Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooiquote:Op vrijdag 23 april 2004 03:22 schreef ReCreative het volgende:
Zo, nieuw topic. En mijn post uit het vorige topic:
RC weer thuis.
Ge-wel-di-ge ervaring! Vertel morgen wel meer.
Had trouwens op de terugweg allemaal van die mistflarden waar ik doorheen reed... Erg gaaf gezicht.
en nu RC slapen
Zijn er ook foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooi![]()
Dat laat ik aan onze K... uh ReCreative overquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:56 schreef livEliveD het volgende:
Doetus een beschrijving geven dan:
Wie? wat? waar? waarom? wanneer? hoezo? hoeveel?![]()
Tot het einde van de middag binnen zittenquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:11 schreef sweetgirly het volgende:
zit wel tot 16.30 uur in de college-banken..maar daarna weekend en lekker genieten van het zonnetje
![]()
B'tje!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
En ja, wij zijn er ook weerHet was pas half zes zo ongeveer toen we weer terug waren bij de startbasis
En Sven is the man
Verslag volgt zo
Hello allemaal![]()
![]()
![]()
Hey was wél coolquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:16 schreef Geartsjuh het volgende:
B'tje!![]()
![]()
Oh half 6! Wat heb ik jullie aangedaan..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hey was wél coolOok inderdaad die mistvlagen en het werd langzaamaan weer licht, hetgeen prachtige hemelschilderingen opleverde
Hehequote:Op vrijdag 23 april 2004 12:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik wil nog eens een keer thuis in Friesland om 5 uur opstaan en dan boswandeling maken. Ik kan dan gewoon de straat uitlopen en dan sta je in het bosLijkt me mooi om daar eens te zijn met zonsopkomst... mist over de bosvijver.. die lekkere frisse ochtendbosllucht.. vogeltjes die een nieuwe dag toefluiten.. hmm
![]()
Thanx! Yes, it's sucksquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tot het einde van de middag binnen zitten
Sterkte ermee!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehe![]()
![]()
Mooi verslag.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Meeting
Bloedgeile karquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:41 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe die car uit Back to the Future staat op ebay!
DeLorean
Zal ik een bod doen?
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, wat is dit nou..gaan ze naar het Solse Gat.. spannund en het is een super mooie nacht!
Impulsieve acties zijn cool![]()
Hehequote:ik durf nou niet meer za te komen hoor, iedereen kent elkaar al..en ben eigenlijk een verlegen koter als ik (nog) niemand ken
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ga je dan wel een stukje mee terug in de tijd reizen?
(Misschien komen we niet meer terug naar de toekomst maar dat zien we dan wel weer)
Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:31 schreef -Trinity- het volgende:
In de tijd reizen?
Ja ik wil mee!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?
Heb je trouwens nog mijn mooie post voor je (in het vorgie topic) nog gezien?![]()
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef ReCreative het volgende:
Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme)
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemen![]()
quote:Hopelijk spreek ik jullie vanavond op IRC!![]()
Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woordquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren...Muziekje erbij... Hmmm... lijkt me wel cool... Alleen moeten we wel a/d leuke kant van het gat blijven dan
Of als mensen andere suggesties (voor andere locaties) hebben, is dat ook goed natuurlijk
![]()
quote:HeheWe hebben elkaar ook nog nauwelijks kunnen zien hoor, het was namelijk vrij donker daar
Dus gewoon komen zaterdag! Mm'kay?
![]()
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woord, ik doe het erom) idee en muziekje erbij idd. Ik denk (hardop) dat je dan misschien niet eens (meer) zo bang(ig) van wordt dan daar (mocht dat kunnen tenminste), maar je je juist zeer goed voelt, naja klinkt iig relaxed op die manier! Mooie verslagen ook.
![]()
[..]uhm ja, om even wat (van mij flauwe) truth-humor erin te gooien: ik ben niet (zo) bang als ik schimmen zie, maar ik ben een schijterd bij het idee aan een meeting met mensen die ik niet ken
en het zijn er zoveel ook nog
. Naja, om maar eerlijk te zijn, ik breek mijn hoofd erover, wel..niet..wel..niet..arghhh, ik word er gek van. Dan weer: 'ja leuk, lekker impulsief', dan weer rationeel: 'nee, heb het te druk, geld etc'. Damn, mensen het is moeilijk als je mij bent
.
Tot zoquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezellig
Maar ik ga de bus halen. Tot vanmiddag!
Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenootquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
Hallooooo allemaal
Ben er nu nog, maar denk dat ik wat eerder ga rijden...
Psiii, sappii & aanhang/echntgenoot zijn er namelijk al
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
Hallooooo allemaal
Ben er nu nog, maar denk dat ik wat eerder ga rijden...
Psiii, sappii & aanhang/echntgenoot zijn er namelijk al
Parkeergarage is er wel hoor en hoewel het wel iets kost, is dat wel aan te raden!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenoot![]()
PS, zeg Psyche... D'r zijn toch wel parkeerplaatsen daar in de buurt v/h stationsplein hè??
Ja volle bak idd...quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]Grote drukte daarzo
.
Ik vertrek tegen half drie hier op de fiets naar het station.
Tot vanmiddag.
Ah, ook weer veilig thuisgekomen zie ik!quote:Op zondag 25 april 2004 04:35 schreef psiii het volgende:
Aangezien ik al genoeg gepraat heb op de meet heb ik alleen het volgende mee te delen:
VET COOL GAAF TOF SUPER DELUXE MEGA LEUK, VOOR HERHALING VATBAAR!
kusjes voor alle lieve mensen op de meet
quote:Op zondag 25 april 2004 04:37 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ah, ook weer veilig thuisgekomen zie ik!
woei!!!quote:Op zondag 25 april 2004 07:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Zooooo... we zijn thuis
En het was mooi
Verslag volgt later....![]()
![]()
![]()
and love to all
* qu63 nog nietquote:Op zondag 25 april 2004 07:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 07:52 schreef qu63 het volgende:
* Q nog nietgaat doen.. eerst sporten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 08:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nu niet meer!!!quote:Op zondag 25 april 2004 08:11 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
woei!!!
IRC is saaai!! niemand antwoord![]()
woei!!!quote:Op zondag 25 april 2004 08:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nu niet meer!!!
dies veel leuker!!quote:Op zondag 25 april 2004 08:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehe
nu nog??quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef psiii het volgende:
Joh die zijn nog lekker in dromenland
Jah, hier is-t-iequote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
MISSINGReCreative
Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leukquote:Op zondag 25 april 2004 13:11 schreef Sappii het volgende:
sap en echtgenoot vonden de meet ook leuk hoor. alleen moesten we vroeg weg maar ja, dat heb je als je met de trein moet. 's maar goed ook dat we betijds weg gingen en zo want we deden er langer over dan normaal, moesten omrijden en zo, wiih.
Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hemquote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef psiii het volgende:
Joh die zijn nog lekker in dromenland
troetelbeertjes!!!quote:Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yeah!!! We kunnen weer topickicken![]()
![]()
[..]
Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leuk![]()
[..]
Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem![]()
![]()
Q en ik reden overigens wel door dromenland heen, had ook wel veel weg van troetelbeertjesland met alles in de wolken enzo...![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 15:44 schreef qu63 het volgende:
troetelbeertjes!!!
* qu63 wordt moe... oogjes vallen dicht...
quote:Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leuk![]()
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
MISSINGgeartsjuh
quote:Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef Sappii het volgende:
![]()
Gaat er iemand nog foto's plaatsen trouwens? Die van mijn echtgenoot als standbeeld lijken me wel vet.
Welkom thuis Geartje!!!quote:Op zondag 25 april 2004 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:Ik ben ook weer thuis!
Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!quote:Heb lekker bij mijn broer in Utrecht geslapen en ben vanmiddag weer in de trein gestapt. Nu dus overduidelijk weer thuisch![]()
quote:Ik vond het ook echt SUPER! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??quote:Dat solsegatgedoetje kan dus echt niet volgende week he? *met oranje vlaggetje zwaait* Ben donderdag, vrijdag èn zaterdag niet beschikbaar![]()
Nee ik ben niks van plan![]()
Dankje!quote:Op zondag 25 april 2004 16:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Welkom thuis Geartje!!!
Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?quote:Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!
quote:
Oh je mag van mij langskomen hoorquote:Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??
Had ook niet anders verwacht, meissie.quote:Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem
psiii!quote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, meissie.
Ja heerlijkquote:Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef psiii het volgende:
hoi lieve geartsjuh
lekker geslapen?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 17:01 schreef psiii het volgende:
ja niet lang genoeg maarja ik ben nu al helemaal fit...
We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse wordenquote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?
Jajajaja, die mevrouw van wie we de hoed gaan jattenquote:Oh je mag van mij langskomen hoorDonderdags ben ik uit maar de vrijdag zou wel kunnen? Beetje optredens en theater bekieken enzo?
En ohja: die mevrouw met de grote sjieke hoeden is ook nog eens in Groningen dan
Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè?quote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:
Had ook niet anders verwacht, meissie.
ben dr nog hoor!!quote:Op zondag 25 april 2004 17:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse wordenAlleen Sven moet niet zo eigenwijs zijn en mij 's een keer laten rijden! Die jongen ligt nu vast ergens heel erg brak te wezen
Al een tijdje niets meer van hem vernomen
mijn voeten/benen ook niet blij zijn nu..quote:Op zondag 25 april 2004 17:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè?Ik voel me nog wel een beetje lam... vooral mijn voeten zijn niet blij met mijn acties van gister (en de dagen ervoor eigenlijk
). Maar ikzelf ben wel heel erg blij
Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doenquote:Op zondag 25 april 2004 17:53 schreef qu63 het volgende:
ben ik nou de enige nog hiero??
ik nie, ben te brak!quote:Op zondag 25 april 2004 17:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doen.
dus niezzo actief... heeft er iemand al een verslag van gisteren klaar?
Ja, moet jij niet slapen?quote:Op zondag 25 april 2004 17:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik nie, ben te brak!
als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallenquote:Op zondag 25 april 2004 17:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, moet jij niet slapen?Of heb je dat al gedaan?
quote:Op zondag 25 april 2004 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallen
mompelt iets over via den bosch en alphen aan de rijn naar bussum rijden..7 uur thuis..wel mooie zonsopgang gezienquote:Op zondag 25 april 2004 18:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]als een blok in slaap vallen... daar had ik dus vannacht last van
. Ik was net bij m'n bed en toen was het game over.
* mompelt iets over nachtbus en die ging niet en toen taxi en zo en vijf uur thuis
Red Bull danquote:Op zondag 25 april 2004 18:06 schreef qu63 het volgende:koffie
das nog meerquote:Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Red Bull dan![]()
![]()
Beetje moe. Moest om 8:00 op. Voor de rest alles okquote:Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef ReCreative het volgende:
Haai there. Alles goed?
qu! Hij probeert je te helpenquote:Op zondag 25 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
das nog meer!!
weet ik.. maar ik moet er wel vanquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
qu! Hij probeert je te helpen
Cola! Laatste aanbod met caffeine of je mot aan de pillen en dan wordt jequote:Op zondag 25 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
das nog meer!!
heb al een halve liter cola op!!quote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Cola! Laatste aanbod met caffeine of je mot aan de pillen en dan wordt je![]()
Joah... Maar ging erg goed hoorquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beetje moe. Moest om 8:00 op. Voor de rest alles ok
Heb je nog een lange reis teruggehad?
hehehe maak ik je misselijkquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef qu63 het volgende:
weet ik.. maar ik moet er wel van
als je me dat allemaal gaat geven wel ja!quote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
hehehe maak ik je misselijk![]()
![]()
Beetje in de trein lopen maffen zeker? (of heb je lopen zingenquote:Op zondag 25 april 2004 18:10 schreef ReCreative het volgende:
Joah... Maar ging erg goed hoor.
Idd het wordt weer niet gewaardeerdquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef ReCreative het volgende:
qu! Hij probeert je te helpen
Niet eens!quote:Op zondag 25 april 2004 18:12 schreef livEliveD het volgende:
Beetje in de trein lopen maffen zeker? (of heb je lopen zingen)
Ik? Te brak? Welnee... dat bestaat nietquote:Op zondag 25 april 2004 18:13 schreef livEliveD het volgende:
Dit lijkt er meer op. Ik heb nu teninste het vertrouwde "slow" chat gevoel weer
Dacht ff dat jullie te brak waren
op irc staat wel qu63|brak maar dat betekend niet dat ik te brak ben om te slowchatten/ircen!! dat gaat nog best!!! ik ben de hele tijd wel aanwezig hoor!!quote:Op zondag 25 april 2004 18:13 schreef livEliveD het volgende:
Dit lijkt er meer op. Ik heb nu teninste het vertrouwde "slow" chat gevoel weer
Dacht ff dat jullie te brak waren
Jij snapt hetquote:
Zijn en qu met een complot tegen mij bezig ofzo?quote:Op zondag 25 april 2004 18:17 schreef psiii het volgende:
Tijd voor pizza
ik wil dr best nog wel een keer heen hoor!quote:Op zondag 25 april 2004 18:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Ja absoluut. Was een hele gave ervaring.quote:Op zondag 25 april 2004 18:25 schreef qu63 het volgende:
ik wil dr best nog wel een keer heen hoor!
volgende week een keer?quote:Op zondag 25 april 2004 18:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja absoluut. Was een hele gave ervaring.
He wanneer hebben jullie tijd en honger om nog een keer daar te gaan eten?
Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En dasquote:Op zondag 25 april 2004 18:15 schreef ReCreative het volgende:
Ik? Te brak? Welnee... dat bestaat niet.
Dealquote:Op zondag 25 april 2004 18:28 schreef qu63 het volgende:
volgende week een keer?
Pizza!!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 18:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En das(vind ik
)
Haaaiquote:Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oi!
Er ook weer bij is
Tsssssquote:Op zondag 25 april 2004 19:01 schreef psiii het volgende:
ik heb in ieder geval geen zin om er een te schrijven...
Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei!quote:Op zondag 25 april 2004 18:32 schreef ReCreative het volgende:ik kàn het wel, het is alleen een vaardigheid die ik al jaren niet meer heb toegepast
.
zeg maar minder constructief en zo... maar wie weer een keertje
quote:Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Heb de hele ceedee van Barry opgezet, 't is nu Can't get enough of your love babe Woeiii!!!
Niet te assertief daarzo, hè?quote:Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei!
(Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......quote:Enne gooi je fotoboek nu maar open, we weten nu allemaal hoe je eruit ziet, dussss.......
Niet te suffo daarzo hè!quote:Op zondag 25 april 2004 19:27 schreef ReCreative het volgende:
Niet te assertief daarzo, hè?
Wie had het over beesten?quote:Wild en Woei klinkt wel aantrekkelijk, maar dan ben ik bang dat we de term "beesten" nader moeten definiëren, aangezien we anders een kleine communicatiestoornis oplopen door een discrepantie in de overeenkomst tussen verschillende begripskaders.
Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowquote:(Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......![]()
iddquote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowzeggen daaro
Love @ die leuke jongen in Bussumquote:Op zondag 25 april 2004 19:17 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
* qu63 gaat proberen verslag te schrijven..
psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Love @ die leuke jongen in Bussum
quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Niet te suffo daarzo hè!
livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoorquote:Wie had het over beesten?Zolang je maar wild en woeiiii
doet, is het gooooooood!
![]()
Ow? Nou dat zou wel aardig zijnquote:Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowzeggen daaro
Dat wist ikquote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!![]()
maak em nou, je hebt nu toch een leuke fotoquote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
Ow? Nou dat zou wel aardig zijn.
zegge irc?quote:Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Dat wist ik![]()
Zegge... f***'s doorsturen?
Yessssssquote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoor.
quote:Ow? Nou dat zou wel aardig zijn.
Blahdieblahquote:Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef qu63 het volgende:
maak em nou, je hebt nu toch een leuke foto
quote:Op zondag 25 april 2004 19:59 schreef Schorpioen het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Blahdieblah
nee
quote:Op zondag 25 april 2004 20:32 schreef psiii het volgende:
om qu een plezier te doen anders stort zijn wereld in....
Aaahhh wat tofquote:Op zondag 25 april 2004 20:32 schreef psiii het volgende:
om qu een plezier te doen anders stort zijn wereld in....
quote:Op zondag 25 april 2004 20:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aaahhh wat tof![]()
![]()
Psiii is ok OLE OLEquote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef psiii het volgende:
RC IS OKE OLE OLE
wij zijn ok ole olequote:Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Psiii is ok OLE OLE![]()
oki!quote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef Psyche2003 het volgende:
Ikke leef ook nog, ben alleen ff met heleboel tegelijk bezig nu...
Ben je nog nuchter?quote:Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef psiii het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
2de poging:
OK
Foto'squote:Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
Geen mail gezien van Schorpioen nog....
En ik moet de foto's ook nog van mijn camera op de PC gooien....
komt nog wel dan..quote:Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
Geen mail gezien van Schorpioen nog....
En ik moet de foto's ook nog van mijn camera op de PC gooien....
een verslag!!!quote:Op zondag 25 april 2004 21:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Ben nu ff verslag een het tikken
quote:Op zondag 25 april 2004 21:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Korte samenvatting:
![]()
![]()
Geweldige meet, al even geweldige mensen en zeker voor herhaling vatbaar
![]()
die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..quote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel een maitje van Schorpioen gehad, alleen op mijn hotmail, die kijk ik nou niet zoveel na eigenlijk
Ghostsquote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in gosth? hahaha...![]()
![]()
Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehadquote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..
Ghost is een lekker geurtjequote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in ghost? hahaha...![]()
![]()
Toch zijn dat best leuke spoken!quote:Op zondag 25 april 2004 21:45 schreef Psyche2003 het volgende:
Ghosts
En ja... wel ghosts, maar niet zoals in Casper of Disney's Haunted Mansion hoor
quote:Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch zijn dat best leuke spoken!![]()
[afbeelding]
Ja ik had je mail idd nog maar die moest ik opzoeken in mijn logs maar Qu was sneller!quote:Op zondag 25 april 2004 21:47 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehad
Ik had zijn mail wel namelijk, en de foto's zijn al naar hem onderweg ook inmiddels![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Eleanor![]()
Slaap lekker allemaal
Thanx (quote:Op maandag 26 april 2004 01:08 schreef psiii het volgende:
Welterusten
Vooral voor sweetgirly![]()
![]()
Sweet dreams slaap lekker
Sjit zeg, dat was een smileyspam van mijquote:Op maandag 26 april 2004 01:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Thanx (![]()
![]()
) !!
Weltrust![]()
![]()
allemaal
I'm out..for real
quote:Het Oordeel
Archetype: Het pad naar collectief bewustzijn.
Symboliseert: Alle niet-individuele ervaringen die verwerkt moeten zijn, teneinde het ware karakter van het bestaan te kunnen onderkennen.
Betekenis: Begrip van ons onvermogen om ook maar iets in absolute zin te kennen. Zelfs wetenschappelijk onderzoek levert nooit een juist beeld van de realiteit op; de waarnemer maakt immers altijd deel uit van het universum dat wordt waargenomen.
Gemoedstoestand: Wat er ook in je leven gaande is, er is een sterke roep van binnenuit om plaats in te nemen in het centrum van het Universum, om je ware identiteit te vinden. Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.
Hooiquote:Op maandag 26 april 2004 11:18 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Dagquote:Ik ben er denk ik pas rond 23:00 uur weer![]()
woei!!quote:Op maandag 26 april 2004 12:06 schreef livEliveD het volgende:
Ben er weer
School ging niet door!
Woeiii!quote:Op maandag 26 april 2004 12:17 schreef qu63 het volgende:
woei!!
Jaja.......quote:20. Het Oordeel
Archetype: Het pad naar collectief bewustzijn.
Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.
ik heb je niet wakker gemaakt vandaag!quote:Op maandag 26 april 2004 12:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Jaja.......
Je vond het rustig en dacht, laat ik haar maar wakker maken?
quote:Op maandag 26 april 2004 12:35 schreef psiii het volgende:
HOI
Leuke site, Psiiiquote:Op maandag 26 april 2004 11:55 schreef psiii het volgende:
hier heb ik deze kaart getrokken:
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarotkrt.htm
je kunt daar nog wat andere trekkingen doen dan de 1 kaart trekking
Utrecht!quote:Op maandag 26 april 2004 12:46 schreef livEliveD het volgende:
Hoi EGC en Qu en Psiii en RC![]()
Wie heeft er zin in een spelletje (via slowchat)
Laten we Galgje spelen: 7 letters
Raad maar![]()
Mag allemaal. Maar het is wel fout. Nice try. Ik zou letter voor letter proberenquote:Op maandag 26 april 2004 12:47 schreef qu63 het volgende:
Utrecht!
of doen we letter voor letter??
de "e"quote:Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mag allemaal. Maar het is wel fout. Nice try. Ik zou letter voor letter proberen![]()
fout:1
letters geprobeerd:(geen)
woord: .......
Een galg tekenen lijkt me wat moeilijk. Maar bij 10 fouten zijn jullie de sjaak en zoek ik er wel een plaatje bij van een galgquote:Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef qu63 het volgende:
de "e"
ga je ook een galg tekenen?
de "i"quote:Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een galg tekenen lijkt me wat moeilijk. Maar bij 10 fouten zijn jullie de sjaak en zoek ik er wel een plaatje bij van een galg
letters geprobeerd:e
woord: .....e.
Totaal aantal letter: 7quote:Op maandag 26 april 2004 12:54 schreef ReCreative het volgende:
de "t"
de iquote:Op maandag 26 april 2004 12:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Totaal aantal letter: 7
letters geprobeerd:et
woord: . . . . te .
Gaat goed
Kunnen jullie me gedachten lezen ofzo?quote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef qu63 het volgende:
de "i"
suc6!quote:Op maandag 26 april 2004 12:58 schreef ReCreative het volgende:
RC overleg nu... ik lees later wel wat het woord iswas
de "n"quote:Op maandag 26 april 2004 12:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kunnen jullie me gedachten lezen ofzo?
letters geprobeerd:tei
woord: . . i . te .
de "r" en de "p"quote:Op maandag 26 april 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
letters geprobeerd:tein
woord: . . inte .
Printen!quote:Op maandag 26 april 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
letters geprobeerd:tein
woord: . . inte .
printeRquote:Op maandag 26 april 2004 13:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Printen!
En? En?? Wat krijgt ie nu?quote:Op maandag 26 april 2004 13:06 schreef livEliveD het volgende:
printer
nieuwe!quote:Op maandag 26 april 2004 13:06 schreef livEliveD het volgende:
printer
kusje!quote:Op maandag 26 april 2004 13:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En? En?? Wat krijgt ie nu?
Nu weet ik het! Jij bent gewoon kusjesverslaafd!quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
kusje!
De A?quote:Op maandag 26 april 2004 13:08 schreef qu63 het volgende:
nieuwe!
29 letters:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nu weet ik het! Jij bent gewoon kusjesverslaafd!
quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
De A?
quote:Op maandag 26 april 2004 13:17 schreef livEliveD het volgende:
De k
O ja vergetenaan allemaal
dag dagquote:Op maandag 26 april 2004 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag allen!
Ja kutquote:Op maandag 26 april 2004 13:19 schreef qu63 het volgende:
. aa . . aa . . . . aa . . aa . . . . . a . . . aa .
letters: ak
*knuffel terug*quote:Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Egc knuffelt alle aanwezigen![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja kut
eehhhh
de T dan
*qu63knuffelt terugquote:Op maandag 26 april 2004 13:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
De n?
* EleanorGoesCrazy knuffelt alle aanwezigen![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
De R?
quote:Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef livEliveD het volgende:
Hey Eleanor. Wat lijkt jouw een goede volgende letter?
Ik zat te denken aan de S (nog niet opschrijven q!)
Mijn god! Wat een woord!quote:Op maandag 26 april 2004 13:27 schreef qu63 het volgende:![]()
. aas . aass . . aa . . aar . . r . a . . . aar
letters: aknrst
fout:3
De S was dus okay, maar in welke richting we moeten denken??quote:Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef livEliveD het volgende:
Hey Eleanor. Wat lijkt jou een goede volgende letter?
Ik zat te denken aan de S (nog niet opschrijven q!)
Zeg dat wel. Ben benieuwd wat er uiteindelijk komt te staan.quote:Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Mijn god! Wat een woord!De P dan maar?
quote:Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Mijn god! Wat een woord!De P dan maar?
paas . aass . . aam . aar . . r . am . . aarquote:Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef livEliveD het volgende:
hehehe
De M
van Mac Donalds
Het lijkt een samenstelling van verschillende woorden.quote:Op maandag 26 april 2004 13:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
De S was dus okay, maar in welke richting we moeten denken??
quote:Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
De H dus...
quote:Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
De H dus...
Hmmmmmm!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:31 schreef qu63 het volgende:
paashaass . haam . aar . . r . am . . aar
zie edit..quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
En ik maar denken dat het middelste woord schaamhaar werd![]()
Ik blijf nog maar even bij dat vermoeden....quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
En ik maar denken dat het middelste woord schaamhaar werd![]()
paashaasschaamhaar . . r . am . . aarquote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hmmmmmm!!!!!!!!!!De C dan maar?
het is ook goedquote:Op maandag 26 april 2004 13:33 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik blijf nog maar even bij dat vermoeden....
paashaasschaamhaar . . r . am . . aarquote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef livEliveD het volgende:
De "O"
quote:Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Paashaasschaamhaarverzamelaar!
Hehehe toppertjequote:Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Paashaasschaamhaarverzamelaar!
next!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Woeiii!
wel jammer dat meteen de "a" werd gezegdquote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hehehe toppertje
paashaasschaamhaarverzamelaar staat er ook niet in..quote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okay, nu moet ik vast een woord verzinnen hè? Ah ik weet al een leuke... Het hoeft niet in de vandale te staan hè?
Nee hoor als het maar wel een beetje nederlands lijkt.quote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okay, nu moet ik vast een woord verzinnen hè? Ah ik weet al een leuke... Het hoeft niet in de vandale te staan hè?
gear!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een woord![]()
Hoi allemaal!![]()
He Geartsjuhquote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een woord![]()
Hoi allemaal!![]()
goed idee!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef livEliveD het volgende:
Zullen we een cursus gaan schrijven hoe je een topic hoog krijgt zonder dat ie stickie is
Hey ik had me speciaal afgestemd op jouw energie en gezien welke richting je dacht! Galgje spelen met Truthenaren is flauwquote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef qu63 het volgende:
wel jammer dat meteen de "a" werd gezegd
Ja nu heb je de clou al verteld. Daar gaan onze verkoop cijfersquote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef qu63 het volgende:
gewoon veel posten toch??
quote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hey ik had me speciaal afgestemd op jouw energie en gezien welke richting je dacht! Galgje spelen met Truthenaren is flauw
quote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Ja nu heb je de clou al verteld. Daar gaan onze verkoop cijfers
heb em al ge-editquote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja nu heb je de clou al verteld. Daar gaan onze verkoop cijfers
de "s"quote:Op maandag 26 april 2004 13:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okay het nwe woord...
15 letters
quote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef qu63 het volgende:
heb em al ge-edit
moet je mijn quote ook verwijderenquote:Op maandag 26 april 2004 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]![]()
Let the cash flow![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:40 schreef qu63 het volgende:
de "s"
tot in het volgende deel!!quote:Op maandag 26 april 2004 13:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Heb nu bespreking. Tot zo!
Truth Slowchat deeltje X "X marks the spot!"quote:Op maandag 26 april 2004 13:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
tot in het volgende deel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |