Van 4 van de 5 niet. Maar ik had niet verwacht dat Robbie Williams mee zou doen, die heeft toch een leuke, succesvolle solo-carriere.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:10 schreef Seborik het volgende:
Hey, dat is onverwacht.
Dat bedoel ik. Van de andere vier had ik het nog wel verwacht, maar dat Robbie mee zou doen.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van 4 van de 5 niet. Maar ik had niet verwacht dat Robbie Williams mee zou doen, die heeft toch een leuke, succesvolle solo-carriere.
Idd, die eerst, dan pas Take thatquote:Op woensdag 21 april 2004 19:34 schreef Zander het volgende:
Nu al? De New Kids on the Block-reunie is nog niet eens geweest..
Helaas nietquote:Op woensdag 21 april 2004 19:34 schreef Zander het volgende:
Nu al? De New Kids on the Block-reunie is nog niet eens geweest..
Je hoeft je niet te schamen, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:53 schreef Scandalous het volgende:
Jaaaa leuk
Ach, iedereen die mij kent weet dat ik een hardcore Take That groupie fan wasquote:Op woensdag 21 april 2004 22:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, hoor!![]()
Nietes! Jason was leuk (en lief)!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:12 schreef Ienepien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOWARD!
![]()
![]()
ow en Gary en Jason mogen ze wel weg laten hoor![]()
quote:Robbie: I won't take that.
Gary Barlow heeft voor zijn beurt gesproken. Op een feestje zei hij dat Take That een reünie plant, maar Robbie Williams eet nog liever zijn eigen arm op.
Feestje
Het leek zo'n leuk idee: een speciale Kerst-reünie van Take That. Zanger Gary Barlow was er helemaal vol van en onthulde op een feestje The Sun dat de vijf jongens met Kerst zouden samenkomen voor een special. En ja, ook Robbie Williams zou meedoen. De band ging in 1996 uit elkaar, nadat Robbie de groep al eerder had verlaten en als enige een succesvolle solo-carričre uit de grond wist te stampen. Zijn persoon zou de speciale reünie erg veel goed doen, maar helaas voor Gary, Mark, Jason en Howard gaat dát feestje niet meer door.
Woest
Volgens The Sun is Robbie woest geworden toen hij over de reünie-plannen hoorde. Vooral toen hij vernam dat Gary overal had lopen rondbazuinen dat Robbie mee zou doen, knapte er iets. "Een Take That reünie? Ik denk dat de hemel nog eerder naar beneden valt voordat dát gebeurt", was het ondubbelzinnige commentaar van Williams. Of de jongens zonder Robbie ook doorgaan met hun Kerst-special, is nog niet bekend.
Dat staat toch niet op die dvd of wel?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef Even het volgende:
En Mark heeft trouwens toen in Knebworth ook nog met Robbie gezongen
Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat staat toch niet op die dvd of wel?
quote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Sammy3000 het volgende:
Ze gaan wel een nieuwe plaat opnemen, die medio december in de winkel moet liggen.
*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Even het volgende:
[..]
Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.
Bij de extra'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)
nooit een spelletje op de dvd gezien
Wel heel irritant dat je elke keer dat spelletje moet spelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik was afgelopen woensdagavond 10 mei @ Wembley Arena in Londen bij een van de concerten van Take That!!Ben vroeger (damn, wat klink ik oud
) twee keer in Ahoy geweest, maar dit was zeker wel de beste show die ik gezien heb! En het beste komt nog: over 2 weken ga ik nog een keer!!
![]()
Iemand intresse in foto's?![]()
Die doen het niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef 4LeafClover het volgende:
Oke dan!
http://img48.imageshack.us/img48/3402/tt10mei20060565zi.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/2504/tt10mei20060806sc.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/5681/tt10mei20060183dg.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/8544/tt10mei20061078ru.jpg
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:53 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik ga het ff anders proberen dan!! BRB!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef 4LeafClover het volgende:
Geloof dat ik het nu doorheb hahahaThanx voor de tip! Ga het weer proberen!
Ooooh, heimwee!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:
Hahaha ze zijn dan wel 10 jaar ouder, maar nog best jammie hoor![]()
![]()
Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!
De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef 4LeafClover het volgende:
Nou, die kans is best wel groot hoorzeker omdat het nu zeker is dat ze een nieuw album gaan maken! En Gary schijnt ergens tijdens een interview gezegd te hebben dat ze waarschijnlijk een aantal Europese concerten gaan doen, als ze niet te moe zijn van deze 28.
Lijkt me super!!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef Minnie_ het volgende:
Ben gisteravond naar het concert in Dublin geweest en voelde me even weer 10 jaar jonger. Wat een geluid komt er uit een zaal vol 20-ers en 30-ersVond het echt super!!!!!!!
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Lijkt me super!!![]()
Wat hebben ze allemaal gezongen??
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:
Hahaha ze zijn dan wel 10 jaar ouder, maar nog best jammie hoor![]()
![]()
Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!
De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Minnie_ het volgende:
http://photo.wenn.com/index.php?ref=take%20that%20130506&session_id=e56ea55f2fda4b717b432f7e04950849
Foto's van gisteravond!!
Bij mij waren het allemaal zitplaatsen! Maar veel gezeten heb ik niet hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Minnie_ het volgende:
Hmpf..bij ons gingen ze terug ook weer over de loopbrug
Waren het trouwens zit- of staanplaatsen in de arena bij julllie? In Dublin waren het dus staanplaatsen.
Leuk leuk leukquote:Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Minnie_ het volgende:
http://photo.wenn.com/index.php?ref=take%20that%20130506&session_id=e56ea55f2fda4b717b432f7e04950849
Foto's van gisteravond!!
Ik las nl. op een Engels forum dat bij sommige concerten het publiek een beetje mat wasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Minnie_ het volgende:
In Dublin was het dus net als in Nederland...staan in de arena en verder een paar tribunes.
Was ik eigenlijk verbaasd over omdat het eigenlijk meestal zitplaatsen zijn in The Point.
Publiek was superenthousiast. Stel je een TT-concert 11 jaar geleden voor en verplaats dat dan naar nu, met fans die ondertussen 11 jaar ouder zijn geworden. Het volume was zeker niet minderI was impressed (maar deed zelf net zo hard mee).
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk![]()
Ze hebben wel allemaal van dat net te lange haar.
Maar het ziet er weer super uit.
Jammer dat ik niet gelijk door had waar en wanneer kaartjes te krijgen waren.
Misschien wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef 4LeafClover het volgende:
[..]
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!![]()
Ik herinner me dat er op teletekst een of andere site was met oproepjes en mededelingen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Okee dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister nog allemaal oude clips via youtube zitten kijken,Never Forget
nieuwe single is hier te horen http://youtube.com/watch?v=U2gQyo2xLH0
Toen moest je Sherlock Holmes zijn om uit te vogelen waar die gasten uithingen. Of je moest het lef hebben om als een razende achter de bus aan te racen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Optreden bij een of andere bruiloftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat komen ze in GTST doen dan?
Gaan ze op promotour in Nederland?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
30 november komen ze voor opnames bij Jensen
leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
30 november komen ze voor opnames bij Jensen
Hier nog een. En die zich ook weer heeft opgegeven voor kaartjes voor Jensen (als je nu nog kaarten probeert te krijgen, kun je het wel vergeten) en meegedaan heeft om een meet&greet bij Veronica te winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
leukWel leuk om ze na al die tijd weer eens te zien, ik was vroeger zo'n psycho fan die voor de hotels stond te wachten
Nee ik hoef er niet naartoe... Ik ben pas naar Jensen geweest toen Borat er was, en ik ga echt niet meer een hele lange dag in dat publiek zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 04:58 schreef Hapertje het volgende:
Heb jij al kaartjes, Scandalous?
Nee, en zover ik weet worden die nog toegewezen, dus ik blijf hopen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:16 schreef Hapertje het volgende:
Heb jij al kaartjes toegewezen gekregen, Minnie?
Bron: Nu.nlquote:Take That na tien jaar weer nummer 1-hit
Uitgegeven: 27 november 2006 10:35
Laatst gewijzigd: 27 november 2006 10:42
AMSTERDAM - Boyband Take That heeft voor het eerst in tien jaar een nummer 1-hit gescoord in Groot-Brittannië. Het nummer 'Patience' klom zondag naar de hoogste positie, nadat het liedje vorige week door de succesvolle downloadverkoop al binnenkwam op vier.
Het is de negende keer dat de groep de Britse UK Singles Chart aanvoert.
In 1993 scoorde Take That voor het eerst een nummer 1-hit met 'Pray'. En ook nummers als 'Babe', 'Everything changes but you', 'Back for good' en 'How deep is your love' waren goed voor de hoogste notering. Voormalig Spice Girl Emma Bunton doet het eveneens goed in de lijst. Haar nieuwe single 'Downtown' kwam binnen op drie.
Take That is niet de enige boyband die deze week de Britse muzieklijsten bestormt. Zo wordt de albumlijst aangevoerd door 'The love album' van Westlife. Het nieuwe album van de Ierse jongensgroep doet het daarmee beter dan dat van Oasis, U2 en de Beatles.
Da's normaal hoor, bij Jensen..quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef Hapertje het volgende:
Altijd kut dat ze de niet winaars geen mail sturen. Bah!
Gezellig!quote:
Wat ben je vijandig de laatste tijd bij elke reactie die ik achterlaat, zeg!quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's normaal hoor, bij Jensen..
Al gedaan. Alle 10 de vragen goed, nu maar hopen!!! Morgenavond en donderdagochtend worden als het goed is de prijswinnaars gebeld.quote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Gezellig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ja je kan een meet en greet winnen! Eh, weet niet meer waar maar je moet MEET smssen naar 4141
en wat doe jij in een topic over het beste tv programma van 2006 als je niets van Nederlandse tv-programma's moet hebben?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef Hapertje het volgende:
Saraats... wat doe je hier dan? Ik moet niets van Nirvana hebben!
kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef PimD het volgende:
Father and Son is van Boyzone hoor
Toch ?
Is ook een boybandquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef PimD het volgende:
Father and Son is van Boyzone hoor
Toch ?
Ik heb ze op schiphol gezien.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Hapertje het volgende:
Vertel vertel vertel... hoe zag Gary eruit? Wat zongen ze? Wanneer komt het op tv?
Oeh dat moet ik als herinnering in mijn gsm zetten!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ze op schiphol gezien.
En Jensen met Take That is maandag op TV..
Laat die foto's maar komen!quote:Voelde me weer helemaal 16 Ben bij opnamen van Jensen geweest en heb ze daarna nog ontmoet in een restaurant in Amsterdam! Fotootjes met Gary en Jason (man, wat is die lekker opgedroogd!) gescoord.
Het was echt geweldig!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Ienepien het volgende:
Sjit. Ik probeer al weken For The Record te downloaden. Nu komt ie vanavond op TV bij Vernoica, maar ik moet weg en mijn videorecorder is stuk.![]()
gaan we elders op het forum wel verderquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:25 schreef nipeng het volgende:
Diverse posts verwijderd. Die bitchfights ben ik nu zat.
ow ik begrijp wat je bedoelt! Ik ga ook direct 13 jaar terug in de tijd, geen houden aan, hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was echt geweldig!
Ik vond het ook heel vreemd, en misschien wel een beetje moeilijk om naar te kijken.
Als 14-jarige bakvis was ik toendertijd echt helemaal fan, wat heet, het was een obsessie. We wisten álles van ze, wat ze aan het doen waren, alles, alles volgden we.
Het is net alsof er een verloren liefde opeens na tien jaar uit het niets voor je neus opduikt! Of is dat te dramatisch?
eh tof man! Mijn eerste verwijderde post!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gaan we elders op het forum wel verder.
Jouw post was een reactie op een verwijderde reactie. Die laten staan zou vreemd staan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
eh tof man! Mijn eerste verwijderde post!Heb ik toch 3 jaar over gedaan!
Laat ik even duidelijk zijn: nee jullie gaan niet verder ergens anders op het forum. Hierbij waarschuw ik jullie beide. Reageer niet op elkaar, negeer elkaar, whatever maar dit soort sfeerverziekende reacties zijn niet gewenst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gaan we elders op het forum wel verder.
poeh poeh, ik ben onder de indruk van je autoriteitquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:38 schreef nipeng het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn: nee jullie gaan niet verder ergens anders op het forum. Hierbij waarschuw ik jullie beide. Reageer niet op elkaar, negeer elkaar, whatever maar dit soort sfeerverziekende reacties zijn niet gewenst.
O jij rebel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
poeh poeh, ik ben onder de indruk van je autoriteit.
Mooi dan is dat een deal.quote:Ik ben best bereid ermee te stoppen, hoor, daar niet van
De waarschuwing is niet alleen voor jou... Opmerkingen als "slet' zijn natuurlijk totaal niet gewenst.quote:maar ik op mijn beurt ben niet gediend van mensen die mij zomaar voor 'slet' uitgeschelden. Het is mijn volste recht om die mensen daarop aan te spreken en dan kun je nog zo uit de hoogte tegen mij spreken, ik laat me niet beledigen.
Okquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:01 schreef nipeng het volgende:
[..]
O jij rebel.
[..]
Mooi dan is dat een deal.
[..]
De waarschuwing is niet alleen voor jou... Opmerkingen als "slet' zijn natuurlijk totaal niet gewenst.
Nu dit achter de rug is gaan we lekker weer ontopic verder.
Nou Haaibaaike, dat is wel héél héél knap van je, want dat kunnen niet veel mensenquote:
Wat heb jij donderdag gezegt bij TFR dat je ermee zou stoppen je had er geen lol aan .maar nee hoor, jij gaat gewoon door. Offtopic:quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou Haaibaaike, dat is wel héél héél knap van je, want dat kunnen niet veel mensen.
Ik stop er ook mee. Geef toe: ik doe het een stuk minder dan eerst, maar lieve HB, soms mķet ik even iets zeggen. Maar ik zal geen gemene dingen meer zeggenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij donderdag gezegt bij TFR dat je ermee zou stoppen je had er geen lol aan .maar nee hoor, jij gaat gewoon door. Offtopic:
Ben je nu echt zo imbeciel dat je niet kan inzien dat er mensen zijn die dezelfde interesses hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij zit overal waar ik ook ben raar hé ?
Zelfs bij kwis van radio en tv
jij post nu eenmaal in leuke topicsquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij zit overal waar ik ook ben raar hé ?
Zelfs bij kwis van radio en tv![]()
Jij je kop houden jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo imbeciel dat je niet kan inzien dat er mensen zijn die dezelfde interesses hebben?
Ik kom PeRi ook gigantisch vaak tegen in topics. Ik zal ook even gaan janken dat ze me stalkt!
Nee, jij je kop houden en je eens niet alles zo op jezelf betrekken.quote:
quote:
Ik heb hem met een half oog gezienquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]zo!
ontopic: wou gister die documentaire van take that zien om 21.30 want dat stond in de gids, begint ie om 20.30![]()
![]()
wou 'm zo graag zien
was 't nog leuk dan?? of heeft niemand 'm gezien?
![]()
Ja, het was mooi.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]zo!
ontopic: wou gister die documentaire van take that zien om 21.30 want dat stond in de gids, begint ie om 20.30![]()
![]()
wou 'm zo graag zien
was 't nog leuk dan?? of heeft niemand 'm gezien?
![]()
Waar was dit? Op BBC? Gemist... shit! CD nu vaker gehoord en Mark komt wel het beste uit de verf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
An Audience With... live.. begint goed
Hé ik herken jou nog van vroeger!quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
Nou ok, eentje dan:
[afbeelding]
Ik was dit weekend trouwens in Londen en heb gisteravond op onze hotelkamer An Audience With TT gezien. Errug leuk!!
Whehehe, Jason met Lulu!quote:Op maandag 4 december 2006 09:11 schreef Koningin het volgende:
Als ik die documentaire 10 jaar geleden had gezien, had ik gejankt........er werden dingen gezegd die ik toen echt vreselijk had gevonden![]()
Verder wel leuk.
Vanavond bij Jenssen.
Dat klopt inderdaad!! Maar nu ben ik ook benieuwd wie jij bentquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Hé ik herken jou nog van vroeger!![]()
Als 't goed is begint jouw naam met een H.
Ooooh nu voel ik met net Char het Medium.![]()
Op Youtube staan de filmpjesquote:Op zondag 3 december 2006 12:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Waar was dit? Op BBC? Gemist... shit! CD nu vaker gehoord en Mark komt wel het beste uit de verf.
Doel je op 'Do what you like'?quote:Op maandag 4 december 2006 19:18 schreef SunChaser het volgende:
En dan te bedenken dat Take That is begonnen als homo-act
Nee, hoe ik t zeg. TT werd opgericht en vooral geboekt op homofeesten. Ze werden ook echt zo neergezet, als act speciaal voor homo's.quote:
Nee, in 1995 hebben ze alleen Engeland en Australie en Azie gedaan.quote:
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 14:52 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nee, in 1995 hebben ze alleen Engeland en Australie en Azie gedaan.
quote:The next day the band pre-recorded a number of appearances for Top Of The Pops before flying off to Holland for the start of the tour.
The European tour was pretty much the same as the previous year's UK Pops tour but with Back For Good added and the Beatles Medley was performed without the walk-way and mini stage. The shows went down a storm all across Europe!
Dan ben je toch niet helemaal goed ingelichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef Angelic1 het volgende:
Ik weet het 100% zeker. Heb in 2004 en 2005 met ze gewerkt. Ze hebben wel TV-optredens gedaan hier en de 2 concerten in Ahoy. Dus
Volgens mij niet. Wel waren ze nog in Nederland. Ze gaven hun laatste optreden bij Ivo Niehe in de zomer van 1995, maar een echt concert was er niet in 1995 volgens mijquote:
Jawel, in maart 1995quote:Op woensdag 6 december 2006 16:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel waren ze nog in Nederland. Ze gaven hun laatste optreden bij Ivo Niehe in de zomer van 1995, maar een echt concert was er niet in 1995 volgens mij
Donderdag 16 maart 1995 waren ze in de Ahoy'.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jawel, in maart 1995Dat laatste optreden was in 1996.
Heheh, ik was naar dat concert in Brussel geweest, deed ie constant z'n broek naar beneden om z'n Calvin Kleins te promoten.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef SunChaser het volgende:
Ha ok.
IK ben naar t Ahoyconcert van NKOTB geweest btw met Marky Mark in t voorprogramma.
[olie op het vuur] laten we hopen van niet [/olie op het vuur]quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:27 schreef manou het volgende:
zit er een kans in dat ze met hun huidige tour ook deze kant opkomen??
dan moeten ze juist wél op tournee, want dan kan 'ie afvallenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:32 schreef Hapertje het volgende:
Aangezien Gary weer flink aan het uitdijen is, zie ik het niet zo snel gebeuren!
ik zie dat je Gary hebt ontmoet. Hij is zo lekker. Ik wil hemquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga vnv kijken naar The X Factor
en ohja:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto met Howard moet k nog krijgen
En lichaam?quote:
Who cares??quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou hij is niet zo heel slank hoor
Hij is van mij. Ik vond hem sinds zijn nummer stronger lekker en leuk natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef Biancavia het volgende:
Gary is al sinds 1994 van mij!
Afblijven!![]()
Hij heeft wel schattige kindertjes.
Is dat erg dan? Ik hou van een beetje meer. En Gary heeft dat en is al jarenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou hij is niet zo heel slank hoor
Daar ziet Howard er goed uit.quote:Op zondag 17 december 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dG6Fl7qSydA
Take That met Leona (winnares X Factor) - A Million Love Songs
Inderdaadquote:
wat voor show is dat dan? rare combie van artiestenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef Minnie_ het volgende:
Take That treedt trouwens 3 feb. op in Carré. Samen met o.a. Lionel Richie en Lucie Silvas.
Ik zit op rij 4!!!
Wat kost dat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef Asile het volgende:
Ik heb nog twee kaartjes over, mocht je wel willen gaan...
Haha hey vet, ik zag mezelf in het publiekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Angelic1 het volgende:
Is een show georganiseerd door Ivo Niehe. Tussendoor krijg je ook net als bij de TV-show gesprekjes. Deze artiesten hebben allemaal een goede band met Ivo. Zo had Ivo natuurlijk het laatste interview met TT voor de split; http://www.youtube.com/watch?v=J3dlde5vmJQ
Bron: http://vrouw.nl/site/list_message/84567#m84567quote:Ivo Niehe zoekt meiden die in op 4 april 1996 het afscheid van Take That hebben meegemaakt in de TROS Tv Show.
Tijdens de opname heeft Ivo Niehe aan de leden van Take That een aantal videoboodschappen laten zien. Met deze specifieke fans zouden de TROS nu graag in contact komen. Ze hebben de beelden uit de uitzending op een rijtje gezet. Dus kijk snel of je ertussen staat of iemand herkent...
Jaja! Ik ga zeker weten!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Take That na lange tijd weer in Nederland
Maar dat wisten jullie vast al
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Sjimmie het volgende:
1 nov 2007 Take That "Beautiful World Tour 2007"
Ahoy, Rotterdam
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop vr, 2 mrt 2007
entree ¤50.00 ¤52.00 ¤53.50 ¤55.00
same herequote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu alleen nog iemand mee zien te krijgen.
Ik vind het erg meevallen, concerten zijn tegenwoordig al snel 70 of 80 euro.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
same hereVriendin die toen ook helemaal fan was, heeft al gezegd dat ze niet meegaat. Maar ik heb al een ander slachtoffer op het oog. Overigens vind ik de prijzen erg hoog, ik ging toendertijd voor 50 gulden
![]()
Ik heb de tv-show ook gezienquote:
Ikke Ikke Ikkequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Sjimmie het volgende:
1 nov 2007 Take That "Beautiful World Tour 2007"
Ahoy, Rotterdam
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop vr, 2 mrt 2007
entree ¤50.00 ¤52.00 ¤53.50 ¤55.00
Verzetten die vakantie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ikke Ikke Ikke![]()
Maar ik kan 1 november niet![]()
![]()
Geloof het of niet, maar dan ben ik op vakantie......![]()
![]()
![]()
Ik ben vroeg gegaan, omdat ik graag goede zitplaatsen wilde hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef Angelic1 het volgende:
Waarom zo vroeg naar het postkantoor gaan? Mijn vriendin heeft net nog goede kaarten bij ticketservice.nl kunnen bestellen, dus zo'n run is er niet op de kaarten blijkbaar
Ja, precies, dan sta ik liever wat meer achteraan in de Arena, dan achterin op die rotstoeltjes van de Ahoy'.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:10 schreef Koningin het volgende:
Als je gaat zitten, moet je ook goed zitten en dat zijn er gewoon niet veel.
Heb bij Robbie ook slecht gezeten, terwijl je achteraan staand ook leuk kon kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |