Hulde voor de cheerleader!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:53 schreef Bjoro het volgende:
Nee toch...dat hebben wij weer...
een cheerleader met andere kwaliteiten dan er alleen maar lekker uit zien !!!
Is goed, ik begon al te twijfelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Wil je Dylan Dog - trainer even veranderen in Tony_Montana - trainer. Alweer de vierde ja. Zet er bij mij maar Topscorer en lieveling van het publiek achter![]()
Jeetje, Bluezzie... :'(quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz neemt ontslag als verzorger... konflikt over betaling
*staakt*quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz neemt ontslag als verzorger... konflikt over betaling
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Is goed, ik begon al te twijfelen.Iemand nog een leuke tekst voor achter de cheerleader?
![]()
EDIT: Trainer enzo gewijzigd.![]()
Ja de schoenen waren goed gepoest ... no op naar de volgende stap .... poetsenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:30 schreef Chen het volgende:
hoe was me debuut als schoenenpoester en wanneer mag ik van de jeugd naar de selectie :p
Ik vind eigenlijk dat Chen nu wel mee mag trainen... Hij doet zo hard z'n best.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja de schoenen waren goed gepoest ... no op naar de volgende stap .... poetsen
tijd voor zijnontgroeningquote:Op woensdag 21 april 2004 17:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Jeej
Weer een nieuw slachtoffer. Rennen jochie.
Tja... leg maar in mijn schoot, vochtig drukverbandje en een kusje eropquote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Tong is geblesseerd. Gekneusde enkel.
Moodyquote:Op woensdag 21 april 2004 22:17 schreef Moody het volgende:
* Bluezz heeft vanmiddag een telefoontje gehad van Golfer.....
ik ben uitgenodigd voor een stage binnen de club met optie tot 1-jarig contract
ze vonden me zeker opvallen als aanvallende middenvelder bij mijn amateur-clubje
Gelukkig,zijn we eindelijk van die beul afquote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef Bluezz het volgende:
* DutchGooner neemt ontslag als verzorger... konflikt over betaling
Nog steeds pissed dat ik je het veld weer instuurde na die aanstellerij vorige maand?quote:Op donderdag 22 april 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig,zijn we eindelijk van die beul af
Had je al veel eerder moeten doen oma
DG stelt zich nooit aanquote:Op donderdag 22 april 2004 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog steeds pissed dat ik je het veld weer instuurde na die aanstellerij vorige maand?
Jeetje, Tong! Gaat het wel een beetje?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Tong is geblesseerd. Gekneusde enkel.
Je mag die van mij wel even onder handen nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Mitt belooft gouden liezen bergen, maar komt nix na
Na de wedstrijdquote:Op donderdag 22 april 2004 09:45 schreef Sloggi het volgende:
Je mag die van mij wel even onder handen nemen![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Is mijn plaatsje op de Curva Nord al geregeld voor de komende 7 tot 9 wedstrijden?
Dat zijn er toch maar 2 Franky?quote:9 wedstrijden waarvan 7 voorwaardelijk!
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 22 april 2004 09:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Na de wedstrijd
Hmmmmz, I am confussed!quote:Op donderdag 22 april 2004 11:11 schreef zjroentje het volgende:
Dat zijn er toch maar 2 Franky?![]()
Je bent zelf nog verhaal gaan halen in Zeist!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hmmmmz, I am confussed!
Heb je ook een A.C.F.U. trui voor me?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
Plaatsje tussen de Ultra's is trouwens geregeld.
Je begint echt dement te worden volgens mij....quote:Op donderdag 22 april 2004 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je ook een A.C.F.U. trui voor me?
beter dat ik een telefoontje krijg van TonyM voor alvast een bank plaatsquote:Op woensdag 21 april 2004 22:17 schreef Moody het volgende:
* Chen heeft vanmiddag een telefoontje gehad van Golfer.....
ik ben uitgenodigd voor een stage binnen de club met optie tot 1-jarig contract
hehe ik sta achter je Bluezzquote:Op donderdag 22 april 2004 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Zeg.. als ik weggekocht wordt hè, stel..
mag ik dan wel mijn trofeeën houden ?
Of wat?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:38 schreef Chen het volgende:
[..]
beter dat ik een telefoontje krijg van TonyM voor alvast een bank plaats
niks... t is meer dat hij graag invervulling gaatquote:Op donderdag 22 april 2004 18:50 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Of wat?
neem jij het kaartspel mee of ik?quote:Op donderdag 22 april 2004 00:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer spelen we weer? Ik heb er zin in
Bluezz mag niet weg!!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef PogueMahone het volgende:
Waarom moet Bluezz weg?
En dat vindt de harde kern van onze supporters ook:quote:Op donderdag 22 april 2004 21:05 schreef tha_dark het volgende:
Bluezz mag niet weg!!![]()
ik kan beter even wat gaan eten denk ikquote:Op donderdag 22 april 2004 22:37 schreef AirRaid het volgende:
Yapo op de training [afbeelding]
Ik heb de supporters gewoon heel hoog zitten!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Franky lekker tussen de harde kern ipv de VIP-tribune! Goeie zet!
En wij jou!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb de supporters gewoon heel hoog zitten!
Wat voor smerige tegenprestatie moest die leveren, jou kennende?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Thanx voor de trui!
Ik had die andere trouwens aan een vrouwelijke..........eh............. fan gegeven!
Absoluut!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
Wat voor smerige tegenprestatie moest die leveren, jou kennende?
Houd het uit de pers!
Kom je nou terug? Asjeblieft.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Chen, ga jij eens met Mitt onderhandelen dan?
Ik ben nog in onderhandeling over die onkostenvergoeding met Mitt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik...
Waarom is/gaat Bluezz eigenlijk weg???
zul je eerst een contract moeten verdienenquote:Op zondag 25 april 2004 19:35 schreef Chen het volgende:
Als ik maar speeltijd krijg
oei, strafkampen enzoquote:Op zondag 25 april 2004 19:51 schreef mitt het volgende:
golfer zal binnenkort wel mij benoemen als de generaal van Fok! United
wat een zooitje.
Met een knipoog red ik me daar wel uit.quote:Op zondag 25 april 2004 19:51 schreef mitt het volgende:
golfer zal binnenkort wel mij benoemen als de generaal van Fok! United
wat een zooitje.
Ik zal wel weten wat ik met jou zou doen.quote:Op zondag 25 april 2004 21:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met een knipoog red ik me daar wel uit.
ik ben van de jeugdquote:Op zondag 25 april 2004 20:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zul je eerst een contract moeten verdienen
Tegen wie? Dan zorg ik voor een verslag, als jij onze basiself geeft.quote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
We spelen morgen.
das minder... ik vervang je zolang wel hoorquote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Tong is nog steeds geblesseerd.
Ik hou je dan ook nog 2 wedstrijden op de bankquote:Op maandag 26 april 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Tong is nog steeds geblesseerd.
Ik denk dat het eerst belangrijk is om het verschil tussen resource en research te wetenquote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef Moody het volgende:
als je een beetje resource had gedaan, had je gezien dat ik de laaste 4 jaar 3x tot amateur speler van het jaar ben uitgeroepen
als aanvallende middenvelder heb ik in 5 jaar tijd (17-22 jaar) 108 doelpunten gemaakt in de 1e klasse....
maar goed...helaas pindakaas....ik ga mezelf wel omhoog werken via een 1e divisie clubje
Viespeuk.quote:Op maandag 26 april 2004 10:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik zal wel weten wat ik met jou zou doen.
Pas op, beSCHmettingsgevaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Viespeuk.
Die zit op de bank heb ik gehoord ....quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Jammer, ik had moscovitch graag willen zien spelen
Jij mag bij mij op de bank zittenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij mag bij mij op de bank zitten
Mooi. Verslag komt strakjes online.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Om 13:30 uur speelt AC Fok!United tegen RTL Boulevard. Onze helden zijn uit op revanche na de schandelijek nederlaag in de uitwedstrijd. De opstellingen:
AC Fok!United
keeper; Da_Sandman, SCH, DIGGER, DutchGooner; The_BoezelaaR, Sloggi, Methodmich, Bjoro ; DylanDog, PogueMahone
RTL Boulevard
Curry; Verlinde; Brard; Van der Laar; Genee; Van Willigenburg; Hering; Breukhoven; van den Heuvel; Smits; Erven Dorens
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Voor AC Fok! was de onvermoeibare Sloggi de beste man. Hij liep een halve marathon, maar het raffinement ontbrak. De mannen die daar normaal voor moeten zorgen waren of geblesseerd of niet in vorm OF GESCHORST.
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je kunt 'm beter smsen!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:01 schreef Eilanden het volgende:
Eilanden nummer van zaakwaarnemer voor de zekerheid maar alvast opzoekt
Kunnen we Van Persie niet kopen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, we hebben een creatieve vleugelspits nodig.
ik wacht op het telefoontje dat ik eindelijk hoofdtrainer wordt.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:52 schreef zjroentje het volgende:
Dit enfant terrible wil graag speeltijd.
golfer@fok.nlquote:Op donderdag 29 april 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Bel die man.
![]()
Dat zijn geruchten. Ik ben 100% fit.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:16 schreef methodmich het volgende:
Zjroentje moet eerst volledig fit worden.
Lijkt wel een bananenrepubliek hier.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:23 schreef PogueMahone het volgende:
wat een zootje van een competitie is het ook...
het kwam me al bekend voorquote:Op maandag 3 mei 2004 08:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt wel een bananenrepubliek hier.
wat is binnenkortquote:Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef mitt het volgende:
trala..
golfer zal binnekort wel komen met het goede nieuws
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is ter niemand om em aan te duwen?
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Wat was dan het nieuws, mitt?
De enorme doorstroom van coaches en spelers geven me als teamarts een benauwd gevoel. De spieren van de heren zijn nog niet gewend aan de ene trainingsmethode, of er dient zich alweer een nieuwe aan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:23 schreef golfer het volgende:
Het heeft even geduurd, die onderhandelingen, maar ik moest helaas onze trainer, vanwege verregaande afwezigheid de laan uit sturen en ik benoem als 5e trainer/speler van dit seizoen de heer methodmich.
methodmich: do you're job!
Je moet wat over hebben voor de club.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Voor dat salaris...
Zeg vriend, waar was jij op onze afspraak om eens spijkers met koppen te slaan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:39 schreef mitt het volgende:
alleen de trainer
Een trainer die er geen gras over laat groeien!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:57 schreef mitt het volgende:
Morgen oefenwedstrijd tegen de NOS
Je wordt betaald en blijft gewoonquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg vriend, waar was jij op onze afspraak om eens spijkers met koppen te slaan?
Sorry hoor maar ik doe niet aan loze oefenpotjesquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:57 schreef mitt het volgende:
Morgen oefenwedstrijd tegen de NOS
selectie:
Keeper, GotenSSJ
FrankyMcG, Da_Sandman, DIGGER, Juan Zueco, DutchGooner, AirRaid, Tha_Boezelaar
methodmitch, zjroentje, dolle_hond, eilanden, popolon, bjoro
Dylan Dog, CAZZO, tong80, PogueMahone, helmondunited
/me feliciteert AirRaid met zijn bruine arm...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:51 schreef AirRaid het volgende:
* Dylan Dog feliciteerd Mitt met in trainerschap
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:39 schreef mitt het volgende:
alleen de trainer
Golfer! Of Doc! Help!quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
* Dylan Dog feliciteert Zjroentje met zijn bruine arm.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:18 schreef zjroentje het volgende:
![]()
pech voor je want je gaat nergens heen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels heeft zowel FC Porto als Bujunbara United zich bij mijn zaakwaarneemster gemeld...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
* zjroentje feliciteert Zjroentje met zijn bruine arm.
Kun jij nog kaarten regelen voor de aankomende Combi?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
Hup ACFU!
Volgens mij zitten we in de moesson periode, dus dat kan nog wel ff op zich laten wachten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:13 schreef PogueMahone het volgende:
Wanneer wordt er weer gespeeld
De natte of de droge moesson?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we in de moesson periode, dus dat kan nog wel ff op zich laten wachten.
5 wissels en nog niet het veld in?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:41 schreef mitt het volgende:
AC Fok! United - NOS 5-1 (2-0)
AC Fok! United: keeper, The_Boezelaar,(46, AirRaid) FrankyMcG, Juan Zueco,(46, Da Sandman) DIGGER, zjroentje, Cap, popolon,(70, Bjoro) methodmitch,(46, dolle_hond) Dylan Dog,(46, PogueMahone) CAZZO, tong80
Was er niet ooit een competitieschema en een stand?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:36 schreef AirRaid het volgende:
waneer is de volgende wedstrijd?
in welk topic?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Was er niet ooit een competitieschema en een stand?
Heb hem niet meer nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja maar die keert komend seizoen terug nar ACFU
Doe er wat aan aanvoerdertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:45 schreef zjroentje het volgende:
Complete chaos zeg.
Is dat dan mijn taak.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Doe er wat aan aanvoerdert
quote:FrankyMcG verlengd contract
In de onzekere tijden die er momenteel heersen bij aankomend landskampioen AC Fok! United, heeft FrankyMcG zijn toekomst zekergesteld bij de club.
De 22 jarige verdediger, die meer geschorst is dan speelt, heeft zijn in 2006 aflopende contract laten openbreken en verlengt tot 2008. "Met deze contractverlenging wil ik aan zowel de supporters als de media duidelijk maken, dat Fok! U toekomst heeft!"
Hier mee reageert FrankyMcG overduidelijk op aannames van analyticus en hoofdredacteur Johan Derksen, die gisteren in zijn programma Voetbal Insite geen spaander heel liet van gehele club AC Fok! United.
Man U?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,ik ben weg aan het einde van het seizoen.
Ik verleng mijn aflopende contract niet en ga naar mijn grote liefde aan de andere kant van de plas.
pleurt op,hondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Man U?
Ik ook van jou!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
pleurt op,hond
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:35 schreef mitt het volgende:
we zoeken dus een nieuwe keeper, want die gotenssj zit daar nu..
Met een eenzijdige optie tot 2016! Wurgcontract man.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:32 schreef AirRaid het volgende:
aangezien ik nog een contract tot 2007 heb hoef ik me voorlopig effe geen zorgen te maken
Paul Bosvelt type.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Zomaar de band afnemen is een reden tot een vrije transfer. Er zijn er voor minder gegaan....
We kunnen nog makkelijk kampioen worden dit jaar!quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:43 schreef mitt het volgende:
Nou dan gaan we wel bouwen naar volgend seizoen
ja graag een kleintje alstublieft !quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog blessure's ?
trainer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Teveel verdedigers? Hmz .... trainer, hoor ik bij de verdedigers die erbij blijven, moet ik me richten op een andere club of moet ik me richten op een andere positie?
Ik hou van duidelijkheid
En dank voor de speelminuten
Overloper? Ga niet naar de concurrent.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
Forget it DG!
overloper...
*proest*kuch*quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:05 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er een niveau hoger is dan dat van ACFU
Je kan evt met mij mee hoorde ik van mijn a.s. coachquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:25 schreef Dylan Dog het volgende:
* DutchGooner is benieuwd welke plannen de trainer heeft met de gevierde topscorer en onmisbare schakel in de voorhoede...
Wat zijn wij toch verstandig hequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ik ga transfervrij naar FC Porto, waarschijnlijk. En anders naar Afrika.
O jawelquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
jaja, niemand gaat weg dus..
Okey trainer. Ik ga je overtuigenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
jaja, niemand gaat weg dus..
Tha_Boezelaar, blijf jij maar lekker verdediger en PogueMahone heeft nog een weekje prestatieverlof.
en die lamme houding van het bestuur spreekt van weinig respectquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je met een voorstel komen, mitt.
Want er zijn redelijk wat spelers met een aflopend contract.
Je zal wel niet meer verdienen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Zeker als ze dan met een De Boer-contractje komen.
Ach, liever geen rooie cent dan een bruine aanvoerdersband.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je zal wel niet meer verdienen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
KIDSCLUBVRAGEN VOOR YAPO
Toen ik mijn moeder vertelde dat jij met het salaris dat je bij AC Fok verdient, je 7 broertjes en zusjes en moeder in Gabon moet onderhouden, ging ze huilen. Waarom doen veel Afrikaanse voetballers dit?
Daniëlle Dekker, 13 jaar, Varsseveld
Wie heeft de bijnaam Narcis van Gabon verzonnen?
Koos Riepsaame, 8 jaar, Deventer
Klopt het dat negers zo'n grote piemel hebben?
Jaap Frieszo, 13 jaar, Heerenveen
Heb jij een vriendin?
Armanda Barten, 18 jaar, Salou (Spanje)
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:37 schreef FrankyMcG het volgende:
We zoeken trouwens nog drie spelers, die als boegbeeld voor de Kids Club gaan dienen.
Voorkeur gaat uit naar jonge talenten die al dan niet in de basismacht spelen!
jonge talentvolle bankzitter meld zichquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:37 schreef FrankyMcG het volgende:
We zoeken trouwens nog drie spelers, die als boegbeeld voor de Kids Club gaan dienen.
Voorkeur gaat uit naar jonge talenten die al dan niet in de basismacht spelen!
De jeugd is de toekomst dus daarom wil ik daar wel tijd in stekenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goeie antwoorden Yapo, zullen ze blij mee zijn.
tha_dark lijkt me een goede kandidaat als boegbeeld.
* FrankyMcG heeft reeds bijgetekend!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Hopelijk kan de club de routiniers behouden
Zo verdien ik mijn salaris wel heel makkelijk!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Maar jij mist minstens 8 duels door schorsingen elk seizoen.
* Dylan Dog blijft benieuwd...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:15 schreef mitt het volgende:
ik wil je graag houden mm
contract wordt verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |