Ok danquote:Op woensdag 21 april 2004 16:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja, jullie zijn allebei heel lievvHet verhaal komt in Irc en weet niet of dat vanvond gaat lukken, maar zal mijn best doen
![]()
Succesquote:<-- Weer terug naar Dochter en haar badpraktijken
Psyche2003!!!!!!!!!! Onze truthvriendquote:Op woensdag 21 april 2004 16:49 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
Hoi hoi allemaa!
Ben d'r ook weer eens...
Gaat wel redelijk .... Heb beetje pijn, maar dat gaat hopelijk wel weer over...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Psyche2003!!!!!!!!!! Onze truthvriend.
Hoe is het?
Samsung SGH-E700quote:Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef livEliveD het volgende:
Welke mobile apparatus habben sie gekaauft then?
Sterktequote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Gaat wel redelijk .... Heb beetje pijn, maar dat gaat hopelijk wel weer over...
quote:...vanwege prepay kosten die ruim boven abo kosten zaten...
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Weer terug naar Dochter en haar badpraktijken
Nou, zware beller valt wel mee, maar af en toe eens bellen en SMSen tikt toch lekker aan... Had al gauw 15 euro per maand aan beltegoed nodigquote:Op woensdag 21 april 2004 17:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sterkte. Heb je de mogelijkheid van het weer te genieten?
[..]zware beller? Of is dat al snel?
Ik heb ook een mobiel, ooit eens gekregen, prepaid, maar ik bel zelden. Ben wel veel on the road, met name in het weekend, dus da's wel handig als ik even wil laten weten dat ik een half uurtje later kom, bijvoorbeeld.
En een aantal vriendinnen smst me wel eens, maar met terugsturen loop ik zo te kloten... zelfs met T9... doe mij maar email... lekker makkelijk
owja en ik heb WAP... das wel handig voor reisplanners en zo toen ik nog student was... looooong time ago
brb, ff nr hs rdn
Heb nu X-Files....quote:Op woensdag 21 april 2004 17:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey psych laat eens wat nieuwe beltoontjes horen
Maar ff serieus: Is het een beetje een hightech ding met games, agenda's enzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef Psyche2003 het volgende:
En ja, het is best wel weer een high-tech apparaat... de hele mikmak zit erop, inclusief camera![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zoek alvast contact met picserver zodat je kan beginnen met het posten van foto's
![]()
![]()
Afgezien v/d kleurquote:Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
![]()
Vinnut allemaal zwaar overdreven zoveel shit op een GSM... maarja.. het oog wou ook wat
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:46 schreef livEliveD het volgende:
Eleanor is de moeder van de Maand![]()
Strak ding!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef Psyche2003 het volgende:
http://www.samsung.com/Pr(...)m
Ja, wie weet ..quote:Van RC dus, schreef: Cool! Ja.. hm.. goh.. ow... Op die manier Ik begrijp dat je 'm in eerste instantie niet gepost had . Wie weet hebben veel mensen iets aan je advies .
Oei, ja, dat kan confrontrerend zijn..ook weer leerzaam wat dat betreft. Wij moesten weleens voor bepaalde (eind)opdrachten elkaar punten geven voor elkaars eigenschappen. Best moeilijk is dat nog, zowel om ze te geven, als ze te krijgen..maar je leert er van en over jezelf nadenken ook weer. Yep! Erg interessant idd ook al die verschillende visies van verschillende mensen op fok!quote:Een knuffel! Ja, ik heb ooit wel es een training gehad waarbij we ook, hm, moesten zeggen wat we van elkaar dachten op het eerste gezicht... en na 5 sessies moesten zeggen wat we dàn van elkaar vonden. Wel confronterend en zo en ... Een knuffel is wel een leuk idee . Lijkt me idd ontzettend interessant... Geldt trouwens hier op Fok! ook... al die opvattingen, overtuigingen, meningen, geloven... Persoonlijk vind ik het zeer interessant mijn eigen ideeën eens te staven of andere ideeën te overwegen.
Interesting, interesting! Erg innovatief klinkt het allemaal, wat kennelijk ook wel (hoog)nodig is met al dat waterquote:Jomanda . Ok. In het kort: je hebt water en wat moet je er mee . Iets uitgebreider: wij in Nederland hebben een traditie van indijken en afpolderen, kanaliseren en afdammen. Nu komen we er achter dat we dijken best nog heel wat kunnen verhogen, maar dat op een bepaald moment ook financieel en technisch daar een eind aan zit. Dus kijken we nu naar innovatieve oplossingen om het water niet weg te pompen maar het ruimte te geven in het landschap. Zodat je het kunt opslaan als er teveel is en weer kunt gebruiken als er te weinig is. Zodat je ecologie, drinkwaterverschaffing, recreatie en waterkwantiteit en -kwaliteit kunt combineren. Meer ruimte voor water, zeg maar. Vandaar dat we nu bijvoorbeeld innundatiepolders kennen, die we laten onderlopen op het moment dat er een te hoge waterstand is, om zodoende de druk wat van de waterkeringen te doen afnemen. Nou dat was dus mijn opleiding, voor een deel . Op mijn werk ben ik momenteel meer bezig met oeverbescherming van vaarwegen...
Thanxquote:Cooooool!! . Ik had vorig jaar zo'n moment, dat alles op z'n plaats valt en ineens... Leuk hè? Dit soort momenten zijn zo belangrijk... Hogepriesteres: "Je moet proberen om oplossingen voor je problemen intuïtief aan te voelen, in plaats van te rationaliseren. Er breekt een contemplatieve periode aan die je leven kan verrijken, omdat het sluierende in je een kans krijgt om te ontwaken." en bij Archetype "De Maagd Maria, de ongrijpbare en mystieke aspecten van het vrouwzijn." . Mooie kaart Ben trouwens wel benieuwd naar je stageplek maar dat komt op IRC wel een keertje .
Alweer de zelfdequote:9. De Kluizenaar
Archetype: De leermeester, de monnik.
Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.
Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.
Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.
Je was toch al weer een tijdje terugquote:Op woensdag 21 april 2004 17:43 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Afgezien v/d kleurOja, ik ben al een paar uurtjes weg
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Zie ik nu een springende panda![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:
Kennen jullie deze al? (Of 1 van de variaties?) :
Wat lees ik nu?![]()
quuuuutjuh!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]die kennen we al!
nope, mss volgende week een keer.. moet eerst ff een auto lenen..quote:Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
quuuuutjuh!
al naar het gat geweest?
Een strafblad... omg... daar gaat me carrière in de richting rechten/justitiequote:Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:
Kennen jullie deze al? (Of 1 van de variaties?) :
Wat lees ik nu?![]()
Daar kunnen we het over hebben natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 19:57 schreef qu63 het volgende:
of ik moet met jou mee kunnen rijden..
quote:Op woensdag 21 april 2004 20:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daar kunnen we het over hebben natuurlijk
wil toch nog een keertje heen binnenkort
sgoedquote:Op woensdag 21 april 2004 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]mooi, straks op irc verder bespreken?
wel een beetje late reactie...quote:Op woensdag 21 april 2004 20:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
sgoed
Mquote:Op woensdag 21 april 2004 21:05 schreef livEliveD het volgende:
En wie mag ik allemaal op IRC verwelkomen vanavond?
Ikkequote:Op woensdag 21 april 2004 21:05 schreef livEliveD het volgende:
En wie mag ik allemaal op IRC verwelkomen vanavond?
we hebben een onderwerp!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 21:28 schreef livEliveD het volgende:
RCrtv is dah man![]()
![]()
Nu alleen nog een onderwerp![]()
Ik . . .quote:Op woensdag 21 april 2004 19:57 schreef qu63 het volgende:
nope, mss volgende week een keer.. moet eerst ff een auto lenen..
of ik moet met jou mee kunnen rijden..
Hey!!! Toen ik met jou wilde gaan, wilde je dat soort dingen liefst in je eentje doen, maar met hem wel??quote:Op woensdag 21 april 2004 20:11 schreef ReCreative het volgende:
Daar kunnen we het over hebben natuurlijk
wil toch nog een keertje heen binnenkort
Ik doe dit soort dingen inderdaad liever in mijn eentje. Ik constateer alleen dat er meer behoefte is van meer mensen (òòk jij) om daar eens heen te gaan... Dus wil ik wel faciliteren met auto en zoquote:Op donderdag 22 april 2004 02:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hey!!! Toen ik met jou wilde gaan, wilde je dat soort dingen liefst in je eentje doen, maar met hem wel?? [afbeelding]
woei!quote:Op donderdag 22 april 2004 08:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen inderdaad liever in mijn eentje. Ik constateer alleen dat er meer behoefte is van meer mensen (òòk jij) om daar eens heen te gaan... Dus wil ik wel faciliteren met auto en zo. Dan ga ik niet zo zeer heen voor de ervaring maar wel ter ondersteuning en te zorgen dat jullie het gat kunnen vinden.
Dus als we eens gaan ben je, wat mij betreft, mèèèr dan welkom om mee te gaan.
Waar mee eensch? Dat je het liever alleen doet, of dat EGC meer dan welkom isquote:Op donderdag 22 april 2004 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
woei!
* qu63 mee eensch isch
dat ze meer dan welkom isch natuurlijk!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 09:24 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Waar mee eensch? Dat je het liever alleen doet, of dat EGC meer dan welkom is![]()
K! Just checkingquote:Op donderdag 22 april 2004 09:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ze meer dan welkom isch natuurlijk!!!
en natuurlijk een goede morgen!!![]()
![]()
![]()
Gaat wel goed hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 10:16 schreef Psyche2003 het volgende:
Hoe'st verder met de mensen alhier???
mamsch ende moeder? oma bedoel je??quote:Op donderdag 22 april 2004 10:18 schreef Psyche2003 het volgende:
Ow en 'kweet niet of ik vanavond IRC zal bijwonen... Mijn Mamsch ende moeder komt gesjellig op visite ende logeren!
Kan ook nog voorkomen dat we er dus met zijn 3en zijn ....
Mogûh RCquote:Op donderdag 22 april 2004 10:16 schreef ReCreative het volgende:
Môge qu![]()
, Môge Psyche
![]()
Nog nietquote:Op donderdag 22 april 2004 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
mamsch ende moeder? oma bedoel je??
Die komt best regelmatig langs hierquote:Op donderdag 22 april 2004 10:22 schreef psiii het volgende:
trek zojuist de kluizenaar
leg em eensch uit.. Frans is nou niet mn beste vak geweest..quote:Op donderdag 22 april 2004 10:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor. voor de rest zie nieuwe sig
. Lekker weer buiten, straks maar even een rondje lopen denk ik.
dusch mamsch ende moeder zijn dezelfde??quote:Op donderdag 22 april 2004 10:23 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Nog nietMoet ze nog 4 weekjes en een paar daagjes voor wachtten
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dusch mamsch ende moeder zijn dezelfde??
psyche.. ff msn/irc??quote:Op donderdag 22 april 2004 10:24 schreef Psyche2003 het volgende:
psiii!!môge
Bel ff naar me mobiel... Heb een nieuw nummer en die kun je op de voicemail horen
Weet nog niet psiii krijg strakjes visite....(Zie bovenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:25 schreef psiii het volgende:
Psyche2003 ben je vanavond op irc?
om nog wat info uit te wisselen mbt meet
Heb ik je oude nummer gehad dan? :Squote:psiii!! môge
Bel ff naar me mobiel... Heb een nieuw nummer en die kun je op de voicemail horen
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:26 schreef psiii het volgende:
[..]
Heb ik je oude nummer gehad dan? :S
zou dr wel een foto van maken!! isch historisch!! 4 generatiesch, grootopa, opa, papa en zoon óf grootoma, oma, mama en dochter..quote:Op donderdag 22 april 2004 10:25 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Over een week of wat dan zijn ze er allebei! (Hebben we 4 generaties in huis zeg maar)
Hou het maar op (voorlopig) onrealiseerbaar gebleken idealen en desillusiequote:Op donderdag 22 april 2004 10:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
leg em eensch uit.. Frans is nou niet mn beste vak geweest..
De laatstequote:Op donderdag 22 april 2004 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou dr wel een foto van maken!! isch historisch!! 4 generatiesch, grootopa, opa, papa en zoon óf grootoma, oma, mama en dochter..
Ik wil ook nog wel e.e.a. weten, maar kan hier niet op IRC... Ben je er vrijdagavond?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:28 schreef Psyche2003 het volgende:
psiii kom NU anders ff op IRC... Ik ben er al
* qu63 is er ook!!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:28 schreef Psyche2003 het volgende:
psiii kom NU anders ff op IRC... Ik ben er al
als ik er ff wat langer naar kijk is ie helemaal niet zo moeilijk eigenlijk...quote:Op donderdag 22 april 2004 10:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hou het maar op (voorlopig) onrealiseerbaar gebleken idealen en desillusie.
De rest: Kate Ryan - Désenchantée
Heb m net voor mezelf vertaald, en het omschrijft precies mijn ervaringen momenteel.
Denk het wel hoor RC... wellicht vanavond stiekem ookquote:Op donderdag 22 april 2004 10:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel e.e.a. weten, maar kan hier niet op IRC... Ben je er vrijdagavond?
Nee, dat had ik dus ook tijdens het vertalen van de tekst... Er is veel blijven hangen blijkbaar, ik heb al een jaar of 7 geen Frans gehadquote:Op donderdag 22 april 2004 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik er ff wat langer naar kijk is ie helemaal niet zo moeilijk eigenlijk...
ok, thanksquote:Op donderdag 22 april 2004 10:35 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Denk het wel hoor RC... wellicht vanavond stiekem ook
ik al 3 jaar niet.. maar daarvoor deed ik nou niet echt actief mee!!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, dat had ik dus ook tijdens het vertalen van de tekst... Er is veel blijven hangen blijkbaar, ik heb al een jaar of 7 geen Frans gehad.
en portemonne, trottoir, etcetera...quote:Op donderdag 22 april 2004 10:39 schreef Psyche2003 het volgende:
Ikke nooit frans gehad.. Kom niet verder als croissant enzo![]()
Ok.... da's waarquote:Op donderdag 22 april 2004 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
en portemonne, trottoir, etcetera...
je kent r wel genoeg hoor!
Wie zij dat ook alweer?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:45 schreef Psyche2003 het volgende:
"French is my favorite language of all... It's like wiping your ass with pure silk!"
ik vond em juist wel leuk!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:02 schreef livEliveD het volgende:
Wat hebben ze met me google gedaan?!?
[afbeelding]
Waar is die mooie simpelheid gebleven![]()
Doen ze af en toe op bijzondere dagen... Vandaag is het Earth Day, als je op de afbeelding klikt gaat-ie zoeken naar relevante pagina'squote:Op donderdag 22 april 2004 12:02 schreef livEliveD het volgende:
Wat hebben ze met me google gedaan?!?
[afbeelding]
Waar is die mooie simpelheid gebleven![]()
woei!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doen ze af en toe op bijzondere dagen... Vandaag is het Earth Day, als je op de afbeelding klikt gaat-ie zoeken naar relevante pagina's.
ja, idd...quote:Op donderdag 22 april 2004 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
woei!
de easter eggs in google zijn ook altijd wel leuk
quote:Op donderdag 22 april 2004 12:17 schreef ReCreative het volgende:
Die taalgeintjes zijn wel leuk trouwens: http://www.google.com/intl/xx-hacker/
quote:Op donderdag 22 april 2004 12:17 schreef ReCreative het volgende:
Die taalgeintjes zijn wel leuk trouwens: http://www.google.com/intl/xx-hacker/
quote:Gerechtigheid
Archetype: Vrouwe Justitia.
Symboliseert: Spirituele vooruitgang, al naar gelang ons vermogen lering te kunnen trekken uit het verleden en de waarheid over onszelf te kunnen zien.
Betekenis: Evenwicht tussen begrip en handeling. We moeten keuzes in het leven maken, die onherroepelijk zijn en een deel van onszelf worden. We vormen ons toekomstige zelf door de handelingen van vandaag. We kunnen ons slechts losmaken van het verleden door ons ervan bewust te worden; anders blijven we voortdurend hetzelfde gedrag herhalen.
Gemoedstoestand: De verschijning van deze kaart wijst er op dat alles 'volgens plan' verloopt. Je ziet gebeurtenissen als een logisch gevolg van eerdere handelingen. Eerlijkheid tegenover jezelf gaat gepaard met eerlijkheid tegenover andere mensen; jouw waarheden worden dan ook gekoesterd door anderen.
Hier staan er meerquote:Op donderdag 22 april 2004 12:18 schreef livEliveD het volgende:Weet je er nog meer?
quote:Op donderdag 22 april 2004 12:31 schreef qu63 het volgende:
[..]zoek op google naar "weapons of mass destruction" en dan op "ik doe een gok" klikken zoek op google naar "raar kapsel" op pagina's in het Nederlands en dan op "ik doe een gok"
dat waren ze weer even.. in DIG staan dr ook nog een paar..
ik ziet em nog nie...quote:Op donderdag 22 april 2004 12:44 schreef YourGuardian het volgende:
Terwijl ik mijn patatje pinda zit op te schransen, open ik de Topic over tijd.....
Zeeeer interessant... Heb er wel wat ideeën over, als ik tijd heb reageer ik vanavond evenquote:Op donderdag 22 april 2004 12:58 schreef YourGuardian het volgende:
topic tijd staat erop!....
Thnx. Die met die paashaas(eastern) is nog best leuk om te doen (als je je verveelt)quote:
Jaquote:Op donderdag 22 april 2004 13:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
RC!Je sig! .... Ik heb naar de tekst gekeken.... Wanhopig! Een mooie tekst...
Moeilijk. Katrien (Katequote:Maar vormen wij echt een generatie of zijn wij slechts een stelletje denkgrage mensen die doordat we zoveel met zichzelf bezig zijn, uit het oog verliezen dat er niets te veranderen valt, ook al zouden we engelen worden, wonderen verrichten enzovoorts?
Hey EGC en Trinity,quote:Op donderdag 22 april 2004 14:26 schreef -Trinity- het volgende:
GoeiemiddagNa een rotavond voel ik me vandaag wel weer goed. Alleen toenet was ik uit, en er stond een politiewagen en een ambulance voor onze school. Er werd verteld dat een concierge een hartaanval heeft gehad, en de ambulance reed weg zonder sirene. Dus of dat teken is heel slecht, of juist goed denk ik... Morgen maar eens zien...
Kun je de tekst ook vertalenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:29 schreef ReCreative het volgende:
Maar ik bèn niet alleen met mezelf bezig... juist niet. En we verrichten al wonderen. Maar aaargh het frustreert me soms... Dàt symboliseert die tekst voor mij. De desillusie en de idealen die je hebt... Onrealiseerbaar? Of niet? "Mais rien n'a de sens, et rien ne va"... Dat ervaar ik een beetje nu...
Snap ik...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:29 schreef ReCreative het volgende:
Ja. 't Nummer staat al maanden in mijn playlist maar ik kreeg ineens de behoefte te tekst eens uit te vogelen... Bij elke vertaalde zin liepen de rillingen over mijn rug bij wijze van spreken van herkenning.
Ah, kom op, hoeveel mensen durven nu werkelijk diep na te denken, eigen tekortkomingen toe te geven? Tel eens de active users die echt wat willen doen?? Er wordt hier langsgefietst, hard geblaat van ach en wee en daarna weer on with the show... En dan nog is fok/truth/#truth al een uitfiltering...quote:Moeilijk. Katrien (Kate) is net zo oud als wij zijn, als ik me niet vergis heeft ze de tekst zelf geschreven. En hier op Fok! ook zoveel mensen met ongeveer dezelfde leeftijd en ideeën... Ik denk wel dat het een soort generatie is
.
Welke wonderen verrichten we?quote:Maar ik bèn niet alleen met mezelf bezig... juist niet. En we verrichten al wonderen. Maar aaargh het frustreert me soms... Dàt symboliseert die tekst voor mij. De desillusie en de idealen die je hebt... Onrealiseerbaar? Of niet? "Mais rien n'a de sens, et rien ne va"... Dat ervaar ik een beetje nu...
Hier heb je een Engelse (en een Poolsequote:Op donderdag 22 april 2004 14:31 schreef livEliveD het volgende:
Kun je de tekst ook vertalen![]()
Nou ik denk toch dat je te pessimistisch bent hierover. Ik denk dat veel truthenaren best diep nadenken en ook zeer persoonlijke visies geven die ze echt wel toepassen. Maar een aantal natuurlijk ook niet...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ah, kom op, hoeveel mensen durven nu werkelijk diep na te denken, eigen tekortkomingen toe te geven? Tel eens de active users die echt wat willen doen?? Er wordt hier langsgefietst, hard geblaat van ach en wee en daarna weer on with the show... En dan nog is fok/truth/#truth al een uitfiltering...
Je bent hier toch? Je verruimt perspectief, je relativeert, je helpt anders kijken, je laat mensen lachen... Dat zijn stuk voor stuk wonderen, waarvan de impact nog niet eens zichtbaar is. Eén glimlach kan een levensweg een hèèèl klein beetje beïnvloeden. Maar dat kleine beetje is over een afstand van een heel leven een gigantisch verschil met de oorspronkelijke koersquote:Welke wonderen verrichten we?
uit de tekst van dat nummer:quote:Eén glimlach kan een levensweg een hèèèl klein beetje beïnvloeden. Maar dat kleine beetje is over een afstand van een heel leven een gigantisch verschil met de oorspronkelijke koers
Copy Paste de tekst hierquote:Op donderdag 22 april 2004 14:31 schreef livEliveD het volgende:
Kun je de tekst ook vertalen![]()
Ik had die tekst nog gelezen idd.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:00 schreef psiii het volgende:
uit de tekst van dat nummer:
"alle is de chaos heeft kant al mijn idealen: abimés woorden zoek ik een ziel, die m'aider ik ben d'une teleurgestelde generatie zal kunnen"quote:Op donderdag 22 april 2004 15:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Copy Paste de tekst hierKrijg je een idee...
Zoals ik al zei, veel woorden, weinig actie?quote:Op donderdag 22 april 2004 14:57 schreef ReCreative het volgende:
Nou ik denk toch dat je te pessimistisch bent hierover. Ik denk dat veel truthenaren best diep nadenken en ook zeer persoonlijke visies geven die ze echt wel toepassen. Maar een aantal natuurlijk ook niet...
Okayokay, egovraagje: Wie laat mij lachen? Wie inspireert mij?quote:Je bent hier toch? Je verruimt perspectief, je relativeert, je helpt anders kijken, je laat mensen lachen... Dat zijn stuk voor stuk wonderen, waarvan de impact nog niet eens zichtbaar is. Eén glimlach kan een levensweg een hèèèl klein beetje beïnvloeden. Maar dat kleine beetje is over een afstand van een heel leven een gigantisch verschil met de oorspronkelijke koers.
Doet ie nietquote:Op donderdag 22 april 2004 15:15 schreef ReCreative het volgende:
"alle is de chaos heeft kant al mijn idealen: abimés woorden zoek ik een ziel, die m'aider ik ben d'une teleurgestelde generatie zal kunnen"ik vind t ineens niet zo'n mooie tekst meer
grapje hoor, ms geeft FR->En een beter resultaat
jezelf en je dochter (en ik??)quote:Op donderdag 22 april 2004 15:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okayokay, egovraagje: Wie laat mij lachen? Wie inspireert mij?
Waarom zou ik de eerste stap zetten? Wat maakt mij zo bijzonder dat ik dat kan?Mss te abstract?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:16 schreef qu63 het volgende:
jezelf en je dochter (en ik??)
je lacht vaak om je dochter iig, en je kan jezelf ook laten lachen.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waarom zou ik de eerste stap zetten? Wat maakt mij zo bijzonder dat ik dat kan?Mss te abstract?
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niks maakt jou bijzonder. Je bent het alen altijd geweest..
Thnx (Jij ook RC voor de andere link)quote:Op donderdag 22 april 2004 15:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Copy Paste de tekst hierKrijg je een idee...
Welk gat? Solsegat?quote:Op donderdag 22 april 2004 08:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen inderdaad liever in mijn eentje. Ik constateer alleen dat er meer behoefte is van meer mensen (òòk jij) om daar eens heen te gaan... Dus wil ik wel faciliteren met auto en zo. Dan ga ik niet zo zeer heen voor de ervaring maar wel ter ondersteuning en te zorgen dat jullie het gat kunnen vinden.
Dus als we eens gaan ben je, wat mij betreft, mèèèr dan welkom om mee te gaan.
Hey G!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Welk gat? Solsegat?
Mag ik dan ook mee?
dag dag!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi ppl!![]()
Hai Q!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
dag dag!!![]()
ik weet niet of het bij jou goed is..quote:Op donderdag 22 april 2004 15:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hai Q!
Hai Live!
Alles goed hier?
Geerts heeft een chilldag![]()
Q heeft een baaldagquote:Op donderdag 22 april 2004 15:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hai Q!
Hai Live!
Alles goed hier?
Geerts heeft een chilldag![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Welk gat? Solsegat?
Mag ik dan ook mee?
Wat mij betreft: gezellig, maar ik heb maar één Peugeotquote:Op donderdag 22 april 2004 15:33 schreef livEliveD het volgende:
Als ik ook mee mag![]()
Niks maakt jou bijzonder. Je bent het alquote:Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waarom zou ik de eerste stap zetten? Wat maakt mij zo bijzonder dat ik dat kan?Mss te abstract?
ik zal mn best doen!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:36 schreef ReCreative het volgende:
Ha Geartsjuh.
[..]
[..]
Wat mij betreft: gezellig, maar ik heb maar één Peugeot. Dus moeten we een andere auto nog regelen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Waarom zou ik de eerste stap zetten?
Bij mij is alles goed hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Q heeft een baaldag
project schiet niet op en ik moet nog tot 5..
(daarna wordt het beter!!woei!
)
Hai RC!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:36 schreef ReCreative het volgende:
Ha Geartsjuh.
Wat mij betreft: gezellig, maar ik heb maar één Peugeot. Dus moeten we een andere auto nog regelen.
Hehequote:Op donderdag 22 april 2004 15:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Bij mij is alles goed hoorIk denk alleen te veel na op zo'n rustdag. Straks maar even gedachten stil zetten enzo poging tot..
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Hai RC!![]()
Sinds wanneer organiseer jij meetings.. ?![]()
Okay, anders gesteld, waar kan ik tanken?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Niks maakt jou bijzonder. Je bent het alen altijd geweest..
Ja ik ga straks ook even hopla doenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
HeheGisteravond had ik echt zo'n moment van opperste verbazing, ik kon echt mijn gedachten stil zetten zo van hoplaaa enzo.. Ik weet nog dat ik dacht "Wauwie, ik kan mijn gedachten gewoon uitzetten!
" Of telt dat weer als gedachte?
En zit nou niet in over vervoer, ik heb vervoer, dus dat komt wel goedWil je 's nachts gaan?
Ow jaquote:Op donderdag 22 april 2004 15:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Sinds wanneer organiseer jij meetings.. ?![]()
Hij heeft trouwens wel op tijd dit topic geopend!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
hier!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld, waar kan ik tanken?
wij zijn er toch??quote:Op donderdag 22 april 2004 15:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Maarruh.. 's nachts.. ?Uhm ik ben echt een mietje hoor..
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
En zit nou niet in over vervoer, ik heb vervoer, dus dat komt wel goedWil je 's nachts gaan?
hehe, woei!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:48 schreef livEliveD het volgende:de ene meeting is nog niet geweest of de volgende is al afgesproken
Dat klinkt meer als de RC die je probeert te zijn tegenover onsquote:Op donderdag 22 april 2004 15:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ja. Shit
. "Zeg, regel maar wat en ik hoor het wel en ik weet nog niet of ik kom..."
Zo beter?
Ik heb nog wel een tankje Goddelijke inspiratie in de garage staan?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld, waar kan ik tanken?
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 15:48 schreef livEliveD het volgende:de ene meeting is nog niet geweest of de volgende is al afgesproken
Nou B, ik ga eigenlijk liever voor RC's bovenstaande ideequote:Op donderdag 22 april 2004 15:48 schreef ReCreative het volgende:
En het is mss beter eerst een keer overdag te gaan kijken. Kun je het vast ervaren zonder donker om je heen en zo.
een aantal mensen kennen elkaar toch al?? zo erg valt het dus ook weer niet tegenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
LOLInderdaad, zometeen vallen we elkaar enorm tegen en zijn we binnen vijf minuten inderdaad alweer vertrokken
ik ga ook eerst een keer kijken met RC, daarna 's nachts met zn allen!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou B, ik ga eigenlijk liever voor RC's bovenstaande idee
Zal ik mijn scream-masker meenemen?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
een aantal mensen kennen elkaar toch al?? zo erg valt het dus ook weer niet tegen
Of we organiseren een mietjesmeet speciaal voor jou... Zet ik je wel af daarzo en pik ik je na een half uurtje weer opquote:Op donderdag 22 april 2004 15:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou B, ik ga eigenlijk liever voor RC's bovenstaande idee
ja doen!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zal ik mijn scream-masker meenemen?![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of we organiseren een mietjesmeet speciaal voor jou... Zet ik je wel af daarzo en pik ik je na een half uurtje weer op![]()
.
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of we organiseren een mietjesmeet speciaal voor jou... Zet ik je wel af daarzo en pik ik je na een half uurtje weer op![]()
.
Ikquote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
TssssssZie je nou wel! Niemand is zo stoer als ik...
He je vergeet mij!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
TssssssZie je nou wel! Niemand is zo stoer als ik...
Succes!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef qu63 het volgende:
dag mensen!tot vanavond!!
toets![]()
Woei!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Gaan we vannacht?
Succes!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef qu63 het volgende:
toets![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Gaan we vannacht?
Zet hem op!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef qu63 het volgende:
toets![]()
Suc6quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef qu63 het volgende:
toets![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:55 schreef livEliveD het volgende:
He je vergeet mij!
Zullen we anders maar samen snachts daar gaan spoken?
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Woei!![]()
![]()
![]()
B, haal jij me op?
@ Allen: Dealquote:Op donderdag 22 april 2004 15:56 schreef ReCreative het volgende:
Goed hoor
Aargh ze meent het!!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
[..]
[..]
@ Allen: Deal
Ok, waar spreken we af?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
[..]
[..]
@ Allen: Deal
Tuurlijk!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Aargh ze meent het!!
Njuaaa ruzie.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey EGC en Trinity,
Klinkt minder idd. Hopelijk komt het goed. Hoezo had je eigenlijk een rotavond![]()
Tis in iedergeval beter dat je je nu weer goed voelt!
* -Trinity- Knuffelt iedereen maar weer eens een keer![]()
![]()
Hangt er vanaf.. Als ik G-art uit het verre Groningen moet ophalen, kunnen we het beste in die regio van dat solse gat afspreken..quote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef ReCreative het volgende:
Ok, waar spreken we af?
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef livEliveD het volgende:
Maar als we vanavond gaan, wie zegt dan dat we nog levend uit het bos komen?![]()
En dan komt de meet van zaterdag in de problemen! Dus das niet handig!
Wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Nah dit is niet leuk
Ik heb helemaal geen vervoer. En jullie kunnen mij echt niet midden in de nacht weer naar Groningen terug vervoeren.
Is dat nu sarcastisch bedoeld of vind je me echt grappig?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
LOL![]()
Je bent zo grappig
Denkt dat EGC dat wel doet hoor... En anders kun je bij mij thuis op de bankquote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Nah dit is niet leuk
Ik heb helemaal geen vervoer. En jullie kunnen mij echt niet midden in de nacht weer naar Groningen terug vervoeren.
Dat is ziek!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wel hoor
Kut.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Njuaaa ruzie.
Heb morgen nog les slimpiequote:Op donderdag 22 april 2004 16:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Denkt dat EGC dat wel doet hoor... En anders kun je bij mij thuis op de bank.
Edit: ik kan je ook ophalen/terubrengen natuurlijk
We gaan naar het Solse Gat.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef -Trinity- het volgende:
Wat zijn jullie van plan?
Ah, leuk, jammer dat ik niet mee kanquote:Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
We gaan naar het Solse Gat.
Niemand is daar ooit meer levend vandaan gekomen maar we denken nu een team van experts bij elkaar te hebben waarmee we eindelijk het raadsel kunnen ontcijferen!
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:02 schreef ReCreative het volgende:
Denkt dat EGC dat wel doet hoor... En anders kun je bij mij thuis op de bank.
Edit: ik kan je ook ophalen/terubrengen natuurlijk
Het lijkt me ook niet verstandig als ik ga.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef -Trinity- het volgende:
Ah, leuk, jammer dat ik niet mee kan
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef livEliveD het volgende:
We gaan naar het Solse Gat.
Niemand is daar ooit meer levend vandaan gekomen maar we denken nu een team van experts bij elkaar te hebben waarmee we eindelijk het raadsel kunnen ontcijferen!
Wàt kunnen we op de echte meet?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:We kunnen het ook op de echte meet doen
Zaterdag?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig als ik ga.
Kom je zaterdag wel?
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef ReCreative het volgende:
Afspreken op Parkeerplaats Tolnegen langs A1, vanavond om 21:00? Deal?
Zaterdag naar Solsegat? Komt wel beter uit voor mij..quote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]We kunnen het ook op de echte meet doen
Hét doenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:06 schreef ReCreative het volgende:
Wàt kunnen we op de echte meet?
Is misschien meer iets voor IRC. Dus kom ff naar IRC of herinner me eraanquote:Op donderdag 22 april 2004 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
Update mij?!Zaterdag is hier bloemencorso ... -_-' en dan is Ciaro hier
Define HET?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hét doen
Even nog zeker weten wat Geartsjuh wil...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hét doen
Ik ga liever zaterdag? Dan wil ik ook wel 's nachts? Ik moet morgen nog van alles doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Even nog zeker weten wat Geartsjuh wil...
We kunnen ook 20:30 doen, dan is 't nog licht
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Eleanor! Ga je mond spoelen!
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga liever zaterdag? Dan wil ik ook wel 's nachts? Ik moet morgen nog van alles doen.
Aan de andere kant zou ik het ook lullig vinden als jullie nu gingen meeten zonder mij![]()
Zal ik hem inkoppen?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Geartsjuh het volgende:
...Ik moet morgen nog van alles doen...
Joepiii!!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil het ook liever zaterdag doen alhoewel ik wel de volgende dag om 12:00 uur moet werken![]()
Grom..quote:Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen?
Hmm.. Ja lijkt me leuk maar ik ga liever zaterdag. Dan kunnen er ook meer mensen mee. En dan heb ik meer tijd.quote:Nee zelf weten, maar wat let je vanavond? Is toch leuk?
Aargh..quote:Op donderdag 22 april 2004 16:13 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Joepiii!!!!Orgiiiii!!!!
![]()
Hoezo zitten we dan met vervoer?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:13 schreef ReCreative het volgende:
Zaterdag? Maar dan ipv het oorsponkelijke idee? Want anders zitten we met vervoer....
Nee, want ik zou met het OV en bij het Solse Gat kom je niet met OV... Dus dan tekort auto's?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoezo zitten we dan met vervoer?
Oorspronkelijke idee kan nog steeds, alleen dan 's avonds Solse gat ipv film?
Als we dat doen moet ik 's avonds naar Utrecht vervoert worden ipv Groningen of Friesland![]()
Hmmkay.. Even concreet.. waar ligt dat Solse gat? En ALS ik meega vanavond wie haalt me dan op en hoe laat?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, want ik zou met het OV en bij het Solse Gat kom je niet met OV... Dus dan tekort auto's?
Op de Veluwe... Tussen Putten en Garderenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hmmkay.. Even concreet.. waar ligt dat Solse gat?
Oh vrij centraal NL dus?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Op de Veluwe... Tussen Putten en Garderen.
Ja idd... Ik geloof dat ik er anderhalf uur over reed, maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 22 april 2004 16:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh vrij centraal NL dus?
Ligt dat zo dichtbij?!?!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:20 schreef ReCreative het volgende:
Op de Veluwe... Tussen Putten en Garderen.
Eeh jah...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt dat zo dichtbij?!?!
En wat nu?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja idd... Ik geloof dat ik er anderhalf uur over reed, maar dat weet ik niet meer zeker.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Rustigrustig, je weet toch hoe mijn comp werkt??quote:Op donderdag 22 april 2004 16:31 schreef ReCreative het volgende:
Anyone nog? Anders ga ik in mn eentje hoor
ik wil wel!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef ReCreative het volgende:
Niet? Ja of Nee?
Well, I'm out still in... Gaan we nou nog?
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:33 schreef qu63 het volgende:
toets verneukt![]()
Stay nog ff...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben out. Wel jammerBaal er wel een beetje van.
ik ook!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik ga wel hoor
je avatar is wegquote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik ga wel hoor
Binnenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:39 schreef Geartsjuh het volgende:
B heb je hem? Dan kan ik hier weg.. anders heeft qu mijn nr ook wel.
Doegdoeg!![]()
doeidoeiquote:Op donderdag 22 april 2004 16:39 schreef Geartsjuh het volgende:
B heb je hem? Dan kan ik hier weg.. anders heeft qu mijn nr ook wel.
Doegdoeg!![]()
wat?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hoe lang gaat het duren?
Ons uitstapje, inclusief lopen naar het solse gat zelf etc.. Heb net al gebeld met G-art, moet natuurlijk wel een tijdindicatie hebben dat ik haar kan ophalen... en terugbrengen...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:54 schreef qu63 het volgende:
wat?
moet eerst nog naar huis.. zit nu nog op school. kan zijn dat ik dus laaaat antwoord..
Ja picserver schijnt bandwidth problemen te hebben, maar heb de link nu weggehaald, en problemo is opgelostquote:Op donderdag 22 april 2004 16:56 schreef livEliveD het volgende:
EleanorGoesCrazy je avatar![]()
Helemaal pleite dat ding
Kom jij zelf nu ook vanavond of niet??quote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef livEliveD het volgende:
Ok:
ReCreative
livEliveD
qu63
Geartsjuh
EleanorGoesCrazy
Geef ff aan wie er nog meer wil
Zo vroeg red ik het niet om G-art op te halen! Telno komt jouw kant opquote:Op donderdag 22 april 2004 17:16 schreef ReCreative het volgende:
Ben dr weer.... zullen we 21:00 Tolnegen doen? Da's de Parkeerplaatst/Tank tussen afslag 16 en 17 op de A1... Aan de zuidzijde (richting Apeldoorn) is het makkelijkst, dan kunnen we van daar in één keer door...
en ik wil ook wel ff een telefoonnummertje van iemand voor als het ergens mis gaat
Het idee is om vanavond naar het Solse Gat te gaan? Jij ook komen?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:11 schreef livEliveD het volgende:
Was idee nu helemaal dan?
Of ga je dat naar me mailen
Inderdaad, dat is zo... 21:30 / 22:00?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Zo vroeg red ik het niet om G-art op te halen!
Ditoquote:Telno komt jouw kant op
Okayquote:Op donderdag 22 april 2004 18:28 schreef qu63 het volgende:
ben dr weer!!
ga nu weg met de trein, ben om 19.20 bij je EGC!
Zo niet dan hebben we deze nog:quote:Op donderdag 22 april 2004 20:26 schreef psiii het volgende:
nah ze redden zich wel denk ik... mobiele telefoon + 112 is genoeg voor ze als er iets aan de hand is toch...
Tis idd wel een beetje saai zoquote:Op donderdag 22 april 2004 20:37 schreef psiii het volgende:
ben ik de enige zonder usericon hier... ik zal eens een nieuwe nick verzinnen en dan een heel profiel enzo met sig en icon etc.
Ja, wat is dit nou..gaan ze naar het Solse Gatquote:Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef livEliveD het volgende:
Ze gaan naar het Solse Gat dus ik denk niet dat er ook maar 1 nog terugkomt![]()
da's grappigquote:Op donderdag 22 april 2004 22:50 schreef YourGuardian het volgende:
De piramide van austerlitz is zo'n nieuwe plek, daar tref je de nieuwe energie aan! Deze is vele malen interessanter dan de oude energie van het Solse Gat! Da's echt ouwe koek!
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:01 schreef YourGuardian het volgende:
Huuuu??? Dan hebben we hem samen geactiveerd!! op dezelfde tijd!!!!
Oorspronkelijk kom ik uit driebergen en heb jaren lang in Zeist gewoond en van jongs af aan wist ik dat er íets'met die plek aan de hand was! totdat ik er stomtoevallig een keer liep en bemerkte dat ze de piramide aaan het restaureren waren.....De koude rillingen kropen over mijn rug heen!!!
Ik wist meteen wat er aan de hand was!!!
Ik ken ook niemand irl en ik ben ook best verlegen dus je bent niet de enige hoor!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
ik durf nou niet meer za te komen hoor, iedereen kent elkaar al..en ben eigenlijk een verlegen koter als ik (nog) niemand ken
![]()
Ik ken ook nog (bijna) niemand hoor... dus gewoon komenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
ik durf nou niet meer za te komen hoor, iedereen kent elkaar al..en ben eigenlijk een verlegen koter als ik (nog) niemand ken
![]()
Ik ken toch ook niemand. Gewoon doen. Komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
Haten nog wel.....quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken toch ook niemand. Gewoon doen. Komt vanzelf goed.
en trinity haat me zelfs al en toch kom ik![]()
![]()
Dat zijn haar woorden niet de mijnequote:Op vrijdag 23 april 2004 01:20 schreef Psyche2003 het volgende:
Haten nog wel.....
Is wel een erg heftige woordkeuze hoor LE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |