dit niet doen?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef gfree het volgende:
Wat is er nou leuker dan een gitaar in een box ramen?
in die videoclip iddquote:Op donderdag 22 april 2004 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
Avril doet t ook.
met die artiesten jaquote:Op donderdag 22 april 2004 22:29 schreef Mondo_Generator het volgende:
In de fik met die dingen!
De gitaar geven aan iemand die hem wél wil bespelen.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef gfree het volgende:
OhMyGodquote:
Als ze die gitaren zelf hebben gemaakt, vind ik het wel meevallenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef Black_Tulip het volgende:
Dood. En. Dood. Zonde.
Werkelijk. Gitaren zijn een work of art... Als liefhebber van zo'n kunstwerk ga je het toch niet een beetje in een box rammen!? Echt, ik kan er met mijn verstand niet bij...*pinkt een traantje weg om al die misbruikte gitaren*
met mijn reactie wilde ik verduidelijken dat ik het minder erg vind dan als ze met gitaren van anderen rammen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan zou ik het nog onbegrijpelijk vinden eigenlijk. Je gaat toch niet een zelfgemaakt kunstwerk in een geluidsbox rammen!?
Of ben ik nou zo raar?
Ja, ok, maar welke gitarist maakt tegenwoordig zijn eigen gitaar?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:28 schreef bugeye het volgende:
[..]
met mijn reactie wilde ik verduidelijken dat ik het minder erg vind dan als ze met gitaren van anderen rammen.
oh, ik denk dat er wel genoeg zijn hoor,quote:Op donderdag 22 april 2004 23:34 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ja, ok, maar welke gitarist maakt tegenwoordig zijn eigen gitaar?
Brian May heeft toch zn eigen gitaar gemaakt?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:36 schreef bugeye het volgende:
[..]
oh, ik denk dat er wel genoeg zijn hoor,
alleen is het niet zo bekend
inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2004 23:41 schreef Rasing het volgende:
[..]
Brian May heeft toch zn eigen gitaar gemaakt?
dat maakt toch niet uit? je kunt het alsnog niet doenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef Kogando het volgende:
Gewoon afreageren, het publiek vindt het koel dus uiteindelijk levert het geld op.
Idd, niks aan dusquote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef Laxe het volgende:
Het is nou gewoon een rock-cliché
Shit man ik kan er haast wel om janken als ik er naar kijk!quote:
Dave W. ookquote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ach Jimi stak hem in ieder geval nog in de fik.
Volgens mij heeft Beck in een videoclip een keer een acoustisch exemplaar afgetoortstquote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ach Jimi stak hem in ieder geval nog in de fik.
hem inpluggen en een prachtig nr spelen waar het publiek zn mond van openvalt....quote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef gfree het volgende:
Maar als ze een prachtig maar heel erg intens krachtig nummer spelen. kan het een soort van ontlading zijn, en dat is voor het publiek ook erg mooi om te zien. Helemaal als zowel band 'er helemaal inzit' dan is er geen tijd om te gaan zeuren of het nou wel of niet nodig is om een gitaar kapot te slaanquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:28 schreef Lexi het volgende:
[..]
hem inpluggen en een prachtig nr spelen waar het publiek zn mond van openvalt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |