Ik werd er anders behoorlijk manisch depressief vanquote:
Ik herinner me vooral een boos gevoel over het onrecht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef Aparteling het volgende:
Philadelphia is wel jankbaar.
Nee, vond ik ook niet, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Crazykill het volgende:
Gister The Green Mile gekeken en zo feel bad was hij toch niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inland Empire.
Zowiezo ongeveer alle oorlogsfilms (kijk ik liever niet) en ongeveer alles van David Lynch (maar dat vind ik dan ook weer geniaal).
Die Amerikaanse is echt zo slecht. Maar Spoorloos (hij heet toch niet Buried alive??) is ook gruwelen. Moet ook nog denken aan 1984 en The boys from Brazil.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef AgeEll het volgende:
schiet er nog 1 binnen.
verfilming van Tim Krabe, het gouden ei oftwel Burried Alive
en dus t orgineel he, niet die remake met sandra bulluck. hadde ze een 3de persoon toegevoegd die hun redde. kut amerikanen met hun happy-ends
Dat was zo erg dat kan gewoon niet nagespeeld kan worden ..en dat allemaal uit naam van Jezus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:52 schreef bob1234 het volgende:
An american crime
The girl next door (2007)
Erg feel bad movies en dan te weten dat het in het echt nog 10 keer zo erg was :S
och och helemaal vergeten ... Bringing out the Dead. Neerslachig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef BB-boy het volgende:
Kids
Traffic
Mystic River
Bringing out the dead
One Hour Photo
Hotel Rwanda (al heeft die film een semi happy end)
Babel
Magnolia
Maar het ergst blijft Requim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |