yepquote:Op donderdag 22 april 2004 12:02 schreef xman het volgende:
Keneda en tetsuo zijn toch van Akira?
edit: ow wacht het staat er
Waarom moet dat nou weer weg? Lees het eens, zou ik zeggen...quote:Op donderdag 22 april 2004 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
En een H:
<knip>
Kan nu dat lange verhaaltje weg?
Inderdaad opmerkelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
yep
Ik heb gisteren de eerste drie delen uit de bieb kunnen halen. Opmerkelijk is dat ze niet bij de stripboeken stonden, maar gewoon tussen de andere volwassen literatuur. Eindelijk respect voor het medium?
ik ben in ieder geval in mijn nopjes met deze vondst.
Vergaderse!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:10 schreef Jerruh het volgende:
ik heb vergadering nu, maar toch ff de groetuh!!
Alsof ik me zo lang zou kunnen concentreren, gekkie!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer weg? Lees het eens, zou ik zeggen...
*beavje dan maar van lijstje streep*quote:Op donderdag 22 april 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof ik me zo lang zou kunnen concentreren, gekkie!![]()
w...we..welk lijstje?quote:Op donderdag 22 april 2004 12:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
*beavje dan maar van lijstje streep*
Potentieel interessante jongens met een behoorlijke aandachtsspanne...quote:Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
w...we..welk lijstje?
Ow, maar ik ben zowiezo niet potentieel interessant.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Potentieel interessante jongens met een behoorlijke aandachtsspanne...
Ach ik zet je wel gewoon twee keer op mijn lijstje hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
w...we..welk lijstje?
'k Heb meer zakjes.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:34 schreef NathaN het volgende:
Nu pas die espresso klaar?
Nu niet meer, neequote:Op donderdag 22 april 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
Ow, maar ik ben zowiezo niet potentieel interessant..
there goes my impression, it just fades awayquote:Op donderdag 22 april 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
A true professionalquote:Op donderdag 22 april 2004 12:40 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb meer zakjes.
Je ging er denk ik met te hoge verwachtingen in...quote:Op donderdag 22 april 2004 12:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga denk ik vandaag het laatste deel van 1602 ophalen, maar ik moet wel zeggen dat de serie eigenlijk maar wat tegenviel.
Kwestie van opwarmen in de magnetron, en er daarna wat suiker bij gooien.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
DM!
doe mij een schuimlaagje.
we hebben geen magnetron op schoolquote:Op donderdag 22 april 2004 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van opwarmen in de magnetron, en er daarna wat suiker bij gooien..
Waarom ben jij sowieso niet potentieel interessant?quote:Op donderdag 22 april 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
DUne? Ow die heb ik ookquote:Op donderdag 22 april 2004 11:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat ik de H niet kan vinden, is er bij deze voor het volk een ellenlange review over het boek Dune, omdat ik geen goede review kon vinden over Ghost in the Shell en Akira.
Over Ghost in the Shell, de nieuwste twee afleveringen kunnen door geintereseerden worden gedownload, drop me a line and I'll give you the link.
Dune by Frank Herbert
Review by Nicholas Whyte
edit: de films dan he, niet de boeken
77 jaar? *phew* I'm off the hook...quote:Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Ok, WIE wast het?!
Nou ja, het was in de buurt van Utrecht, dus ik zou zeggen Nathan.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Zuurstokroze pantyloper wandelt langs rijksweg
Uitgegeven: 22 april 2004 11:17
DOORN - De politie Utrecht trof woensdagmiddag langs de A12 in de buurt van Doorn een bejaarde man die, gekleed in roze, richting Arnhem aan het wandelen was.
De 77-jarige man uit Doorn was gekleed in een roze spijkerpakje, kort rokje en jasje met daaronder zuurstokroze panty's. Hij zei al meer dan zestig jaar langs de rijksweg te wandelen en snapte niet waar alle drukte over was.
De politie gaf de man een lift naar de afslag Doorn waar hij zijn wandeltocht voortzette. Volgens de politie was hij niet in verwarde staat.
Ok, WIE wast het?!
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
JAAAAAAAAAAH![]()
![]()
mn nieuwe kapsel is gelukt!!!precies zoals ik t wil
![]()
![]()
![]()
![]()
kan niet, mn telefoon is nog steeds doodquote:Op donderdag 22 april 2004 13:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]Fotoo!
ooohhhhh wat is er aan de hand??quote:Op donderdag 22 april 2004 13:19 schreef Doffy het volgende:
* Waxxer voelt zich licht depri...
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:13 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, het was in de buurt van Utrecht, dus ik zou zeggen Nathan.Weet niet of hij het type roze zuurstokpanty is, maar het zou me eerlijk gezegd echt niks verbazen. Gezien die namen die hij allemaal voor mij verzint is het duidelijk dat hij absoluut niet spoort.
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:19 schreef blublub het volgende:
[..]
kan niet, mn telefoon is nog steeds dood
oh jah naja, als ik dat doet moet je nog minstens een half jaar wachten ofzo, dus dat heeft ook geen zin (heb geen digicamera)quote:Op donderdag 22 april 2004 13:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]...je telefoon? En ik maar denken dat je foto's met een fototoestel moest maken.
* Op Waxx' schouder uithuil for no obvious reason *quote:Op donderdag 22 april 2004 13:22 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhhh wat is er aan de hand??![]()
Kan ik helpen??
Je bent wel een beetje technologisch gelimiteerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah naja, als ik dat doet moet je nog minstens een half jaar wachten ofzo, dus dat heeft ook geen zin (heb geen digicamera)
ik wil jouw camera wel lenen hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 13:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje technologisch gelimiteerd.![]()
Hmmm. Nou ja, deze keer kom je er onderuit. We zullen wel zien, de volgende keer dat Angel weer komt met een berichtje van een gek die in het roze gekleed langs de snelweg huppelt.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:23 schreef NathaN het volgende:
[..]Hobeau
Ik zit in Hilversum, des middags, ik heb een alibi
*omarm*quote:Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Op Waxx' schouder uithuil for no obvious reason *
Da's dan weer het voordeel van op de zaak eten: een uur eerder bier dan normaal!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
tik....tik.....tik.....tik.....tik....
beercountdown : 3 hours / 31 minutes
ja, en net de lunch was ook weer goed verzorgd... pauze werd daardoor ook weer lekker verlengdquote:Op donderdag 22 april 2004 13:34 schreef tech het volgende:
[..]
Da's dan weer het voordeel van op de zaak eten: een uur eerder bier dan normaal!
ligt ook aan de toestand van je rekening natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil eigenlijk helemaal geen comics gaan kopen... maar ik wil ook niet thuis zitten... ik wil een dvd kopen, maar eigenlijk ook weer niet... dus wat zal ik gaan doen, wel die spullen kopen... of juist niet...
technisch gezien kan ik EN comics kopen EN een dvd... maar het is nu echt een kwestie van willen. Ik wil het wel... maar eigenlijk ook weer niet. Grrr, het is weer eens echt zo'n typisch geval van verveling, het type van "ik verveel me, ik wil me niet vervelen, maar ik heb geen zin om er iets aan te doen."quote:Op donderdag 22 april 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
ligt ook aan de toestand van je rekening natuurlijk
je hebt nog de hele middag om te beslissenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
technisch gezien kan ik EN comics kopen EN een dvd... maar het is nu echt een kwestie van willen. Ik wil het wel... maar eigenlijk ook weer niet. Grrr, het is weer eens echt zo'n typisch geval van verveling, het type van "ik verveel me, ik wil me niet vervelen, maar ik heb geen zin om er iets aan te doen."
*snif*quote:Op donderdag 22 april 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
*omarm*
sssssshhhh laat je maar lekker gaan, het mag
*sinaasappel uitpers voor Doffy*
Kom maar, gaan we lekker in de zon zitten
*lekkere broodjes maak voor Dofje*
Vergeet alles van deze dag, laat het werk voor wat het is, rust nu maar eens lekker uit*knuffel*
nope, da's vrijdag'squote:Op donderdag 22 april 2004 13:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
is het koopavond in Eindhoven?
ja maar daar staat m'n comic-zaak... en morgen heb ik al helemaal geen zin om te gaan... keuzes, deze zware moeilijke levensingrijpende keuzes moeten worden gemaakt! I'm going crazy!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
nope, da's vrijdag's
oh dan ga ik zondag, dan heb ik een auto.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
het is trouwens wel altijd koopzondag
vooral met je moeder's creditcardquote:Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Online shoppen is leuker..
serieus:quote:Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oh dan ga ik zondag, dan heb ik een auto.
ik pas liever wat ik koop!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Online shoppen is leuker..
NJARGH!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:
serieus:
weet niet of het dit weekend koopzondag is, maar meestal is het wel koopzondag in eindhoven...
opschepperquote:Op donderdag 22 april 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Bel ik bron 1 op voor mijn artikel ,,Nou, ik zie uw tekst graag tegemoet! Ik weet dat u goede teksten schrijft, dus...."
![]()
aldus de geinterviewde
![]()
Theo Maasen maakte ooit opmerking over koopzondag in eindhoven... end ie was erg grappigquote:Op donderdag 22 april 2004 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
NJARGH!
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
vooral met je moeder's creditcard
Kleding online kopen zou idd raar zijn.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:
ik pas liever wat ik koop!
Ja dat is wel zo, laatst was ik er, en het was echt pijnlijk om m'n auto ergens neer te zetten... nee wacht, een plekje had ik snel gevonden, maar het was wel druk in de stad... een tikkeltje TE druk om fatsoenlijk rond te banjeren en stuff te kopen.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:
(aangezien het heel vaak koopzondag is, en het altijd teringdruk is dan)
it wasn't mequote:Op donderdag 22 april 2004 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
the Decomposers... nog nooit van gehoord.
*trekt z'n zaterdag gekochte T-shirt aan...
Het past nog steeds! Wie zegt dat dingen in de opruiming kopen geen goed idee is?
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
opschepper
boodschappen kopen gaat eventueel nog wel.. maar nog nooit geprobeerd...quote:Op donderdag 22 april 2004 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
(Heeft ze niet...)
[..]
Kleding online kopen zou idd raar zijn.
en dan is terrassen een beter ideequote:Op donderdag 22 april 2004 13:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, laatst was ik er, en het was echt pijnlijk om m'n auto ergens neer te zetten... nee wacht, een plekje had ik snel gevonden, maar het was wel druk in de stad... een tikkeltje TE druk om fatsoenlijk rond te banjeren en stuff te kopen.
je kent m'n moeder niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:54 schreef Cybart het volgende:
it wasn't me
en het zou vreemd zijn als het na amper 5 dagen niet meer zou passen
en dat maakt de circel rond...quote:Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je kent m'n moeder niet.
Ten eerste ze kan niet koken, dus moet ik koken, en aangezien ik goed kook is er ook veel lekkers om te eten.
Ten tweede, ze kan niet wassen, dus mag ik zien hoe mijn XL truien binnen twee weken krimpen tot een maatje M of met enig geluk een maatje L.
Ten derde... er is geen derde... maar driemaal is scheepsrecht...
terrassen in je uppie is net als naar de bioscoop gaan in je uppie. Je zit er tien minuten en je hebt als na de tweede minuut door dat mensen je aanstaren en dat een gedeelte van hen twijfelt tussen medelijden en spot.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan is terrassen een beter idee
die was niet leukquote:Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ben begonnen met de thriller The Hunted met Tommy Lee Jones en Benicio Del Toro.
HUMPHF! HUMPHF!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:59 schreef Cybart het volgende:
en dat maakt de circel rond...
je kan natuurlijk ook zelf de was gaan doen
Ik heb nog wel wat comics in de aanbiedingquote:Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil eigenlijk helemaal geen comics gaan kopen... maar ik wil ook niet thuis zitten... ik wil een dvd kopen, maar eigenlijk ook weer niet... dus wat zal ik gaan doen, wel die spullen kopen... of juist niet...
dan kan je het inderdaad beter van je lijstje schrappen!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
terrassen in je uppie is net als naar de bioscoop gaan in je uppie. Je zit er tien minuten en je hebt als na de tweede minuut door dat mensen je aanstaren en dat een gedeelte van hen twijfelt tussen medelijden en spot.
Dat en het is zo lullig als de ober vraagt of je op iemand aan het wachten bent en je moet antwoorden met "nee hoor" waarop je hem ziet kijken met een blik die veraadt "LOSER!"
Die viel me ook tegen, alhoewel ze wel een sterrencast hadden, vond ik het redelijk saai.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die was niet leuk
ik heb nieuwe nodig, nieuw vers bloed! Ik denk trouwens toch dat ik maar een dvd ga kopen... zul je zien dat 'ie er niet meer ligt als ik er eenmaal aankom.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat comics in de aanbieding
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Terrasje bezoeken in je uppie lijkt me ook niet zo leuk. Bioscoop bezoeken hangt af, als er een komedie draait dan ga ik toch liever met mensen mee. Een film als kill bill 2, etc zou ik mogelijk wel in m'n uppie gaan bekijken.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
terrassen in je uppie is net als naar de bioscoop gaan in je uppie. Je zit er tien minuten en je hebt als na de tweede minuut door dat mensen je aanstaren en dat een gedeelte van hen twijfelt tussen medelijden en spot.
Dat en het is zo lullig als de ober vraagt of je op iemand aan het wachten bent en je moet antwoorden met "nee hoor" waarop je hem ziet kijken met een blik die veraadt "LOSER!"
* SJ liefde en aandacht geef *quote:Op donderdag 22 april 2004 14:08 schreef Sunjammer het volgende:+
=
![]()
Alles wat je nog niet kent is nieuwquote:Op donderdag 22 april 2004 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb nieuwe nodig, nieuw vers bloed! Ik denk trouwens toch dat ik maar een dvd ga kopen... zul je zien dat 'ie er niet meer ligt als ik er eenmaal aankom.
Iedere film is leuker als je er heen gaat met meerdere mensen.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Terrasje bezoeken in je uppie lijkt me ook niet zo leuk. Bioscoop bezoeken hangt af, als er een komedie draait dan ga ik toch liever met mensen mee. Een film als kill bill 2, etc zou ik mogelijk wel in m'n uppie gaan bekijken.
nieuwe trip vind ik nog niet leukquote:Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
The trip!
Kijk ik dacht dat die mannetjes nog best knap waren, maar toen kregen we de afleveringen waar ze hun t-shirts uitdeden... dat wat verontrustend.
Van die ingeklapte iele lijfjes.
Ligt hélemaal aan de mensen!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Iedere film is leuker als je er heen gaat met meerdere mensen.
wie is Co ook alweer? Ik keek er vorige keer heilig naar, ik bleef er zelfs voor thuis, maar ik heb van de nieuwe nog geen enkele aflevering gezienquote:Op donderdag 22 april 2004 14:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
nieuwe trip vind ik nog niet leuk
die vorige was gewoon echt stoer... leuke mensen ook
nu vind ik dat niet echt
en natuurlijk is alleen Co van the trip 1 lekker
klinkt ook al niet bijster gezellig inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef Timmah het volgende:
Hoi
* Geen zin heeft om naar het AMC te gaan straks...*
Jazeker. Nichtjes die constant janken bij elke scene in Pearl Habor is ook niet echt leukquote:Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt hélemaal aan de mensen!
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie is Co ook alweer? Ik keek er vorige keer heilig naar, ik bleef er zelfs voor thuis, maar ik heb van de nieuwe nog geen enkele aflevering gezien
Psych... Niet dat ik getikt ben ofzo. Ik heb slechts een ernstig gevan van OCS, MTS en Sociale Fobiequote:Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt ook al niet bijster gezellig inderdaad
niks ergs hoop ik?
ja, het is nogal wat....quote:Op donderdag 22 april 2004 14:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Psych... Niet dat ik getikt ben ofzo. Ik heb slechts een ernstig gevan van OCS, MTS en Sociale Fobie. ( Mijn God... dat klinkt best ernstig als het zo op een rijtje staat... )
Hmm ik ken hem ergens van. Deed ie vroeger niet iets voor Veronica met blonde vrouw. Zo'n lifestyle programma (KinkTV ofzoiets? ).quote:
We're making progressquote:Op donderdag 22 april 2004 14:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, het is nogal wat....
maar er wordt dus aan gewerktaltijd positief!
Doe mijnquote:Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef Timmah het volgende:
* Geen zin heeft om naar het AMC te gaan straks...*
Da's dan weer aardig...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
* SJ liefde en aandacht geef *![]()
![]()
That's mequote:Op donderdag 22 april 2004 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Da's dan weer aardig...
quote:Ik krijg moordneigingen van managers soms...
Ik zal jequote:Op donderdag 22 april 2004 14:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doe mijnde groetjes... die studeert daar
Nou veel succes danquote:Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga poepen
ik ga cigaretten halen voor mijn mamma
ik ga een dvd kopen van mijn mamma's geld zonder dat ze het weet...
nee ik ben aardig, ik betaal het van m'n eigen rekening... voor deze ene keer, uit d goedheid van m'n hart... dat en ze is blut...
Doe dat!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Timmah het volgende:
Ik zal jede groetjes doen als ik em tegenkom
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
That's me
[..]* Sunjammer is manager
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:22 schreef Sunjammer het volgende:
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
*kuch*
Ach, dat geneuzel soms. Je waarschuwt voor iets dat fout kan gaan in de toekomst en dan doet 'men' er niets mee... en dan gaat het fout en men komt zeiken...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar stort je hart 'ns uit
Hoi Jerruhquote:Op donderdag 22 april 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
terug!!!!!.
en mark komt niet vnavond!.
hij heeft het druk met school! maaaarrrr volgende week gaan we dubbel en dwars inhalen enzo!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Jerruh
Hoezo komt Mark niet...ik d8 dat donderdagavond jullie stekkie om uit te gaan was?
Da's jammer ja..volgens mij is het nu wel hoogseizoen werkstukken maken... maar poolen met vriendinnen is ook erg relaxed.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft het druk met school! maaaarrrr volgende week gaan we dubbel en dwars inhalen enzo!
en anavond ga ik dan poolen met wat vriendinnen!.
Onze razende reporter doet verslag... Ik snap alleen niet waarom jouw verhaal nu weg is...?quote:Op donderdag 22 april 2004 14:48 schreef Waxxer het volgende:
<knip>
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, dat geneuzel soms. Je waarschuwt voor iets dat fout kan gaan in de toekomst en dan doet 'men' er niets mee... en dan gaat het fout en men komt zeiken...
Kan ik niet zo goed tegen...
knuffeltje?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
en nu?
jeeeeeejquote:Op donderdag 22 april 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
knuffeltje?.
Op Koninginnenacht!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeeeeeej
tering die heb ik al lang niet meer gehad van je
Mark heeft pech trouwens
Ik eis jou volgende week donderdag op!
is dat volgende week alweer... dan kan het best wel zijn dat ik moet werken...quote:Op donderdag 22 april 2004 15:07 schreef tech het volgende:
[..]
Op Koninginnenacht!
hahahaha anders gaanw e toch met zijn driejen borrelen, hij wil jou ook es zien haha!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeeeeeej
tering die heb ik al lang niet meer gehad van je
Mark heeft pech trouwens
Ik eis jou volgende week donderdag op!
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat volgende week alweer... dan kan het best wel zijn dat ik moet werken...
euhm dan eis ik de woensdag op
koninginnenacht is echter niet te doen in eindhoven qua druktequote:Op donderdag 22 april 2004 15:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahahaha anders gaanw e toch met zijn driejen borrelen, hij wil jou ook es zien haha!.
ja ok, maar dan eisen jullie me beiden maar op hahahaquote:Op donderdag 22 april 2004 15:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
koninginnenacht is echter niet te doen in eindhoven qua drukte
(alhoewel ik gehoord heb dat het programma dit jaar niet je-van-het is)
kan je beter een andere dag doen dan
popi-joopquote:Op donderdag 22 april 2004 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ok, maar dan eisen jullie me beiden maar op hahaha.
Nou, het verhaal had moeten gaan over een authentiek boerderijtje dat nodig moet worden opgeknapt en dat bijzonder erfgoed is, door een handgeslepen kiezelsteenvloer (heb foto's gezien - erg, erg mooi!). Maar de kosten zouden hoog zijn, het moest een beetje een artikel worden waarin mensen zeggen 'behoud het boerderijtje!!!"quote:Op donderdag 22 april 2004 14:53 schreef tech het volgende:
[..]
Onze razende reporter doet verslag... Ik snap alleen niet waarom jouw verhaal nu weg is...?
Wat was het doel, dan?
Waarom maak je er dan geen nieuwswaardig stuk van, in plaats van een architectonisch/cultureel hoogstandje? Er zit onmiskenbaar een verhaal in/aan dat boerderijtje!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, <knip>
Zou ik ook willen, maar het is een klein dorp he! Dan bereik je er alleen maar roddel en achterklap mee. Ik moet natuurlijk wel aan hoor en wederhoor doen. Er zit ook heel veel verhaal in, alleen zitten twee partijen in een rechtzaak van hier tot Tokio. Dit is wel wat voor iets regionaals misschien, of zelfs landelijk (bij wijze van), maar op lokaal niveau kun je hier weinig mee. Dat komt de rechtzaak ook niet ten goede. Hoop alleen voor de eigenaren dat er nu geen verhalen komen door die brieven, ik zou me iig zwaar beledigd voelen door een brief aan de minister waarin wordt gesuggereerd dat je bewust een woning laat vervallen om de huurders eruit te krijgen. Wat kunnen volwassenen achterbaks zijn zegquote:Op donderdag 22 april 2004 15:27 schreef tech het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan geen nieuwswaardig stuk van, in plaats van een architectonisch/cultureel hoogstandje? Er zit onmiskenbaar een verhaal in/aan dat boerderijtje!
nee hoor, jullie zijn gewoon me betse maatjes wat betreft de pils-and-whoop-a-gogoquote:Op donderdag 22 april 2004 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
popi-joop
het wordt er bij ons wel weer tijd voor...quote:Op donderdag 22 april 2004 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor, jullie zijn gewoon me betse maatjes wat betreft de pils-and-whoop-a-gogo.
We are the children of the night,quote:Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weergekeerd...
... en het is weer eens veels te klef hierbinnen.
Where are all the bitter lonely people!? Come, my children of the night, let us fly!
Wordt het niet tijd voor prozac?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Where are all the bitter lonely people!? Come, my children of the night, let us fly!
jah!! ik wil ene lekkere schuimende kraag en daaronder een gele vloeistof!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
het wordt er bij ons wel weer tijd voor...
Wat heb jij met schuim?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:
jah!! ik wil ene lekkere schuimende kraag en daaronder een gele vloeistof!!!.
strelingh voor de tonghquote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat heb jij met schuim?.
*tong aai*quote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:
strelingh voor de tongh!!!!
Da's Engquote:Op donderdag 22 april 2004 14:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen
Maarreh, oplossing: wordt zelf manager
We houden toch van je hoor
Uhmmm... gaat het wel goed met u?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Break it up you two!
Don't make me use my ugly stick!
ew waw bwe bwow ews wows!!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*tong aai*
Ik kan nog veel enger worden!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
Da's Eng![]()
Try mequote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kan nog veel enger worden!![]()
Niet en plein public!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef Sunjammer het volgende:
Try me
"Halen we in"quote:Op donderdag 22 april 2004 16:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niet en plein public!
Nog niet? Gaat dat van die rode tepels nog komen dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!! ik wil ene lekkere schuimende kraag en daaronder een gele vloeistof!!!.
@kugari: klef? neuh.. at least hebben we het nog nie over rode tepels enzo.
ik heb een DVD gekocht, maar het is niet de dvd die ik wilde kopen. Deze DVD is 12 euro goedkoper, maar het is niet de DVD ik wilde hebben.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmmm... gaat het wel goed met u?
nikste rodel tepelsch, die zoek je maar bij kuug en wizquote:Op donderdag 22 april 2004 16:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nog niet? Gaat dat van die rode tepels nog komen dan?
*stoel pak en geduldig wacht*
![]()
Ik las da als "Bijna kaal!"quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Waxxer het volgende:
ja ja ja ja......
Nou ik ga even mijn eigen kamer verder ontkleffen
Bijna klaa!!
Welke DVD?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb een DVD gekocht, maar het is niet de dvd die ik wilde kopen. Deze DVD is 12 euro goedkoper, maar het is niet de DVD ik wilde hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
*het maar even bij lurken houdt*
Batman of the Futurequote:Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke DVD?
En welke dvd wilde je nou wel hebben??quote:Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Batman of the Future
Roujin Zquote:Op donderdag 22 april 2004 16:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En welke dvd wilde je nou wel hebben??
Da's okayquote:Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Batman of the Future
Return of the Joker is de film gebaseerd op de serie.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's okay.
Was vroeger wel op tv ook.
Van de makers van Akira?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Roujin Z
Ja ik kon me er ook iets van herinneren, volgens mij kwam het oa. voor Dragonball Z op Yorin toen.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's okay.
Was vroeger wel op tv ook.
*wijst naar Wizarddragonquote:Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
wie mag ik in elkaar trappen?
anders kies ik zelf iemand uit
en waarom ik ?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*wijst naar Wizarddragon
Omdat jij vandaag té vrolijk bent.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:32 schreef wizarddragon het volgende:
en waarom ik ?
I'm just fighting beaverleinquote:Op donderdag 22 april 2004 16:23 schreef beaverhausen het volgende:
*lurk*
komt u maar, ik ben toch al een wrak vandaag.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
wie mag ik in elkaar trappen?
anders kies ik zelf iemand uit
Nou ja, ben ik eindelijk eens een keer vrolijk, is het weer niet goedquote:Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat jij vandaag té vrolijk bent.
er moet wel een uitdaging inzitten natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
komt u maar, ik ben toch al een wrak vandaag.
zo is dat, waar zijn de melancholici?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat jij vandaag té vrolijk bent.
pick me pick me pick meeeeeeeequote:Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
er moet wel een uitdaging inzitten natuurlijk
Hmm, dan wil ik toch Wizarddragon nominerenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
er moet wel een uitdaging inzitten natuurlijk
to dierbaarquote:Op donderdag 22 april 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pick me pick me pick meeeeeeee.
Moest ik jou nog niet vastbinden met m'n handboeienquote:Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hmm, dan wil ik toch Wizarddragon nomineren
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
to dierbaar
goh dat valt nog niet mee, dat selecteren van een slachtoffer....
is daar nou slachtofferhulp voor in het leven geroepen?
euhm ja volgensmij wel ja...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
had kugari vandaag nou vetorecht?.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moest ik jou nog niet vastbinden met m'n handboeien?
oeh yippiequote:Op donderdag 22 april 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
in dat geval Cybart en Nathan...
... naked in a barrel of slippery grease...
...
TO THE DEATH!
*pakt popcorn en wacht af*
mag ik nu wel spreken van een oprechte tegenvaller....quote:Op donderdag 22 april 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
in dat geval Cybart en Nathan...
... naked in a barrel of slippery grease...
...
TO THE DEATH!
*pakt popcorn en wacht af*
uuuhm met Markie-Mark dan...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ik nu wel spreken van een oprechte tegenvaller....
*vetorecht van kug weer inneem*
En opvallend overtuigend ook nogquote:Op donderdag 22 april 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
*doet Tina Turner in Mad Max beyond the thunderdome na*
nog steeds niet oscarwaardig en tevredenstellend...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uuuhm met Markie-Mark dan...
...naked in a barrel of grease...
TO THE DEATH!
*doet Tina Turner in Mad Max beyond the thunderdome na*
Tsssquote:Op donderdag 22 april 2004 16:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog steeds niet oscarwaardig en tevredenstellend...
ben ik dadelijk echt genoodzaakt om iemand van zijn fiets af te schuppen?
zal toch niet...
Ik vind je toch meer een Tina, Kug.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tsss
Dan jij en ik, hier en nu, met kleren aan, een een kooi, alles is veroorloofd, geen regels. Two men enter one man leaves!
[ahnuld modus] Bring it oh you Pjooony little man! I shall crush you with my bare hands!"[/ahnuld modus]
dat kan ook...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tsss
Dan jij en ik, hier en nu, met kleren aan, een een kooi, alles is veroorloofd, geen regels. Two men enter one man leaves!
[ahnuld modus] Bring it oh you Pjooony little man! I shall crush you with my bare hands!"[/ahnuld modus]
sorry, wij kappen er al mee...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
well bring it on then bitch!
ik voel me diep van binnen een rasechte negerin
Incl. hoofd-/nekbewegingen?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
well bring it on then bitch!
ik voel me diep van binnen een rasechte negerin
Cybart, zie hier je slachtoffer!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:55 schreef Twaalfje het volgende:
PIES POEP NEUKE!!!
Cybart gebruik je donderschok aanval, NU!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:55 schreef Twaalfje het volgende:
PIES POEP NEUKE!!!
Naaaaaaaahquote:Op donderdag 22 april 2004 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Cybart gebruik je donderschok aanval, NU!
zo, nu jij weer optieft kunnen wij weer verder met de normale gang van zakenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef Twaalfje het volgende:
Nou. D'r valt weer weing te doen in de kinderclub vedaag hè?
Mazzol!
snoepje?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:18 schreef Doffy het volgende:
*kuch*
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Ik heb eigenlijk alleen bonbonbloc en pringles in huis...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:51 schreef Doffy het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef NathaN het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen bonbonbloc en pringles in huis...
Hoe laat ben je hier? Of bij Florin, dat weet je tenminste te vindenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:10 schreef Doffy het volgende:
Doe allebei maar
Just the two of usquote:Op donderdag 22 april 2004 18:11 schreef Doffy het volgende:
Ow, je wou een micro-meet?
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik had eigenlijk wel willen vechten![]()
Lees maar even terugquote:Op donderdag 22 april 2004 18:17 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Naakt en greasy?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
Helaas kan ik vandaag niet...quote:Op donderdag 22 april 2004 18:12 schreef NathaN het volgende:
Just the two of us
We can make it if we try
Just the two of us
...
Agenda- of snoeptechnisch?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:19 schreef Doffy het volgende:
Helaas kan ik vandaag niet...Ik zit al eh... vol
Da ook weer nie...quote:Op donderdag 22 april 2004 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Naakt en greasy?
Dat waren de Kugari-regelsquote:Op donderdag 22 april 2004 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
Da ook weer nie...
Jerruh, doe dat pijpbekkie es dichtquote:Op donderdag 22 april 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je mond staat open...quote:Op donderdag 22 april 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ruik je mijn slechte adem al??quote:Op donderdag 22 april 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je mond staat open...![]()
Al langquote:Op donderdag 22 april 2004 18:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ruik je mijn slechte adem al??
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:38 schreef Vlarp het volgende:
Hallow allemaal
Atomic of Eppo?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar daar staat m'n comic-zaak... en morgen heb ik al helemaal geen zin om te gaan... keuzes, deze zware moeilijke levensingrijpende keuzes moeten worden gemaakt! I'm going crazy!
jaja, ik ben al aan het kokenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You're gonna make some lucky man a wonderful wife someday.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
jaja, ik ben al aan het koken
Nee, voor etenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Van woede?
Your luck's kinda runnin' outquote:Op donderdag 22 april 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
You're gonna make some lucky man a wonderful wife someday.
allebeiquote:Op donderdag 22 april 2004 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Atomic of Eppo?
Ram Nathan maar in elkaar, dat moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
Stelletje sukkels, daar.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
allebei
ik kom terug van de winkel, want ze hadden de verkeerde DVD in het hoesje gestopt... kunnen ze de juiste DVD niet vinden... dus nu zit ik weer een avond met jullie opgescheept.
Doe's niet zo stoerquote:Op donderdag 22 april 2004 19:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ram Nathan maar in elkaar, dat moet niet zo moeilijk zijn.
*hand voor Freek's mond hou*quote:Op donderdag 22 april 2004 19:23 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hand voor Freek's mond hou*
Alles om maar een beetje behijgd te worden?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
*hand voor Freek's mond hou*
Nee, ik ben ff etenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:31 schreef freek_mst het volgende:
Volgens mij is iedereen geld uitgeven.![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik ben ff eten
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alles om maar een beetje behijgd te worden?
Ja, je moet toch wat als je niet kan koken en vegenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alles om maar een beetje behijgd te worden?
Dan moet je dat maar eens leren!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat als je niet kan koken en vegen
Wel zuigen?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, je moet toch wat als je niet kan koken en vegen
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel zuigen?
Mijn talenten liggen elders.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar eens leren!![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn talenten liggen elders.![]()
no commentquote:Op donderdag 22 april 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel zuigen?
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
no comment
'nuff saidquote:Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
Mijn talenten liggen elders.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:52 schreef freek_mst het volgende:
![]()
euhm...ehh...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
[..]
'nuff said
You suckquote:Op donderdag 22 april 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
euhm...ehh...
Ow, kijk! Tis Buffytijd!
like a hooverquote:Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
You suck
minstens 10 baantjes, hequote:Op donderdag 22 april 2004 20:03 schreef freek_mst het volgende:
*in bad ga*
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
minstens 10 baantjes, he
J. Edgar?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
like a hoover![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:Een goedenavond, heren.
Beaugschuttertje!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:Een goedenavond, heren.
*snif*quote:Op donderdag 22 april 2004 20:41 schreef freek_mst het volgende:
*weer fris ben*
Geen idee wie het isquote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Nathan? Heb je het adres van die nieuwe jongen in Kees & Co?![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geen idee wie het is
doe es een foto en naam?
feli met je vakantie!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hey!
Dankjequote:Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef WAik het volgende:
[..]
feli met je vakantie!
ik stak gewoon een geil tongetje uit mijn mond en keek heel erg zwoel naar de agent. na een 'uitgebreid onderzoek van de kamer' heeft hij gerapporteerd dat er niks wasquote:Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje
Geen inval gehad van de FIOD?
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef WAik het volgende:
[..]
ik stak gewoon een geil tongetje uit mijn mond en keek heel erg zwoel naar de agent. na een 'uitgebreid onderzoek van de kamer' heeft hij gerapporteerd dat er niks was
lol
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef WAik het volgende:
[..]
ik stak gewoon een geil tongetje uit mijn mond en keek heel erg zwoel naar de agent. na een 'uitgebreid onderzoek van de kamer' heeft hij gerapporteerd dat er niks was
lol
lol, ook nog de verkeerde smileyquote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef WAik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]van de kamer?
Je bedoeltquote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef WAik het volgende:
[..]
lol, ook nog de verkeerde smiley
-O_
Ow, Sas!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
http://www.rtl.nl/soaps/keesenco/
jij niet zo goedlovig denken moetquote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij vertelt rare dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |