Verschillende mensen, verschillende eigenschappen? In elk geval hoeft hij niet per sé eerder op te staan...langer op blijven kan ook, gezien dit tijdstip.quote:Op woensdag 21 april 2004 05:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik snap jou dus niet....(sta gewoon eerder op, luie k*tstudent)
Hij schreef ook:quote:Op woensdag 21 april 2004 05:35 schreef Cookie76 het volgende:
Verschillende mensen, verschillende eigenschappen? In elk geval hoeft hij niet per sé eerder op te staan...langer op blijven kan ook, gezien dit tijdstip.
quote:Op woensdag 21 april 2004 04:54 schreef searchy het volgende:
Ik kan het met 1 woord uitlegen: nietopjetijdjenestuitkomenenveelstesnelscheren![]()
ik heb ook wel eens gehoord dat hete rg pijnlijk is, weet jij daar meer over?quote:Op woensdag 21 april 2004 07:05 schreef 10us het volgende:
permanent ontharen is verschikkelijk duur. .
geen garantie dat het weg blijft en het is ook nog eens verschrikkelijk pijnlijk.
Laat zelf me rug laseren. prijs ongeveer 15.000,- gulden
Daar kun je heel wat mesjes voor kopen.
Had ik al gezegd dat het heel erg pijnlijk is.
Precies, zo doe ik het ook, baardje van paar dagen is echt niet erg hoor.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:35 schreef Solitarias het volgende:
Gewoon 1 of 2x per week scheren... stoppelbaardje laten staan....waarom zou je het vaker willen?
Sterker nog, ik krijg nu negatief commentaar als ik me een keer helemaal glad scheer (1-2 keer per jaar) Dat voelt ook zo 'blotebillen'....yuckquote:Op woensdag 21 april 2004 11:40 schreef Flamey het volgende:
[..]
Precies, zo doe ik het ook, baardje van paar dagen is echt niet erg hoor.
Omdat er ook mensen zijn die een stoppelbaard er niet vinden uitzienquote:Op woensdag 21 april 2004 11:35 schreef Solitarias het volgende:
Gewoon 1 of 2x per week scheren... stoppelbaardje laten staan....waarom zou je het vaker willen?
De rug zelf valt wel mee, maar de schouders en nek zijn wel pijnlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gehoord dat hete rg pijnlijk is, weet jij daar meer over?
Say what?! 15.000 gulden?quote:Op woensdag 21 april 2004 07:05 schreef 10us het volgende:
permanent ontharen is verschikkelijk duur. .
geen garantie dat het weg blijft en het is ook nog eens verschrikkelijk pijnlijk.
Laat zelf me rug laseren. prijs ongeveer 15.000,- gulden
Met een scheerapparaat kreeg ik altijd al bloedinkjes, dus dat ga ik ook niet meer doenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:22 schreef Sven- het volgende:
Als je zoveel moeite hebt met scheren koop je toch gewoon een scheerapparaat
Permanent ontharenstraks krijg je er spijt van..
Ik begrijp trouwens echt niet wat er zo moeilijk is aan nat scherenZolang je geen botte mesjes gebruikt dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |