Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:12 schreef Roönaän het volgende:
uiteraard kiplekker in mijn vel!
Mevrouw de zon schijnt, warme broodjes in de oven en een fleece om me warm te houden. Het kan bijna niet knusser zo hierquote:Op woensdag 21 april 2004 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Ja natuurlijk!
ivetje kan wel wat sense gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zin om alleen maar lieve woorden in iemands oor te fluisteren...![]()
Weet alleen geen geschikt slachtoffer
Klinkt goed meneer, hier is het bewolkt, ik heb het koud en niets te etenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:42 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mevrouw de zon schijnt, warme broodjes in de oven en een fleece om me warm te houden. Het kan bijna niet knusser zo hier.
Call me....kan wel wat gebruiken...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klinkt goed meneer, hier is het bewolkt, ik heb het koud en niets te eten
Dan moet ik jullie wel live tegenkomen, anders wordt t lastig en is t bovendien zo leuk nietquote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oehquote:
houd je van tonijn eik?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sadist
ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:32 schreef Roönaän het volgende:
[..]
houd je van tonijn eik?
Toch succes gewenstquote:Op woensdag 21 april 2004 13:57 schreef koala2002 het volgende:
En morgen rijexamen en of ik het nou wel of niet haal
Dat maakt me helemaal niks uit, het is namelijk voor mij al knap dat ik zover gekomen ben met mn faalangst
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:24 schreef Jumparound het volgende:
PFff, sta op een beurs in FrankfurtTis lekker weer, en strakkies gelukkig weer naar huis!
Hoop dat mijn baas een beetje opschiet![]()
Ik wil naar huis, naar mijn eigen computer... lekker lamen op IRC #fok en #r&p, lekker cs spelen.... lekker zuipen (wie o wie heeft de z en de y opgedraaid hier?) lam toetsenbord zeg!
Hmm, nog ff mooie lampen kijken en dan eindelijk weg hier.....
Zeg... We hebben toch geen Pfeifer hè? Dat begint ook vaak met keelklachten... En er lijkt momenteel in mijn omgeving een ware epidemie gaande te zijn.... Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
bah...heb t gevoel of mn keel steeds dikker wordt.. zit dus echt niet lekker in mn vel![]()
Sterkte meid!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:52 schreef DuchessX het volgende:
En nu ben ik bezorgd om vriendin nummer twee die ik ziek thuis heb afgeleverd.En echt niet met zeurklachten. Als we er niet op tijd bij geweest waren had ze nu in coma gelegen
Jeetje dit maakt relativeren wel heel makkelijk. Wat kunnen een hoop mensen dan toch zeuren over kleine lichamelijke ongemakken. Er zijn écht veel ergere dingen.
Zou het dan toch door de leeftijd komen dat mensen om mij heen sneller (ernstig) ziek worden?
Mja. eigenlijk ben jij ook helemaal niet ziek als we het over het grotere geheel bekijken. is toch beetje kromme vergelijking Duch. iedereen zijn eigen gradaties in ziek zijn hoor.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:52 schreef DuchessX het volgende:
En nu ben ik bezorgd om vriendin nummer twee die ik ziek thuis heb afgeleverd.En echt niet met zeurklachten. Als we er niet op tijd bij geweest waren had ze nu in coma gelegen
Jeetje dit maakt relativeren wel heel makkelijk. Wat kunnen een hoop mensen dan toch zeuren over kleine lichamelijke ongemakken. Er zijn écht veel ergere dingen.
Zou het dan toch door de leeftijd komen dat mensen om mij heen sneller (ernstig) ziek worden?
Eeej hou es op met mij stalkenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:57 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mja. eigenlijk ben jij ook helemaal niet ziek als we het over het grotere geheel bekijken. is toch beetje kromme vergelijking Duch. iedereen zijn eigen gradaties in ziek zijn hoor.
je moet gewoon niet sneller dan ik posten in dezelfde topicsquote:Op woensdag 21 april 2004 19:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Eeej hou es op met mij stalken
Enne, jouw mening doet er nu niet toe.
Ik ben trouwens ook niet ziek
Ik maak nu mee dat twee mensen die mij erg dierbaar zijn, heel ziek zijn. Levensbedreigend ziek. En dan lijkt een hoestje of een buikpijntje zó relatief. Tuurlijk, ziek is ziek. Maar of je ziekte is op te lossen door het nemen van een paracetamolletje of dat je alleen nog maar kunt hópen op een open-hart-operatie, dat maakt wel een hoop verschil.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:09 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je moet gewoon niet sneller dan ik posten in dezelfde topics
wanneer wel
wist even geen goed woord
Ik vergelijk niet, ik relativeer.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:16 schreef DarkElf het volgende:
vergelijken in situaties en ziektes moet je nooit doen........
heel slecht want zo maak je mensen met mindere klachten dan iets dodelijks monddood.
whatever.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik vergelijk niet, ik relativeer.
De shit is geruimdquote:Op woensdag 21 april 2004 19:57 schreef Double-U het volgende:
Teleurgesteld na het lezen van dit topic. Kunnen die 2 elkaar niet gewoon bellen?
Verder voel ik me moe maar het was een leuke middag.
Please do!! Das lief! (jah ben weer thuisquote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde al een reactie in je fotoboek gaan zetten. Vond je al zo stil.
Dan zal ik de volgend keer sneller zijn. Slaap ze!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Please do!! Das lief! (jah ben weer thuis)
Time to stalk some people (ouders, hehehehe)
Relaxed Beastie Boys aan
en zometeen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben slapen!quote:Op woensdag 21 april 2004 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgend keer sneller zijn. Slaap ze!
OT: beetje in de war, maar wel rustig.
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
bah...heb t gevoel of mn keel steeds dikker wordt.. zit dus echt niet lekker in mn vel![]()
Ja, inderdaad... goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg... We hebben toch geen Pfeifer hè? Dat begint ook vaak met keelklachten...
Allergische reactie? Gestoken door een of ander beest?quote:Op donderdag 22 april 2004 08:57 schreef Subterranean het volgende:
Overigens heb ik een dik oog...En ik snap niet waarvan. Lijkt net alsof ik er op gemept ben.
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 22 april 2004 09:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb het koud en voel me verdrietig...gister mn opa gezien zoals ik hm niet ken...![]()
Zaterdag is de begrafenis...
Ik neem ff een heet bad....
Wilde nacht beleefd met Robbie Williams of met Justin Timberlake?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik voel me goed! Gister heerlijk geschilderd en vannacht een erg leuke droom gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:47 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Wilde nacht beleefd met Robbie Williams of met Justin Timberlake?
slowchat? was da?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Justin Timberlake...t idee alleen al... Laat ik t er maar ophouden dat t leuke droom was
Bovendien...niet slowchatten!!!
Veel lullen maar niks zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slowchat? was da?
Waarover lullen? of doet dat er niet toe?quote:Op donderdag 22 april 2004 11:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Veel lullen maar niks zeggen.
Over alles behalve ontopic (= waar het topic over gaat).quote:Op donderdag 22 april 2004 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarover lullen? of doet dat er niet toe?
Ja, volgens mij ben ik gestoken door een mug ofzoquote:Op donderdag 22 april 2004 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allergische reactie? Gestoken door een of ander beest?
OT: brakjes, ik wou eigenlijk uitslapen, maar mijn biologische klok schijnt daar heel anders over te denken.
*knufje* Dian, komt wel goed toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 12:59 schreef diannetjhu het volgende:
Ik moet vandaag het hele huis opruimen en schoonmaken omdat morgen er mensen voor de tweede keer komen kijken, dus nu moet het helemaal netjes zijn allemaal...
En daar heb ik dus he-le-maal geen zin in .. *sigh*
En mn buik doet zeer, alweer
Ach, dat is het zo..., nog maar 2 uur en een kwartier, tijd genoeg voor een middagdutje, toch?quote:Verveeld, geen zin meer om te werken tot 16.30 uur.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2004 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel meuitstekend
want ik ben toegelaten aan de Academie voor Beeldende Kunsten te maastricht
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel meuitstekend
![]()
Gefeliciteerd, het is je dus geluktquote:Op donderdag 22 april 2004 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel meuitstekend
![]()
Gaaf hey! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel meuitstekend
![]()
Ik kan me voorstellen dat het dan wat vol wordt in je hoofd! Veel kan ik daar niet aan doen, ik kan je alleen een paar tips geven.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:29 schreef Willy84 het volgende:
Ik heb vanavond een belangrijke toets (avond school) en moet nog leren... Het is net 2 weekjes uit met me vriendin. Heb een sollicitatie brief gestuurd en nog niks van gehoord. Ik weet niet waar ik over 10 dagen woon, misschien ben ik dan verhuisd naar een andere stad bij familie. Misschien zit ik nog hier. Ik kan me nog geen 5 minuten concentreren.:') ik word onderhand gek hier
nee hoor, helemaal geen pfeiffer als je zo nodig wilt weten... gewoon koudje gevat met dit lekkere wisselvallige weer!!quote:Op donderdag 22 april 2004 02:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, inderdaad... goh, hoe zou dat nou komen.[afbeelding]
Eigen schuld hoor..
* geeft kussen....quote:Op donderdag 22 april 2004 19:12 schreef Riann het volgende:
Moe![]()
Oh, mag ik er ook eentje??quote:Op donderdag 22 april 2004 19:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* geeft kussen....![]()
Tuuuuuuuuuuuuurlijk!!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oh, mag ik er ook eentje??
*-Marjo- is ook moe...
Duchessquote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef DuchessX het volgende:
Er is zoveel ellende om mij heen dat ik het contact met mezelf helemaal kwijt ben geraakt en ik me helemaal verlies in de personen waar ik me zo'n zorgen om maak. Terwijl ik zelf toch ook nogal wat belangrijke zaken aan mijn hoofd heb en ik voor een aantal zwaarwegende beslissingen sta
Lastig.
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuurlijk!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets?
Vroeg ik het je dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:53 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal geen pfeiffer als je zo nodig wilt weten... gewoon koudje gevat met dit lekkere wisselvallige weer!!
Maar bedankt voor je vriendelijke reactie!!![]()
wrm ben je nerveus, ?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef Desolate het volgende:
Nerveus....dit wordt weer een nacht niet slapen...![]()
Peace..... laat ze maar ergens anders vechten..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vroeg ik het je dan?
Met alle liefde, graag gedaan.
Sorry hoor, maar ik heb geen enkele reden om vriendelijk tegen jou te doen.![]()
net of ik je iets heb aangedaan...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vroeg ik het je dan?
Met alle liefde, graag gedaan.
Sorry hoor, maar ik heb geen enkele reden om vriendelijk tegen jou te doen.![]()
Genoeg.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:08 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
net of ik je iets heb aangedaan...![]()
oke danquote:Op donderdag 22 april 2004 22:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Genoeg.![]()
Mja... zie vorige bericht... ik zeg al niks meer.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:11 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
oke danweet je meer dan ik...
Mee eensquote:Op donderdag 22 april 2004 22:13 schreef Whistler112 het volgende:
bitch elkaar ff via de mail of msn af..
Wassup..???quote:ot: voel me nog steeds niet ok..
das vervelend... je fiets nu naar huis mee moeten slepen???quote:Op donderdag 22 april 2004 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pissig!!
Een of andere kutmongool heeft mijn fiets proberen open te breken, dat is dan wel niet gelukt, maar de imbeciel heeft wel het slot dermate beschadigd dat ik het nu ook niet meer open krijg....
Altijd hoop houden, je weet maar nooitquote:Op donderdag 22 april 2004 22:08 schreef beestjuh het volgende:
Ik voel me gepasseerd, ook al heb ik nog geen uitsluitsel van mijn sollicitatie. Er waren zo veel reacties gekomen dat ik al bijna zeker weet niet uitgekozen te worden. Daarbij was niemand hier in huis geïnteresseerd hoe het was gegaan, zoals niks wat ik doe ze kan interesseren, en dat doet best een beetje pijn.
Nee, lang leve de gare stationwagon van mijn allerliefste vaderquote:Op donderdag 22 april 2004 22:39 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
das vervelend... je fiets nu naar huis mee moeten slepen???
Doe 's lief Sandraquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja... zie vorige bericht... ik zeg al niks meer.
ik doe effe mee...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:18 schreef DarkElf het volgende:
blegh...........
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
ik doe effe mee...
Effe lekker kleffen met DE.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor lieve shmoop
Ja, tegen normale mensen wel...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef _Denker het volgende:
[..]
Doe 's lief Sandra, kun je normaal ook
![]()
![]()
wat nou vrij?!? gewoon werken hoor hier!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef Koningin het volgende:
Waarom heeft iedereen vanmiddag al vrij???
Voel me redelijk, alleen de pest in dat ik nog de hele dag moet werken
Jeetje! Dat zal best even hard aan komen. Sterkte!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:52 schreef kamstra het volgende:
heb me zelden zo raar gevoeld....mijn moeder vertelde me net dat m'n ouders uit elkaar gaan..................
Na 26 jaar gvd!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en als iemand nog een paar duimen over heeft? Ik kan ze wel gebruiken ivm de verkoop van mijn huis.
Hier ook tweequote:Op vrijdag 23 april 2004 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
OT: Ik voel me prima, ga zo lekker naar huis, weekend vieren.
Oh, en als iemand nog een paar duimen over heeft? Ik kan ze wel gebruiken ivm de verkoop van mijn huis.
* Jumparound mee duimtquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterkte!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:09 schreef hellmondunited het volgende:
kut.. weer iemand overleden
het houdt geloof ik nooit op?!?!
Keep that up, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:19 schreef Desolate het volgende:
* Desolate is net geslaagd voor d'r rijbewijs
Ik ben enorm trots en blij![]()
Dat is idd heel erg moeilijk. Ik wens je sterkte...quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:52 schreef kamstra het volgende:
heb me zelden zo raar gevoeld....mijn moeder vertelde me net dat m'n ouders uit elkaar gaan..................
Na 26 jaar gvd!
FOTO!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik voel me mooiMijn haar zit geweldig; ben net terug van de kapper. Schitterende kleur (koperroodblond) erin en een geweldig model waardoor de krullen in mijn haar goed uitkomen
Fijn zoquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:21 schreef Roönaän het volgende:
Roonaan voelt zich goed.
Hij heeft netjes het huis opgeruimd. ruimte gemaakt. is op zoek geweest met kattenspulletjes kijken. ja. dan moet het eigenlijk wel goed met -r- zijn.
die post was vanmiddag sarcastischquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Fijn zo
Kei mûûg?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:45 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben kei mûûg, b
Daar heb je heel erg gelijk in.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:28 schreef Roönaän het volgende:
liever je best friend dan je boyfriend. tenzij dat dezelfde is die je bedoelt.
Sterkte lieverd. Ik denk aan je...quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Leeg....avondwake was best te doen...morgen begrafenis....ik voel nu dat ik het op krop...ik kan het niet laten gaan....zal wel na de begrafenis komen....zucht....nooit gedacht dat ik me zo zou voelen...
Gelukkig is iedereen zo lief....
Lol @ skihut smilyquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
-snip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |