Dat vind ik dus echt een vergelijking van niks. Ik kan hier ook wel een schoenendoos pakken en er Central Perk opzetten, maar dat maakt echt niet dat die box beter bij friends past!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de Nederlandse box is de Central Perk box... en dat past toch wel veel beter bij Friends. Geef mij dus de Nederlandse uitgave maar... Dat is een echte Friends box!
[afbeelding]
Is uitquote:Op donderdag 18 november 2004 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju... die ziet er ook érg mooi uit. En heel stuk mooier dan die Central Perk box vind ik. Heb je enige informatie over wanneer ie volledig uit zou komen en een eventuele prijs? Dat is zeker een overweging waard namelijk!
Bij play.com is ie te krijgen met gratis verzending en kost ie net zo duur ongeveer.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die R1 box dan?
Zo te zien bij die UK box geen UK subs, da's wel jammer... maakt het soms toch net iets makkelijker om bepaalde grappen te snappenEn ik heb geen CC... en 't is nog steeds ruim 240 euro. Zonder verzending... Matig
Vind ik dus wel. Ik kan ook wel een hele mooie box maken, maar het gaat mij er dan om wat bij Friends hoort. Ik geef overigens wel toe dat die R1 box op zich mooier is hoor!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een vergelijking van niks. Ik kan hier ook wel een schoenendoos pakken en er Central Perk opzetten, maar dat maakt echt niet dat die box beter bij friends past!
En Central Perk hoort beter bij Friends dan New York?quote:Op donderdag 18 november 2004 07:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik dus wel. Ik kan ook wel een hele mooie box maken, maar het gaat mij er dan om wat bij Friends hoort. Ik geef overigens wel toe dat die R1 box op zich mooier is hoor!
Vind ik wel ja. Maar zoals gezegd is het slechts een mening. Ik heb nou eenmaal liever de Central Perk box. Maakt toch ook verder niet uit?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:08 schreef Hare het volgende:
En Central Perk hoort beter bij Friends dan New York?
Let wel dat de groot geschreven bedragen allemaal excl. btw zijnquote:Op maandag 13 december 2004 22:43 schreef TheFrankey het volgende:
bij de makro is hij deze week al te koop, wel de goedkoopste. Ik zal het even opzoeken.
[afbeelding]
ja klopt, de dvd box komt op 189 inclquote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Let wel dat de groot geschreven bedragen allemaal excl. btw zijn
Ik heb deze ook alleen helaas de 9 seizoen box dus 10 past er niet in. Onlangs tweedehands gekocht, perfecte staat.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de Nederlandse box is de Central Perk box... en dat past toch wel veel beter bij Friends. Geef mij dus de Nederlandse uitgave maar... Dat is een echte Friends box!
[afbeelding]
mensen die bij FRS kopen zijn echt dom.. komende 2 weken issie bij de Makro voor 189 euro te koop.. ach scheelt maar 60 euroquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar trappen ze niet in. Het is al een pre-order aanbieding van 250 naar 200... daar gaat geen WildCard meer vanaf. Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |