quote:Op woensdag 21 april 2004 12:57 schreef Nut het volgende:
de titel spreek voor zich
het gaat om de letters van onze school, die zijn van hout, en zitten vast met kit.
volgende week met onze laatste dag willen we er een paar letters vanaf halen, maar hoe krijg je die letters van het kit los?
ik dacht zelf aan vloeibare stikstof of iets anders om het te bevriezen, waardoor de kit los zou laten (denk ik). maar ik heb geen idee of het ook echt werkt
weet iemand hoe het moet?
zeggen zequote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Bij de Gamma kan je een flesje kitverwijderaar kopen. Dus met een kwast aanbrengen, even laten zitten en dan kan je het zo verwijderen.
whehe dan is de school ook gelijk weg :> Wel koele eindexamenstuntquote:Op woensdag 21 april 2004 13:11 schreef Megumi het volgende:
[afbeelding]
wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Bij de Gamma kan je een flesje kitverwijderaar kopen. Dus met een kwast aanbrengen, even laten zitten en dan kan je het zo verwijderen.
kitten ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je zeg maar ook al bedacht hoe je ze weer netjes terug gaat plaatsen
lijkt me wel zo handig ook
Ze zullen het vast ook geweldig vinden om de letters er weer op te laten zetten door een extern bedrijf ofzo...quote:das niet ons probleem
Ja, gewoon de randen waar de kit zit insmeren met dat spul. Ik heb het zien gebruiken door Nico bij eigen huis en tuin (ow, das de Praxis dusquote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Nut het volgende:
[..]
wat bedoel je precies?
dat je die hele letter aan de achterkant dan insmeert met dat spul?
of alleen de randen van het kit (waar je bij kan dus)?
dat laatste is het enige wat mogelijk is, maar werkt het dan ook? (dat maakte ik niet echt op uit je reactie)
maar iig bedankt voor je tip van de gamma
ik las: hoe verwijder je iets dat vast zit aan je klit?quote:hoe verwijder je iets dat vast zit met kit?
Thinner er overheen en lossnijden.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik las: hoe verwijder je iets dat vast zit aan je klit?
wat wij ervan kunnen zien zitten de letters in het midden van hun vlak vastgekit, dus niet aan de randen. wat dus ook wel weer lastiger is om er dan bij te komen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:24 schreef Hitman het volgende:
De randen zijn dan wel gekit (zodat er geen vocht achter kan komen en zo), maar hoe zitten de letters vast? Dat kan met een andere kit zijn of met bouten. Daar al aangedacht?
Ijzerdraad er achter langs halen(of sterk visdraad) in de situatie die jij beschrijft.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:54 schreef Nut het volgende:
[..]
wat wij ervan kunnen zien zitten de letters in het midden van hun vlak vastgekit, dus niet aan de randen. wat dus ook wel weer lastiger is om er dan bij te komen.
en dan nog iets: het is JUIST de bedoeling dat de school ons dit niet in dank afneemt, anders is er geen lol aan natuurlijk
Kolderdag?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:54 schreef Nut het volgende:
[..]
wat wij ervan kunnen zien zitten de letters in het midden van hun vlak vastgekit, dus niet aan de randen. wat dus ook wel weer lastiger is om er dan bij te komen.
en dan nog iets: het is JUIST de bedoeling dat de school ons dit niet in dank afneemt, anders is er geen lol aan natuurlijk
Dankje voor de reclame voor ons bedrijfquote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kolderdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |