abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2004 @ 20:11:09 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18617327
Wachten op het tweede streepje deel 22

in dit deel hoop ik toch echt een tweede streepje te bemachtigen misschien helpt dit als ik em open

en als ik dan toch bezig ben, wil ik dat iedereen eigenlijk gewoon een tweede streepje krijgt dit deel!!!

12 april Girly NOD (nog geen nod te bekennen en ook niet een 2e streepje)
13 april Beaker WOWD (nog geen nod te bekennen en zeker geen 2e streepje)
20 april Mallemeid NOD (ook nog geen nod)
1 mei Littlewoodstock WOWD
2 mei Slaapmeisje NOD
7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD

[ Bericht 20% gewijzigd door Karin op 28-04-2004 10:49:35 ]
  donderdag 22 april 2004 @ 20:12:21 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18617348
en dit was de laatste post uit het vorige topic.

ik ben aant tempen en snap er helemaal niks van. ik ben wel beetje te laat begonnen moet ik eerlijk toegeven maar ik weet dat er in die tijd toch wel ergens me eisprong geweest moet zijn, ik kan t alleen niet zien aan de temperaturen, schommelt zo erg
kan iemand anders er wel wijs uit?
10-4 36.7
11-4 36.8
12-4 36.9
13-4 36.8
14-4 37.1
15-1 36.8
16-1 37.0
17-1 36.9
18-1 37.3(alcohol op)
19-1 36.7
20-1 36.8
21-1 36.9
22-1 37.0

4 dagen feest Xanthe, das wel erg gezellig
pi_18617553
streepje ?..
ik snap het niet
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_18617838
Ow oeps....
Mijn mannetje was zondag jarig, dus pc ff de kamer uitgeschopt, gister weer in de kamer gehaald maar niet zoveel zin om te puteren enzo

Ik heb getest, helaas was die negatief Ondertussen ben ik nog niet ongesteld, dus ik ben bang dat het hele gedonder van maaaanden overtijd en dan weer tijden achterelkaar ongi weer van voor af aan begint...

Martineke ik hoop voor je dat het helpt om topic te openen en dat jij over een tijdje gewoon 2e streepje piest En de rest natuurlijk ook!
pi_18621771
Ladies, mijn klusperiode zit er weer aan te komen dit weekend. Wat zouden jullie doen, ervoor gaan of ff wachten om emotioneel en lichamelijk te herstellen ook gezien ons huwelijk
(over 2 weken al! )
Maar om nu condooms te gaan gebruiken vind ik ook weer zo overdreven...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 22 april 2004 @ 23:18:24 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18621964
Mallemeid: nog gefeliciteerd met je mannetje dan (ook voo rhem natuurlijk) jammer zeg dat test negatief was, nu maar hopen dat de nod wegblijft omdat je toch maybe wel zwanger zou kennen zijn, duim voor je dat het dat is ipv die "tijden achter elkaar ongi weer van voren af aan begint"

Merisse : ik zou denk ik gewoon doorgaan met klussen, mijn motto is "niet geschoten is altijd mis"
pi_18622228
Ik lees even een paar dagen niet en jullie kleppen een heel topic vol .

Merisse: da's snel hoor over twee weken (collega'tje van mij gaat ook over 2 weken trouwen btw )! Net zoals Martineke zegt "nooit geschoten is altijd mis". Maar geniet eerst lekker van je huwelijk en niet te bewust mee bezig zijn deze keer. Komt vast goed .

Xanthe: Succes met je IUI morgenochtend!

Zet hem op dames (zet de heren aan het werk ) zodat jullie snel naar het Z&G topic kunnen. Sterkte
pi_18626215
Goedemorgen

Zat me al een tijd af te vragen wat ik ook al weer 7 mei gehad.
Gisteren toch maar op de verjaardagskalender gekeken schoonzus jarig.
Straal vergeten dus...maar ik zal die dag aan jullie denken.

Xanthe heel veel succes vandaag.
Wat ik alleen niet goed weet, als dit vandaag gebeurt is hoelang moet je dan wachten.

mallemeid wat jammer zeg....ik dacht van ow...misschien dom he.

Girly weet je al wat je doet of je gaat bellen of niet.

Merisse laat ze toch achterwege joh.

Martineke hoe is het met jou?

Renegate Ik heb jou al een tijdje niet gezien, alles goed

Beaker Bij jou alles goed nog misselijk geworden van een of ander etenswaar??

Slaapmeisje, Githa en LW tja. ik hoop dat het bij jullie ook alles goed is.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten mocht dat wel het geval zijn mijn oprechte excusses....
pi_18626321
Ik hoop eigenlijk nergens meer op, dan kan het nooit tegenvallen

Merisse, ik zou gewoon lekker van elkaar genieten dit weekend, zonder echt bezig te zijn met het idee om zwanger te worden.
pi_18626430
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:31 schreef mallemeid het volgende:
Ik hoop eigenlijk nergens meer op, dan kan het nooit tegenvallen

Merisse, ik zou gewoon lekker van elkaar genieten dit weekend, zonder echt bezig te zijn met het idee om zwanger te worden.
Mallemeid wat zegt jullie HA van dit alles dan?
  vrijdag 23 april 2004 @ 08:46:42 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18626435
Jolene ja gaat prima met mij hoor, lief dat je het vraagt ben er wel mee bezig maar ook weer niet TE mee bezig, nog 9 daaggies te gaan en dan is me nod. alhoewel ik denk dat ik gewoon ongi wordt, we hebben niet teveel ge-kvk-ed deze maand 2 dagen wel, toen weer 2 dagen niet, toen weer 1 x en toen weer ff nie. dus zal het wel niet raak zijn. alhoewel ik dan wel me verjaardagscadeau misloop gossie je schoonzus ook al jarig op 7 mei, wat een dag he

Xanthe heel veel succes vandaag
pi_18626466
Wat goed van je Martineke, gaat toch een beetje snel deze maand.
Ach een rustig maand kvk-en is toch ook niet erg.

Ja 7 mei wordt een erg leuke dag en voor Merisse ook nog een emo-dag ( )

Xanthe moet om 9 uur ga ff heel hard duimen en stilletjes aanmoedigen ( ) en daarna duimen voor een goed resultaat.
pi_18626468
Hoi

Hier alles goed wacht rustig af wat er volgende week gaat komen
Goed he Heb eigenlijk alles weer wat ik de vorige keer ook had en dat is wel balen!
Martineke watheb je mij leuk omschreven in het lijstje

Merisse

Ik denk dat je het gewoon moet proberen en kijken wat er gebeurd!
En bijna trouwen JOEPIE

Mallemeid

Jammer van die negi test
Op naar de volgende ?

Girly

Kom je ook?
BabyS :))
  vrijdag 23 april 2004 @ 08:59:58 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18626542
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:50 schreef jolene het volgende:
Wat goed van je Martineke, gaat toch een beetje snel deze maand.
Ach een rustig maand kvk-en is toch ook niet erg.

Ja 7 mei wordt een erg leuke dag en voor Merisse ook nog een emo-dag ( )

Xanthe moet om 9 uur ga ff heel hard duimen en stilletjes aanmoedigen ( ) en daarna duimen voor een goed resultaat.
nee is zeker niet erg nee, mijn instelling is echt wel veranderd, tis fijn als ik snel zwanger zou zijn maar het geeft ook niet als het wat langer duurt. ben 25 en net vanaf dec bezig, zo kort nog maar, kheb tijd zat

Beaker : tsja ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven
pi_18626678
Martineke ik was in de veronderstelling dat jij ouder was dan mij?

En volgens mij heb je het ook al vaker verteld .
Ben bang dat ik hier ook een lijstje met leeftijden moet gaan bijhouden.

Op mijn verjaardagskalender staan de geboortejaar er achter

Heb ooit kindje van een vriendin een kaartje gestuurd gefeli ... met je 5de verjaardag werd hij 4...
Ikke erg...
Tja we schuiven het maar op de haarkleur
pi_18626756
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:59 schreef Martineke het volgende:

[..]

Beaker : tsja ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven
geeft niks hoor!

Blij te horen dat het goed met je gaat

Mijn cyclus is vandaag precies 31 dagen en dat had hij niet moeten zijn

ff iets heel anders nu

Ik wil 5 kilo afvallen, nou drink ik heel de dag door water en thee snoepjes laat ik staan eet 4 boterhammen en 2 stuks fruit Aan beweging doe ik niks
Kun je dan toch afvallen Ben met Herbalife 10 kilo afgevallen, maar dat vind ik te duur!

sorry

pi_18626773
Als je niet snoept kun je nu gewoon afvallen...schakel ff naar het dieettopic staat een link naar een site waar je je etens patroon in kan vullen.
En dan kun je zien of je te veel hebt of niet.

ikke ff kijken

www.overgewicht.nl

[ Bericht 16% gewijzigd door jolene op 23-04-2004 09:20:01 (ff wezen kijken in ander topic..) ]
pi_18626815
Bedankt jolene

Ben die 5 kilo zo kwijt
pi_18626871
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:21 schreef Beaker1 het volgende:
Bedankt jolene

Ben die 5 kilo zo kwijt
Geweldig is dat toch...waah, geef mezelf er een jaartje voor maar ik moet er ook wat meer...

Nu weer ontopic..
Ben je nog misselijk bij etenswaren.

Schrijf dit op en vraag dit ook bij de gyn?
Blijf het raar vinden namelijk
pi_18626894
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:25 schreef jolene het volgende:

[..]

Geweldig is dat toch...waah, geef mezelf er een jaartje voor maar ik moet er ook wat meer...

Nu weer ontopic..
Ben je nog misselijk bij etenswaren.

Schrijf dit op en vraag dit ook bij de gyn?
Blijf het raar vinden namelijk
pi_18626957
moet ik wel wat typen

Nee, wel toen ik gisteren die kaas weer rook
mijn borsten zijn ook echt weer een drama

weet niet was het is

Wat eigenlijk nooit echt heb gezegt, is dat ik daarvoor wel vaak de pil 2 maanden slikte en dan pas een stopweek kreeg en dan werd ik wel ongesteld. Later heb ik het afgebouwd naar 21 dagen pil en dan stopweek. Ik neem aan dat dat los staat vanhoe de situatie nu is werd toen wel ongi na 21 dagen
Mag het hopen, want anders sta ik zo voor gek OEPS!

† In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 09:54:16 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18627253
Xanthe, om 9 uur je IUI... jeetje mikmak wat spannend. Alhoewel de twee wachtweken natuurlijk nog spannender zullen zijn. In ieder geval voor vandaag alvast

Beaker, jij blijft een speciaaltje hoor. Ik ben vorig jaar ook 3 maanden niet ongesteld geworden, maar had wel allerlei kwaaltjes en een buik van een 4 maand zwangere. Na wat bloedtesten en een inwendige echo was er niet veel te zien behalve een reeks kleine follikeltjes op mijn eierstokken (symptoom van PCO). Mijn eitjes sprongen op dat moment niet. Het advies was af te wachten. In de tussentijd heb ik Monnikspeper van Vitelle geslikt (bij de drogist verkrijgbaar of kijk op www.vitelle.nl) en toen ben ik uiteindelijk in april weer ongesteld geworden. Wat een opluchting was dat zeg. Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je nu voelt

Hoe is het met Girly? Is er al iets in zicht? Op welke cyclusdag zit je nu?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 09:56:59 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18627289
quote:
Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Merisse het volgende:
Ladies, mijn klusperiode zit er weer aan te komen dit weekend. Wat zouden jullie doen, ervoor gaan of ff wachten om emotioneel en lichamelijk te herstellen ook gezien ons huwelijk
(over 2 weken al! )
Maar om nu condooms te gaan gebruiken vind ik ook weer zo overdreven...
Hoi Merisse! Wat spannend zeg, over twee weken trouwen. Wij zijn vorig jaar getrouwd en ik kan me voorstellen hoe druk het op dit moment zal zijn. Als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten van elkaar en alle voorbereidingen voor jullie trouwdag afronden zodat je straks kunt stralen. Gewoon lekker relaxed houden deze maand (en zeker geen condooms hoor!).

Liefs,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18627380
Dank je slaapmeisje ik ga dus ook ff die peper kopen, wie weet helpt het mij ook
Ik wacht daarom ook maar gewoon de gyn. afspraak af. Heb volgens mij wel een alle keren een eisprong gahad dat slijm he of staat dat los van elkaar

Hoe is het nu met jou? Heb je alles nog onder controle?
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 10:02:50 #25
81992 Githa
pi_18627388
weer een nieuw topic...jeetje jullie zijn niet bij te houden

Jolene thnx ... ja wel zijn weeer bezig met kvk waarschijnlijk nog veel te vroeg maar ik heb geen idee wanneer de sprong is dus we beginnen gewoon optijd ....
tis zo'n verselijk werk

merisse 7 mei toch ...wat vliegt de tijd.
over het klussen ...je moet natuurlijk doen wat jullie goed acht maar zoals Girly zegt is nooit geschoten alstijd mis en als jullie er nog steeds voor willen gaan zou ik het zeker proberen in deze periode. Je bruiloft staat voor de deur en kun je daar lekker mee bezig zijn wie weet leid dat je wel genoeg af en ben je in no time zwanger, ze zeggen dat dat wel positief werkt.

mallemeid wat vervelend dat het je nu zoveel onzekerheid geeft ...ik hoop niet dat het i.d.d. een periode van onregelmatig zijn aankondigd

Girly nog niks jeetje, wat onzeker allemaal heeft de gyn niet gezegd dat je terug moest koemen als het niet kwam na een x aantal dagen ?
Ik wens je i.i.g. veel plezier met het stappen ...geniet er van en ben lekker even met andere dingen bezig wie weet haalt dat de spanning eraf .

beaker hoe is het daar ? .....al wat in aantocht ? ...

Ik ga nu eerst ff lekker van het zonnetje genieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')