helaas ben ik dat niet maar Co (van the trip, en nu saxofoont ie in de nieuwe single van Sita)quote:Op woensdag 21 april 2004 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*ongewenste virtuele intimiteiten inhoud*
Cool!! Ik zou het niet aan kunnen! En wat een stoer baardje!![]()
en Jim de Groot is cool he?? Heb hem geinterviewd voor de krant!
En wat ben je bruin!!!
Heeft Nathan jou dan ook in de Maas geduwd?!quote:Bieflap, je gaf me een steek onder water!
ja ECHT GOED gewoonquote:Op woensdag 21 april 2004 18:37 schreef tech het volgende:
sepo!
Heya Bart!!!De stad was dus GOED!?
Lekker, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:39 schreef Cybart het volgende:
ja ECHT GOED gewoon
heerlijk weer en nog even met mijn zus een ijsje gegeten in haar pauze
*tech naar buiten schopquote:Op woensdag 21 april 2004 18:44 schreef tech het volgende:
[..]
Lekker, hoor!
Ik heb vandaag thuis gewerkt, maar heb niet tussen de middag even van het weer genoten. Ga ik dadelijk nog maar even proberen.De zon schijnt in ieder geval.
Dat was overgrachtelijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Nathan jou dan ook in de Maas geduwd?!
Goed idee!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:47 schreef Cybart het volgende:
*tech naar buiten schop
dan ga ik ook nog ff!
Ik doe mee!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrrr wanneer is er weer wat leuks waar ik deel van mag uitmaken?
Maar wat is G_E-proof?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik doe mee!. Mits het G_E-proof is enzo.
.
Springhaver en Florinquote:Op woensdag 21 april 2004 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
Maar wat is G_E-proof?
Dat ligt toch niet aan de Maas hè?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Springhaver en Florin
Nee, en het is ook veilig ten opzichte van de grachtquote:Op woensdag 21 april 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
Dat ligt toch niet aan de Maas hè?
Triestquote:Op woensdag 21 april 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:
en ik ga a.s. maandag naar de persconferentie van de idols finalisten.!!!
blablablaquote:Op woensdag 21 april 2004 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Triest
Nee kewl man!
Hoe is 't enzo trouwens??quote:Op woensdag 21 april 2004 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
blablabla.
uhuh hahaha![]()
moe!!!! mziekjesquote:Op woensdag 21 april 2004 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is 't enzo trouwens??
Nou, da's mooi!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moe!!!! mziekjes
maar het gaat goed hoorschool loopt suepr!!!
Een kroeg (ofzo) met stoelen en tafels en zonder knoeiknetterharde muziek die een normaal gesprek onmogelijk maakt. Of ehm.. .shoppen is ook heel G_E proof. Of slenteren door een zonnige stad. Of iets semi-cultureels. Of ehm...quote:Op woensdag 21 april 2004 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat is G_E-proof?
hahaha da zekerquote:Op woensdag 21 april 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, da's mooi!
pas op dat je niet in de grijze massa op gaat!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een kroeg (ofzo) met stoelen en tafels en zonder knoeiknetterharde muziek die een normaal gesprek onmogelijk maakt. Of ehm.. .shoppen is ook heel G_E proof. Of slenteren door een zonnige stad. Of iets semi-cultureels. Of ehm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |