Plagiaris!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Floepsie!
verkapt tvp-tje
Plagiaris! Eerbetoonquote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Plagiaris!![]()
Komen we nu wel ikbendinges?quote:Komen we nu wel Beav?
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Plagiaris! Eerbetoon![]()
[..]
Komen we nu wel ikbendinges?
Owquote:Op woensdag 21 april 2004 22:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]![]()
Als jij komt, kom ik ook!
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow
n..niet?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wees niet bang, ik heb geen stalkneigingen
Deal!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
En als BH en schattig blonde en blauwoogige IBG komen, dan komt * G_E ook.
Mijn reactie was serieus. Die van die Fokhoer misschien niet, maar die kunnen we ook maar beter negeren, of als-ie doorgaat aanmelden bij de modjes met de nieuwe bruinhemd-functie.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens ik heb dit serieus bedoelddus niet "onzin" invullen ajb
als beavje komt halen we de 100 wel!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Als Beavje nou ook ja zegt, dan zijn we al met 5 man..
Doffy, had je het niet gewoon bij de skittles (of wat het dan ook waren) kunnen laten?quote:Op donderdag 22 april 2004 09:40 schreef Doffy het volgende:
[Rob Trip-mode]
Het wordt een mooie dag, het wordt een heerlijke dag!
[/Rob Trip-mode]
tvp
Wat mankeert er aan mijn avatar?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:05 schreef Twoflower het volgende:
Doffy, had je het niet gewoon bij de skittles (of wat het dan ook waren) kunnen laten?
Om eerlijk te zijn? De kleur!quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan mijn avatar?
Laten we het eens in de groep gooien... tijdens een meet ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:44 schreef Twoflower het volgende:
Om eerlijk te zijn? De kleur!
Maar misschien denken anderen daar anders over...
Is dit afgesproken met Cazman?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iedereen nou opeens Meet-fever ofzo?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:06 schreef Cazman het volgende:
wat een meets opeens
Je zegt precies wat ik net ook al dachtquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
durft G_E mij te ontmoeten?als mede-eindhovenaar?
.
Maar jij bent helemaal geen Eindhovenaar!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je zegt precies wat ik net ook al dacht.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is dit afgesproken met Cazman?
[..]toch niet tijdens een meet he?!
Ik denk dat G_E spiegels en Eindhovenaren Heel Erg Eng vindquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:42 schreef Doffy het volgende:
Nouw, speciaal voor Twof dan, een andere avatar.
hij begon mij ook al te vervelen, eerlijk gezegd
Nog een interessante kwestie overigens... durft G_E in de spiegel te kijken?
eindhovenaren zijn niet Eng.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat G_E spiegels en Eindhovenaren Heel Erg Eng vind
nee, en ik ben dus ook ab-so-luut niet engquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:29 schreef Twoflower het volgende:
Maar jij bent helemaal geen Eindhovenaar!
Ik zeg ook niet dat Eindhovenaren of Mayedingesen of wat dan ook Eng zijn. Ik zeg dat G_E ze waarschijnlijk Eng vind. Eerst goed lezen voor je begint te mauwen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eindhovenaren zijn niet Eng.
besides, ik ben officieel mayener dus dan klopt er nog niks van de stelling.
laat me toch happenquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Eindhovenaren of Mayedingesen of wat dan ook Eng zijn. Ik zeg dat G_E ze waarschijnlijk Eng vind. Eerst goed lezen voor je begint te mauwen.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:42 schreef Doffy het volgende:
Nouw, speciaal voor Twof dan, een andere avatar.
Omdat je verder ook bijna alles Eng vindquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Waarom zou ik spiegels Eng vinden?
ikbendinges, of beaverdinges?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Als dinges komt, kom ik ook.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:12 schreef tech het volgende:
ikbendinges, of beaverdinges?
Nou ben ik toch benieuwd wat hier eerst stond...quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:06 schreef tech het volgende:
-edit- Oeps, wacht verkeerde topic!
Ik bedoel: wie doet er binnenkort een minimeet?
*teruglees*quote:Op zondag 25 april 2004 18:12 schreef beaverhausen het volgende:
Of je gaat effe lekker offtopic
*ook teruglees*quote:Op zondag 25 april 2004 18:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*teruglees*
Off-topic?
Dit is toch allemaal (mini-) meet-materiaal?!![]()
ach & tja... het zijn toch allemaal dingen die je ook samen zou kunnen doen?quote:Op zondag 25 april 2004 18:36 schreef beaverhausen het volgende:
*ook teruglees*
Nee hoor, het is gewoon een ordinaire poll. En ook nog zonder poll!
Ik zie nergens iets meet-achtigs..
Zeilen. Met anderenquote:Op zondag 25 april 2004 17:44 schreef XMN8R het volgende:
Wat ga je met Koninginnenacht (De Nach!) en/of Koninginnedag doen?
* <burgerlijke dingen>
* On-topic: Alleen, of met iemand anders?
* leuk doe *quote:Op zondag 25 april 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Goed.... wie wil er wat leuks doen??
Geen fokkers welkom?quote:Op maandag 26 april 2004 14:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeilen. Met anderen
Helaas niet nee...quote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Twoflower het volgende:
Geen fokkers welkom?
Dat complex verdrinken we nog wel eens, met whisky.quote:Op maandag 26 april 2004 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Helaas niet nee...moet je me weer een complex aanpraten?
![]()
regel dat dan effies!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
ik wil ook zeilen
Zeilen is dan ook een sport voor mannenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:57 schreef Twoflower het volgende:
Maar kijk als je gaat zeilen wel even naar de weersverwachting. Als je een mooi-weer-zeiler bent is koninginnedag namelijk zoals het er nu naar uitziet niet de meest geschikte dag om te gaan zeilen...
Zelfs onder mannen heb je mooi-weer-zeilers hoor...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeilen is dan ook een sport voor mannen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:23 schreef Twoflower het volgende:
Zelfs onder mannen heb je mooi-weer-zeilers hoor...
quote:Zeilen is dan ook een sport voor echte mannen![]()
Ok ok, I get your point...quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
En, heb je je vermaakt, zelfs zonder fokkers?quote:Op maandag 26 april 2004 14:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeilen. Met anderen
Jahquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:05 schreef Twoflower het volgende:
En, heb je je vermaakt, zelfs zonder fokkers?
Mooi. En wanneer neem je een keer een fokker (of meerdere) mee?quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jah![]()
Zullen we een Brabantse / Limburgse Asperge-meet houden? Daar is het nu wel het seizoen voor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Vandaag bijv had ik theoretisch gezien met Fokkers op een terrasje kunnen zitten
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:22 schreef Day-v het volgende:
deze komt ook
Hunk Alert: Robin Zijlstra!! - Deel 2
jullie hebben geluk
Mocht je van Mama vanavond tot laat opblijven?quote:Geboortedatum: 1989-08-15
En ik moet zeggen, dat was erg geslaagd.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:19 schreef Doffy het volgende:
Twoflower en ik hebben een mini-mini meet gehouden in Amsterdam. Een zeer, zeer beknopt verslag is hier te vinden
Je bent toch wel met de trein naar huis gegaan he, na zoveel proevenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:34 schreef Twoflower het volgende:
En ik moet zeggen, dat was erg geslaagd.
Hij's blijven slapen!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:11 schreef XMN8R het volgende:
Je bent toch wel met de trein naar huis gegaan he, na zoveel proeven
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:14 schreef Doffy het volgende:
Hij's blijven slapen!
Zeg, wat denk je wel niet! Zo ben ik niet hoor!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet! Zo ben ik niet hoor!
Ja vind ik ookquote:Op zondag 2 mei 2004 15:38 schreef XMN8R het volgende:
Zo was het helemaal niet! Voor een keertje is dat matje prima! Maar je moet er niet dagen achter elkaar op moeten slapen, zeker niet met een harde vloer er onder...quote:Op zondag 2 mei 2004 16:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja vind ik ookHij vond mijn Nomad-matje niet goed genoeg
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:45 schreef Twoflower het volgende:
Zo was het helemaal niet! Voor een keertje is dat matje prima! Maar je moet er niet dagen achter elkaar op moeten slapen, zeker niet met een harde vloer er onder...
helaas, wij weten al genoegquote:Op zondag 2 mei 2004 16:45 schreef Twoflower het volgende:
Zo was het helemaal niet! Voor een keertje is dat matje prima! Maar je moet er niet dagen achter elkaar op moeten slapen, zeker niet met een harde vloer er onder...
Dat denk je maar....quote:Op zondag 2 mei 2004 16:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
helaas, wij weten al genoeg
Zelfs dat denk je maar...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:36 schreef tech het volgende:
Ik weet uberhaupt niks, dus zelfs dat denk ik niet.
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:54 schreef blublub het volgende:
is dit nu een 'hoe was je koninginnedag/nach meld topic'?
nope, hoe kom je daaaaaar nou weer bij?!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:54 schreef blublub het volgende:
is dit nu een 'hoe was je koninginnedag/nach meld topic'?
Ik mis 'maakt me niet uit'...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:42 schreef XMN8R het volgende:
24 users hebben gestemd voor een volgende grote meeting. De meerderheid kiest daarbij voor september/oktober 2004. Daarom voorzichtig alvast maar eens peilen: waar zou die volgende meeting plaats kunnen vinden?
Ik heb al verschillende keren gehoord dat men De Efteling wel een goed plan vindt. Dus laten we daar maar eens een poll op loslaten:
Poll: De Efteling is een goede locatie voor de volgende meeting!eens oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij wil een rokje aan en zwaaien met pompoms?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
Join the club. Ik ook niet...quote:Op zondag 2 mei 2004 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij wil een rokje aan en zwaaien met pompoms?
Nee... op zo'n meeting kom ik niet..
ik wel!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij wil een rokje aan en zwaaien met pompoms?
Nee... op zo'n meeting kom ik niet..
Oeh! BB in rokje en pompoms!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:11 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wel!![]()
*verloren post aanreik*quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:17 schreef error het volgende:
*terugvindpost*
Als jij dan eens iets langer dan 5 seconden online bent op MSN (quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ze zon is weer aanwezig
Wie wil er met mij op korte termijn eens heeeeerrrrlijk een terrasje op?
WHOEI!quote:Op zondag 16 mei 2004 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! BB in rokje en pompoms!
Echte mannen gaan niet naar Pinkpop, maar naar Lowlandsquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:13 schreef Mushie2k2 het volgende:
gaan er eigenlijknog mensen naar pinkpop?
tsk... ga ik ook heenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Echte mannen gaan niet naar Pinkpop, maar naar Lowlands![]()
dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:57 schreef oneindig het volgende:
Ik kom niet. [afbeelding]
Als lowlands net zo'n bagger lineup als pinkpop krijgt wordt het niet meer dan Dynamo voor mijquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:55 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
tsk... ga ik ook heenmaar pinkpop is ook erg leuk
Tsja... het BreEzaH gehalte moet inderdaad niet te hoog gaan worden...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:52 schreef Cazman het volgende:
Als lowlands net zo'n bagger lineup als pinkpop krijgt wordt het niet meer dan Dynamo voor mij
tja werchter had een superline-up... maar goed...die was binnen een week al uitverkocht...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als lowlands net zo'n bagger lineup als pinkpop krijgt wordt het niet meer dan Dynamo voor mij
Yup. Ik kan nog herinneren een item op het journaal dat sommige kaarten voor schandalige prijzen op het internet werden aangeboden. Mijn vrienden hadden geluk dat ze op tijd de kaarten hadden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:50 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
tja werchter had een superline-up... maar goed...die was binnen een week al uitverkocht...
Stilte meneer Spinvis. Een meer bizarre muzieksmaak als de jouwe heb ik nog weinig gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, goh, het is wat... met die muziekfestivals enzo.
Dankje, dankje...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:08 schreef Cazman het volgende:
Stilte meneer Spinvis. Een meer bizarre muzieksmaak als de jouwe heb ik nog weinig gezien
kloptquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een sukkel
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dankje, dankje....
* DennisMoore playing: Lab 4 - Neural Synthetix Psycho Projekt - Unniloctium Escape from Lab4.mp3
Daar heb je zekers gelijk inquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben een hond en houd van poedels
[..]
Als jij daar in alleen een string op gaat staan, mag je de mijne lenenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:37 schreef xman het volgende:
Iemand toevallig een boot?!
En jij dan naakt op de boot?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als jij daar in alleen een string op gaat staan, mag je de mijne lenen![]()
wacht maar tot bij de afterpartyquote:Op zondag 30 mei 2004 12:42 schreef xman het volgende:
En jij dan naakt op de boot?![]()
Ooh jij durfal jij!![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:37 schreef xman het volgende:
De gaypararde is ook weer binnenkort in Amsterdam!
Iemand toevallig een boot?!
Dat geeft helemaal niks, doe maar lief kijkenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Deze fokker niet*
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:15 schreef XMN8R het volgende:
Dat geeft helemaal niks, doe maar lief kijken.
Als ik zin heb.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:11 schreef XMN8R het volgende:
* Welke fokker kan gespot worden op de volgende editie van Roze Zaterdag, 26 juni 2004 in Enschede?
info over het programma
Ooww, was jij diegene met die sok om je snikkel?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:09 schreef error het volgende:
Ik ben ooit naar de CSD in Keulen geweest en daar was de parade juist erg leuk
Heette hij Sok? dat weet ik eerlijk gezegd niet meer....quote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ooww, was jij diegene met die sok om je snikkel?
touché!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef error het volgende:
Heette hij Sok? dat weet ik eerlijk gezegd niet meer....
Nou... spelbreker!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Deze fokker niet*
Misschien dat niemand die leest vanwege de spelfouten?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie gaan me niet vertellen dat er daadwerkelijk homo-isten zijn op Fok! ? En dat ondanks mij essay's
Als je het niet leest zie je ook geen spelfouten, klasse cirkelredenatiequote:Op maandag 21 juni 2004 16:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Misschien dat niemand die leest vanwege de spelfouten?
Welke wijze essays nu weer?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het niet leest zie je ook geen spelfouten, klasse cirkelredenatie
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef xman het volgende:
Ik kom trouwens ook. Waxxer moet ik je nog opgeven voor de parade?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:45 schreef TuuT het volgende:
ik weet dat ik hier nooit in de heaumeau topics kom, maar ik wil ook wel ff weten welke Fokkers er zaterdag gaan naar Enschede, dan kan ik fotoboekjes bekijken en dan kijken of ik iemand kan herkennenik denk dat ook ga ..maar dan alleen 's avonds want overdag moet ik werken..
quote:Show- en muziekprogramma 16:00 – 01:00 uur
Op de Oude Markt wordt een spectaculair muziek- en showprogramma georganiseerd. We durven rustig te stellen dat dit voor de Roze Zaterdag uniek is, zowel qua duur van het programma als van de optredende artiesten!
Artiesten die zullen optreden (in alfabetische volgorde): Band of Glory - Big Black & Beautiful - Buse (Mad'House) - DJ G-Spott - Dutch Cher - Soulvation - Willeke Alberti. Verder worden meerdere dancepodia opgesteld voor de geweldige en opzwepende danceacts.
Oeh ik heb helemaal niks roze..quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrehhh.... moet ik m'n rose bloesje al gaan strijken??
Komen DM en TwoFlower dan niet? Oh en je krijgt de groeten van Boris(Luqas) DM!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:51 schreef XMN8R het volgende:
tussenstand: fulco-, error, xman, waxxer, tuut en moi
(hoewel we tuut nooooit gaan herkennen zonder foto natuurlijk)
Ik weet het niet. Ik krijg visite, en die visite heeft er niet zo veel mee. Maar misschien dat we toch even gaan kijken....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:58 schreef xman het volgende:
[..]
Komen DM en TwoFlower dan niet? Oh en je krijgt de groeten van Boris(Luqas) DM!
Ik word net in Amersfoort wakker met een redelijke kater, dus ik sla over.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:55 schreef XMN8R het volgende:
en DM twijfelt waarschijnlijk nog steeds (as usual), maar ik kan me niet voorstellen dat ie vandaag binnen blijft zitten... het is best mooi weer en zo dichtbij!!!
Ben jij nou een bikkel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik word net in Amersfoort wakker met een redelijke kater, dus ik sla over.. *aspirine eet*
Dus de stoplichten staan niet altijd op rood en/of groen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:59 schreef Twoflower het volgende:
Wie dit nog op tijd leest: er is bij Almelo sprake van files dankzij ongelukken en wegwerkzaamheden. Men is gewaarschuwd.
Dat was in Almelo, ik had het over bij Almelo!quote:Op zondag 27 juni 2004 11:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dus de stoplichten staan niet altijd op rood en/of groen!
Dat hoor je ook niet dagelijks.quote:Op zondag 27 juni 2004 04:17 schreef Waxxer het volgende:
... en almelo helemaal overleefd
dat durf ik nu natuurlijk ook niet meer na de reactie van xmanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:51 schreef XMN8R het volgende:
(hoewel we tuut nooooit gaan herkennen zonder foto natuurlijk)
nee, ik was die knapperd die zo goed kon dansen op de markt en zo hard mee kon bleren met WIllekequote:Op zondag 27 juni 2004 16:37 schreef TuuT het volgende:
dat durf ik nu natuurlijk ook niet meer na de reactie van xman(was je de jongen die in de rij voor het wachten voetbal aan het kijken was?
![]()
..nee ik had echt niet naar Fokkers zitten zoeken hoor als je dacht dat mijn vraag zo serieus bedoeld was
)
tja, 't Bölke... het was daar erruug druk... ik had buiten de bebouwde kom van Enschede al besloten om me daar maar niet tussen te wagen. We wilden Ms. Jane nog aanklampen toen ze aankwam om met haar naar binnen te sneaken, maar dat is niet geluktquote:Bolke was heel leuk! ..ik was alleen zo slim om mijn telefoon in mijn zak te laten, dus die is nu dood door het schuim![]()
![]()
inderdaad, boeiendquote:Er waren weinig echt verwijfde types trouwens.. niet dat er anders wat mis mee is hoor, maar viel me gwoon op. ehh ..ja boeiend TuuT![]()
ow dat stukje van mij wat tussen haakjes stond was gericht aan xman.. had ik niet echt duidelijk gedaan..quote:Op zondag 27 juni 2004 17:12 schreef XMN8R het volgende:
nee, ik was die knapperd die zo goed kon dansen op de markt en zo hard mee kon bleren met WIlleke.
Grappig..zat je ook in het schuim?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:34 schreef TuuT het volgende:
[..]
ow dat stukje van mij wat tussen haakjes stond was gericht aan xman.. had ik niet echt duidelijk gedaan..
Maar zo heel druk vond ik het in t Bolke niet ..het was niet zo dat je tegen elkaar aan stond, want dat heb je soms ook wel. Maar toen ik na een tijdje naar buiten keek zag ik daar wel een lange rij voor de ingang staan.. waren ze gewoon weggegaan/weggestuurd na een tijdje dan?
Naast een gigantisch optreden van Marianne Weber vinden er enkele openingstoespraken plaats.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef XMN8R het volgende:
De eerste aan- en afmeldingen stromen blijkbaar al binnen, dus dan maar gelijk effe officieel:
* Welke fokker kan gespot worden op de kermis in Tilburg op maandag 19 juli 2004?
info over het programma
En ik zal weer undercover naast je staan dansen!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naast een gigantisch optreden van Marianne Weber vinden er enkele openingstoespraken plaats.
IEKS!
Maargoed, ondanks Weber ben ik er waarschijnlijk wel
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:45 schreef XMN8R het volgende:
lijstje:Twoflower Cazman Ang3l (met pup?!?) Xman Waxxer XMN8R Andyvie Vlarp (inclusief aanhang!)
Voor vrijdag staat er toch ook nog iets op het program?!quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:Aangezien meer dan de helft van de afdeling op vakantie is, is het OF vrijdag vrij OF dinsdag (na roze maandag) vrij..... en dan wordt het toch het laatste...
Ja, werken en evaluatie-trainingquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Voor vrijdag staat er toch ook nog iets op het program?!
*terug ben*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Voor iedereen die vandaag gaat meeten: HAVE FUN!!
Daar ben ik erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*terug ben*
en het was erruug gezellig
Waxxer zal snel met een verslagje komen
Ja ich auch.. Ik wist niet eens dat sommige mensen een minimeet hadden, maar wat leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar ben ik erg benieuwd naar
Vooral erg handig als bepaalde personen zich verslapen enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ich auch.. Ik wist niet eens dat sommige mensen een minimeet hadden, maar wat leuk.
Deaus!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral erg handig als bepaalde personen zich verslapen enzo![]()
Wie hebben zich dan verslapen??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral erg handig als bepaalde personen zich verslapen enzo![]()
Ik gok Timmah.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie hebben zich dan verslapen??
*dat wel zeker weet*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok Timmah.
Dat weet ik niet dus. Ik besefte rond kwart voor 10 pas dat ik op miraculeuze wijze de wekker in mijn slaap heb uitgezetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Thought so
En hoe waren de pannenkoeken? En de droomvlucht? Iemand nog gesnugged in het sprookjesbos?
De pannekoeken zullen vast lekker zijn geweest, maar wij hebben ze niet gegetenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Thought so
En hoe waren de pannenkoeken? En de droomvlucht? Iemand nog gesnugged in het sprookjesbos?
Ik ken ook iemand die pas een dag van tevoren besefte dat zijn moeder haar verjaardag vandaag viertquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef Timmah het volgende:
Dat weet ik niet dus. Ik besefte rond kwart voor 10 pas dat ik op miraculeuze wijze de wekker in mijn slaap heb uitgezet
Vergeet Holle Bolle Gijs als super-nicht niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:53 schreef XMN8R het volgende:
Droomvlucht was cool en HBG heeft een suggestief mondje (net zoals LJ een suggestief nekje heeft![]()
![]()
Oooh.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:08 schreef XMN8R het volgende:
HBG = Holle Bolle Gijs
(of Hele Bolle Gay?![]()
)
Dat kind moet niet zeiken. 4 jaar of niet, Villa Volta is niet engquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Oooh.. Ik dacht dat je met die afkortingen net zoiets bedoelde als IPH bij klein duimpje en de reus.
.
Maar ik vond de andere bezoekers van de Efteling fascinerender dan de attracties. Vooral bij die ene Enge attractie (villa volta), waar een moeder vertelde dat ze haar zoon er twee keer per jaar mee naar toe nam, net zo lang totdat hij er niet meer van zou gaan huilen. Het kind, een peuter van een jaar of vier, stond er zenuwachtig wiebelend naast. Nerveus lebberde hij met zijn tong langs de spijlen van het hek, intussen angstig naar de deuren kijkend. En toen de deuren opeens openzwiepte, zette hij het op een krijsen..
Ik vond het ook Eng.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kind moet niet zeiken. 4 jaar of niet, Villa Volta is niet eng
Grote jongenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik vond het ook Eng..
Maar ik heb niet gehuild..
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik vond het ook Eng..
Maar ik heb niet gehuild..
Schreeuw maar een xquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
ik ben ook op roze maandag maar ik weet niet hoe of wat enzo
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:36 schreef G_E het volgende:
En Waxxer valt eigenlijk best mee, IRL..
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:40 schreef Jerruh het volgende:
wij hebben daar maar 10 minuutjes gewacht heur>
toen was ik met krnkje naar parijs en euro disney gegaan! echt een van de meest leuke vakanties die ik heb gehad!!
whehehe als mijn budget het allemaal toelaat. eerst een scooter kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
jij hebt het snel door hahaha!! Had'em maar ff 'geleend'
Euro-Disney is wel wat voor de vlg meet!
Ga je dan ook mee? Ik schijn nl best mee te vallen!
![]()
Veel rustiger dan ik had verwacht. Gewoon een normale leuke jongen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
In de zin van..........???
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:58 schreef G_E het volgende:
Of vraagt "Bijt-ie?" aan een moeder die haar peuter aan een tuigje met hondenlijn heeft..[/sub]
X-Man en ik hebben elkaar gezien, maar onbewust.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:58 schreef G_E het volgende:
[..]
Veel rustiger dan ik had verwacht. Gewoon een normale leuke jongen..
En X-Man kan je heel indringend aankijken, dat je aanvoelt oh-oh, die gaat doorvragen..
. En Yost kende ik al en is nog steeds heel sneaky naar wildvreemden. Ik bedoel, wie pakt er nou een islamitische vrouw met hoofdoek bij de schouders om haar vriendelijk opzij te schuiven zodat je kunt passeren... Of vraagt "Bijt-ie?" aan een moeder die haar peuter aan een tuigje met hondenlijn heeft.
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:58 schreef G_E het volgende:
[..]
En X-Man kan je heel indringend aankijken, dat je aanvoelt oh-oh, die gaat doorvragen..
. En Yost kende ik al en is nog steeds heel sneaky naar wildvreemden. Ik bedoel, wie pakt er nou een islamitische vrouw met hoofdoek bij de schouders om haar vriendelijk opzij te schuiven zodat je kunt passeren... Of vraagt "Bijt-ie?" aan een moeder die haar peuter aan een tuigje met hondenlijn heeft.
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Was ook zo grappig dat jij mee gingAlsof je hoort dat er een Prins aanwezig zou zijn, hahaha! G_E komt???
![]()
G_E komt!!!!!!!
![]()
Oh-oh.quote:Je bent dus herkenbaarderder daardoor dan je misschien verwacht of zou hopen!![]()
Misschien heb ik je zelfs eerder van dat getekende zelfportretje herkend dan van de foto's
maar dat lijkt me toch niet
Was dat de reden waarom je altijd 2 meter van me vandaan liep als ik iets wilde zeggen en.. *Kijkt G_E indringend aan*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:58 schreef G_E het volgende:
[..]
.
Kijk nie zo...quote:Op zondag 18 juli 2004 10:12 schreef xman het volgende:
[..]
Was dat de reden waarom je altijd 2 meter van me vandaan liep als ik iets wilde zeggen en.. *Kijkt G_E indringend aan*
Ben benieuwd wie wie allemaal tegenkomt. Tis best drukjesquote:Op zondag 18 juli 2004 09:26 schreef XMN8R het volgende:
lijstje voor de kermis upgedate:Twoflower Cazman Ang3l (mét Pup ! ) Xman Waxxer XMN8R Andyvie Vlarp (inclusief aanhang!) Freek_mst DennisMoore Kugari-Ken (maybe) Jerruh
Nee dat kan nietquote:Op zondag 18 juli 2004 15:40 schreef Timmah het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niet mee was...En trouwens, kan die Disneymeet niet overmorgen worden gehouden?
Dan ben ik er namelijk
Niet verslapen hè, anders mis je de Thalys.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:40 schreef Timmah het volgende:
En trouwens, kan die Disneymeet niet overmorgen worden gehouden?Dan ben ik er namelijk
whehehequote:Op zondag 18 juli 2004 15:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet verslapen hè, anders mis je de Thalys..
Ik ga met de bus..quote:Op zondag 18 juli 2004 15:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet verslapen hè, anders mis je de Thalys..
Volg je gaydar!quote:Op zondag 18 juli 2004 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar ontmoet iedereen elkaar?
Die gaat alle kanten op hoor...quote:Op zondag 18 juli 2004 17:28 schreef xman het volgende:
[..]
Volg je gaydar!![]()
's Ochtends?!quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:
10.30 uur, CS Tilburg bij.... de ingang!Doen?![]()
(ff spijkers met koppen slaan)
dan lig ik nog in m'n bed hoor.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:
10.30 uur, CS Tilburg bij.... de ingang!Doen?![]()
(ff spijkers met koppen slaan)
ik kan gaan wanneer ik maar wil.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik denk, hey, lekker even enthousiast....![]()
![]()
Nou, dan........ 18.00 uur?
Gaat er echt niemand eerder?? Ik moet wel weer terug naar Zwolle namelijk en de combi Zwolle en nachttreinen is even lachwekkend als Clown Bassie en een mondharmonica
Wat een mislukte en doorzichtige troll-poging.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zitten er echt homo's hier op Fok! ?
Ik dacht dat er voornl. neutrale mensen fok belagerden
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zitten er echt homo's hier op Fok! ?
Ik dacht dat er voornl. neutrale mensen fok belagerden
Anders herhaal je jezelf even. Erg snel van begrip ben je niet he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er dan toch homo's op Fok! ?
Ik herhaal mezelf omdat niemand antwoordt, maar dat lijkt me logischquote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Anders herhaal je jezelf even. Erg snel van begrip ben je niet he?
Toedeledokie
Nee, er zitten geen homo's op fok. Dat lijkt alleen maar zo.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf omdat niemand antwoord, maar dat lijkt me logisch
Open er een apart topic voor.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herhaal mezelf omdat niemandt antwoord, maar dat lijkt me logisch
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
G_E heeft gemeet! whats next, Beavje die morgen naar de kermis gaat?![]()
![]()
Nee, de Efteling, das pas Engquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ben wel vaker naar meetings geweest. Het is heus niet eng ofzo hoor..
Oh, vandaar dat je er niet was.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, de Efteling, das pas Eng![]()
Je weet best dat ik niet durfde te komen omdat ik bang ben voor jouw doordringende blikquote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat je er niet was..
En kloon. Je vergeet kloon.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
Die beaverhausen was toch een faker?.
ohw. weet ik veel. ik dacht dat jij een bang konijntje wasquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ben wel vaker naar meetings geweest. Het is heus niet eng ofzo hoor..
ik denk dat t eerder andersom isquote:Op maandag 19 juli 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
Of G_E is irl Heel Eng en Gemeen en dat kan de vriendelijke en zachtaardige Beav niet aan
Zoiets weet je pas na een meeting, om on topic te blijven.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
Of G_E is irl Heel Eng en Gemeen en dat kan de vriendelijke en zachtaardige Beav niet aan
IK BEN KEI LIEV JA!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk dat t eerder andersom isstil luf joe beeb
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw. weet ik veel. ik dacht dat jij een bang konijntje was
dat weet ik niet, zullen we meeten, dan kan ik t testenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IK BEN KEI LIEV JA!
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat weet ik niet, zullen we meeten, dan kan ik t testen
ontopic hej!
nee sorry ik heb geen piemelquote:Op maandag 19 juli 2004 01:14 schreef G_E het volgende:
[..]! En dan blijken jullie allebei fakers te zijn! Blub is dan eigenlijk een geslaagde 42 jarige manager à la Heinsbroek die tijdens de ICT boom zijn internetbedrijf psies op tijd heeft weten te cashen en nou een beetje verveeld zitten te fokken, want de [homo]'s zijn de enigen die niet op zijn geld uit zijn. En Beavje blijkt dan een 38 jarig voormalig fotomodel te zijn, nu met een column in een of ander hip modeblad. Oh, en zwaar gefrusteerd door alle mannen die alleen maar uit zijn op SEX. En dan vallen jullie als roze baksteken voor elkaar.
.
ik ben geen 38!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:14 schreef G_E het volgende:
[..]! En dan blijken jullie allebei fakers te zijn! Blub is dan eigenlijk een geslaagde 42 jarige manager à la Heinsbroek die tijdens de ICT boom zijn internetbedrijf psies op tijd heeft weten te cashen en nou een beetje verveeld zitten te fokken, want de [homo]'s zijn de enigen die niet op zijn geld uit zijn. En Beavje blijkt dan een 38 jarig voormalig fotomodel te zijn, nu met een column in een of ander hip modeblad. Oh, en zwaar gefrusteerd door alle mannen die alleen maar uit zijn op SEX. En dan vallen jullie als roze baksteken voor elkaar.
.
ik ben een 18 jarig meisje, dat studeert. dus neequote:Op maandag 19 juli 2004 01:17 schreef G_E het volgende:
Maar voor de rest is het maar mooi raak hè!
Jij bent toch 19?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben een 18 jarig meisje, dat studeert. dus nee
nee ik ben geen 19 homoquote:Op maandag 19 juli 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent toch 19?
Of ben je er zo een die over z'n leeftijd liegt op meetings?(om ontopic te blijven)
*naar topictitel wijs*quote:Op maandag 19 juli 2004 01:26 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ik ben geen 19 homo
en ik ga nooit naar meetings dus ik kan daar dan ook niet liegen
ohw dus omdat ik hetero ben mag ik niet komen op een meet?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:28 schreef G_E het volgende:
[..]
*naar topictitel wijs*
Dit gaat over homo's die wél meeten..
.
van mij wel hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 01:30 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw dus omdat ik hetero ben mag ik niet komen op een meet?
DISCRIMINATIE!
haha wat een goeie grap!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt die meeting nou op het Anne Frank Plantsoen gehouden met als special guest Fons Spooren?
whahahaa...quote:Op maandag 19 juli 2004 02:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt die meeting nou op het Anne Frank Plantsoen gehouden met als special guest Fons Spooren?
dat ZEG jequote:Op maandag 19 juli 2004 03:10 schreef blublub het volgende:
[..]
haha wat een goeie grap!![]()
![]()
ps. en nee ik ben geen homo![]()
hallo zeg, ik zal nog eens voor jullie opkomenquote:Op maandag 19 juli 2004 03:10 schreef WAik het volgende:
[..]
dat ZEG je![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 03:12 schreef blublub het volgende:
[..]
hallo zeg, ik zal nog eens voor jullie opkomen
en ik kan niet eens een homo zijn want ik heb geen piemel
cool!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem m'n verre n kijker mee
Dan kun je misschien beter je STERRENkijker meenemen?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
En voor mij is het vandaag ook een ZAKKENlamp
Is het dan geen VERDERkijker?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het VERRENkijker.
Want ik lef volgens antieke spelling.
Ik kijk naar 1 iemand ver, en naar vele homo's is dan VERREN
Dus VERRENkijker
En voor mij is het vandaag ook een ZAKKENlamp
Dat gaat zeker lukken hoor, let maar op! Ik heb je zo gevonden!!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:18 schreef Cazman het volgende:
succes met spotten. MIsschien dat je elkaar kan vinden tussen die tienduizenden mensen die er rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |