Ow, shit, dat is dezelfde. Nu heb ik al op Sun Caged gestemd.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:56 schreef ursel het volgende:
Stem op Palookas..
Hmm.. mag maar 1x stemmen..quote:Op woensdag 21 april 2004 00:57 schreef mcoenen het volgende:
nee man, stemmen op sun caged
op dit moment staan jullie twee hele stemmen voorquote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef mcoenen het volgende:
Dank je wel allemaal !
We're coming close, maar we hebben er meer nodig, dus steun goede muziek (prog metal) op radio 3 en stem op ons !
Ik heb op jullie gestemd.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef mcoenen het volgende:
Dank je wel allemaal !
We're coming close, maar we hebben er meer nodig, dus steun goede muziek (prog metal) op radio 3 en stem op ons !
Heb jij niet eens samengewerkt met John Petrucci en Jake E. Lee?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:27 schreef mcoenen het volgende:
UP
Na ja samengewerkt ...quote:Op woensdag 21 april 2004 17:36 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Heb jij niet eens samengewerkt met John Petrucci en Jake E. Lee?
Inderdaad, al is het maar omdat "onze eigen" Coenen erin zit.quote:Laten we hopen dathet zo blijft tot zondag
daar lijkt het iig. op...quote:Op zondag 25 april 2004 17:22 schreef Dirrrrk het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewonnen met 40 stemmen voorsprong!
Gefeliciteerd
yes pleasequote:Op zondag 25 april 2004 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Meldt tzt dan ook nog even wanneer het uitgezonden wordt![]()
Oh, ik loop wat achter. Even downloaden. Hehe, die DJ's weten er ook niets van. Rock Operaquote:Op zondag 25 april 2004 20:29 schreef mcoenen het volgende:
What can I say ...
Dank je wel allemaal voor het stemmen, mede dankzij jullie hebben we het gehaald en hebben we dus de maandfinale gewonnen !! We kunnen dus binnenkort een sessie gaan opnemen bij 3FM die dus ook uitgezonden gaat worden en we staan dus in de jaarfinale !
YOU RULE !
Marcel, namens Sun Caged
http://www.suncaged.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |