Ja, klopt.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:36 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ja dat is die ja! (vroeger zat ze bijna altijd voor de V&D)
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Had ze dan niet wat van haar vrienden kunnen optrommelen?![]()
Hihihiquote:Op donderdag 22 april 2004 17:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Had ze dan niet wat van haar vrienden kunnen optrommelen?![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:45 schreef Youssef het volgende:
Moest ze maar niet gehandicapt zijn!!
Hmm ja ik zat er ook meteen aan te denken. Asociaal vind ik het.. Van die mannen dan dus..quote:Op donderdag 22 april 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat die vrouw die altijd zo vals loopt te trommelen in de stad?
Ik voel me veiliger in limburg dan in elke andere provicie in nederland !!!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:32 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja...
Limburg
ik ook...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:47 schreef Tazman998 het volgende:
[..]
Ik voel me veiliger in limburg dan in elke andere provicie in nederland !!!
Hoe komt dat dan eigenlijk? In Rotterdam gebeurd zoiets ook wel eens maar meestal omdat diegene zelf erg agressief is.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef Kindred_Spirits het volgende:
De gehandicapte vrouw is regelmatig slachtoffer van pesterijen en vandalisme. Eerder deze week werd haar aangepaste fiets gestolen en vernield.
[/i]
Maastricht kennende zijn het vast kampers geweest.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef Kindred_Spirits het volgende:
geen id,
i don't want to jump to conclusions maar meestal zijn het bepaalde bevolkingsgroepen die dat doen
omdat er gewoon van die zielige figuren rondlopen..quote:Op donderdag 22 april 2004 17:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan eigenlijk? In Rotterdam gebeurd zoiets ook wel eens maar meestal omdat diegene zelf erg agressief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |