Ben ik het volkomen mee eensquote:Op donderdag 22 april 2004 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
BORIS![]()
Tis toch een lachertje dat JK en Maud er nog inzitten, terijl Irma en Marlies weggestemd zijn![]()
Dat zullen we nog wel zien..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Ludacriss het volgende:
Boris wint zeker! Dat is nu wel duidelijk denk ik!
En JK is degene die de 2de plaats in gaat nemen
Hoi Meikequote:Op vrijdag 23 april 2004 00:58 schreef Shirley het volgende:
JK gaat er zaterdag uit en Boris wint! Mark my words!
Boris vermaakt me nog prima. De rest is gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:36 schreef Skwish het volgende:
Boris is veruit de populairste op dit moment van die 3 en Maud en JGay komen telkens met de hakken over de sloot. Maar het wordt ook saai voor het programma als Boris elke ronde aan de top doorgaat.
Zo vaak isquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:36 schreef Skwish het volgende:
Maud en JGay komen telkens met de hakken over de sloot.
Veel te weinig...quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo vaak isJ.K.
toch nog niet op de schopstoel beldand?
Mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:05 schreef Cee het volgende:
Zolang JK niet in de finale zit maakt 't me geen donder meer uit wie er wint.
Mee eensquote:Op donderdag 22 april 2004 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis toch een lachertje dat JK en Maud er nog inzitten, terijl Irma en Marlies weggestemd zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het nog raar zal lopen......... Jk Idol 2004???? (ik hoop het niet!)
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Maud gaat winnen. Ik had eigenlijk gehoopt op Marlies. maarja....
En ik snap niet waarom die meiden zo wild worden van Boris
oeh.. conspiracy theory..quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Hebben ze helemaal niets geleerd bij Idols vorig jaar? Ook dit jaar zijn borismusic.nl en jkmusic.nl weer geregistreerd door het managementbureau van de Idols finalisten, namelijk AT Productions. De domeinen zijn al op 8 feburari van dit jaar geregistreerd en bevatten op dit moment een melding dat het domein geregistreerd is voor een klant van Upperhosting internetdiensten, terwijl het domein maudmusic.nl wel geregistreerd is, maar een error geeft. Het zou toch niet zo zijn dat Maud er morgen toevallig uitgaat?
bron: volkomenkut.com
Hoezo krijg je dan hetzelfde als je www.robinmusic.nl doet?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Hebben ze helemaal niets geleerd bij Idols vorig jaar? Ook dit jaar zijn borismusic.nl en jkmusic.nl weer geregistreerd door het managementbureau van de Idols finalisten, namelijk AT Productions. De domeinen zijn al op 8 feburari van dit jaar geregistreerd en bevatten op dit moment een melding dat het domein geregistreerd is voor een klant van Upperhosting internetdiensten, terwijl het domein maudmusic.nl wel geregistreerd is, maar een error geeft. Het zou toch niet zo zijn dat Maud er morgen toevallig uitgaat?
bron: volkomenkut.com
Vandaag gingen je verstandskiezen er toch uit??? is het al gebeurd??? Pijn?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:03 schreef BVO het volgende:
Dat is trouwens al voor de duizendste keer neergezet, de sites van de finalisten uit workshop 1 zijn door een ander bedrijf geregistreerd.
Ik ben om 11:30 geweest dus verdoving is nog niet uitgewerkt, maar heb nu nog nergens last van. Wel weer een dikke wang en veel bloed, maar het valt tot nu toe wel weer mee. Zo eventjes pijnstiller nemen en dan zien we het welquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag gingen je verstandskiezen er toch uit??? is het al gebeurd??? Pijn?
www.maudmusic.nl is, evenals www.ronmusic.nl en www.marliesmusic.nl, voor de neus van bmg weggekaapt, is nog niet zo vaak gezegd in dit forumquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
heel simpel. Het is net zo als vorig jaar.
De domeinnamen www.jkmusic.nl en www.borismusic.nl zijn geregistreerd.
terwijl www.maudmusic.nl een fout melding geeft.
dus maud vliegt er zaterdag uit.
Aaah, arme BVO, de pijn komt wel als de verdoving is uitgewerktquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben om 11:30 geweest dus verdoving is nog niet uitgewerkt, maar heb nu nog nergens last van. Wel weer een dikke wang en veel bloed, maar het valt tot nu toe wel weer mee. Zo eventjes pijnstiller nemen en dan zien we het wel.
Leuk dat je het vraagt![]()
.
De eerste keer viel het mee hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aaah, arme BVO, de pijn komt wel als de verdoving is uitgewerkt![]()
Grapje![]()
![]()
Aahquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu voel ik het toch iets meer.
Volgens mij is het nét andersom en heeft Hostix juist de overige domeinnamen gekaapt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
www.maudmusic.nl is, evenals www.ronmusic.nl en www.marliesmusic.nl, voor de neus van bmg weggekaapt, is nog niet zo vaak gezegd in dit forum.
Voor zover ik zie zijn ze allemaal geregistreerd door AT productions, allemaal behalve www.irmamusic.nl.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het nét andersom en heeft Hostix juist de overige domeinnamen gekaapt.
Zie ook Idols Domeinnamen
Als je op één van de url's in de eerste post klikt kom je de uperhosting "dit domein is geregistreerd voor één van onze klanten" uit...
De overige namen zijn wél in bezit van AT..
klik hier maar eens
hmmm, maf hoor.. Toen ik een aantal weken geleden bovenstaande check deed op borismusic.nl kreeg ik nog upperhostix en nu ineens óók AT, blijkbaar hebben ze het domein toch teruggekaapt.
Ja dat zag ik nu dus ook.... Een paar weken geleden was dat anders.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor zover ik zie zijn ze allemaal geregistreerd door AT productions, allemaal behalve www.irmamusic.nl.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:32 schreef BVO het volgende:
Ik ben er eigenlijk voor het eerst zeker van dat Maud er niet uitgaat.
Hitkrantquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:16 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik wil een poster van Boris voor op mijn raam. iemand een idee waar ik die kan krijgen??
Behalve dan van internet printen...
Heej heej, Boris is toch wel een ander niveau dan Maud (quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:43 schreef -moi- het volgende:
Idols is helemaal niet leuk meer zeg![]()
JK, Boris en Maud, wat zijn dat nou voor een stelletje....
Vorig jaar wou ik een Hind-poster, dat ging niet door.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
geen Rexona posters dit jaar maar sjaaltjes!
Dus voor alles wat wij niet krijgen kunnen wij jou de schuld geven, omdat jij het zo graag wilt en nooit krijgt wat je wilt hebben?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar wou ik een Hind-poster, dat ging niet door..
Nu wil ik een Maud-poster, gaat dat ook al niet door..
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:32 schreef LeBeau het volgende:
Dus voor alles wat wij niet krijgen kunnen wij jou de schuld geven, omdat jij het zo graag wilt en nooit krijgt wat je wilt hebben?
Boooeh!
Maar je wou er een met Irma, en die heb je niet gekregenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar..
Maar helaas nog geen Musical-ronde... of wou jij dat niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar..
Wrijf het er maar weer in.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Fusion het volgende:
Maar je wou er een met Irma, en die heb je niet gekregen
Van mij welquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Christine: musical hoeft niet van mij. Dat is suf.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:00 schreef Christine het volgende:
Er is trouwens bij mij in de straat nog steeds een huis waar die Jamai-poster van vorig jaar nog voor het raam hangt
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten zoals jij. Volgens jaar ben jij Irma en Maud ook alweer vergeten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Wonen die onder een steen? Zijn ze verhuisd en hebben ze de poster achter gelaten? Wat is er met die mensen?
Ze wonen niet onder een steen, ze hebben zelfs de woonkamer heel smaakvol ingericht. Ik denk dat de poster op het raam van de kinderkamer hangt, en dat één van hun kids dus erg fan is van Jamai. Als ouder had ik de poster al lang weggehaald... je zou er maar moeten wonenquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:!
Wonen die onder een steen? Zijn ze verhuisd en hebben ze de poster achter gelaten? Wat is er met die mensen?
Ik hoor bij de eerste groepquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten
Nee hoor, net zoals Zosja en Hind nog steeds in m'n hart zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Fusion het volgende:
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten zoals jij. Volgens jaar ben jij Irma en Maud ook alweer vergeten.
Ja helemaal goed!quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En met LIVEBAND
Ik heb ook zin!quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:33 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zin in![]()
.
Boris moet eruit![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:39 schreef Scandalous het volgende:
Maud moet eruit [afbeelding]
Ja, wat nouquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Maud moet fucking winnen, yo!quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:44 schreef Scandalous het volgende:
Ja, wat nou
Hell no man, Boris is veel beter knowwhatimsayin!quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maud moet fucking winnen, yo!
Moet jij je tandjes nog niet gaan poetsen, Tom?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maud moet fucking winnen, yo!
Kun je gewoon kopen bij de Expo hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar wou ik een Hind-poster, dat ging niet door..
Nu wil ik een Maud-poster, gaat dat ook al niet door..
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:53 schreef Toeps het volgende:
Boris, boe boe boe!
En over 172 uur weten we wie Idols gewonnen heeftquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:59 schreef flugeltje het volgende:
En over vier uur weten we het....
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:02 schreef siroypp het volgende:
[..]
En over 172 uur weten we wie Idols gewonnen heeft
Hoeveel nachtjes slapen is dat nog?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Het gaat hier toch nooit ergens over?!?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 't gaat nog nergens over, zie ik.
Dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch nooit ergens over?!?![]()
Dag Tommie!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou goed, iedereen een fijne avond. Ik ga een verjaardag vieren.
Allemaal stemmen op Boris!
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Boris er vanavonduit gaat. Vorig jaar op dit moment was het Hind die uitermate onverwachts eruit moest terwijl ze verreweg de beste was. Dit jaar is die twijfelachtige eer voor Boris denk ik.
Ik ben echt benieuwd of de programmaleiding hem hiervoor zal bestraffen, in ieder geval mag ie er zeker uit wat mij betreftquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik vind het ook hoor. Diskwalificeren die JK!
Ik vind het ook wel slimquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef SCH het volgende:
Klasse actie van JK![]()
Het is zeker slim maar ook valsspelen en dat vind ik wel zo laf.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel slim
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of de programmaleiding hem hiervoor zal bestraffen
ff kijken of er vanavond wat over word gezegd, misschien bij Backstage ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef erikh het volgende:
[..]
Het is zeker slim maar ook valsspelen en dat vind ik wel zo laf.
En dat zeg jij dan niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?.
Ik vond het eigenlijk niet zo heel gekquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dat zeg jij dan niet?
*pets*
Waardeloos, BVO.
Tuurlijk. Hind en Boris zijn ook exacte kopieën van elkaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Boris er vanavonduit gaat. Vorig jaar op dit moment was het Hind die uitermate onverwachts eruit moest terwijl ze verreweg de beste was. Dit jaar is die twijfelachtige eer voor Boris denk ik.
Op basis van de getoonde zangkwaliteiten zou dat het meest logische zijn (hoewel: maud i.p.v. JK in de finale was dan mss beter).quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:53 schreef mrcool het volgende:
Als je het mij vraagt gaat Maud er vanavond uit, en wint Boris uiteindelijk!
Ligt eraan wat in de regeltjes staat.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?.
Hey Scopequote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik vind het ook hoor. Diskwalificeren die JK!
Dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:55 schreef BVO het volgende:
JK gaat er vanavond uit. Maud wordt bij de uitslag naar voren geroepen zoals Jamai vroig jaar en hoort dat ze doorgaat. Vervolgens zeggen ze dat Boris en JK heel dicht bijelkaar zaten qua aantal stemmen maar moet JK weg.
Zo heb ik het gedroomd tenminste.
Zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat in de regeltjes staat.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat BVO's droom uit gaat komen
Ja, da's toch niet raar? in de regels staat ook dat afgevallen kandidaten in andere programma's voorlopig niet mogen zingen. Dat is op zich ook raar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Regel 1: het is de deelnemers verboden te vragen op hen te stemmen..
Hij kan wel zingen en "performen". En vooral dat eerste is toch het belangrijkste als een single wordt uitgebracht ...quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alleen van mij mag Boris weg. Wat een galbak is dat
.
geilquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef SCH het volgende:
Laat dat Idols maar zitten Roel, wil je mijn nieuwe dekbedovertrek zien
Cactussen die op Jim lijkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil
leuk motiefje?
Van mij mag ie ook wegquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alleen van mij mag Boris weg. Wat een galbak is dat
.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Cactussen die op Jim lijken
Ja, en anders is er Albert Verlinde nogquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef Skwish het volgende:
Ach wat maakt het uit. Deze laatste 3 krijgen toch wel een platencontract netzoals vorig jaar toen het ook het geval was
Dat zeg je nou al wekenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
ik kom meteen kijken![]()
ghehe. spanning opbouwen, SCH, spanning opbouwen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg je nou al weken![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
geweldige kleren, dooske.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
JK heeft de ANWB ofzo beroofd.
Playboy Channel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:07 schreef SCH het volgende:
Op welke zender is het?
sorryquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Eh...Oldenzaaltjuh, je icon hè, die leidt af.
Tja, wat moet je er van zeggen hè.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:10 schreef schatje het volgende:
Wat lult ie nou??
Usherquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
Hoe heet die knakker nou die het zingt??
usherquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
Alles van Reinout isquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef MissX het volgende:
dat jasje van reinout![]()
JKquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
Ja, vreemd, heel vreemd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef Els_saai het volgende:
Het publiek vond het goed.
zeker. Hij durft welquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef Dirkh het volgende:
Het is natuurlijk wel een slim mannetje, met zijn kledinglijn. Dat is dan wel weer grappig.
Ja dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef ZOWIEE het volgende:
ik vond het wel een beetje suf klinken hoor, zo met die live band![]()
die moeten wel klappen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef Els_saai het volgende:
Zijn allemaal gedrogeerd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef Els_saai het volgende:
dat wel ja..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:13 schreef ZOWIEE het volgende:
ik vond het wel een beetje suf klinken hoor, zo met die live band![]()
Maar je kan niet zeggen dat ie lelijke sokken aan heeftquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles van Reinout is![]()
![]()
.
door de bolletjes die de moeder van JK heeft uitgedeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:14 schreef Scope het volgende:
[..]
Zijn allemaal gedrogeerd.
Rizla: Rolt beter, plakt beter, brandt beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:14 schreef Scope het volgende:
Burn him and smoke him!
wat is de tekst dan??quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet je wel aan de tekst houden JK!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:15 schreef Els_saai het volgende:
Nog 2 keer JK.
Kunnen we niet nog 5 keer Boris krijgen?
Yeahquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat is de tekst dan??
YEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAH
YEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAH
Coupletjesquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat is de tekst dan??
YEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAH
YEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAHYEAH
Na een optreden van JK is zelfs dat een verademing.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, reclame. daar zat ik op te wachten
Ik dacht dat dit het al was.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, Idols gaat zo verder. Goed om te weten zeg
dan is zelfs de ergste maandverbandreclame nog beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Na een optreden van JK is zelfs dat een verademing.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het al was.
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
jullie zijn hier ook niet bevooroordeeld he
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
dan is zelfs de ergste maandverbandreclame nog beter.
Welnee, hoe kom je er bij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat JK maar op diezelfde vleugeltjes wegvliegenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Laat maar komen die vleugeltjes.
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?
Ja, okay, maar na zoveel weken is de inspiratie op.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..
Een beetje wel. Heb een lichte aversie tegen alles wat de huidige R&B is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, okay, maar na zoveel weken is de inspiratie op.
Een ieder heeft hier zo zijn mening..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Kom op zegquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..
Hey Joe van Wille Deville (origineel door Jimmy Hendrix)quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar wat was dat 2e nummer van JK nou?
Ow, ik vond die wel goed eik. Maar jij denkt daar duidelijk anders overquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..![]()
Hij vraagt er toch zelf om?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..![]()
je kan me hier toch geen ongelijk geven..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom op zeg.
we moeten eerst de anderen maar horenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef Toeps het volgende:
Ik den kdat JK finished is. Yeah is hét nummer wat iedereen JK wilde horen zingen. En het was bagger. Niet geheel zijn schuld, zo met die liveband, maar toch...
Wel jammer, ik wil Boris er uit.
'Hey Joe', uitgevoerd door o.a. Jimi Hendrix en door een of andere Rock 'n' Roll-figuur. Althans, zo zag ie er wel uitquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar wat was dat 2e nummer van JK nou?
Ik mag hopen dat de jury hem een super nummer geeft want anders kunnen we JK morgen bewonderen in The Day After!
Ik heb hem dat anders nooit zien vragen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Scope het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch zelf om?
nu pas?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef -moi- het volgende:
boris is verwaand zeg, het begint me steeds meer op te vallen.
mijn god zeg, die jongen heeft nog niets gezegd vanavondquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef -moi- het volgende:
boris is verwaand zeg, het begint me steeds meer op te vallen.
Zie post van Dirkh voor uitleg.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb hem dat anders nooit zien vragen..
Oohhw jee dat zal ie wel verkrachten tot een R & B nummer danquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
'Hey Joe', uitgevoerd door o.a. Jimi Hendrix en door een of andere Rock 'n' Roll-figuur. Althans, zo zag ie er wel uit
OK JK =quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey Joe van Wille Deville (origineel door Jimmy Hendrix)
Nee hoor, iedereen die een slecht optreden heeft wordt afgezeken..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zo zijn wij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:22 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen die een slecht optreden heeft wordt afgezeken..
Hoe vraagt hij daar zelf om danquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Scope het volgende:
Hij vraagt er toch zelf om?
ligt eraan of zij haar broek wèl aanhoudt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:23 schreef Scope het volgende:
Ja let maar op. Maud wordt dadelijk net zo hard afgekraakt.
En ik mocht geen hekel aan alice hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Ja maar TimmyAsd, JK deed gewoon in het begin leuk. Nu zingt ie gewoon slecht, pretseerd onder de maat en gedraagt zich irritant. Dan krijg je op een gegeven moment een hekel aan doe jongen.
bedoel je hiermee dat ik niet kan concluderen dat hij verwaand is, of ben je het met mij eens dat hij verwaand is ook omdat hij niks heeft gezegd vanavond?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mijn god zeg, die jongen heeft nog niets gezegd vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |