quote:Op donderdag 22 april 2004 11:41 schreef Fixxxer het volgende:
Timmer wint.
Kweenie, iets zegt het me.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker
was een interview in de sportweek met deze twee sporters, waarbij dit toevallig te sprake kwam.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:53 schreef Robertje het volgende:
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Maar wat een idee om in het nieuws te komen....gevalletje mediageil.
Dat zijn alleen de 'mannen'.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:27 schreef Robertje het volgende:
Je vergeet dat Marianne uit Nederland komt...en dat schijnt een land te zijn waar ze geen strafschoppen kunnen nemen.
vind het wel een leuk item voor (wachten op) Holland sport, weet niet of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren !quote:Op donderdag 22 april 2004 12:28 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me duidelijk Marianne, wanneer gaat dit plaatsvinden??
inderdaad, wilfred met zn pistool erbijquote:Op donderdag 22 april 2004 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind het wel een leuk item voor (wachten op) Holland sport, weet niet of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren !
lijkt me leuk als het op tv komt, dit zijn wel leuke weddenschappen !quote:Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, wilfred met zn pistool erbijmaar als je dit ergens in de media zegt dan gaat er ergens iemand opduiken en dit organiseren
en ze kunnen nu niet meer terug
misschien een mailtje naar de redactie om ze te tippen???quote:Op donderdag 22 april 2004 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het op tv komt, dit zijn wel leuke weddenschappen !
onderweg !!!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien een mailtje naar de redactie om ze te tippen???
oke ff duimen, zou echt een leuk item zijn.......quote:Op donderdag 22 april 2004 12:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg !!!
re:
grappig inderdaad, wie weet ......
renate verhoofstad (eindredactie)
kan dit ook misschien ff in t mailtje naar (wachten op) holland sportquote:Op donderdag 22 april 2004 16:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Als Timmer dit wint vreet ik zijn voetbalschoen op.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan dit ook misschien ff in t mailtje naar (wachten op) holland sport
ben bang dat ie niet verder is gekomen dan ijshockeyschaatsen.......... nee hij zal toch wel wat schaatsles hebben gehad van mariannequote:Op vrijdag 23 april 2004 09:01 schreef Bjoro het volgende:
Zou Henk ooit wel eens van die klapjongens aan hebben gehad ??
Allang weer gescheiden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:34 schreef Komakie het volgende:
liefdespaar
Marianne Timmer was toch met die Pieter Muller getrouwd of heb ik wat gemist????
nee nog wel iets gehoord op dat mailtje van je?>quote:Op maandag 10 mei 2004 14:54 schreef Bjoro het volgende:
nog niet uitgezonden begrijp ik ???
zie:quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
nee, nog wel iets gehoord op dat mailtje van je?
quote:Op donderdag 22 april 2004 12:54 schreef Bjoro het volgende:
onderweg !!!
re:
grappig inderdaad, wie weet ......
renate verhoofstad (eindredactie)
oke ff duimen, zou echt een leuk item zijn.......
denk het niet, want onderste regel was van jezelf !!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
o oke, dank u, ff gemist,
misschien dat ze moeten wachten van Co tot het einde van het seizoen, of ze kunnen nergens ijs krijgen nu........
k bedoelde meer dat t me een paar dagen geleden was ontgaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk het niet, want onderste regel was van jezelf !!!
Enfin, Co is toch meester van de vreemde weddenschappen, die zou het wel kunnen waarderen denk ik !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |