dat is toch het roze gedeelte rond de tepel zelf? of iig het gebied dat er vlak om heen ligt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
daar hebben vrouwen ook haar ja... maar dat is zoooo licht en dun dat je het bijna niet zietquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef thomastux het volgende:
[..]
dat is toch het roze gedeelte rond de tepel zelf? of iig het gebied dat er vlak om heen ligt?
en kunnen vrouwen borsthaar hebben?![]()
Ikzelf bij Huidstudio Elements, das in Goes, in Zeeland. Maar ze hebben het op veel verschillende plaatsen in nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:39 schreef Kebab het volgende:
Zou best wel mijn nekharen weg willen hebben. Dat ziet er altijd zo onverzorgd uit bij jongens. Mijn zus zegt dat ik beter een retourtje naar Parijs kan nemen en het daar kan laten doen. Daar zou het veel goedkoper zijn. Uit haar eigen ervaring.
Waar heb je dit dan in Nederland laten doen Gutnre?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:34 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ikzelf bij Huidstudio Elements, das in Goes, in Zeeland. Maar ze hebben het op veel verschillende plaatsen in nederland.
enneh.. haar op de borsten bij vrouwen komt zeker wel voor. Bij ons in de familie heel veel.
Twas bij mij nou niet dat je zegt een bos, maar hier en daar een haar, en dat vind ik zelf gewoon lelijk. En als je het zo kunt laten doen, waarom niet? Ik heb laatste keer ook mn bovenlip gedaan. Dat is nu nog niet zo erg, je ziet het nauwelijks, maar ik vind het zelf gewoon onprettig. Tis ook voor een stuk zelfvertrouwen.
Andere mensen zien het niet eens zegmaar, maar als je er zelf last van hebt...
Net als nekharen: meeste mensen zullen daar geen ruk om geven, maar als je er zelf last van hebt, kun je er wat aan laten doen.
Overigens vind ik het op de een of andere manier best beschamend om te vertellen, lijkt net of ik een overbehaarde bosaap ben zo, terwijl het in feite puur voor mn eigen zelfvertrouwen is.
maar goed.
Lijkt meer een bejaardenhuis.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef thomastux het volgende:
[..]
dat is toch het roze gedeelte rond de tepel zelf? of iig het gebied dat er vlak om heen ligt?
en kunnen vrouwen borsthaar hebben?![]()
voor degenen die in rotterdam wonen (of in de buurt) is body flair goed en goedkoop. hun prijzen zijn een fractie van de prijzen die in de op staan, maar kwalitatief is er niets op aan te merken. ze zitten aan de pleinweg (bij zuidplein)quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef Gutnre het volgende:
Meer mensen ervaring hiermee? Of andere opmerkingen?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
voor degenen die in rotterdam wonen (of in de buurt) is body flair goed en goedkoop. hun prijzen zijn een fractie van de prijzen die in de op staan, maar kwalitatief is er niets op aan te merken. ze zitten aan de pleinweg (bij zuidplein)
http://www.xflair.nl/quote:Op zondag 18 april 2004 22:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Site?
Een vriend van mij heeft het in Istanbul laten doen, die mensen zijn net zo goed opgeleid als die in Nederland en het scheelde aardig financieel zei hijquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:39 schreef Kebab het volgende:
Zou best wel mijn nekharen weg willen hebben. Dat ziet er altijd zo onverzorgd uit bij jongens. Mijn zus zegt dat ik beter een retourtje naar Parijs kan nemen en het daar kan laten doen. Daar zou het veel goedkoper zijn. Uit haar eigen ervaring.
quote:Op maandag 19 april 2004 13:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft het in Istanbul laten doen, die mensen zijn net zo goed opgeleid als die in Nederland en het scheelde aardig financieel zei hij![]()
Denk er zelf nog over, vandaar mijn nickname![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |