quote:Op woensdag 21 april 2004 17:04 schreef Knut het volgende:
Jogy
Wat doe je!
*twijfel*
*weer open*
Waarom zou je het dicht gooien? het is toch geen spam? ik maak toch nergens reclame voorquote:Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef Knut het volgende:
Ja.
Maar wou jij hem nou open of dicht hebben ?
Oh.. sorry ik kom hier niet zo vaakquote:Op woensdag 21 april 2004 17:27 schreef Knut het volgende:
er is een centraal "meld hier een leuk linkje" topic.
Verder had ik het tegen jogy
Och, dit topic valt mij niet lastig hoor, ik vind em wel grappig, laten we hem een daggie open, kjiken wat er van komt?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef Knut het volgende:
Ja.
Maar wou jij hem nou open of dicht hebben ?
Dirkh heeft het uitgeprobeerd en gefotograveerd maar die laat nog ff op zich wachten...quote:Op woensdag 21 april 2004 17:38 schreef Acquiesce het volgende:
lol, zou het echt werken?
Goh, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:44 schreef Acquiesce het volgende:
er staat ook nog een disclaimer op de site...die zegt dat het allemaal onzin is
surequote:Op woensdag 21 april 2004 18:16 schreef Golf het volgende:
Toch doe je iets niet goed Dirkh.
Ik probeerde het net en het ging prima.
Alleen doe ik volgende keer 1 snufje nootmuskaat en
2 lepels koffie i.p.v. andersom.
Je kan het ook met cup a soup proberen geeft een heerlijke bijsmaak aan de koffiequote:Op woensdag 21 april 2004 18:16 schreef Golf het volgende:
Toch doe je iets niet goed Dirkh.
Ik probeerde het net en het ging prima.
Alleen doe ik volgende keer 1 snufje nootmuskaat en
2 lepels koffie i.p.v. andersom.
Als dat aanbod nog geld, wil ik me hierbij wel aanmelden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de foto's van dirkh kun je wel ongeveer zien wat er stond.
Iemand hier die het experiment wil uitvoeren met theefilterzakjes zoals hierboven afgebeeld, mail dan je adres naar UIO_AMS@fok.nl en ik stuur je er een paar per post op.
Of je hebt ze zelf al in huis, dat kan natuurlijk ook.
Geweldig. Mail of PM me je adres maar (als je dat al niet gedaan hebt) en ik stuur je wat theefilterzakjes toe.quote:Op zondag 12 november 2006 05:56 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Als dat aanbod nog geld, wil ik me hierbij wel aanmelden.
Ik denk dat ik binnenkort met de senseo ook even een ander experiment ga doen, hoe of wat horen jullie nog wel (incl. foto's natuurlijk)
Wat is dit voor forum en wat is de bedoeling?quote:Op zondag 12 november 2006 05:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf? Hoezo wordt dit topic ineens gekicked? Waar ging die site over? Waar gaat dit hele subforum over?
Gedaan via mailquote:Op zondag 12 november 2006 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geweldig. Mail of PM me je adres maar (als je dat al niet gedaan hebt) en ik stuur je wat theefilterzakjes toe.
Misschien mis ik iets, maar mijn mailbox blijft angstvallig leeg.quote:
En ontvangen. Zal als ik thuis kom gelijk de theefilterzakjes op de post doen. Hopelijk is dat nog voor de lichting van vandaag.quote:
Ze zijn binnen en het experimenteren gaat morgenavond beginnen (want dan moet ik toch omschakelen naar de nachtdienst).quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En ontvangen. Zal als ik thuis kom gelijk de theefilterzakjes op de post doen. Hopelijk is dat nog voor de lichting van vandaag.
Als je iets onderzoekt, moet je dat wel gelijk goed doen he.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, oké. Ik dacht dat je gewone koffie in de theefilters zou doen en die dan in de senseo plaatsen. Je maakt overigens een stuk minder troep dan dirkh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |