Niet te begrijpen !!quote:Van Nu.nl/ ANP
DEN HAAG - Bij een schietincident tussen Nederlandse militairen en Irakezen is woensdagochtend vroeg een Irakees omgekomen. Aan Nederlandse kant vielen geen gewonden. Dat heeft Defensie woensdag bekendgemaakt.
Het is de tweede keer dat een Irakees omkomt bij een incident met Nederlandse militairen. Op 27 december vorig jaar overleed een Irakese plunderaar, vermoedelijk door een waarschuwingsschot van marinier Erik O.
verkeerd gedachtquote:Op woensdag 21 april 2004 11:48 schreef daReaper het volgende:
Ik dacht dat Nederlandse soldaten altijd in 1 of ander relext bewaakt hotel werden gezet en nooit een geweer hoefden aan te raken
Hahaha!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
Nederland steelt daar Olie en dan gaan ze nog iemand neerschieten![]()
Nederland moet voorbeeld volgen van Heldenlanden als Spanje en Honduras
Nederlandse Soldaten terug uit Irak en Jan Peter Naar Irak sturen om daar Olie te stelen![]()
een geweldige plan toch of niet
dan moet je wat minder denken en wat meer luisterenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:48 schreef daReaper het volgende:
Ik dacht dat Nederlandse soldaten altijd in 1 of ander relext bewaakt hotel werden gezet en nooit een geweer hoefden aan te raken
onschuldig?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
verkeerd gedacht
gewoon een onschuldige Irakees dood![]()
Hoezo onschuldig? Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
verkeerd gedacht
Waaruit blijkt dat 'onschuldig' zijn van de Irakees? Uit het bericht in de openinspost is dat in ieder geval niet te halen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
verkeerd gedacht
Hoe steelt nederland daar pcies olie? en wat begrijp je niet aan dit bericht? kvind em toch aardig duidelijk. 2- 0quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
Nederlandse Soldaten terug uit Irak en Jan Peter Naar Irak sturen om daar Olie te stelen![]()
Hoe weet jij nou weer dat ie zo onschuldig wasquote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
verkeerd gedacht
in de NEderlandse provincie worden geen bussen opgeblazen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef marhil het volgende:
zijn er helaas nog honderden te weinig, wellicht is het inrichten van kampen een leuk idee, scheelt in ieder geval weer wat opgeblazen bussen.
Maar goed dat je dan een Irakeze zender te pakken hebtquote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef Meki het volgende:
dat hoorde in net van Al Jazeera ( Kort Nieuws )
Er wordt helemaal geen olie gestolen. Dat is echt ZO'N non-argument. Het slaat totaal nergens op.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef clowncloon het volgende:
En WIJ stelen niet de olie, dat doen we misschien wel indirect via amerika.
Nou.. dan liegt die intelligente meneer Bush tegen mij ..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:48 schreef woeeiiii het volgende:
hallo tis daar oorlog. 2 vind ik niet veel..
is dus uberhaupt niet eens bekend of de Nederlanders de dodelijke schoten hebben gelost of de Irakezen zelfquote:wo 21 apr 2004, 10:08
Irakees omgekomen bij incident met Nederlanders
DEN HAAG - Bij een schietincident bij een checkpoint van de Nederlandse militairen in Irak is woensdagochtend vroeg een Irakees omgekomen. Aan Nederlandse kant vielen geen gewonden. Dat heeft Defensie woensdag bekendgemaakt. De Koninklijke Marechaussee is een onderzoek begonnen.
Het is de tweede keer dat een Irakees omkomt bij een incident met Nederlandse militairen. Op 27 december overleed een Irakese plunderaar, vermoedelijk door een waarschuwingsschot van marinier Erik O.
Een woordvoerder van Defensie liet weten dat een voertuig met daarin een nog onbekend aantal Irakezen waarschijnlijk een stopteken bij het checkpoint negeerde. De Nederlandse militairen en Irakezen van veiligheidsdienst ICDC (Iraqi Civil Defense Corps, Iraaks burgerverdedigingscorps) openden vanwege de bedreigende situatie het vuur. Waarschijnlijk is de bestuurder daarbij geraakt en korte tijd later ter plekke overleden. Het is nog niet bekend wat het voertuig vervoerde.
Het incident gebeurde woensdagochtend om 03.30 uur op de grote doorgaande weg van Basra naar Bagdad, vlakbij de Nederlandse basis in Ar Rumaytah. Het lichaam van de Irakees is voor post mortem-onderzoek meegenomen naar het mobiele Nederlandse ziekenhuis op de basis in As Samawah.
De woordvoerder van Defensie kon niet zeggen of de Nederlandse militairen bij het checkpoint overeenkomstig de geweldsinstructies hebben gehandeld. " Daar gaan we wel van uit, maar een oordeel daarover is aan de marechaussee. Die moet in alle rust een onderzoek kunnen doen."
© 1996-2004 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
Omdat Shell-topman niet genoeg verdiendquote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef MALLENS het volgende:
Meki: waarom is de benzine prijs hier dan nog zo hoog? domoor!
HAHAHAH helaas kan ik na het bekijken van je site je niet meer serieus nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Shell-topman niet genoeg verdiend
Meki, jij bent echt zwaar onderontwikkeld.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
lees het boek eens van die ex-adviseur van Bush; het is geen geheim dat de grootste drijfveer achter de iraakse oorlog olie is. En wij steunen (helaas) actief het beleid van amerika dus zijn wij ook mede verantwoordelijke voor de diefstal die plaatsvindt. Neem bijvoorbeeld de 'compensatie' van amerika voor het invallen van irak: een olieveld van enkele tientallen miljarden dat aan een texaanse oliebaron is toegewezen....hoezo diefstal??quote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef smash789 het volgende:
[..]
Er wordt helemaal geen olie gestolen. Dat is echt ZO'N non-argument. Het slaat totaal nergens op.
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker happen....quote:Op woensdag 21 april 2004 11:59 schreef smash789 het volgende:
[..]
Meki, jij bent echt zwaar onderontwikkeld.
Wist je dat de oorlog de VS meer kost, dan dat ze zouden kunnen terugverdienen met de olie in Irak? Ooit wel eens over nagedacht?
Vast niet
Ik ga me toch haast afvragen of domheid echt in jullie genen zitquote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef Meki het volgende:
Wat lul jij nou weer Nederland steelt daar olie. Denk dat jij je kop eens uit het zand moet trekken.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
Hoe naïefquote:Op woensdag 21 april 2004 11:59 schreef smash789 het volgende:
[..]
Meki, jij bent echt zwaar onderontwikkeld.
Wist je dat de oorlog de VS meer kost, dan dat ze zouden kunnen terugverdienen met de olie in Irak? Ooit wel eens over nagedacht?
Vast niet
Zou je dat willen?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:02 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik ga me toch haast afvragen of domheid echt in jullie genen zit
Kijk trouwens eens een NLe zender ipv dat Arabische propagande NSB-kanaal.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef Meki het volgende:
Je laat je onmacht duidelijk zien door zo slap te reageren. Inhoudelijk reageren kun je niet.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef Kreeltje het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker happen....![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zou je dat willen?
Irak was er beter van af met Saddam dan met de Leugenaars Bush en Blair en onze Premier Balkenendequote:Op woensdag 21 april 2004 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki toch, wat ben je emotioneel. Wees blij, dat ruimt lekker op daar. Vergeet niet dat Saddam Hoessein nog snel de gevangenisdeuren opengooide voor die er vandoor ging.
Wat ben jij een dom en irritant mannetje, bah. Je weet echt totaal niet waar je over praat he, als die Irakees een stopteken negeert hebben soldaten wel degelijk het recht om te schieten.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou, probeer eens inhoudelijk te reageren, ipv van zo slap en machteloos over te komen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe naïef![]()
lol! dude take it easy..quote:Op woensdag 21 april 2004 12:04 schreef smash789 het volgende:
[..]
Je laat je onmacht duidelijk zien door zo slap te reageren. Inhoudelijk reageren kun je niet.
Stel je voor, je populaire standpunt klopt voor geen meter!
Feit blijft, de oorlog kost de VS meer dan ze terug kunnen verdienen met de olie, dus hoe kun je in godsnaam stellen dat de VS de oorlog voert voor olie?
Heeft hier en daar een kreet opgevangen en probeert dit allemaal maar te combineren in 1 post. Resultaat, de meest onzinnige kutpost ooit. Hulde, zelfs Bansheeboy zegt zinnigere dingen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Irak was er beter van af met Saddam dan met de Leugenaars Bush en Blair en onze Premier Balkenende
zijn er wapens gevonden ??
Atoomwapens zijn er in Israel , Noord Korea , Libie , Iran
zij vormen juist bedreiging voor de wereldvrede .
VS en Engeland zijn naar Irak gegaan voor de Joodse Lobby in VS , want Bush is bang voor de Joodse lobby
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef smash789 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou, probeer eens inhoudelijk te reageren, ipv van zo slap en machteloos over te komen.
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat we hier niet moeilijk over moeten doen. Dit is de 2de keer dat er een Irakees wordt doodgeschoten door een Nederlander. Het land is in opbouw, en de Nederlanders en anderen aanwezigen worden erg tegengewerkt, er kan zo nu en dan een dode vallen dus...
En Nederland IS beter af zonder Marokkaanse jihad-sukkels als jijquote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Irak was er beter van af met Saddam dan met de Leugenaars Bush en Blair en onze Premier Balkenende
Heheh... Durf je dat ook in het gezicht van een Irakees te zeggen, die jarenlang in doodsangst heeft geleefd onder Saddam Hussein?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:VS en Engeland zijn naar Irak gegaan voor de Joodse Lobby in VS , want Bush is bang voor de Joodse lobby
Saddam slachtte er meer af van dat schorum, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
VS en Engeland zijn naar Irak gegaan voor de Joodse Lobby in VS , want Bush is bang voor de Joodse lobby
Ze vinden elke dag nog wapens.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
Tnxquote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Heeft hier en daar een kreet opgevangen en probeert dit allemaal maar te combineren in 1 post. Resultaat, de meest onzinnige kutpost ooit. Hulde, zelfs Bansheeboy zegt zinnigere dingen.
IK vind het naïef van je om te denken dat de VS zo aardig zijn om zelf zoveel geld te pompen in Irak en dat ze het NIETS oplevert, zowel financïeel als politiek.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:09 schreef smash789 het volgende:
Bansheeboy... waar heb je het over? Ik bedoel inhoudelijk reageren op mijn mening over het 'olie-stelen'. Kolere... Het lukt niet zo snel he?
Ja, en ik ken wat mensen die je hier graag over zouden tegenspreken.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders EN Irakezen schieten Irakees dood moet het dus eigenlijk zijn ... al weet ik niet hoe goed ze schieten bij het icdcquote:wo 21 apr 2004, 10:08
Irakees omgekomen bij incident met Nederlanders
DEN HAAG - Bij een schietincident bij een checkpoint van de Nederlandse militairen in Irak is woensdagochtend vroeg een Irakees omgekomen. Aan Nederlandse kant vielen geen gewonden. Dat heeft Defensie woensdag bekendgemaakt. De Koninklijke Marechaussee is een onderzoek begonnen.
Het is de tweede keer dat een Irakees omkomt bij een incident met Nederlandse militairen. Op 27 december overleed een Irakese plunderaar, vermoedelijk door een waarschuwingsschot van marinier Erik O.
Een woordvoerder van Defensie liet weten dat een voertuig met daarin een nog onbekend aantal Irakezen waarschijnlijk een stopteken bij het checkpoint negeerde. De Nederlandse militairen en Irakezen van veiligheidsdienst ICDC (Iraqi Civil Defense Corps, Iraaks burgerverdedigingscorps) openden vanwege de bedreigende situatie het vuur. Waarschijnlijk is de bestuurder daarbij geraakt en korte tijd later ter plekke overleden. Het is nog niet bekend wat het voertuig vervoerde.
Het incident gebeurde woensdagochtend om 03.30 uur op de grote doorgaande weg van Basra naar Bagdad, vlakbij de Nederlandse basis in Ar Rumaytah. Het lichaam van de Irakees is voor post mortem-onderzoek meegenomen naar het mobiele Nederlandse ziekenhuis op de basis in As Samawah.
De woordvoerder van Defensie kon niet zeggen of de Nederlandse militairen bij het checkpoint overeenkomstig de geweldsinstructies hebben gehandeld. " Daar gaan we wel van uit, maar een oordeel daarover is aan de marechaussee. Die moet in alle rust een onderzoek kunnen doen."
© 1996-2004 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
Tuurlijk wel!! Het zijn echte cowboys die Nederlanders. Er zijn pas 2 Iraki's dood omdat ze zo slecht kunnen mikken....quote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef daReaper het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ie zo onschuldig was
Wie weet wat de aanleiding van het schietincident was
Ik kan me moeilijk voorstellen dat die NL soldaten zomaar om zich heen gaan schieten
jaquote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Meki het volgende:
is deze oorlog nou terecht volgens jullie
Waarom opeens een ander onderwerp?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Meki het volgende:
kerel ten eerste het is jou premier niet en ten tweede met die opmerkingen van jou kan je beter weer in die grot gaan wonen met de rest van je familie, op naar marrokkoquote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, maar wel terecht.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Meki het volgende:
Is het zijn premier niet ? Hij woont toch ook in Nederland ?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:14 schreef the-innocent het volgende:
[..]
kerel ten eerste het is jou premier niet en ten tweede met die opmerkingen van jou kan je beter weer in die grot gaan wonen met de rest van je familie, op naar marrokko![]()
Ik weet niet wat zij denken, alleen wat ze doen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
dus jullie denken allemaal hetzelfde als Bush en Blair
Je bedoelt dat we naar de pijpen van de Zionisten dansen ?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
neequote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
Dus jullie mokros denken allemaal als islamitische terroristen?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
jij vind Saddam een vriendelijke man?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
Hij rookt sigaren en drinkt whisky, cool dus.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij vind Saddam een vriendelijke man?
Dat is een zeer naïeve benadering, er is in Irak MEER te halen dan alleen olie, zeker op de lange termijn als alle belangrijke projecten worden toegewezen aan Amerikaanse bedrijvenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:21 schreef smash789 het volgende:
Bansheeboy.... *zucht*
De oorlog kost de VS MEER dan dat ze kunnen terugverdienen met de olie. Dus die olie levert alleen maar verlies op, relatief gezien. Denk nou eens na man.
Wolverine ook maar die is echt niet coolquote:Op woensdag 21 april 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij rookt sigaren en drinkt whisky, cool dus.![]()
Uitzonderingen daargelaten. Meki, rook jij ook sigaren en drink je whisky als een echte hypocriete moslim?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wolverine ook maar die is echt niet cool
Ey don't fuck with Wolverine. Wolverine is DE man.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wolverine ook maar die is echt niet cool
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitsprakenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:27 schreef smash789 het volgende:
Meki, een hele simpele vraag aan jou. Stel er is een klein land met zo'n 1 miljoen inwoners, en jij woont er. Wie zou je dan liever als leider willen hebben? Bush, of Hussein?
Nogmaals... DENK NOU EENS NA, dan gaat de oorlog dus niet om de olie.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een zeer naïeve benadering, er is in Irak MEER te halen dan alleen olie, zeker op de lange termijn als alle belangrijke projecten worden toegewezen aan Amerikaanse bedrijven
Ja, Hoessein sprak veel betere proza.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitspraken
nee de Punisher is DE man ... de rest wil graag in zijn schaduw wandelen maar is daar niet eens waardig genoeg voorquote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ey don't fuck with Wolverine. Wolverine is DE man.
Zekers, maar je hebt nog steeds niet toegegeven dat de VS het uit eigenbelang doen. Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef smash789 het volgende:
[..]
Nogmaals... DENK NOU EENS NA, dan gaat de oorlog dus niet om de olie.
Juist beter voor de Irakeze bevolking dat hun land word opgebouwd dankzij buitenlandse hulp. Beter dan dat ze er helemaal alleen voor staan.
Niet te begrijpen !!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
haha dom figuur. hopen dat die dag nog een keertje komt zijn we ook meteen van jou verlost, nee die meki en z'n vriendjes ook meteen ff meequote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitspraken
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
Speciaal voor Meki
Meki eet een space-keki![]()
![]()
![]()
![]()
Dit bewijst hoe achterlijk jij bent.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook nog nooit het tegengestelde beweerd? Je hebt ook niks aan mij gevraagd?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zekers, maar je hebt nog steeds niet toegegeven dat de VS het uit eigenbelang doen. Ik wacht nog steeds
De Punisher is zeker de man, maar ik heb gehoord dat de nieuwe film slapjes is, helaas. Heb er zo naar uitgekeken.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de Punisher is DE man ... de rest wil graag in zijn schaduw wandelen maar is daar niet eens waardig genoeg voor
dat zal toch niet waar zijn hequote:Op woensdag 21 april 2004 12:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De Punisher is zeker de man, maar ik heb gehoord dat de nieuwe film slapjes is, helaas. Heb er zo naar uitgekeken..
Anders ga je even serieus op Bsb in.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:35 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ook nog nooit het tegengestelde beweerd? Je hebt ook niks aan mij gevraagd?
Iedereen doet bijna alles uit eigenbelang. Loser.
Jij wel, je discussie partner beduidend minderquote:Op woensdag 21 april 2004 12:38 schreef smash789 het volgende:
En waarom ben ik volgens jou niet serieus?
Ik zeg gewoon dat iedereen bijna alles uit eigenbelang doet, dat zit in de menselijke natuur.
Zeik niet zo man.
Ik dacht dat die oorlog de V.S al 181 miljard dollar heeft gekost..quote:Op woensdag 21 april 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zekers, maar je hebt nog steeds niet toegegeven dat de VS het uit eigenbelang doen. Ik wacht nog steeds
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij wel, je discussie partner beduidend minder
Nee hoor, dat bewijst dat ik bij mijn principes blijf en dat ik ongeacht de gevolgen daar achter blijf staan. Nogmaals het is een ere-kwestiequote:Op woensdag 21 april 2004 12:34 schreef smash789 het volgende:
[..]
Dit bewijst hoe achterlijk jij bent.
het houdt de economie aldaar toch flink draaiendequote:Op woensdag 21 april 2004 12:40 schreef RealLife het volgende:
[..]
Ik dacht dat die oorlog de V.S al 181 miljard dollar heeft gekost..
Die is al weg hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 12:13 schreef sp3c het volgende:
Saddam is een hond
volgens mij was hij toen de oorlog begon nog niet weg?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die is al weg hoor
Helaas heeft ie veel puppies achtergelaten
Zelf ook een puppy van de rest van de wereld....dat terzijde.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die is al weg hoor
Helaas heeft ie veel puppies achtergelaten
Nee, ik schaam me zekers niet voor de Nederlandse regering, ze geven ons moslims de gelegenheid om ons geloof vrij te praktiseren, dankzij subsidies kunnen wij moskeën bouwen, soms worden kerken aangeboden om om te bouwen tot moskee, zie bv. de moskee van El-Moumni, dat was vroeger een kerk. Ook ben ik blij dat er genoeg Islamitische scholen zijn om het geloof te verkondigen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:44 schreef smash789 het volgende:
Een ere-kwestie...
Ik neem aan dat je je ook voor onze regering schaamt, aangezien ze de VS steunen.
Ik ben zelf al een keer in Syrië geweest, maar dat is ook niet echt je van het, wel lekker eten overgens (kip en rijst)quote:Mag ik je dan aanraden te emigreren naar bijvoorbeeld een land als Iran of Syrië? Dan kun je je daar een hele eervolle man noemen.
Ja nou het rendement is enorm.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
het houdt de economie aldaar toch flink draaiende
Defensie gaat nu zijn eigen zaken onderzoeken zonder bemoeienis van het OM. De wijkerslooth heeft geen invloed meer.quote:Ik ben benieuwd of die wereldvreemde PvdA'er van het Openbaar Ministerie nu weer de betreffende militair als zware crimineel naar Nederland zal halen...
ja maar je mag er natuurlijk weer nix over vertellen hmmmmmm?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef sanniejj het volgende:
Jullie denken zeker dat dit de tweede dode is icm. nederlands vuur? officieel ja.. maar niet als je weet wat er onofficieel allemaal is gebeurd.
...
Zit me gewoon dwars dat de regering altijd zo onschuldig doet terwijl er veel meer is gebeurd. En dit alleen maar om die linkse figuren af te laten koelen etc.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar je mag er natuurlijk weer nix over vertellen hmmmmmm?
doe dit dan ook niet
voor zover ik weet is dit idd de tweede dode, eventueel de derde, het is mij niet duidelijk of die ene die dit weekend geraakt is tijdens dat vuurgevecht is overleden of gewoon in heel slechte staat verkeerd (of is opgeknapt weet ik veel)
Ah, die linkse figuren altijd weer he.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef sanniejj het volgende:
En dit alleen maar om die linkse figuren af te laten koelen etc.
Dat lijkt mij een zeer verstandige beslissingquote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef sanniejj het volgende:
Defensie gaat nu zijn eigen zaken onderzoeken zonder bemoeienis van het OM. De wijkerslooth heeft geen invloed meer.
idd.. gaan ze weer defensiespullen mollen etc.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:49 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ah, die linkse figuren altijd weer he.![]()
ja links heeft het gedaan hequote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Zit me gewoon dwars dat de regering altijd zo onschuldig doet terwijl er veel meer is gebeurd. En dit alleen maar om die linkse figuren af te laten koelen etc.
natuurlijk waren er wel degelijk commando's dit is van het begin af aan bekend geweest ... wat is je punt?quote:Die politieke steun was btw. ook niet helemaal waar... er waren wel degelijk commando's in irak.
de economische groei met tienden van procenten in de US.... inderdaad een zeer hoog rendementquote:Op woensdag 21 april 2004 13:11 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja nou het rendement is enorm.
Nee, maar het is altijd zo verwonderlijk dat alles eerst helemaal niet naar buiten komt en vervolgens weer wel ene stroom van informatiequote:Op woensdag 21 april 2004 13:57 schreef sp3c het volgende:
ja links heeft het gedaan he
wat moet de regering dan doen volgens jouw, bij ieder gelost schot moord en brand schreeuwen en over de veiligheidssituatie gaan vergaderen?
Ik doel op het begin v/d oorlog.quote:natuurlijk waren er wel degelijk commando's dit is van het begin af aan bekend geweest ... wat is je punt?
Misschien mag je wel mortieren met gifgas op kinderen gaan afschieten.. en openbare executies uitvoeren. Wat een eer hehquote:Op woensdag 21 april 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
als ik mocht kiezen tussen Bush en Saddam
dan koos ik voor Saddam , omdat Saddam zich bemoeit met zijn eigen volk en Bush voor de hele wereld![]()
no commentquote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef sanniejj het volgende:
Ik doel op het begin v/d oorlog.
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
sterkquote:
als dat zo was dan zou ik voor Bush kiezenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:02 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Misschien mag je wel mortieren met gifgas op kinderen gaan afschieten.. en openbare executies uitvoeren. Wat een eer heh![]()
van het ministeriequote:Schietincident in Irak
21-4-2004 9:35:00
Bij een schietincident afgelopen nacht (21 april) in Irak, waarbij Nederlandse militairen en lokale Irakese veiligheidstroepen van het Civil Defence Corps (ICDC) betrokken waren, is een Irakees om het leven gekomen. Het incident vond rond half vier lokale tijd plaats bij een controlepunt in de buurt van de Nederlandse basis in Ar Rumaythah. De Irakese bestuurder van een voertuig raakte zwaar gewond en overleed korte tijd later ter plaatse.
Aan Nederlandse zijde zijn geen gewonden gevallen. De Koninklijke Marechaussee onderzoekt de zaak.
http://www.mindef.nl:3028(...)l
en dat komt allemaal door de oorlog met Irak? Knap hoor, dat je dat zo snel geanalyseerd hebt.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
de economische groei met tienden van procenten in de US.... inderdaad een zeer hoog rendement
Je gelooft niet dat Saddam millioenen mensen heeft afgeslacht? Meerdere organisaties, waaronder de VN en Amnesty hebben daar melding van gemaakt. Of is dat door Bush ingegeven?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:09 schreef Meki het volgende:
[..]
als dat zo was dan zou ik voor Bush kiezen
dat zeggen de analisten zelf aldaar, maar het is een algemeen veschijnsel dat de economie een beetje opbloeit als het land in oorlog gaatquote:Op woensdag 21 april 2004 14:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
en dat komt allemaal door de oorlog met Irak? Knap hoor, dat je dat zo snel geanalyseerd hebt.
Welke grote wereldmacht valt Amerika binnen om Bush te arresteren?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:17 schreef Meki het volgende:
dat weet ik alles van , Maar saddam is nu gevangen gezet nu nog Bush
Hoezo, als je iemand straft voor massamoorden moet je ook zelf de gevangenis in?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:17 schreef Meki het volgende:
dat weet ik alles van , Maar saddam is nu gevangen gezet nu nog Bush
in je eentje of denk je dat het leger er daadwerkelijk mee akkoord gaat?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:21 schreef Meki het volgende:
ik doe dat wel als ik president word van Holland
Buigen voor terreur. Inderdaad heel erg verstandigquote:Op woensdag 21 april 2004 14:29 schreef Muzzie70 het volgende:
Zie Spanje, Zij hebben iets heel verstandigs gedaan!!!
Juist.quote:
Het is niet buigen voor terreur, het is een gebaar van de nieuwe regering dat ze tegen de oorlog zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:32 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Buigen voor terreur. Inderdaad heel erg verstandig![]()
Inderdaad, een gebaar dat ze buigen voor terruer...quote:Op woensdag 21 april 2004 14:40 schreef Muzzie70 het volgende:
[..]
Het is niet buigen voor terreur, het is een gebaar van de nieuwe regering dat ze tegen de oorlog zijn.
quote:En Nederland buigt zowiezo al voor terreur. Zie bezoekje van Blakenende aan de VS.
Amerika: daar is de terreur ontstaan. Hoe denk je dat Osama en Saddam zo machtig en gevaarlijk zijn geworden.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Inderdaad, een gebaar dat ze buigen voor terruer...
[..]Als Nederland zou buigen voor terreur lijkt het mij dat hij juist niet een bezoekje zou brengen aan Amerika.
Whehe als jij president van Holland wilt worden, wens ik je veel succes.... Zal je toch eerst de grondwet moeten wijzigen....quote:Op woensdag 21 april 2004 14:21 schreef Meki het volgende:
ik doe dat wel als ik president word van Holland
Nou vertel mij dan maar eens hoe Saddam zo machtig is geworden. Een zinnetje dat Amerika hem gesteund heeft kan iedereen optypen dus graag onderbouwd met wat bronnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:48 schreef Muzzie70 het volgende:
[..]
Amerika: daar is de terreur ontstaan. Hoe denk je dat Osama en Saddam zo machtig en gevaarlijk zijn geworden.
Dat komt waarschijnlijk omdat je een extremist bent gedreven door haat tegen Amerika. En mensen die gedreven worden door haat neem ik meestal niet al te serieus.quote:En trouwens ik zie geen verschil tussen de leiders van de VS en Al Quaida
en die ene die van de week gewond is geraakt en naar mogos (camp smitty?) is gebracht?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:49 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens de verklaringen van de desbetreffende militairen ging het om een voertuig dat op de militairen inreed, en meer doden is zowiezo onzin geloof me ik kan het weten...
Zodat we alsnog de puinhopen en de lijken langs het spoor in Utrecht Centraal bijeen kunnen rapenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
Ah owkee, maar als het voertuig daadwerkelijk op de militairen inreed, vindt ik het een juiste beslissing om je eigen leven te verdedigen en te schieten.quote:De desbetreffende militair heeft zelf verklaart dat ie geschoten heeft, dus dat lijkt me duidelijk.
Nee... Spanje zou zich sowieso terugtrekken als de socialisten aan de macht zouden komen. De aanslagen in Madrid staan hier los van...........quote:Op woensdag 21 april 2004 14:32 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Buigen voor terreur. Inderdaad heel erg verstandig![]()
Het is zeker geen haat. Het zijn gewoon de feiten.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:55 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nou vertel mij dan maar eens hoe Saddam zo machtig is geworden. Een zinnetje dat Amerika hem gesteund heeft kan iedereen optypen dus graag onderbouwd met wat bronnen.
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je een extremist bent gedreven door haat tegen Amerika. En mensen die gedreven worden door haat neem ik meestal niet al te serieus.
Dankzij die aanslagen wonnen de socialisten te verkiezingen. Dat wisten ze zo wel uit te buiten.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:00 schreef Haagse_Chubby het volgende:
[..]
Nee... Spanje zou zich sowieso terugtrekken als de socialisten aan de macht zouden komen. De aanslagen in Madrid staan hier los van...........
Neh onzin , Spanjaarden zijn tegen de bezetting in Irakquote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dankzij die aanslagen wonnen de socialisten te verkiezingen. Dat wisten ze zo wel uit te buiten.
Buigen voor terreur dus.
Socialisten wonnen de verkiezingen dankzij die aanslagen. Een beetje triest want nu weet iedereen hoe je de Spaanse verkiezingen flink kan manipuleren.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:04 schreef Mekker het volgende:
[..]
Neh onzin , Spanjaarden zijn tegen de bezetting in Irak
die leeft gelukkig nog steedsquote:Op woensdag 21 april 2004 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die ene die van de week gewond is geraakt en naar mogos (camp smitty?) is gebracht?
ik hoor dat hij dood is maar jij zit er dichter bovenop
Die aanslag heeft de omstandigheden wel zo veranderd dat de beslissing voor de aanslag om de Spaanse troepen terug te trekken een compleet andere is geworden dan de beslissing na die aanslag.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:00 schreef Haagse_Chubby het volgende:
[..]
Nee... Spanje zou zich sowieso terugtrekken als de socialisten aan de macht zouden komen. De aanslagen in Madrid staan hier los van...........
nee, Aznar verloor omdat hij liever had dat de ETA het had gedaan (en gelukkig heeft hij geen pogingen ondernomen om dat eens flink uit te buiten huh?)quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dankzij die aanslagen wonnen de socialisten te verkiezingen. Dat wisten ze zo wel uit te buiten.
Buigen voor terreur dus.
* sp3c stapt op en gaat zijn bronnen eens grondig met zijn kisten bewerkenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
die leeft gelukkig nog steeds
En jammergenoeg is het dan ook zeer aantrekkelijk om in andere europese landen hetzelfde te proberenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Socialisten wonnen de verkiezingen dankzij die aanslagen. Een beetje triest want nu weet iedereen hoe je de Spaanse verkiezingen flink kan manipuleren.
Overigens wilde Zapatero best in Irak blijven alleen had hij nu een smoesje over de rol van de VN bla bla bla.
Nou nee. Die aanslag is gepleegd omdat er Spaanse troepen in Irak waren. Daardoor won Zapatero de verkiezingen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee, Aznar verloor omdat hij liever had dat de ETA het had gedaan (en gelukkig heeft hij geen pogingen ondernomen om dat eens flink uit te buiten huh?)
he!!, ben ook verbindelaarquote:Op woensdag 21 april 2004 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
* HAL9000S stapt op en gaat zijn bronnen eens grondig met zijn kisten bewerken
kutverbindelaren
Oh het zijn feiten. Dus Bush probeert netzo als BinLaden opzettelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken? Als dat zo was bestonden er morgen geen moslims meer.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef Muzzie70 het volgende:
[..]
Het is zeker geen haat. Het zijn gewoon de feiten.
je had het erover dat de socialisten de terreur aanslag hadden uitgebuit, niet ineens van tactiek veranderen CMTquote:Op woensdag 21 april 2004 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nou nee. Die aanslag is gepleegd omdat er Spaanse troepen in Irak waren. Daardoor won Zapatero de verkiezingen.
ik ookquote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
he!!, ben ook verbindelaar
Dat hebben ze ook door hun gebazel over het terugtrekken van de troepen uit Irak, omdat de machtsoverdracht niet zou voldoen aan de Spaanse voorwaarden.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef Re het volgende:
[..]
je had het erover dat de socialisten de terreur aanslag hadden uitgebuit, niet ineens van tactiek veranderen CMT
De verkiezingen zou hij sowieso winnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daardoor won Zapatero de verkiezingen.
Dan was het binnen een halve week gebeurd idd.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef Tikorev het volgende:
Oh het zijn feiten. Dus Bush probeert netzo als BinLaden opzettelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken? Als dat zo was bestonden er morgen geen moslims meer.
Volgens mij ging het gelijk op met een lichte voorsprong voor de PP.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:13 schreef nikk het volgende:
[..]
De verkiezingen zou hij sowieso winnen.
zolang de amerikanen zich rustig houden blijft het hier rustig...zo rustig zelfs dat het kamp mischien halverwege mei opgedoekt gaat worden en dat wil zeggen dat we gaan verkassen naar As Samawah. Dat lijkt ons geen leuk plan en onze CC heeft dan ook het plan voorgedragen om pas eind juni hier af te breken en dan gelijk terug te gaan naar NEderland.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef sp3c het volgende:
maar goed
gelukkig idd hal9000
is het verder erg vijandig bij jullie?
escaleert het of blijft het een beetje gelijk?
zijn er al geruchten over verlenging?
CIS jaquote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
zolang de amerikanen zich rustig houden blijft het hier rustig...zo rustig zelfs dat het kamp mischien halverwege mei opgedoekt gaat worden en dat wil zeggen dat we gaan verkassen naar As Samawah. Dat lijkt ons geen leuk plan en onze CC heeft dan ook het plan voorgedragen om pas eind juni hier af te breken en dan gelijk terug te gaan naar NEderland.
doe je sys?
Je weet vast wel dat er ooit een oorlog was tussen Iran en Irak.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh het zijn feiten. Dus Bush probeert netzo als BinLaden opzettelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken? Als dat zo was bestonden er morgen geen moslims meer.
Maar kun je misschien nog even vertellen hoe Amerika Saddam groot gemaakt heeft zoals jij beweert? Daar ben ik namelijk wel erg benieuwd naar.
Oh ja, en daarvoor stelde Saddam helemaal niets voor.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:23 schreef Muzzie70 het volgende:
[..]
Zo heeft Amerika Saddam GROOT gemaakt.
Dat zeg ik nie.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh ja, en daarvoor stelde Saddam helemaal niets voor.
En het is maar goed dat Amerika Saddam destijds geholpen heeft. Anders had je nu centraal in het MO een groot Iran gehad geleid door fundamentalistische ayatolla's. Door het ontbreken van een democratisch alternatief was het steunen van Saddam de minst slechte optie. Daar heeft uiteindelijk de hele wereld van geprofiteerd dus is het een beetje hypocriet om Amerika dat nu plotseling aan te wrijfen
Nee, dan hadden we nu een veel groter probleem gehad.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:24 schreef Muzzie70 het volgende:
[..]
Als Amerika Saddam nie had geholpen hadden we misschien helemaal geen last van hem.
Welk probleem hadden we nu dan gehad? Een machteloze potentaat die niet eens de baas was over z'n eigen land? Nou, nou...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:39 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we nu een veel groter probleem gehad.
Ik denk dat jezelf ook wel weet waarvoor we anders op dit moment mensen aan het recruteren waren.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welk probleem hadden we nu dan gehad? Een machteloze potentaat die niet eens de baas was over z'n eigen land? Nou, nou...
Slecht plan, waardeloos zelfs.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
Hoezo waardeloosquote:Op donderdag 22 april 2004 15:34 schreef more het volgende:
[..]
Slecht plan, waardeloos zelfs.
Wat stelen ze dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo waardeloos
dus je vindt het goed dat Nederland gaat stelen
Een groot anti-Westers en fundamentalistisch Iran centraal gelegen in het Midden-Oosten dat geleid wordt door extremistische ayatolla's en dat dominant is op de oliemarkt waar de wereldeconomie grotendeels van afhankelijk is.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welk probleem hadden we nu dan gehad? Een machteloze potentaat die niet eens de baas was over z'n eigen land? Nou, nou...
Hoezo stelen, er wordt altijd betaald voor olie.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo waardeloos
dus je vindt het goed dat Nederland gaat stelen
Wat zijn dat voor sukkels?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit topic in combinatie met deze foto van hem en zijn kornuiten zegt mij genoeg.
[afbeelding]
kap is met die foto iedere keer loserquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit topic in combinatie met deze foto van hem en zijn kornuiten zegt mij genoeg.
[afbeelding]
Iedereen doet dat hier op fok! en dat stoort. Komt ook niet bijster intelligent over, hetgeen van invloed kan zijn op je geloofwaardigheid. Zie het als een tip.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:51 schreef sp3c het volgende:
[sp3c-modus]
wat kan mij dat nu in godsnaam fok!ken!
Jezus nog toe, ik geloof gewoon niet wat ik lees, ARE YOU FOR REAL!?!?!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
het zal mij een rotzorg wezen als mensen mij niet bijster intelligent of ongeloofwaardig over vinden komen ... ook dat kan me geen fok! fok!ken (sp3c-modus was nog niet afgesloten ... gebeurt ook niet ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iedereen doet dat hier op fok! en dat stoort. Komt ook niet bijster intelligent over, hetgeen van invloed kan zijn op je geloofwaardigheid. Zie het als een tip.![]()
Dat moet je zelf weten, maar het komt dom over, zeker als je het bewust doet. LOI kiezen is ook dom.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zal mij een rotzorg wezen als mensen mij niet bijster intelligent of ongeloofwaardig over vinden komen ... ook dat kan me geen fok! fok!ken (sp3c-modus was nog niet afgesloten ... gebeurt ook niet ook)
als ik een les correcte grammatica wil hebben dan scoor ik er wel 1 bij de LOI
Je doet er niks mee en maakt de fout volgende keer weer, that's all.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:48 schreef sp3c het volgende:
op een internetforum over spelling en grammatica zeuren komt ook niet bijster intelligent over
Dar was ook mijn eerste reactie toen ik het las, net alsof ze er elke dag een paar doodknallen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef Disorder het volgende:
Alweer? Dit is de tweede pas.
We zitten (op Afghanistan na) in het gevaarlijkste land ter wereld en na een aantal maanden daar gelegerd te zijn hebben we (totaal niet bewezen) 2 slachtoffers gemaakt. In Nederland zijn door schietincidenten(toch een veilig land) in eenzelfde periode tien keer zoveel mensen met een gewwr omgebracht, maar daar hoor ik de criticasters niet over.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:27 schreef more het volgende:
[..]
Dar was ook mijn eerste reactie toen ik het las, net alsof ze er elke dag een paar doodknallen.
Topicstarter kan misschien wel een baantje krijgen bij de Story, als koppen-schrijver.
Ik weet niet of het woord mandaat juist gekozen is, maar ik heb een beetje de indruk dat men stoer naar de buitenwereld wil doen als het gaat om strijdkachten leveren en het nieuwste materiaal willen hebben, maar als er daadwerkelijk een crisis uitbreekt waar de goedgetrainde manschappen gestationeerd worden kiezen ze het meest rustige gebied uit wat men kan verzinnen. Desondanks schijt de politiek ik hun broek als nu blijkt dat er drie granaatjes richting het kamp zijn geschoten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:00 schreef [Efink] het volgende:
ben het met elgigante eens behalve het punt rond het mandaat... weet niet wat daar belachelijk aan is eerlijk gezegd.
nee idd de reden en het verhaal eromheen is wellicht wat vaag... het mandaat en de ROE lijkt me vrij duidelijk te zijn. tis idd een btje treurig dat er bij iedere gevaarlijke actie in de kamer wordt gejankt om nieuwe veiligheidsanalyses etc. Da's denk ik een gevolg van het Srebrenica-drama. PvdA-baasje Koenders verdenk ik overigens ook van stemmingmakerij... door iedere keer aandacht te vragen kan je het geheel natuurlijk ook wat overdrijven. Die jongens die daar zitten zijn profs en weten heus wel wat er wel of niet kan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of het woord mandaat juist gekozen is, maar ik heb een beetje de indruk dat men stoer naar de buitenwereld wil doen als het gaat om strijdkachten leveren en het nieuwste materiaal willen hebben, maar als er daadwerkelijk een crisis uitbreekt waar de goedgetrainde manschappen gestationeerd worden kiezen ze het meest rustige gebied uit wat men kan verzinnen. Desondanks schijt de politiek ik hun broek als nu blijkt dat er drie granaatjes richting het kamp zijn geschoten.
Men lijkt wel niet te willen beseffen dat die nederlanders daar in een oorlog zitten en juist omdat het een beroepsleger betreft (iedereen die dat als beroep heeft en dus in Irak zit heeft daar indirect zelf voor gekozen) dat er dus doden kunnen vallen.
Het mandaat is natuurlijk wel juist, maar ik vind het een zwaktebod om de amerikanen het zware werk te laten opknappen om vervolgens wel mee met de eer te strijken als later het land is opgebouwd en de vrede is wedergekeerd.
Ow jij bent natuurlijk die linker gozer. Balen man.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
kap is met die foto iedere keer loser
als je geen argumenten hebt verder hoef je nix te zeggen hoor
ja joh ik ben 'die linkze gozer' stem altijd groen links of SP en het leger moeten ze afschaffen ... stel moordenaars zit alleen maar achter de oliediefstal en sjors boesj zijn poepgat aan, we moeten de korenwolf beschermen ipv de Irakezen!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ow jij bent natuurlijk die linker gozer. Balen man.
Ja, als die met pensioen gegaan is.quote:Op maandag 26 april 2004 11:00 schreef sp3c het volgende:
en die de wijkersloot maar denken dat hij deze zomer naar zijn vakantiehuisje in spanje oid kon vertrekken
Weer eentje afgeschotenquote:Op maandag 26 april 2004 10:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weer eentje afgeschoten
Ze komen op bedrijfstemperatuur.quote:Op maandag 26 april 2004 11:36 schreef RealLife het volgende:
[..]
Weer eentje afgeschoten? T is een f*cking warzone?! T valt me allemaal nog flink mee
![]()
"Afgeschoten"quote:Op maandag 26 april 2004 10:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weer eentje afgeschoten
Niet iedereen is zo'n bikkel als jij.quote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef robh het volgende:
[..]
"Afgeschoten"
En straks moet dat hele Korps Kneuzencircus weer onder de psychiater vanwege traumaaatjes![]()
het hele korps mariniers zit inmiddels weer gewoon thuisquote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef robh het volgende:
[..]
"Afgeschoten"
En straks moet dat hele Korps Kneuzencircus weer onder de psychiater vanwege traumaaatjes![]()
enige wat we van hem weten is dat het een Irakees betrof, schuld of onschuld blijkt nergens uit.quote:Op maandag 26 april 2004 14:02 schreef Meki het volgende:
en weer een onschuldig iemand door gedood door onze Mede-landers
Voor Meki, zijn alle Irakezen onschuldige vlindertjes vergeleken bij de moorddadige bloeddorrstige nederlanders...quote:Op maandag 26 april 2004 14:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
enige wat we van hem weten is dat het een Irakees betrof, schuld of onschuld blijkt nergens uit.
Ik wacht eerst op het ultieme oordeel van Joan de Wijkerslooth voordat ik me hier over uitlaat.quote:Op maandag 26 april 2004 14:02 schreef Meki het volgende:
en weer weet jij niet waar je over praat. Als die mannen het vuur niet geopend hadden waren ze met 100 km/h op een roadblok, bestaand uit twee legervoertuigen met een sergeant ervoor staand, ingereden. Het scheelde dus echt niks, die sergeant mag echt van geluk spreken dat ie nog leeft.quote:Op maandag 26 april 2004 14:02 schreef Meki het volgende:
Dus jij denkt dat de burgers in Irak beter een uitzuigende, moordende dictator kan gebruiken dan een stel wereldleiders die er het bste van proberen te maken?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker op de hoogte! Goed zeg! Het Korps zit al lang en breed weer thuis. Ga buiten spelen ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef robh het volgende:
Laten we er gewoon ParkeerBeheer Amsterdam heen zenden, die accepteren ook geen shit en iedere Irakees met een grote bek of gun krijgt een wielklem op zijn mooie in Duitsland gestolen auto.quote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef robh het volgende:
[..]
"Afgeschoten"
Linker gozer op de foto, niet linkse.quote:Op maandag 26 april 2004 10:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja joh ik ben 'die linkze gozer' stem altijd groen links of SP en het leger moeten ze afschaffen ... stel moordenaars zit alleen maar achter de oliediefstal en sjors boesj zijn poepgat aan, we moeten de korenwolf beschermen ipv de Irakezen!!!
ROFLOL simpele ziel
quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef lionsguy18 het volgende:
Irak verdient een dictatoriaal regime.
De burgers zijn net beesten en bij de minste of geringste onenigheid heb je een bazooka in je nek.
Geen wonder dat al die landen in die regio een "krachtige leider"hebben.
Ons kent ons.
Je bedoelt dat Amerika daar olie steelt? Ja..Zeg dat dan...Typfout?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
sp3c werkt zo'n radar ook met kleine mobiele installaties? Dat zou dan wel een oplossing zijn. En dan wel de auto-return fire on, krijg je natuurlijk wel weer de Wijkerslooth achter je aan wie op het aan-knopje heeft gedruktquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:36 schreef sp3c het volgende:
De Amerikanen hebben daar nu eenmaal zelf voor gekozen door zonder de VN ten strijden te trekken ... ze mogen blij zijn dat landen als bijvoorbeeld Nederland en Japan een rustiger gebied voor hun rekening willen nemen.
dat ze het nu met die granaten in hun broek doen is niet vanwege de militairen maar vanwege hun baantjes ... als er bv gewoon een mortieropsporingsradar mee was gestuurd dan waren de daders nu dood of opgepakt terwijl zij het nu gewoon vanavond weer kunnen gaan proberen en niemand nog weet om wie het eigenlijk gaat en waarom die het eigenlijk doen.
maja zo'n radar in de woestijn kost dikke zakken vol $$$
alles met ballistische baan kun je opsporen zelfs kogels.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:15 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
sp3c werkt zo'n radar ook met kleine mobiele installaties? Dat zou dan wel een oplossing zijn. En dan wel de auto-return fire on, krijg je natuurlijk wel weer de Wijkerslooth achter je aan wie op het aan-knopje heeft gedrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |