Mallemeid wat zegt jullie HA van dit alles dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:31 schreef mallemeid het volgende:
Ik hoop eigenlijk nergens meer op, dan kan het nooit tegenvallen
Merisse, ik zou gewoon lekker van elkaar genieten dit weekend, zonder echt bezig te zijn met het idee om zwanger te worden.
nee is zeker niet erg nee, mijn instelling is echt wel veranderd, tis fijn als ik snel zwanger zou zijn maar het geeft ook niet als het wat langer duurt. ben 25 en net vanaf dec bezig, zo kort nog maar, kheb tijd zatquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:50 schreef jolene het volgende:
Wat goed van je Martineke, gaat toch een beetje snel deze maand.
Ach een rustig maand kvk-en is toch ook niet erg.
Ja 7 mei wordt een erg leuke dag en voor Merisse ook nog een emo-dag ()
Xanthe moet om 9 uur ga ff heel hard duimen en stilletjes aanmoedigen () en daarna duimen voor een goed resultaat.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
Beaker : tsja ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven
Geweldig is dat toch...waah, geef mezelf er een jaartje voor maar ik moet er ook wat meer...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:21 schreef Beaker1 het volgende:
Bedankt jolene
Ben die 5 kilo zo kwijt
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Geweldig is dat toch...waah, geef mezelf er een jaartje voor maar ik moet er ook wat meer...
Nu weer ontopic..
Ben je nog misselijk bij etenswaren.
Schrijf dit op en vraag dit ook bij de gyn?
Blijf het raar vinden namelijk
Hoi Merisse! Wat spannend zeg, over twee weken trouwen. Wij zijn vorig jaar getrouwd en ik kan me voorstellen hoe druk het op dit moment zal zijn. Als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten van elkaar en alle voorbereidingen voor jullie trouwdag afronden zodat je straks kunt stralen. Gewoon lekker relaxed houden deze maand (en zeker geen condooms hoor!).quote:Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Merisse het volgende:
Ladies, mijn klusperiode zit er weer aan te komen dit weekend. Wat zouden jullie doen, ervoor gaan of ff wachten om emotioneel en lichamelijk te herstellen ook gezien ons huwelijk
(over 2 weken al!![]()
![]()
)
Maar om nu condooms te gaan gebruiken vind ik ook weer zo overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |