abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18606071
Omdat ik de H niet kan vinden, is er bij deze voor het volk een ellenlange review over het boek Dune, omdat ik geen goede review kon vinden over Ghost in the Shell en Akira.

Over Ghost in the Shell, de nieuwste twee afleveringen kunnen door geintereseerden worden gedownload, drop me a line and I'll give you the link.

Dune by Frank Herbert

Review by Nicholas Whyte

This is the tenth in a series of reviews of those pieces of written science fiction and fantasy which have won both the Hugo and Nebula awards. Dune won the very first Nebula award for Best Novel 1965 and shared the Hugo for Best Novel 1966 with Roger Zelazny's ...And Call Me Conrad (better known now as This Immortal). Among sf fans it must be one of the best known books of the genre. With its successors, it has inspired several screen adaptations, a board game, computer games, many tribute websites and even has a relatively vigorous newsgroup. Readers of Locus have three times voted Dune as the best sf novel of all time.
I considered writing a joint review of Dune and the next book on my list, Ender's Game. Both are coming-of-age stories of a Messiah figure, who turns out to be the end product of a carefully engineered breeding programme. Both deal heavily with war; both feature apparently incomprehensible and terrifying alien life-forms. Both novels pretty much established their author's reputation, and built a cult of fans who eagerly bought the many sequels (though in both cases the later volumes are generally agreed to be inferior). Both, indeed, are novelisations of stories originally published in Analog. However the two novels are so powerful individually that they deserve separate treatment.

Dune is much the better of the two. It must have surely been at least partially an sf response to the challenge of J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings (to which Arthur C. Clarke compared it on first publication). Apart from anything else, it is a big fat book (longer, I suspect, than any other two of the Nebula or Hugo nominees for its year put together). The human environment of Dune is rather closely related to that of a medieval fantasy, with a feudal system involving Barons, Dukes, and the Emperor who bestows entire planets as fiefs on his followers. Every ruler has a genetically and mentally enhanced Mentat adviser, who fulfills the role of court wizard à la Merlin; the sect of Bene Gesserit are actually described as witches; the giant worms of Dune guard the immense riches of the planet's spice.

Herbert did not stretch himself linguistically as Tolkien had - the languages of his Fremen and Bene Gesserit are much more closely based on Arabic and Hebrew than Tolkien's Quenya and Sindarin on any real language. On the other hand Dune is the more daring work in its vision of a whole new planetary ecology: the desert, the spice (essential to space travel), the sandworms, and the adaptations made by the people living there to their environment, while Middle Earth is rarely far from pastoral England or chivalric Europe. The only recent sf that I know attempting anything as ambitious as the Dune project are Kim Stanley Robinson's Mars trilogy and the Helliconia trilogy by Brian Aldiss. Wisely, each stopped after the third full novel (with a few spin-offs).

After 11 September 2001, Dune once again makes interesting reading. The tough, fanatical, yet noble Arabic-speaking sons of the desert clash with the corrupt leaders of an imperialist civilisation, who find that they have much underestimated their foe. However direct parallels with the present day soon run into the, er, sand. The hero who leads the Fremen to victory is himself a child of the evil Empire; and the main goal of the Fremen - to make their planet a garden rather than a desert - is not obviously incompatible with Paul Atreides' plans for political power as Emperor, whereas al-Qaeda want to destroy western civilisation, not rule it. And of course in our time line in 2001, at the time of writing anyway, it seems that the sons of the desert were overrated as fighters.

Herbert's portrayal of the difficult encounter between the two cultures is particularly convincing. Most readers will vividly remember the scene early in the book where Stilgar, a Fremen leader, spits on the table before Paul's father, Duke Leto, as a mark of respect, to the consternation of the Duke's men who have not taken in how significant a tribute of water is on this desert world. Equally effective though more subtle (and lengthy) is a passage describing a dinner party hosted by the Atreides family shortly after, in which various local dignitaries give away more than they intend to about the actual political constellation on the planet. The dual role of the Imperial planetologist who is also the Fremen's overall leader, and the careful manoeuvring of the spice smugglers in and out of the two cultural worlds, reflect this encounter and are also a part of the political intrigues which enrich the book - the Byzantine manoeuvring for power between Duke Atreides, Baron Harkonnen and the Emperor; the treachery of Dr Yueh; the ultimately unsuccessful plots of the Bene Gesserit, who as a female class of political advisers in an otherwise male-dominated society, have a better position than most women got in Tolkien.

If the portrayal of culture clash and Machiavellian politics are part of the book's success, its biggest weakness is the handling of Paul Atreides' prophetic mission. The philosophical foundations of his role as Kwisatz Haderach must surely smack rather too much of the Übermensch for today's audience; the rather nasty distinction between "humans" and "animals" made in the first chapter by the Reverend Mother is if anything reinforced by the book's ending. While for most of the book one can feel sympathy for the young man born for leadership trying to get to grips with his fate, once he has got into the stage where his plans are coming to fruition, he stops being interesting; even the villainous Baron Harkonnen expires not with a bang but a whimper.

There are a few niggling details that never quite gelled for me. I never quite grokked the impunity of the Harkonnen attack on the Atreides in the first place; does the kanly blood feud overwhelm all prospect of punishment for mass murder and invasion of someone else's imperial fief? This galactic empire doesn't seem to be all it is cracked up to be, with Dr Yueh's imperial conditioning apparently broken down by simple blackmail, and the imperial troops regularly whopped by the Fremen. On a more ecological point, one has to question whether the sandworms really have enough food to satisfy their enormous energy needs. I suppose that if spice can get spaceships across gaps of light-years it can fuel a planetary population of sandworms. (I'll add also James Schellenberg's point that the Fremen seem a little too violent among themselves for viability.) However such minutiae can be ignored in the wealth of detail that is Dune.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18606134
En een H:

Kan nu dat lange verhaaltje weg?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_18606162
Keneda en tetsuo zijn toch van Akira?

edit: ow wacht het staat er
pi_18606168
[HOMO] 869 - They only want you when you're seventeen.....

en dat is de link naar het vorige topic...

Waarom kan ik trouwens niet mijn berichten editten?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18606214
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:02 schreef xman het volgende:
Keneda en tetsuo zijn toch van Akira?

edit: ow wacht het staat er
yep

Ik heb gisteren de eerste drie delen uit de bieb kunnen halen. Opmerkelijk is dat ze niet bij de stripboeken stonden, maar gewoon tussen de andere volwassen literatuur. Eindelijk respect voor het medium?

ik ben in ieder geval in mijn nopjes met deze vondst.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 12:09:12 #6
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606312
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
En een H:
<knip>
Kan nu dat lange verhaaltje weg?
Waarom moet dat nou weer weg? Lees het eens, zou ik zeggen...
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  donderdag 22 april 2004 @ 12:10:39 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18606355
ik heb vergadering nu, maar toch ff de groetuh!!
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 12:11:54 #8
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606391
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
yep

Ik heb gisteren de eerste drie delen uit de bieb kunnen halen. Opmerkelijk is dat ze niet bij de stripboeken stonden, maar gewoon tussen de andere volwassen literatuur. Eindelijk respect voor het medium?

ik ben in ieder geval in mijn nopjes met deze vondst.
Inderdaad opmerkelijk.
Zo kwam ik er zaterdag achter dat Broese (ongeveer DE boekhandel in Utrecht) tegenwoordig ook TPB's verkoopt, tussen de buitenlandse literatuur. En 1602 in losse delen. Wat een signeersessie door Gaiman al niet teweeg kan brengen...
  donderdag 22 april 2004 @ 12:12:05 #9
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606396
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:10 schreef Jerruh het volgende:
ik heb vergadering nu, maar toch ff de groetuh!!
Vergaderse!
pi_18606574
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef NathaN het volgende:

[..]

Waarom moet dat nou weer weg? Lees het eens, zou ik zeggen...
Alsof ik me zo lang zou kunnen concentreren, gekkie!

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 22 april 2004 @ 12:23:06 #11
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606632
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof ik me zo lang zou kunnen concentreren, gekkie!

*beavje dan maar van lijstje streep*
pi_18606795
.
pi_18606806
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:23 schreef NathaN het volgende:

[..]

*beavje dan maar van lijstje streep*
w...we..welk lijstje?

donderdag 22 april 2004 @ 12:34:32 #14
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606852
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
.
Nu pas die espresso klaar?
  donderdag 22 april 2004 @ 12:35:26 #15
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606870
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
w...we..welk lijstje?

Potentieel interessante jongens met een behoorlijke aandachtsspanne...
pi_18606935
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:35 schreef NathaN het volgende:

[..]

Potentieel interessante jongens met een behoorlijke aandachtsspanne...
Ow, maar ik ben zowiezo niet potentieel interessant. .
  donderdag 22 april 2004 @ 12:39:54 #17
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_18606942
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

w...we..welk lijstje?

Ach ik zet je wel gewoon twee keer op mijn lijstje hoor. overigens heet mijn lijstje heeeel anders dan die van Nathan.

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_18606946
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:34 schreef NathaN het volgende:

Nu pas die espresso klaar?
'k Heb meer zakjes.
  donderdag 22 april 2004 @ 12:40:59 #19
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606960
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
Nu niet meer, nee
  donderdag 22 april 2004 @ 12:41:27 #20
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18606970
ik ga denk ik vandaag het laatste deel van 1602 ophalen, maar ik moet wel zeggen dat de serie eigenlijk maar wat tegenviel.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 12:42:10 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18606983
quote:

[..]

there goes my impression, it just fades away
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 12:42:11 #22
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18606984
Er klopt hier iets niet... Meestal ben ik degene die leuk thuis zit of van het zonnetje geniet terwijl de rest werkt, maar nu ben ik ook gewoon productief bezig. Gelukkig is het een bekende die het niet zo nauw neemt met presteren, want iets anders dan het opstellen van een prijslijst en het maken van een flowchart heb ik nog niet gedaan...

En ik zit op een 56K modem... lekker vlot. Not.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 22 april 2004 @ 12:42:28 #23
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18606988
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:40 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb meer zakjes.
A true professional
  donderdag 22 april 2004 @ 12:43:01 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18607001
DM!
doe mij een schuimlaagje .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 12:43:08 #25
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18607004
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga denk ik vandaag het laatste deel van 1602 ophalen, maar ik moet wel zeggen dat de serie eigenlijk maar wat tegenviel.
Je ging er denk ik met te hoge verwachtingen in...
pi_18607027
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:

DM!
doe mij een schuimlaagje .
Kwestie van opwarmen in de magnetron, en er daarna wat suiker bij gooien. .
  donderdag 22 april 2004 @ 12:45:22 #27
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18607049
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kwestie van opwarmen in de magnetron, en er daarna wat suiker bij gooien. .
we hebben geen magnetron op school .
send it by mail please? .
put
your
clothes
on!
pi_18607067
quote:

Waarom ben jij sowieso niet potentieel interessant?
  donderdag 22 april 2004 @ 12:49:00 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18607112
quote:
Op donderdag 22 april 2004 11:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat ik de H niet kan vinden, is er bij deze voor het volk een ellenlange review over het boek Dune, omdat ik geen goede review kon vinden over Ghost in the Shell en Akira.

Over Ghost in the Shell, de nieuwste twee afleveringen kunnen door geintereseerden worden gedownload, drop me a line and I'll give you the link.

Dune by Frank Herbert

Review by Nicholas Whyte

edit: de films dan he, niet de boeken
DUne? Ow die heb ik ook
En kheb pas Children of Dune kado gegeven aan Pupje
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_18607273
Goedendag!
  donderdag 22 april 2004 @ 13:01:33 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18607367
Haaj
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 april 2004 @ 13:06:22 #32
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607464
Waxxje, Angel.
Is het daar in het oosten des lands nog wat interessanter dan hier? Ik zit eigenlijk alleen maar naar buiten te staren, alwaar het mooi zonnig is. Zou nog helpen als ik uitzicht had, maar ik kijk alleen tegen een rij huizen aan waar niks leuks en mannelijks langswandelt.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 22 april 2004 @ 13:08:44 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18607515
Zuurstokroze pantyloper wandelt langs rijksweg

Uitgegeven: 22 april 2004 11:17

DOORN - De politie Utrecht trof woensdagmiddag langs de A12 in de buurt van Doorn een bejaarde man die, gekleed in roze, richting Arnhem aan het wandelen was.

De 77-jarige man uit Doorn was gekleed in een roze spijkerpakje, kort rokje en jasje met daaronder zuurstokroze panty's. Hij zei al meer dan zestig jaar langs de rijksweg te wandelen en snapte niet waar alle drukte over was.

De politie gaf de man een lift naar de afslag Doorn waar hij zijn wandeltocht voortzette. Volgens de politie was hij niet in verwarde staat.

Ok, WIE wast het?!
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 april 2004 @ 13:12:25 #34
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18607613
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
<knip>

Ok, WIE wast het?!
77 jaar? *phew* I'm off the hook...
Ik was al bang dat ze mij bedoelden
  donderdag 22 april 2004 @ 13:13:05 #35
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607627
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Zuurstokroze pantyloper wandelt langs rijksweg

Uitgegeven: 22 april 2004 11:17

DOORN - De politie Utrecht trof woensdagmiddag langs de A12 in de buurt van Doorn een bejaarde man die, gekleed in roze, richting Arnhem aan het wandelen was.

De 77-jarige man uit Doorn was gekleed in een roze spijkerpakje, kort rokje en jasje met daaronder zuurstokroze panty's. Hij zei al meer dan zestig jaar langs de rijksweg te wandelen en snapte niet waar alle drukte over was.

De politie gaf de man een lift naar de afslag Doorn waar hij zijn wandeltocht voortzette. Volgens de politie was hij niet in verwarde staat.

Ok, WIE wast het?!
Nou ja, het was in de buurt van Utrecht, dus ik zou zeggen Nathan. Weet niet of hij het type roze zuurstokpanty is, maar het zou me eerlijk gezegd echt niks verbazen. Gezien die namen die hij allemaal voor mij verzint is het duidelijk dat hij absoluut niet spoort.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 22 april 2004 @ 13:14:53 #36
81202 blublub
snob and a half
pi_18607667
JAAAAAAAAAAH

mn nieuwe kapsel is gelukt!!! precies zoals ik t wil

Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  donderdag 22 april 2004 @ 13:16:10 #37
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607692
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
JAAAAAAAAAAH

mn nieuwe kapsel is gelukt!!! precies zoals ik t wil

Fotoo!
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18607722
Haai allemaal!

Nou hier in het oosten is het boooorrringggg, ik ga mijn kamer even afmaken en ik moet een artikel schrijven waarvoor ik eerst journalistiek onderzoek moet doen.... Verder ben ik vandaag behoorlijk duf, maar ach: alles komt goed! Ooit....
  donderdag 22 april 2004 @ 13:19:26 #39
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_18607764

* Doffy voelt zich licht depri...

'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 13:19:38 #40
81202 blublub
snob and a half
pi_18607774
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:16 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Fotoo!
kan niet, mn telefoon is nog steeds dood
pi_18607844
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:19 schreef Doffy het volgende:

* Waxxer voelt zich licht depri...

ooohhhhh wat is er aan de hand??

Kan ik helpen??

donderdag 22 april 2004 @ 13:23:04 #42
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18607861
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:13 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, het was in de buurt van Utrecht, dus ik zou zeggen Nathan. Weet niet of hij het type roze zuurstokpanty is, maar het zou me eerlijk gezegd echt niks verbazen. Gezien die namen die hij allemaal voor mij verzint is het duidelijk dat hij absoluut niet spoort.
Hobeau

Ik zit in Hilversum, des middags, ik heb een alibi
  donderdag 22 april 2004 @ 13:23:11 #43
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607865
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:19 schreef blublub het volgende:

[..]

kan niet, mn telefoon is nog steeds dood
...je telefoon? En ik maar denken dat je foto's met een fototoestel moest maken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 22 april 2004 @ 13:24:09 #44
81202 blublub
snob and a half
pi_18607881
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:23 schreef LeBeau het volgende:

[..]

...je telefoon? En ik maar denken dat je foto's met een fototoestel moest maken.
oh jah naja, als ik dat doet moet je nog minstens een half jaar wachten ofzo, dus dat heeft ook geen zin (heb geen digicamera)
  donderdag 22 april 2004 @ 13:24:21 #45
27698 Doffy
pi_18607883
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:22 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhhh wat is er aan de hand??

Kan ik helpen??

* Op Waxx' schouder uithuil for no obvious reason *
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 13:26:49 #46
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607932
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef blublub het volgende:

[..]

oh jah naja, als ik dat doet moet je nog minstens een half jaar wachten ofzo, dus dat heeft ook geen zin (heb geen digicamera)
Je bent wel een beetje technologisch gelimiteerd.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 22 april 2004 @ 13:27:48 #47
81202 blublub
snob and a half
pi_18607951
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:26 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje technologisch gelimiteerd.
ik wil jouw camera wel lenen hoor

maar ik moet nu weg, met mn nieuwe haar pronken

sterkte Doffy
  donderdag 22 april 2004 @ 13:28:05 #48
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18607957
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:23 schreef NathaN het volgende:

[..]

Hobeau

Ik zit in Hilversum, des middags, ik heb een alibi
Hmmm. Nou ja, deze keer kom je er onderuit. We zullen wel zien, de volgende keer dat Angel weer komt met een berichtje van een gek die in het roze gekleed langs de snelweg huppelt.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18607960
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef Doffy het volgende:

[..]

* Op Waxx' schouder uithuil for no obvious reason *
*omarm*

sssssshhhh laat je maar lekker gaan, het mag

*sinaasappel uitpers voor Doffy*

Kom maar, gaan we lekker in de zon zitten

*lekkere broodjes maak voor Dofje*

Vergeet alles van deze dag, laat het werk voor wat het is, rust nu maar eens lekker uit *knuffel*
  donderdag 22 april 2004 @ 13:29:55 #50
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608003
tik....tik.....tik.....tik.....tik....

beercountdown : 3 hours / 31 minutes
  donderdag 22 april 2004 @ 13:34:44 #51
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18608094
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
tik....tik.....tik.....tik.....tik....

beercountdown : 3 hours / 31 minutes
Da's dan weer het voordeel van op de zaak eten: een uur eerder bier dan normaal!
  donderdag 22 april 2004 @ 13:35:59 #52
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608121
ik wil eigenlijk helemaal geen comics gaan kopen... maar ik wil ook niet thuis zitten... ik wil een dvd kopen, maar eigenlijk ook weer niet... dus wat zal ik gaan doen, wel die spullen kopen... of juist niet...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:36:38 #53
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608139
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:34 schreef tech het volgende:

[..]

Da's dan weer het voordeel van op de zaak eten: een uur eerder bier dan normaal!
ja, en net de lunch was ook weer goed verzorgd... pauze werd daardoor ook weer lekker verlengd
maar damn ik kan me weer compleet niet tot werk verzetten vandaag
zeker niet na 2 vrije middagen...
blij als ik volgend jaar lekker weer op school zit
  donderdag 22 april 2004 @ 13:37:02 #54
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608146
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil eigenlijk helemaal geen comics gaan kopen... maar ik wil ook niet thuis zitten... ik wil een dvd kopen, maar eigenlijk ook weer niet... dus wat zal ik gaan doen, wel die spullen kopen... of juist niet...
ligt ook aan de toestand van je rekening natuurlijk
  donderdag 22 april 2004 @ 13:38:51 #55
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608183
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
ligt ook aan de toestand van je rekening natuurlijk
technisch gezien kan ik EN comics kopen EN een dvd... maar het is nu echt een kwestie van willen. Ik wil het wel... maar eigenlijk ook weer niet. Grrr, het is weer eens echt zo'n typisch geval van verveling, het type van "ik verveel me, ik wil me niet vervelen, maar ik heb geen zin om er iets aan te doen."
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:39:48 #56
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608204
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

technisch gezien kan ik EN comics kopen EN een dvd... maar het is nu echt een kwestie van willen. Ik wil het wel... maar eigenlijk ook weer niet. Grrr, het is weer eens echt zo'n typisch geval van verveling, het type van "ik verveel me, ik wil me niet vervelen, maar ik heb geen zin om er iets aan te doen."
je hebt nog de hele middag om te beslissen
  donderdag 22 april 2004 @ 13:42:18 #57
27698 Doffy
pi_18608254
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
*omarm*

sssssshhhh laat je maar lekker gaan, het mag

*sinaasappel uitpers voor Doffy*

Kom maar, gaan we lekker in de zon zitten

*lekkere broodjes maak voor Dofje*

Vergeet alles van deze dag, laat het werk voor wat het is, rust nu maar eens lekker uit *knuffel*
*snif* *langzaam opknap*

'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 13:42:34 #58
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608258
is het koopavond in Eindhoven?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:43:32 #59
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608283
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
is het koopavond in Eindhoven?
nope, da's vrijdag's
  donderdag 22 april 2004 @ 13:43:56 #60
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608292
het is trouwens wel altijd koopzondag
  donderdag 22 april 2004 @ 13:45:08 #61
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608316
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:

nope, da's vrijdag's
ja maar daar staat m'n comic-zaak... en morgen heb ik al helemaal geen zin om te gaan... keuzes, deze zware moeilijke levensingrijpende keuzes moeten worden gemaakt! I'm going crazy!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:45:45 #62
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608323
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
het is trouwens wel altijd koopzondag
oh dan ga ik zondag, dan heb ik een auto.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18608330
Online shoppen is leuker. .
  donderdag 22 april 2004 @ 13:46:21 #64
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608343
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
vooral met je moeder's creditcard

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:46:41 #65
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608350
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

oh dan ga ik zondag, dan heb ik een auto.
serieus:
weet niet of het dit weekend koopzondag is, maar meestal is het wel koopzondag in eindhoven...
  donderdag 22 april 2004 @ 13:46:59 #66
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608361
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
ik pas liever wat ik koop!
  donderdag 22 april 2004 @ 13:47:58 #67
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608375
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:
serieus:
weet niet of het dit weekend koopzondag is, maar meestal is het wel koopzondag in eindhoven...
NJARGH!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18608378
Bel ik bron 1 op voor mijn artikel ,,Nou, ik zie uw tekst graag tegemoet! Ik weet dat u goede teksten schrijft, dus...." aldus de geinterviewde
  donderdag 22 april 2004 @ 13:48:35 #69
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608388
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
Bel ik bron 1 op voor mijn artikel ,,Nou, ik zie uw tekst graag tegemoet! Ik weet dat u goede teksten schrijft, dus...." aldus de geinterviewde
opschepper
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:48:44 #70
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608393
volgende bijenkorf aanschaf al op het oog heb ja gisteren voor het eerst kleding gekocht daaro:

donderdag 22 april 2004 @ 13:49:00 #71
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18608397
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  donderdag 22 april 2004 @ 13:49:42 #72
27698 Doffy
pi_18608411
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:49 schreef Sunjammer het volgende:
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 13:50:22 #73
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608426
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

NJARGH!
Theo Maasen maakte ooit opmerking over koopzondag in eindhoven... end ie was erg grappig
en herkenbaar.... vandaar...

"loop je door het centrum van eindhoven
loopt daar iemand....en nog iemand.....en nog iemand....
kut, koopzondag"

(aangezien het heel vaak koopzondag is, en het altijd teringdruk is dan)
  donderdag 22 april 2004 @ 13:51:35 #74
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608456
the Decomposers... nog nooit van gehoord.

*trekt z'n zaterdag gekochte T-shirt aan...

Het past nog steeds! Wie zegt dat dingen in de opruiming kopen geen goed idee is?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18608474
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:

vooral met je moeder's creditcard
!
(Heeft ze niet...)
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:

ik pas liever wat ik koop!
Kleding online kopen zou idd raar zijn.
  donderdag 22 april 2004 @ 13:53:11 #76
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608484
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:

(aangezien het heel vaak koopzondag is, en het altijd teringdruk is dan)
Ja dat is wel zo, laatst was ik er, en het was echt pijnlijk om m'n auto ergens neer te zetten... nee wacht, een plekje had ik snel gevonden, maar het was wel druk in de stad... een tikkeltje TE druk om fatsoenlijk rond te banjeren en stuff te kopen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 13:54:24 #77
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608506
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
the Decomposers... nog nooit van gehoord.

*trekt z'n zaterdag gekochte T-shirt aan...

Het past nog steeds! Wie zegt dat dingen in de opruiming kopen geen goed idee is?
it wasn't me

en het zou vreemd zijn als het na amper 5 dagen niet meer zou passen
pi_18608534
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

opschepper

Ik had de laatste maanden heel erg gevoel dat ik voor de kat z'n kut liep te schrijven, maar gelukkig valt dat ook weer mee!
  donderdag 22 april 2004 @ 13:55:43 #79
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608537
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

!
(Heeft ze niet...)
[..]

Kleding online kopen zou idd raar zijn.
boodschappen kopen gaat eventueel nog wel.. maar nog nooit geprobeerd...
en ik vind het zo'n nadeel aan dvd's kopen via i-net dat je ze nooooooit op tijd binnen hebt
  donderdag 22 april 2004 @ 13:56:19 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608549
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:53 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, laatst was ik er, en het was echt pijnlijk om m'n auto ergens neer te zetten... nee wacht, een plekje had ik snel gevonden, maar het was wel druk in de stad... een tikkeltje TE druk om fatsoenlijk rond te banjeren en stuff te kopen.
en dan is terrassen een beter idee
pi_18608599

Weird dat op tweakers en hier op fok niks te vinden is over Yamakawa. .
  donderdag 22 april 2004 @ 13:58:14 #82
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608600
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:54 schreef Cybart het volgende:

it wasn't me

en het zou vreemd zijn als het na amper 5 dagen niet meer zou passen
je kent m'n moeder niet.

Ten eerste ze kan niet koken, dus moet ik koken, en aangezien ik goed kook is er ook veel lekkers om te eten.
Ten tweede, ze kan niet wassen, dus mag ik zien hoe mijn XL truien binnen twee weken krimpen tot een maatje M of met enig geluk een maatje L.
Ten derde... er is geen derde... maar driemaal is scheepsrecht...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18608617
Hallo iedereen
Ik had toch vandaag vrij en ik d8: laat ik een paar dvd'tjes kijken.
Ik ben begonnen met de thriller The Hunted met Tommy Lee Jones en Benicio Del Toro. Daarna heb ik genoten van Le Pacte des Loups. (Brotherhood of the Wolf voor de kenners)
  donderdag 22 april 2004 @ 13:59:32 #84
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608636
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

je kent m'n moeder niet.

Ten eerste ze kan niet koken, dus moet ik koken, en aangezien ik goed kook is er ook veel lekkers om te eten.
Ten tweede, ze kan niet wassen, dus mag ik zien hoe mijn XL truien binnen twee weken krimpen tot een maatje M of met enig geluk een maatje L.
Ten derde... er is geen derde... maar driemaal is scheepsrecht...
en dat maakt de circel rond...

je kan natuurlijk ook zelf de was gaan doen
  donderdag 22 april 2004 @ 14:00:49 #85
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608675
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:56 schreef Cybart het volgende:

[..]

en dan is terrassen een beter idee
terrassen in je uppie is net als naar de bioscoop gaan in je uppie. Je zit er tien minuten en je hebt als na de tweede minuut door dat mensen je aanstaren en dat een gedeelte van hen twijfelt tussen medelijden en spot.

Dat en het is zo lullig als de ober vraagt of je op iemand aan het wachten bent en je moet antwoorden met "nee hoor" waarop je hem ziet kijken met een blik die veraadt "LOSER!"
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:01:27 #86
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608687
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef wizarddragon het volgende:

Ik ben begonnen met de thriller The Hunted met Tommy Lee Jones en Benicio Del Toro.
die was niet leuk
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:02:31 #87
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608710
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:59 schreef Cybart het volgende:

en dat maakt de circel rond...

je kan natuurlijk ook zelf de was gaan doen
HUMPHF! HUMPHF!

onze lieve heer heeft ons geen moeders geschonken als ze niet zouden wassen! Zelf de was doen, wat een belachelijk idee!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:02:45 #88
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18608715
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb nog wel wat comics in de aanbieding
  donderdag 22 april 2004 @ 14:03:14 #89
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608720
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

terrassen in je uppie is net als naar de bioscoop gaan in je uppie. Je zit er tien minuten en je hebt als na de tweede minuut door dat mensen je aanstaren en dat een gedeelte van hen twijfelt tussen medelijden en spot.

Dat en het is zo lullig als de ober vraagt of je op iemand aan het wachten bent en je moet antwoorden met "nee hoor" waarop je hem ziet kijken met een blik die veraadt "LOSER!"
dan kan je het inderdaad beter van je lijstje schrappen!
pi_18608723
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:01 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

die was niet leuk
Die viel me ook tegen, alhoewel ze wel een sterrencast hadden, vond ik het redelijk saai.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:04:31 #91
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608750
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:02 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat comics in de aanbieding
ik heb nieuwe nodig, nieuw vers bloed! Ik denk trouwens toch dat ik maar een dvd ga kopen... zul je zien dat 'ie er niet meer ligt als ik er eenmaal aankom.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:08:11 #92
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608835
tuurlijk is ie er dan niet meer...

kreeg gisteren deze ook al niet meer gevonden
  donderdag 22 april 2004 @ 14:08:40 #93
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18608847
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:49 schreef Doffy het volgende:

[..]

+ =
pi_18608865
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Terrasje bezoeken in je uppie lijkt me ook niet zo leuk. Bioscoop bezoeken hangt af, als er een komedie draait dan ga ik toch liever met mensen mee. Een film als kill bill 2, etc zou ik mogelijk wel in m'n uppie gaan bekijken.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:10:22 #95
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608893
The trip!

Kijk ik dacht dat die mannetjes nog best knap waren, maar toen kregen we de afleveringen waar ze hun t-shirts uitdeden... dat wat verontrustend.

Van die ingeklapte iele lijfjes.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:10:30 #96
27698 Doffy
pi_18608896
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:08 schreef Sunjammer het volgende:
+ =
* SJ liefde en aandacht geef *

'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 14:11:11 #97
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18608914
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb nieuwe nodig, nieuw vers bloed! Ik denk trouwens toch dat ik maar een dvd ga kopen... zul je zien dat 'ie er niet meer ligt als ik er eenmaal aankom.
Alles wat je nog niet kent is nieuw
En ik heb leuke terrasjes in de buurt
  donderdag 22 april 2004 @ 14:11:29 #98
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608923
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:09 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Terrasje bezoeken in je uppie lijkt me ook niet zo leuk. Bioscoop bezoeken hangt af, als er een komedie draait dan ga ik toch liever met mensen mee. Een film als kill bill 2, etc zou ik mogelijk wel in m'n uppie gaan bekijken.
Iedere film is leuker als je er heen gaat met meerdere mensen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:11:54 #99
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608930
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
The trip!

Kijk ik dacht dat die mannetjes nog best knap waren, maar toen kregen we de afleveringen waar ze hun t-shirts uitdeden... dat wat verontrustend.

Van die ingeklapte iele lijfjes.
nieuwe trip vind ik nog niet leuk
die vorige was gewoon echt stoer... leuke mensen ook
nu vind ik dat niet echt

en natuurlijk is alleen Co van the trip 1 lekker
pi_18608932
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:

Iedere film is leuker als je er heen gaat met meerdere mensen.
Ligt hélemaal aan de mensen!
pi_18608938
Hoi

* Geen zin heeft om naar het AMC te gaan straks... *
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:13:40 #102
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18608967
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

nieuwe trip vind ik nog niet leuk
die vorige was gewoon echt stoer... leuke mensen ook
nu vind ik dat niet echt

en natuurlijk is alleen Co van the trip 1 lekker
wie is Co ook alweer? Ik keek er vorige keer heilig naar, ik bleef er zelfs voor thuis, maar ik heb van de nieuwe nog geen enkele aflevering gezien
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:13:59 #103
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608972
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef Timmah het volgende:
Hoi

klinkt ook al niet bijster gezellig inderdaad
niks ergs hoop ik?
pi_18608981
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ligt hélemaal aan de mensen!
Jazeker. Nichtjes die constant janken bij elke scene in Pearl Habor is ook niet echt leuk . Of mensen die constant zitten te spoileren over 1 van de drie Matrix's
  donderdag 22 april 2004 @ 14:14:57 #105
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18608998
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

wie is Co ook alweer? Ik keek er vorige keer heilig naar, ik bleef er zelfs voor thuis, maar ik heb van de nieuwe nog geen enkele aflevering gezien
pi_18609000
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef Cybart het volgende:

[..]

klinkt ook al niet bijster gezellig inderdaad
niks ergs hoop ik?
Psych... Niet dat ik getikt ben ofzo. Ik heb slechts een ernstig gevan van OCS, MTS en Sociale Fobie . ( Mijn God... dat klinkt best ernstig als het zo op een rijtje staat... )
  donderdag 22 april 2004 @ 14:16:14 #107
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18609028
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:15 schreef Timmah het volgende:

[..]

Psych... Niet dat ik getikt ben ofzo. Ik heb slechts een ernstig gevan van OCS, MTS en Sociale Fobie . ( Mijn God... dat klinkt best ernstig als het zo op een rijtje staat... )
ja, het is nogal wat....
maar er wordt dus aan gewerkt altijd positief!
pi_18609044
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hmm ik ken hem ergens van. Deed ie vroeger niet iets voor Veronica met blonde vrouw. Zo'n lifestyle programma (KinkTV ofzoiets? ).
pi_18609053
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:16 schreef Cybart het volgende:

[..]

ja, het is nogal wat....
maar er wordt dus aan gewerkt altijd positief!
We're making progress
  donderdag 22 april 2004 @ 14:18:15 #110
27698 Doffy
pi_18609071
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef Timmah het volgende:
Doe mijn de groetjes... die studeert daar
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 14:18:23 #111
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18609075
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef Doffy het volgende:

[..]

* SJ liefde en aandacht geef *

Da's dan weer aardig...

Ik krijg moordneigingen van managers soms...
  donderdag 22 april 2004 @ 14:19:04 #112
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18609085
ik ga poepen

ik ga cigaretten halen voor mijn mamma

ik ga een dvd kopen van mijn mamma's geld zonder dat ze het weet...

nee ik ben aardig, ik betaal het van m'n eigen rekening... voor deze ene keer, uit d goedheid van m'n hart... dat en ze is blut...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 14:19:28 #113
27698 Doffy
pi_18609094
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Da's dan weer aardig...
That's me
quote:
Ik krijg moordneigingen van managers soms...
* Doffy is manager
'Nuff said
pi_18609099
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:18 schreef Doffy het volgende:

[..]

Doe mijn de groetjes... die studeert daar
Ik zal je de groetjes doen als ik em tegenkom
pi_18609124
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga poepen

ik ga cigaretten halen voor mijn mamma

ik ga een dvd kopen van mijn mamma's geld zonder dat ze het weet...

nee ik ben aardig, ik betaal het van m'n eigen rekening... voor deze ene keer, uit d goedheid van m'n hart... dat en ze is blut...
Nou veel succes dan
  donderdag 22 april 2004 @ 14:21:03 #116
27698 Doffy
pi_18609136
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Timmah het volgende:
Ik zal je de groetjes doen als ik em tegenkom
Doe dat! Je herkent 'm aan het feit dat ie de mooiste, knuffeligste en liefste jongen van de heeeeeeeeeele wereld is
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 14:22:34 #117
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18609164
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Doffy het volgende:

[..]

That's me
[..]

* Sunjammer is manager
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

*kuch*
  donderdag 22 april 2004 @ 14:24:45 #118
27698 Doffy
pi_18609222
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:22 schreef Sunjammer het volgende:
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

*kuch*

Maar stort je hart 'ns uit
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 14:28:57 #119
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18609318
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:24 schreef Doffy het volgende:

[..]

Maar stort je hart 'ns uit
Ach, dat geneuzel soms. Je waarschuwt voor iets dat fout kan gaan in de toekomst en dan doet 'men' er niets mee... en dan gaat het fout en men komt zeiken...

Kan ik niet zo goed tegen...
  donderdag 22 april 2004 @ 14:35:50 #120
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18609495
terug!!!!! .
en mark komt niet vnavond! .
put
your
clothes
on!
pi_18609590
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
terug!!!!! .
en mark komt niet vnavond! .
Hoi Jerruh

Hoezo komt Mark niet...ik d8 dat donderdagavond jullie stekkie om uit te gaan was?
  donderdag 22 april 2004 @ 14:42:57 #122
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18609661
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:39 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Hoi Jerruh

Hoezo komt Mark niet...ik d8 dat donderdagavond jullie stekkie om uit te gaan was?
hij heeft het druk met school! maaaarrrr volgende week gaan we dubbel en dwars inhalen enzo!
en anavond ga ik dan poolen met wat vriendinnen! .
put
your
clothes
on!
pi_18609775
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:42 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hij heeft het druk met school! maaaarrrr volgende week gaan we dubbel en dwars inhalen enzo!
en anavond ga ik dan poolen met wat vriendinnen! .
Da's jammer ja..volgens mij is het nu wel hoogseizoen werkstukken maken... maar poolen met vriendinnen is ook erg relaxed.
pi_18609822
Goed, daar gaat m'n verhaal

Ik had zoooo'n leuke opdracht: over een oude boerderij uit begin 18e eeuw. Een man had gehoord dat het huis gesloopt zou worden en dat is zonde want er ligt nog een originele kiezelsteenvloer, handgeslepen en een van de laatste in Gelderland. Nou dus ik bel de gemeente, ambtenaar niet aanwezig. Er waren al vragen gesteld bij provinciale staten - statenlid niet thuis.
Dat huis wordt momenteel verhuurd. Ik bel de eigenares. Blijken ze een conflict te hebben met die huurders, ze willen er niet uit. Er loopt zelfs al een rechtzaak over.
Die man die mij tipte zei dus, dat die boerderij zeker niet meer te redden is, als er niemand in woont. En dat is zo erg, dit en dat.... Wat blijkt: is die tipgever goed bevriend met die huurders Hij heeft zelfs mails gestuurd naar de minister en de provincie enz. En ik pleeg een telefoontje naar de eigenaar en weet nu precies wat de plannen zijn met het huis!!!! Te zot voor woorden....
  donderdag 22 april 2004 @ 14:53:19 #125
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18609952
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:48 schreef Waxxer het volgende:
<knip>
Onze razende reporter doet verslag... Ik snap alleen niet waarom jouw verhaal nu weg is...?
Wat was het doel, dan?
  donderdag 22 april 2004 @ 14:54:51 #126
27698 Doffy
pi_18610001
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, dat geneuzel soms. Je waarschuwt voor iets dat fout kan gaan in de toekomst en dan doet 'men' er niets mee... en dan gaat het fout en men komt zeiken...

Kan ik niet zo goed tegen...
Kan ik me iets bij voorstellen

Maarreh, oplossing: wordt zelf manager

We houden toch van je hoor
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 15:01:51 #127
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18610179
en nu?
  donderdag 22 april 2004 @ 15:03:35 #128
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18610225
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
en nu?
knuffeltje? .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:04:32 #129
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18610251
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

knuffeltje? .
jeeeeeej
tering die heb ik al lang niet meer gehad van je

Mark heeft pech trouwens
Ik eis jou volgende week donderdag op!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:07:18 #130
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18610330
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

jeeeeeej

Mark heeft pech trouwens
Op Koninginnenacht!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:08:13 #131
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18610364
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:07 schreef tech het volgende:

[..]

Op Koninginnenacht!
is dat volgende week alweer... dan kan het best wel zijn dat ik moet werken...
euhm dan eis ik de woensdag op
  donderdag 22 april 2004 @ 15:09:19 #132
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18610396
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

jeeeeeej

Mark heeft pech trouwens
hahahaha anders gaanw e toch met zijn driejen borrelen, hij wil jou ook es zien haha! .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:10:11 #133
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18610425
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:08 schreef Cybart het volgende:

[..]

is dat volgende week alweer... dan kan het best wel zijn dat ik moet werken...
euhm dan eis ik de woensdag op

Jerruh, ik hoor net dat je volgende week gewoon beschikbaar bent voor mark
  donderdag 22 april 2004 @ 15:10:41 #134
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18610447
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hahahaha anders gaanw e toch met zijn driejen borrelen, hij wil jou ook es zien haha! .
koninginnenacht is echter niet te doen in eindhoven qua drukte
(alhoewel ik gehoord heb dat het programma dit jaar niet je-van-het is)

kan je beter een andere dag doen dan
  donderdag 22 april 2004 @ 15:13:15 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18610533
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:10 schreef Cybart het volgende:

[..]

koninginnenacht is echter niet te doen in eindhoven qua drukte
(alhoewel ik gehoord heb dat het programma dit jaar niet je-van-het is)

kan je beter een andere dag doen dan
ja ok, maar dan eisen jullie me beiden maar op hahaha .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:18:39 #136
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18610696
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:13 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja ok, maar dan eisen jullie me beiden maar op hahaha .
popi-joop
pi_18610833
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:53 schreef tech het volgende:

[..]

Onze razende reporter doet verslag... Ik snap alleen niet waarom jouw verhaal nu weg is...?
Wat was het doel, dan?
Nou, het verhaal had moeten gaan over een authentiek boerderijtje dat nodig moet worden opgeknapt en dat bijzonder erfgoed is, door een handgeslepen kiezelsteenvloer (heb foto's gezien - erg, erg mooi!). Maar de kosten zouden hoog zijn, het moest een beetje een artikel worden waarin mensen zeggen 'behoud het boerderijtje!!!"
Maar nu blijkt de tipgever goed bevriend te zijn met de huurders ervan, die weer in ernstig conflict zijn (rechtzaak) met de eigenaren ervan, die er zelf in willen gaan wonen. De huurders weten dit al sinds ze er 30 jaar in zijn komen wonen: het huis zou van de dochter van de eigenaren worden als ze violwassen was. Maar die mensen willen er dus niet uit nu.
Als ik een stuk zou schrijven, wordt het alleen maar modder gooien naar elkaar.
Die tipgever heeft allerlei acties ondernomen, terwijl ik dmv een telefoontje naar de eigenaren (wat hij nooit gedaan heeft) weet wat de bedoeling is: huurders moeten eruit, huis wordt meteen opgeknapt en dochter gaat erin wonen.
  donderdag 22 april 2004 @ 15:27:59 #138
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_18610947
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, <knip>
Waarom maak je er dan geen nieuwswaardig stuk van, in plaats van een architectonisch/cultureel hoogstandje? Er zit onmiskenbaar een verhaal in/aan dat boerderijtje!
pi_18611060
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:27 schreef tech het volgende:

[..]

Waarom maak je er dan geen nieuwswaardig stuk van, in plaats van een architectonisch/cultureel hoogstandje? Er zit onmiskenbaar een verhaal in/aan dat boerderijtje!
Zou ik ook willen, maar het is een klein dorp he! Dan bereik je er alleen maar roddel en achterklap mee. Ik moet natuurlijk wel aan hoor en wederhoor doen. Er zit ook heel veel verhaal in, alleen zitten twee partijen in een rechtzaak van hier tot Tokio. Dit is wel wat voor iets regionaals misschien, of zelfs landelijk (bij wijze van), maar op lokaal niveau kun je hier weinig mee. Dat komt de rechtzaak ook niet ten goede. Hoop alleen voor de eigenaren dat er nu geen verhalen komen door die brieven, ik zou me iig zwaar beledigd voelen door een brief aan de minister waarin wordt gesuggereerd dat je bewust een woning laat vervallen om de huurders eruit te krijgen. Wat kunnen volwassenen achterbaks zijn zeg
  donderdag 22 april 2004 @ 15:32:32 #140
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18611072
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:18 schreef Cybart het volgende:

[..]

popi-joop
nee hoor, jullie zijn gewoon me betse maatjes wat betreft de pils-and-whoop-a-gogo .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 15:45:00 #141
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18611384
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:32 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee hoor, jullie zijn gewoon me betse maatjes wat betreft de pils-and-whoop-a-gogo .
het wordt er bij ons wel weer tijd voor...
  donderdag 22 april 2004 @ 15:50:21 #142
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18611524
ik ben weergekeerd...

... en het is weer eens veels te klef hierbinnen.

Where are all the bitter lonely people!? Come, my children of the night, let us fly!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18611578
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weergekeerd...

... en het is weer eens veels te klef hierbinnen.

Where are all the bitter lonely people!? Come, my children of the night, let us fly!
We are the children of the night,
and fight for the future of our nation.
Lets come together and unite.
Nothin’s gonna stop us now!

.
pi_18611632
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wordt het niet tijd voor prozac?
  donderdag 22 april 2004 @ 15:56:20 #145
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18611681
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:

[..]

het wordt er bij ons wel weer tijd voor...
jah!! ik wil ene lekkere schuimende kraag en daaronder een gele vloeistof!!! .

@kugari: klef? neuh.. at least hebben we het nog nie over rode tepels enzo .
put
your
clothes
on!
pi_18611723
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:

Wat heb jij met schuim? .
  donderdag 22 april 2004 @ 15:58:14 #147
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18611727
*gooit een tafeltje om, waar een paar stapels papier op lagen.

HAH! Dat zal jullie leren om klef te doen!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 15:58:36 #148
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18611734
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat heb jij met schuim? .
strelingh voor de tongh !!!!
put
your
clothes
on!
pi_18611772
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:

strelingh voor de tongh !!!!
*tong aai*
  donderdag 22 april 2004 @ 16:01:08 #150
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18611792
Break it up you two!

Don't make me use my ugly stick!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:01:13 #151
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18611798
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:54 schreef Doffy het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen

Maarreh, oplossing: wordt zelf manager

We houden toch van je hoor
Da's Eng
pi_18611807
ja ja ja ja......

Nou ik ga even mijn eigen kamer verder ontkleffen

Bijna klaa!!
pi_18611883
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Break it up you two!

Don't make me use my ugly stick!
Uhmmm... gaat het wel goed met u?
  donderdag 22 april 2004 @ 16:04:59 #154
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18611915
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

*tong aai*
ew waw bwe bwow ews wows!!
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:05:16 #155
27698 Doffy
pi_18611927
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
Da's Eng
Ik kan nog veel enger worden!
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 16:05:37 #156
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18611939
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik kan nog veel enger worden!
Try me
  donderdag 22 april 2004 @ 16:06:20 #157
27698 Doffy
pi_18611961
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef Sunjammer het volgende:
Try me
Niet en plein public!
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 16:07:11 #158
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_18611989
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:06 schreef Doffy het volgende:

[..]

Niet en plein public!
"Halen we in"

donderdag 22 april 2004 @ 16:07:39 #159
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18612006
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:

[..]

@kugari: klef? neuh.. at least hebben we het nog nie over rode tepels enzo .
Nog niet? Gaat dat van die rode tepels nog komen dan?

*stoel pak en geduldig wacht*

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18612058
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:

use my ugly stick!
!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:10:15 #161
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612075
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Uhmmm... gaat het wel goed met u?
ik heb een DVD gekocht, maar het is niet de dvd die ik wilde kopen. Deze DVD is 12 euro goedkoper, maar het is niet de DVD ik wilde hebben.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:11:08 #162
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18612097
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:07 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Nog niet? Gaat dat van die rode tepels nog komen dan?

*stoel pak en geduldig wacht*

nikste rodel tepelsch, die zoek je maar bij kuug en wiz .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:12:01 #163
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18612137
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Waxxer het volgende:
ja ja ja ja......

Nou ik ga even mijn eigen kamer verder ontkleffen

Bijna klaa!!
Ik las da als "Bijna kaal!"
Was wel schrikken hoor, had echt zoiets van "Neeeeee! :'( "
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18612158
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

ik heb een DVD gekocht, maar het is niet de dvd die ik wilde kopen. Deze DVD is 12 euro goedkoper, maar het is niet de DVD ik wilde hebben.
Welke DVD?
pi_18612172
*het maar even bij lurken houdt*
pi_18612195
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
*het maar even bij lurken houdt*
  donderdag 22 april 2004 @ 16:14:45 #167
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612222
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Welke DVD?
Batman of the Future
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18612269
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Batman of the Future
En welke dvd wilde je nou wel hebben??
  donderdag 22 april 2004 @ 16:18:09 #169
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612314
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:16 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

En welke dvd wilde je nou wel hebben??
Roujin Z
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18612391
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:

Batman of the Future
Da's okay .
Was vroeger wel op tv ook.

[ Bericht 15% gewijzigd door DennisMoore op 22-04-2004 16:30:48 ]
  donderdag 22 april 2004 @ 16:23:34 #171
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612428
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's okay .
Return of the Joker is de film gebaseerd op de serie.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:23:47 #172
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18612437
*lurk*
pi_18612448
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Roujin Z
Van de makers van Akira?
pi_18612501
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's okay .
Ja ik kon me er ook iets van herinneren, volgens mij kwam het oa. voor Dragonball Z op Yorin toen.
  donderdag 22 april 2004 @ 16:28:43 #175
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612530
wie mag ik in elkaar trappen?
anders kies ik zelf iemand uit
  donderdag 22 april 2004 @ 16:31:18 #176
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612595
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
*wijst naar Wizarddragon
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18612626
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

*wijst naar Wizarddragon
en waarom ik ?
pi_18612635
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:32 schreef wizarddragon het volgende:

en waarom ik ?
Omdat jij vandaag té vrolijk bent.
  donderdag 22 april 2004 @ 16:33:18 #179
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18612640
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:23 schreef beaverhausen het volgende:
*lurk*
I'm just fighting beaverlein
Gotta get more control
Yet it's very beaving when you ask to take me home
You know you want my beav
I don't think the time is right
Call when I'm beay, but it won't be tonight
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:33:20 #180
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612642
of de vraag omgedraaid...
waarom niet?

of wie niet
pi_18612660
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
komt u maar, ik ben toch al een wrak vandaag.
pi_18612663
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nou ja, ben ik eindelijk eens een keer vrolijk, is het weer niet goed
  donderdag 22 april 2004 @ 16:34:47 #183
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612674
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef ikbengeweldig het volgende:

[..]

komt u maar, ik ben toch al een wrak vandaag.
er moet wel een uitdaging inzitten natuurlijk
pi_18612687
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

zo is dat, waar zijn de melancholici?
  donderdag 22 april 2004 @ 16:35:19 #185
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18612689
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:

[..]

pick me pick me pick meeeeeeee .
put
your
clothes
on!
pi_18612707
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:

[..]

Hmm, dan wil ik toch Wizarddragon nomineren
  donderdag 22 april 2004 @ 16:36:17 #187
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612719
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

pick me pick me pick meeeeeeee .
to dierbaar

goh dat valt nog niet mee, dat selecteren van een slachtoffer....
is daar nou slachtofferhulp voor in het leven geroepen?
pi_18612729
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef ikbengeweldig het volgende:

[..]

Hmm, dan wil ik toch Wizarddragon nomineren
Moest ik jou nog niet vastbinden met m'n handboeien ?
  donderdag 22 april 2004 @ 16:37:34 #189
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18612751
Is het al 5 uur?
  donderdag 22 april 2004 @ 16:38:00 #190
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18612766
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:

[..]

to dierbaar

goh dat valt nog niet mee, dat selecteren van een slachtoffer....
is daar nou slachtofferhulp voor in het leven geroepen?
!

had kugari vandaag nou vetorecht? .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:38:56 #191
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612785
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!

had kugari vandaag nou vetorecht? .
euhm ja volgensmij wel ja...

Kug, it's up to you!
pi_18612791
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Moest ik jou nog niet vastbinden met m'n handboeien ?
  donderdag 22 april 2004 @ 16:40:15 #193
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612828
in dat geval Cybart en Nathan...

... naked in a barrel of slippery grease...

...

TO THE DEATH!

*pakt popcorn en wacht af*
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18612852
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:

...

TO THE DEATH!

oeh yippie
* wizarddragon schuift ff aan met chips.
  donderdag 22 april 2004 @ 16:42:01 #195
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612868
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:

...

TO THE DEATH!

mag ik nu wel spreken van een oprechte tegenvaller....

*vetorecht van kug weer inneem*
  donderdag 22 april 2004 @ 16:43:49 #196
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612908
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:42 schreef Cybart het volgende:

[..]

mag ik nu wel spreken van een oprechte tegenvaller....

*vetorecht van kug weer inneem*
uuuhm met Markie-Mark dan...

...naked in a barrel of grease...

TO THE DEATH!

*doet Tina Turner in Mad Max beyond the thunderdome na*
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:45:25 #197
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18612940
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
En opvallend overtuigend ook nog
  donderdag 22 april 2004 @ 16:45:46 #198
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18612950
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

uuuhm met Markie-Mark dan...

...naked in a barrel of grease...

TO THE DEATH!

nog steeds niet oscarwaardig en tevredenstellend...
ben ik dadelijk echt genoodzaakt om iemand van zijn fiets af te schuppen?
zal toch niet...
  donderdag 22 april 2004 @ 16:47:33 #199
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18612994
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:45 schreef Cybart het volgende:

[..]

nog steeds niet oscarwaardig en tevredenstellend...
ben ik dadelijk echt genoodzaakt om iemand van zijn fiets af te schuppen?
zal toch niet...
Tsss

Dan jij en ik, hier en nu, met kleren aan, een een kooi, alles is veroorloofd, geen regels. Two men enter one man leaves!

[ahnuld modus] Bring it oh you Pjooony little man! I shall crush you with my bare hands!"[/ahnuld modus]
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:48:36 #200
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18613025
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tsss

Dan jij en ik, hier en nu, met kleren aan, een een kooi, alles is veroorloofd, geen regels. Two men enter one man leaves!

[ahnuld modus] Bring it oh you Pjooony little man! I shall crush you with my bare hands!"[/ahnuld modus]
Ik vind je toch meer een Tina, Kug.
  donderdag 22 april 2004 @ 16:49:52 #201
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18613061
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Tsss

dat kan ook...

cagefight

kan nog best gezellig worden...
nog 11 minuten tot bier
  donderdag 22 april 2004 @ 16:51:02 #202
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18613098
well bring it on then bitch!

ik voel me diep van binnen een rasechte negerin
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 16:53:23 #203
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18613165
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:

sorry, wij kappen er al mee...

laterz

naar bier en eten ga
pi_18613167
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:

Incl. hoofd-/nekbewegingen?
pi_18613215
PIES POEP NEUKE!!!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:57:17 #206
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18613276
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:55 schreef Twaalfje het volgende:
PIES POEP NEUKE!!!
Cybart, zie hier je slachtoffer!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:57:59 #207
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18613290
quote:
PIES POEP NEUKE!!!
Cybart gebruik je donderschok aanval, NU!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18613298
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Cybart gebruik je donderschok aanval, NU!
Naaaaaaaah
pi_18613327
quote:
PIES POEP NEUKE!!!
pi_18613475
Nou. D'r valt weer weing te doen in de kinderclub vedaag hè?

Mazzol!
  donderdag 22 april 2004 @ 17:18:39 #211
27698 Doffy
pi_18613789
*kuch*
'Nuff said
pi_18613837
avond
  donderdag 22 april 2004 @ 17:20:32 #213
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18613841
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef Twaalfje het volgende:
Nou. D'r valt weer weing te doen in de kinderclub vedaag hè?

Mazzol!
zo, nu jij weer optieft kunnen wij weer verder met de normale gang van zaken . .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 17:36:51 #214
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18614210
So there, you got me in your clutch again
So there, so there
I love your touch and that voodoo that you do so well
It’s got me spinning around and round
So let me in your world
Let me in your world for a while
Let me in your world so I can sing to you
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 17:46:16 #215
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18614383
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:18 schreef Doffy het volgende:
*kuch*
snoepje?
pi_18614453
Why do people value me younger than I am?
  donderdag 22 april 2004 @ 17:51:16 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18614510
hey freek. .
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 17:51:56 #218
27698 Doffy
pi_18614529
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef NathaN het volgende:
snoepje?
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 17:54:40 #219
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18614580
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef freek_mst het volgende:
  donderdag 22 april 2004 @ 17:55:04 #220
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18614593
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:51 schreef Doffy het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen bonbonbloc en pringles in huis...
pi_18614861
Druk druk druk
  donderdag 22 april 2004 @ 18:10:24 #222
27698 Doffy
pi_18614868
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef NathaN het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen bonbonbloc en pringles in huis...

Doe allebei maar
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 18:11:05 #223
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18614883
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:10 schreef Doffy het volgende:

Doe allebei maar
Hoe laat ben je hier? Of bij Florin, dat weet je tenminste te vinden
  donderdag 22 april 2004 @ 18:11:52 #224
27698 Doffy
pi_18614897
Ow, je wou een micro-meet?

'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 18:12:47 #225
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18614922
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:11 schreef Doffy het volgende:
Ow, je wou een micro-meet?

Just the two of us
We can make it if we try
Just the two of us
...
pi_18614973
Hmm ik had eigenlijk wel willen vechten
pi_18615003
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
  donderdag 22 april 2004 @ 18:18:24 #228
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615017
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:17 schreef freek_mst het volgende:
Lees maar even terug
  donderdag 22 april 2004 @ 18:18:38 #229
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615022
quote:
Naakt en greasy?
  donderdag 22 april 2004 @ 18:19:25 #230
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18615035
!!!!!
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 18:19:58 #231
27698 Doffy
pi_18615046
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:12 schreef NathaN het volgende:
Just the two of us
We can make it if we try
Just the two of us
...
Helaas kan ik vandaag niet... Ik zit al eh... vol
'Nuff said
  donderdag 22 april 2004 @ 18:21:05 #232
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615072
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:19 schreef Doffy het volgende:
Helaas kan ik vandaag niet... Ik zit al eh... vol
Agenda- of snoeptechnisch?
Morgenavond heb ik nog wel over, anders
pi_18615091
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:18 schreef NathaN het volgende:

[..]

Naakt en greasy?
Da ook weer nie...
  donderdag 22 april 2004 @ 18:22:34 #234
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615100
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
Da ook weer nie...
Dat waren de Kugari-regels
  donderdag 22 april 2004 @ 18:23:45 #235
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18615124
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 april 2004 @ 18:24:16 #236
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615134
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:
Jerruh, doe dat pijpbekkie es dicht

ik ben ff eten kopen enzo
pi_18615135
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:
Je mond staat open...
  donderdag 22 april 2004 @ 18:27:57 #238
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18615223
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Je mond staat open...
ruik je mijn slechte adem al??
put
your
clothes
on!
pi_18615294
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ruik je mijn slechte adem al??
Al lang
pi_18615448
Hallow allemaal
Huh!?
pi_18615475
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:38 schreef Vlarp het volgende:
Hallow allemaal
Hoi hoi
pi_18615510
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:38 schreef Vlarp het volgende:
Hallow allemaal
  donderdag 22 april 2004 @ 18:48:51 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18615609
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

ja maar daar staat m'n comic-zaak... en morgen heb ik al helemaal geen zin om te gaan... keuzes, deze zware moeilijke levensingrijpende keuzes moeten worden gemaakt! I'm going crazy!
Atomic of Eppo?
L'Amour menaçant:
pi_18615620
eten
Huh!?
pi_18615665
Als je je verslaapt, dan gaat begint je dag niet goed en komt het de rest van de dag ook niet meer goed. En aangezien ik vandaag als motto had: "Als je je verslaapt, doe dat dan ook goed" (werd om half 10 wakker in plaats van 7 uur) was het een klote dag
  donderdag 22 april 2004 @ 18:55:52 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18615735
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 april 2004 @ 18:57:51 #247
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615787
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaja, ik ben al aan het koken
  donderdag 22 april 2004 @ 19:02:07 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18615864
Van woede?
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 april 2004 @ 19:02:43 #249
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18615876
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:57 schreef NathaN het volgende:

[..]

jaja, ik ben al aan het koken
You're gonna make some lucky man a wonderful wife someday.
  donderdag 22 april 2004 @ 19:03:27 #250
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615889
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Van woede?
Nee, voor eten
  donderdag 22 april 2004 @ 19:04:42 #251
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615909
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
You're gonna make some lucky man a wonderful wife someday.
Your luck's kinda runnin' out

Ik zie mezelf dan liever als de ideale man. Hij kookt, hij veegt, hij zuigt
  donderdag 22 april 2004 @ 19:05:50 #252
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18615930
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Atomic of Eppo?
allebei

ik kom terug van de winkel, want ze hadden de verkeerde DVD in het hoesje gestopt... kunnen ze de juiste DVD niet vinden... dus nu zit ik weer een avond met jullie opgescheept.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 19:07:44 #253
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18615974
quote:
Ram Nathan maar in elkaar, dat moet niet zo moeilijk zijn.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 22 april 2004 @ 19:08:46 #254
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18615995
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
allebei

ik kom terug van de winkel, want ze hadden de verkeerde DVD in het hoesje gestopt... kunnen ze de juiste DVD niet vinden... dus nu zit ik weer een avond met jullie opgescheept.
Stelletje sukkels, daar.
Ik zou de kroeg in duiken
  donderdag 22 april 2004 @ 19:09:49 #255
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18616011
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ram Nathan maar in elkaar, dat moet niet zo moeilijk zijn.
Doe's niet zo stoer
pi_18616273
  donderdag 22 april 2004 @ 19:28:01 #257
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18616351
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:23 schreef freek_mst het volgende:
*hand voor Freek's mond hou*
pi_18616390
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

pi_18616428
Volgens mij is iedereen geld uitgeven.
  donderdag 22 april 2004 @ 19:34:38 #260
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18616483
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
Alles om maar een beetje behijgd te worden?
  donderdag 22 april 2004 @ 19:34:51 #261
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18616490
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:31 schreef freek_mst het volgende:
Volgens mij is iedereen geld uitgeven.
Nee, ik ben ff eten
pi_18616560
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:

[..]

Nee, ik ben ff eten
Smakelijk
pi_18616571
quote:

[..]

donderdag 22 april 2004 @ 19:47:42 #264
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18616779
quote:

[..]

Ja, je moet toch wat als je niet kan koken en vegen

pi_18616817
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Dan moet je dat maar eens leren!
  donderdag 22 april 2004 @ 19:49:45 #266
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18616823
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:

Wel zuigen?
pi_18616873
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:

[..]

Wel zuigen?
  donderdag 22 april 2004 @ 19:51:50 #268
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18616875
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Dan moet je dat maar eens leren!
Mijn talenten liggen elders.
pi_18616906
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

donderdag 22 april 2004 @ 19:53:41 #270
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18616923
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:

[..]

Wel zuigen?
no comment

donderdag 22 april 2004 @ 19:57:09 #271
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18616999
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
no comment

quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
'nuff said
pi_18617030

Gary Larson! .
  donderdag 22 april 2004 @ 19:59:49 #273
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18617062
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:52 schreef freek_mst het volgende:

quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:57 schreef NathaN het volgende:

[..]

[..]

'nuff said
euhm...ehh...

Ow, kijk! Tis Buffytijd!

donderdag 22 april 2004 @ 20:00:53 #274
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18617089
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
euhm...ehh...

Ow, kijk! Tis Buffytijd!

You suck
  donderdag 22 april 2004 @ 20:02:19 #275
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_18617123
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef NathaN het volgende:

[..]

You suck
like a hoover

pi_18617152
*in bad ga*
  donderdag 22 april 2004 @ 20:04:25 #277
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18617173
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:03 schreef freek_mst het volgende:
*in bad ga*
minstens 10 baantjes, he
pi_18617190
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:04 schreef NathaN het volgende:

[..]

minstens 10 baantjes, he
  donderdag 22 april 2004 @ 20:05:46 #279
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18617197
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
like a hoover

J. Edgar?
  donderdag 22 april 2004 @ 20:06:19 #280
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18617208
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]

Gary Larson! .

Den heeft ook wel gevoel voor humor, jah
  donderdag 22 april 2004 @ 20:35:03 #281
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18617862
Een goedenavond, heren.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18618010
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:
Een goedenavond, heren.
pi_18618027
*weer fris ben*
pi_18618601
Zeg Nathan? Heb je het adres van die nieuwe jongen in Kees & Co?
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:10:44 #285
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18618702
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:
Een goedenavond, heren.
Beaugschuttertje!
  donderdag 22 april 2004 @ 21:10:59 #286
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18618707
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:41 schreef freek_mst het volgende:
*weer fris ben*
*snif*

braaaav
  donderdag 22 april 2004 @ 21:11:20 #287
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18618715
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Nathan? Heb je het adres van die nieuwe jongen in Kees & Co?
Geen idee wie het is
doe es een foto en naam?
pi_18618774
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:11 schreef NathaN het volgende:

[..]

Geen idee wie het is
doe es een foto en naam?

http://www.rtl.nl/soaps/keesenco/
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:14:13 #289
83380 WAik
lurking for life
pi_18618783
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_18618804
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:14 schreef WAik het volgende:
hey!
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:16:03 #291
83380 WAik
lurking for life
pi_18618813
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

hey!
feli met je vakantie!
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_18618854
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef WAik het volgende:

[..]

feli met je vakantie!
Dankje

Geen inval gehad van de FIOD?
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:19:18 #293
83380 WAik
lurking for life
pi_18618898
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dankje

Geen inval gehad van de FIOD?
ik stak gewoon een geil tongetje uit mijn mond en keek heel erg zwoel naar de agent. na een 'uitgebreid onderzoek van de kamer' heeft hij gerapporteerd dat er niks was

lol
pi_18618922
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef WAik het volgende:

[..]

ik stak gewoon een geil tongetje uit mijn mond en keek heel erg zwoel naar de agent. na een 'uitgebreid onderzoek van de kamer' heeft hij gerapporteerd dat er niks was

lol

Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:21:10 #295
83380 WAik
lurking for life
pi_18618946
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:

[..]

donderdag 22 april 2004 @ 21:21:36 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_18618963
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef WAik het volgende:

[..]

lol
van de kamer?
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 april 2004 @ 21:21:46 #297
83380 WAik
lurking for life
pi_18618965
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef WAik het volgende:

[..]

lol, ook nog de verkeerde smiley

-O_
pi_18618972
quote:

[..]

Jij vertelt rare dingen
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:22:22 #299
83380 WAik
lurking for life
pi_18618989
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

van de kamer?
pi_18619001
quote:

[..]

lol, ook nog de verkeerde smiley

-O_
Je bedoelt ?
Huh!?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:23:14 #301
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_18619020
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding][afbeelding]

http://www.rtl.nl/soaps/keesenco/
Ow, Sas!
Lief jong! Ken hem wel, maar heb z'n adres niet. Hij's 15, geloof ik...
  donderdag 22 april 2004 @ 21:23:15 #302
83380 WAik
lurking for life
pi_18619022
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jij vertelt rare dingen
jij niet zo goedlovig denken moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')