hadden we het nóg eerder kunnen vinden, maar dan hadden we wel de sightseeingtour door Garderen gemist Eenmaal aangeland bij de parkeerplaats van Drie was het even wachten op het team G-art - RC Toen zij aan kwamen racen door het bos, volgden wij hun maar over een pad dat eigenlijk afgesloten was.... Dit pad ging dieper het bos in en we reden tussen statige hoge bomen, wat een prachtig gezicht was... Na wat gehobbel over de onverharde paden kwamen we aan bij de parkeerplaats van het Solse Gat. Heimelijk hoopte ik dat we er al waren (had ook iets met mijn behoefte aan santaire voorzieningen te maken waarvan mij de aanwezigheid beloofd was bij het Solse Gat zelf ) Het was echter nog een flink eind lopen door een toch wel errug donker bos als ik vergeet de zaklamp mee te nemen Maar met de fietslampen van Q ging het toch wel goed, zo'n donkere nacht was het ook niet gelukkig.. Onze gids RC wist ons goed te leiden en na een flinke wandeling waren we dan toch gearriveerd bij dat veelbesproken Solse Gat...

Mijn reisgenoten wilden lekker dichtbij het gat gaan zitten dus moesten we een steile helling af, hetgeen ik wel errug avontuurlijk vond (Je zou maar in dat Gat vallen zeg ) Maar goed we namen plaats en lieten de sfeer op ons inwerken. Alhoewel het gesprek nog redelijk licht was, -mede door de jonge energie die we bij ons hadden en die ons verhinderde om aldaar astraal te gaan reizen...- was het toch wel bijzonder om daar zo te zitten in the open, met drie mensen die je nog niet eerder hebt gezien... Het was windstil en het weer was heerlijk voor een lentenacht De avonturiers onder ons (iedereen behalve ik ) gingen een rondje of twee rond het gat lopen. Ondertussen begon de licht bewolkte hemel op te klaren hetgeen prachtige sterren liet zien Na een tijdje bemerkten de drie avonturiers dat ze alledrie een andersoortig energie hadden waargenomen in een hoek van het bos a/d andere kant van het gat.. Daar moesten we dus heen (dat was natuurlijk niet mijn redenering geweest, maar ik volgde maar braafjes ook omdat me beloofd was dat daar toch echt een wc-achtige gebeurtenis te vinden zou zijn ) We namen plaats in het bebladerde solse landschap, alleen nu dus in de hoek die bepaalde mensen het gevoel gaf dat ze werden aangekeken... Ineens kwam er ook een lichte bries opzetten die ook nog eens vanuit een andere kant kwam en we voelden duidelijk dat het kouder was dan waar we eerst zaten. Q zag toen een lichtverschijnsel en hij en RC gingen kijken of ze het konden volgen... Heel wat later kwamen ze weer terug met de mededeling dat het licht hun steeds voorbleef.. Dichterbij was zo'n zelfde soort lichtverschijning waar te nemen, zelfs voor mij... Ondertussen was ik redelijk duizelig geworden en had een psychedelisch zicht van mij bezit genomen hetgeen al dit een extra dimensie gaf G-art en ik voelden ons beiden niet op ons gemak daar om het zacht te zeggen en aangezien onze jonge energie ook genoeg kreeg van de hele uitstap, gingen we maar weer op pad naar onze auto's... Het was inmiddels wel ietsjes donkerder geworden en ikzelf zag nagenoeg niets meer... Gelukkig leidde RC ook nu ons weer goed terug (ditmaal werd er wijselijk niet naar mij geluisterd ). Een geluid dat we eerder op die avond hadden gehoord op de heenweg, was nu een stuk vaker te horen... Een hoog gehuil dat door RC werd afgedaan als een (volgens mij gemuteerde) uil en door Q werd geduid als valk... We weten het nog niet, G-art en ik vermoedden een jaloerse thuisblijver die onze bewegingen op slowchat had gevolgd en die ons wilde pesten daaro in het bos De auto's werden zonder problemen gevonden en de terugreis verliep voorspoedig

Bedankt ReCreative, G-art en Qu63 Het was echt fantastisch dat jullie zomaar ingingen op dit impulsieve voorstel! Respect Een superherinnering!
pi_18631913
Zo jullie hebben het overleefd... Dat is mooi... Zo te lezen was het een leuke ervaring
Jammer dat ik niet meer mee kon

Maarja dat boeit niet. Ben trouwens net me nest uit :d

Tot morgen dan maar he
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:55:16 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18632543
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Meeting
Mooi verslag.
Jammer dat ik er niet bijwas maar de volgende keer beter
pi_18632578
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:41 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe die car uit Back to the Future staat op ebay!
DeLorean
Zal ik een bod doen?
Bloedgeile kar Koop 'm maar, LE
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:00:38 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18632685
Ga je dan wel een stukje mee terug in de tijd reizen?
(Misschien komen we niet meer terug naar de toekomst maar dat zien we dan wel weer)
pi_18632906
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, wat is dit nou..gaan ze naar het Solse Gat .. spannund en het is een super mooie nacht!
Impulsieve acties zijn cool
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren... Muziekje erbij... Hmmm... lijkt me wel cool... Alleen moeten we wel a/d leuke kant van het gat blijven dan Of als mensen andere suggesties (voor andere locaties) hebben, is dat ook goed natuurlijk
quote:
ik durf nou niet meer za te komen hoor , iedereen kent elkaar al..en ben eigenlijk een verlegen koter als ik (nog) niemand ken
Hehe We hebben elkaar ook nog nauwelijks kunnen zien hoor, het was namelijk vrij donker daar Dus gewoon komen zaterdag! Mm'kay?
pi_18632964
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ga je dan wel een stukje mee terug in de tijd reizen?
(Misschien komen we niet meer terug naar de toekomst maar dat zien we dan wel weer)
pi_18633040
mag ik ook mee LiveLived, ik wil graag naar het jaar 120000 voor christus
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:19:25 #28
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18633209
Tuurlijk mag jij ook mee Psiii. Maar voor jouw jaartal mot ik wel ff bijtanken.
Naar wel jaar wil jij EGC?
pi_18634842
In de tijd reizen?
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:58:52 #30
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18635410
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:31 schreef -Trinity- het volgende:
In de tijd reizen?
Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?
Heb je trouwens nog mijn mooie post voor je (in het vorgie topic) nog gezien?
  vrijdag 23 april 2004 @ 16:12:31 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18635684
Nog 24 uur
pi_18636085
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?
Heb je trouwens nog mijn mooie post voor je (in het vorgie topic) nog gezien?
Ja ik wil mee!

Nee niet gezien...

24 uur? veel succes!
pi_18637268
ik ben weg, trainen...

misschien ben ik er rond 10 uur weer
pi_18637576

Goedemiddag allen!

EGC: wat een geweldig verslag!

Fijn dat iedereen weer goed is thuisgekomen...

Zoals ik al eerder kort zei, het was een bijzondere ervaring. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wat ik zou gaan ervaren.

Eerst ging ik richting Groningen om Geartsjuh op te halen, ik zag een prachtige zonsondergang bij de Langweerder Wielen, die voortduurde totdat het echt donker werd toen ik al lang in Groningen zat. En vanauit Groningen de A28 af richting het Solse Gat. De navigator-Geartsjuh aan boord wees afslag 13 aan als de beste afslag, maar die was afgesloten, dus werd er door Geartsjuh feilloos een andere route uitgestippeld.

We zouden eerst afspreken bij Tolnegen maar omdat EGC en Q ook vanaf de N302 kwamen werd besloten telefonisch alvast de locatie aan te wijzen. We troffen elkaar snel bij Drie, vanwaar het een klein stukje doorrijden was naar de parkeerplaats bij het gat.

De eerste keer dat ik er bij daglicht was had ik een soort zwaar/geladen gevoel en dat was nu heel anders. Ook wel geladen, maar veel meer geschakeerd. Het plekje waar we eerst zaten voelde bijvoorbeeld heel vriendelijk aan, die andere plek aan de overkant waar we iets voelden voelde veel onvriendelijker aan. Grappig dat Geartsjuh, qu63 en ik dat allemaal gevoeld hadden tijdens het rondje maar het niet direct zeiden tegen elkaar.

En in die hoek konden we ook vrij nauwkeurig aanduiden waar het nou het meest "gevoeld" werd (had geen idee dat ik dat kon?) en was er het rare gevoel de hele tijd aangekeken te worden, van links achter. Dat was ook de plek waar qu het eerste de lichtverschijningen zag.

Die lichtverschijningen... Geen lichtpuntjes als de sterren maar een soort vlekjes... Perifeer kon je ze het beste zien (er langs kijken). Ze leken wel te bewegen. Ze interesseerden me. Toen qu en ik er een paar volgden gingen ze steeds verder weg... Toen ik er later zelf twee volgde kreeg ik een enorm gevoel van ongewenstheid . Dat was ook het moment, als ik me niet vergis, dat Geartsjuh en EGC zich ontzettend ongemakkelijk begonnen te voelen. Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme )

Terugreis verliep voor mij ook voorspoedig en ik was wel dwars af toen ik thuis kwam maar het was een fantastische ervaring die ik zeker nog een keer ga opdoen daar.

Owjee nou ik het zo nalees lijkt het wel een spookverhaal . Ik heb geen moment angst gevoeld, of het moet zijn geweest dat ik dat bolletje volgde... Voor de rest is het een schitterend bos bij nacht met een vreemd gevoel. Ik denk dat de "jonge energie", zoals zo liev beschreven door EGC, met haar relativerende acties en graafwerkzaamheden voorkwam dat drie mensen elkaar zouden bang maken in een donker bos op tenminste anderhalf uur rijden van huis...

[ Bericht 0% gewijzigd door ReCreative op 23-04-2004 22:18:22 ]
pi_18638125
livEliveD: ja ik heb hem gezien, en ik ben niet schattig!

Het klinkt als een leuk uitstapje, ik had graag meegewild
pi_18639969
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef ReCreative het volgende:
Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme )
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemen

Maar B en RC: Geweldige verslagen!

Hopelijk spreek ik jullie vanavond op IRC!
pi_18640859
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemen
Ja . Ik had eerst wat anders staan, dus het is meer een verzachtende uitdrukking van mijzelf.
quote:
Hopelijk spreek ik jullie vanavond op IRC!
. Ik ben er niet tot heel laat want ick wordt eldersch verwacht in de loop van den avondt.
pi_18645028
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren... Muziekje erbij... Hmmm... lijkt me wel cool... Alleen moeten we wel a/d leuke kant van het gat blijven dan Of als mensen andere suggesties (voor andere locaties) hebben, is dat ook goed natuurlijk
Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woord , ik doe het erom) idee en muziekje erbij idd. Ik denk (hardop) dat je dan misschien niet eens (meer) zo bang(ig) van wordt dan daar (mocht dat kunnen tenminste), maar je je juist zeer goed voelt, naja klinkt iig relaxed op die manier! Mooie verslagen ook.
quote:
Hehe We hebben elkaar ook nog nauwelijks kunnen zien hoor, het was namelijk vrij donker daar Dus gewoon komen zaterdag! Mm'kay?
uhm ja, om even wat (van mij flauwe) truth-humor erin te gooien: ik ben niet (zo) bang als ik schimmen zie, maar ik ben een schijterd bij het idee aan een meeting met mensen die ik niet ken en het zijn er zoveel ook nog . Naja, om maar eerlijk te zijn, ik breek mijn hoofd erover, wel..niet..wel..niet..arghhh, ik word er gek van. Dan weer: 'ja leuk, lekker impulsief', dan weer rationeel: 'nee, heb het te druk, geld etc'. Damn, mensen het is moeilijk als je mij bent .
pi_18651168
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 00:26 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woord , ik doe het erom) idee en muziekje erbij idd. Ik denk (hardop) dat je dan misschien niet eens (meer) zo bang(ig) van wordt dan daar (mocht dat kunnen tenminste), maar je je juist zeer goed voelt, naja klinkt iig relaxed op die manier! Mooie verslagen ook.
[..]

uhm ja, om even wat (van mij flauwe) truth-humor erin te gooien: ik ben niet (zo) bang als ik schimmen zie, maar ik ben een schijterd bij het idee aan een meeting met mensen die ik niet ken en het zijn er zoveel ook nog . Naja, om maar eerlijk te zijn, ik breek mijn hoofd erover, wel..niet..wel..niet..arghhh, ik word er gek van. Dan weer: 'ja leuk, lekker impulsief', dan weer rationeel: 'nee, heb het te druk, geld etc'. Damn, mensen het is moeilijk als je mij bent .
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezellig
Maar ik ga de bus halen. Tot vanmiddag!
pi_18651212
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezellig
Maar ik ga de bus halen. Tot vanmiddag!
Tot zo
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:23:28 #41
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651576
Hallooooo allemaal

Ben er nu nog, maar denk dat ik wat eerder ga rijden...

Psiii, sappii & aanhang/echntgenoot zijn er namelijk al
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_18651591
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Hallooooo allemaal

Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenoot

PS, zeg Psyche... D'r zijn toch wel parkeerplaatsen daar in de buurt v/h stationsplein hè??
pi_18651604
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Hallooooo allemaal

Grote drukte daarzo .

Ik vertrek tegen half drie hier op de fiets naar het station .

Tot vanmiddag .
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:26:09 #44
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651618
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenoot

PS, zeg Psyche... D'r zijn toch wel parkeerplaatsen daar in de buurt v/h stationsplein hè??
Parkeergarage is er wel hoor en hoewel het wel iets kost, is dat wel aan te raden!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:26:45 #45
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651627
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:25 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Grote drukte daarzo .

Ik vertrek tegen half drie hier op de fiets naar het station .

Tot vanmiddag .
Ja volle bak idd...
Ik denk dat we hier maar om 14:00 alvast gaan, wellicht al eerder
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:28:45 #46
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651654
Ben weer achter PC vandaan! EGC, als je nog info nodig hebt... bel anders ff !

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_18652671
Ciaro en ik zullen niet bij de meeting zijn vandaag/vanavond, we moeten ook nog naar n verjaardag, sorry
pi_18667048
Zow, net weer thuisgekomen van de meeting!

Was erg gaaf, heel erg gezellige avond/nacht gehad! Eten viel ook wel in de smaak geloof ik. Ik vond het iig weer erg lekker!
Jammer dat een groot deel alweer snel hun bedje op moest zoeken of de laatste trein moest halen maar samen met de andere 3 echte die-hards (Barbamama, qu63 en psiii) hebben we nog even doorgezopen in King Arthur en daarna nog Tivoli onveilig gemaakt. Dit schreeuwt om een herhaling!!

(volgende week solse gat??)
Unox, the worst operating system.
pi_18667263
Aangezien ik al genoeg gepraat heb op de meet heb ik alleen het volgende mee te delen:

VET COOL GAAF TOF SUPER DELUXE MEGA LEUK, VOOR HERHALING VATBAAR!

Ik ga nu toch maar me nest in denk ik

Maar het was echt super leuk

Ben net afgezet door qu63 en eleanor, zoals schorpioen al zei zijn wij 4 nog ff door gegaan met feesten in de stad :p

Al met al een zeer geslaagde dag wat mij betreft!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_18667274
quote:
Op zondag 25 april 2004 04:35 schreef psiii het volgende:
Aangezien ik al genoeg gepraat heb op de meet heb ik alleen het volgende mee te delen:

VET COOL GAAF TOF SUPER DELUXE MEGA LEUK, VOOR HERHALING VATBAAR!

kusjes voor alle lieve mensen op de meet
Ah, ook weer veilig thuisgekomen zie ik!
  zondag 25 april 2004 @ 07:26:07 #51
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667700
quote:
Op zondag 25 april 2004 04:37 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ah, ook weer veilig thuisgekomen zie ik!
* qu63 is ook weer veilig thuis!!
en nee, niet eerst nog in slaap gevallen.. ben écht net thuis!
Zonsopgang is liev!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 25 april 2004 @ 07:40:53 #52
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667721
en nu eerst eten dan honkballen en dan slapen!!!
woei!!!
It's Time To Shine
pi_18667730
Zooooo... we zijn thuis

En het was mooi

Verslag volgt later....

and love to all
  zondag 25 april 2004 @ 07:49:13 #54
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667736
quote:
Op zondag 25 april 2004 07:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Zooooo... we zijn thuis

En het was mooi

Verslag volgt later....

and love to all
woei!!!
It's Time To Shine
pi_18667738
quote:
Op zondag 25 april 2004 07:49 schreef qu63 het volgende:
woei!!!
  zondag 25 april 2004 @ 07:52:13 #56
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667743
quote:
Op zondag 25 april 2004 07:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

* qu63 nog niet gaat doen.. eerst sporten
It's Time To Shine
pi_18667762
quote:
Op zondag 25 april 2004 07:52 schreef qu63 het volgende:
* Q nog niet gaat doen.. eerst sporten
  zondag 25 april 2004 @ 08:11:26 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667773
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

woei!!!
IRC is saaai!! niemand antwoord
It's Time To Shine
pi_18667779
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:11 schreef qu63 het volgende:
woei!!!
IRC is saaai!! niemand antwoord
Nu niet meer!!!
  zondag 25 april 2004 @ 08:15:51 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667781
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Nu niet meer!!!
woei!!!
It's Time To Shine
pi_18667790
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:15 schreef qu63 het volgende:
woei!!!
Hehehe

zondag 25 april 2004 @ 08:23:00 #62
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18667800
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hehehe

dies veel leuker!!
It's Time To Shine
pi_18667809
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:23 schreef qu63 het volgende:
dies veel leuker!!
  zondag 25 april 2004 @ 08:52:43 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18667875
Goedemorgen allemaal,

Heb een hele leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
pi_18669371
Volgende keer halen jullie me wel op?

Want dan wil ik wel mee!
  zondag 25 april 2004 @ 12:03:30 #66
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18669489
allemaal!!!

Ben ook weer in het land der levenden!

Kom in de loop van vandaag nog wel even een verslagje spammen Nu eerst andere dingetjes doen!

Was wel héééééééééél erg gezellig allemaal hoor, snel weer doen!!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_18669765
OK DAN
  zondag 25 april 2004 @ 13:11:27 #68
56196 Sappii
Hokkebrok.
pi_18670429
sap en echtgenoot vonden de meet ook leuk hoor. alleen moesten we vroeg weg maar ja, dat heb je als je met de trein moet. 's maar goed ook dat we betijds weg gingen en zo want we deden er langer over dan normaal, moesten omrijden en zo, wiih.
  zondag 25 april 2004 @ 13:15:16 #69
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18670491
dag dag
nog steeds wakker!!!
It's Time To Shine
  zondag 25 april 2004 @ 13:44:54 #70
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18670929
de overlevenden:
  • EleanorGoesCrazy
  • Qu63
  • Sappi|echtgenoot
  • psiii
  • Psyche2003
  • Schorpioen
  • livelived

MISSING
  • sweetgirly
  • anton
  • geartsjuh
  • ReCreative
  • It's Time To Shine
    pi_18671022
    Joh die zijn nog lekker in dromenland
      zondag 25 april 2004 @ 13:52:10 #72
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18671078
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef psiii het volgende:
    nu nog?? nie goed! ze hebben niet eens wat gepost toen ze thuiskwamen!!
    It's Time To Shine
    pi_18671549
    * meldt I'm alive

Ik vond het bijzonder (en) gezellig. En hehe dat eten , wat leuk en lekker en mijn bananenbier heeft goed gesmeckt . Ben blij dat ik mee ben gegaan, bedankt voor het overhalen . En goed geregeld allemaal, hoefde niet alleen te reizen en erheen te gaan en dat was toch ook wel prettig. Thanx. Conclusie: wat een lieve en leuke mensen, was top .

doeidoei
    pi_18672120
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
    MISSING
  • ReCreative
  • Jah, hier is-t-ie

Ben net pas wakker, sorry hoor...

Was idd een geweldige avond, zeker voor herhaling vatbaar. Verrassend natuurlijk hoe dat uitpakt, zo'n gevarieerde groep mensen ineens bij elkaar irl, maar had het idee dat iedereen zich ontzettend goed heeft vermaakt .

Ik heb alleen nog niet met iedereen erg lang en goed kunnen praten, maar aangezien we volgende week naar het Solse Gat gaan komt dat wel goed?

Ik ben vannacht meteen in slaap gevallen, vandaar dat ik geen "RC is thuis"-post heb gemaakt vannacht .
    pi_18672846
    Yeah!!! We kunnen weer topickicken
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 13:11 schreef Sappii het volgende:
    sap en echtgenoot vonden de meet ook leuk hoor. alleen moesten we vroeg weg maar ja, dat heb je als je met de trein moet. 's maar goed ook dat we betijds weg gingen en zo want we deden er langer over dan normaal, moesten omrijden en zo, wiih.
    Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leuk
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef psiii het volgende:
    Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem

Q en ik reden overigens wel door dromenland heen, had ook wel veel weg van troetelbeertjesland met alles in de wolken enzo...
      zondag 25 april 2004 @ 15:44:27 #76
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18673112
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Yeah!!! We kunnen weer topickicken
    [..]

[..]

Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem

Q en ik reden overigens wel door dromenland heen, had ook wel veel weg van troetelbeertjesland met alles in de wolken enzo...
    troetelbeertjes!!!
    * qu63 wordt moe... oogjes vallen dincht...
    It's Time To Shine
    pi_18673614
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 15:44 schreef qu63 het volgende:
    troetelbeertjes!!!
    * qu63 wordt moe... oogjes vallen dicht...
    @ schat
      zondag 25 april 2004 @ 16:31:29 #78
    56196 Sappii
    Hokkebrok.
    pi_18673816
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

[..]

Gaat er iemand nog foto's plaatsen trouwens? Die van mijn echtgenoot als standbeeld lijken me wel vet.
    pi_18673880
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:

MISSING

• geartsjuh
  • Ik ben ook weer thuis!
    Heb lekker bij mijn broer in Utrecht geslapen en ben vanmiddag weer in de trein gestapt. Nu dus overduidelijk weer thuisch

Ik vond het ook echt SUPER! Zeker voor herhaling vatbaar!

Dat solsegatgedoetje kan dus echt niet volgende week he? *met oranje vlaggetje zwaait* Ben donderdag, vrijdag èn zaterdag niet beschikbaar
    Nee ik ben niks van plan
    pi_18674005
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef Sappii het volgende:

Gaat er iemand nog foto's plaatsen trouwens? Die van mijn echtgenoot als standbeeld lijken me wel vet.
    Mijn camera moet eerst nog volgeschoten worden, en dan ouderwetsch ontwikkeld worden.. Gaat dus nog even duren, maar tzt krijg je ze natuurlijk onmiddelijk doorgestuurd
    pi_18674044
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:
    Ik ben ook weer thuis!
    Welkom thuis Geartje!!!
    quote:
    Heb lekker bij mijn broer in Utrecht geslapen en ben vanmiddag weer in de trein gestapt. Nu dus overduidelijk weer thuisch
    Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!
    quote:
    Ik vond het ook echt SUPER! Zeker voor herhaling vatbaar!
    quote:
    Dat solsegatgedoetje kan dus echt niet volgende week he? *met oranje vlaggetje zwaait* Ben donderdag, vrijdag èn zaterdag niet beschikbaar
    Nee ik ben niks van plan
    Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??
    pi_18674150
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

Welkom thuis Geartje!!!
    Dankje!
    quote:
    Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!
    Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?
    quote:
    WOEI!
    quote:
    Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??
    Oh je mag van mij langskomen hoor Donderdags ben ik uit maar de vrijdag zou wel kunnen? Beetje optredens en theater bekieken enzo?
    En ohja: die mevrouw met de grote sjieke hoeden is ook nog eens in Groningen dan
    pi_18674160
    quote:
    Had ook niet anders verwacht, meissie.
    pi_18674179
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:

[..]

psiii!
    pi_18674226
    hoi lieve geartsjuh
    lekker geslapen?
    pi_18674273
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef psiii het volgende:
    hoi lieve geartsjuh
    lekker geslapen?
    Ja heerlijk
    Jij ook?
    pi_18674359
    ja niet lang genoeg maarja ik ben nu al helemaal fit...
    pi_18674413
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:01 schreef psiii het volgende:
    ja niet lang genoeg maarja ik ben nu al helemaal fit...

Tja eigenlijk verbaast me dat niks nu ik je een keer gemeet hebt
    Ik vond ons gesprek gister echt fascinating Ik spreek je vanavond vast wel op IRC.

Geerts gaat nu 'nuttige' dingen doen Bye!
    pi_18674484
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef Geartsjuh het volgende:
    Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?
    We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse worden Alleen Sven moet niet zo eigenwijs zijn en mij 's een keer laten rijden! Die jongen ligt nu vast ergens heel erg brak te wezen Al een tijdje niets meer van hem vernomen
    quote:
    Oh je mag van mij langskomen hoor Donderdags ben ik uit maar de vrijdag zou wel kunnen? Beetje optredens en theater bekieken enzo?
    En ohja: die mevrouw met de grote sjieke hoeden is ook nog eens in Groningen dan
    Jajajaja, die mevrouw van wie we de hoed gaan jatten
    pi_18674542
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:
    Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè? Ik voel me nog wel een beetje lam... vooral mijn voeten zijn niet blij met mijn acties van gister (en de dagen ervoor eigenlijk ). Maar ikzelf ben wel heel erg blij
    pi_18674603
    Gaat goed hoor... Kusje op je voetjes... En verder niet zo zeuren, dansen is goed voor de conditie
      zondag 25 april 2004 @ 17:26:14 #92
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18674868
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse worden Alleen Sven moet niet zo eigenwijs zijn en mij 's een keer laten rijden! Die jongen ligt nu vast ergens heel erg brak te wezen Al een tijdje niets meer van hem vernomen
    ben dr nog hoor!!
    en brák!!

[ Bericht 1% gewijzigd door qu63 op 25-04-2004 17:34:27 ]
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 17:28:13 #93
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18674909
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè? Ik voel me nog wel een beetje lam... vooral mijn voeten zijn niet blij met mijn acties van gister (en de dagen ervoor eigenlijk ). Maar ikzelf ben wel heel erg blij
    mijn voeten/benen ook niet blij zijn nu..
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 17:53:05 #94
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675381
    ben ik nou de enige nog hiero??
    It's Time To Shine
    pi_18675447
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:53 schreef qu63 het volgende:
    ben ik nou de enige nog hiero??
    Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doen .

dus niezzo actief... heeft er iemand al een verslag van gisteren klaar?
      zondag 25 april 2004 @ 17:57:36 #96
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675466
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:56 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doen .

dus niezzo actief... heeft er iemand al een verslag van gisteren klaar?
    ik nie, ben te brak!
    It's Time To Shine
    pi_18675511
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik nie, ben te brak!
    Ja, moet jij niet slapen? Of heb je dat al gedaan?
      zondag 25 april 2004 @ 18:00:46 #98
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675526
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 17:59 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ja, moet jij niet slapen? Of heb je dat al gedaan?
    als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallen
    It's Time To Shine
    pi_18675601
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:00 schreef qu63 het volgende:

[..]

als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallen
    als een blok in slaap vallen... daar had ik dus vannacht last van . Ik was net bij m'n bed en toen was het game over.

* mompelt iets over nachtbus en die ging niet en toen taxi en zo en vijf uur thuis
      zondag 25 april 2004 @ 18:05:35 #100
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675613
    QU WAKKER BLIJVEN!

zondag 25 april 2004 @ 18:06:10 #101
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675629
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:04 schreef ReCreative het volgende:

[..]

als een blok in slaap vallen... daar had ik dus vannacht last van . Ik was net bij m'n bed en toen was het game over.

* mompelt iets over nachtbus en die ging niet en toen taxi en zo en vijf uur thuis
    mompelt iets over via den bosch en alphen aan de rijn naar bussum rijden..7 uur thuis..wel mooie zonsopgang gezien !!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:06:37 #102
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675635
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:05 schreef livEliveD het volgende:
    QU WAKKER BLIJVEN!

[afbeelding]
    koffie
    It's Time To Shine
    pi_18675657
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:05 schreef livEliveD het volgende:
    QU WAKKER BLIJVEN!

[afbeelding]

Haai there . Alles goed?
      zondag 25 april 2004 @ 18:07:52 #104
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675665
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:06 schreef qu63 het volgende:
    koffie
    Red Bull dan
      zondag 25 april 2004 @ 18:08:30 #105
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675674
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Red Bull dan
    das nog meer !!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:09:00 #106
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675679
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef ReCreative het volgende:

Haai there . Alles goed?
    Beetje moe. Moest om 8:00 op. Voor de rest alles ok
    Heb je nog een lange reis teruggehad?
    pi_18675682
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

das nog meer !!
    qu! Hij probeert je te helpen
      zondag 25 april 2004 @ 18:09:40 #108
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675691
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef ReCreative het volgende:

[..]

weet ik.. maar ik moet er wel van
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:09:48 #109
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675694
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
    das nog meer !!
    Cola! Laatste aanbod met caffeine of je mot aan de pillen en dan wordt je
      zondag 25 april 2004 @ 18:10:50 #110
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675715
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Cola! Laatste aanbod met caffeine of je mot aan de pillen en dan wordt je
    heb al een halve liter cola op!!
    cola is dus wel goed!
    It's Time To Shine
    pi_18675716
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Beetje moe. Moest om 8:00 op. Voor de rest alles ok
    Heb je nog een lange reis teruggehad?
    Joah... Maar ging erg goed hoor .
      zondag 25 april 2004 @ 18:11:03 #112
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675719
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef qu63 het volgende:
    weet ik.. maar ik moet er wel van
    hehehe maak ik je misselijk
      zondag 25 april 2004 @ 18:11:38 #113
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675734
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef livEliveD het volgende:

[..]

hehehe maak ik je misselijk
    als je me dat allemaal gaat geven wel ja!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:12:13 #114
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675747
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:10 schreef ReCreative het volgende:
    Joah... Maar ging erg goed hoor .
    Beetje in de trein lopen maffen zeker? (of heb je lopen zingen )
      zondag 25 april 2004 @ 18:13:29 #115
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675767
    Dit lijkt er meer op. Ik heb nu teninste het vertrouwde "slow" chat gevoel weer
    Dacht ff dat jullie te brak waren
      zondag 25 april 2004 @ 18:14:29 #116
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675780
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef ReCreative het volgende:
    Idd het wordt weer niet gewaardeerd
    pi_18675790
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:12 schreef livEliveD het volgende:
    Beetje in de trein lopen maffen zeker? (of heb je lopen zingen )
    Niet eens! (allebei niet )
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:13 schreef livEliveD het volgende:
    Ik? Te brak? Welnee... dat bestaat niet .
      zondag 25 april 2004 @ 18:16:36 #118
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675815
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:13 schreef livEliveD het volgende:
    op irc staat wel qu63|brak maar dat betekend niet dat ik te brak ben om te slowchatten/ircen!! dat gaat nog best!!! ik ben de hele tijd wel aanwezig hoor!!
    It's Time To Shine
    pi_18675839
    Tijd voor pizza
      zondag 25 april 2004 @ 18:19:23 #120
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675873
    quote:
    in het westen hebben we horloges, maar in Ethiopie hebben ze de tijd!

SunShine restaurant!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:25:03 #121
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675968
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:19 schreef qu63 het volgende:

SunShine restaurant!
    Jij snapt het
      zondag 25 april 2004 @ 18:25:33 #122
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18675977
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:17 schreef psiii het volgende:
    Tijd voor pizza
    Zijn en qu met een complot tegen mij bezig ofzo?
      zondag 25 april 2004 @ 18:25:36 #123
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18675978
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:25 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Jij snapt het
    ik wil dr best nog wel een keer heen hoor!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:26:41 #124
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18676002
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:25 schreef qu63 het volgende:
    ik wil dr best nog wel een keer heen hoor!
    Ja absoluut. Was een hele gave ervaring.
    He wanneer hebben jullie tijd en honger om nog een keer daar te gaan eten?
      zondag 25 april 2004 @ 18:28:29 #125
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18676039
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja absoluut. Was een hele gave ervaring.
    He wanneer hebben jullie tijd en honger om nog een keer daar te gaan eten?
    volgende week een keer?
    Pizza!!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 18:29:13 #126
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18676059
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:15 schreef ReCreative het volgende:
    Ik? Te brak? Welnee... dat bestaat niet .
    Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En das (vind ik )
      zondag 25 april 2004 @ 18:30:09 #127
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18676078
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:28 schreef qu63 het volgende:
    volgende week een keer?
    Pizza!!
    Deal
    pi_18676109
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:29 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En das (vind ik )
    ik kàn het wel, het is alleen een vaardigheid die ik al jaren niet meer heb toegepast .

zeg maar minder constructief en zo... maar wie weer een keertje
    pi_18676136
    Oi!

Er ook weer bij is
    pi_18676155
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Oi!

Er ook weer bij is
    Haaai

en ik ben weer ff weg
    pi_18676347
    Iedereen voedert zichzelf??
    pi_18676356
    hello
    Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
    pi_18676386
    hmmm pizza
    pi_18676408
    hmm rundvlees met prei en rijst...
    Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
    pi_18676543
    Zeg, waar blijft dat verslag jongens?? Ik ga zo beginnen met het mijne Maar ik ben toch niet het enige expressiegrage persoon hier??
    pi_18676607
    ik heb in ieder geval geen zin om er een te schrijven...
    pi_18676712
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:01 schreef psiii het volgende:
    ik heb in ieder geval geen zin om er een te schrijven...
    Tsssss

Zo, Let The Music Play van Barry White maar opgezet
    pi_18676781
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 18:32 schreef ReCreative het volgende:
    ik kàn het wel, het is alleen een vaardigheid die ik al jaren niet meer heb toegepast .

zeg maar minder constructief en zo... maar wie weer een keertje
    Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei! Enne gooi je fotoboek nu maar open, we weten nu allemaal hoe je eruit ziet, dussss.......

Heb de hele ceedee van Barry opgezet, 't is nu Can't get enough of your love babe Woeiii!!!
      zondag 25 april 2004 @ 19:17:54 #139
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18676888
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Heb de hele ceedee van Barry opgezet, 't is nu Can't get enough of your love babe Woeiii!!!

* qu63 gaat proberen verslag te schrijven..
    It's Time To Shine
    pi_18677066
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei!
    Niet te assertief daarzo, hè?

Wild en Woei klinkt wel aantrekkelijk, maar dan ben ik bang dat we de term "beesten" nader moeten definiëren, aangezien we anders een kleine communicatiestoornis oplopen door een discrepantie in de overeenkomst tussen verschillende begripskaders .
    quote:
    Enne gooi je fotoboek nu maar open, we weten nu allemaal hoe je eruit ziet, dussss.......
    (Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......
    pi_18677353
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:27 schreef ReCreative het volgende:
    Niet te assertief daarzo, hè?
    Niet te suffo daarzo hè!
    quote:
    Wild en Woei klinkt wel aantrekkelijk, maar dan ben ik bang dat we de term "beesten" nader moeten definiëren, aangezien we anders een kleine communicatiestoornis oplopen door een discrepantie in de overeenkomst tussen verschillende begripskaders .
    Wie had het over beesten? Zolang je maar wild en woeiiii doet, is het gooooooood!
    quote:
    (Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......
    Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallow zeggen daaro
      zondag 25 april 2004 @ 19:42:57 #142
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677401
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    idd
    @ EGC
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 19:46:46 #143
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677503
    Schorpioen, bedankt voor de foto's!!!
    It's Time To Shine
    pi_18677507
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:17 schreef qu63 het volgende:

* qu63 gaat proberen verslag te schrijven..
    Love @ die leuke jongen in Bussum
      zondag 25 april 2004 @ 19:48:11 #145
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677545
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Love @ die leuke jongen in Bussum
    psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!
    It's Time To Shine
    pi_18677590
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Niet te suffo daarzo hè!
    quote:
    Wie had het over beesten? Zolang je maar wild en woeiiii doet, is het gooooooood!
    livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoor .
    quote:
    Ow? Nou dat zou wel aardig zijn .
    pi_18677642
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
    psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!
    Dat wist ik

Zegge... f***'s doorsturen?
      zondag 25 april 2004 @ 19:52:34 #148
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677644
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
    maak em nou, je hebt nu toch een leuke foto
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 19:52:56 #149
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677653
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Dat wist ik

Zegge... f***'s doorsturen?
    zegge irc?
    It's Time To Shine
    pi_18677681
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
    livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoor .
    Yessssss
    quote:
    pi_18677754
    Mensen die de foto's nog willen zien (en er bij waren natuurlijk) moeten nu ff op irc komen!
    pi_18677815
    pi_18677839
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef qu63 het volgende:
    maak em nou, je hebt nu toch een leuke foto
    Blahdieblah

nee
      zondag 25 april 2004 @ 20:01:19 #154
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677853
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 19:59 schreef Schorpioen het volgende:
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 20:01:35 #155
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18677862
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Blahdieblah

nee
    It's Time To Shine
    pi_18678616
    om qu een plezier te doen anders stort zijn wereld in....
      zondag 25 april 2004 @ 20:33:53 #157
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18678650
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:32 schreef psiii het volgende:
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 20:34:13 #158
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18678658
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:32 schreef psiii het volgende:
    Aaahhh wat tof
      zondag 25 april 2004 @ 20:36:33 #159
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18678714
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:34 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Aaahhh wat tof
    It's Time To Shine
    pi_18678815
    RC IS OKE OLE OLE
      zondag 25 april 2004 @ 20:47:57 #161
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18679051
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef psiii het volgende:
    RC IS OKE OLE OLE
    Psiii is ok OLE OLE
      zondag 25 april 2004 @ 20:50:05 #162
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18679131
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Psiii is ok OLE OLE
    wij zijn ok ole ole
    It's Time To Shine
    pi_18679228
    ok
    pi_18679246
    Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)

2de poging:

OK
      zondag 25 april 2004 @ 21:00:38 #165
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18679465
    lekker nutteloos psiii
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 21:04:22 #166
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18679564
    Ikke leef ook nog, ben alleen ff met heleboel tegelijk bezig nu...
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:05:45 #167
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18679601
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef Psyche2003 het volgende:
    Ikke leef ook nog, ben alleen ff met heleboel tegelijk bezig nu...
    oki!
    mail gehad van schorpioen?? we willen f***'s!!!!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 21:08:44 #168
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18679673
    Geen mail gezien van Schorpioen nog....

En ik moet de foto's ook nog van mijn camera op de PC gooien....
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:10:14 #169
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18679715
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef psiii het volgende:
    Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)

2de poging:

OK
    Ben je nog nuchter?
    Weet je het zeker?
      zondag 25 april 2004 @ 21:10:58 #170
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18679733
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef Psyche2003 het volgende:

Foto's
      zondag 25 april 2004 @ 21:20:47 #171
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18680040
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef Psyche2003 het volgende:

komt nog wel dan..
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 21:32:23 #172
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18680363
    Ben nu ff verslag een het tikken
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:33:48 #173
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18680401
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:32 schreef Psyche2003 het volgende:
    Ben nu ff verslag een het tikken
    een verslag!!!
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 21:35:06 #174
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18680447
    Grmbl... Ik heb echt een gruwelijke hekel aan IE op het moment....
    Had net een verslag in zitten tikken en toen besloot IE dat ie een andere pagina in dit venster ging openen

Nou, nogmaals dan....

psiii, sappii en echtgenoot waren allemaal iets vroeger dan verwacht al in Spijkenisse, niet dat dat veel uitmaakte, het paste allemaal in de wagen van mijn buurman met wie ik even weg was dus

Rond 14:00 vertrokken naar Utrecht, en zo ongeveer 15:15 waren we in de parkeergarage.

Eenmaal bij de Charlie Chiu aangekomen hebben we allemaal even een snack gegeten, ons van koffie voorzien en een lekker sapje erbij genomen. Daarna was het wel tijd om het "Truth A4-tje" op te hangen, dus die had ik tussen het reclamebord gestopt. Daarna was het afwachten wie er op de subtiele boodsschap af zou komen.

Anton en livEliveD belden rond 15:50 dat er iets vertraging was, dus nog iets langer wachten. Op een gegeven moment was er behalve livEliveD nog niemand op komen dagen (dachten we dus...). Toen zag ik iemand die wel enigzins aan het "metal-liefhebber" voldeed en dat zou best wel een Anton kunnen zijn. Die liep regelrecht de Charlie Chiu in en begon zich voor te stellen aan nog eens 4 mensen die daar al zaten. Dat bleken dus Schorpioen, RC, Gearts en Sweet te zijn. Toen waren we eindelijk compleet!!!

Onderweg naar een terrasje waren we elkaar even kwijt door een klein dingetje bij livEliveD. Uiteindelijk zijn we op het Domplein aangekomen en konden we ons eindelijk tegoed doen aan vocht! Bier/cola/7up, je weet het wel

Even over 17:00 kwam het bericht dat EleanorGoesCrazy en qu63 ook in de stad waren. Ongeveer een half uur later waren ze ook aangekomen op domplein, dus de ploeg was compleet!

Nog wat praten en toilet (zo goed EGC? ) besloten dat er iets gegeten kon gaan worden, maar eerst even de daar aanwezige aardlijnen bestudeerd, wat er iets meer bleken te zijn dan verwacht. Stond ook nog een hele mooie runesteen, die ook best wel wat energie bevatte. Ons oog viel op een nis en er was in ieder geval iemand (sapp's echtgenoot) die er even in wilde poseren voor een foto. Is een hele mooie boedha pose geworden

Hierna op zoek naar een eetgelegenheid, Schorpioen heeft ons lang een heleboel lekker ruikende restaurants gevoerd en uiteindelijk kwamen we bij Sunshine terecht. Een Ethiopisch restaurant. Het eten was geweldig, de sfeer was ook uitstekend, alleen jammer dat Sapp en echtgenoot er niet bij konden zijn. (Ook hier zijn foto's van, als ik ze ge-upload heb, zal ik roepen!)

Na het eten, bananenbier, kokos-ietsbier en ethiopische honingwijn en uiteraard de normale bieren en frisdranken werd er besloten toch nog maar een nagerecht te nuttigen. We bleken al een aantal uurtjes verder te zijn en zijn na het restaurant vertrokken naar King Arthur's alwaar we nog lekker hebben zitten praten en drinken. Rond 0:00 gingen er al een aantal mensen weg en ik besloot me daar bij te voegen, ik wou tenslotte ook een beetje op tijd weer bij mijn geliefde Psychress zijn

Hierna weet ik dus weinig meer te vertellen over de meet, behalve dat ik zelf nog een half uur heb lopen zoeken naar de ingang van de parkeergarage......

Tot zover dit verslag, de rest hoop ik van jullie te horen!!

Korte samenvatting:
    Geweldige meet, al even geweldige mensen en zeker voor herhaling vatbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Psyche2003 op 25-04-2004 21:42:19 ]
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:39:45 #175
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18680584
    Toppie Psysch
      zondag 25 april 2004 @ 21:40:24 #176
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18680607
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:35 schreef Psyche2003 het volgende:
    Korte samenvatting:
    Geweldige meet, al even geweldige mensen en zeker voor herhaling vatbaar
    It's Time To Shine
    pi_18680694
    lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in gosth? hahaha...
      zondag 25 april 2004 @ 21:43:13 #178
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18680705
    Wel een maitje van Schorpioen gehad, alleen op mijn hotmail, die kijk ik nou niet zoveel na eigenlijk
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:43:55 #179
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18680725
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef Psyche2003 het volgende:
    Wel een maitje van Schorpioen gehad, alleen op mijn hotmail, die kijk ik nou niet zoveel na eigenlijk
    die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..
    It's Time To Shine
      zondag 25 april 2004 @ 21:45:09 #180
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18680761
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
    lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in gosth? hahaha...
    Ghosts

Is ook heel leuk hier

En ja... wel ghosts, maar niet zoals in Casper of Disney's Haunted Mansion hoor
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
      zondag 25 april 2004 @ 21:47:16 #181
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18680823
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef qu63 het volgende:

[..]

die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..
    Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehad
    Ik had zijn mail wel namelijk, en de foto's zijn al naar hem onderweg ook inmiddels

sweet... sorry, ik ben bang dat ik de foto van jou er ook tussen had zitten....
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
    pi_18680940
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
    lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in ghost? hahaha...
    Ghost is een lekker geurtje
      zondag 25 april 2004 @ 21:53:13 #183
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18680968
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:45 schreef Psyche2003 het volgende:
    Ghosts
    En ja... wel ghosts, maar niet zoals in Casper of Disney's Haunted Mansion hoor
    Toch zijn dat best leuke spoken!

zondag 25 april 2004 @ 21:56:27 #184
    47636 Psyche2003
    #truth vraagbaak...
    pi_18681056
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Toch zijn dat best leuke spoken!

[afbeelding]

Ben nu even weg, over uurtje ofzo wel op IRC, maybe samen met Psychress weer
    17-05-2004 O+ O+ O+
    PAPA!!
    pi_18681187
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 21:47 schreef Psyche2003 het volgende:

[..]

Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehad
    Ik had zijn mail wel namelijk, en de foto's zijn al naar hem onderweg ook inmiddels
    Ja ik had je mail idd nog maar die moest ik opzoeken in mijn logs maar Qu was sneller!

Ik heb ook je foto's binnen en ze staan online, hele gave foto's!! Wat een vrolijke meeting was het eigenlijk!
    pi_18683222
    toch jammer van casper... hahaha... maar vertel... jullie geloven we... niet? waarom wel/niet? zijn hier ook mensen daadwerkelijk paranormaal begaafd? lijkt me wel maar jah je weet maar nooit... ik wel anyhow... maar jah... das weer heel wat anders natuurlijk
      zondag 25 april 2004 @ 23:31:52 #187
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18683361
    Heb je toevallig IRC? Dan kun je nu langskomen
    Niet iedereen is paranormaal begaafd dus das geen voorwaarde. Als er uberhaupt voorwaarden zijn.
    pi_18683482
    join the club
    pi_18683813
    IRC? Okay sorry... loop nog neit zolang op forums te snuffelen... maar jah... als je me verteld wat het is is er vast aan te komen... hahah... lijkt me erg leuk om eens contact met andere mensen te hebben over de lijpste onderwerpen... kom maar op dus...
    pi_18683905
    #truth (IRC)

daar staat alles over irc uitgelegd, zo'n beetje dan... :p
    pi_18684088
    okay ik krijg ruzie als ik nu niet m'n nest op ga... morgen weer een dag... zien we vanzelf... groetjes en sleep well
    pi_18684234
    quote:
    Op zondag 25 april 2004 20:01 schreef qu63 het volgende:
    @ favomod Scorp
    Wat Q zegt
      maandag 26 april 2004 @ 00:20:44 #193
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18684279
    Eleanor
    Slaap lekker allemaal
    pi_18684313
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
    Eleanor
    Slaap lekker allemaal
    LE!!!

Welterusten
    pi_18684958
    Welterusten

Vooral voor sweetgirly

Sweet dreams slaap lekker

its hard to say goodbye but tomorrow brings a bright new day

xxx

ze zouden eens moeten weten hoe lang wij er nu over hebben gedaan om echt te gaan
    pi_18685003
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 01:08 schreef psiii het volgende:
    Welterusten

Vooral voor sweetgirly

Sweet dreams slaap lekker
    Thanx ( ) !!
    Weltrust allemaal

I'm out..for real
    pi_18685014
    toch even testen of je niet nog stiekem zit te f5-en....
    pi_18685023
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 01:13 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Thanx ( ) !!
    Weltrust allemaal

I'm out..for real
    Sjit zeg, dat was een smileyspam van mij

Trusteeee!!!

kom niet meer bij even
    pi_18685027
    Misschien was het toch wel een slecht idee lol

nee ik vertrouw erop dat je nu toch echt ECHT maar dan nu ook echt echt echt weg bent
    pi_18686843
    Deze morgen :

Morning, just another day
    Happy people pass my way
    Looking in their eyes
    I see a memory
    I never realized
    How happy you made me

Zoooo, dramatiek op de vroege morgen is coooool

en nu RC in Peugeot, see ya all
    pi_18688157
    Slowchat is rustig vanmorgen... Even een kaartje dan .

15. De Duivel

Archetype: Zwarte magie, duistere tegenhanger.

Symboliseert: Het verwekken van materiële illusies. Het oproepen van individuele verlangens op financieel, sexueel of politiek gebied.

Betekenis: De Duivel brengt ons doorgaans met onze eigen schaduwkanten in contact. Hij heerst over de vitale energie die in de donkere, moeilijk toegankelijke ruimte van het zelf ligt opgeslagen. Volledige bevrijding van onbewuste energie kan slechts worden teweeggebracht door deze ruimte, met al haar illusies, verschrikkingen en verlangens, binnen te gaan.

Gemoedstoestand: De Duivel geeft aan dat je een slaaf bent van je verlangens, in plaats van meester over je lot. Dit kan betrekking hebben op een allesoverheersende obsessie, waarbij je je gedwongen voelt dingen te doen die je eigenlijk verafschuwt. Je leeft in de illusie dat er nauwelijks alternatieven voor deze situatie zijn.

Hallelujah

Weet iemand trouwens waarom die kaarten je altijd zo hard wakker schudden?

Pagina 5
    pi_18688173
    * edit *

???????
      maandag 26 april 2004 @ 11:18:03 #203
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18689258
    Goedemorgen allemaal

Ik ben er denk ik pas rond 23:00 uur weer
      maandag 26 april 2004 @ 11:20:35 #204
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18689332
    Kaart:
    quote:
    Het Oordeel

Archetype: Het pad naar collectief bewustzijn.

Symboliseert: Alle niet-individuele ervaringen die verwerkt moeten zijn, teneinde het ware karakter van het bestaan te kunnen onderkennen.

Betekenis: Begrip van ons onvermogen om ook maar iets in absolute zin te kennen. Zelfs wetenschappelijk onderzoek levert nooit een juist beeld van de realiteit op; de waarnemer maakt immers altijd deel uit van het universum dat wordt waargenomen.

Gemoedstoestand: Wat er ook in je leven gaande is, er is een sterke roep van binnenuit om plaats in te nemen in het centrum van het Universum, om je ware identiteit te vinden. Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.

Mmmmm
    pi_18689689
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 11:18 schreef livEliveD het volgende:
    Goedemorgen allemaal
    Hooi
    quote:
    Ik ben er denk ik pas rond 23:00 uur weer
    Dag Fijne dag
    pi_18689974
    zo mensen ik ben ook weer wakker

straks boodschappen doen met huisgenoot
    en dan een hele zooi afwas doen

hehe
    pi_18690195
    De Dwaas
    De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid. Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein. Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben, maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden. Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven. Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag. Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazing-wekkende. Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant. Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.

:d

hier heb ik deze kaart getrokken:

http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarotkrt.htm

je kunt daar nog wat andere trekkingen doen dan de 1 kaart trekking
      maandag 26 april 2004 @ 12:06:58 #208
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18690436
    Ben er weer
    School ging niet door!
      maandag 26 april 2004 @ 12:17:02 #209
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18690636
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:06 schreef livEliveD het volgende:
    Ben er weer
    School ging niet door!
    woei!!

mijn school begint pas om 3 uur.. tot kwart over 6

kaartje:

20. Het Oordeel

Symboliseert: Alle niet-individuele ervaringen die verwerkt moeten zijn, teneinde het ware karakter van het bestaan te kunnen onderkennen.

Betekenis: Begrip van ons onvermogen om ook maar iets in absolute zin te kennen. Zelfs wetenschappelijk onderzoek levert nooit een juist beeld van de realiteit op; de waarnemer maakt immers altijd deel uit van het universum dat wordt waargenomen.

Gemoedstoestand: Wat er ook in je leven gaande is, er is een sterke roep van binnenuit om plaats in te nemen in het centrum van het Universum, om je ware identiteit te vinden. Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.
    It's Time To Shine
    pi_18690981
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:17 schreef qu63 het volgende:
    woei!!
    Woeiii!
    quote:
    20. Het Oordeel
    Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.
    Jaja.......

Je vond het rustig en dacht, laat ik haar maar wakker maken?
    pi_18690994
    HOI
      maandag 26 april 2004 @ 12:36:37 #212
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691014
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Jaja.......

Je vond het rustig en dacht, laat ik haar maar wakker maken?
    ik heb je niet wakker gemaakt vandaag!
    niet bewust dan iig
    -edit- pak net ff mn telefoon op, zie ik dat ik een sms heb! van gisteren!!
    It's Time To Shine
    pi_18691051
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:35 schreef psiii het volgende:
    HOI
    Hoi Psiii
      maandag 26 april 2004 @ 12:38:38 #214
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691054
    quote:
    HOI
    It's Time To Shine
    pi_18691176
    quote:
    HOI
    HALLO

pi_18691190
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 11:55 schreef psiii het volgende:
    hier heb ik deze kaart getrokken:

http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarotkrt.htm

je kunt daar nog wat andere trekkingen doen dan de 1 kaart trekking
    Leuke site, Psiii Je kunt er zelfs tarotprogramma's downloaden!
      maandag 26 april 2004 @ 12:46:00 #217
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691220
    Hoi EGC en Qu en Psiii en RC
    Wie heeft er zin in een spelletje (via slowchat)
    Laten we Galgje spelen: 7 letters
    Raad maar
      maandag 26 april 2004 @ 12:47:32 #218
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691241
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:46 schreef livEliveD het volgende:
    Hoi EGC en Qu en Psiii en RC
    Wie heeft er zin in een spelletje (via slowchat)
    Laten we Galgje spelen: 7 letters
    Raad maar
    Utrecht!
    of doen we letter voor letter??
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 12:50:15 #219
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691288
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:47 schreef qu63 het volgende:
    Utrecht!
    of doen we letter voor letter??
    Mag allemaal. Maar het is wel fout. Nice try. Ik zou letter voor letter proberen

fout:1
    letters geprobeerd:(geen)
    woord: .......
      maandag 26 april 2004 @ 12:50:49 #220
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691302
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mag allemaal. Maar het is wel fout. Nice try. Ik zou letter voor letter proberen

letters geprobeerd:(geen)
    woord: .......
    de "e"
    ga je ook een galg tekenen?
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 12:53:07 #221
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691344
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef qu63 het volgende:
    de "e"
    ga je ook een galg tekenen?
    Een galg tekenen lijkt me wat moeilijk. Maar bij 10 fouten zijn jullie de sjaak en zoek ik er wel een plaatje bij van een galg

letters geprobeerd:e
    woord: .....e.
    pi_18691352
    ja leuk galgje over slowchat dat zal opschieten

maar ik ga nu eerst even wat eten ergens in een tent, doei

pi_18691370
    de "t"
      maandag 26 april 2004 @ 12:55:18 #224
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691396
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Een galg tekenen lijkt me wat moeilijk. Maar bij 10 fouten zijn jullie de sjaak en zoek ik er wel een plaatje bij van een galg

letters geprobeerd:e
    woord: .....e.
    de "i"
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 12:56:45 #225
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691424
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:54 schreef ReCreative het volgende:
    de "t"
    Totaal aantal letter: 7
    letters geprobeerd:et
    woord: . . . . te .

Gaat goed
    pi_18691456
    RC overleg nu... ik lees later wel wat het woord is
      maandag 26 april 2004 @ 12:58:25 #227
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691460
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:56 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Totaal aantal letter: 7
    letters geprobeerd:et
    woord: . . . . te .

Gaat goed
    de i
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 12:58:39 #228
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691465
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef qu63 het volgende:
    de "i"
    Kunnen jullie me gedachten lezen ofzo?

letters geprobeerd:tei
    woord: . . i . te .
      maandag 26 april 2004 @ 12:58:55 #229
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691469
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:58 schreef ReCreative het volgende:
    RC overleg nu... ik lees later wel wat het woord iswas
    suc6!
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 12:59:26 #230
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691478
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 12:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Kunnen jullie me gedachten lezen ofzo?

letters geprobeerd:tei
    woord: . . i . te .
    de "n"
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:02:48 #231
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691559
    letters geprobeerd:tein
    woord: . . inte .
      maandag 26 april 2004 @ 13:03:36 #232
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691580
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
    de "r" en de "p"
    It's Time To Shine
    pi_18691581
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
    Printen!
      maandag 26 april 2004 @ 13:04:05 #234
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691594
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Printen!
    printeR
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:06:18 #235
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691655
    printer
    pi_18691688
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:06 schreef livEliveD het volgende:
    printer
    En? En?? Wat krijgt ie nu?
      maandag 26 april 2004 @ 13:08:50 #237
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691712
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:06 schreef livEliveD het volgende:
    printer
    nieuwe!
    29 letters:
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:09:12 #238
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691720
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

En? En?? Wat krijgt ie nu?
    kusje!
    It's Time To Shine
    pi_18691774
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
    kusje!
    Nu weet ik het! Jij bent gewoon kusjesverslaafd!
    pi_18691785
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:08 schreef qu63 het volgende:
    nieuwe!
    29 letters:
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    De A?
      maandag 26 april 2004 @ 13:11:55 #241
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691791
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Nu weet ik het! Jij bent gewoon kusjesverslaafd!
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:13:18 #242
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691821
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

De A?

. aa . . aa . . . . aa . . aa . . . . . a . . . aa .
    letters: a
    fout:0
    It's Time To Shine
    pi_18691841
    zeg RC, jij als sterrenaficionado wat vind je hier eigenlijk van?
      maandag 26 april 2004 @ 13:17:47 #244
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691915
    De k
    O ja vergeten aan allemaal
    pi_18691924
    Goedemiddag allen!
      maandag 26 april 2004 @ 13:19:00 #246
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691938
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:17 schreef livEliveD het volgende:
    De k
    O ja vergeten aan allemaal

letters: ak
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:19:24 #247
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691944
    Hoi Trinity
    Alles goed?
      maandag 26 april 2004 @ 13:19:52 #248
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18691959
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
    Goedemiddag allen!
    dag dag
    It's Time To Shine
    pi_18691964
    De n?

* EleanorGoesCrazy knuffelt alle aanwezigen
      maandag 26 april 2004 @ 13:20:14 #250
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18691965
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:19 schreef qu63 het volgende:
    letters: ak
    Ja kut
    eehhhh
    de T dan
      maandag 26 april 2004 @ 13:22:29 #251
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692019
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Egc knuffelt alle aanwezigen
    *knuffel terug*
      maandag 26 april 2004 @ 13:23:09 #252
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692032
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja kut
    eehhhh
    de T dan
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    De n?

* EleanorGoesCrazy knuffelt alle aanwezigen
    *qu63knuffelt terug
    letters: aknt
    fout:3
    It's Time To Shine
    pi_18692064
    De R?
      maandag 26 april 2004 @ 13:25:46 #254
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692081
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    De R?

. aa . . aa . . . . aa . . aar . . r . a . . . aar
    letters: aknrt
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:25:50 #255
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692084
    Hey Eleanor. Wat lijkt jouw een goede volgende letter?
    Ik zat te denken aan de S (nog niet opschrijven q!)
      maandag 26 april 2004 @ 13:27:23 #256
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692112
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef livEliveD het volgende:
    Hey Eleanor. Wat lijkt jouw een goede volgende letter?

. aas . aass . . aa . . aar . . r . a . . . aar
    letters: aknrst
    It's Time To Shine
    pi_18692128
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:27 schreef qu63 het volgende:

. aas . aass . . aa . . aar . . r . a . . . aar
    letters: aknrst
    Mijn god! Wat een woord! De P dan maar?
      maandag 26 april 2004 @ 13:28:33 #258
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692131
    hehehe
    De M
    van Mac Donalds
    pi_18692145
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef livEliveD het volgende:
    Hey Eleanor. Wat lijkt jou een goede volgende letter?
    De S was dus okay, maar in welke richting we moeten denken??
      maandag 26 april 2004 @ 13:29:17 #260
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692147
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Zeg dat wel. Ben benieuwd wat er uiteindelijk komt te staan.
      maandag 26 april 2004 @ 13:29:31 #261
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692152
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef livEliveD het volgende:
    hehehe
    De M
    van Mac Donalds
    paas . aass . . aam . aar . . r . am . . aar
    letters: akmnprst
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:30:09 #262
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692169
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    De S was dus okay, maar in welke richting we moeten denken??
    Het lijkt een samenstelling van verschillende woorden.
    Ff kijken wat die 2 nieuwe letters opleveren
    pi_18692184
    De H dus...
      maandag 26 april 2004 @ 13:30:56 #264
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692189
    Ff de H inkoppen
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    De H dus...
      maandag 26 april 2004 @ 13:31:30 #265
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692201
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    De H dus...

paashaass . haamhaar . . r . am . . aar
    letters: ahkmnprst
    foutej!!
    It's Time To Shine
    pi_18692222
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:31 schreef qu63 het volgende:
    paashaass . haam . aar . . r . am . . aar
    Hmmmmmm!!!!!!!!!! De C dan maar?
      maandag 26 april 2004 @ 13:32:43 #267
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692231
    En ik maar denken dat het middelste woord schaamhaar werd
      maandag 26 april 2004 @ 13:33:26 #268
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692251
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
    zie edit..
    It's Time To Shine
    pi_18692255
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
    Ik blijf nog maar even bij dat vermoeden....
      maandag 26 april 2004 @ 13:33:59 #270
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692267
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hmmmmmm!!!!!!!!!! De C dan maar?
    paashaasschaamhaar . . r . am . . aar
    letters: achkmnprst
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:34:16 #271
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692275
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:33 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Ik blijf nog maar even bij dat vermoeden....
    het is ook goed
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:34:32 #272
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692283
    De "O"
    pi_18692302
    Paashaasschaamhaarverzamelaar!
      maandag 26 april 2004 @ 13:35:16 #274
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692306
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef livEliveD het volgende:
    De "O"
    paashaasschaamhaar . . r . am . . aar
    letters: achkmnoprst
    fout:4
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:35:35 #275
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692312
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    It's Time To Shine
    pi_18692320
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef qu63 het volgende:
    Woeiii!
      maandag 26 april 2004 @ 13:36:08 #277
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692322
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Hehehe toppertje
      maandag 26 april 2004 @ 13:36:47 #278
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692332
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Woeiii!
    next!!
    It's Time To Shine
    pi_18692342
    Okay, nu moet ik vast een woord verzinnen hè? Ah ik weet al een leuke... Het hoeft niet in de vandale te staan hè?
      maandag 26 april 2004 @ 13:37:05 #280
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692344
    Zullen we een cursus gaan schrijven hoe je een topic hoog krijgt zonder dat ie stickie is
      maandag 26 april 2004 @ 13:37:10 #281
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692348
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hehehe toppertje
    wel jammer dat meteen de "a" werd gezegd
    It's Time To Shine
    pi_18692357
    Wat een woord

Hoi allemaal!
      maandag 26 april 2004 @ 13:37:36 #283
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692358
    quote:
    Okay, nu moet ik vast een woord verzinnen hè? Ah ik weet al een leuke... Het hoeft niet in de vandale te staan hè?
    paashaasschaamhaarverzamelaar staat er ook niet in..
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:37:38 #284
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692360
    quote:
    Nee hoor als het maar wel een beetje nederlands lijkt.
      maandag 26 april 2004 @ 13:37:50 #285
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692367
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
    Wat een woord

Hoi allemaal!
    gear!!
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:38:18 #286
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692376
    quote:
    Wat een woord

Hoi allemaal!
    He Geartsjuh
    Alles goed?
      maandag 26 april 2004 @ 13:38:24 #287
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692382
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef livEliveD het volgende:
    Zullen we een cursus gaan schrijven hoe je een topic hoog krijgt zonder dat ie stickie is
    goed idee!!
    It's Time To Shine
    pi_18692386
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef qu63 het volgende:
    wel jammer dat meteen de "a" werd gezegd
    Hey ik had me speciaal afgestemd op jouw energie en gezien welke richting je dacht! Galgje spelen met Truthenaren is flauw
      maandag 26 april 2004 @ 13:39:07 #289
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692397
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef qu63 het volgende:
    gewoon veel posten toch??
    Ja nu heb je de clou al verteld. Daar gaan onze verkoop cijfers
      maandag 26 april 2004 @ 13:39:08 #290
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692399
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hey ik had me speciaal afgestemd op jouw energie en gezien welke richting je dacht! Galgje spelen met Truthenaren is flauw
    woei!!
    It's Time To Shine
    pi_18692401
    quote:
    Hoi allemaal!
    Yo! G-art!
    pi_18692412
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef livEliveD het volgende:
      maandag 26 april 2004 @ 13:39:56 #293
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692422
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef livEliveD het volgende:

[..]

heb em al ge-edit
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:40:11 #294
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692426
    Doetus een nieuw woord verzinnen Eleanor
    pi_18692433
    Okay het nwe woord...

15 letters

En ik geef jullie alvast een hint! Hij is meer in de sfeer van dit forum dan de voorgaande woorden
    pi_18692436
    Heeey mensen! Wat een welkom

Qu
    B
    Live
      maandag 26 april 2004 @ 13:40:54 #297
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692442
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
    Okay het nwe woord...

15 letters
    de "s"
    It's Time To Shine
      maandag 26 april 2004 @ 13:41:16 #298
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_18692457
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef qu63 het volgende:
    heb em al ge-edit

Let the cash flow
    pi_18692473
    Heb nu bespreking. Tot zo!
      maandag 26 april 2004 @ 13:41:55 #300
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_18692474
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 13:41 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Let the cash flow
    moet je mijn quote ook verwijderen
    It's Time To Shine